Forum >> 159

Shadin31-03-2016 08:38:36 // 81115
Majd minden alufelni fényes lakkozással bír, nem gondolnám hogy attól lesz bazári valami. Ellenben ez a mostani mattítási agymenés...
:)
Kolci31-03-2016 08:37:55 // 81114
Nekem a téli is vredestein volt, most az ultrac cento-t vettem. Kedden tették fel, és hát nagyon tetszik. Most sokan meg fognak ölni de én Continental SportContact 3-ról váltottam, és jól tettem. 3 és 5 évesek voltak, s nem voltak elkopva, de kanyarban csúszkált a kocsi, föleg esőben volt katasztrófa. Ezekkel eddig minden ok, és ha csak annyira kopnak mint a téliek a velük megtett kb 20000 km alatt akkor 5 szezonra elfelejthetem a gumiproblémát remélhetőleg. Bár annyi legyen védelmére a continak, hogy az csak V-s volt ez pedig Y -os és XL-es.
David | Centocinquantanove31-03-2016 08:28:31 // 81113
Szerintem is a full fényes az kissé bazári.
Amit most én raktam fel az is fényesebb volt mint most. Kapott egy egy-két árnyalattal világosabb ezüst tónust, és arra selyemfényt. Az eredmény szerintem nem is lehetett volna jobb egy fekete autóhoz.
Shadin31-03-2016 08:21:59 // 81112
Szívósorrol van pár blogom az 1.9-nél.
Shadin31-03-2016 08:18:58 // 81111
A selyemfényű festés nem olyan mint az Audi? Se nem Merga se nem BMW?
:-D

Az enyém mindkettő fényes és jól néz ki.
Norby31-03-2016 08:16:33 // 81110
Szívósor illetve turbo takarítésról van valakinek blogja?
2.4
Hétvégén rászánom magam a turbonyomás ingadozása miatt. A szabályzó szelepet cseréltem tegnap, de nem lett jobb. :(
Shadin31-03-2016 08:14:45 // 81109
Van két vég megoldásom is a polcon, amiket fel tudok ajánlani. Az egyik a 2.0 utángyártott 70-es króm vége a dobnál levágva,

a másik pedig egy Paragi 80-as ovál (PAR209)

Vihető bármelyik.
Zolibácsi31-03-2016 05:08:35 // 81107
Hali,
Végre volt egy szabad fél órám és megfrissítettem a navimat az újabb kékes kinézetre.
Egy gondom van csak vele, ami az előzőnél tetszett, hogy a main gombra kattintva előjött a térkép, ha volt benne CD és bal oldalt mellette pedig a rádió adatok+még megtehető kilóméter. Na most ilyen nincs már benne, olyan mint ha butítottak volna rajta.
Másnak is ilyen lett frissítés után?
Ami pozitív, hogy végre beolvasta a frissebb navi CD-ket....
Dömpi (il dottore)31-03-2016 00:07:08 // 81106
Pedig a google kereső MiTO QV felniként dobta ki. Azért ezt írtam be, mert német alfa fanclub olfalon is keresték a 159 TI színkódját, de megállapították ők is, hogy nem fellelhető, de MiTO QV felni megszólalásig hasonló színű, amimek van kódja: VV658B, ezt egy német alfa tulaj fényező is megerősítette. Én erre kerestem rá.
Érdekes, hogy kidobta a te felnid.
Dömpi (il dottore)31-03-2016 00:00:52 // 81105
Köszönöm a véleményeket. Kaptam innen is, máshonnan is.
Azt hiszem a matt nem az én világom, a fényes pedig már már bazári.
Úgy gondolom, az ezüst alfához, a matt fekete matricázással ez a titanio metallic színű felni selyemfényű lakkozással fog leginkább passzolni ... aztán majd a VTT-n elmondjátok hogy valóban így van-e vagy sem.
Dömpi (il dottore)30-03-2016 23:54:38 // 81104
Azért ha lehet ebből ne csináljunk versenyt😉
Dömpi (il dottore)30-03-2016 23:53:09 // 81103
Tudom minden fillér számít, főleg a 18" és 19"-os méretek esetén, épp ezért, ha valakinek nem fér bele a Michelin vagy Conti, akkor ajánlom a Bridgestone-t. Nem sokkal drágább mint a Vredestein és társai, de jó és tartós.
A kínai, koreai és indiai gumiktól ebben a méretben óva intenék mindenkit. Lehet olcsó és talán eleinte jó is, de hamarabb kopik ekkora keréknél így ha sűrűbben kell új garnitúra, nem biztos, hogy rentábilis a dolog.
droberto30-03-2016 23:14:49 // 81102
A Vredestein középkatis holland márka. Úgy tudom, hogy megvette az indiai Apollo (Gyöngyöshalász). A konrét típus a legfrissebb Adac teszten az élmezőny végét csípte el 17" méretben.
Peeeti8530-03-2016 23:03:12 // 81101
Sziasztok.
Véleményetekre lennék kíváncsi, Vredestein mint gumimárkáról mi a vélemény...
Azon belül is ez a gumi:
Vredestein Ultrac Vorti 235/45 R18,
41.990-ért kapnám darabját..
válaszaitokat előre is köszönöm.
üdv.
b007730-03-2016 22:55:43 // 81100
Igen ez így még logikus is, így érthető, köszi a gyors választ! :) Akkor jól működik.
G-MANN🍀30-03-2016 22:55:14 // 81099
A 2. kép az én fotóm :) az én felnin volt a 159 SW Ti-n. 19-es és ultrabrutálszép volt szerintem. Fényes volt. Több fotó az oldalamon. :)
droberto30-03-2016 22:27:37 // 81098
A lényeg, hogy saválló legyen (min.: 1.4404 vagy 1.4571). Mivel zuzmóölő kémhatású a kipuffból kiáramló cucc, ezért 1 év alatt még a rozsdamentes is be tud rozsdásodni. Pláne akkor, hogyha még a DPF is bent van. :)))
knrdptr30-03-2016 22:25:13 // 81097
Köszönöm! :)
droberto30-03-2016 22:10:57 // 81096
Egyeztettem a fényező barátommal lakk ügyben.
Azt mondta, hogy a 159 antracit ti felnije selyemfényű, míg a MiTo 5 lyukúja inkább fényes (kép alapján).
Most a matt és a selyemfényű festékek divatja hódít, véleményem szerint a fényes picit bazáribb.
Egyébként most fújta ugyanez a barátom egy másik barátomnaknak a Seat felnijét matt feketére. Eredetileg a srác selyemfényűt kért, de azt túl fényesnek látta. Átfújatta matt lakkal, de még így is selyemfényű, a nyári matt felnijéhez képest. :)
A kép nem jó minőségű és azt vegyétek figyelembe, hogy a feketén a lakk mattabnak, opálosabbnak tűnik:
Hardy30-03-2016 22:06:04 // 81095
Már nem tudom. Van sokféle. Ez a drágább fajtából való. 10.000 körül volt. Kicsit ovális, de volt olyan mint a gyári. Az kicsit olcsóbb volt.
Ricsi 14730-03-2016 22:04:01 // 81094
Jah es igen, jol nezzetek meg, hogy biztos a turbot kell e cserelni, mert en is majdnem, hogy feleslegesen csereltem ki. De legalabb kiderult, hogy a turbomnak a 218 ezer km ellenere semmi baja.
Ricsi 14730-03-2016 21:58:58 // 81093
Nem kell, fent a legbeomlo csovet vettuk ki, még a legtomegmero elott, katalizator ki, kipufogot lekotni az ott had logjon, meg a hovedo lemez jon meg ki aztan ennyi. Kar, hogy nem csinaltam kepeket a folyamatrol.
droberto30-03-2016 21:55:58 // 81092
Még mielőtt bármit cseréltek, javaslom, hogy végezzétek el ezt a vizsgálatot. Sőt a membránszelep és a vákumpumpa közti csövezést is vizsgáljátok meg.
És hangsúlyozom, lehet elég egy tisztítás. Továbbra is tartom, hogy a forgórésznek és a siklócsapágyaknak nincs bajuk. Annak lett volna előjele.
knrdptr30-03-2016 21:55:08 // 81091
Melyiket vetted pontosan?
Csabi30-03-2016 21:53:57 // 81090
Ennyire biztos, hogy le kell venni azt a turbót? Ennyire körbejárta már a szaki a kérdést, problémát? Remélem nem csak egy villámdiagnózis ismét, és egy turbó le- és felszereléssel leszel öregebb....
Giuntini30-03-2016 21:44:33 // 81089
Vízcsöveket le kellett venni ugye?
Hardy30-03-2016 21:43:18 // 81088
Én ilyent vettem: Homasitába.
knrdptr30-03-2016 21:37:55 // 81087
Sziasztok!

Először is örülök hogy pár hónap nyomon követés után már aktív részese lehetek a fórumnak :)

Szeretnék (lehetőség szerint gyári) króm kipufogóvéget a kocsihoz. Márkaszervízben érdeklődben, és 38000 Ft lenne az új ára a kiegészítőnek. Van ötletetek, hol lehetne még beszerezni?
Hardy30-03-2016 21:06:54 // 81086
Az én előző két autómnál ami csak 156 volt szintén vannak szép összegek szervizre. Simán az 59 ára.
Ricsi 14730-03-2016 20:55:07 // 81085
Mi eloszor csinaltunk ilyet haverommal, 4 ora alatt megvoltunk a turbo le/fel cserevel. Mi alulrol szedtuk szet, huto minden maradt bent... Nem egy veszes melo...
Erhard 242 (Pure Energy)30-03-2016 20:48:18 // 81084
persze hogy lóg... de akkor nem esett szét :)
Giuntini30-03-2016 20:43:38 // 81083
Lóg a turbó. Ez még nem egy nagy baj, mert szerintem minden turbónak 220 ezer kilométernél lehet lógása. Az a baj, hogy a vákumszelence cseréjéhez, ki kell venni a turbót. A 2.4-nél szét kell szedni szinte mindent.
Liquid30-03-2016 20:25:18 // 81082
ez megnyugtató :D
Kolci30-03-2016 20:12:15 // 81081
Igen, biztonsági előírások miatt működik így. Hiába van a becsípődés érzékelés, így talán nehezebben zárja oda a vezető az utasa kezét :)
Erhard 242 (Pure Energy)30-03-2016 19:59:18 // 81080
na darabokra? vagy hogy esett szét?
b007730-03-2016 19:41:25 // 81079
Sziasztok
Ma vettem észre egy apróbb dolgot... A hátsó ablakok a vezető oldalról vezérelve csak lefelé automaták fölfelé nem. Viszont hátulról irányítva automata le és fel is. Ez normális gyári működés ? :)
Pityukoma30-03-2016 19:34:32 // 81078
Èn a fényesre szavazok. Nekem jobban tetszik és talán könyebben tisztán tartható. Bár matt felnim még nem volt.
droberto30-03-2016 18:19:38 // 81077
De vannak. Szerintem ez badarság.
Max. csak ki kell pucolni, mert a baj szerintem nem ezzel van. Vagy a VGT vezérlőd tömörtelen, vagy megsérült a membrán szelep.
Lehetett mindez azért, mert megtömte a előlapátokat korommal a motor, amikor levegő hiánnyal mentél, a turbó cső lyuk miatt.
Mi alapján lett ez a diagnózis felállítva?
Szerintem ebbe a hibába max 20k Ft van, vagy még annyi sem.
Nivan8430-03-2016 18:18:49 // 81076
Erősen zárkózok fel. Porlasztók és sebváltó és ott leszek én is :D
mizooo30-03-2016 17:55:19 // 81075
Most ment el haverom 1.9 JTDm Bravo-ja van és nincs mindig megfelelő turbónyomás az elvárthoz képest. A Geo kart nézegetve nem mindig mozog megfelelően (van amikor egyáltalán nem mozog) ekkor füllel is hallani, hogy nem pörög fel a turbó. Menet közben meg nincs erő.... Most elviszi szerelőhöz, hogy levegyék a turbót. Kézzel nehezen lehetett mozgatni a kart, az mennyire normális?? :(
Shadin30-03-2016 17:22:28 // 81074
Nem eszik olyan forrón...
Greentimus30-03-2016 17:02:49 // 81073
Sajnos egy bizonyos km után megtörténik. Pláne egy halálán lévő agyongyötört motor hamar "rendbe teszi". :(
Giuntini30-03-2016 16:58:14 // 81072
A turbó esett szét! Erre már nincsenek szavak!
David | Centocinquantanove30-03-2016 16:38:21 // 81071
Felkerültek a nyári papucsok de immár a tirex cartárstól ajándékba kapott felnikre. Szépen rendbehozattam, íme az eredmény:

Kicsit mintha vibrálna a kormány a másik után, ezért lehet hogy még rá kell nézni, de amúgy tökéletes. 1000 köszönet újra tirexnek.

A rossz hír viszont, hogy az első alsó lengőkarok gömbfejei lógnak, ezért itt be kell avatkozni. Állítólag nem lehet csak komplett lengőkart cserélni... :-(
Az egyik sír, a másik nevet esete van...
Dömpi (il dottore)30-03-2016 16:31:08 // 81070
nagyságrendielg én is ott tartok mint te :)
b007730-03-2016 15:43:48 // 81069
Egyébként most ahogy nézem a 19es sem sokkal drágább mint egy 18as. Én is megnéznék egyet ebből az utángyártottból, de sajnos nem valami elterjedt...
Erhard 242 (Pure Energy)30-03-2016 15:37:37 // 81068
ha jól be van zárva akkor nem :DDDD
Shadin30-03-2016 15:26:44 // 81067
Én is pont ránéztem a Tiédre :-D
Liquid30-03-2016 15:04:37 // 81066
na jó abban a vételár is bentvan
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.