Forum >> 159

.......................02-11-2015 19:10:47 // 72732
Simán van utángyártott
emGéza02-11-2015 19:07:30 // 72731
Ja ja !
Gondoltam veszek egy párat és a két szekér , vezető oldali ajtókba rakok egy-egyet .
A legkisebb szétszedéssel . Viszont a 47-esnek , pont az ajtó sarkában van a gyári ...
Piritu - 1.000.00002-11-2015 19:03:51 // 72730
Nekem Csöri csak gyárit talált...
yani🍀02-11-2015 19:02:45 // 72729
Nem okoztál osztatlan örömet..
Piritu - 1.000.00002-11-2015 19:02:39 // 72728
Nem jön ki, le kell szedni a kárpitot.

Nem nagy ügy, így kell: klatty
Shadin02-11-2015 19:02:30 // 72727
Nem lehet vele közlekedni :-) Rendőrök majdnem utánam jöttek...
Utángyártott játszik?
Piritu - 1.000.00002-11-2015 18:59:45 // 72726
Üdv a klubba! :-))
Shadin02-11-2015 18:58:43 // 72725
swirl :-) a mumus a szívósorban.

Pityukoma02-11-2015 18:57:49 // 72724
Én úgy emlékszem a kárpiton belül a műanyag fülecskék el vannak olvasztva. A nyakamat nem tenném rá, de úgy rémlik. Viszont a kárpitot könnyen le tudod venni. Az egyik ablakemelős blogomban vannak fotók. A kilépő fényt alulról kárpit bontás nélkül is ki tudod venni. Talán ilyenen töröd a fejed ? :-)
Shadin02-11-2015 18:54:46 // 72723
belül forrasztva van
yani🍀02-11-2015 18:53:35 // 72722
Biztosan nagy hiányosság, de nem tudom mi az az áramláskorlátozó szelep?
emGéza02-11-2015 18:49:01 // 72721
Pedig nem egybe van a kárpittal , nyomkodásra mozog . Azért is kérdeztem ...
Meg nem is szeretném rajta a barbár hajlamaimat kiélni ! :)
Shadin02-11-2015 18:36:40 // 72720
A zsebet nem lehet kiszedni emlékeim szerint egyáltalán.
emGéza02-11-2015 18:20:15 // 72719
Ki tudja ?
Azt , hogy az első ajtóból a zsebet külön is ki lehet pattintani , vagy csak leszedett
kárpitnál van erre lehetőség ? Gondolkodóba estem a ki/belépő fénnyel ...
Shadin02-11-2015 18:15:50 // 72718
Képzeljétek, a szarolaszon széthullott a hátsó dob :)
Giuntini02-11-2015 18:07:05 // 72717
Sajnos a gyár nem ír elő csereperiódust. Az automata vàltó gépkönyvében ki van húzva. "Long life" olaj ami az autó egész életére szól. Ez úgy baromság ahogy van. 60 ezer km után ajánlott cserélni. En jobbnak látom 40 ezrenként. A 8 l olajat felejtsd el. 7 l menne bele, de max 5,5- 6l-t tudsz beletolteni. A citromban benne marad kb. 1,5l. Szűrőt nem tudsz cserélni, ahhoz ki kéne venni a váltót.
Pityukoma02-11-2015 16:14:49 // 72716
Az ex vasam új gazdija már nevet is adott neki:"SAS1 a fekete gyöngyszem" (a képaláírásban) Úgy hiszem tényleg jó kezekbe került :-)))
Shadin02-11-2015 15:53:53 // 72715
Gyakorlatilag is igen, mert én ezt tettem.
Martin Kovacs02-11-2015 15:19:25 // 72714
Igen igen !
Jól szuperál a géped ?
Corben02-11-2015 15:10:02 // 72713
Köszi az infót , már ez is valami, és bizony akkor pont aktuális, a 180000-es szervíznél :)
Martin Kovacs02-11-2015 15:04:19 // 72712
Ciao cartars !

Tudomásom szerint 8 liter olaj kell bele.
A gyári szervízintervallum 60.000 km !
Ezt szerintem érdemes betartani !

A menete engem is érdekelne !
Remélem segítettem valamit

Peace
Mr.Szaki02-11-2015 15:03:02 // 72711
Dehogy haragszom, inkább köszönöm a tanácsokat. Bár én mindent a szerelőmre bízok, az a tuti. A váltómnál és a klímámnál is ő volt az első aki hosszútávú megbízható munkát végzett.
Corben02-11-2015 15:02:40 // 72710
Sziasztok,

Tervezem én is lecserélni az olajat az Aisin-ben, de semmi service manualt nem találtam.
Tud valaki esetleg infóval szolgálni?
Mennyi a csereciklus, mennyi olaj kell bele, mi a menete a cserének stb...
Martin Kovacs02-11-2015 14:56:05 // 72708
Az szép mutatvány lesz akkor :(
Akarok beleönteni xado ex 120 at. Állítják, hogy nagyon jó kirpóbálom :)
Giuntini02-11-2015 14:48:18 // 72707
Annyira! Még szerelők is akik nem ismerik vakarjak a fejüket.
Giuntini02-11-2015 14:45:12 // 72706
Sajnos el lehet képzelni. Biztos volt előzmény csak nem vetted eszre mint ahogy én sem. Szetszedes nélkül se.mit nem lehet látni. Először mérni kene kompressziót veszteséget. Már bocs hogy tanàcsokat adok de én ezt már végigjàrtam.
Martin Kovacs02-11-2015 14:37:00 // 72705
Basszus annyira el van dugva ?:S
Giuntini02-11-2015 14:36:32 // 72704
Baromian nem férsz hozzà.
.......................02-11-2015 14:30:11 // 72703
16 szelepes 1.9ed van?
Martin Kovacs02-11-2015 13:56:33 // 72702
Cartarsak !

Aisinnel hol találom az olajfeltöltő nyílást a váltón ?

Köszi ! :D
David | Centocinquantanove02-11-2015 13:44:50 // 72701
Un altro 10k km passato...
Újabb 10k km eltelt... 7 és fél hónap kellett hozzá...
Forza Alfa! :)
Mr.Szaki02-11-2015 12:57:02 // 72700
...de elmondása szerint olyat még nem látott, hogy minden előzmény nélkül, egyik pillanatról a másikra (és nem menet közben) ilyet produkáljon egy motor.
Mr.Szaki02-11-2015 12:55:00 // 72699
Igen.......ezért van kukac a popóban, hogy tudjam már végre min törjem az agyam. A szerelő mindenesetre megígérte, ha tud valamit azonnal szól, de szerinte csak holnap jut el odáig, hogy ránézzen.
Giuntini02-11-2015 12:42:23 // 72698
Hát ezt nagyon sajnálom! Mindenesetre nagyon gondold meg mit teszel! Én annyit tudok hozzászólni, hogy a bontott motorokkal nagyon vigyázz! Ha megáll a motor, nincs rá garancia. Ha már ennyit költöttél az autóra, nem lehet félmegoldást csinálni. Ha valóban nagy baj van, és nem csak rámondás, akkor úgy kell megcsinálni, ahogy neked jó. Én a saját tapasztalatomból, annyit tudok mondani, ha egy bontott motort tetettem volna be, akkor minden egyes kilométernél bennem lenne a remegés, hogy mikor áll meg. Ha egy bontott motort átvizsgáltatsz, és szétszedetsz, akkor meg majdnem ugyanott vagy, mintha nekiállnál felújítatni. Itt szép lehet az ember, de okos nem. Ha hosszabb távon, és biztosan akarod használni, akkor valami végleges megoldás a javasolt, mert mostanában hallom, hogy egyre több bontóból bekerült motor hal meg.
Mr.Szaki02-11-2015 12:25:06 // 72697
Remélem én is. Az öröm az ürömben, hogy most legalább itthon történt mindez és nem Tirolban, így legalább a trélert megspórolom. Nem gondoltam volna, hogy a tavalyi váltós mizéria után idén ismét ekkora szervizre lesz szükség....ráadásul pont a motorral amiben annyira hittem....
Csabi02-11-2015 12:12:29 // 72696
Uhh sajnálom, remélem a motorcsere csak előzetes vélemény volt, és egy viszonylag egyszerűbb dologgal megúszod!
Pityukoma02-11-2015 12:03:58 // 72695
Hú az nem jó :-(
Piritu - 1.000.00002-11-2015 11:53:16 // 72694
Viszont bármilyen rádióval szebben fog szólni, mint a gyárival...
norbi040902-11-2015 11:43:22 // 72692
óóóóó értem...akkor már ezt is tudom :)
Viszont ha a gyárinál maradok, csak mondjuk nem sima cd-s hanem mp3-as verziót rakom bele, akkor marad minden a helyén?
Mr.Szaki02-11-2015 11:43:06 // 72691
Szevasztok Srácok! Valószínüleg Giuntini nyomdokaiba lépek. Tegnap lementem az edzőterembe és mikor végeztem, indítottam úgy kalapált az autó, mintha vasat ütnének, csak nem volt olyan éles a hangja, jah és minden előzmény nélkül.... Ma elvontattuk a szerelőhöz, valszeg motorcsere.............Lassan nincs olyan alkatrész az autón amit ne cseréltem volna.
Piritu - 1.000.00002-11-2015 11:24:22 // 72690
A rádióval megy a B&M is a levesbe, mert együtt dolgoznak. Viszont bármelyik utólagosból létezik olyan, ami még többb szolgáltatással rendelkezik telefonálás ügyben. (A kormánygombok - ha van - viszont csak megfelelő illesztővel fognak működni.)
norbi040902-11-2015 11:01:10 // 72689
Gondolkodóba estem ismét... :-)

Ha kicserélem a gyári CD-s rádiómat egy bármi más tapis multira...a Blue&Me funkció megmarad ugye? Mert attól mondjuk nem válnék meg...sokszor van, hogy út közben kell telefonálnom :)
Shadin02-11-2015 10:38:52 // 72688
Köszönöm!
Chianti02-11-2015 10:19:30 // 72687
Most már értem a kiborulás okát... :o) Ez gyönyörű! Különösen a felnik, meg a piros féknyergek ütősek nagyon! Na meg a belső tér a krémszín bőrrel. Nekem ez az álom összeállítás. Sok sok örömteli km-t kívánok az új Élményautóhoz! :o)
Csabi01-11-2015 23:57:06 // 72686
Köszi szépen, be is rendeltem....nagyon kíváncsi leszek, mit mutat.:)
Tibcsi16601-11-2015 23:17:51 // 72685
HOMASITA
Piritu - 1.000.00001-11-2015 21:49:43 // 72684
Jóccakát léptem! :-)

(Holnap délelőtt megtudom, hogy elkészült-e már a Giulietta.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.