Forum >> 159
Piritu - 1.000.00003-03-2015 20:31:47 // 65369
Nekem 4 évig is kitartott :-))
droberto03-03-2015 19:39:38 // 65368
Többé már nem mész hozzá. :)
Ákos (dewvil)03-03-2015 19:32:35 // 65367
Nem idevágó, de a fiát ismerem, Tamást. Az nkh mozaik állomáson dolgozik...
Erhard 242 (Pure Energy)03-03-2015 19:26:42 // 65366
no nem soká itt lesz az 1.8TBi tesztelni fogom pár napig ...kivi vagyok milyen és megírom a tapasztalatokat
yani🍀03-03-2015 19:20:31 // 65365
Erre, köszönöm!
droberto03-03-2015 18:57:05 // 65364
droberto03-03-2015 18:14:31 // 65363
Erre gondolsz?
Elmelőbak: GM-es cikkszáma: 24 435 780; illetve 33 033 74.37
Elmelőbak: GM-es cikkszáma: 24 435 780; illetve 33 033 74.37
Shadin03-03-2015 17:48:36 // 65362
Az is meg van, de ezek ellenére sem kezdenék ezért átalakítani 2.4-es d60-as dobot átkefélgetni (hegeszteni?) 1.9-re d60-ra...
droberto03-03-2015 16:49:08 // 65361
Az biztos, hogy a 2.0 egyenescsöves eccerű vacka biliacél. Viszont az 1.9-é, gagyibb anyag mint a 2.4. Más az aa. ötvözet, jobban "fogja" a mágnes.
Anno írtam itt erről és illusztráltam fotókkal. :)
Anno írtam itt erről és illusztráltam fotókkal. :)
Shadin03-03-2015 16:31:42 // 65360
Az 1.9-é is saválló és most ez volt a kérdés.
písz :-D
písz :-D
.......................03-03-2015 16:25:47 // 65359
azért mert a 2,4 é saválló,
és majdnem örök
a 2,0 meg cserélgetheted 3 évenként,ha egyáltalán kapsz,
ugyi egyik kipufogós Alkatrészes cég Sem gyártja
és majdnem örök
a 2,0 meg cserélgetheted 3 évenként,ha egyáltalán kapsz,
ugyi egyik kipufogós Alkatrészes cég Sem gyártja
norbi040903-03-2015 16:08:19 // 65358
oooo köszi :)
Ezt ki is próbálom!
Ezt ki is próbálom!
droberto03-03-2015 16:01:00 // 65357
.......................03-03-2015 15:57:57 // 65356
van az a funkció ,hogy autómatikusan lecsapja tolatáskor a jobbos tükörlapot,hogy lásd a padkát
de az csak elektromos üléssel van
de az csak elektromos üléssel van
.......................03-03-2015 15:51:26 // 65355
2 másodpercig kell enyomni a "fül" behajtó gombot
akkor ezt az automatikus tükörbehajtás funkciót ki be kapcsolod
akkor ezt az automatikus tükörbehajtás funkciót ki be kapcsolod
.......................03-03-2015 15:46:57 // 65354
gyárilag szerintem,
nincs a kocsin semmi villany buherálva
nincs a kocsin semmi villany buherálva
norbi040903-03-2015 15:37:30 // 65353
Gyárilag vagy utólagos beavatkozás miatt? :)
.......................03-03-2015 15:34:19 // 65352
nekem ha becsukom automatikusan behajtja a tükröket
norbi040903-03-2015 15:31:56 // 65351
Ugyan így vagyok én is. A tükröknek valahogy nem sikerült automatizálni magukat :D
gpek03-03-2015 15:28:48 // 65350
Nekem felhúzza, csak az lenne jó ha a tükröket is behajtaná.
.......................03-03-2015 15:07:03 // 65349
nekem sincs dead lock
,bár aszittem a Breraban ez széria
,bár aszittem a Breraban ez széria
Hege03-03-2015 14:51:01 // 65348
Ezt hallottam már én is. Csak nem voltam biztos benne.
Hege03-03-2015 14:48:31 // 65347
Most voltam a garázsba és bezártam úgy hogy benne ültem. Tényleg nem lehet nyitni belülről.
norbi040903-03-2015 14:40:03 // 65346
Én úgy tudom, hogy csak azokat lehet duplán zárni, amikben van gyárilag riasztó is, nem csak kp zár. :)
Hege03-03-2015 14:33:08 // 65345
Igen az enyém működik, bár hozzáteszem csak akkor használom ha nem megyek az autóval, tehát mikor lezárom. Úgy még nem próbáltam hogy benne vagyok lezárom és rányitok.
Bár ezt múltkor már írtam egy bejegyzésben, hogy nem tudtam, hogy van az autóba (mert az eladó nem mondta) így csak véletlenül jöttem rá. Annyit még hozzá tennék, hogy gyári riasztóm van. Nem tudom hogy ennek van-e köze hozzá.
Bár ezt múltkor már írtam egy bejegyzésben, hogy nem tudtam, hogy van az autóba (mert az eladó nem mondta) így csak véletlenül jöttem rá. Annyit még hozzá tennék, hogy gyári riasztóm van. Nem tudom hogy ennek van-e köze hozzá.
vzolee03-03-2015 14:06:09 // 65344
Nekem úgy rémlik a használatiból, hogy a dupla gombnyomásos zárás opció volt. Az újabbaknál nem húzza fel az ablakot, mert valaki ráhúzta a gyerekére így, ezért betiltották :/ Lefelé működik, fölfelé csak úgy, ha a kulcsot elfordítod a zárban.
SzJanos03-03-2015 13:21:49 // 65343
Én már próbálgattam, és sajnos nem. De olyat is olvastam, ha hosszan nyomva tartom a zárgombot a kulcson, akkor automatikusan felhúzza az ablakot. Nos nálam ez sem igaz.
.......................03-03-2015 12:14:24 // 65342
Nektek müködik ha 2 szer a távra nyomtok
a
alfa 159 kettös zárás?
az un. "dead lock"
amikor belülröl Sem lehet bezárás után a kilincsel kinyitni,
így ha beütik az üveget nem tudja az ajtót kinyitni
a
alfa 159 kettös zárás?
az un. "dead lock"
amikor belülröl Sem lehet bezárás után a kilincsel kinyitni,
így ha beütik az üveget nem tudja az ajtót kinyitni
.......................03-03-2015 11:21:06 // 65341
a PMR7A platina bevonatos
a másik valszeg nem ,így az ECO ba az olcsóbb került
a másik valszeg nem ,így az ECO ba az olcsóbb került
Dömpi (il dottore)03-03-2015 11:18:26 // 65340
az interneten nem találok semmi adatot vagy összehasonlítást ... de lehet, hogy csak én vagyok béna
az tuti, hogy a PMR7A egypólusú, a másik meg kettő
az tuti, hogy a PMR7A egypólusú, a másik meg kettő
.......................03-03-2015 11:12:33 // 65339
mivel mindkettö nevében 7 es van ,
valszeg ugyanaz a höérték
valszeg ugyanaz a höérték
Dömpi (il dottore)03-03-2015 11:08:36 // 65338
Megnéztem
a 105 LE-s ECO-változatba NGK BKUR6ETB és NGK CR7EKC való, míg az ugyanekkora lökettérfogatú, de 120 lovas motorba: NGK BKR6EKPA és NGK PMR7A
Na most, mi tegnap a sima gyertyából helyesen az NGK BKUR6ETB-t, de ezek szerint az oldalsó gyertyából a 120Le-sbe való NGK PMR7A-t tettük.
Azt nem tudom, mi a különbség a CR7EKC és a PMR7A között.
a 105 LE-s ECO-változatba NGK BKUR6ETB és NGK CR7EKC való, míg az ugyanekkora lökettérfogatú, de 120 lovas motorba: NGK BKR6EKPA és NGK PMR7A
Na most, mi tegnap a sima gyertyából helyesen az NGK BKUR6ETB-t, de ezek szerint az oldalsó gyertyából a 120Le-sbe való NGK PMR7A-t tettük.
Azt nem tudom, mi a különbség a CR7EKC és a PMR7A között.
.......................03-03-2015 10:36:39 // 65337
a gépkönyvében benne van milyen gyertya jó bele
Erhard 242 (Pure Energy)03-03-2015 10:32:12 // 65336
a 46550990 és a 46550991
SzJanos03-03-2015 10:05:57 // 65335
Lesz a 4c Spideren kívül még valami érdekesség? Azt olvastam semmi mással nem készülnek.
Dömpi (il dottore)03-03-2015 09:54:51 // 65334
azt meg tudnád nézni, hogy a 76 KW-osba milyen való pontosan?
Erhard 242 (Pure Energy)03-03-2015 09:41:39 // 65333
ezt passzolom...autószerelő biztos tudja...gondolom más a hőérték
.......................03-03-2015 09:29:25 // 65332
lehet gond,
egyszer čdesapám vett a Favoritba gyertyát,de az eladó más höértéküt adott ,
nem tud kiégni a porcellán ,és a korom összezárja a két pólust
így nem lesz szikra
ha meg kisebb a höérték akkor nagy terhelésen elég a gyertya,
darabjai belehullhatnak a hengerbe
egyszer čdesapám vett a Favoritba gyertyát,de az eladó más höértéküt adott ,
nem tud kiégni a porcellán ,és a korom összezárja a két pólust
így nem lesz szikra
ha meg kisebb a höérték akkor nagy terhelésen elég a gyertya,
darabjai belehullhatnak a hengerbe
Dömpi (il dottore)03-03-2015 09:23:47 // 65331
De most akkor gond hogy az NGK PMR7A lett beletéve, ami a nem ECO-ba való, sem?
Erhard 242 (Pure Energy)03-03-2015 09:16:44 // 65330
így van az ECO-ba teljesen más gyertya kell, mint a többibe...abba nincs 50e-es sem csak a 100e-es ami NGK..
Dömpi (il dottore)03-03-2015 08:55:56 // 65329
A gyertyaszett ingyen volt. Nem részletezném hogyan és miért. Lényeg, hogy egy szervíz raktárkészletéből való, ami ma már nem foglalkozik alfákkal.
A csereperiódus 100e km, de mivel ingyen voltak, úgy voltam vele, ne porosodjon a polcon, rakjuk bele 80e km-nél.
Amúgy Rékáé az 1.6 ECO változat (76 KW-os).
Ezek szerint a kicsiből (irridiumos) a 86 KW-osba való MGK PMR7A került bele.
Ez gond lehet?
A csereperiódus 100e km, de mivel ingyen voltak, úgy voltam vele, ne porosodjon a polcon, rakjuk bele 80e km-nél.
Amúgy Rékáé az 1.6 ECO változat (76 KW-os).
Ezek szerint a kicsiből (irridiumos) a 86 KW-osba való MGK PMR7A került bele.
Ez gond lehet?
Attis03-03-2015 08:20:48 // 65328
Nekem magyar nyelvű van, majd lefotózom és feltöltöm. 180 ezret ír. (Amúgy vicc, hogy faceliftes 147-est vettem, de a kezelési útmutató az facelift előtti 147-esről ír mindent. Igazán frissíthették volna a könyvecskét, szvsz az autó árába belefért volna).
Piritu - 1.000.00003-03-2015 07:19:20 // 65327
Piritu - 1.000.00003-03-2015 07:08:40 // 65326
Tudtommal mindig is 100 volt a csereperiódus a TS-nél. (plusz létezik 50ezres szett is)
Attis03-03-2015 07:06:31 // 65325
Én 134ezernél tartok a gyertyákkal és lekopogom eddig semmi gond nincs velük. A használati utasítás eredetileg ugye 180 ezres csere periódust írt elő, majd levitték (ha jól emlékszem) 150-re végül százra. Az új gyertyakészlet már meg van, de kíváncsi vagyok elmennek-e 140.000-ig. Ha igen, akkor ott csere, ha nem, akkor előbb. :) Majd ha eljön a csere ideje lövök képeket róla, hogy milyen állapotban vannak. (De én elképzelhetőnek tartom hogy az eredetileg meghatározott 180.000 közeléig is elmehetnek...)
Piritu - 1.000.00003-03-2015 07:00:20 // 65324
Amúgy 100-at simán elmennek. Én is nemrégiben konzultáltam ez ügyben. Sőt van aki 150ezret is elment velük.
Piritu - 1.000.00003-03-2015 06:58:56 // 65323
GTPeti03-03-2015 01:25:20 // 65322
Nem vagyok szerelő, de konkrétan mi volt a baj a régi gyertyákkal? Úgy értem, amiért katasztrofálisan néznek ki.
Gyönyörű őzbarna színük volt, ez tökéletes keverékre utal. Az, hogy bejjebb egy kicsit feketék, szerintem simán betudható a 80e km-nak. Az elektródafogyást nem látom tisztán, de erre is ugyanazt írnám, mint az előbb.
(A csere 80ekm-nél szerintem sem volt korai.)
Gyönyörű őzbarna színük volt, ez tökéletes keverékre utal. Az, hogy bejjebb egy kicsit feketék, szerintem simán betudható a 80e km-nak. Az elektródafogyást nem látom tisztán, de erre is ugyanazt írnám, mint az előbb.
(A csere 80ekm-nél szerintem sem volt korai.)
Dömpi (il dottore)02-03-2015 22:59:38 // 65321
picit OFF
Ma kicseréltük feleségem 147esében a gyertyákat (1.6 TS). Ahhoz képest, hogy a kicsiban 80e km van, a gyertyák iszonyatosan oda voltak.
Most ilyenek kerültek bele:
A nagy elvileg NGK BKR6EKPA kellett volna legyen, de én NGK BKUR6ETB-t kaptam bele. A kicsi az NGK PMR7A, de érdekes módon, amit kiszedtünk nem ilyen volt, hanem valami más, ráadásul kétpólusú. Érdekes.
Minden esetre most sokkal szebben szól a motor, és szerintem jobban is húz. (mentem is vele gyorsan egy kört)
ON
Ma kicseréltük feleségem 147esében a gyertyákat (1.6 TS). Ahhoz képest, hogy a kicsiban 80e km van, a gyertyák iszonyatosan oda voltak.
Most ilyenek kerültek bele:
A nagy elvileg NGK BKR6EKPA kellett volna legyen, de én NGK BKUR6ETB-t kaptam bele. A kicsi az NGK PMR7A, de érdekes módon, amit kiszedtünk nem ilyen volt, hanem valami más, ráadásul kétpólusú. Érdekes.
Minden esetre most sokkal szebben szól a motor, és szerintem jobban is húz. (mentem is vele gyorsan egy kört)
ON
tdemeter02-03-2015 22:32:50 // 65320
Huuuu:) Lehet valahol nezni?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
440
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?