Forum >> 159
Haddel21-03-2016 22:42:24 // 80615
Tegnap végre beraktam a helyére a hátsó ülőlapot eddig azért nem tettem ,mert a vonóhorog elektronikájának kell vinni egy vezetéket egész az akksiig. Fetrengtem vagy tíz percet a pedáloknál,hogy hol kéne át menni a vezetékkel a tűzfalon.Van ötletetek ,mi lenne a legjobb megoldás?
Dömpi (il dottore)21-03-2016 22:41:02 // 80614
VV658B
Josh.8121-03-2016 22:09:24 // 80613
Liquid21-03-2016 21:53:59 // 80612
attól függ mi a cél:
- 8V, egyszerűbb, ebből eredően elvben kevesebb dolog mehet tönkre rajta, viszont 120 ló küzd a kasznival
- 16V már van áramlásterelő lapátsor meg még nem tudom mi, viszont már 150 nyihuhu vágtázik
- opciós 20V, ez már megfelelő dinamikát biztosít, de a problemfaktor is értelemszerűen a legmagasabb
- +1 a 2.0 16V: kiforrottabb, jobb technika, az 1.9 16V és a 2.4 20V között de az 1.9 közelebb van.
Tehát nem mindegy hogy fogyasztásra, évjáratra vagy erőre van optimalizálva a dolog. Meg persze az ár se mindegy. (a 2.0 drágább jóval)
- 8V, egyszerűbb, ebből eredően elvben kevesebb dolog mehet tönkre rajta, viszont 120 ló küzd a kasznival
- 16V már van áramlásterelő lapátsor meg még nem tudom mi, viszont már 150 nyihuhu vágtázik
- opciós 20V, ez már megfelelő dinamikát biztosít, de a problemfaktor is értelemszerűen a legmagasabb
- +1 a 2.0 16V: kiforrottabb, jobb technika, az 1.9 16V és a 2.4 20V között de az 1.9 közelebb van.
Tehát nem mindegy hogy fogyasztásra, évjáratra vagy erőre van optimalizálva a dolog. Meg persze az ár se mindegy. (a 2.0 drágább jóval)
Pityukoma21-03-2016 21:40:34 // 80610
Ha ebből a kettőből kell választanom akkor 16v. Csak ~1680kg-ot kell mozgatnia.
Csabi21-03-2016 21:36:16 // 80609
20V , ha már dízel...:)
Liquid21-03-2016 21:35:09 // 80608
közben én is a Pandát, de azt hivatalosan Pilisvörösváron, csak egy BP-i kereskedés otthoni értékesítő ügynöke volt a csóka
Dzsozy21-03-2016 21:33:40 // 80607
16V vagy 8V ha már dízel?
Pityukoma21-03-2016 21:33:07 // 80606
Én az exet BP-en vettem. Hál istennek nem bántam meg :-)
Pityukoma21-03-2016 21:31:37 // 80605
Igazad van! A türelem rózsát terem. Nem aprópénzről beszélünk :-)
Liquid21-03-2016 21:30:23 // 80604
BP-esten nem lehet rendes autót venni :( Én Anno a 156 keresésekor tettem egy elkeserítő kört...
159 Indigo Gray 2.4 Monster21-03-2016 21:14:10 // 80603
Nekem is nagy csalódás volt, Győrbe néztem párat és végül is ott is találtam meg az igazit :)
Dzsozy21-03-2016 21:10:42 // 80602
Pedig többet vártam volna tőle. :( Nem szeretném a sajátom becserélni, nem nekem kellene, hanem a keresztfiam van oda a 159-ért. Én meg vagyok elégedve a benyásommal, sőt! :) A gyerek meg hirtelen váltott, jó lenne már a dízel is, csak legyen már. Én meg próbálom nyugtatgatni, hogy egy közel 2 millás kocsit nem lehet elkapkodni.
159 Indigo Gray 2.4 Monster21-03-2016 21:04:48 // 80601
Az elsőt néztem szerintem kár az időt vesztegetni érte. Le van rúgva, belseje is elég gané, és amikor ott voltam a kereskedő egy ostoba, Nézegettem a kocsit odajön mondom érdekelne az autó, még ki sem nyitotta, ott van nézze meg. Oh köszi. Ja és írja hogy autóbeszámítás, persze ha meg hallja hogy alfát akar beszámolni az ember hirtelen nincs beszámítás. Osztrák autó volt amúgy.
Dzsozy21-03-2016 20:50:56 // 80600
Pont ezért kérdeztem, hátha valaki esetleg már megsasolta. Szombat mentünk Pestre benzineseket nézni, de valami koszvattak voltak. Max kirándultunk egyet. Az is valami! :)
Norby21-03-2016 20:47:43 // 80599
Antracit felniről van valakinek színkódja vagy festékkódja?
Ti felnit szeretnék és nem a gyári, hanem sötétebbre.
Ti felnit szeretnék és nem a gyári, hanem sötétebbre.
Laca6221-03-2016 20:46:44 // 80598
Én bedőltem a képeknek,de mikor megláttuk ( párommal és a fiammal ) nagyot csalódtunk. Akksi úgy lemerülve,hogy csak kulccsal nyitható.Mondja nepper,hogy ha valaki megveszi,akkor majd feltöltik...No comment
Piritu - 1.000.00021-03-2016 20:42:53 // 80597
Kösz! :-)
Pityukoma21-03-2016 20:40:28 // 80596
Dzsozy21-03-2016 20:37:21 // 80595
Köszönöm szépen a segítséget. A Győrit asszem holnap megnézem. A többi akkor még kérdéses.
Laca6221-03-2016 20:33:01 // 80594
A 3-as kiszemeltet feletsd el ! ! Én autóztam miatta fél napot és egy rom ! Itt ott rozsdás,közel egy éve nem is indították el,a kereskedő flegma,belül lepusztult ! Profi képek,semmi köze a valósághoz.Januárban még mikor én kerestem autót,jóval többet kértek érte.De nem kell senkinek.
Pityukoma21-03-2016 20:32:17 // 80593
Érd, Turul utca 8-10. Peti: 30/602-1620
Piritu - 1.000.00021-03-2016 20:25:55 // 80592
Valaki a múltkor írta az érdi bontó elérhetőségét, de nem találom. Tudja valaki? A Spiderhez keresek kárpitot.
Laca6221-03-2016 20:23:57 // 80591
Ok :-) Azt már tudom,hogy az egr elöl van , a dpf meg hátul :-)
Naponta tanulok új dolgokat
Naponta tanulok új dolgokat
Pityukoma21-03-2016 20:20:54 // 80590
Egyértelműen a vas használatától függ. Nem lehet megtett km-hez kötni. Ha városban használod akkor akár csak pár száz km-re is csökkenhet. Ha pályázol akkor a többszöröse is lehet. Ha megszakítasz egy kettőt akkor drasztikusan lecsökkenhet az átlag táv. FES/MES-el ki lehet olvasni az utolsó 5 regen átlag távját.
Dzsozy21-03-2016 20:18:51 // 80589
1kiszemelt
2kiszemelt
3kiszemelt
4kiszemelt.
Véleményt szeretnék kérni a nagyérdeműtől. Relatíve közelben vannak a vasak, gondoltuk megnéznénk őket. Ill. kérdés 16V vagy 8V?
2kiszemelt
3kiszemelt
4kiszemelt.
Véleményt szeretnék kérni a nagyérdeműtől. Relatíve közelben vannak a vasak, gondoltuk megnéznénk őket. Ill. kérdés 16V vagy 8V?
Laca6221-03-2016 20:18:22 // 80588
Megint tanultam valamit ! Köszi az infot ! Remélem nem fogok pánikolni ha megtapasztalom az első ilyen viselkedését az autónak !
Pityukoma21-03-2016 20:16:23 // 80587
Nem az EGR tisztul regeneráció alatt hanem a DPF :-)
FinnMate21-03-2016 20:11:09 // 80586
Az első időszakban nagyon sokáig birta, jelenleg olyan 900 km, kb. Másfél tankonként megy egy regen, kb igy tudnám belőni. Fontos, hogy ha megérzed a regent, ne állj meg az autóval ha teheted, inkább menj egy kis pluszt, bár ha sokat pályázol valószinuleg úgy is ott ér utol az meg a legjobb hely egr tisztogatas szempontjából.
Laca6221-03-2016 20:05:57 // 80585
És ez milyen gyakran ismétlődik ? Mármint km-ben
159 Indigo Gray 2.4 Monster21-03-2016 19:54:30 // 80584
Én is gyári alkatrész párti vagyok, Bár azért van sok negatív tapasztalatom a gyári alkatrészekkel.
FinnMate21-03-2016 19:53:50 // 80583
Nekem a 2.4 ereje regenkor olyannyira elfogy, hogy hiába taposom, mintha semmit nem csinálnék. 2 ezer fölé nem-igen pörög fel, mintha a 200 le autómból kivettek volna 150-et. Ez legelőször volt nagyon rémisztő, amikor még nem nagyon hallottam egr regenről.
Viszont nekem a fogyasztás drasztikusan nem nő, maximum 5 literrel mutat többet mint egyébként.
Viszont nekem a fogyasztás drasztikusan nem nő, maximum 5 literrel mutat többet mint egyébként.
Laca6221-03-2016 19:52:20 // 80582
Nos eddig ilyet nem tapasztaltam. Amit eddig itt olvastam,úgy értelmeztem,hogy inkább megfelelő tempó,fordulat,idő stb alapján számol és utasít a rendszer. Vagy tévedek ? Tényleg új Nekem minden ami Dízel.
Zolibácsi21-03-2016 19:38:40 // 80581
fehéres-szürkés füsttel jár pár percig gáz adásra és egy szívroham lábon kihordásával az első alkalomkor....
Giuntini21-03-2016 19:30:55 // 80580
Ezt nem kimondottan Alfás tapasztalatokra értettem. Biztos vannak megbízható gyártótól rugók, de én ebben nem mertem kísérletezni.
Pityukoma21-03-2016 19:30:07 // 80579
-Furcsa égett szag (bár ezt nem mindenki érzi, de nekem mindig ez tűnt fel először)
-Drasztikusan megemelkedett pillanatnyi fogyasztás ( a szokott 4-8liter helyett 15-25l)
-Alapjáraton is van némi turbónyomás (~0.1)
-Morgósabb motorhang
-Hűtő ventilátor működik
Ha valamit kihagytam majd a többiek kiegészítik :-)
-Drasztikusan megemelkedett pillanatnyi fogyasztás ( a szokott 4-8liter helyett 15-25l)
-Alapjáraton is van némi turbónyomás (~0.1)
-Morgósabb motorhang
-Hűtő ventilátor működik
Ha valamit kihagytam majd a többiek kiegészítik :-)
Erhard 242 (Pure Energy)21-03-2016 19:28:03 // 80578
ezt ki mesélte? párat már vittek senki nem panaszkodott hogy rosszabbul állna bármi is ... a gyárival 2 baj van csak, törik meg rohadt drága...
Laca6221-03-2016 19:05:46 // 80577
Sziasztok !
Nekem még új a Diesel a benzinesek után , ezért Tőletek kérdezném,hogy honnan kell tudnom,ha éppen regenerál ? Eddig kb 1600 km-t mentem az autóval,és semmi rendkívülit nem tapasztaltam. Javarészt városon kívül és pályán .
Nekem még új a Diesel a benzinesek után , ezért Tőletek kérdezném,hogy honnan kell tudnom,ha éppen regenerál ? Eddig kb 1600 km-t mentem az autóval,és semmi rendkívülit nem tapasztaltam. Javarészt városon kívül és pályán .
Giuntini21-03-2016 18:44:18 // 80576
Én azért javasoltam a gyárit, mert szerintem nem mindegy, hogy utána hogy áll az autó segge. Vannak olyan utángyártottak, amelyek beszerelése után, az autó segge égnek áll. Próbálkozni lehet, de szerintem nem érdemes.
mizooo21-03-2016 18:03:53 // 80575
Hirtelen megijesztettél, de az újabb progival nekem ~500 Km-enként regenerál. Hálistennek a korrekciók még jók.
norbi040921-03-2016 17:24:04 // 80574
A korrekciók elmentek, és a DPF regenek átlaga lecsökkent 300-400 Km-re a megszokott 700-800 környékéről.
159 Indigo Gray 2.4 Monster21-03-2016 17:18:47 // 80573
A gyárit azt minden képen el vetem. Mivel típushibáról beszélünk, szóval a gyári törik mint a ropi és biztos duplája az ára a többi márkának :)
Ákos (dewvil)21-03-2016 16:34:16 // 80572
Nézzetek rá neten MPdiesel én is ott csináltattam, megy nettóba is garival és normál áron dolgoznak.
FinnMate21-03-2016 11:36:31 // 80570
Neked mik voltak a jelek? Hogyan vetted észre(mérés nélkül)?
norbi040921-03-2016 11:03:09 // 80569
Nekem a 4 porlasztó felújítása + Nyomásszabályozó szelep ultrahangos tisztítása + új gázolajszűrő volt 190.000 Ft. (Nettóban)
FinnMate21-03-2016 10:57:40 // 80568
Porlasztó felújítás specialis (azt hiszen bosh) muszerekkel, garanciaval. 5 injectorra vonatkozik az az ár, de az csak több lehet. Nekem nwm mondott ilyet, hogy egy injector eltolja a tobbit, de ha logikusan belegondolok, lehet.
Erhard 242 (Pure Energy)21-03-2016 10:50:27 // 80567
hát ez sem annyira kerek azért... pl 1.8-as opelhez elég sűrűn viszik a gyűrű/ hajtókarcsapágy szettet... nagyjából egálban lehet egy benyás VS dejzel fenntartása 150e km után ...
Giuntini21-03-2016 08:58:46 // 80566
Kevesebbel pedig nem fog kapni. Kinti autónál évi 20 ezer km egyáltalan nem sok. Ha dízelt akar venni, abban biztos hogy jóval több van. Tekergetni annyira lehet, amennyire akarják. A dízel javítása viszont jóval magasabb.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
504
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?