Forum >> 159
Erhard 242 (Pure Energy)10-10-2015 16:50:05 // 71769
de ma látta, egy brutál gépet egy Bravo 20V turbó...áhhhhhh
Erhard 242 (Pure Energy)10-10-2015 16:46:06 // 71768
jól vizsgázott a TBi gyári progival is egészen jól megy a sok chippes, füstös között ,Novitec-kel meg ellépne :D
Erhard 242 (Pure Energy)10-10-2015 16:44:03 // 71767
én izs :D
'''''10-10-2015 16:34:46 // 71766
Megjöttem a KUL-ról. :-)
Giuntini10-10-2015 09:07:17 // 71765
Indulok a KUL-ra.
Szabolcs 15909-10-2015 22:13:08 // 71764
17 és alufelni eladva
emGéza09-10-2015 20:18:09 // 71763
Szabolcs 15909-10-2015 17:10:32 // 71762
ET40
Szabolcs 15909-10-2015 17:09:41 // 71761
mizooo09-10-2015 16:52:27 // 71760
Alacsony lesz! Én most tervezem a 205/60/R16 vásárlását télre. Ezzel mindenhol leér még parkolni sem lehet rendesen.
denil109-10-2015 12:49:42 // 71759
Igazából ma már a vízhőfok mérő is csal, akkor is 90-et mutat ha valamennyivel alatta vagy felette vagy. Inkább már csak tájékoztat.
Ami lényeges,h sokan a vízhőfokhoz mérik az autó üzemi állapotát pedig az olajhoz kéne. Mivel az sűrűbb és a 2.4Jtdm-be elég sok kell, ezért a 90fokot hamarabb eléred mint az olaj üzemi hőmérsékletét. Én a 90 fok elérése után is még pár percig nem taposom neki. Persze ez csak teljesen hideg állapotra igaz, mert ha már aznap beindítottad a kocsit és nem állt fél napig és nincs -10fok akkor az olaj az előbb említett tulajdonsága miatt lassabban is hűl ki.
Ami lényeges,h sokan a vízhőfokhoz mérik az autó üzemi állapotát pedig az olajhoz kéne. Mivel az sűrűbb és a 2.4Jtdm-be elég sok kell, ezért a 90fokot hamarabb eléred mint az olaj üzemi hőmérsékletét. Én a 90 fok elérése után is még pár percig nem taposom neki. Persze ez csak teljesen hideg állapotra igaz, mert ha már aznap beindítottad a kocsit és nem állt fél napig és nincs -10fok akkor az olaj az előbb említett tulajdonsága miatt lassabban is hűl ki.
denil109-10-2015 12:44:45 // 71758
Szosza!
Írtam neked pm-et pár napja a felnikkel kapcsolatban.
Hol tudnám átvenni / megnézni őket?
Írtam neked pm-et pár napja a felnikkel kapcsolatban.
Hol tudnám átvenni / megnézni őket?
Zsolt15509-10-2015 10:44:31 // 71757
kiherélteik = kiheréltetik
Zsolt15509-10-2015 10:39:47 // 71756
Vagy kiherélteik a meglévő dízeleiket.
Giuntini09-10-2015 10:05:15 // 71755
Ez így van! 91 óta csak dízelezem, hosszú éveken keresztül, évi 60 ezer kilométert mentem, havonta (7500 km-enként) cseréltem olajat. Ma maximum évi 20 ezret megyek, megszokásból dízelezek. A 2.4-en különösképp érződik, hogy gyűlöli a várost. Tavasztól késő őszig, 80%-ban autópályázom vele, nagyon jól kiég a DPF, 1000, van amikor még több km-enként regenerál. Ma a taxisok mint az őrültek állnak át a hibridre. A dízel, tényleg a hosszútávfutó.
.......................09-10-2015 09:56:53 // 71754
Ha nem szív be a turbó idegen testet,és rendesen olajon fut soha nem megy tönkre
A turbo halála mindíg okozat,valami más teszi tönkre
Nem ok!
A turbo halála mindíg okozat,valami más teszi tönkre
Nem ok!
.......................09-10-2015 09:55:01 // 71753
A hidegen padlógáz,meg nem cserélek olajat ma is és régen is kinyírt egy diesel blokkot
Másrészt sokan városban 100százalékban járnak diesellel
Ami nem baj ,de 15éve a taxisokon kívül senki nem járt kormossal
Ma meg több mint autósok fele
Másrészt sokan városban 100százalékban járnak diesellel
Ami nem baj ,de 15éve a taxisokon kívül senki nem járt kormossal
Ma meg több mint autósok fele
Giuntini09-10-2015 09:44:19 // 71752
Még annyit hozzáteszek, hogy a Croma TD-ben nem volt turbócsere, pedig 500 ezerrel adtam el. A Mareában 350 ezer volt, és abban is az eredeti turbó volt. Ennek a tartóssága is használatfüggő!
Giuntini09-10-2015 09:40:00 // 71751
Örülök, hogy ezt mondod, én ezeket a dolgokat nem ismertem, amit most leírtál. Akkor úgy van valóban, ahogy mostanában gondolom, hogy a marketing miatt mennek tönkre hamarabb a dízelek. Ha valaki hasonlóképpen bánik a dízellel, mint pl 20 évvel ezelőtt, akkor lehet, hogy ugyanolyan tartós. Szerintem a gond abban is lehet, hogy az utóbbi években mindenki átült benzinből dízelbe, és elhiszik azt, hogy ugyanúgy kell bánni vele, mint egy benzinessel. A 30 ezres olajcsere periódus nem igaz, sehol sincs leírva a gépkönyvben, hogy hosszú autópályázás után a turbónak vissza kell hűlnie, és akkor leállítani. Én amíg be nem melegszik a motor, legalább 90 fokra, nagyon finoman nyomom neki, ugyanúgy mint húsz évvel ezelőtt.
.......................09-10-2015 09:30:59 // 71750
.......................09-10-2015 09:10:58 // 71749
Nem ez tök más mint a Volvo,aVolvo egy vadi új blokkot fejlesztett,ami benzines és diesel is lesz
Az Alfa a jtdm diesel blokkot a 90es évek óta fejlesztgeti
Erre a bevált konstrukcióra építették a TBi t
Ez százszor megbízhatóbb lesz mint a Volvo vadi új blokkja
Az Alfa a jtdm diesel blokkot a 90es évek óta fejlesztgeti
Erre a bevált konstrukcióra építették a TBi t
Ez százszor megbízhatóbb lesz mint a Volvo vadi új blokkja
.......................09-10-2015 08:58:30 // 71748
Az alfa ezer éve gömbgrafitos öntöttvas blokkot használ a jtdm blokknak,az audi csak 5éve
Egy ló..szt van lejebb a dieselek tartóssága,
Rendesen karbantartva simán elmegy a mai 2.0jtdm is 600ezret
Egy ló..szt van lejebb a dieselek tartóssága,
Rendesen karbantartva simán elmegy a mai 2.0jtdm is 600ezret
Nivan8409-10-2015 08:54:53 // 71747
Haddel09-10-2015 00:24:51 // 71746
Egy ilyenre még rá is kívánnék ,ha nem elől kaparna 😃
Giuntini08-10-2015 23:34:47 // 71745
Ezekről a dolgokról nem tudtam, de vajon milyen lehet a 2.0 tartóssága, ha a motorblokk azonos a benzinessel. A Volvo is ezt csinálja a 2.0 blokk dízel és benzines megegyezik. Sajnos az autógyáraknál a költségcsökkentés az elsődleges, és a dízelek tartóssága egyre lejjebb van. Annak idején azt hangoztatták, hogy a dízeleknél lényeges a hengerek közötti falvastagság, most meg azonosak a benzines, és dízel blokkok. Jóhogy régen volt, de a 2.5-ös Croma motorral elmentem úgy 500ezer kilométert, hogy szelepállításokon kívül nem kellett hozzáérni. Kíváncsi leszek egy pár év múlva a 2.0 dízelekre.
Zolibácsi08-10-2015 23:09:48 // 71744
én azt olvastam, hogy egy családból származik a dízelekkel a motorblokk, továbbá a furat és a löket (fundamentals of bore and stroke) egyezik a dízelekkel.
De javíts ki, mert nem tökéletes az angolom
De javíts ki, mert nem tökéletes az angolom
.......................08-10-2015 22:52:50 // 71743
.......................08-10-2015 22:43:53 // 71742
.......................08-10-2015 22:29:15 // 71741
GTPeti08-10-2015 22:11:24 // 71740
Ezt az infót hol olvastad? Ez engem is érdekel. :)
GTPeti08-10-2015 22:10:29 // 71739
Hogy? 306 LE-re ezelőtt 23 évvel is képesek voltak erre az olaszok.
A rekord nemrég dőlt meg, mert az AMG-k asszem 360 LE-t tudnak.
A rekord nemrég dőlt meg, mert az AMG-k asszem 360 LE-t tudnak.
Zolibácsi08-10-2015 22:08:43 // 71738
Szerintem fordítva 1,6 blokk és 2,0 jtdm főtengely csak hogy kapjon elég naftát...
komolyan ezeket olvasod valahol????
komolyan ezeket olvasod valahol????
Kazes☻08-10-2015 21:38:42 // 71737
Üdvözöljük Brinkmannékat...! :)
Piritu - 1.000.00008-10-2015 21:27:09 // 71736
Üdv a 159 csapatnak a Fekete Erdőből :-)
Regensburg - Nürnberg szakaszon akkorát mentünk egy 520d-vel, hogy csak na. Ja, a legfontosabb, nem tudott ellépni, a végén egy 220GPS-el megfogtuk és feladta :-))))
Regensburg - Nürnberg szakaszon akkorát mentünk egy 520d-vel, hogy csak na. Ja, a legfontosabb, nem tudott ellépni, a végén egy 220GPS-el megfogtuk és feladta :-))))
.......................08-10-2015 20:40:59 // 71735
A TBi blokk gyakorlatilag egy 2.0 jtdm csak benzines
Az 1,6 jtdm főtengely van benne és a 2.0jtdm blokk,vagy fordítva..
Egy gyártósoron is készülnek
Ha a duplaturbós jtdm simán kibír 400Nm ert ,akkor ez is ki fog
Az 1,6 jtdm főtengely van benne és a 2.0jtdm blokk,vagy fordítva..
Egy gyártósoron is készülnek
Ha a duplaturbós jtdm simán kibír 400Nm ert ,akkor ez is ki fog
Erhard 242 (Pure Energy)08-10-2015 20:08:40 // 71734
dupla turbóval ...simán
'''''08-10-2015 20:02:15 // 71733
Hogy a nyavalyába lehet egy 2.0-ás motorból kiimátkozni 330lovat?Kíváncsi leszek,hogy fogja bírni a tartós tesztet.
Don Gombóc08-10-2015 19:56:48 // 71732
Erhard ! Csere érett az 1,8 Tibid ! :-)
http://www.blogdimotori.it/alfa-romeo-giulia-la-versione-2-0-tbi-da-330-cv-fa-sul-serio-12053.html
http://www.blogdimotori.it/alfa-romeo-giulia-la-versione-2-0-tbi-da-330-cv-fa-sul-serio-12053.html
Don Gombóc08-10-2015 19:41:50 // 71731
Asszem kipróbálom a Hópárducomra a Taurus 601 téli gumit. ( nem Trabant 601 )
Vettem tavaly anya Punyeszára, tök jó, csendes, jól tapad, egyelőre olcsó mivel bevezető áron van, a Michelin terméke.
Vettem tavaly anya Punyeszára, tök jó, csendes, jól tapad, egyelőre olcsó mivel bevezető áron van, a Michelin terméke.
Don Gombóc08-10-2015 19:36:07 // 71730
Nem haragszom a népautóra, de amikor meglátok hátulról egy Golfot, aminek a sárvédő ívétől kilóg még tíz centit egy 245-ös gumi nyomtávszélesítővel, akkor behányok. Ha meg hátulról látok mellé egy 45 milliméteres kipufogót, akkor kész is vagyok teljesen. :-)
Zsoltikj ૐ08-10-2015 19:26:36 // 71729
vannak olyen elmebetegek
Erhard 242 (Pure Energy)08-10-2015 18:50:07 // 71728
köszi
Don Gombóc08-10-2015 17:54:27 // 71727
Ez valami mókás kép akar lenni, bár biztos van olyan elmebeteg aki fel is tenné így. :-)
Don Gombóc08-10-2015 17:52:50 // 71726
Egy srác szerelt a 7 colos 16-osra 225-öst, nekem egy kicsit a ballonossága esztétikailag nem tetszett, bár szerinte nem volt gond a viselkedésével.
.......................08-10-2015 17:42:27 // 71725
.......................08-10-2015 17:40:06 // 71724
.......................08-10-2015 17:31:08 // 71723
Kicst ballonos lesz,simán mehet a 225 a 7zollra
A Mercedes A classen 5,5 coll széles felnin volt 195 gumi ,gyárilag!!!
A Mercedes A classen 5,5 coll széles felnin volt 195 gumi ,gyárilag!!!
Don Gombóc08-10-2015 17:14:10 // 71722
Fene tudja, kerék átmérőben kb 21 milliméter a plusz, de az autó hasmagasságában csak jó 10 mili. Így már nem is tűnik soknak. Minden esetre én a 16-os felninél ami 7 coll széles, inkább csak 215-ös gumit használnék, a 225 soknak tűnik. Szerintem.
Nivan8408-10-2015 17:05:45 // 71721
Néztem de nagyon nagy lenne az eltérés. 3.3%. Te használtál ilyet?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
525
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?