Forum >> 159

Shadin10-12-2015 19:51:31 // 74633
Ezt kipróbálom :-)
'''''10-12-2015 19:50:09 // 74632
Nálam is úgy működik ahogy ő akar.Ez sajna ilyen vagy csak én nem jöttem még rá,milyen állásban törölne normálisan.
'''''10-12-2015 19:48:35 // 74631
Ma egy ismerősöm azzal fárasztott,hogy egymás mellett álltak egy volvóval és ugyan az a motor van mindkettőben.Ö egy 2.4jtdm brerával volt.
Én erről még nem hallottam.Ez igaz???
yani🍀10-12-2015 19:46:57 // 74630
Valóban elég érdekesen tud működni. Nekem a 2. állásban általában jól teszi a dolgát.
Piritu - 1.000.00010-12-2015 19:43:46 // 74629
Anno az ilyen kérdést elkerülendő nem kértem anno :-DD
Shadin10-12-2015 19:41:41 // 74628
Amikor csak szemerkél az eső akkor vagy nem töröl amikor szerintem kellene, vagy töröl és abba sem hagyja. Sőt még a sebességet is cifrázza :-)
mzo10-12-2015 19:36:15 // 74627
Mi a baja?
Shadin10-12-2015 19:32:57 // 74626
Ha szépen kérem, elmondja valaki, hogy miért működik az esőérzékelő úgy ahogy működik ebben az autóban? Köszi :-(
.......................10-12-2015 15:21:15 // 74625
A műsor profi
Amit ők autós hozzáértésnek gondolnak az nulla
David | Centocinquantanove10-12-2015 14:56:30 // 74624
Ma beadta a pre-heat glow plugs unavaiable hibát...
El is intéztem a szervizt, de sajnos nem tudtam BERU gyertyákat rakatni bele, mert nem volt raktáron csak 3 db... :S
Ehelyett méla undorral BOSCH-t kértem. Egyébként majdnem egy árban volt a két márka.

A kérdésem az volna, hogy sokkal sz*rabb a bosch mint a beru? Mik a tapasztalatok?
David | Centocinquantanove10-12-2015 14:54:26 // 74623
Persze, hogy nem az egy átlagember számára. De ahogy mondták is nem ez a lényeg.
Persze szép is lenne a műsor, ha csak olyan autókat mutogatnának benne, amit egy átlag magyar gyári munkás meg tud fizetni.
Biztos lenne így is pár modell, de úgy nem volna az igaz :)

Egyébként számomra szórakoztató a műsor, szeretem őket akár hitelesek akár nem. Nekem tetszik, hogy ha kell lehúzzák a béjemvét is ha olyan, de ugyanúgy tudnak fikázni egy bármilyen más többtízmilliós szuperautót is.
Az tény hogy az ebben a műsorban szereplő autók 95%-a nem nekem szól, de ettől még szerintem maga a műsor zseniális... volt.
Shadin10-12-2015 14:16:10 // 74622
Egy hét szabit vettem ki amíg lezajlott a csere :-)
Na jó, nem. Pont szabin voltam véletlenül...
De a költségtérítéses vadi új Skoda-t átadtam a kollégámnak.
Giuntini10-12-2015 13:58:25 // 74621
Egyszerűen jobb érzés vezetni, jobb érzés körbepillantani az utastérben. Még úgy is, hogy el van tömődve a DPF. Hétfőn Szatyi kitakarítja.
Giuntini10-12-2015 13:52:13 // 74620
Te amìg nem volt autód a felajànlott Octaviàba sem ültél be, inkább BKV-ztàl.
.......................10-12-2015 13:34:14 // 74619
Amúgy az ódi is ráfaragott a hexagon tengellyel a TDI 2,0ban ,sok a motorkár
Vagy a V6TDI szar piezo injektorok,megrepedő blokk,swirlklappe gondok ott is,vezérműlánc ,
A barmok hátratették a láncot ,ráfogazva a főtengelyre,hogy ha szétkopik a lánc viszi a lánckereket is ,egyben kelljen főtengellyel venni
Szóval ezért én se venném

Jtdm forever
Shadin10-12-2015 13:27:06 // 74618
Még jó hogy elférünk egy fórumban, pedig mennyire mások vagyunk :-D Soha nem ülnék be abba az Audiba. Nem vagyok rászorulva hogy racionális legyek.
.......................10-12-2015 13:26:25 // 74617
Ez igaz
Az plusspont hogy MÁS
Liquid10-12-2015 13:18:43 // 74616
az, hogy nem mindig minden racionális, és nem mindenki gondolkodik uniformizáltan.
Pl. mi is egy Alfával járunk, te egy 3 ajtóssal én berlinával. Mindkettő teljesen rossz mert kicsi a csomagtartó, nincs benne elég tárolórekesz, nem megy jobban mint német konkurensei, mégis szeretjük, vagy legalábbis én szeretem, mert pluszt ad.
Na ezt a pluszt adta a TopGear-eseknek a Ferrari...
.......................10-12-2015 13:07:37 // 74615
Ha csak a képeket nézegetem akkor audi
Ha belemélyedek a technikai részletekbe akkor is audi
A Jag gyártson V8as luxus kabriót azt tud
De dieselt kétlem
Shadin10-12-2015 12:55:28 // 74614
Arra gondol, hogy valamirevaló ember a Jaguárt veszi meg és nem az Audit...
TC
.......................10-12-2015 12:47:05 // 74613
Mi a lényege szerinted?
Liquid10-12-2015 12:43:22 // 74612
nem érted a lényegét, vagy nem akarod érteni...
.......................10-12-2015 12:35:00 // 74611
Megfizethető?
Egy ferrari?
Max nekik akik szarrá vannak(voltak) fizetve
Ők nem ebben a világban élnek
Így tök mindegy mit mondanak ,
Nem hitelesek
David | Centocinquantanove10-12-2015 11:42:26 // 74610
Pont a napokban néztem a TopGear 20. évadját, ott az egyik részben úgynevezett megfizethető árú kabrió szuperautókkal mentek. Volt egy ódi R8, egy mekláren MP4, és egy ferrari 458 spider.

Nagyon objektíven megvizsgáltak egy csomó témát, hogy melyik a legjobb autó (volt benne egy csomó baromság is :) )
a lényeg, hogy kihozták, hogy kb mindenben az R8 a jobb, azonban a végén, amikor arról volt szó, hogy ki melyiket venné meg, mindenki a ferrarit vette volna, pedig a döntés a teszt alapján teljesen irracionális döntés.

???

Legalább látni ilyet is, hogy nem állnak be a birkák közé, és nem ajnározzák a németeket, ha nem szolgáltak rá.

A kereskedők meg nem tudom hogy a német márkákat is lehúzzák e, de az tény, hogy az olasz autók újraeladhatósági faktora sokkal rosszabb mint egy németé. Mármint úgyértem, hogy a német ugyanannyi idő alatt sokkal kevesebbet veszít az értékéből mint egy olasz. Ezért biztosan nem szeretik...
Erhard 242 (Pure Energy)10-12-2015 11:35:12 // 74609
töltögetem fel a Giuliettát bakker ez ám az igazán öszvér autó, 156 kerékcsapágy Grande puntó stabpálcák :)
Shadin10-12-2015 11:01:23 // 74606
Papíron így van, de az életben simán (majdnem) folyamatosan húz leszabályozásig. A nyomaték nem minden, a TBi sem nyomatékból pörög 5000-nél hanem teljesítményből.
Shadin10-12-2015 10:58:37 // 74605
Én is pörgetem a dízelt, simán nem 2000 környékén autózom. A 2.0 még jobb is a felső tartományban, mint az 1.9.
Erhard 242 (Pure Energy)10-12-2015 10:42:26 // 74604
egy sima benzines nagyobb tartományban kezd el húzni, viszont egy turbós teljesen más világ, hiába nagyobb a nyomatéka egy 2.0 dejzelnek, mint mondjuk a TBi-nek fasorban sincs, rugalmasság vagy gyorsulás szintjén, teljesen más világ a kettő, a benzinesnél gyakorlatilag nincs turbójuk bármilyen sebességnél, bármilyen tartományban húz, ezért írtam almát a körtével nem hasonlítok, a gyári 2,4-et is megeszi a TBi keresztben, hosszában...a dupla turbós dejzel már más tészta ott van nyomaték végig, mint mondjuk egy 330d...ezért leszek kíváncsi a dupla turbós Giu-ra benyásban közel 300 nyiha lesz :)))
Haddel10-12-2015 10:26:29 // 74603
Köszi srácok😃
Liquid10-12-2015 00:04:11 // 74602
az szép, gratula :)
Chianti09-12-2015 23:35:14 // 74601
Egészségetekre! Még legalább 3-szor ennyit kívánok nektek! :o)
Haddel09-12-2015 23:16:29 // 74600
Ma betöltöttük a 70ezredik közös kilóméterünket Bocival :)
.......................09-12-2015 22:51:14 // 74599

Jó északát kívánok ezzel a képpel
Piritu - 1.000.00009-12-2015 22:48:03 // 74598
Az 1,6-2,0 3 mp-es különbsége akkor is adott a Giu-nál, hisz mindkettőt korlátozzák.
Volt rugalmasság mérésem is, de most nem találom, lehet, hogy a régi gépen maradt.
mzo09-12-2015 22:31:54 // 74597
Azért ez nem csak pusztán le nyomaték kérdése. Van itt súly előny is és emissziós norma előny is. Na meg az áttételezés ugye.
Piritu - 1.000.00009-12-2015 22:26:27 // 74596
Az eddig használt gumik közül nálam is a Conti SportContact 5 jött be a legjobban, meg téliben is.
A Giu bőrje is teljesen más, mint a 159-é. Megkockáztatom, hogy nem is mindenhol igazi bőr.
Piritu - 1.000.00009-12-2015 22:21:08 // 74595
A 98-as TS-en is van túlpörgés számláló.
Amúgy normál üzemi tartományról beszélünk a 2,0 esetében, nem a piros zónáról.
.......................09-12-2015 22:19:05 // 74594
Van ehhez rugalmasság mérésed is?
A multijetek nyomatéka 1es 2esben erősen korlátozott,
hogy a váltó ne menjen szét
Ezért nem jó az állórajtos adat
.......................09-12-2015 22:16:49 // 74593
Az avantgarde félbőr az tényleg mübőr
De az árlistán is kiírják,
Ugyhogy tudnia kellene a tulajnak
Piritu - 1.000.00009-12-2015 22:15:45 // 74592
Az egész - szerintem - csak turbó kérdése. A 2.0-ra szép nagyot akasztottak, cserébe van is turbólyuk. At, hogy a Giu-nál ezt hogy tüntették el, azt nem értem.
.......................09-12-2015 22:14:41 // 74591
Nekem azt is fáj hallgatni mikor szarrápörgetik a zöldkártyán
De nem véletlenül van túlpörgetésszámláló az ECU ban
Még azt is méri hány másodperc ig volt a piros tartomány felett a motor
Piritu - 1.000.00009-12-2015 22:14:03 // 74590
Mondjuk a 3 mp-es 0-100 különbség miatt. Anno engem se győzött meg az 1,6-al a Giu.
A nyomaték adat meg nem sok mindent árul el a kocsi viselkedéséről. Vegyünk két 150 lovas kocsit (156 1,9 vs 2,0TS), a kormosnak sokkal nagyobb a nyomatéka mégis a másik gyorsul jobban (9,6 sec vs 8,3 sec)
Giuntini09-12-2015 22:11:21 // 74589
Én mindig megveszem, mert ha eltekintünk attól a német imádattól amit tartalmaz, a minősége a legjobb a hazai autós újságok között. Azért egy Quattroruote teljesen más színvonal, az olaszok elismerik ami a németeknél jó, de ha valami a sajátjuknál nem nagy szám, azt kimondják. Azért az Auto Bildnél nevetséges a mostani számban az Arany kormánykerék díj. Csak német autók végeztek az első helyen, a sportkocsi kategóriában a Ferrari 488 csak a harmadik, az első az Audi R8. Maranellóból meg kell követni Ingolstadtot? Vicc lenne! Egy Ferrariban az egyik fő szempont a multimédia. Na hát itt van a probléma. A VW mellett a BMW agyonmagasztalása is szánalmas. Pont azok a típusok,(3-as), amelyikkel a legtöbb baj van, mellette kisautós minőségű az anyaghasználat. Gumiteszteknél mindig a Conti végez az első helyen. Senki nem tud gumit gyártani? Nem hiszem. Média elfogultság, vagy hadd ne mondjam...
Azért egy sztorit elmesélek. Ismerős E Mercijének eltört három év használat után a vezető ülése (több mint 100 kilós ember).Garanciát érvényesíteni akarta, de nem is ez a lényeg, ott derült ki, hogy a bőrként eladott, és kifizettetett belső valójában műbőr. Ha ilyet csinálna az Alfa, abból milyen botrány lenne?
mzo09-12-2015 22:10:13 // 74588
Mondjuk be kell valljam én még 2.0 mjet-el sose mentem, de más 2.0 dieselekkel igen. Viszont idáig még nem találkoztam olyannal ami 4000-nél még húzott volna. Még az 1.6-os se húz már ott, csak kevésbbé konyul le mint pl az 1.9
Piritu - 1.000.00009-12-2015 22:04:46 // 74587
Látszik, hogy nem mentél 2,0-val. Különben tudnád, hogy 3500-nél még rátesz egy lapáttal és szó sincs lekonyuló fütyi effektről, mint mondjuk az 1,9-nél volt. A Giu-nál is ez van, csak kevésbé látványos.
.......................09-12-2015 22:03:55 // 74586
Az 1,6 mjtd 320Nm
A 2,0 mjtd 350Nm
Akkor miért lenne alulmotorizált?
Az a 30Nm nem olyan nagy külömbség
Az igaz hogy az 1,6 3000 ford felett nem húz akkor megy 155..160al
Persze ez valakinek nem elég,ha 200 al akar repeszteni
Na oda kell a 2.0jtdm
.......................09-12-2015 22:00:32 // 74585
Nincs,
Nyomaték lekonyul 3500felett
Ha elváltasz 3500on ,következő fokozatban 2000..2500 a giri ,és full nyomatékkal húz
mzo09-12-2015 21:57:39 // 74584
4000 fölé pörgeti? Oké, hogy ki tudja forogni a motor, de egy dieselnél van e értelme...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.