Forum >> 159

yani🍀18-11-2015 09:53:42 // 73419
Ha lejössz érte Ceglédre, szívesen odaadom.
norbi040918-11-2015 09:41:01 // 73418
Derűs reggelt mindenkinek! :)

Páran már tudjátok, hogy rádió vételi gyengeséggel kűzdök elég régóta. Shadinnal próbálkoztunk is felderíteni a problémát, de sajnos még nem találtuk meg a hiba forrását. Viszont már csak a fejegység jöhet szóba, meg esetleg még az antenna kábelének megtörése valahol a tetőkárpit alatt, de ennek elég kicsi az esélye. Szóval a fejegység kiszűrése érdekében estleg lenne valakinek próba erejéig, pár napra egy gyári mp3-as fejegysége? Megmondom őszintén addig nem vennék míg ki nem derül hogy ő a kakukktojás. :)
Shadin17-11-2015 22:35:36 // 73417
GLS hozza a kipufogót. Second chance :-) 17K
Piritu - 1.000.00017-11-2015 21:54:25 // 73416
Jóccakát, léptem!
Shadin17-11-2015 21:03:19 // 73415
Szerintem fals az az érték. Holnap csinálok grafikont.
Haddel17-11-2015 21:02:44 // 73414
Nekem 7-800 km körül.
Piritu - 1.000.00017-11-2015 20:51:40 // 73413
Vagy lehet, hogy az nem is %, csak a FES teszi hozzá?
Piritu - 1.000.00017-11-2015 20:50:21 // 73412
Itt meg 155%-ig megy :-O
Piritu - 1.000.00017-11-2015 20:47:33 // 73411
Az enyém nagy valószínűséggel gólya volt :-DD
Piritu - 1.000.00017-11-2015 20:46:55 // 73410
nincs kiiktatva?
Erhard 242 (Pure Energy)17-11-2015 20:46:48 // 73409
jó ár...csak kb olyan, mint a miszter autó, ha gáz van semmit nem csinálnak...
Shadin17-11-2015 20:44:56 // 73408
Pl. Kuplung, tárcsa, kinyomó 100K
Shadin17-11-2015 20:43:37 // 73407
Jónak tűnnek az árak.
yani🍀17-11-2015 20:32:22 // 73406
Csere érett vagy csak jó az ára?
Shadin17-11-2015 20:14:05 // 73405
Ezt az oldalt ismeri valaki?
Nem mintha újabb tízezreket szeretnék kidobni az ablakon :-(

http://www.autoalkatreszonline24.hu/ate/957776
Shadin17-11-2015 20:12:38 // 73404
Nem, de holnap befelé diagolom :-)
Giuntini17-11-2015 20:02:13 // 73403
Azt megnézted már, hogy az EGR mekkora fordulatnál zár be teljesen?
Giuntini17-11-2015 20:00:37 // 73402
Csak keményen, mint egy Mustanggal!
Shadin17-11-2015 20:00:26 // 73401
Szánalmas. Bajort biztos nem fosnak le :-(
Shadin17-11-2015 19:59:50 // 73400
A % érdekes, de ez komplexebb mint az 1.9-nél. MES szerint mocorog, bár nem túráztattam az udvaron :-)

Giuntini17-11-2015 19:59:16 // 73399
Ezek germán sasok voltak, más fegyverük nincsen.
Shadin17-11-2015 19:58:12 // 73398
Ez az autó még nem szokott meg. Majd betöröm...
Alfonis17-11-2015 19:43:56 // 73397
köszi :)
Giuntini17-11-2015 19:41:45 // 73396
Igaz nekem 2.4-em van, de a regenben biztos, hogy nem lehetnek nagy eltérések. A mostani időszakban, amikor autópályázom, városozom, időnként dugózom, 5-600 km körül regenerál. Ez úgy jön ki, hogy fele pálya, fele város. Az sem mindegy, hogy sokkal több önindítózás, és hideg motor. Amióta fent vannak a téliek, lassabban megyek, 140 környékén, mert nem akarom ebben a melegben túlzottan koptatni a télieket. Nyáron viszont szinte kizárólag pályázom, átlagban 150-160 körül vitorlázom, ha a forgalom megengedi, elmegyek két regen között 1300-1500 km-t. Az is az igazsághoz tartozik, hogy OMV Maxx Motion üzemanyaggal.
Shadin17-11-2015 19:21:06 // 73395
...vagy struccok
Shadin17-11-2015 19:20:39 // 73394
Rohadt sasok...
Shadin17-11-2015 19:19:58 // 73393
Na az is érdekes. Az első képen járt a motor, a másik kettőn pedig nem...
Piritu - 1.000.00017-11-2015 19:06:29 // 73392
Nálam a 156-ot érte hasonló "kritika" :-DD
Piritu - 1.000.00017-11-2015 18:56:40 // 73391
A 128%-ra nyitott egr inkább érdekes. Az meg hogy?
Shadin17-11-2015 18:50:12 // 73390
Kb. igen. A feszültséget adod neki, az áramot ő veszi el :-)
Shadin17-11-2015 18:48:47 // 73389
Ilyen kritika azért senkitől sem szép :-(

Shadin17-11-2015 18:47:30 // 73388
Nekem most elég rapszodikus: blog
Alfonis17-11-2015 18:37:19 // 73387
abszolút nem ide vágó kérdésem van de mivel itt sok ügyes ember van ezért tudom, hogy a kérdést ti meg tudjátok válaszolni :)
Tehát.. kiegészítő féklámpát (ledes) motorra bekötni csak annyi, hogy leszedem a már amúgy is féklámpáról az áramot és kész nem?
Piritu - 1.000.00017-11-2015 15:30:40 // 73386
Autopalyan 900-10000
Orszagut es varossal lement 700 ala.
Shadin17-11-2015 14:42:11 // 73385
Nekem az 1.9 is 5-600Km között művelte, meg ez is.
yani🍀17-11-2015 14:20:54 // 73384
Ha többet mennék vele pályán, biztosan több is lenne. Piritu írt korábban 900Km feletti távolságról is. Nekem tavaly tavasszal volt olyan hogy 200Km körül volt az átlag.
Shadin17-11-2015 14:16:32 // 73383
Nekem is annyi kb. de azt hittem több km lesz köztük.
Viszont ez nem emeli a tb nyomást, csak az alapjáratot regen alatt. Vagy csak a mutató nem mutatja, pedig a kidörrenőből jön rendesen a lég....
yani🍀17-11-2015 14:04:03 // 73382
12-én olvastam ki, akkor 524Km volt az átlagos távolság. Ebben mondjuk sok volt a város és a rövid menetek száma is. Nyáron a több autópálya miatt 695Km volt az átlagos távolság két regen. között
Shadin17-11-2015 13:41:25 // 73380
Jelenleg nincs fent kidörrenő :-)

Jobb a reakció 2000 alatt, dörmögős úgy általában.

Regen alatt viszont elég durva a moraj.

2.0-ások! Hány KM-enként regenerál az autótok?
.......................17-11-2015 13:32:47 // 73379
A miton is a Tjet benzines dobja van fent,bontott
Mivel égen földön nincs utángyártott 1,6jtdm hez
Plug and play az összes füle,csak az bemenő átmérő 5mm el nagyobb
.......................17-11-2015 13:30:09 // 73378
Valahol láttam Lizarte márkák is felújított ban
.......................17-11-2015 13:28:39 // 73377
Tök mindegy ,kipufogó,hátul legyen lyukas
Le merem fogadni hogy a bele ugyanaz az összes hátsó dobnak
Shadin17-11-2015 13:19:53 // 73376
Dehát a 2.0-nak más kell :-(
Erhard 242 (Pure Energy)17-11-2015 13:15:17 // 73375
melyik az olcsó spanyol? én nem látok hozzá már mint kormányműből...olcsó spanyol bor viszont van :DDD
Teljesen mind1 ki újítja fel TRW vagy GR, Lauber, ZF...egyik sem ma kezdte a szakmát
.......................17-11-2015 13:09:53 // 73374
Bakker a 2,4 jtdm é saválló
Azt kell csak feldobni ,aztán örök lesz
Max egy bővítő kell ha nem passzol a átmérő
Gondolom a bontó Tele van vele,mivel nem rohad le
GTPeti17-11-2015 12:48:09 // 73373
Lehet példákat kiragadni (pl. lendkerék), de attól még a felújító cégek bezárhatnák a kaput ha használhatatlan vackokat adnának ki a kezükből. (Lásd. Fer-Vill, akik generátorokat és önindítókat újítanak fel. Még talán ISO minősítésük is van időközben...) Világos, hogy hiba mindenhol becsúszhat, sőt egyik-másik cég sem biztos, hogy szakmailag a csúcson van. Általánosságban leírni őket viszont eléggé túlzás...
Ha utángyártott alkatrészekről beszélünk, akkor szerintem itt és most már senki nem az LPR-kategóriára, hanem a TRW, Lemförder, Jurid, stb. kategóriára gondol...

Pont a minap konstatáltam, hogy a JTS vezérlésszettjének tartalma szinte 1:1-ben megegyezik az anno szakszervízben beszerelt gyári alkatrészekkel. (Valószínűleg szabadalmi okokból a Litens az egyetlen gyártó aki ezt a fajta feszítőt gyárthatja.)

Ha nem nagy az árkülönbözet, gyárit érdemes venni, az a biztos. Ebben szerintem senki sem kételkedik. Azzal továbbra sem értek egyet, hogy egy bontott alkatrész nagy általánosságban a legjobb alternatíva. Főleg az általában ismeretlen előélet miatt. És mi van akkor, ha az adott alkatrész már cserélve volt és nem is gyári?...

(Karosszériaelemekből én is bontottat veszek, de az egy speciális kategória, ugye.)
yani🍀17-11-2015 11:53:47 // 73372
Én is azt tettem fel. Saválló, karbon véggel. 45K volt, egy helyi kipufogó készítő csinálta. Van rá garancia, bármikor visszamehetek hozzá. Nekem már motorra is készített több kipufogót is. Ugyan nincs ISO minősítése, de első osztályú minőség.
Shadin17-11-2015 11:48:10 // 73371
Kész termék drágább, Proex valószínűleg legyártaná, ez is opció, de nem ismerem az árat. Sima dobot 18K-ért ír, saválló drágább valamivel.
Liquid17-11-2015 11:43:08 // 73370
nincs valami méretpontos utángyártott / tuning/ sport satöbbi?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.