Forum >> 159

Kolci28-02-2016 23:07:16 // 79283
Szörnyű, ahogy e 1300 -as mopedekkel tötyörögnek :)
Liquid28-02-2016 23:02:27 // 79282
előfordult már olyan, hogy a szerpentinen feltartott egy motoros :D
gpek28-02-2016 23:02:14 // 79281
Jó akkor úgy mondom nekem van eszem :D talán... Bár van hogy nem
Liquid28-02-2016 22:59:41 // 79280
Keveset ez tény.
Nálam sokszor pont a gyerekek a felbujtók, legalábbis a Marci mindenképp :)
gpek28-02-2016 22:55:51 // 79279
Sanyi, keveset jársz arra, nálam 3 útban 1 szer belefutok egy majd én megmutatom arcba. Csak mióta két gyerek csipog a kocsiba, nem csapatom annyira.
Kolci28-02-2016 22:47:29 // 79278
De összefutsz, csak Te azt hiszed, hogy egy 1.4 Astra volt, mert úgy lemaradt :D
Liquid28-02-2016 22:45:01 // 79277
a fene vigye el, hogy én sose futok össze ilyen versenyzőkkel :)
gpek28-02-2016 22:41:58 // 79276
Komolyan marha jó olvasni hogy nálatok is vannak ilyen váltó/motor hangok. Elképesztő, mondjuk én már paranoiás vagyok az előző kocsim óta...
Abba 2,4,5 marha hangos volt a váltó. Ebben ahhoz képest alig hallani 5,6 ba valami murrogást vagy mit azt sem mindig.
Mondom 2-3 kartársnak hogy ezek a hangok kiborítanak, bizonytalan érzetet ad a kocsi, akkor azt mondták ők nem hallanak semmit, már tiszta hülyének éreztem magam.
De meg nyugodtam akkor ezek szerint ezek ilyenek?
gpek28-02-2016 22:32:32 // 79275
Csak rutin szerintem. Az az út az ahol rutinból el lehet verni a nagymotoros kocsikat. :)
Kolci28-02-2016 22:18:54 // 79274
Kár, hogy ezeket a kinyomócsapágyakat nem úgy csinálják meg mint a húzókuplungoknál.
Sokkal ritkábban mentek tönkre, jóval olcsóbbak.(nincs rájuk szerelve a hidraulika)
Bár az hozzá tartozik, hogy folyamatosan forognak :)
berobbantam28-02-2016 22:10:58 // 79273
Így van.Azon egyszerű oknál fogva,hogy kinyomott kuplungnál a kinyomó csapágy forog nyelestengely áll,kiengedettnél pont fordítva.
Shadin28-02-2016 22:04:20 // 79272
Sok más helyen ezt írják, ha kiengedett kuplungnál zörög akkor nyelestengely, ha pedig benyomott kuplungnál, akkor meg jellemzően a kinyomócsapágy.
berobbantam28-02-2016 21:59:53 // 79271
Itt is látszik,hogy az internet bizony hazudik néha.Ha áll az autó és a motor jár akkor a kuplung benyomására a nyelestengely csapágy bizony elhallgat.Mégpedig azért mert ha benyomod a kuplungot akkor megáll.
Shadin28-02-2016 21:46:48 // 79270
Ezt írja az internet:


Ha a nyelestengely csapágyai haldoklanak, akkor a kuplungpedál benyomására nem változik a hang, mert amíg a kuplungtárcsa és a lendkerék egymáshoz szorul, addig a nyelestengely is forog. Azok a csapágyak nem tudnak annyira megfeszülni, mint a kinyomó-csapágy, így terhelésre a hangjuk sem változik számottevően.

:-(
Haddel28-02-2016 20:38:28 // 79269
Én is a Jász Akkut ajánlom .Az offos kisteheremben is az van már 4 éve. Az alfámban még a gyári marelli akksi van ,de ha tönkre megy abba is azt veszek .
Norby28-02-2016 20:32:56 // 79268
Mi is 1 hete léptük át az álomhatárt. Jelezte is agy akku jellel, de minden ok, csak vak lárma volt :-)
Én rajta voltam, figyeltem, de az asszony nem :-)
Haddel28-02-2016 20:10:15 // 79267
Ja itt nem ,de fél órával késöbb sikerült bele futni egy villogiba. :( 😃
Viszont a 82-es úton ,Zircnél a kanyargós rész elött egy J Astra kupé olyat rám vert ,hogy csak na.. Pedig ott nem nagyon szoktak megelőzni ? Mintha sínen ment volna ,úgy kanyargott. Fasza autó lehet.
sty28-02-2016 19:13:31 // 79266
Keresek 159 1,9 -2,4JTD-t,1,8-1,9 milla a plafon
berobbantam28-02-2016 19:00:45 // 79265
Épp teljesítmény mérésen volt.Ott lőtte a padon :P
Chianti28-02-2016 18:31:33 // 79264
Látom toltad neki, remélhetőleg kívülről senki nem örökítette meg a boldog pillanatot. :o) 170-el, mobillal a kézben... Drága fotó lenne... :o)
Chianti28-02-2016 18:20:19 // 79263
Gratula, nemsoká követlek én is! Napok kérdése, de szerintem én sem fogom tudni pontosan megörökíteni. Nem erősségem az ilyesmi.
Giuntini28-02-2016 18:14:18 // 79262
Ez csak a nyelestengely hangja. Ettől százezret is el lehet menni.
Haddel28-02-2016 18:12:47 // 79261
Bejáratódott a boci😃 Sajnos a kerek számot nem sikerült lefotoznom .
Chianti28-02-2016 17:47:43 // 79260
Ááá, deehoogy! :o) Inkább az, van, hogy egyrészt lassan betöltjük a bűvös 200.000 kilcsit, és szeretném megelőzni a kellemetlen meglepetéseket, másrészt pedig mivel külföldön vagyok az év nagy részében, nem tudok mindig hazaugrani a szerelőmhöz, ha valami gond van. Ha pedig itt Tirolban adja meg magát valami húzósabb alkatrész, a helyi autószalonok "szakembereire" nem szívesen bíznám a javítást, a költségekről nem is beszélve.
Kolci28-02-2016 17:38:59 // 79259
Á dehogy, a belső hangok is megmondták...
Nivan8428-02-2016 17:21:15 // 79258
szerintem nagyon durván paranoiásak is vagyunk :D
Balazs8028-02-2016 17:11:25 // 79257
Az enyémben is van hang de csak hidegen és kiengedett kuplungnál ha benyomom a kuplungot egyből elhallgat. 2 perces út után már semmi hangja!?
Shadin28-02-2016 16:46:18 // 79256
Köszi!

Nekem azt mondta ne aggódjak...
Chianti28-02-2016 16:00:57 // 79255
Ha hazajutok és elő tudom csalni amikor a szerelőnél vagyok, megkérdezem mi a véleménye...
Shadin28-02-2016 15:52:55 // 79254
Na az érdekes. Ez nem szerkezeti zaj, hanem a motor zaja :-(
Chianti28-02-2016 15:47:53 // 79253
Nálam ugyanez a hang, csak fordítva jön elő. Amikor kinyomom a kuplungot akkor szűnik meg. Egyébként meg semmi gond azzal a Speedo papuccsal. :o)
Shadin28-02-2016 15:23:43 // 79252
Nekem melegen talán még inkább hallatszik.
Shadin28-02-2016 15:21:13 // 79251
Szerintem hallani a videón azt amiről beszélek, nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, de meghallgattam Párducot és az nem csinálja, pedig egy alomból valók.

hang...

ui.: Ezúton szeretnék elnézést kérni azoktól, akik megállnak a fejlődésben a papucsom miatt :-(
Shadin28-02-2016 15:17:06 // 79250
Ue. volt a gond nálam is, a generátor volt szar nem az akku.
Nivan8428-02-2016 15:14:04 // 79249
Nálam is van ilyen hang. De nem is mindig. Bemelegszik és abbamarad.

Generátorom nekem is 13,9et töltött, most kapott új csapágyat, szabadonfutót, feszszabályzót és diódahidat, és 14,3at tölt. Sok a városi rövid távom, ez, és a szar generátor gondolom megtette a hatását.
Ricsi 14728-02-2016 15:13:27 // 79248
Igazatok van, es köszönöm a kocsival kapcsolatos hsz-eket. Biztos, hogy nem egyszeru a dolgunk a sok rossz állapotú olcsón hirdetett kocsival szemben, es hat nincs is valami jo hírük az Alfaknak sajnos, bar en azert orulok, hogy réteg autóm van, es, hogy ilyen közösség tartozik melle... Most hetvegen kicsereltem a bal es jobb első ajtóhatarolot meg a hatso üléslap bolhait, lemostam... es igy el nézegetve gyonyoru auto es buszke vagyok ra, hogy ilyen autóm van foleg a 147-el egyutt nagyon jol mutatnak... sajnálnam ha elvinnék, asszony azt mondja hogy ne adjam el... En olyan vagyok, hogy amit kitalálók azt mar szeretem azonnal megvalósítani, igy vagyok az autó eladással is, aztan igazabol ahogy leulepszik bennem a dolog nem is fog érdekelni hogy mikor viszik el szerintem, ha egyeltalan fent hagyom...
Shadin28-02-2016 15:09:24 // 79247
Azt a bugyit sem véletlenül rakták rá.
Piritu - 1.000.00028-02-2016 15:07:27 // 79246
Azon szoktam gondolkodni, hogy a meleg, amit kap jót tesz-e neki. A motortérben gyakorlatilag a motor hőjét kapja. Szerintem egy 6-10 órás út alatt rendesen átmelegszik.
Főleg melegben, ahol még a klíma is ad hozzá.
Giuntini28-02-2016 15:01:41 // 79245
Én használom minden nap csak ott alszik.
Shadin28-02-2016 15:00:34 // 79244
Nekem meg a dízel kerregés jön be, ha félig v. teljesen benyomom a kuplungot, kiengedve nem hallatszik. Ez igaz alapjáratra és menet közbenre is váltásoknál :-)
Erre is szívesen veszek bármi 5letet.
Shadin28-02-2016 14:57:22 // 79243
És Te hosszú távú autós vagy, kevesebb indítgatással mint az átlag.
mizooo28-02-2016 14:49:45 // 79241
Szia, nekem hidegben csinálja, terhelésen és melegen is megszűnik olyan mintha a váltó lenne.
A kuplung/kinyomó/lendkerék csere volt de ez megmaradt. :)
Chianti28-02-2016 14:46:55 // 79240
Szerintetek ha hidegindítás után alapjáraton, üresben hallok a váltó felől, olyan kerregést ami kuplung kinyomásra megszűnik, majd bemelegedve már nem hallatszik, az a vég kezdete, mondjuk kinyomócsapágy, váltócsapágy, kéttömegű, esetleg kuplungszerkezet, vagy nem kell foglalkozni vele. Elég bosszantó hangja van...
Shadin28-02-2016 14:46:06 // 79239
Na ilyen és ekkora van most. Neked meddig bírta?
Shadin28-02-2016 14:45:09 // 79238
Az exnél a max. töltés 13,8V volt, két akkut fogyasztott el a 6 év alatt, ami nem normális. Az aktuálisban gyári van, dátum jelzés nélkül, töltés 14,3-4-ig is felmegy. Kíváncsi leszek meddig bírja.
Piritu - 1.000.00028-02-2016 14:42:06 // 79237
Nekem eredetileg Magneti-Marelli volt benne:
Invisible28-02-2016 14:40:12 // 79236
Ez is igaz! :)
Chianti28-02-2016 14:39:42 // 79235
Nekem valami noname szart rakott bele a kereskedő, amikor vettem. Már a méretén láttam hogy nem való a kocsiba, így az volt az első dolgom hogy kicseréljem, és én is Exide-ot vettem bele. Ha jól tudom gyárilag is azzal volt szerelve a 159. Idén novemberben lesz 3 éves, de eddig hibátlanul teszi a dolgát. Pedig én nem töltöttem bele egy csepp deszt vizet sem, és most télen elég sűrűn (napi 4-5) volt / van hidegindítás. Szóval nálam eddig bevált, én is csak ajánlani tudom.
Piritu - 1.000.00028-02-2016 14:33:19 // 79234
Nagy szerepet játszhat. Sanja a generátor is felkerült a fogyó eszközök listájára :-(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.