Forum >> 159
Dömpi (il dottore)18-06-2015 22:22:14 // 68520
itt valami nem stimmel! Ha 2011-es, akkor miért van benne a régi navis fejegység, ami még nem B&M-s?
Angelo Bianco18-06-2015 22:18:49 // 68519
Kérlek erősíts meg, hogy jól értelmezem a blogodat.
Lényegében a DPF bent hagyásával lett chippelve az autó?!
Mennyi km van azóta az autódba?
Lényegében a DPF bent hagyásával lett chippelve az autó?!
Mennyi km van azóta az autódba?
Alejandro18-06-2015 22:16:25 // 68518
Már írtam Erhardnak, de egyébként nekem nem a stabilizátor pálcával (kutyacsont) van gond, hanem a stabilizátor rúd szilentjeivel.
Egyébként semmi gond, elcsúszott a kommunikáció! :)
Egyébként semmi gond, elcsúszott a kommunikáció! :)
Erhard 242 (Pure Energy)18-06-2015 22:14:16 // 68517
Alfacity-n nem soká ismét találkozunk, remélem mindenki eljön :)
Pityukoma18-06-2015 22:07:27 // 68516
Pityukoma18-06-2015 22:05:00 // 68515
A témához kapcsolódó Blogom. Nem ma történt, de azóta is rendben teszi a dolgát. Én a DPF-et nem bántanám amíg működik.
Dömpi (il dottore)18-06-2015 22:02:11 // 68514
Bocsi, nem akartalak megbántani, és nem is volt buta kérdés...csak úgy volt megfogalmazva, mintha valami irtó nagy ritkaságot keresnél.
Ha hozzáírtad volna azt, amit most, akkor értettem volna a kérdés hátterét.
Egyébként azért is volt furcsa kérdés, mert mint írtam, nem szokott a 159-nél gond lenni a kutyacsonttal. ( a Fiat Mareámban anno évente cserélni kellett).
Amúgy, ha elakadsz valami beszerzése során, írj Erhardnak üzenetet, válaszolni fog. A honlapjuk tényleg ... khm... (bocsi Erhard!)
Ha hozzáírtad volna azt, amit most, akkor értettem volna a kérdés hátterét.
Egyébként azért is volt furcsa kérdés, mert mint írtam, nem szokott a 159-nél gond lenni a kutyacsonttal. ( a Fiat Mareámban anno évente cserélni kellett).
Amúgy, ha elakadsz valami beszerzése során, írj Erhardnak üzenetet, válaszolni fog. A honlapjuk tényleg ... khm... (bocsi Erhard!)
Erhard 242 (Pure Energy)18-06-2015 22:01:03 // 68513
akár :)
Pityukoma18-06-2015 22:00:44 // 68512
HSZ:68482
Ha nem találod a honlapján, kérdezz rá nála, olyan nincs hogy nem tud megoldást :-)
Ha nem találod a honlapján, kérdezz rá nála, olyan nincs hogy nem tud megoldást :-)
Angelo Bianco18-06-2015 22:00:33 // 68511
Igen... Ez az optimalizálás érdekelne igazából. :) :P Jó lenne egy kissé jobban "ugró" autó... :D :P Meg persze a fogyasztás csökkenés reménye is?!
(egy barátom Vectrája 1.9CDTI 150LE átesett ezen műveleten és annak lényegesen jobb fogyasztása és menet teljesítményei lettek)
Nem tudom mit tegyek.... :/
(egy barátom Vectrája 1.9CDTI 150LE átesett ezen műveleten és annak lényegesen jobb fogyasztása és menet teljesítményei lettek)
Nem tudom mit tegyek.... :/
Alejandro18-06-2015 22:00:18 // 68510
Igen, tapasztalom, ahova visszavittük a nem megfelelő szilenteket is rögtön kínálták a komplett stab rudat... illetve fura, mert hátsó stab rúd szilent meg több helyen is kapható.
De például a powerflexnek vannak ilyen szilentjei, igaz a lila párja 18e Ft, a fekete a 22e-et súrolja.
De például a powerflexnek vannak ilyen szilentjei, igaz a lila párja 18e Ft, a fekete a 22e-et súrolja.
Piritu - 1.000.00018-06-2015 21:57:14 // 68509
Ide vezet Erhard oldala.
Liquid18-06-2015 21:52:28 // 68508
Nem sokan forgalmaznak külön szilentet, mivel "hivatalosan" csak egyben kapható a rúd.
Alejandro18-06-2015 21:49:22 // 68507
Nem tudtam, hogy itt nem illik olyat kérdezni, ami szerinted magától értetődő.
Tudod, az unixnál, bárdinál, hogy a nagyokat említsem első stabilizátor rúd szilent a webes felületük szerint nincsen 159-hez. Ha jól tudom Erhard az albaalkatrészben érdekelt, honlapját csekkoltam, hiába. Próbálkoztunk egy független, de helyben (Eger) jelentősnek számító autóalkatrész boltban, kaptunk is, de azok nem voltak megfelelőek, vissza kellett vinni.
Mindezek után vettem a bátorságot, hogy megkérdezzelek Benneteket, cartársakat.
Mindenesetre továbbra is fenntartom magamnak a jogot, hogy (hülyeséget) kérdezzek. :)
Tudod, az unixnál, bárdinál, hogy a nagyokat említsem első stabilizátor rúd szilent a webes felületük szerint nincsen 159-hez. Ha jól tudom Erhard az albaalkatrészben érdekelt, honlapját csekkoltam, hiába. Próbálkoztunk egy független, de helyben (Eger) jelentősnek számító autóalkatrész boltban, kaptunk is, de azok nem voltak megfelelőek, vissza kellett vinni.
Mindezek után vettem a bátorságot, hogy megkérdezzelek Benneteket, cartársakat.
Mindenesetre továbbra is fenntartom magamnak a jogot, hogy (hülyeséget) kérdezzek. :)
Liquid18-06-2015 21:42:51 // 68506
Amíg nincs gond vele addig szerintem ne birizgáld. A DPF kiírásakor, általában optimalizálnak is kicsit vagy sokat, a gép ettől lesz másabb, nem közvetlenül a DPF eltűnésétől. Ez azt jelenti, hogy egy szolid csiptuninggal, a DPF megléte mellett is tudsz pár lovat elővarázsolni.
'''''18-06-2015 21:34:04 // 68505
Sajna én ki is próbáltam. :-)
mzo18-06-2015 21:30:45 // 68504
Bocsi, most láttam már leírtad :)
mzo18-06-2015 21:30:08 // 68503
Egy jól feltöltött akksival sztem el kell menjen annyit, csak kapcsolj ki minden fogyasztót. Klíma, lámpa, stb.... És ha van nálad a csomagtartóba egy tartalék akksi az se lehet baj ;)
'''''18-06-2015 21:26:39 // 68502
Ha szinte csak városon kívül használod nem hiszem,hogy gond lenne vele.Egyébként ha csak a dpf-et dobod ki,attól nem nagyon fog változni az autó karakterisztikája.
Angelo Bianco18-06-2015 21:08:37 // 68501
Sziasztok!
Azon cartársaimhoz intézném kérdésemet, akik kiiktatták a DPF-et.
Erősen gondolkodom én is ezen a dolgon... Csak nem nagyon vagyok biztos a dolgomban, illetve, hogy mivel teszek jobbat az autónak.
Igazából nem volt még probléma vele és nagy részt lakott területen kívül, autópályán használjuk az autót. De tartok tőle, hogy előbb-utóbb lesz/lenne gond?! Meg persze sokan írtátok, hogy jobban reagál, másabb lesz az autó nélküle...?!
Akinek van ezzel kapcsolatos tapasztalata, gondolata osszátok meg velem, mit kell csinálni, milyen az autó, érdemes-e, mennyibe kerül, hova forduljak...?!
Előre is köszi!!! :)
Azon cartársaimhoz intézném kérdésemet, akik kiiktatták a DPF-et.
Erősen gondolkodom én is ezen a dolgon... Csak nem nagyon vagyok biztos a dolgomban, illetve, hogy mivel teszek jobbat az autónak.
Igazából nem volt még probléma vele és nagy részt lakott területen kívül, autópályán használjuk az autót. De tartok tőle, hogy előbb-utóbb lesz/lenne gond?! Meg persze sokan írtátok, hogy jobban reagál, másabb lesz az autó nélküle...?!
Akinek van ezzel kapcsolatos tapasztalata, gondolata osszátok meg velem, mit kell csinálni, milyen az autó, érdemes-e, mennyibe kerül, hova forduljak...?!
Előre is köszi!!! :)
'''''18-06-2015 21:07:23 // 68500
Én töltés nélkül és gyenge aksival 70km-et simán elmentem.Igaz,se lámpa,se klíma,se magnó.
Erhard 242 (Pure Energy)18-06-2015 21:06:29 // 68499
a gyári navihoz honnan lehet szerezni cuccost? valaki tud ebben segíteni? lehet volt már téma csak lusti vagyok vissza olvasni
SzJanos18-06-2015 20:30:32 // 68498
Innen sikerült végül leszedni egy olyan manualt és fájlokat, amivel úgy tűnik frissítette magát a Blue&Me angolra. De miért állítódott ez el olaszra? Lehet szervizben mókoltak el valamit? Ott elméletileg nem nyúltak a szoftverekhez, szóval nagy kérdőjel. Ha az akksit piszkálták, lekötötték, akkor elfelejthette, elveszthette az angol nyelvi fájlokat?
David | Centocinquantanove18-06-2015 20:04:41 // 68497
Vajon mennyit megy el hibas generatorral? Szervizbe (20km) még el kéne menni
mzo18-06-2015 19:00:45 // 68496
Én is generátor hibára tippelnék, azon belül is a generátor szabadonfutó hibájára. Nekem pontról pontra ugyan ezek a hibák jöttek elő a Corsánkon mielőtt behalt a generátort. De pont. Elvittem szervizbe, generátort ki, kitakarították, kicserélték a szabadonfutót és ennyi.
'''''18-06-2015 18:27:07 // 68495
Én épp most cseréltem a főtengelyen lévő szíjtárcsát mert beszart és eldarálta a szíjat.Ugyan ezek voltak a tünetek.Persze akár a generátorod is megszorulhatott.
.......................18-06-2015 17:59:57 // 68494
mérjél egy akkufeszt járó motornál,
ha nincs meg a 14 volt akkor kampec a gen
ha nincs meg a 14 volt akkor kampec a gen
David | Centocinquantanove18-06-2015 17:36:00 // 68493
Diódahíd vagy feszkó szabályzó hibára gyanakszom!
Ezt inkább megerősiteni vagy cáfolni tudnatoktudnátok?
Remélem reggel még beindul hogy odaérjek a szervizbe.
Ezt inkább megerősiteni vagy cáfolni tudnatoktudnátok?
Remélem reggel még beindul hogy odaérjek a szervizbe.
.......................18-06-2015 17:00:13 // 68492
egy tipp behalt a generátor
mint a mito ban nekem
mint a mito ban nekem
David | Centocinquantanove18-06-2015 16:49:37 // 68491
Új SOS kérdés!
Hazafelé indítás után beadta az akksi ikont (oda, ahová télen a hópihét teszi).
1., indítás nehézkes, de beindul sokadjára is
2., miután beröffen rövid csikorgás hallgató
3., enyhe égett gumi/műanyagszag a motor felől, és a szellőzőből is
Mondjatok rá valamit légyszi SOS-ben, holnap vinném szerelőhöz.
Hazafelé indítás után beadta az akksi ikont (oda, ahová télen a hópihét teszi).
1., indítás nehézkes, de beindul sokadjára is
2., miután beröffen rövid csikorgás hallgató
3., enyhe égett gumi/műanyagszag a motor felől, és a szellőzőből is
Mondjatok rá valamit légyszi SOS-ben, holnap vinném szerelőhöz.
Giuntini18-06-2015 16:07:07 // 68490
En is így gondolom. 25-30 ezer km-nél lesz az igazi.
.......................18-06-2015 14:36:33 // 68489
motorolaj,és a turbo és a müanyag csö találkozásánál jön ki
ne törödj vele ,nem lesz töle semmi gond
a bilincsen nem érdemes húzzni ,mert csak elszakad ,akkor sem lesz tömör
ne törödj vele ,nem lesz töle semmi gond
a bilincsen nem érdemes húzzni ,mert csak elszakad ,akkor sem lesz tömör
.......................18-06-2015 14:35:12 // 68488
neki mindíg igaza van
a mito is ilyen volt,
eleinte csak padlógázon ment rendesen,kis gázon erötlen volt
aztán kellett neki vagy 40 ekm er és el elmúlt
a mito is ilyen volt,
eleinte csak padlógázon ment rendesen,kis gázon erötlen volt
aztán kellett neki vagy 40 ekm er és el elmúlt
David | Centocinquantanove18-06-2015 14:34:52 // 68487
De az most klímaolaj vagy motorolaj lehet? Nem tudom eldönteni... Esetleg a turbo?
.......................18-06-2015 14:31:43 // 68486
ez ilyen minden jtdm en,törölgesd le
aztán jóccaka
aztán jóccaka
'''''18-06-2015 14:25:43 // 68485
ErHardnak igaza lehet.Nálunk is az új fiatok és alfák 25-30.000km után érezhetően jobban mentek.Volt olyan brávánk ami egyik napról a másikra olyat változott,mintha megchippeltük volna.
David | Centocinquantanove18-06-2015 14:19:47 // 68484
David | Centocinquantanove18-06-2015 14:17:12 // 68483
.......................18-06-2015 13:46:09 // 68482
valamelyik göbfej ki van száradva ,be kellene zsírozni
de nem lehet szétszerelés nélkül
de nem lehet szétszerelés nélkül
Giuntini18-06-2015 13:40:07 // 68481
205 ezernél történt, màr hat és fél rzret mentem vele. Kvàzi be van jàratva. Az első 5 ezret nagyon odafigyelve tettem meg, most màr egy kicsit jobban odaléphetek.
Erhard 242 (Pure Energy)18-06-2015 13:37:59 // 68480
majd fog változni no para :) majd amikor már benne lesz 30e km akkor már nem fog annyit a motorfék és a fogyasztása is jobb lesz, a motor meg hangosabb...csak össze kell kopnia a cuccnak
Nivan8418-06-2015 13:34:07 // 68479
Viszont ma reggel alig vártam, hogy vezethessek végre, erre nyikorgás hallatszódik a jobb oldalon. Azt hittem az új felni+gumi beér valahova, de hát gyári r16 méret került fel. Szerelöhöz menet meg kuss volt. A jobb elsö alsó lengökar gömbfejéböl jön a hang. Mennyire nagy a baj, hogy ha bemelegedés után már nem hallatszódik, meg hidegen is hol igen, hol nem. Ma csinálta elöször, semmi nem lóg a futómüben. Ebben a hónapban már nem akarom cseréltetni, keveset megyek már vele amúgy is. Nagyszervíz után még +60k az húzós...
'''''18-06-2015 13:27:39 // 68478
Mennyi volt előtte a motorban?A kálváriád óta mennyit mentél vele?Bejárattad már?
Giuntini18-06-2015 11:59:57 // 68477
Nemrég cseréltem a jobbos kutyacsontot, valami kis kopogása volt. Igazából nem volt nagy játéka, de jobb ha minden rendben van. Azóta síri csend a futóműből. Nagy szenvedés volt kivenni, száz százalék, hogy soha nem volt cserélve, pedig 210ezer van az autóban.
Giuntini18-06-2015 11:56:17 // 68476
Biztos hogy nem azért! A motor fúrva, kettes túlméretre, ezért mivel nagyobbak a dugók is, valamit nőt a lökettérfogat. Ezért már papíron valamivel erősebbnek kell lenni. Minden ki van cserélve, + vadiúj szívósor. Észrevehető, hogy jobban megy. A kompresszió gyári értéken van, és ez nagyon érezhető. Amikor megyek le Budán a pl.a Sasadi úton, régen az autó 4.-ben nem gyorsult, hanem tartotta mondjuk a 60-as sebességet. Most ha ugyanazzal a tempóval megyek le ugyanott, a motorfék állandóan lelassítja az autót, mindig valamennyire nyomnom kell a gázpedált. Ez a motor tömítettsége, és magas kompressziója miatt van.
Erhard 242 (Pure Energy)18-06-2015 09:05:38 // 68475
pl tőlünk, 1300ft/db
Dömpi (il dottore)18-06-2015 08:47:35 // 68474
nem tévedsz, a kutyacsont a 159-ben nem szokott tönkre menni...inkább a lengőkar szilentje repedeznek el
Liquid18-06-2015 08:32:04 // 68473
sztem Ő a stabrúd szilentjeire gondol, ami egyben azért nem 6000e inkább minimum az 5-szöröse (Unixnál 60e) :)
A stabpálca néven a "kutyacsont" fut, az tényleg 6000-es nagyságrend. Amúgy a stabrúd szilent is ilyesmi lehet, bár a 159-nél még nem kelle hozzányúlnom.
Javítsatok ki ha tévedek :)
A stabpálca néven a "kutyacsont" fut, az tényleg 6000-es nagyságrend. Amúgy a stabrúd szilent is ilyesmi lehet, bár a 159-nél még nem kelle hozzányúlnom.
Javítsatok ki ha tévedek :)
Nivan8418-06-2015 07:10:39 // 68471
Egyébként meg 6000ft egy trw stab pálca. nem érné meg egyben kicserélni?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
517
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?