Forum >> 159

csAR18-12-2015 15:47:50 // 75033
Ááhh!Csak szólt:
Jóccakát -léptem...
vargadre18-12-2015 15:21:20 // 75032
Sziasztok! 159 1.9 jtdm-hez keresek huto also vizcsovet. Aki tud valahonnan esszeru aron kerem jelezze. Szolnok es kornyeke előnyben. Választokat elore is köszönöm.
Kolci18-12-2015 14:35:09 // 75031
Részvétem! De jó helyre ment nem?
Piritu - 1.000.00018-12-2015 14:07:49 // 75030
Elment :-((
Shadin18-12-2015 13:55:33 // 75029
The dipped headlamps (earth) activation signal (stable mode) is sent to pin 4 of connector I of the Body Computer M1 from the steering column switch unit H5; the flasher activation (earth) signal (unstable mode) is, on the other hand, sent to pin 33 of connector G of the Body Computer M1.

The Body Computer M1 controls the supply for the dipped headlamps sending an earth signal to relay T2 in the junction unit in the engine compartment B1 from pin 9 of connector A of M1 which energizes relay T2: this supplies the dipped headlamps F10 (left) and F11 (right). Each circuit is protected by a fuse in the junction unit B1 : F15 for the left headlamp and F14 for the right.

Both electronic systems inside the headlamps F10 (left) and F11 (right) are supplied - pin 9 - from the INT line of junction unit B2 protected by fuse F37.

Pins 12 of the two control units are connected to one another by means of a special serial line, whilst the speedometer signal from the Body Computer M1 (pin 28 of connector B) reaches pin 10 of the junction unit located in headlamp F10.

Pins 11 of the two headlamps are connected to the diagnostic K line

The Body Computer M1 is connected via the CAN line to the instrument panel E50 to manage the "main beam headlamps" warning light.



Shadin18-12-2015 13:50:59 // 75028
Van mert rá lehet csatlakozni MES-sel, de nem tudom hol, mert azt írja, hogy a bizti táblán/táblában van :-(
Erhard 242 (Pure Energy)18-12-2015 13:21:08 // 75027
no akkor földié lesz :))))
Roben518-12-2015 13:12:39 // 75026
Sziasztok!
A gyári xenon-nak van külön vezérlője?Ha van akkor merre??köszi....
Shadin18-12-2015 10:57:40 // 75025
És igen!!!
Hardy18-12-2015 10:38:47 // 75024
Nyomozonak kene lenned. :-)
Marcox18-12-2015 00:16:40 // 75023
Sziasztok!
Adódott egy lehetőség, hogy viszonylag olcsón hozzájussak egy gyári navi fejegységhez. A képen látható hibával....
Ennek javítására/ megoldására van valami mód?
Pityukoma17-12-2015 23:47:18 // 75022
??? :-)))

Furdal a kíváncsiság:-)
Piritu - 1.000.00017-12-2015 22:20:42 // 75021
Jóccakát, léptem :-)
Piritu - 1.000.00017-12-2015 21:59:34 // 75020
A szintadó hagyta el magát a tankban?
Nekem a Spiderben kellett cserélnem, mert egyre kevesebb volt az összefüggés a tényleges és a mutatott mennyiség közt.
Angelo Bianco17-12-2015 21:37:54 // 75019
Sziasztok!

Tapasztalt már valaki ilyesmit????
Lassan már 3 éve megvan a vas, eddig nem, de körülbelül 3 hónapja elkezdte ha teletankolom nem megy fel a üzemanyag szintjelző mutatója a maximumig. A tank tele lehet a beletankolt literek alapján, de a megtehető km-ek (RANGE) száma is kevés. Anno 1000 km felett irta egy tele tanknál, most 800 km körül írja. DE!!!! Ugyanannyit elmegyek egy tankkal a végén mint régen.
Mi lehet a gondja, tipp, ötlet?!
yani🍀17-12-2015 21:23:38 // 75018
Minden megkezdett regenerálást számol, így a megszakítottakat is.
Piritu - 1.000.00017-12-2015 21:18:25 // 75017
Az elgondolásaimban nem szerepelt ennyi papír :-)
(Árban meg igen.)
Giuntini17-12-2015 20:38:02 // 75016
Mi a szösz! És elgondolásod szerint adod el?
Giuntini17-12-2015 20:37:03 // 75015
Megoldás: Hybrid 7-es busz! Ma én is elindultam a belváros felé, de előtte Sasadon voltam. A Hegyalja út már teljesen be volt állva, dobtam egy hátraarcot otthagyjam a Panteronát a Bornemissza térnél, és hybrid 7-essel megközelítettem a belvárost. még egy előny, lehet ilyenkor inni egy kis forralt bort.
Piritu - 1.000.00017-12-2015 20:12:33 // 75014
Úgy gondolom, hogy az a stílszerű, ha ő teszi közzé az eseményt :-)
Balazs8017-12-2015 18:57:02 // 75013
Köszönöm. Na pont ezt szeretném én is.
Shadin17-12-2015 17:57:37 // 75012
Még titok?
Shadin17-12-2015 17:57:27 // 75011
Logikusnak tűnt :-D
Pityukoma17-12-2015 17:41:32 // 75010
Örülök hogy nem kerül ki a látóképből :-)
Piritu - 1.000.00017-12-2015 17:36:06 // 75009
Helyes a következtetés :-)
Shadin17-12-2015 16:55:34 // 75008
Akkor jobban jártam az NJL-lel legalább a sorompók miatt :-)
Piritu - 1.000.00017-12-2015 16:49:16 // 75006
Aha :-)
Szerintem a részletek majd holnap tőle...
Liquid17-12-2015 16:42:56 // 75005
na, megvan az új gazda?
Piritu - 1.000.00017-12-2015 16:40:27 // 75004
Nagyon úgy néz ki, hogy a Párduc ma alszik utoljára itthon :-((
Pityukoma17-12-2015 15:27:34 // 75003
Sziasztok :-)
Mai full belvárosi csavargásom számokban: átlag sebesség 11km/h, fogyasztás: 23.4l/100km. Kb 30-50méterenkénti megállással és a végére egy parkolóház 3.emeletére felmászással. Utálom a belvárosi közlekedésnek minden formáját.

Apropó parkolóház, mélygarázs. A rendszám leolvasó kamerák a NIX helyett rendszeresen VIX-et olvasnak. Nem is lenne ezzel semmi gondom ha kifele menet is ugyanazt látnák. De nem :-( persze hogy nem akarnak kiengedni. Mögöttem meg a türelmetlen sor. Meg kell várnom amíg odajön az őr hogy kiengedjen. Az LRM-el nem voltak ilyen élményeim, pedig ott is Alfásan oldalt volt a tábla :-)
Csabi17-12-2015 15:20:05 // 75002
"Utolsó DPF csere km-száml., km: 153540,00
Regenerálások teljes száma: 1061.0"


144 km-enkénti regenerálás az egy kicsit gyanús...valamelyik szám "nagyot mond"....
Giuntini17-12-2015 14:42:45 // 75001
Detto ugyanez van nálam is. Nekem is rajta van a 11-es frissítés. Nekem is kb fél litert csal.
Shadin17-12-2015 14:22:10 // 75000
Nekem a Fiat Szabónál csinálták Érden. Fél rezsi óradíj volt meg pár szöszmösszel együtt 12 gurigát fizettem.
norbi040917-12-2015 14:17:37 // 74999
Ezt a frissítést hol/kik tudják rétenni a kocsira? :) Milyen anyagi vonzata van egy ilyen beavatkozásnak? Nekem rendszeresen 100%körül kezd el regenerálni..mondjuk soha nem volt vele bajom :)
zsoltika17-12-2015 14:16:04 // 74998
Nekem 2006-os 2.4 és egyszer nekem is bedobta már a lámpát + üzenetet.
Shadin17-12-2015 14:07:27 // 74997
"A 2011-es sw. frissítés után lesz az a jelenség, hogy nem engedi 100% felé az eltömődés mértékét, hanem valahol 86% környékén indítja a regenerálást ha megfelelnek a feltételek, ha meg nem , akkor is van még X% tartalék amíg próbálkozhat. Ezáltal gyakrabban fog regenerálni, de nekem azóta egyszer sem állt meg az autó, előtte meg igen. Viszont ezután a trip fogyasztás mérése el hangolódik kicsit, 0,4-0,5 decivel kevesebbet mutat mint amennyit beletankolsz."
Balazs8017-12-2015 13:35:23 // 74996
Ezt hogy érted, hogy DPF rutinhoz volt?
David | Centocinquantanove17-12-2015 13:15:26 // 74995
Váu... tényleg... :) Köszi! :)
David | Centocinquantanove17-12-2015 10:40:30 // 74993
Shadin17-12-2015 09:39:03 // 74992
Elteszem a MES+ELM cuccot a fiókba, hogy boldogan élhessek tovább :-)
.......................17-12-2015 09:08:35 // 74991
Akkor tökéletesen mükszik:)
No para
Shadin17-12-2015 08:22:22 // 74990
1.9 nem csinálta, de a 2.0 bármilyen körülmények közt megcsinálja. Amíg szét volt esve a kipufogó, pontosan lehetett hallani mikor regenerál, a kedvence a dugóban araszolás :-)
yani🍀17-12-2015 07:59:51 // 74989
Benne van az is.
Shadin17-12-2015 07:52:44 // 74988
Ebben benne lehet az elkezdett, de megszakadt regenek száma is?
Shadin17-12-2015 07:49:00 // 74987
Nálam 118000Km / 266 = 444Km.
Alig több mint a 370Km-es majd 2 hónapos átlagom.
Shadin17-12-2015 07:42:56 // 74985
Ezt akkor írja ha volt 3 megszakadt regenerálás nem? Én ilyet még nem láttam. 1.9-en a 11-es sw frissítés pedig pont DPF rutinhoz volt. 2.0-ban sem láttam ilyet eddig, 2011-es a vas.
Shadin17-12-2015 07:40:30 // 74984
1.9-hez nekem az utolsó sw volt fent, ezt hívjuk a '11-es frissítésnek :-)

ECU ISO code: FD 86 3D 04 19
FIAT drawing number: 51812907
Hardware number: 0281013140
Hardware version: 00
Software number: 1037389890
Software version: 3442
Homologation number: 93944
ECU programming date: 08/14/2012
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.