Nem egy fáklyásmenet az biztos.

Bár egy kipufogós biztos hamar össze tudja gányolni...
Erre gondolsz?
Elmelőbak: GM-es cikkszáma: 24 435 780; illetve
33 033 74.37
Shadin03-03-2015 17:48:36 //
65362
Az is meg van, de ezek ellenére sem kezdenék ezért átalakítani 2.4-es d60-as dobot átkefélgetni (hegeszteni?) 1.9-re d60-ra...
Az biztos, hogy a 2.0 egyenescsöves eccerű vacka biliacél. Viszont az 1.9-é, gagyibb anyag mint a 2.4. Más az aa. ötvözet, jobban "fogja" a mágnes.
Anno írtam itt erről és illusztráltam fotókkal. :)
Shadin03-03-2015 16:31:42 //
65360
Az 1.9-é is saválló és most ez volt a kérdés.
písz :-D
azért mert a 2,4 é saválló,
és majdnem örök
a 2,0 meg cserélgetheted 3 évenként,ha egyáltalán kapsz,
ugyi egyik kipufogós Alkatrészes cég Sem gyártja
oooo köszi :)
Ezt ki is próbálom!
A dupla renccer, az Y-tól szűkül ř60-ról 2 x ř50 mm-re.

az áramlástechnikai elveket betartva....
van az a funkció ,hogy autómatikusan lecsapja tolatáskor a jobbos tükörlapot,hogy lásd a padkát
de az csak elektromos üléssel van
2 másodpercig kell enyomni a "fül" behajtó gombot
akkor ezt az automatikus tükörbehajtás funkciót ki be kapcsolod
gyárilag szerintem,
nincs a kocsin semmi villany buherálva
Gyárilag vagy utólagos beavatkozás miatt? :)
nekem ha becsukom automatikusan behajtja a tükröket
Ugyan így vagyok én is. A tükröknek valahogy nem sikerült automatizálni magukat :D
gpek03-03-2015 15:28:48 //
65350
Nekem felhúzza, csak az lenne jó ha a tükröket is behajtaná.
nekem sincs dead lock
,bár aszittem a Breraban ez széria
Hege03-03-2015 14:51:01 //
65348
Ezt hallottam már én is. Csak nem voltam biztos benne.
Hege03-03-2015 14:48:31 //
65347
Most voltam a garázsba és bezártam úgy hogy benne ültem. Tényleg nem lehet nyitni belülről.
Én úgy tudom, hogy csak azokat lehet duplán zárni, amikben van gyárilag riasztó is, nem csak kp zár. :)
Hege03-03-2015 14:33:08 //
65345
Igen az enyém működik, bár hozzáteszem csak akkor használom ha nem megyek az autóval, tehát mikor lezárom. Úgy még nem próbáltam hogy benne vagyok lezárom és rányitok.
Bár ezt múltkor már írtam egy bejegyzésben, hogy nem tudtam, hogy van az autóba (mert az eladó nem mondta) így csak véletlenül jöttem rá. Annyit még hozzá tennék, hogy gyári riasztóm van. Nem tudom hogy ennek van-e köze hozzá.
vzolee03-03-2015 14:06:09 //
65344
Nekem úgy rémlik a használatiból, hogy a dupla gombnyomásos zárás opció volt. Az újabbaknál nem húzza fel az ablakot, mert valaki ráhúzta a gyerekére így, ezért betiltották :/ Lefelé működik, fölfelé csak úgy, ha a kulcsot elfordítod a zárban.
SzJanos03-03-2015 13:21:49 //
65343
Én már próbálgattam, és sajnos nem. De olyat is olvastam, ha hosszan nyomva tartom a zárgombot a kulcson, akkor automatikusan felhúzza az ablakot. Nos nálam ez sem igaz.
Nektek müködik ha 2 szer a távra nyomtok
a
alfa 159 kettös zárás?
az un. "dead lock"
amikor belülröl Sem lehet bezárás után a kilincsel kinyitni,
így ha beütik az üveget nem tudja az ajtót kinyitni
a PMR7A platina bevonatos
a másik valszeg nem ,így az ECO ba az olcsóbb került
az interneten nem találok semmi adatot vagy összehasonlítást ... de lehet, hogy csak én vagyok béna
az tuti, hogy a PMR7A egypólusú, a másik meg kettő
mivel mindkettö nevében 7 es van ,
valszeg ugyanaz a höérték
Megnéztem
a 105 LE-s ECO-változatba NGK BKUR6ETB és NGK CR7EKC való, míg az ugyanekkora lökettérfogatú, de 120 lovas motorba: NGK BKR6EKPA és NGK PMR7A
Na most, mi tegnap a sima gyertyából helyesen az NGK BKUR6ETB-t, de ezek szerint az oldalsó gyertyából a 120Le-sbe való NGK PMR7A-t tettük.
Azt nem tudom, mi a különbség a CR7EKC és a PMR7A között.
a gépkönyvében benne van milyen gyertya jó bele
SzJanos03-03-2015 10:05:57 //
65335
Lesz a 4c Spideren kívül még valami érdekesség? Azt olvastam semmi mással nem készülnek.
azt meg tudnád nézni, hogy a 76 KW-osba milyen való pontosan?
ezt passzolom...autószerelő biztos tudja...gondolom más a hőérték
lehet gond,
egyszer čdesapám vett a Favoritba gyertyát,de az eladó más höértéküt adott ,
nem tud kiégni a porcellán ,és a korom összezárja a két pólust
így nem lesz szikra
ha meg kisebb a höérték akkor nagy terhelésen elég a gyertya,
darabjai belehullhatnak a hengerbe
De most akkor gond hogy az NGK PMR7A lett beletéve, ami a nem ECO-ba való, sem?
így van az ECO-ba teljesen más gyertya kell, mint a többibe...abba nincs 50e-es sem csak a 100e-es ami NGK..
A gyertyaszett ingyen volt. Nem részletezném hogyan és miért. Lényeg, hogy egy szervíz raktárkészletéből való, ami ma már nem foglalkozik alfákkal.
A csereperiódus 100e km, de mivel ingyen voltak, úgy voltam vele, ne porosodjon a polcon, rakjuk bele 80e km-nél.
Amúgy Rékáé az 1.6 ECO változat (76 KW-os).
Ezek szerint a kicsiből (irridiumos) a 86 KW-osba való MGK PMR7A került bele.
Ez gond lehet?
Attis03-03-2015 08:20:48 //
65328
Nekem magyar nyelvű van, majd lefotózom és feltöltöm. 180 ezret ír. (Amúgy vicc, hogy faceliftes 147-est vettem, de a kezelési útmutató az facelift előtti 147-esről ír mindent. Igazán frissíthették volna a könyvecskét, szvsz az autó árába belefért volna).
ez a 97-es TS-em használatija, ez is 100-at ír.

Tudtommal mindig is 100 volt a csereperiódus a TS-nél. (plusz létezik 50ezres szett is)
Attis03-03-2015 07:06:31 //
65325
Én 134ezernél tartok a gyertyákkal és lekopogom eddig semmi gond nincs velük. A használati utasítás eredetileg ugye 180 ezres csere periódust írt elő, majd levitték (ha jól emlékszem) 150-re végül százra. Az új gyertyakészlet már meg van, de kíváncsi vagyok elmennek-e 140.000-ig. Ha igen, akkor ott csere, ha nem, akkor előbb. :) Majd ha eljön a csere ideje lövök képeket róla, hogy milyen állapotban vannak. (De én elképzelhetőnek tartom hogy az eredetileg meghatározott 180.000 közeléig is elmehetnek...)
Amúgy 100-at simán elmennek. Én is nemrégiben konzultáltam ez ügyben. Sőt van aki 150ezret is elment velük.
OFF
Szerintem nincs semmi baj a gyertyákkal, viszont az ePER szerint nem ez a páros kell bele.

A képek alapján
46521530 - ez a 86 kW 1,6 és a 2000 TS-é
46550991 - ez a 76 KW-os 1,6-é
Ezért nem ugyan olyan típus, mint amit kivettél.
ON
GTPeti03-03-2015 01:25:20 //
65322
Nem vagyok szerelő, de konkrétan mi volt a baj a régi gyertyákkal? Úgy értem, amiért katasztrofálisan néznek ki.
Gyönyörű őzbarna színük volt, ez tökéletes keverékre utal. Az, hogy bejjebb egy kicsit feketék, szerintem simán betudható a 80e km-nak. Az elektródafogyást nem látom tisztán, de erre is ugyanazt írnám, mint az előbb.
(A csere 80ekm-nél szerintem sem volt korai.)
picit OFF
Ma kicseréltük feleségem 147esében a gyertyákat (1.6 TS). Ahhoz képest, hogy a kicsiban 80e km van, a gyertyák iszonyatosan oda voltak.





Most ilyenek kerültek bele:

A nagy elvileg NGK BKR6EKPA kellett volna legyen, de én NGK BKUR6ETB-t kaptam bele. A kicsi az NGK PMR7A, de érdekes módon, amit kiszedtünk nem ilyen volt, hanem valami más, ráadásul kétpólusú. Érdekes.
Minden esetre most sokkal szebben szól a motor, és szerintem jobban is húz. (mentem is vele gyorsan egy kört)
ON
Huuuu:) Lehet valahol nezni?
Bilux02-03-2015 20:25:18 //
65319

Valami kezdődik
Shadin02-03-2015 19:52:21 //
65318
Persze, de akkor miért venné a 2.4-esét, ha hozzá kell nyúlni. Én Pityukomától kaptam a 2.4-es dob csövét a "rozsdamentes" véggel és a kipufogós hülyén nézett amikor azt mondtam neki, hogy csapja le a régit az 1.9-en és hegessze fel gyorsan az újat és már itt sem vagyok. Az 1.9 d60-as gyárilag és króm vég nélküli, a 2.4-es pedig d50-es króm véggel, ezek után mindenki döntse el mi éri meg...
egy ügyes kipufogós mindent megold :)
Shadin02-03-2015 19:47:25 //
65316
Van különbség, a 2.4 kivezető csöve kisebb keresztmetszetű mint az 1.9-é, tehát szűkít.
Nekem
Ő tanította. Nyugodjék békében.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.