Forum >> 159

Piritu - 1.000.00003-10-2015 21:06:44 // 71533
Elég lájtosan közlekedhetsz vele. Nálam 6,7 az átlag :-DD
SzJanos03-10-2015 20:43:43 // 71532
Hogy tudtok megetetni 8 litert a 2.0-val? :D Ok... tudom hogyan, de azért én chippelés nélkül is eljárok vele 6.2-vel.Ma végre rendbe rakattam a kipufogót, elég öblös hangja volt már másfél hete és biztos voltam, hogy ki van lyukadva. Végül is nem is a cső volt elrohadva, hanem a flexicső ment gallyra. Ki lett cserélve, és újra bársonyos dízel hangja lett a kicsikémnek.
Giuntini03-10-2015 17:44:16 // 71531
Meg annyira finom anyagokból van osszerakva. Kop kopp. Ezenkívül üde színfolt mindenütt
Don Gombóc03-10-2015 16:52:41 // 71530
Meg minek is chippelni egy 2,0-át ?
Fillérb@szó létére megy az rendesen. Nem is arra való, a négy henger kevés a nagyon jó menethez, és a 2 liter is dízelben. Az 7,8-8 liter meg tök normális. Kezdem megszeretni. :-)
'''''03-10-2015 16:21:46 // 71529
Az ablak nekem is megy fel-le kulcsról! :-)
Shadin03-10-2015 16:02:50 // 71528
Na ja, azt kifelejtettem :-)
GTPeti03-10-2015 15:39:44 // 71527
Sőt. Stílusa is van. :D
Shadin03-10-2015 15:35:22 // 71526
Továbbá a Octáviában pl. van komfort ablakemelő kulcsról, fel is meg le is, nagy a csomitatrója és kicsi a károsanyagkibocsájtása :-D
VICI03-10-2015 15:35:01 // 71525
Eltört egy rugó a kuplungpedalnal, aminek a vegen ket muanyag van. Hogyan tudok hozzaferni?
Giuntini03-10-2015 15:24:59 // 71524
Igazad van Liquid! A 2,4- nél nem a fogyit kell meregetni. Igazi motorerőt és nyomatékot hengerűrtartalomból lehet kiszedni. A chipelés miatt a turbó és egyebek jobban igénybe vannak véve. Ha meg nem hasznàlod ki a chipelés adta erőt, akkor mi értelme? Az enyém erősebb mint 200 ló valamivel, mert fúrva van a motor. Ez az erő bőségesen elég! A fogyasztàsról: ez tudvalévő hogy a nagyobb és erősebb motor többet fogyaszt. De mindenben kàrpótol a menetdinamika és a motorhang. Ami a szervizköltségeket illeti. 80-100ezrenként cserélünk vezérlést fél literrel több kell olajcserénél. Igen ez főleg autópàlyàra van. Ha úgy hasznàlod ahogy kell (időnként meg kell hajtani) a dpf-el sincs baj. Én nagyot szívtam a 2,4-el (hasznàltautó) mégis imàdom.
Giuntini03-10-2015 15:07:04 // 71523
d
Tavaly kihagytuk a KUL-t a Panterona betegsége miatt. Mint látható idén felkészültünk rá. Ma polírozàs és egyebek után.
Erhard 242 (Pure Energy)03-10-2015 14:50:17 // 71522
Kb 1,5 óra a vezérlés csere a 2,4-nek, a szivósort ugyan olyan szopás lecserélni mindegyiknél, a 2,4-nél ki lehet akasztani, a 2.0 chipel sem megy úgy mint a 2,4. a 2.0 4l-et eszik 50km-en..
Egyébként nem kurvára mind1 mi mennyire szerelhető a szerelő dolga ...
Liquid03-10-2015 14:44:15 // 71521
végülis tényleg egy szar családi kocsinak, nem is értem miért nem gyújtottam már fel :)
A 2.0 sose fogy úgy menni, hiába szeretnéd :)
A megcsippeli, és megy vele mint ökör akkor nem 6.5-et fog enni.
Nem tudom mért kell folyton ferdítened!
Giuntini03-10-2015 13:02:46 // 71520
En javaslom a 2,4-et, azért más mint a chipelt. Pláne ha elvezed a vezetést.
'''''03-10-2015 13:00:12 // 71519
Sőt,pohártartó sincs az 59-ben! :-)
Zolibácsi03-10-2015 12:58:29 // 71518
Sőt alfát se vegyél családi kocsinak...mert mindegyiknek kicsi a csomagtartója!!!!!
.......................03-10-2015 11:45:10 // 71517
2,4 et ne vegyél családi kocsinak
Akkora szar szerelni mert nincs semmihez hely,a gépkönyv még a vezérmüszij cseréhez is ki akarja venni az egész motort
Akkor a szívósorcseréről ne is beszéljünk,
A szar meló netovábbja a strech szíj csere

Látszik hogy az 1,9 re van tervezve a kocsi,a 2,4 et meg belefaragták csak

Legjobb motor a 2,0jtdm 170lóval ,megycsippeled 200ló 400Nm,megy úgy mint a 2,4 és 6,5 öt eszik 8 helyett
Driver03-10-2015 11:36:16 // 71516
sziasztok,

köszönöm az eddigi válaszokat! :)
Főként autópályán mennénk vele kb ilyen arányban: 70% pálya 30% város
Giuntini03-10-2015 10:03:44 // 71515
Nekem fél év állás után sem kérte a kódot, úgy hogy nem volt benne akksi. Meg Szatyi is mondta, hogy elképzelhető hogy kérni fogja és nem kérte.
SzJanos03-10-2015 09:58:04 // 71514
Majd kipróbálom, viszem most kipufogóshoz ma és meglátjuk. Köszi!
norbi040903-10-2015 09:35:16 // 71513
Shadin megelőzött a válasszal :)
Shadin03-10-2015 09:30:47 // 71512
Még nem kéri a kódot, de fogja, mert megcseréljük a rádióinkat. Ő is kűzd némi vételi problémával és annak okát keressük.
Piritu - 1.000.00003-10-2015 09:28:21 // 71511
Sok-sok örömteli évet kívánok! :-)
FireAlfa03-10-2015 09:25:00 // 71510
Nem az Alfát de ő is szerelem 😉

Piritu - 1.000.00003-10-2015 08:56:43 // 71509
Nekem az index végén lévő gomb megnyomására eltűnt. Aztán pár km múlva újra visszajött.
SzJanos03-10-2015 08:12:24 // 71508
Úgy emlékszem más is járt már úgy, hogy megjelent a "Change oil" felírat, de járt vele tovább egy darabig. Nekem hétfőre van előjegyzésem olajcserére, csak kicsit zavar, hogy nem tudok a kijelzőn semmit sem csinálni, se hívást kezdeményezni, se a fogyasztási adatokat lesegetni....
Pityukoma03-10-2015 00:15:57 // 71507
Kéri a kódot a rádió? Mi történt vele? Nekem a (navis) fejegység a darabokra szedés után sem kérte. Lehet hogy tévedek, de én úgy tudom hogy a saját gazda autóba vissza rakva nem kell hogy kérje a kódot, csak egy másik autóba rakásnál.
Pityukoma03-10-2015 00:12:05 // 71506
Gratulálok nektek :-)
Haddel02-10-2015 19:55:17 // 71505
Sok boldogságot kívánok!😃
kiger02-10-2015 19:12:53 // 71504
Ha a sima CD-s rádióról van szó nem navigációról akkor meg tudom mondani,
ha kiveszed a rádiót egy BP kezdetű számsort küldj el a rádió oldaláról. (Nálam BP6302 vel kezdődik, de ez változhat).
Liquid02-10-2015 18:47:09 // 71503
A márkaszervíz elvben alvázszám alapján kiadja, legalábbis a Pandáét megadták ingyen, a Blaupunkt 8000ft-ot akart érte kérni.
Nivan8402-10-2015 18:06:43 // 71502
Nagy Gratula!

ha jól sejtem nem az autót vetted nöül, bár ha igen, azt is megértem :) ;)
Nivan8402-10-2015 18:05:32 // 71501
Úgy néz ki nálam is ez a helyzet. Amikor fütött mélygarázsban állok, akkor bármennyi idö után kinyit, amikor hideg van akkor nem. Kicsit bosszantó kellemetlenség. Majd megnézetem azt a végállás kapcsolót, köszönöm a tippet!
Piritu - 1.000.00002-10-2015 17:40:22 // 71500
Nem lehet, hogy a sofőrajtóban elhagyta magát a végállás kapcsoló? Nem érzi hogy be van csukva, így nem reagál a nyitásra. Kézzel nyitva el tudod fordítani a véghelyzetig és egy darabig jó, aztán egyszer csak megint nem kapcsol?
FireAlfa02-10-2015 17:23:21 // 71499
Pár fotót csinált az esküvőnkön a fotós :)

norbi040902-10-2015 16:56:58 // 71498
Sziasztok! Sajnos elvesztettem a rádióm kódját...
Esetleg van tuti tippetek honnan lehetne beszerezni a kódot?
David | Centocinquantanove02-10-2015 12:08:39 // 71497
Nekem ugyanez a baja volt és még van is, de nálam csak a hideg reggeleken jön elő.
Hibakód nincs, ne is keresd. Egyszerűen nem reagál semmit a távirányítóra, egyik gombra se. Az irányjelzők sem villannak.
Viszont ha manuálba kinyitom, akkor utána szépen megy, amíg újra ki nem hűl a kaszni.

A megoldást számomra egy utólagos riasztó beépítése jelentette, aminek a saját távirányítója felülírja a gyárit, és az mindig működik, még a legnagyobb hidegben is.

Hátránya, hogy kell még egy sz*r a zsebedbe, előnye viszont, hogy ha lezárom a kocsit, akkor automatikusan feltolja az összes ablakot (ha esetleg leengedve maradt volna valamelyik)...
Martin Kovacs02-10-2015 11:10:08 // 71496
Köszi a helpet srácok !! :D
emGéza02-10-2015 11:08:47 // 71495
20 rongy , ha a meglévő elsőt csináltatod csak .
Kezdés az okmányirodába ... szakértői vélemény , hogy a bádog nem neki való ...
Martin Kovacs02-10-2015 11:07:41 // 71494
Mennyibe fáj az ? 30k körül ?
Liquid02-10-2015 11:07:23 // 71493
NKH kérelem, hogy olyat akarsz, befizeted a sarcot, aztán sztem annyi.
Martin Kovacs02-10-2015 10:59:55 // 71492
Mi kell, hogy matrica rendszámot kérjek ?
Ahogy néztem elég sok huza vona az egész.
Liquid01-10-2015 20:52:08 // 71491
az király, mármint a rendszám :) irigyellek érte :)
Haddel01-10-2015 19:33:25 // 71490
😃😃 Ez nagyon jó szöveg😃
enká01-10-2015 17:58:32 // 71489
Liquid
"wow, szép darab, grat! :)
Honnan szereztem a nem EUs kis matrica rendszámot?"


Rohan ai idő, sajnos. Két éve még nem merült volna fel az a kérdés, de most már a sok import autó miatt rendesen beleszaladtunk a rendszámok terén az "N" betűbe.
Hogy válaszoljak is: ez saját rendszám, amit 2004-ben vásároltam és jogom van levenni az eladott autóról és áttenni az újra. Mikor új autót veszek, akkor ezzel kapcsolatban le kell adnom az erről szóló engedélyt (amit aztán mindig visszakapok)meg le kell szedni a régi rendszámot, meg ki ekll vonnia forgalomból, meg mittudomén; eleddig mindig kereskedőféle intézte ezt helyettem.

Giuntini
"Gratula, nagyon szép az autód! Ránézésre, ez súrolta a 4 milliót, vagy talán el is hagyta! Egy tanácsot, ha megengedsz. Ne nagyon használd a kézi üzemmódot, nagyon tetszetős dolog a facelift után az automatáknál a váltófül, de a bolygóművesek nem kézi váltásokra lettek kitalálva. Az automata váltó javítók is ezt tanácsolják, nem jó kéziben használni. Ezt is a teljes körű igények kiszolgálása miatt találták ki."

Köszi a tanácsot, ahogy szokott lenni: az első pár nap bohóckodik az ember a forma1-es váltóval, aztán leszokik róla, marad az automata. Az viszont igaz, hogy ha szükség van egy kis extrára az előzésekhez, akkor be szoktam kapcsolni a sport fokozatot. Ott inkább úgy pörgeti, ahogy én is pörgetném, ha kézi váltós lenne. Normál módban van egy fél másodperces gondolkodás a gyorsítás előtt. Az meg kinek hiányzik? :)
Mivel beszámítós volt, így konkrét ár nincs, ami viszont tény: a vásárlás idején az eurotax értéke amit a kecskeméti alfa márkakereskedésben megállapítottunk, az 5,2 M Ft.

Erhard 242 (Pure Energy)
szép a vas :)

Majd kopik ez is, és tömöm a pénztárcadat, mint eddig :).

Amit még kihagytam, hogy nagyon hasznos a motoros memóriás ülés-tükör állítás. Eddig nem foglalkoztam ezzel az extrával, de most már igényelni fogom a következő gépnél. Hogy a fene vigye el a kényelmes pitsámat...
Giuntini01-10-2015 17:44:18 // 71488
Nem általánosításnak szántam. Két éve még sokkal jobb volt a felhozatal. A 2,4 az más tészta. Mivel ezek kinti példányok jóval nagyobb futásteljesitmennyel kell kalkulàlni. Olaszorszàgban 2l hengerűrtartalom fölött drasztikusan nő az adó. Ezt nem szabad elfelejteni. Ezeknél 6-7 évesen 120 ezret futott példànyokat nagyon kritikus szemmel kell nézni. Csak a szervizből lehetne meglátni a valós km-t, azok meg általában ki vannak törölve. Itt is a car tàrsak nagy része sejti vagy tudja, hogy több van az autójàban, és ettől függetlenül tökéletesen működnek. A lényeg, hogy milyen gazdàja volt előtte.
mizooo01-10-2015 17:21:58 // 71487
Én 2.1 millióért vettem több mint két éve, csak kuplungot, gumikat és izzítógyertyákat kellett cserélni. ;)
Nivan8401-10-2015 16:58:49 // 71486
Kedves Urak!
Van egy olyan hibajelenség, hogy a kocsi nem nyit ki a távirányítót használva. Miután kinyitottam kulccsal akkor újra működik minden a távirányítón is. Véletlen gyakorisággal jön elő, minden reggel csinálta, de pl most meloban végeztem és működött. Mindkét távirányítóval és elemeket is cseréltem.

Köszi a segítséget.
Erhard 242 (Pure Energy)01-10-2015 15:23:53 // 71485
szép a vas :)
Giuntini01-10-2015 14:53:48 // 71484
Gratula, nagyon szép az autód! Ránézésre, ez súrolta a 4 milliót, vagy talán el is hagyta! Egy tanácsot, ha megengedsz. Ne nagyon használd a kézi üzemmódot, nagyon tetszetős dolog a facelift után az automatáknál a váltófül, de a bolygóművesek nem kézi váltásokra lettek kitalálva. Az automata váltó javítók is ezt tanácsolják, nem jó kéziben használni. Ezt is a teljes körű igények kiszolgálása miatt találták ki.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.