Forum >> 159

Dévid16-10-2015 15:45:18 // 71933
Bővítem ezzel a tétellel a listám. Szóval pohártartó, mindenféle tárolórekeszek (a női apróságoknak amikkel telerakják az ember autóját), pótkerék, TI felszereltség, sötöbö... :)
Don Gombóc16-10-2015 14:46:30 // 71932
Az a nyeles tengely végén lévő csapágy, ami a váltóház végébe fekszik fel, oda a váltóházba van benyomva a csapágy külső gyűrűje, ami alatt vannak különböző vastagságú hézagoló lemez karikák, ami azt hivatott beállítani, hogy a nyeles tengelyen és csoportkerék tengelyen a fogaskerekek pont passzoljanak egymáshoz. Ez a hézagolás a szerelés átka, no meg ilyen csapágyat külön beszerezni. A 166-ban mivel Angol eredetű váltó volt szintén, TIMKEN csapágy volt, amit nem adnak el a kereskedők csak szerződött partnereknek.
Ha rákeresel nyeles tengely csapágy néven a hozzászólásokra a 166 topicban, ott rinyáltam róla. Ott van egy Budapesti váltós neve és telefonszáma is, ő kimondottan Olasz váltós, ott a neve és a telefonszáma is. Szabó a neve, ő tud ilyen cuccokat beszerezni.
Invisible16-10-2015 11:37:58 // 71931
Totalcaron olvastam róla. Úgy tűnt meg volt elégedve vele a cikk írója. :)
Shadin16-10-2015 11:15:02 // 71930
Jobb első ablaktörlő lapát: 50516543 WIPER BLADE
Bal első ablaktörlő lapát: 50516542 WIPER BLADE
norbi040916-10-2015 11:05:00 // 71929
Sziasztok! Egyik nap nézegettem a Savoyában az ablaktörlő lapátokat és megcsillant a szemem a Goodyear-en. 3.400 Ft/db áron adják. Valaki próbálta már? Van tapasztalata valakinek? :)
gpek15-10-2015 21:06:05 // 71928
Én előző 59-emben mikor megvettem is volt hangja de akkor még azt hittem ez ilyen. Nekem a 2,5 búgott. Majd 6000 km-el később semmi baja nem volt de ugyan úgy sírt. Elég sok alfában sír, mikor vettem a másodikat akkor már vájt fülem volt a témára és megnéztünk vagy 10 159-et. Dízelbe ha nem buherált ritkábban megy tönkre. A JTS-be, ahol a fordulat általában 3000 fölött van gyakrabban gebaszos, melegszik is, és ritkább is. Amúgy nehézkes dolog, én búgással együtt adtam el. Nekem akkor cserét javasoltak, kb 120K körül lett volna bontót 2.2 -é de nem tudtuk hogy az átétel egyezik-e a 1.9-el így nem vágtam bele.
Nekem nagy parám volt a váltó. Kérdeztem is itt a fórumba hogy melyikbe nem GM van. De mindenben az van. Mondjuk nekem ha nem búg akkor sem tetszik, mert nagyon kemény, jobb szeretem a csuklóból való váltást, mint pl a Punto-é vagy Bravo-é.

Ha nem sír nagyon elképzelhető hogy adalék Xado vagy Metabond javít rajta, vagy olvastam olyat is, hogy megszünteti a hibát, de nyilván csak tüneti kezelés. Volt pár hónapja egy Csaj Fb-n küzdött ezzel, műszakira vitte be a fiatba a kocsit és 420K-s szervíz ajánlattal bombázták meg, mert sírt a 2,4,6
A youtubon is van rengeteg gear noise video M32
Szabolcs 15915-10-2015 18:45:17 // 71927
Eladó 225/50 r17 continental sportcontact5 2 db nyári Gumi 6mm profillal
Liquid15-10-2015 15:13:39 // 71926
Hát ha hiány mutatkozik pótkerék ügyben akkor valóban ez a legegyszerűbb megoldás :)
KollerT15-10-2015 15:05:12 // 71925
Ha valakinek elromlana a klímaventillátora, akkor valószínűleg csak a kesztyűtartó alatti kék doboznál melegedett túl valamelyik kábel. :)

Bár ez is 8000Ft, 15 perc munka az alfaszamosinál, kicsit lehúzásnak érzem. Igazából nem is kicsit.
emGéza15-10-2015 10:09:30 // 71924
Újabb fordulat , a pótkerék ügyébe .
... hát elindultam felgumiztatni a csili-vili krómfelnit . Az összes gumisnál dömping van
és nem volt kedvem kivárni a sorom . És jött egy halk sugallat ! Van 17"-os , szerelt
két garnitúra (téli-nyári) kerék . Így a nyáriból bedobtam egyet a csomagtartóba .
Nyáron majd a téliből dobok be egyet :D
De , ha tud valaki jobb megoldást , ossza meg ! :DDD
Pityukoma15-10-2015 09:18:41 // 71923
Egészítsd ki a HSZ58049-ben leírtakkal és megint lesz egy olyan közérdekű blog amit kérdés esetén lehet linkelgetni :-)
emGéza15-10-2015 07:50:42 // 71921
Mivel közel volt , hát csak elmentem megnéztem a csili-vili krómfelnit , pótkeréknek .
Szerintem többet ér mint a gyári mankókerék . Na ! Meg úgy se sűrűn kell használni ,
azért jó , ha van .
ezaze
Pont az 59-re szabták . 5x110 , 65 agyméret , ET35 és még Olasz is :D
.......................15-10-2015 01:07:16 // 71920
Fialla kft szekszárd
Ducato és egyéb Fiat váltós
Haddel14-10-2015 21:31:36 // 71919
Az jó gumi.
Peeeti8514-10-2015 20:43:36 // 71918
Szia. Ha találsz egy jó váltós szakembert vagy szervizt, a számát megadhatnád nekem is.
Nálam más a tünet, felső kulisszaállásokban akad a váltókat ha kicsit intenzívebben váltanék, főleg 3.ba ha tolom fel. :( Július óta van meg az autó, először nem is figyeltem fel a dologra, mert nem minden fordulatszámon csinálja és ha fentről váltok vissza, akkor egyáltalán nem.
Dömpi (il dottore)14-10-2015 20:27:21 // 71917
ez a nyelestengely? és azon sorakoznak az egyes fokozatok csapágyai? vagy ez hogy van? nem értek a váltóhoz!
Vagy a nyelestengely tök más?

Ma a szerelőm mégis meghallgatta: erős a hangja 2-ben, alig hallható 5-ben és 6-ban, de van ott is hangja

Mennyi lehet a javítás?

(már az előbb kezdtem nézegetni a tbi-ket, de a hahu-n nagyon gáz a felhozatal, a mobile.de-n meg amire hajlandó lennék lecserélni az Arkangyalt, az regadóval együtt 5 misi. Annyim meg nincs)
Piritu - 1.000.00014-10-2015 19:33:27 // 71915
Már kidobtam :-(
Don Gombóc14-10-2015 19:27:51 // 71914
Ez az átka a katalizátoros technikának amióta van. :-(
Kíváncsi lennék a belsejére a hátsó dobnak, ha netán cseréled, ne dobd ki. Valószínűleg ez is csak sima perforált párhuzamos csöves belső zajcsökkentő dob. Azt hiszem ha időszerű lesz majd csináltatok savállóból dobot rá hátulra, de mindjárt kettőt, és csövezést is aztán dupla lesz.
Giuntini14-10-2015 13:53:55 // 71913
Ma felkerültek a téli gumik, Misi Alpinok
Giuntini14-10-2015 13:50:45 // 71912
Ezt adom, mert a nyáron amikor szinte csak autópàlyáztam, kb.1500 km-enként regeneràlt. Most hogy vàrosozom tegnap dugóztam is 600 km-t bírt , úgy hogy volt benne KUL. A sok leàllítàs, indítózàs, motor lehülés is növeli a reg. gyakoriságát. Mindenesetre en telen is gyakran pàlyàzom.
.......................14-10-2015 11:48:17 // 71911
Az alap probléma ott kezdődik hogy az M32 váltó 320Nm erre van tervezve,maximum
A motor pedig 300Nm ert,ha csippelt akkor 350Nm ert
És ettől túlterhelődik

A jó hír hogy időben elkapva javítható,és van is alkatrész bele
.......................14-10-2015 11:40:43 // 71910
Ez 5x98 lyukkörü GT felni
Ergo nem passzol
.......................14-10-2015 11:37:27 // 71909
Tuti egyik sem bírja ki a 159 tömegét
Vegyél inkább a bontóból egy rendes pótkereket
.......................14-10-2015 11:29:10 // 71908
Csapágy a váltóban ,a 2,4,6 fokozat .tengely végén
,ha rugdos a váltókar gáz motorfékre akkor tuti,
Ilyen sajnos az M32 es váltó
Opel

Ez kb 5ezer km ert bírígy ha már sír, aztán ko
Azonnal szerelő!

M32 váltók gondja
vzsiros14-10-2015 11:23:28 // 71907
oké, ezt értem, gondoltam. Akkor a szerelő happening jelleggel elállította? vagy mitől állítódott el a csórikám. Mert ugye akkor magától biztos nem.
GTPeti14-10-2015 11:17:20 // 71906
A xenonok alaphelyetét nem lehet számítógéppel beállítani. Azzal csak resetelni lehet őket.
Csak csavarral lehet beállítani az alap-pozíciót. (Legalábbis a legtöbbnél így van.)
zsoltika14-10-2015 11:01:42 // 71905
Szia! Kb egy hónapja volt nekem is ilyen problémám. A villanyos emberke többször is rádugta a gépét és újra kalibrálta, de mindig ugyanoda felfele lőtte be az alaphelyzetet.
Utána a csavarokkal beállította, és azóta szerencsére nincs probléma vele. (a lámpatesten van két csavar, egyik horizontálisan másik vertikálisan állítja)
Erhard 242 (Pure Energy)14-10-2015 10:40:05 // 71904
lehet csapágy lesz az, azt érdemes cserélni nem egy nagy pénz ...a javítás inkább sok + a le-fel szerelés de még így is olcsóbb, mint egy bontott váltó pl
Liquid14-10-2015 10:26:52 // 71903
Első fékeket kell hamarosan cserélnem, tudtok valami jó cuccot ajánlani? Alapvetően valami sportfélét szeretnék, BremboMax volt már a 156-on, az pl. jó lenne, de nem találok ilyen méretben.
Dömpi (il dottore)14-10-2015 10:20:07 // 71902
és ez mit jelent? csere? vagy felújítható? van alkatrész hozzá? mikor célszerű beavatkozni?
Dömpi (il dottore)14-10-2015 09:30:24 // 71900
Hali!
Régen jártam itt, mostanság elég kevés az időm. Lesz is mit visszaolvasnom :(

VISZONT HELYZET VAN! SOS KELLENE INFÓ.

Néhány napja kettesben motorféken olyan hangot ad a kocsi, mint a 4-es/6-os villamos. No, nem a combino, hanem a régi :)

Valakinek valami ötlet?

Váltó lesz? Ha igen, akkor azon belül mi?

Szerelőmmel váltottam pár szót, azt mondta, majd ha minden fokozatban ezt csinálja, akkor menjek. De engem nagyon idegesít.

Köszi előre is!
Erhard 242 (Pure Energy)14-10-2015 09:09:13 // 71899
mondjuk talán annyi még a dpf témához, hogy azért az sem mind1, hogy 100e km alatt 100x pucolja ki vagy 300x...minél többet pucol annál több plusz hőt kap ....
emGéza14-10-2015 08:55:02 // 71898
Köszönöm!
Már elkelt :(
vzsiros14-10-2015 08:55:00 // 71897
egyszerűen otthon be tudom-e lőni valahogy az automata lámpaállítómat, hogy alacsonyabbra állítsa már azt a vakítást, amit most épp szembejövő sofőrmagasságra tesz?
Zolinál volt 3 hétig szegény, sok mindenféle bajjal, (turbó, meg egyebek) és most az első tesztvezetésemkor azt vettem észre, h mindenki rám villog. Mikor egy kamion mögött hajtottam, szépen megfigyelhető volt, hogy a fényesség pereme a pótosának közepéig felkúszott. Maga az automata állító nem döglött be pedig, mert beindításnál jól láthatóan felviszi, majd lejjebb viszi a fénycsóvát.
Vagy guruljak ki Zoliékhoz, hogy legyen tuti a dolog?
yani🍀14-10-2015 08:04:49 // 71896
Szerintem ennél jobb nem kell pótkeréknek
emGéza14-10-2015 07:59:03 // 71895
Pótkeréknek ? 17" 7000/db

Martin Kovacs13-10-2015 23:29:12 // 71894
Azárt heti egy 300 as kör benne van. Mégis kormos :S
Piritu - 1.000.00013-10-2015 22:07:54 // 71893
Regen ügyben nagyon kíváncsi leszek a Giuliettára. Elvileg a TCT váltó meg tudja csinálni, hogy "emelt" fordulaton tartja a motort regen közben. Ha ezt nem teszi, akkor kamu a duma: "A folyamat befejezéséhez szükséges ideális körülményeket akkor éri el, ha a gépjárművet 60 km/órás sebességen üzemelteti és a fordulatszámot 2000/perc-en tartja."
emGéza13-10-2015 22:07:44 // 71892
16" teljes értékűre gondoltam ! Suttogva írtam :)
Erhard 242 (Pure Energy)13-10-2015 21:41:49 // 71891
jaja ez így van ahogy írod, a 2.0-nak nem kell sok idő a pucoláshoz, aki napiasan autózik 25-30 percet egy huzamban annak sosem fog eltömődni....a többinél azért jobb oda figyelni....vagy TBi és nincs pucolás :DDD
Piritu - 1.000.00013-10-2015 21:34:22 // 71889
"Úgy jött ki a lépés," - lehet, de ha 1000 km nem elég, akkor mi a valószínűsége, hogy 500-on úgy jön ki? Vagy 100-on? Esetleg 50-en? Szerintem nem a hossz számít, hanem a gyakoriság. Legyen ideje időben, amikor még nincs nagyon eltömődve, meleg motornál legalább 10 percig égetni.
"75..80% dpf dugulásnál már regenerál" - az enyém nem. A múltkor sikerült elkapnom egy regent. 97% felett volt, igaz előtte nap 2x5 km-t mentem, de azelőtt bő 2*60 km-t.
Liquid13-10-2015 21:32:48 // 71888
valami ilyesmi, szerencsére (kop-kop) még nem volt hozzá szerencsém közelebbről :)
.......................13-10-2015 21:16:59 // 71887
Örülök hogy neked és sokan másoknak jól szuperál,
Legalább ti korommentesen tartjátok a levegőt
Csabi13-10-2015 21:15:57 // 71886
amiből kevesebb van, evidens, h elöbb el is fogy :) egyébként meg biztos azért, mert nem 500as etapokat mentek....
.......................13-10-2015 21:12:00 // 71884
El is fogyott a bontóból a 2,4jtdm motor
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.