Forum >> 159
Erhard 242 (Pure Energy)14-07-2015 15:53:33 // 69320
valakinek van SD kártyás navihoz kelet júrop cucca?
Dani90062214-07-2015 12:31:03 // 69319
2015-07-14 12:26:35 // 69325
Hello Mindenki!159 1.9 jtdm !!!SOS SEGÍTSÉG KELLENE!
Egy kis segítségért fordulnék hozzátok!Drága 159 -emet (1.9 jtdm 150 Le) elvittem eslo komolyabb szervizelésére!Amit igazából először csak egy olaj csere és egy klimafeltöltes és egy teljes átvizsgálás lett volna!
A szerviz tehát ennek indult..Viszont egy igen zsebbenyúlos történet lett belőle!Friss alfa tulajdonosként, német lakcimmel német autóval/rendszammal én úgy érzem hogy ez sztem nem voltak velem korrektek sőt, az autó nem lett tökéletes.Tehát, autó a szervizben,a "mester" tett EGY probakört,ami alatt kiderült hogy EGR szelep problémánk is van!Először tisztitassal próbálkozott ,de az elvileg nem.let5 jó igy EGR szelep csere lett!Na most az autó az első szerviz napon kapott egy olajcseret selenia 5w40 ,pollen,olaj,levegő szuroket, klimafeltöltes és tisztítás! Egr és legtomegmero tisztítás (ami nem ért semmit mert másnap cserélni kellett) erre fizettem keréken 80.000 Ft!Na most azt tudni kell hogy az autó szépen járt ,viszont gazadasnal valóban vissza esett a turbonyomas és kicsit talán csak magasabb fordulattnal tért eszhez (kb 2300-2500 )!DE másféle rángatás, dadogás stb,nem volt)na mind egy én belementem egy egr szelepcserebe!Mivel a mester ezt javasolta,hogy ettől megszűnnek ezek a dolgok és teljesítményben is jobb lesz!Tehát az első szerviz nap után amikor rendeztem a dolgokat akkor beszéltük meg a egr cserét, mondja a mester :találtam szelepek pierburg szelep 68.900 Ft !Ez gyári és jobban megéri mint a 60.000 utángyártott.Mondtam oké rendelje meg és két nap múlva újra jovok és cseréje ki,ott hagytam 60.000 Ft eloleget,majd két nap múlva ismét mentem!Lerakram a kocsit,majd közöltem vele hogy amióta elvittem az autót rángat alacsony fordulatnál,kb 1800-2000 kozott,turbonyomas 0.6-0.8 korul!Az autó dadog rangat!nagyobb gazadasnal viszont abbahagyja !Mester mondja,ezért cseréljük a szelepet ez még fog szűnni és még jobb teljesítményt fogok kapni!Mondom szuper,már nagyon varom!Mester 5-6 óra elteltével hív h kész a kocsi,elmentek érte, mondom akkor rendeztük a dolgokat kikeszitettem plusz 10.000 Ft ot!ugyanis 69.000 be egyezztünk meg ugyanis ezt a szelepcseret letudtuk a tegnap előtti 80.000 Ft al!majd közli velem hogy 79.000 volt a szelep nem 69.!mondom egy fene biztos félre ertettem!tehet kifizettek neki ismét 80.000 Ft ot!Tehát a szerviz 160.000 Ft volt!Olajcseret 4 szűrő klimafeltöltes egr szelep ,egy teljes átvizsgálás (de hozzá teszem probléma nem volt csak a leírtakat cserélték!elhozatam az autót és kb 50-100 km után látom erzem!hogy a turbó nyomás ugyanúgy ingadozik ,és ráadásul még kaptam vele egy dadogást rangatozast amit fent már leirtam!alacsony fordulatnál bedadog!és ezt egr csere előtt nem csinalta!nem hogy teljesítményben jobb lett!hanem az autó pikk pakk 3000 fordulaton van és eltűnt belőle a nyomaték ami benne volt,ugyanis egy 150 le dizel rol beszélünk ami igencsak megindult 2.2-2.3 fordulat utan!autópályán jóval lassabban gyorsult 6.ban mint ezelott!és a a fogyasztása 6-7 literrel felugrott 8 ra!Sajnos nagyon csalódott vagyok hogy ennyi pénzt kifizettem és mondhatni,hogy az autó nem jobb mint volt!Nem tudom mi lehet ezeknek az oka!Leirtam ide ,hogyha esetleg valaki járt ilyen cipőben vagy esetleg valami computeres beállítás kellene,vagy én nem tudom!Ha esetleg van valami ötletetek tanácsok hogy mi lehet a baj akkor légyszíves írjátok meg!És szeretnék egy megbízható ,hozzaértő szervizbe elvinni,ahol ÁRBAN IS KORREKTEK!!!Budapesten ha esetleg tudtok ilyet ahol visszakapnam a paripám erejét,akkor írjátok meg!Előre is köszönöm aki elolvasta!kicsit hosszúra sikeredett!Szép napot mindenkinek
Hello Mindenki!159 1.9 jtdm !!!SOS SEGÍTSÉG KELLENE!
Egy kis segítségért fordulnék hozzátok!Drága 159 -emet (1.9 jtdm 150 Le) elvittem eslo komolyabb szervizelésére!Amit igazából először csak egy olaj csere és egy klimafeltöltes és egy teljes átvizsgálás lett volna!
A szerviz tehát ennek indult..Viszont egy igen zsebbenyúlos történet lett belőle!Friss alfa tulajdonosként, német lakcimmel német autóval/rendszammal én úgy érzem hogy ez sztem nem voltak velem korrektek sőt, az autó nem lett tökéletes.Tehát, autó a szervizben,a "mester" tett EGY probakört,ami alatt kiderült hogy EGR szelep problémánk is van!Először tisztitassal próbálkozott ,de az elvileg nem.let5 jó igy EGR szelep csere lett!Na most az autó az első szerviz napon kapott egy olajcseret selenia 5w40 ,pollen,olaj,levegő szuroket, klimafeltöltes és tisztítás! Egr és legtomegmero tisztítás (ami nem ért semmit mert másnap cserélni kellett) erre fizettem keréken 80.000 Ft!Na most azt tudni kell hogy az autó szépen járt ,viszont gazadasnal valóban vissza esett a turbonyomas és kicsit talán csak magasabb fordulattnal tért eszhez (kb 2300-2500 )!DE másféle rángatás, dadogás stb,nem volt)na mind egy én belementem egy egr szelepcserebe!Mivel a mester ezt javasolta,hogy ettől megszűnnek ezek a dolgok és teljesítményben is jobb lesz!Tehát az első szerviz nap után amikor rendeztem a dolgokat akkor beszéltük meg a egr cserét, mondja a mester :találtam szelepek pierburg szelep 68.900 Ft !Ez gyári és jobban megéri mint a 60.000 utángyártott.Mondtam oké rendelje meg és két nap múlva újra jovok és cseréje ki,ott hagytam 60.000 Ft eloleget,majd két nap múlva ismét mentem!Lerakram a kocsit,majd közöltem vele hogy amióta elvittem az autót rángat alacsony fordulatnál,kb 1800-2000 kozott,turbonyomas 0.6-0.8 korul!Az autó dadog rangat!nagyobb gazadasnal viszont abbahagyja !Mester mondja,ezért cseréljük a szelepet ez még fog szűnni és még jobb teljesítményt fogok kapni!Mondom szuper,már nagyon varom!Mester 5-6 óra elteltével hív h kész a kocsi,elmentek érte, mondom akkor rendeztük a dolgokat kikeszitettem plusz 10.000 Ft ot!ugyanis 69.000 be egyezztünk meg ugyanis ezt a szelepcseret letudtuk a tegnap előtti 80.000 Ft al!majd közli velem hogy 79.000 volt a szelep nem 69.!mondom egy fene biztos félre ertettem!tehet kifizettek neki ismét 80.000 Ft ot!Tehát a szerviz 160.000 Ft volt!Olajcseret 4 szűrő klimafeltöltes egr szelep ,egy teljes átvizsgálás (de hozzá teszem probléma nem volt csak a leírtakat cserélték!elhozatam az autót és kb 50-100 km után látom erzem!hogy a turbó nyomás ugyanúgy ingadozik ,és ráadásul még kaptam vele egy dadogást rangatozast amit fent már leirtam!alacsony fordulatnál bedadog!és ezt egr csere előtt nem csinalta!nem hogy teljesítményben jobb lett!hanem az autó pikk pakk 3000 fordulaton van és eltűnt belőle a nyomaték ami benne volt,ugyanis egy 150 le dizel rol beszélünk ami igencsak megindult 2.2-2.3 fordulat utan!autópályán jóval lassabban gyorsult 6.ban mint ezelott!és a a fogyasztása 6-7 literrel felugrott 8 ra!Sajnos nagyon csalódott vagyok hogy ennyi pénzt kifizettem és mondhatni,hogy az autó nem jobb mint volt!Nem tudom mi lehet ezeknek az oka!Leirtam ide ,hogyha esetleg valaki járt ilyen cipőben vagy esetleg valami computeres beállítás kellene,vagy én nem tudom!Ha esetleg van valami ötletetek tanácsok hogy mi lehet a baj akkor légyszíves írjátok meg!És szeretnék egy megbízható ,hozzaértő szervizbe elvinni,ahol ÁRBAN IS KORREKTEK!!!Budapesten ha esetleg tudtok ilyet ahol visszakapnam a paripám erejét,akkor írjátok meg!Előre is köszönöm aki elolvasta!kicsit hosszúra sikeredett!Szép napot mindenkinek
Dani90062214-07-2015 12:26:35 // 69318
Hello Mindenki!159 1.9 jtdm !!!SOS SEGÍTSÉG KELLENE!
Egy kis segítségért fordulnék hozzátok!Drága 159 -emet (1.9 jtdm 150 Le) elvittem eslo komolyabb szervizelésére!Amit igazából először csak egy olaj csere és egy klimafeltöltes és egy teljes átvizsgálás lett volna!
A szerviz tehát ennek indult..Viszont egy igen zsebbenyúlos történet lett belőle!Friss alfa tulajdonosként, német lakcimmel német autóval/rendszammal én úgy érzem hogy ez sztem nem voltak velem korrektek sőt, az autó nem lett tökéletes.Tehát, autó a szervizben,a "mester" tett EGY probakört,ami alatt kiderült hogy EGR szelep problémánk is van!Először tisztitassal próbálkozott ,de az elvileg nem.let5 jó igy EGR szelep csere lett!Na most az autó az első szerviz napon kapott egy olajcseret selenia 5w40 ,pollen,olaj,levegő szuroket, klimafeltöltes és tisztítás! Egr és legtomegmero tisztítás (ami nem ért semmit mert másnap cserélni kellett) erre fizettem keréken 80.000 Ft!Na most azt tudni kell hogy az autó szépen járt ,viszont gazadasnal valóban vissza esett a turbonyomas és kicsit talán csak magasabb fordulattnal tért eszhez (kb 2300-2500 )!DE másféle rángatás, dadogás stb,nem volt)na mind egy én belementem egy egr szelepcserebe!Mivel a mester ezt javasolta,hogy ettől megszűnnek ezek a dolgok és teljesítményben is jobb lesz!Tehát az első szerviz nap után amikor rendeztem a dolgokat akkor beszéltük meg a egr cserét, mondja a mester :találtam szelepek pierburg szelep 68.900 Ft !Ez gyári és jobban megéri mint a 60.000 utángyártott.Mondtam oké rendelje meg és két nap múlva újra jovok és cseréje ki,ott hagytam 60.000 Ft eloleget,majd két nap múlva ismét mentem!Lerakram a kocsit,majd közöltem vele hogy amióta elvittem az autót rángat alacsony fordulatnál,kb 1800-2000 kozott,turbonyomas 0.6-0.8 korul!Az autó dadog rangat!nagyobb gazadasnal viszont abbahagyja !Mester mondja,ezért cseréljük a szelepet ez még fog szűnni és még jobb teljesítményt fogok kapni!Mondom szuper,már nagyon varom!Mester 5-6 óra elteltével hív h kész a kocsi,elmentek érte, mondom akkor rendeztük a dolgokat kikeszitettem plusz 10.000 Ft ot!ugyanis 69.000 be egyezztünk meg ugyanis ezt a szelepcseret letudtuk a tegnap előtti 80.000 Ft al!majd közli velem hogy 79.000 volt a szelep nem 69.!mondom egy fene biztos félre ertettem!tehet kifizettek neki ismét 80.000 Ft ot!Tehát a szerviz 160.000 Ft volt!Olajcseret 4 szűrő klimafeltöltes egr szelep ,egy teljes átvizsgálás (de hozzá teszem probléma nem volt csak a leírtakat cserélték!elhozatam az autót és kb 50-100 km után látom erzem!hogy a turbó nyomás ugyanúgy ingadozik ,és ráadásul még kaptam vele egy dadogást rangatozast amit fent már leirtam!alacsony fordulatnál bedadog!és ezt egr csere előtt nem csinalta!nem hogy teljesítményben jobb lett!hanem az autó pikk pakk 3000 fordulaton van és eltűnt belőle a nyomaték ami benne volt,ugyanis egy 150 le dizel rol beszélünk ami igencsak megindult 2.2-2.3 fordulat utan!autópályán jóval lassabban gyorsult 6.ban mint ezelott!és a a fogyasztása 6-7 literrel felugrott 8 ra!Sajnos nagyon csalódott vagyok hogy ennyi pénzt kifizettem és mondhatni,hogy az autó nem jobb mint volt!Nem tudom mi lehet ezeknek az oka!Leirtam ide ,hogyha esetleg valaki járt ilyen cipőben vagy esetleg valami computeres beállítás kellene,vagy én nem tudom!Ha esetleg van valami ötletetek tanácsok hogy mi lehet a baj akkor légyszíves írjátok meg!És szeretnék egy megbízható ,hozzaértő szervizbe elvinni,ahol ÁRBAN IS KORREKTEK!!!Budapesten ha esetleg tudtok ilyet ahol visszakapnam a paripám erejét,akkor írjátok meg!Előre is köszönöm aki elolvasta!kicsit hosszúra sikeredett!Szép napot mindenkinek
Egy kis segítségért fordulnék hozzátok!Drága 159 -emet (1.9 jtdm 150 Le) elvittem eslo komolyabb szervizelésére!Amit igazából először csak egy olaj csere és egy klimafeltöltes és egy teljes átvizsgálás lett volna!
A szerviz tehát ennek indult..Viszont egy igen zsebbenyúlos történet lett belőle!Friss alfa tulajdonosként, német lakcimmel német autóval/rendszammal én úgy érzem hogy ez sztem nem voltak velem korrektek sőt, az autó nem lett tökéletes.Tehát, autó a szervizben,a "mester" tett EGY probakört,ami alatt kiderült hogy EGR szelep problémánk is van!Először tisztitassal próbálkozott ,de az elvileg nem.let5 jó igy EGR szelep csere lett!Na most az autó az első szerviz napon kapott egy olajcseret selenia 5w40 ,pollen,olaj,levegő szuroket, klimafeltöltes és tisztítás! Egr és legtomegmero tisztítás (ami nem ért semmit mert másnap cserélni kellett) erre fizettem keréken 80.000 Ft!Na most azt tudni kell hogy az autó szépen járt ,viszont gazadasnal valóban vissza esett a turbonyomas és kicsit talán csak magasabb fordulattnal tért eszhez (kb 2300-2500 )!DE másféle rángatás, dadogás stb,nem volt)na mind egy én belementem egy egr szelepcserebe!Mivel a mester ezt javasolta,hogy ettől megszűnnek ezek a dolgok és teljesítményben is jobb lesz!Tehát az első szerviz nap után amikor rendeztem a dolgokat akkor beszéltük meg a egr cserét, mondja a mester :találtam szelepek pierburg szelep 68.900 Ft !Ez gyári és jobban megéri mint a 60.000 utángyártott.Mondtam oké rendelje meg és két nap múlva újra jovok és cseréje ki,ott hagytam 60.000 Ft eloleget,majd két nap múlva ismét mentem!Lerakram a kocsit,majd közöltem vele hogy amióta elvittem az autót rángat alacsony fordulatnál,kb 1800-2000 kozott,turbonyomas 0.6-0.8 korul!Az autó dadog rangat!nagyobb gazadasnal viszont abbahagyja !Mester mondja,ezért cseréljük a szelepet ez még fog szűnni és még jobb teljesítményt fogok kapni!Mondom szuper,már nagyon varom!Mester 5-6 óra elteltével hív h kész a kocsi,elmentek érte, mondom akkor rendeztük a dolgokat kikeszitettem plusz 10.000 Ft ot!ugyanis 69.000 be egyezztünk meg ugyanis ezt a szelepcseret letudtuk a tegnap előtti 80.000 Ft al!majd közli velem hogy 79.000 volt a szelep nem 69.!mondom egy fene biztos félre ertettem!tehet kifizettek neki ismét 80.000 Ft ot!Tehát a szerviz 160.000 Ft volt!Olajcseret 4 szűrő klimafeltöltes egr szelep ,egy teljes átvizsgálás (de hozzá teszem probléma nem volt csak a leírtakat cserélték!elhozatam az autót és kb 50-100 km után látom erzem!hogy a turbó nyomás ugyanúgy ingadozik ,és ráadásul még kaptam vele egy dadogást rangatozast amit fent már leirtam!alacsony fordulatnál bedadog!és ezt egr csere előtt nem csinalta!nem hogy teljesítményben jobb lett!hanem az autó pikk pakk 3000 fordulaton van és eltűnt belőle a nyomaték ami benne volt,ugyanis egy 150 le dizel rol beszélünk ami igencsak megindult 2.2-2.3 fordulat utan!autópályán jóval lassabban gyorsult 6.ban mint ezelott!és a a fogyasztása 6-7 literrel felugrott 8 ra!Sajnos nagyon csalódott vagyok hogy ennyi pénzt kifizettem és mondhatni,hogy az autó nem jobb mint volt!Nem tudom mi lehet ezeknek az oka!Leirtam ide ,hogyha esetleg valaki járt ilyen cipőben vagy esetleg valami computeres beállítás kellene,vagy én nem tudom!Ha esetleg van valami ötletetek tanácsok hogy mi lehet a baj akkor légyszíves írjátok meg!És szeretnék egy megbízható ,hozzaértő szervizbe elvinni,ahol ÁRBAN IS KORREKTEK!!!Budapesten ha esetleg tudtok ilyet ahol visszakapnam a paripám erejét,akkor írjátok meg!Előre is köszönöm aki elolvasta!kicsit hosszúra sikeredett!Szép napot mindenkinek
Piritu - 1.000.00013-07-2015 21:49:05 // 69317
Holnap megnézem, hogy az enyémet hol vitték be. Valahol bal oldalon jön át a tűzfalon.
Piritu - 1.000.00013-07-2015 21:39:16 // 69316
mizooo13-07-2015 21:21:32 // 69315
Sziasztok, 159-be hogyan hozzam be az erősítő tápkábelét az utastérbe?
A múlt héten beújítottam egy helytakarékos ládikát és egy erősítőt ;)
Köszi!
A múlt héten beújítottam egy helytakarékos ládikát és egy erősítőt ;)
Köszi!
Lexlutor13-07-2015 19:13:22 // 69314
Újra elkezdett szarakodni az indítás. Nagy melegben sokszor nem akart indulni. Szerencsére az önindítóra behúzott kábellel be tudtam indítani, így nem vágtam fel az ereimet. Kiméregettem mi történik ilyenkor. Akksi alapon 12,5V, töltésen 13,8V. Ezek elvileg jók. Önindítót sikerült kizárni. Ha hozzáérintem az aksihoz pöccre indul mindig. A kábelen lemértem indításnál 10V volt van. Indításnál 8V-ról indul és 10V-nál beindul. Ha még menne 1-2 másodpercig az indítózás valószínűleg fel menne 12V-ra. Voltmérő nem áll be elég gyorsan. Viszont amikor nem akar indítozni csak 7,5V-ig megy fel tovább nem. Mindig ennyit mértem amikor nem indult. Tehát nem megy elég áram ilyenkor az önindítóra. Tehát relé vagy valami más elektromos gond lehet, és valami meleggel kapcsolatos dolog.
Lehet a motortérben lehet valami relé vagy ilyesmi ami befolyásolja. Motorvezérlőnél nem lehet hiba? Motor mellett van gyakorlatilag minden hővédelem nélkül?
Esetleg valaki meg tudná nézni Eper-ben melyik relé tartozik az indításhoz? Vagy egy kapcsolási rajzot nézni hozzá? Ötlet?
Erhard 242 (Pure Energy)13-07-2015 12:33:40 // 69313
nah végre müxik az oldal
Norby12-07-2015 08:00:12 // 69311
Cityn készítettem képeket 159-esekről. Ha valaki kér szóljon!
Szabi(kispalinagyobbikfia)11-07-2015 14:22:20 // 69310
Az egy Focus 2 kombi... Kicsit más külsővel és belsővel Nem hiszem, hogy reális összehasonlítani 159-el. A V60 viszont tényleg jó :)
mizooo11-07-2015 07:14:46 // 69309
Sziasztok, tegnap megjött Erhardtól a "gyári" és 2x annyiba kerülő (mint az utángyártott) gázrugó a csomiba. Csodák nincsenek ez fékez a végén és szépen lelassítja a nyitást. Remélem ez sokáig jó lesz :)
Köszi Erhard a szokásos gyorsaságot.
Köszi Erhard a szokásos gyorsaságot.
Shadin10-07-2015 09:20:21 // 69308
És elrontottam a tipust mert kretén vagyok :-(
V50 1.6D 2008.
Arra is igaz? Nem ismerem a Volvo-kat.
V50 1.6D 2008.
Arra is igaz? Nem ismerem a Volvo-kat.
.......................10-07-2015 07:46:48 // 69307
Meg tudom érteni a sógort,
Fényévekkel van a 159 előtt a V60
5 hengeres diesel hybrid
5 hengeres 300lovas benzines ,
Mindkettő 6másodperc alatt 100ra
Ilyen technika álom maradt a 159 ben
Fényévekkel van a 159 előtt a V60
5 hengeres diesel hybrid
5 hengeres 300lovas benzines ,
Mindkettő 6másodperc alatt 100ra
Ilyen technika álom maradt a 159 ben
mizooo10-07-2015 07:02:01 // 69306
Még a felnim is olyan mint a képen! :) A Rosso Proteo 156 után mikor megláttam ilyen színben az 59-et nem volt kérdés. Amúgy szép minden színben csak ne szürke legyen az volt a szempont!
Chianti09-07-2015 23:15:06 // 69305
Akárcsak mizooo Cartárs gépe... Nekem személy szerint ez a Rosso Rubino a kedvencem, pláne ha berlináról beszélünk. Bár élőben még nem láttam 159-et ebben a színben, pedig biztos pazar lehet...
Chianti09-07-2015 23:01:31 // 69304
Mostanában én is így szoktam lemosni. Vödör víz, mikroszálas mosókesztyű, és a jó kis áztató eső után olyan szépen lejönnek a bogár, meg a mindenféle állati eredetű foltok. Bár azért figyelni kell, nem szabad nagyon dörzsölni. Tegnap sikerült kissé összekarcolni a motorháztetőt, de majd kap egy kis polírt. Tényleg, már úgyis rég akartam kérdezni... ha nincs túl sok időm a suvickolásra, de tuti eredményt szeretnék, ti mit ajánlanátok. Eddig soha nem próbáltam semmilyen pasztát, viaszt, vagy bármilyen fényezés karbantartó anyagot. Ha valakinek van valami bevált márka, esetleg módszer, legyen szíves ne tartsa magában.
Shadin09-07-2015 20:12:40 // 69303
Sógorom V60-as Volvot venne inkább 159 helyett, mert annak alacsonyabb a csomagtartó pereme. Kombit. Velem van baj?
:-)
:-)
.......................09-07-2015 15:12:04 // 69302
Szevasztok
következö a "gond" a gyári Navi nem tud minden MP3 mat lejátszani
ugye sokan frissítették a szoftvert arra a kék menüsre
kérdés ,hogy akkor minden MP3 lejátszható vagy nem?
következö a "gond" a gyári Navi nem tud minden MP3 mat lejátszani
ugye sokan frissítették a szoftvert arra a kék menüsre
kérdés ,hogy akkor minden MP3 lejátszható vagy nem?
Piritu - 1.000.00008-07-2015 22:52:23 // 69301
Piritu - 1.000.00008-07-2015 22:18:20 // 69300
A Párducot meg itthon a garázs előtt. Bár sampon nem hull. A vihar utáni áztató esőben megfordult a fejemben, hogy kimegyek a vödörrel :-)
tdemeter08-07-2015 22:16:06 // 69299
Nekem csak az eso mossa a szerviz udvaran :(
Piritu - 1.000.00008-07-2015 22:15:48 // 69298
Annál én lustább vagyok. Inkább tovább alszom és előre dolgozom :-)
Eddigi tapasztalataim szerint így is, úgy is koszos lesz, mire odaérünk :-DD
Eddigi tapasztalataim szerint így is, úgy is koszos lesz, mire odaérünk :-DD
Liquid08-07-2015 22:03:51 // 69297
én most is szombat reggel fogom lemosni, addig max. porszívózás lesz, úgyis megkapná a bogarakat péntek este...
Piritu - 1.000.00008-07-2015 22:03:39 // 69296
Nem túl bonyolult már a 159 nekünk? :-DD
Piritu - 1.000.00008-07-2015 22:02:15 // 69295
Remélem már mindenki suvickolja a vasat szombatra!
Én holnap akarok nekiállni, igaz az egyszerűbbik esetnek. Csak fél autót teszem rendbe :-))
Én holnap akarok nekiállni, igaz az egyszerűbbik esetnek. Csak fél autót teszem rendbe :-))
Erhard 242 (Pure Energy)08-07-2015 21:18:38 // 69294
a nagy kijelzőn úgy számol az biztos...de kicsin minek? áhhhhh
Piritu - 1.000.00008-07-2015 20:50:02 // 69293
Nincs átkapcsolva km/literre? 50km/liter= 2 liter/100km
A 156-nál azzal szoktam szórakozni, hogy átkapcsolom. Bár a Párducot nem lehet, a benzines lehet hogy tudja.
A 156-nál azzal szoktam szórakozni, hogy átkapcsolom. Bár a Párducot nem lehet, a benzines lehet hogy tudja.
Erhard 242 (Pure Energy)08-07-2015 20:46:17 // 69292
na azt meglesem :) mindjárt kislattyogok a garázsba ...
Norby08-07-2015 20:34:22 // 69291
nem km/l a mértékegység?
Erhard 242 (Pure Energy)08-07-2015 20:29:18 // 69290
viszont a hatótávot jól írja, meg az átlafogyit is :) érdekes....egyébként pörgetem, mivel máshogy nem is lehet vele közlekedni :P
Szabi(kispalinagyobbikfia)08-07-2015 20:06:55 // 69289
Ez normális... Így jelzi neked, hogy pörgetni kell :)
Invisible08-07-2015 19:46:48 // 69288
Megoldódik nyugi :)
Erhard 242 (Pure Energy)08-07-2015 19:14:00 // 69287
minden zsír eddig a TBi-vel egy furcsaság van azért a pillanatnyi fogyasztás fordítva mér...motorféken mutat 50l-et, full gázon meg 3-at...adok majd neki egy reszetet ...
.......................08-07-2015 17:19:18 // 69286
nem szokott az újkor Alfákban 200ekm ernél többet a gen kibírni
tdemeter08-07-2015 16:57:47 // 69285
Sajna joval nagyobb a szopas.
Ugy nez ki hogy nem tolt a generator, vagy legalabbis az akkuig nem jut el az aram.
12 volt van rajta ha porgetem a motort ha nem akkoris.
Ezenkivul 1 perc menet utan tuzforro a generator.
Ketsegesse valt a hetvegi alfa talalkozo, pedig vettem jegyet elore:(
A szaki megnezte es megprobalja felujittatni pentekig, remeljuk osszejon
Ugy nez ki hogy nem tolt a generator, vagy legalabbis az akkuig nem jut el az aram.
12 volt van rajta ha porgetem a motort ha nem akkoris.
Ezenkivul 1 perc menet utan tuzforro a generator.
Ketsegesse valt a hetvegi alfa talalkozo, pedig vettem jegyet elore:(
A szaki megnezte es megprobalja felujittatni pentekig, remeljuk osszejon
.......................08-07-2015 15:55:19 // 69284
a gyári telók Sachs ok
de a piacon van Kayaba KYB 2/3 áron is
de a piacon van Kayaba KYB 2/3 áron is
zsoltika08-07-2015 15:53:59 // 69283
Sziasztok!
Következőkben szeretnék tanácsot kérni: (2006 2.4 jtdm)
lengéscsillapítók cseréje elöl hátul - milyen márkát? (monroe, sachs, gyári?)
kettőstömegű+kuplungszett csere - szintén kérdés milyen márkát érdemes beszerezni? (LUK kettőstömegű+kuplungszett oké?)
Igazából a lényeg a kérdésben h az ár különbségek mennyire jelennek meg minőségben :)
Köszi!
Következőkben szeretnék tanácsot kérni: (2006 2.4 jtdm)
lengéscsillapítók cseréje elöl hátul - milyen márkát? (monroe, sachs, gyári?)
kettőstömegű+kuplungszett csere - szintén kérdés milyen márkát érdemes beszerezni? (LUK kettőstömegű+kuplungszett oké?)
Igazából a lényeg a kérdésben h az ár különbségek mennyire jelennek meg minőségben :)
Köszi!
FireAlfa08-07-2015 14:14:16 // 69282
Akkor oké. Köszi, innentől kezdve normális helyzetként kezelem ;-)
David | Centocinquantanove08-07-2015 14:12:43 // 69281
Ahhá, szóval ennyi? :)
Mindenkinek mást mutat alapjáraton, sőt a maximum érték is mindenkinek máshol van.
Ez egy tájékoztató jellegű "mérőeszköz".
Nekem már gyújtáson felugrik az első osztás közepéig.
Nem kell vele foglalkozni.
Mindenkinek mást mutat alapjáraton, sőt a maximum érték is mindenkinek máshol van.
Ez egy tájékoztató jellegű "mérőeszköz".
Nekem már gyújtáson felugrik az első osztás közepéig.
Nem kell vele foglalkozni.
FireAlfa08-07-2015 14:09:27 // 69280
Amióta megvettem (2015. február) azóta ezt mutatja :-)
David | Centocinquantanove08-07-2015 14:08:44 // 69279
Ezt mutatja most alapjáraton? Előtte mennyit mutatott alapjáraton?
FireAlfa08-07-2015 13:55:16 // 69278
Géppel nem néztem de az első osztás alatt szokott lenni egy picivel.
David | Centocinquantanove08-07-2015 13:41:58 // 69277
Mennyit mutat alapjáraton?
FireAlfa08-07-2015 12:36:57 // 69276
Azt tudtam, hogy regen-nél felemeli. De nálam sajnos minden egyes indításánál ez van.
.......................08-07-2015 11:48:11 // 69275
tdemeter08-07-2015 11:39:53 // 69274
Akkor nyugodtan fustolhet, be is indithatom igy?:)
En mar par kocsit bebikaztam eletembe de sosem volt ilyen meg.
En mar par kocsit bebikaztam eletembe de sosem volt ilyen meg.
tdemeter08-07-2015 11:39:05 // 69273
Nekem akkor csinalja azt ha regeneral. Akkor teljesen normalis a dolog, de gondolom ha allandoan az van akkor mas lehet a hatterben.
FireAlfa08-07-2015 11:35:54 // 69272
Azt mondjátok meg nekem, hogy az autóm alapjáraton ketyegve miért mutat állandóan turbonyomást? Általában az első vonal alatt szokott lenni picivel. 2006 1.9 jtdm 16v 163000km. Köszi előre is!
.......................08-07-2015 10:50:36 // 69271
szerinted?
a Citroen akksia 12,8 V on van
a tiéd 11,4 Volt on
tehát 1,4 Volt külömbség
a bikakábel ellenállása van 0,01Ohm
1,4/,0,01= 140
folyt vagy 140 Amper ,
ez elég hogy az olcsóbb bikakábelek elolvadjanak
a Citroen akksia 12,8 V on van
a tiéd 11,4 Volt on
tehát 1,4 Volt külömbség
a bikakábel ellenállása van 0,01Ohm
1,4/,0,01= 140
folyt vagy 140 Amper ,
ez elég hogy az olcsóbb bikakábelek elolvadjanak
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
425
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?