Forum >> 159

Piritu - 1.000.00008-01-2016 20:54:30 // 76033
Mert eladásra hozta be, az Amore csak egy hirdetési lehetőség.
Zolibácsi08-01-2016 20:52:47 // 76032
Pont ezen "röhögtem" én is... kíváncsi lennék azért miért szabadulna egyből az autótól...
Hardy08-01-2016 20:22:55 // 76030
Volt olyan aki regelt és másnap mar hirdette a Hasznaltauton hogy Nissanra cserélni. De benne volt a hirdetésben hogy Amore tagtol.
Hardy08-01-2016 20:17:15 // 76029
Ugy megoldható lenne csak nincs hozza sok helyem hogy megmarassam a nyákot es levalasszam mert erről a kapcsolorol megy tovább a test a másikra. Ki fogom mérni. Ha pozitívat kapcsol akkor max relé. De végül is megvagyok nélküle mert sok értelme nincsen hogy belülről is tudom nyitni csak a magam szórakoztatására ha mar ott van. :-)
Piritu - 1.000.00008-01-2016 20:09:34 // 76028
Új Cartárs érkezett és már pár órával a regelése után, már szabadulna is a vastól :-((
Piritu - 1.000.00008-01-2016 20:05:19 // 76027
Pont ezt nem akarta a Cartárs. "Az a nyákon van beleforrasztva. Azt meg nem szívesen kapirgalom."
yani🍀08-01-2016 20:03:46 // 76026
Le kell választani a lámpánál a testről és ennyi.
yani🍀08-01-2016 20:01:28 // 76025
Én még egy pólusú nyomógombot nem láttam, főleg nem műanyag házban, de hát a technika folyamatosan fejlődik. (csak a fizika nem)
Piritu - 1.000.00008-01-2016 19:57:18 // 76024
Próbálj rámérni a csomagtartó embléma csatlakozójánál, hogy testel-e.
Piritu - 1.000.00008-01-2016 19:56:31 // 76023
Csak neki a lámpánál már be van kötve gyárilag testre a gomb egyik fele. Csak a másik vezeték szabad. Ezt a gombot csak akkor tudod bármivel párhuzamosan kötni, ha annak a bárminek is az egyik fele testen van.
Hardy08-01-2016 19:53:34 // 76022
Nekem egy gombom van egy vezetekem. Ezzel kell megoldanom. Nem tudok 2 vezetéket párhuzamosan rakodni mert nem lehet. De köszi a tanácsot.
yani🍀08-01-2016 19:44:21 // 76021
Nem akarlak én győzködni, de nem mindegy hová megy a két vezeték? Akár 100 nyomógombot is köthetsz párhuzamosan, bármelyik megnyomására nyílni fog az ajtó.
Hardy08-01-2016 19:32:24 // 76020
Értem de nekem csak egy van. A kapcsolora gondolom azért megy kettő mert az egyik jön valahonnan a másik meg megy a motorra. Ha megnyomom az emblémát akkor kapcsol. A kérdés az, ami jön valahonnan abba áram van vagy test. Tehát áramot adok a motornak vagy letestelem ha nyomom a gombot.
yani🍀08-01-2016 18:50:07 // 76019
Lehet, hogy félreérthetően fogalmazok. Az hátsó ajtón, az embléma alatt lévő nyomógomb érintkezőivel kell párhuzamosan kötni. Oda két ér megy.
Hardy08-01-2016 18:41:36 // 76018
Értem amit mondasz de Te nem amit én. Csak testet tudok adni neki! Erre a kapcsolora csak egy vezetéket tudok kötni. Ami testet kap ha megnyom a kapcsolót. A másik fele a kapcsolónak nincs kivezetve. Az a nyákon van beleforrasztva. Azt meg nem szívesen kapirgalom.
Hardy08-01-2016 18:35:28 // 76017
Már ez is nagy segítség köszi. Lehet veszek egy bontottat ha meg fel tudom rakni akkor már csak 7 kell hozzá. Elvileg a rejtett utólagos szenzor tartojaba lehet belemegy. Vagy csináltatok hozzá.
yani🍀08-01-2016 18:30:24 // 76016
Sokkal egyszerűbb ha a hátsó ajtó kapcsolóra menő vezetékekkel kötöd párhuzamosan. Ezért kell az érpár.
Hardy08-01-2016 18:23:13 // 76015
Sajnos nem egyforma. Mint ahogy írtam ez nincs bekábelezve. Elég egy kábel is hátra mert ez testet ad. Csak a csomagtér kapcsolót kell kimérnem hogy az hogy kapcsol. Mert ha nem testet ad a kapcsolás során akkor kell egy relé ami ha le van testelve pozitívat ad a motornak ami nyitja a zárat.
yani🍀08-01-2016 18:13:32 // 76014
szenzor
Bontóban nézted már?
yani🍀08-01-2016 18:08:33 // 76013
Azt nem tudom, hogy a ráncfelvarrott kábelköteg megegyezik-e a korábbival. Ha igen, akkor gondolom van olyan érpáros, ami hátravezet. Ha nincs, akkor be kell húzni egy kéteres kábelt, és párhuzamosan kell kötni a hátsó ajtónyitó gombbal.
Hardy08-01-2016 18:08:23 // 76012
Valakinek ha volna egy elhalálozott tolatóradar szenzorja azt megvenném. Nagyon megindult a vezér hangya a gyári állapot felé de lökhárítót nem akarok cserélni. Van pár ötletem csak kéne egy minta.
yani🍀08-01-2016 17:59:57 // 76011
Én ilyen CAN-BUS adaptert építettem be.
Hardy08-01-2016 17:46:34 // 76010
Érdeklődnek,hogy akarok tolatóradart az autóba. Amennyire lehet törekednék a gyári hoz hasonlóra. Kezdésnek kicsereltem a világító konzolt a kapcsoló miatt. Meg mivel kiváncsi vagyok szét is szedtem. Meglepődtem, hogy ezeken minden kapcsoló tehát a vak kapcsolok is működnek csak le kell szedni róluk a gomb benyomását meggatoló kis pöcköt. Tökéletesek egy rejtett kapcsolónak is akár. Meg be van kabelezve még a tetőablak meg a riasztó is. Pedig nincs az autóba.
Viszont ami érdekelne hogy a régebbi panelt kaptam amin van csomagtér nyitó gomb. Na ez nincsen. Viszont ha mar van akkor működjön is. Valaki megcsinálta mert emlékszem a blogra de nem találom. Nem tudjatok ki volt az?
Laci8208-01-2016 17:32:22 // 76009
Bekerült az új fejegység az autóba.De sajnos nem kompatibilis az autóval.így a Blue &Me és a Bose rendszert ki kellett dobni.a rádió Android 4.4.4-es 4 magos procival szinte mindent tud csak a kormány vezérlő gombok most igy nem működnek.Tud valaki valamilyen segítséget ebben?????
Alfonis08-01-2016 17:25:14 // 76008
oh zsír. Na én is így csinálom meg. Hétfőn már jön a kábel. 1500 ft + 1500 posta :D Ha összeszerelésnél elakadok majd írok :)
Shadin08-01-2016 16:08:17 // 76007
Ha nem megy szólj és megoldjuk Fővárosban.
pe-Ti08-01-2016 15:32:10 // 76006
Ciao!
B&M frissítéshez segítség a blogomban.
Chianti08-01-2016 15:04:51 // 76005
Beszéltem az Autóház Budaörs (onnan származik a vasam) egyik munkatársával, aki pontosan ezt ajánlotta első körben. Eddig nem volt még szükség ilyen beavatkozásra, meglátjuk megoldja-e a problémákat.
mzo08-01-2016 14:50:20 // 76004
Le kell tolteni egy friss B&M verziot a honlaprol majd egy jo formatumra formazott pendriverol fel kell telepiteni ujra a rendszert. Akkor megoldodik a problemad.
Shadin08-01-2016 14:21:21 // 76003
Nem lehet menüből váltani. Nem tudom mit eredményez két forrás összekötése...
Én csak osztani szoktam :-)
pettinke08-01-2016 14:15:47 // 76002
nem lehet vele turkálni benne, még a legdrágább verziós (tesztelt interfészes) MES sem tud vele mit kezdeni.

viszont: látogass el ide és próbáld meg frissíteni a cuccot a leírtak szigorú követésével. én már jártam úgy, hogy maga a frissítés nem sikerült, de közben újraindul a B&Me, és ettől megjavul
yani🍀08-01-2016 14:14:51 // 76001
Lehet, hogy elég lenne egy teljes áramtalanítás.
Chianti08-01-2016 14:05:22 // 76000
Közben próbáltam életre kelteni a B&M-t, nem sok sikerrel. A bal oldali vezérlő gomb telefon ill. hang ikon része nem műkszik. +, - gombok, ill. a középső (némítás) viszont igen. Tehát csak a B&M nem megy és ugye beállítani sem tudok semmit, mivel a menü sem jelenik meg. Szerintem a kettő összefügg, mármint hogy nem tudom használni a jobb gombon a zeneszám / mappa keresés funkciót sem. Az ELM-327-el vajon a B&M-ben is lehet turkálni, vagy az teljesen külön rendszer?
David | Centocinquantanove08-01-2016 11:47:06 // 75999
Ezek a stekkerek, vagyis a mini-iso csatlakozók egymásba köthetők?
Utána esetleg menüből kiválasztani, hogy AUX vagy B&M funkció működjön?
Most csak ötletek...
Don Gombóc08-01-2016 11:27:43 // 75998
Szerintem felesleges. Valószínűleg az eltérő időjárási hőmérséklet csinál az elektronikában valamennyi eltérést. Lehet egy kis ellenállási érték változás, stb. Lehet hogy meleg időben vagy üzem melegen amikor újra indítod nem csinálja majd. Azért ezek nem olyan pontos vezetéken keresztüli műszer értékek mint egy fly by wire rendszer a vadászgépeken. :-)
Laosz15608-01-2016 11:19:53 // 75997
es szerinted akksi saru levetele segitene a dolgon? egy probat meger nem? :)
Don Gombóc08-01-2016 11:00:52 // 75996
Mivel ezek nem közvetlen levegőcsöves mechanikus órák, hanem jeladóról elektronikán keresztül adja a jelet az órának, ezért mindig pontatlanok, illetve gagyik. A jó egy külső óra lenne direkt szívó sori levegő táplálással, de abból is a jobb minőségű óra, mert 10 ezer forintig csak gagyit lehet kapni. Ez csak tájékoztató jellegű, de ilyen a vízhőfok, stb műszerek is, egyik sem tuti pontos. Az is lehet hogy a hideg miatt ugrott fel a mutatód, ha meleg lesz lehet hogy kiforrja magát. :-)
Shadin08-01-2016 10:51:57 // 75995
Neki van B&M, így az a stekker foglalt és ha lehúzza sem biztos h működni fog. Többen írták ezt a megoldást a fórumon is, de hogy sikerült-e valakinek 159-ben arról semmi infó.
David | Centocinquantanove08-01-2016 10:01:45 // 75994
Aux megoldás video

Nekem ez tűnik a legjobb megoldásnak, és a legolcsóbbnak is. Okostelefonról, MP3 lejátszóról, mindenről viszi a zenét. A kábel maga olyan 1000-1500 Ft, az összedugdosás meg van vagy 10 perc.
A könyöklő alól abszolut nem feltűnő módon kilóg egy 10-15 centi kábel 3.5-es jack dugóval a végén. Ha nagyon zavar, akkor meg lehet azt is oldani egy minimál barkácsolással, hogy a redőnyös kis rekeszből bukkanjon elő a kábel vége.
Shadin08-01-2016 09:55:46 // 75993
Baromságot beszéltem, mint egy kezdő, a bal csövet fogtam, nem a jobb csövet ami a termosz után van a radiátor felé :-(

Ma reggel mutató szerint 70 fokos víznél megálltam, és láttam is h mit fogdosok, hideg a cső, tehát nincs nyitva a termosztát, azaz nem rossz :-(

Ami persze jó, de meglepő, hogy ennyire nem termel hőt...
Shadin08-01-2016 09:51:16 // 75992
NOT compatible with:
- Stereos that have the 6 CD Player built into the stereo
- Stereos with the 'Blue&Me' Bluetooth audio streaming feature
Laosz15608-01-2016 06:55:55 // 75990
na ma megfigyeltem a turbo mutatojat,es arra lettem figyelmes,h egybol a kulcs bedugasanal mar felugrik az elso egysegre a mutato...epp ugy mint ahogy az uzemanyag mutato is felugrik meg a vizhofok jelzo. ezert volt nekem gyanus,h emlekezetem szerint eddig 0-an szokott allni,es csak elindulaskor mozdult meg. mi lehet a bibi? lehet csak osszezavarodott a rendszer? probaljam meg az akksi saru levetelt hatha rendbe jon? mondjuk egy fel eve volt olyan jelenseg,h kulcs bedug,es a fordulatszam mero mutatoja is felugrott par milimetert. de az 3-4 startolas utan helyrejott, es azota se semmi. (mondjuk ennel nagyobb gondom sose legyen vele ) :)
Giuntini08-01-2016 06:36:13 // 75989
Nem szép! Elvette a 0-nál merolegesen àlló mutató sajàtosságàt.
Alfonis08-01-2016 03:09:01 // 75988
Köszi! :)
áh az állandó írás nem környezetbarát. :D nálam a másolás meg nem türelembarát. Úgyh én rendelem is :D
@kos07-01-2016 22:33:29 // 75987
Köszi! Lehet hogy az üzemanyag lesz a probléma, vagy a szürő! Egy cserét megejtek a közeljövőbe! Elöször akkor csinálta mikor átvettem az autót és kevés volt benne a nafta és összeszedhetett valamit a szürő!
Géb07-01-2016 22:32:56 // 75986
Nekem sajna alapjáraton és menet közben is 0-án áll a mutató!esetleg valaki tud rá valami okosságot hogy mi lehet a probléma?lehet hogy megadta magát?hogyan lehetne kimérni?
gpek07-01-2016 20:57:39 // 75985
JTS-ekben biztosan van
Todorriskov07-01-2016 20:41:58 // 75984
http://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=AS_20160107113811&SearchText=alfa+romeo+159+aux
Innen is lehet vàlogatni! Lehet én is rendelek, unom màr a CD íràst. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.