Forum >> 159
Liquid16-02-2015 21:33:48 // 64819
annyit max 2 tele tankkal tudnék :D
Liquid16-02-2015 21:29:39 // 64818
lehet hogy 50 volt, most hogy írod... a Panda biztosan nem mutat 50 alatt
tdemeter16-02-2015 21:29:18 // 64817
Jaj de szeretnek enis annyit menni:) Sosem sikerult eddig...
David | Centocinquantanove16-02-2015 21:26:47 // 64816
Nekem 63 lityi volt a rekord, de ha nyúztam volna még akkor meg lehetett volna még erőszakolni :)
Viszont legalább egy fullos két kattanásos tankkal olyan 1100 km-t elmegyek.
Viszont legalább egy fullos két kattanásos tankkal olyan 1100 km-t elmegyek.
tdemeter16-02-2015 21:25:07 // 64815
A rekordom 68.5 volt...
mzo16-02-2015 21:24:59 // 64814
Kicsit pánikoltam, mert a vonalkák előtt akkor néztem rá utoljára amikor még vagy 80 km-ert mutatott. úgy voltam vele oké lassan tankolni kell, a város kb 30 km-er, sima ügy. Majd haladtunk a kanyargós szűk utakon, néztük a csodás tájat, lenézek, és... vonalkák... Wtf? Elfogyott az üzemanyag? Saint Tropez még legalább 20 km-er, és ott is mire kutat találok... Végül persze nem volt gond. Sztem még életemben nem örültem annyira benzinkútnak mint akkor. :)
Pityukoma16-02-2015 21:13:32 // 64813
Jártam már én is így :-( A Balatonról haza indulóban a megtehető 280km volt még. Ó bőven -gondoltam...aztán egy 40km-es araszolás a pályán és épp csak elértem az érdi kúthoz.
ValeRossi4616-02-2015 21:13:08 // 64812
Holnap.megint tankolnom kell,masik kuton megnezem h mit tudok bele preselni. Nem emlekszem h valaha is 65liter ment volna bele.
Holnap leirom mennyi volt :)
50 alatt nekem is csak vonalakat rak ki.
Holnap leirom mennyi volt :)
50 alatt nekem is csak vonalakat rak ki.
mzo16-02-2015 21:06:36 // 64811
Nekem se mutat 50 km-er alatt, csak vonalakat. Nyáron vettem észre ezt először Saint Tropez környékén amikor bolyongtunk és már km-erek óta csak vonalakat láttam, kutat meg sehol, na az izgalmas volt. :)
Pityukoma16-02-2015 21:06:16 // 64810
Most ezek fényében képzeld el hogy a kamionoknál a szintmérők jelére bízzák a tankok közti szivattyú működtetését :-D
mzo16-02-2015 21:03:00 // 64809
Mondjuk ez igaz.
Pityukoma16-02-2015 21:01:54 // 64808
Neked mutat 50km alatt is? Érdekes vajon ez mitől függ, az enyém 50 után már csak vonalat rak ki.
Piritu - 1.000.00016-02-2015 20:56:33 // 64807
Mióta a Spider szintmérőjét cseréltem már egyáltalán nem hiszek a műszereknek. A Spideré ahogy kopott egyre mást mutatott, főleg az alsó tartományban. Szétszedve kiderült, hogy egy kb. 3 centis szakasz képezi le a teljes tankmagasságot.
Piritu - 1.000.00016-02-2015 20:54:53 // 64806
Azt ne feledd el, hogy felizzott állapotban lehet szakadt is. Azt nem mutatja ki a multiméter...
Liquid16-02-2015 20:51:34 // 64805
a Bécsig, a város túlfelét jelenti
Liquid16-02-2015 20:51:10 // 64804
Igen én is 55 körül tudok tankolni a felvillanás után. A legdurvább az volt hogy egyszer a határon átérve szinte egyből felvillant és Bécsig mentem ahol még mindig vagy 40 km-t mutatott :)
mzo16-02-2015 20:50:04 // 64803
Kössz :)
mzo16-02-2015 20:49:44 // 64802
Köszi. Gyári eszembe se jutott, csak a bárdi honlapján nézelődtem. :)
Tényleg csodálkoztam rajta hogy miért volt ez a hibaüzenet ha multiméterrel mérve hibátlannak tűnik mind a 4. Kíváncsi leszek holnap reggel lesz e megint üzi.
Tényleg csodálkoztam rajta hogy miért volt ez a hibaüzenet ha multiméterrel mérve hibátlannak tűnik mind a 4. Kíváncsi leszek holnap reggel lesz e megint üzi.
Piritu - 1.000.00016-02-2015 20:46:18 // 64801
A tartály elvileg 70 literes, tehát simán lehet 65 litert tankolni. A szintmérő nem szentírás, elég pontatlan műszer. A könyv alapján 10 liter a tartalék. De az enyémbe pl. a legutolsó vonásnál, ahol kigyullad a lámpa "csak" 55 litert lehet tankolni.
Erhard 242 (Pure Energy)16-02-2015 20:43:43 // 64800
beru vagy bosch
Pityukoma16-02-2015 20:41:49 // 64799
Én gyárit tetettem bele. Sajna nem néztem meg milyen gyártmány volt a gyárilag szerelt.
mzo16-02-2015 20:25:30 // 64798
Ha egyszer cserélni kell az izzítógyertyát milyen márkát javasoltok? NGK, Beru, vagy Bosch? Vagy ezek közül tökmindegy mert bármelyik jó? :)
Erhard 242 (Pure Energy)16-02-2015 19:56:37 // 64797
létezik...
ValeRossi4616-02-2015 19:48:19 // 64796
S.O.S kerdes...
kivillan az uzemanyag lampa,van egy rublika meg utana. Tankoltam 65 litert ra. Soknak talaltam,gondoltam megnexem mit mehyek vele. 900 km es ismet vilagit a lampa. Letezik a 65 litet???
kivillan az uzemanyag lampa,van egy rublika meg utana. Tankoltam 65 litert ra. Soknak talaltam,gondoltam megnexem mit mehyek vele. 900 km es ismet vilagit a lampa. Letezik a 65 litet???
Piritu - 1.000.00016-02-2015 19:07:22 // 64795
Nem jó példa :-P
Ők még mindig menők :-))
Ők még mindig menők :-))
Zsolt15516-02-2015 18:44:25 // 64794
helyesen: alacsonyabban
Zsolt15516-02-2015 18:31:32 // 64793
Eddig is volt szmog, csak a légszennyezettség riasztási határértéke magasabban volt mint mostanában.
Légszennyezés:
http://www.levego.hu/tevekenysegeink/legszennyezes
Légszennyezés:
http://www.levego.hu/tevekenysegeink/legszennyezes
Szabolcs 15916-02-2015 17:09:07 // 64792
Akit érdekel ilyen pulcsi az itt megtalŕlja www.Novawear.eu
mzo16-02-2015 16:57:50 // 64791
Nekem is indítással kapcsolatos pici problémám merült fel ma reggel. Jött a izzítógyertya hiba. Meglepődtem, de a gép ugyanúgy pöcc röff volt mint eddig bármikor. Most hogy haza értem a munkából, gyorsan kimértem a 4 gyertyát és lás csodát mindegyik jó volt.
norbi040916-02-2015 16:41:25 // 64790
Párszor volt már szó a nehézkes indulásról. Kinél mi volt a megoldás rá? Nálam bereneg az egész kocsi :S de kettős tömegű meghibásodás jelei nincsenek.
Valamint ma lettem figyelmes egy hangra ami úgyszint indításkor hallható. Mikor a motor már beindult és az önindító befejezte dolgát abban a pillanatban egy erősebb szisszenés szerű hang hallható kb fčl másodpercig. alapjárat stabil.
Szerintetek?
Valamint ma lettem figyelmes egy hangra ami úgyszint indításkor hallható. Mikor a motor már beindult és az önindító befejezte dolgát abban a pillanatban egy erősebb szisszenés szerű hang hallható kb fčl másodpercig. alapjárat stabil.
Szerintetek?
.......................16-02-2015 16:33:16 // 64789
mennyiért adnak egy ilyen szép pulcsit?
Haddel16-02-2015 14:55:00 // 64788
Vagány, jól néz ki 😃
Szabolcs 15916-02-2015 13:11:05 // 64787
Dömpi (il dottore)16-02-2015 08:52:51 // 64786
"el kell hogy keserítselek, nem a 80-as években vagyunk, nem a Boney M. a legmenőbb banda."
...NEM ÁM, hanem az AC/DC :)
...NEM ÁM, hanem az AC/DC :)
.......................15-02-2015 21:33:29 // 64785
Döbbenet hogy csak 5százalék,
Bár én is dolgoztam diesel erőmű tervezésben,és ott sincs dpf,csak Scr ureás katalizátor a kipugogógáz utánkezelésen
Bár állandó terhelésen nem kormolt az sem
Bár én is dolgoztam diesel erőmű tervezésben,és ott sincs dpf,csak Scr ureás katalizátor a kipugogógáz utánkezelésen
Bár állandó terhelésen nem kormolt az sem
Haddel15-02-2015 21:17:55 // 64784
:D egyre gondoltunk: )
Ilyenkor kár,hogy nem vagyok nepper: D
Ilyenkor kár,hogy nem vagyok nepper: D
mzo15-02-2015 20:56:01 // 64783
na bassz lekopiztalak. :)
mzo15-02-2015 20:55:15 // 64782
Huh micsoda disznóól. Azért ebből még egy nepper bár bontott cuccal simán csinál egy 2 millás autót. Szervízkönyvvel :)
Haddel15-02-2015 20:49:42 // 64781
Lesz még ebből megkímélt ,2 millió forintért árult szép autó: )
Szabolcs 15915-02-2015 20:43:47 // 64780
Donor nak jó lesz
Erhard 242 (Pure Energy)15-02-2015 20:37:56 // 64779
187e? 287e :DDD
Haddel15-02-2015 20:33:13 // 64778
tdemeter15-02-2015 19:59:07 // 64777
A srac eddig 2x javitotta meg ingyen a turbomat, bocs de en hiszek neki..
droberto15-02-2015 18:48:01 // 64776
Már csak arra emlékszem, hogy jobban ment a tied a Remap-pal.
droberto15-02-2015 18:46:48 // 64775
"A TÜV SÜD (!!) honlapjän volt is egy ilyen hivatalos tanulmäny, miszerint az 0sszes dízel DPF-essé tétele 5, azaz öt százalékkal csökkentené csupán a finom részecskék arányát. Világos, minden csökkentés jó, de kérem... nem a nagyobb súlyú faktorokkal kéne kezdeni??
A tanulmányt aztán levették... (Vajon miért.)" - Már egyszer megkérdeztem, említettem de nem jött rá érdemi reakció: Vajon miért az elmúlt 5-10 évben okoz ekkora problémát Magyarország nagyvárosaiban a szmog? Anno nem is tudtam, hogy létezik ilyen. Vagy csak a maximum a metropoliszokkal összefüggésben hallottam róla. Nem véletlenül a korszerű, magasnyomással fecskendező (könnyű szállóport kipufogó) dízel autók miatt? Már csak azért mert érdekes módon pont 5-10 éve többszöröződött meg a gázolajos autók aránya. Továbbá hozzá kell tenni, hogy az ipari üzemek emissziója sokat javult, illetve kb. a fele bezárt vagy már alig ketyeg.
A tanulmányt aztán levették... (Vajon miért.)" - Már egyszer megkérdeztem, említettem de nem jött rá érdemi reakció: Vajon miért az elmúlt 5-10 évben okoz ekkora problémát Magyarország nagyvárosaiban a szmog? Anno nem is tudtam, hogy létezik ilyen. Vagy csak a maximum a metropoliszokkal összefüggésben hallottam róla. Nem véletlenül a korszerű, magasnyomással fecskendező (könnyű szállóport kipufogó) dízel autók miatt? Már csak azért mert érdekes módon pont 5-10 éve többszöröződött meg a gázolajos autók aránya. Továbbá hozzá kell tenni, hogy az ipari üzemek emissziója sokat javult, illetve kb. a fele bezárt vagy már alig ketyeg.
Shadin15-02-2015 18:19:42 // 64774
Ebből most kiszállok, de Robi egymás után próbálta mindkettőt...
Csabi15-02-2015 17:56:34 // 64773
Ez bizony így van, a legelső benyomásom amikor a boxoddal mentünk, h bazz ez még a vége fele(4000) is húúúz... Szóval Shadin nem értem miért írtad a 3000-et, 1,9-nél sem hisezm, h elfogyna, de még a gyári progi sem....
Don Gombóc15-02-2015 17:54:11 // 64772
Ez szerintem egy tipikus lehúzós szervizes duma. :-(
Egy turbót ha összeraknak, utána szét is lehet szedni. Ja hogy nem akarják csak cserélni azt megértem, mert azon van a lóvé.
Ha meg sokat melegszik akkor miért nincs megoldva a hűtése normálisan?
Valahogy büdös ez nekem.
Egy turbót ha összeraknak, utána szét is lehet szedni. Ja hogy nem akarják csak cserélni azt megértem, mert azon van a lóvé.
Ha meg sokat melegszik akkor miért nincs megoldva a hűtése normálisan?
Valahogy büdös ez nekem.
tdemeter15-02-2015 17:39:17 // 64771
A szomszéd most vett egy 0.9-es turbos-benzines dachiat.
Este rendeztünk egy auto-stírőlést és véletlen ott volt a turbós szomszéd is akitől élből rákérdeztem, hogy ennek is javítható a turbója?
Azt mondta, hogy 120000 km után mindegyik ajándék lesz. Ha elromlik benne a turbó akkor ki kell dobni mert nem javítható.
A szigorú környezetvédelmi előírások miatt sokkal melegszik és emiatt rengeteg szervizelés várható velük.
Élből lebeszélt róla :)
Szegény szomszéd (akié az autó) meg csak zavartan pislogott...
Este rendeztünk egy auto-stírőlést és véletlen ott volt a turbós szomszéd is akitől élből rákérdeztem, hogy ennek is javítható a turbója?
Azt mondta, hogy 120000 km után mindegyik ajándék lesz. Ha elromlik benne a turbó akkor ki kell dobni mert nem javítható.
A szigorú környezetvédelmi előírások miatt sokkal melegszik és emiatt rengeteg szervizelés várható velük.
Élből lebeszélt róla :)
Szegény szomszéd (akié az autó) meg csak zavartan pislogott...
GTPeti15-02-2015 16:56:46 // 64770
mzo,
"Régen is voltak ugyanilyen kis turbós motorok, (lásd pl uno turbó, vagy Daihatsu stb) csak akkor még csodálattal néztük ezeket ma pedig sokan fikázzák őket. Az hogy ezek a kis turbós motorok kevésbbé lennének tartósak sztem erősen demagóg szöveg."
Két különbséggel:
1. Azokat parányi, könnyű autókba tették anno (Uno Turbo, Punto GT) és nem 1,3+ tonnás családi vasakba.
2. Azok a motorok egzotikumnak számítottak, csak a csúcsmodellekben voltak felhasználva, nem a tömegmodellekben.
Liquid,
"Hasonló lóerőssel illik hasonlítani. Pl. Egy Barvo 1.4 150Le ugyanazt tudja mint egy 156 2.0TS, súlyban, Le-ben, gyrosulásban. Ja és a szívómotor nem kezd vad túlfogyasztásba terhelésen se."
Pontosan így látom én is.
Elértünk oda, hogy remekül meg tudnánk csinálni egy 150-170 LE-s 2.0-ás (vagy felőlem 1.8-as) szívómotort, de nem.
A károsanyag csökkentéshez. Sokan meglepődnénk, ha egy hivatalos forrás nyílvánosságra hozná, hogy a "teljes kibocsátásért", melyik tényező (autók, teherautók, buszok, ipari létesítmények) milyen mértékben felelősek.
A TÜV SÜD (!!) honlapjän volt is egy ilyen hivatalos tanulmäny, miszerint az 0sszes dízel DPF-essé tétele 5, azaz öt százalékkal csökkentené csupán a finom részecskék arányát. Világos, minden csökkentés jó, de kérem... nem a nagyobb súlyú faktorokkal kéne kezdeni??
A tanulmányt aztán levették... (Vajon miért.)
szosza,
Az, hogy "legalább a mérnököknek így van munkája" számomra igen-igen gyenge érv. Modom úgy, hogy magam is az vagyok. Ez egy teljesen más téma, de senki nem mondta soha, hogy egy autógyártónak 20.000 mérnököt kell foglalkoztatnia. Nem, nem vagyok ellenük. Hasonló ehhez az, hogy 10 év múlva sacc/kb. felannyi ember dolgozik majd a sorokon. Ez van. Olyan, mint anno az ipari forradalom.
Lenne rá egy érdekes megoldás, ha tényleg elértük azt a fejlődési szintet, hogy ne kelljen az átlagembernek történetesen a heti 40 órát gürcölnie. Igen, a munkaidő csökkentése. Csak ezt az emberi kapzsiság megakadályozza. (Az egész összefügg a fogyasztói társadalommal is.)
Ja, kicsit elkanyarodtam a downsize témától... Bocs. :)
Más.
"Az befecskendezés végén 650…750fokos a kipufogó gáz". Az sok. Asszem pont a BMW tervezte, hogy hasznosítja ezt a rengeteg hőt, ami kárba veszik. Nem lenne hülyeség. (Erre szolgáló gépeket 200+ éve tudunk készíteni.)
Haddel,
"Muhaha,én meg sz@rok a downsize-ra,kedden megyek megnézni egy rendes hátulkaparós aresei v6-ot!"
Ennyi. :))
"Régen is voltak ugyanilyen kis turbós motorok, (lásd pl uno turbó, vagy Daihatsu stb) csak akkor még csodálattal néztük ezeket ma pedig sokan fikázzák őket. Az hogy ezek a kis turbós motorok kevésbbé lennének tartósak sztem erősen demagóg szöveg."
Két különbséggel:
1. Azokat parányi, könnyű autókba tették anno (Uno Turbo, Punto GT) és nem 1,3+ tonnás családi vasakba.
2. Azok a motorok egzotikumnak számítottak, csak a csúcsmodellekben voltak felhasználva, nem a tömegmodellekben.
Liquid,
"Hasonló lóerőssel illik hasonlítani. Pl. Egy Barvo 1.4 150Le ugyanazt tudja mint egy 156 2.0TS, súlyban, Le-ben, gyrosulásban. Ja és a szívómotor nem kezd vad túlfogyasztásba terhelésen se."
Pontosan így látom én is.
Elértünk oda, hogy remekül meg tudnánk csinálni egy 150-170 LE-s 2.0-ás (vagy felőlem 1.8-as) szívómotort, de nem.
A károsanyag csökkentéshez. Sokan meglepődnénk, ha egy hivatalos forrás nyílvánosságra hozná, hogy a "teljes kibocsátásért", melyik tényező (autók, teherautók, buszok, ipari létesítmények) milyen mértékben felelősek.
A TÜV SÜD (!!) honlapjän volt is egy ilyen hivatalos tanulmäny, miszerint az 0sszes dízel DPF-essé tétele 5, azaz öt százalékkal csökkentené csupán a finom részecskék arányát. Világos, minden csökkentés jó, de kérem... nem a nagyobb súlyú faktorokkal kéne kezdeni??
A tanulmányt aztán levették... (Vajon miért.)
szosza,
Az, hogy "legalább a mérnököknek így van munkája" számomra igen-igen gyenge érv. Modom úgy, hogy magam is az vagyok. Ez egy teljesen más téma, de senki nem mondta soha, hogy egy autógyártónak 20.000 mérnököt kell foglalkoztatnia. Nem, nem vagyok ellenük. Hasonló ehhez az, hogy 10 év múlva sacc/kb. felannyi ember dolgozik majd a sorokon. Ez van. Olyan, mint anno az ipari forradalom.
Lenne rá egy érdekes megoldás, ha tényleg elértük azt a fejlődési szintet, hogy ne kelljen az átlagembernek történetesen a heti 40 órát gürcölnie. Igen, a munkaidő csökkentése. Csak ezt az emberi kapzsiság megakadályozza. (Az egész összefügg a fogyasztói társadalommal is.)
Ja, kicsit elkanyarodtam a downsize témától... Bocs. :)
Más.
"Az befecskendezés végén 650…750fokos a kipufogó gáz". Az sok. Asszem pont a BMW tervezte, hogy hasznosítja ezt a rengeteg hőt, ami kárba veszik. Nem lenne hülyeség. (Erre szolgáló gépeket 200+ éve tudunk készíteni.)
Haddel,
"Muhaha,én meg sz@rok a downsize-ra,kedden megyek megnézni egy rendes hátulkaparós aresei v6-ot!"
Ennyi. :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
525
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?