Piritu olvastam a blogodban az uj autoddal kapcsolatos elso leirast. A gazreakcional picit megalltam, mivel nekem is az uj off os autom -ami mar eu5 diesel- olyan gazreakciokkal bir, hogy csak pislogtam. Kb mint egy eu idok elotti benzines!
Kicsit feltem tole hogy na milyen tohonya lomha lesz az ujabb eu norma altal agyonfolytott motor, de vegul nagyon nem igy lett.
Forum >> 159
mzo05-12-2015 21:41:34 // 74419
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2015 21:37:01 // 74418
hát igen milyen furcsa, hogy nem kell néznem a pillanatnyi fogyit mi mikor pucol, mennyit menjek még plusszban....nagyjából semmit nem kell nézni csak tolni :D
Piritu - 1.000.00005-12-2015 21:36:13 // 74417
Szerintem programozás kérdése. Ha tudja a jeleket értelmezni a comp, akkor teszi a dolgát, ha nem, akkor "valamit" jelez. Azt, ahol valami nem kerek. Innentől a kiírt dolog nem biztos, hogy ténylegesen maga a probléma. Emiatt nem egyszerű kiolvasás a hibakeresés.
pl a 156-om az egr megszorulásakor lmm hibát dobott. A Spider az E10-re meg TRA/FRA hibát, ami semmi konkrétat nem jelent Mindössze azt, hogy valami nem stimmel a ki- és a bemenő adatok közt.
pl a 156-om az egr megszorulásakor lmm hibát dobott. A Spider az E10-re meg TRA/FRA hibát, ami semmi konkrétat nem jelent Mindössze azt, hogy valami nem stimmel a ki- és a bemenő adatok közt.
Liquid05-12-2015 21:27:25 // 74416
tudod jól, hogy alapvetően egy húron pendülünk, kivéve az olyan eseteket amikor egy felesleges tankcsapdát hatástalanítok, temészetesen eltérve a gyári, meg EURO akármennyi előírásoktól.
Nem mondom, hogy nem fordult meg a fejemben az hogy visszaalakítom DPF-esre, de egyszerűen nem látom értelmét. Mert igaz ugyan hogy kicsit se füstölne,de:
- azt se venném észre ha baj van, mert elnyomja, mint ahogy az előző tulajnál is történt
- feleslegesen szopnék vele, mert a 2.4-nél biza el van baxva.
- többet kajolna (ez utóbbi érdekel a legkevésbé)
- általában nem megyek sok100 km-es etapokat, így állandóan szórakozhatnék vele, hogy ja regenerál, menjünk még kicsit...ez nem hiányzik.
- ha valaki előáll egy valóban használható megoldással (ami nem jár a fent említett szopásokkal, én leszek az első.
- marad a V6 :)
Nem mondom, hogy nem fordult meg a fejemben az hogy visszaalakítom DPF-esre, de egyszerűen nem látom értelmét. Mert igaz ugyan hogy kicsit se füstölne,de:
- azt se venném észre ha baj van, mert elnyomja, mint ahogy az előző tulajnál is történt
- feleslegesen szopnék vele, mert a 2.4-nél biza el van baxva.
- többet kajolna (ez utóbbi érdekel a legkevésbé)
- általában nem megyek sok100 km-es etapokat, így állandóan szórakozhatnék vele, hogy ja regenerál, menjünk még kicsit...ez nem hiányzik.
- ha valaki előáll egy valóban használható megoldással (ami nem jár a fent említett szopásokkal, én leszek az első.
- marad a V6 :)
Giuntini05-12-2015 21:25:01 // 74415
Mindenesetre azt nem értem, hogy miért ilyen sokára dobott hibakódot. Ha a nyomáskülönbség érzékelő cső a ludas, akkor nem tudta befejezni, vagy akár valóban megcsinálni a regent, de miért nem írja ki, hogy a Dpf eltömődött?
Piritu - 1.000.00005-12-2015 21:19:53 // 74414
Tiszta sor. A filzófiai eltérés onnan jön, hogy kapásból "herélünk" vagy cserélünk. (DPF-el és szívósorral és még sok minden mással is ez a helyzet, egészen a bontott féktárcsáig). Továbbá azt is tudomásul kell venni, hogy ha csak az eladáskor megélt értékvesztésem 5-10%-át költöd ezekre a dolgokra, újabb százezrekig problémamentes lehet az autó. Valamit, valamiért.
A 2,4 más tészta.
A 2,4 más tészta.
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2015 21:18:28 // 74413
az E.T-i? nincs meg, régen láttam :D
Piritu - 1.000.00005-12-2015 21:14:23 // 74412
E.T.-vel könnyű :-DD
Amúgy neked megvan? :-)
Amúgy neked megvan? :-)
mzo05-12-2015 21:09:21 // 74411
Gondoltam erre én is...
Liquid05-12-2015 21:05:43 // 74410
z jogos, de azt is vedd tudomásul, hogy te akkor adod el amikor mi megvesszük kilométerileg... ez nagyon nem mindegy
Ja és a 2.4-nél, finoma szólva nem sikerült csont nélkül megoldani gyárilag a DPF kérdést.
Ja és a 2.4-nél, finoma szólva nem sikerült csont nélkül megoldani gyárilag a DPF kérdést.
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2015 21:02:51 // 74409
én meg váltottam vakbélmentes autóra :D
Piritu - 1.000.00005-12-2015 21:01:20 // 74408
Nem lehet, hogy a vasakban más az elektronika? (1,9-2,4 vs. 2,0)
Piritu - 1.000.00005-12-2015 20:59:54 // 74407
Most már értem, hogy miért vagyok dpf párti. Lassan 50 éve probléma mentesen megvagyok a vakbelemmel is :-DD
mzo05-12-2015 20:57:33 // 74406
Na most már kívancsi leszek Norbi cartarsnak jó lesz-e? :)
emGéza05-12-2015 20:53:50 // 74405
Azért szép napot töltöttem el vele :-D
Ráadásul a elektronikus nívópálca is behisztizett , nincs olaj ! Nincs ? Mikulásra kapott is .
Lecsavartam az 1L-es kupakját , no ! ezzel elleszel ;-) egy darabig .
Azért van jó oldala is a napnak ! Ha már szétszedtem a pedál feletti részt , levágtam
1 cm-et a légbefújó műanyagból , mert a 45-ös "topánkám" mindig beleakadt .
Ráadásul a elektronikus nívópálca is behisztizett , nincs olaj ! Nincs ? Mikulásra kapott is .
Lecsavartam az 1L-es kupakját , no ! ezzel elleszel ;-) egy darabig .
Azért van jó oldala is a napnak ! Ha már szétszedtem a pedál feletti részt , levágtam
1 cm-et a légbefújó műanyagból , mert a 45-ös "topánkám" mindig beleakadt .
mzo05-12-2015 20:52:01 // 74404
Pedig igaz, :) nálam nem mutatta a helyes távolságot. De ezt már többen is tapasztalták itt a fórumon, hogy ha csak hátul van parkradar, akkor nem fog a kijelző jól működni. Pl anno Tibcsi is felhívta erre a figyelmem, amikor bekapcsolta nekem ezt a funkciót.
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2015 20:48:22 // 74403
így van nálam 80e-et futott le hiba mentesen DPF nélkül...a DPF olyan mint a vakbél
Shadin05-12-2015 20:43:57 // 74401
Ez ebben a formában nem igaz, teljesen frankón villognak a zónák :-)
emGéza05-12-2015 20:40:55 // 74400
A műszerfali hiba üzenetek azonosak , de én így javítottam
.......................05-12-2015 20:35:51 // 74399
Ki kell hajintani azt a dpf et,
Én is szarakodtam a dpf szivosor bénázással egy darabig abban a reményben hogy csak jó lesz
Nem lett...
...dpf nélkül hibakód nélkül lefutott 50ekm ert
Ez ilyen ,tudomásul kell venni
Én is szarakodtam a dpf szivosor bénázással egy darabig abban a reményben hogy csak jó lesz
Nem lett...
...dpf nélkül hibakód nélkül lefutott 50ekm ert
Ez ilyen ,tudomásul kell venni
norbi040905-12-2015 20:33:00 // 74398
Neked is sikerült? :) mzo írta hogy ha csak 4 szenzor van akkor össze vissza mutatja a távolságot...Nálad mi a helyzez?
Alejandro05-12-2015 20:18:43 // 74397
Lehet ez is:
http://alfaamore.hu/tagok/alejandro/autok/10697/blog/26037
http://alfaamore.hu/tagok/alejandro/autok/10697/blog/26037
Giuntini05-12-2015 20:09:47 // 74396
Azt tavasszal cseréltem.
pettinke05-12-2015 19:58:45 // 74395
nagyon a csőnek tűnik. elkezdi a regent, de a rossz nyomásérzékelés miatt nem tudja befejezni. láttam már olyat, hogy kifújt valahol a leömlő vagy az EGR és attól a zárt helyen szépen végigolvadt a cső. ez még mindig jobb, mintha a DPF nyomásszenzor döglött meg (egyébként valószínűleg ezt a hibát fogja dobni)
Giuntini05-12-2015 19:58:02 // 74394
Azon gondolkozom, hogy EGR tudja csinàlni ezt a hibât?
mzo05-12-2015 19:42:18 // 74393
Ha csak hátul van parkradar, akkor sok haszna nem lesz annak hogy bekapcsolod kijelzőt, csak optikai fícsör lesz. Megjelenik ugyan a radar képe, de véltelenszerűen fogja mutatni a távolságot.
norbi040905-12-2015 19:33:56 // 74392
Köszi! Ha hazaértem meg is próbálom :)
Giuntini05-12-2015 19:18:59 // 74391
Ma az autópàlyàn dobott egy motorkontroll làmpàt.
Előzmény: Vépúdert tankoltam és iràny a Balaton. Már amikor felhajtottam, elkezdett regenetàlni, es utàna észrevettem, hogy nem megy. A Balatonon megtankoltam, OMV prémiummal, de visszafele is ugyanúgy nem ment, és Tàrnoknàl dobta a làmpàt. Köz en ment a reg többször. Beszéltem Pityukommàval, és ő is DPF-re gyanakodik. Alapjàrat es a hangja is jó. Két éve lett cserélve a nyomàsérzékelő cső, akkor hasonló hibàt produkàlt. Akkor szitàra égett. Lehet, hogy az új ennyit bírt? Féltem, hogy a turbónak van baja, mert a mutató mozgott, de a fordulatszàm se volt egyenletes.
Előzmény: Vépúdert tankoltam és iràny a Balaton. Már amikor felhajtottam, elkezdett regenetàlni, es utàna észrevettem, hogy nem megy. A Balatonon megtankoltam, OMV prémiummal, de visszafele is ugyanúgy nem ment, és Tàrnoknàl dobta a làmpàt. Köz en ment a reg többször. Beszéltem Pityukommàval, és ő is DPF-re gyanakodik. Alapjàrat es a hangja is jó. Két éve lett cserélve a nyomàsérzékelő cső, akkor hasonló hibàt produkàlt. Akkor szitàra égett. Lehet, hogy az új ennyit bírt? Féltem, hogy a turbónak van baja, mert a mutató mozgott, de a fordulatszàm se volt egyenletes.
Liquid05-12-2015 18:53:38 // 74390
az egy egészen korrekt fogyasztás, nálam szűk 1 literrel feljebb van az átlag.
A 2.4 7-8 körül kajol alapból, az automata/Q4 + 1-1.5L
A 2.4 7-8 körül kajol alapból, az automata/Q4 + 1-1.5L
Szabolcs 15905-12-2015 18:53:36 // 74389
Komoly basszus,, néztem a blogod
Shadin05-12-2015 18:40:11 // 74388
Szabolcs 15905-12-2015 18:31:26 // 74387
Hátsó jó de az első mindig szét esik a csukló nál
Shadin05-12-2015 18:26:10 // 74386
Üdv a klubban, most cseréltem a hátsót :-)
Szabolcs 15905-12-2015 18:00:20 // 74385
yani🍀05-12-2015 17:09:54 // 74384
Én simán bekapcsoltam elm-el, nem kellett kábel.
emGéza05-12-2015 16:41:21 // 74383
... hát , izé , ööö , nem tudok olvasni !
Pedig előbb-utóbb kénytelen leszek ...
Pedig előbb-utóbb kénytelen leszek ...
.......................05-12-2015 16:00:53 // 74382
Akkor kontakthiba,olvasd ki egyáltalán mi a hibakód
Zsombor05-12-2015 14:08:52 // 74381
Hátha valakinek szüksége van rá :)
http://m.autoalkatresz.hu/auto-gumifelni_egyben/goodyear-ultragrip-8-teli-225-50-r17-98-v-tl-2014-gyari-alufelni-17x7-5-1411667
http://m.autoalkatresz.hu/auto-gumifelni_egyben/goodyear-ultragrip-8-teli-225-50-r17-98-v-tl-2014-gyari-alufelni-17x7-5-1411667
Don Gombóc05-12-2015 14:01:49 // 74380
Mi úgy nevezzük a barátommal ezt az állatkát hogy Olasz csirke. Hát akkor melyik kocsin is érzi jól magát? :-)
Pityukoma05-12-2015 13:45:29 // 74379
Shadin05-12-2015 13:09:39 // 74378
És tényleg! Köszi!
emGéza05-12-2015 11:02:46 // 74377
A kuplung és a fékpedál kapcsoló is jó, beégés mentesek.
A hibák maradtak !
A hibák maradtak !
.......................05-12-2015 10:21:12 // 74376
lehet kell majd színeskábel is a ELM327 en kívül,
de nem emlékszem pontosan
de nem emlékszem pontosan
.......................05-12-2015 10:20:20 // 74375
én aktiváltam
mes ben a tolatóradarra rácsatlakozol és csak be kell pipálni
utána proxy sorbarendezés kell
aztán működni fog
mes ben a tolatóradarra rácsatlakozol és csak be kell pipálni
utána proxy sorbarendezés kell
aztán működni fog
norbi040905-12-2015 10:11:55 // 74374
Sziasztok! :) Tegnap találkoztam Lexlutorral és beszélgettünk a parkradarról. Ő úgy tudja, lehet aktiválni a vizuális megjelenítést a kis kijelzőre 4 szenzorosnál is ami a nyolcasnál alap. Valaki esetleg aktiválta már? Mi a menete? :)
emGéza05-12-2015 09:43:14 // 74373
Köszi!
Megyek kuplungolni...
Megyek kuplungolni...
emGéza05-12-2015 09:40:52 // 74372
Köszi !
12,65 V ~80%-os töltötségű... azért rá töltök .
12,65 V ~80%-os töltötségű... azért rá töltök .
.......................05-12-2015 09:29:55 // 74371
Kuplungpedál kapcsoló baszakodik,
A Hill holder akkor csekkol mindent mikor lejtőn fékezel
Ebből látja hogy majd kell működnie
A Hill holder akkor csekkol mindent mikor lejtőn fékezel
Ebből látja hogy majd kell működnie
yani🍀05-12-2015 07:29:36 // 74370
Alacsony akkufesznél is szomott ilyen hiát dobni. Én ezzel kezdeném.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
474
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?