Forum >> 159

Pozsi8508-06-2016 19:12:19 // 83633
Akkor belemegy, csak kicsit szoros lesz :D :D ez persze csak vicc!
Giuntini08-06-2016 19:02:32 // 83632
A 2,4-ét nem tudod betenni, nagyobb az átmérője, vastagabb a levegő cső.
Pozsi8508-06-2016 18:59:35 // 83631
Igen , lehet, hogy sajnos más, de azért köszönöm! :)
Giuntini08-06-2016 18:41:05 // 83630
Szívesen odaadnám az én tartalékomat, de az enyém 2,4 és az más.
Pozsi8508-06-2016 18:26:09 // 83629
Szia! Pont akartam kérdezni, hogy nincs e valakinek kölcsön egy tuti működő, mert ma megfújkáltam, visszadugtam, és ugyanaz a tünet mint eddig... Izgulok, hogy az-e a baja. Nagyon meg köszönném ha valahogy rápróbálhatnánk... :) Vagy ha van valaki még délpest közelében, ne tartsa magában, ha meg az a szar, akkor meg is venném...
Laca6208-06-2016 17:03:06 // 83628
Van 4 17-es felnim. Szivesen kölcsönadom.Nekem is a téliek.
Haddel08-06-2016 16:58:35 // 83627
16-os felni felmegy a kocsidra?
tdemeter08-06-2016 15:34:51 // 83626
4 db kereket nem tud kolcsonadni valaki? Vagy 17-es felnit... Teli gumim van ra...
Meg kellene csinaltatnom a felniket, de nincs mire tenni addig a kocsit.
Shadin08-06-2016 14:45:50 // 83625
Nekem van légtömegmérőm ha kell próbára.
Kolci08-06-2016 10:34:49 // 83624
Én kaptam egy vadi újnak kinéző kipufogócsonkot. Nem sok km lehetett benne, mert még csak rozsdás sem nagyon volt a külső felülete, s belül is alig volt egy kis felületi kormosodás. Ennek ellenére úgy döntöttem, hogy beadom gépműhelybe, hogy, ellenőrízzék le. Legnagyobb meglepetésemre, és a gépműhelyesekére is 1,6 mm volt a sorban, azt hitték, hogy rosszúl mértek.
Na ezért nem lehet pasztázni, mert ennyit már a paszta sem vesz ki, meg hát a csavaroknak sem tetszik, hogy velük akarod "sikoltatni" a csonkot és nem csak felfogatni.
A 4 hengeresekhez kb 8000 egy komplett turbó tömítés készlet új tőcsavarokkal-anyákkal.
Egy rendbetett csonk, plusz ez a készlet, és ha jó a turbó, akkor itt minden problémád megoldódik e területen :)
tdemeter08-06-2016 09:35:28 // 83623
Pedal rugo tores.
Sajnos volt benne reszem, jo nagy melo kicserelni...
Giuntini08-06-2016 09:32:07 // 83622
Tegnap sikerült kicserélni a kilincs bowdenjét. Tényleg baromi nagy munka, le kellett csupaszítani az ajtót, komplett ablakemelő mechanika is ki. Én ezt nem tudtam volna megcsinálni. Péntek 13 óta, ismét normális a bejutásom az autóba.
Zolibácsi08-06-2016 08:10:39 // 83621
Édesanyám multipláján kuplung csere után volt ilyen probléma, nem tudja kinyomni a kuplungot kétségbeesve felhív. Odamegyek, nyomkodom, mondom tényleg nem emel ki, lehúzom a ipari vastagságú gumi szőnyeget amit felgyűrt a pedál mögé és lám minden tökéletesen működik. Kérdem anyámat, hogy a gumi szőnyeget babrálta-e? elpirulva: igen kiszedte és kirázta majd vissza tette. kívánom mindenkinek ez legyen a legnagyobb baja a kocsival :-)
emGéza08-06-2016 00:50:06 // 83620
Egy légtelenítés lehet segít.
Angelo Bianco07-06-2016 22:38:31 // 83619
A szőnyeg neeeem!!! :) :D
Pozsi8507-06-2016 22:36:32 // 83618
Mindkettőnknek hasznosan telt a nap... Azért a továbbiakról jelentsünk egymásnak... :)
Dani90062207-06-2016 21:50:29 // 83617
A rángatás megszünt :)

3 nap nonstop internetes böngészés es blog olvasás es Video nézés utána, úgy döntöttem Hogy neki esek én is a kicsikének. Először MAP szenzor, hát volt mit kiszedni belőle (pedig nincs egy éve Hogy bent van, teljesen újat vettem bele gyári bosch t) a probléma sajna nem szűnt meg majd ráugrottam a MAF szenzorra sajnos a kis csatlakozo lehuzása megfújkálása nem elégitett ki :) ezert kikaptam az egészet, leszedtem a 3 roppano bilincset amiből 2 db ot sajna nem sikerült visszaraknom :) ez a megoldás valóban bosszantó, de sebaj volt kéznél gyorskötöző, azzal ideiglenes megoldottam.Majd mivel az a fránya egr ami szintén majdnem hogy teljesen új, gondolva én hogy mi baja lehetne csak nincs annyira elkormolodva, hát nagy bátran mi baj lehet, 15 éve a simsonomon is szeétkaptam a karbit, Igy neki estem ennek is.A vártnál jóval egyszerűbb volt mint ahogy elgondoltam, és hat meg kellett hogy lepodjek mert tiszta retek volt, potyogott belőle a korom, el.is tartott egy ideig mire kipucoltam. Izgatottan és reménykedve szereltem vissza, kérlek MUKODJ :) izzítás, start probakör!Az auto mintha újjá született volna, a rángatás megszünt:) dinamikusabban és erőteljesebben megy, 2000 től szinte élvezet a gyorsítás vele. Remélem igy is marad :) ma mar nyugodtan és elégedetten hajtom párnára a fejem. :) SZEP ESTET :)
Csabi07-06-2016 21:39:44 // 83615
Azért kellő óvatossággal kezeld az eredményt, mert megtévesztő lehet a javulás. Arra gondolok, hogy a lehúzott csati miatt egy állandó középértékkel számol a comp ami majdnemhogy az összes változó paraméterre hatással van. A hibakód már valószínű olvasható lenne a compban csak még a "check engine" lámpa nem gyulladt...
Ha lehetőséged van rá próbáld ki egy másikkal, mielőtt sok ezerért veszel egy újat.
/a rángatósdi nagyon az EGR-re hajaz...érdemes lenne megnézni hogyan működik, annak ellenére, hogy nem rég pucoltad...főleg hogy már a mágneshez is nem kevés korom került.
Giuntini07-06-2016 21:37:55 // 83614
Kárt nem okoz szerintem, de ne sokat járjál így. Nem olcsó az új. Bontott van az Alfa Depóban.
Pozsi8507-06-2016 21:36:42 // 83613
Sajnos nem tudom megnézni mert csak a kollégámnak van kábele, ő meg beteg. Akkor ideiglenes mehetek lehúzott csatival?
Hardy07-06-2016 21:32:42 // 83612
Geppel nezted? Lehet dob hibauzenetet csak nem aktivalta a lampat. Ha lehuzod beall egy koztes ertekre.
NGéza07-06-2016 21:32:42 // 83611
Egy tipp: kuplungpedál rugó lehet hogy kiakadt, eltört vagy elfáradt. Ilyenkor a pedál nem áll vissza teljesen alaphelyzetbe, rá kell segíteni. Elég rossz helyen van, a pedál tövénél fent.
Pozsi8507-06-2016 21:28:23 // 83610
Köszi!

Igen igazad volt a turbónyomást illetően is, hogy kell lennie 1000es fordulatnál is. Nekem ez nem tünt fel, mert nem figyelgettem az órát :)

Szerinted így menjek vele, hogy le van húzva, és nem rángat, ha dob hiba üzit holnap akkor is? vagy dugjam vissza? Hogy jár jobban az autó, hogy kevésbé ártalmas? Persze, amíg csak nem lesz új légtömegmérő :/
Angelo Bianco07-06-2016 21:22:47 // 83609
Szevasztok!!!

Újabb problem... :/
Kuplung pedál felengedésekor 3/4 részénél megakad a pedál, nem minden esetben, de nagyobb százalékban. Egy kis pöccintés hátulról és visszaáll.
Tapasztalt már valaki ilyet?! Mit keressek, mit nézzek?! Mi akarhatja megadni magát?!
Köszi előre is a segítséget, tippeket...
Giuntini07-06-2016 21:22:39 // 83608
Nagyon örülök, ezt mondtam, mindent meg kell nézni. Ugyanilyen hibajelenséget vagy hasonlót a turbó is produkálhat. Nekem dobott motorkontroll lámpát, és légtömegmérőt írt ki, és nem az volt. Ez a comp. ármánya. Annyiból elkeserítelek, hogy nem lehet tisztítani, legalábbis aki próbálta nem sikerült. Az új elég drága, Alfa Depó tele van légtömegmérővel.
Pozsi8507-06-2016 21:04:32 // 83607
Na kollégák!
nem hagyott nyugodni a rángatás téma!
Összefoglalva: 1500-as fordulatnál, kitartott gáznál rángatás, minden hőmérsékleten!
Egr pucolva nem jött be, commonrail tisztító adalék, nem jött be.
Ma: MAP szenzort leszedtem, megpucoltam, nem jött be!
Végül: Lehúztam a MAF szenzort, BEJÖTT! Gyönyörű 0,2 es töltés van alap gáznál is az említett fordulaton! Rángatás 0! Nagyon örülök.
Viszont kérdés: holnap leszedem megpucolol a szenzort, mert így nem maradhat. Mivel lehet MAf szenzort tiszttani? Hátha nem kell másikat venni. Valamint, lehúztam, mentem vel, jó lett, (kb 5km-t) de hiba üzenetet nem dobott, pedig elvileg kellett volna? Mehetek gy addig is vele? Vagy dugjam vissza és rángasson, amíg nem oldom meg?
Köszi!
boli11107-06-2016 20:55:51 // 83606
Az első szervizben ellenőrizték a gázt. Állítólag rendben volt.
Mindenesetre az olaj és gázcsere mindenképp barátibb, mint egy kompresszor csere.
RomeoOne07-06-2016 20:45:54 // 83605
Na berendeltem az Alfisti-ről a Ti pedálokat, a lábtartót, meg a matt króm tükörborításokat. Remélem jövő héten meg is érkezik :D
David | Centocinquantanove07-06-2016 19:02:47 // 83604
Nincs elég klímagáz a rendszerben.
Bárhol feltöltik egy tízesért.
Norby07-06-2016 18:28:00 // 83603
Shadin által javasolt megoldás nálam megoldotta a zúgást.
Giuntini07-06-2016 17:12:27 // 83602
Én is remélem hogy nem a turbóval lesz a baj! De a sok adalék, tisztítás az is viszi a pénzt. Szerintem jobb kizárni, hogy a turbónak nincs baja.
Shadin07-06-2016 16:55:53 // 83601
Én meg a gáz és (olaj) lefejtését, majd utána a gáz és a OLAJ(!) feltöltését javaslom.
boli11107-06-2016 16:45:21 // 83600
Sziasztok!

Tudnátok segíteni, hogy hol lehet a hiba a kocsimban? Ha bekapcsolom a klímát semmi különöset nem hallok. Viszont, ha az autó megmozdul, akkor egy amolyan kerregő hangot hallat. Gázadásra ez a hang kicsit hangosodik. Ha az autó egy helyben áll, akkor nem hallható. A klíma kikapcsolása automatikusan megszünteti.
Két klímással megnézettem eddig. Az egyik őszinte volt és elmondta, hogy fogalma sincs, a másik a klímakompresszor cseréjét javasolta.
ott221707-06-2016 13:43:56 // 83599
Nekem a főtengely törött el,de már alig várom ,hogy újra működjön, és itt köszönöm meg a sok segítséget ,és bíztatást amit kaptam. Még így is imádom ,és egy szóval sem ócsároltam,sőtt védem mint a gyerekem. Szeretni kell a hibáival együtt is.Nekem közel húsz autóm volt és hidd el .hogy a 159 egy szuper autó. Kitartás,mert egy ilyen közösség is áll mögötted,ha igazán Alfás akarsz maradni.
Ui.: a hétvégén megjártam Olaszországot ,de sajnos egy Giuliát sem láttam (:
David | Centocinquantanove07-06-2016 13:12:58 // 83598
Mennyi az a "nincs turbónyomás"?
Nálam már gyújtáson felmegy kb. 2 mutatónyit, majd beindítás után még egy kicsit.
Csak alapjáraton ketyeg, és máris az első osztás közepénél vagy az fölött áll a mutató.

De például maxra sem megy fel, hanem előtte már megáll. Ezért mondtam, hogy nagyon relatív.
Persze lehet csinálni, amit mondasz, hogy rá kell dugni a gépet és menni vele, de mivel betűre ugyanez van nálam is, bizton állíthatom, hogy szinte biztos, hogy nem lesz rosszabb és nincs semmi komolyabb baja az autónak, max tényleg ki kell kormolni.

Tény, hogy sajnos Te megjártad az autóddal, de csak arra próbáltam rávilágítani, hogy nem mind szar ami barna :))

Kívánom neki, hogy igazam legyen, és tényleg nem rossz az az autó.
Kazes☻07-06-2016 12:55:29 // 83597
Biztos, hogy kicserélték, vagy csak egy kis paszta, ráhúztak a csavarokra és pá... jópézé... a tömítés meg maradt nekik... persze, hogy kifúj...!
emGéza07-06-2016 12:43:56 // 83596
Minden akku szaküzletben van műszer (terhelővilla) , azzal be tudják mérni .
Zolibácsi07-06-2016 12:36:19 // 83595
Láttunk már karón varjút 😁
Greentimus07-06-2016 12:32:25 // 83594
Nincs valakinek elfekvőben működő aksija kölcsönbe? Azzal ki tudnám szűrni, hogy maga az aksi a rossz és amiatt nem indult jól az autó vagy más a hiba. Februári vétel az Exide-m, de lehet gyári hibás, ki tudja. Bár csak nagy melegben vacakol a kocsi.. Fene tudja.
emGéza07-06-2016 12:30:27 // 83593
De lehet , hogy csak másik szerviz csapat után kellene nézni .
yani🍀07-06-2016 11:58:52 // 83592
Csak egy személyes jó tanács. Ezen a fórumon, ne "fos"-ozd le a 159-et, mert érthető okok miatt, nem leszel népszerű! Ez egy rajongói oldal, az autót, minden hibájával együtt, imádjuk. Ha neked nem jött be add el, de ne kezd el szidni, mert senki nem fog megérteni!
Giuntini07-06-2016 11:25:01 // 83591
Ne haragudj, de nekem ez felfoghatatlan amiket itt leírsz. Ezek az autók hihetetlenül jól össze vannak rakva, és megbízhatóak. Amiket itt leírsz, amikhez hozzá kellett nyúlni, azok 200 ezer kilométer környékén történnek meg. Ezekhez az autókhoz 150 ezer km-ig nem kell hozzányúlni. Nálam a generátor azért lett felújítva, mert ki lett véve a motor. Gyári volt. Ha valaki ápolja a bőrt, az nagyon sokáig úgy néz ki, mintha új lenne. Az Alfa bőr belseje, az egyik legjobb minőségű, Frau bőrből van. Kiülés 200-300 ezerig nem igazán látható rajta, szakadás az oldalán ha van, azt jelenti, hogy már a 300 ezer km környékére ért, és nem vigyáztak rá. Kopást meg egy pillanat alatt be lehet festetni. Kopás meg attól van, ha dörzsölik, illetve nem kezelték, és a festék megrepedezett. de nem a bőr reped! Azt meg be lehet festeni. Ami hibákat leírtál, az egy 80 ezret futott autónál képtelenség. Ha Te szeretnéd elhinni, hogy egy 9 éves nagy dízel 80 ezret futott, az a te bajod. Egy 2,4-es dízellel nem évi 8-10 ezret mennek, ezt neked is tudnod kell, hanem minimum 30 ezret.
Liquid07-06-2016 10:33:07 // 83590
nálam se volt semmi ilyesmi eddig
Erhard 242 (Pure Energy)07-06-2016 10:16:01 // 83589
azért az nekem kicsit fura, hogy 80x ezernél kell cserélgetni pl szabadonfutót és társait én a 2,4-et 180e-rel adtam el semmi ilyet nem kellett cserélni....
Pozsi8507-06-2016 08:14:02 // 83588
Köszi!
thePupill06-06-2016 23:45:54 // 83587
esztétikalilag egyben van , de pont most ér el arra szintre h cserélgetni kell a dolgokat
thePupill06-06-2016 23:44:09 // 83586
ha látnád belülről elhinnéd , hogy annyi van benne. a vezetőoldali ülésnél van egy kis ránc azt is én csinálom ahogy kiszálllok
thePupill06-06-2016 23:40:00 // 83585
igen kb 2 évet állt
thePupill06-06-2016 23:39:09 // 83584
a szentbalázsiak vannak képben alfa ügyben náluk még nem voltam
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.