Forum >> 159
Piritu - 1.000.00010-06-2016 21:00:39 // 83715
2.0 :-)
Liquid10-06-2016 20:57:35 // 83714
Nem bántólag írtam, csak mivel 2 hetente feldobja valaki ugyanezt a kérdést ezért ha keresel kicsit, bőven találsz érveket.
Amúgy meg alapvetően papírforma:
az 1.9 keveset eszik de nem megy (annyira), egyszerűbb/olcsóbb a fenntartása, a 2.4 erős, többet kajol, drágább....
Amúgy meg alapvetően papírforma:
az 1.9 keveset eszik de nem megy (annyira), egyszerűbb/olcsóbb a fenntartása, a 2.4 erős, többet kajol, drágább....
NGC10-06-2016 20:49:28 // 83713
köszi. más valaki?
Liquid10-06-2016 20:43:04 // 83712
olvass vissza van kilóra mindkettőből
NGC10-06-2016 20:26:23 // 83711
Üdv!
Érveket és ellenérveket szeretnék 1.9 illetve 2.4-gyel kapcsolatban.
Érveket és ellenérveket szeretnék 1.9 illetve 2.4-gyel kapcsolatban.
muszkarin10-06-2016 18:03:28 // 83710
Nálad mi volt végül a probléma?
Giuntini10-06-2016 17:56:08 // 83709
Igen. Nekem is ez volt. Sok minden lehet.
muszkarin10-06-2016 16:29:43 // 83707
2016.06.08-án kitakarították a részecskeszűrőt, azóta mentem vele 100 km-t és megint kidobta a hibaüzenetet, az autó nem úgy húz ahogy kellene.
Előfordulhat, hogy nem a szűrővel van a gond?
Előfordulhat, hogy nem a szűrővel van a gond?
Hardy10-06-2016 15:19:00 // 83706
Hétfőn kiderül. Ha csak a kinyomócsapágy és a kuplungnak semmi baja akkor nem cserélem. De Csöri azt mondta szerinte a kuplungszerkezet hullott szét.
emGéza10-06-2016 14:25:20 // 83705
Piritu - 1.000.00010-06-2016 13:53:14 // 83704
A 156-omé meg 110-nél csúszott meg, emiatt cserélni kellett. A tárcsa teljesen ép volt még...
Hardy-nál is - ha jól értelmezem - a kinyomó munkahenger távozott.
Hardy-nál is - ha jól értelmezem - a kinyomó munkahenger távozott.
Hardy10-06-2016 11:11:38 // 83703
:-))))) Az nem is vészes.
Erhard 242 (Pure Energy)10-06-2016 09:31:42 // 83702
látod mindig adunk neked elfoglaltságot :)))
Shadin10-06-2016 09:23:22 // 83701
dehát az semmi :-D
akkor holnap szét is dobom az autót
:-D
akkor holnap szét is dobom az autót
:-D
Erhard 242 (Pure Energy)10-06-2016 09:21:36 // 83700
átlagosan pedig 200-250e az élete a kuplungnak...benne vagy a statisztikába
Haddel10-06-2016 09:01:09 // 83699
Én is csak pályán használtam ,meg sztem az első tulaj is ,mégis megcsúszott 197 ezernél.Jo lehet rá tett a tuning is.
Erhard 242 (Pure Energy)10-06-2016 09:01:05 // 83698
jaja benyásban nincs akkora nyomaték a rezgés meg nulla bírja is a kettőstömegű ...
Erhard 242 (Pure Energy)10-06-2016 08:59:22 // 83697
lendkerékkel 230e :))) a komplett szett nálam a lendkerék, kuplungszett, kinyomócsapágy ...
Haddel10-06-2016 08:59:12 // 83696
Enyém ma jön el onnan😃
Shadin10-06-2016 08:51:58 // 83695
Akkor az alaphangon 400k a lendkerékkel együtt :-)
Shadin10-06-2016 08:51:05 // 83694
A C635-öt betenni a 170 lovas dízelbe hiba volt. Eleve a váltó 350Nm-t tud és a 159 2.0 360-ra van belőve. Ha a váltót eltervezték akkor akár a kuplungot is.....
Ez a váltó T-Jet-ekbe meg a TBi-kben van kisebb nyomaték mellett. Ez van pl. a Dodge Dart-ban is.
Ez a váltó T-Jet-ekbe meg a TBi-kben van kisebb nyomaték mellett. Ez van pl. a Dodge Dart-ban is.
Erhard 242 (Pure Energy)10-06-2016 08:33:26 // 83693
asszem, hogy sachs a gyárija a c36-os váltónak arról meg meg van a véleményem...230e a komplett szett....
Shadin10-06-2016 08:30:33 // 83692
De nem gondolom hogy ezekből messzemenő következtetéseket lehet levonni.
Shadin10-06-2016 08:29:01 // 83691
Mikor megvettem is már tudtam hogy mindennapos és nem segített neki a 420Nm sem.
Hardy10-06-2016 08:16:44 // 83690
Úgy látszik ezek a 2.0 ás dieselek nem bírnak sokat. Valaki írta korábban hogy neki 200 at ment el úgy hogy szinte csak pályán használta.
Shadin10-06-2016 07:57:11 // 83688
Shadin10-06-2016 07:51:35 // 83687
Enyém is kehes 130k-nál :-(
Pozsi8510-06-2016 07:12:51 // 83686
Persze, mindenképpen újat, gyárit veszek, ha veszek! Csak előtte ki szeretném majd próbálni, hogy a csere biztos megoldja-e a problémát, ne feleslegesen dobja ki pénzt. Mert én is a "gyáriság" híve vagyok, tehát ha egy új egr-el jó lesz, egyértelműen azt választom. (bár a mostani szűkített megoldás is nevezhető félig gyárinak, mivel gyárilag lehet kapni ilyen lapkát... :) )
Piritu - 1.000.00010-06-2016 07:12:37 // 83685
Kíváncsi leszek, hogy mennyire lesz elkopva az a kuplung. Szerintem nincs még egy 200ezret futott autó, aminek ilyen kevésszer volt használva a kuplungja.
RomeoOne10-06-2016 06:31:17 // 83684
Helyes, helyes, vigyétek csak a 2.0-sakat Csörihez, mire én odaérek vele, már jó gyakorlata legyen benne :DD
Hardy10-06-2016 06:17:14 // 83683
Sziasztok!
Csak érdeklődnék ha kuplungot cserélek akkor illik a kettős tömegük is kicserélni gondolom függetlenül attól hogy meg nem volt semmi baja? Illetve csinált mar valaki ilyent 2.0 nal? Mennyibe kerül kb mindenestül? Kuplung kettős tömegű csapagy. Meg akkor mar a fotengelyszimeringet is kicsereltettem. Csörinek ez lesz az első. Sajnos a heten nem dolgozik így arat se tudott mondani.
Csak érdeklődnék ha kuplungot cserélek akkor illik a kettős tömegük is kicserélni gondolom függetlenül attól hogy meg nem volt semmi baja? Illetve csinált mar valaki ilyent 2.0 nal? Mennyibe kerül kb mindenestül? Kuplung kettős tömegű csapagy. Meg akkor mar a fotengelyszimeringet is kicsereltettem. Csörinek ez lesz az első. Sajnos a heten nem dolgozik így arat se tudott mondani.
heisenberg.10-06-2016 02:43:15 // 83682
norbi040909-06-2016 23:17:05 // 83681
EGR lefalazásával csökken a koromképződés. A NOX meg az egekbe megy. :)
norbi040909-06-2016 23:15:37 // 83680
Neharagudj, az intést nem láttam mert tükröződött az ablakod :/ Egyszer csak összefutunk rendesen, hamár majdnem szomszédok vagyunk :)
ZoliNix09-06-2016 22:54:27 // 83679
Srácok!
Csak kérdés.
A lefalazott egr miatt nem tömődik el hamarabb dpf?
Meg kicsit lassabban melegszik?
Csak kérdés.
A lefalazott egr miatt nem tömődik el hamarabb dpf?
Meg kicsit lassabban melegszik?
Giuntini09-06-2016 22:12:41 // 83678
Két tanács van! Vagy lefalazod, és kiiratod, vagy egy gyárit, vagy azzal egyenértékű nagyon jó EGR-t raksz bele. A felújított a tapasztalatok alapján nagyon hamar meghal. Pityukoma, Csabi, is belerakott új utángyártottat, és nem vált be.
Giuntini09-06-2016 22:09:03 // 83677
De igen, és intettem is! Meg is álltam volna Ricsihez is beköszöntem volna, ha nem kellett volna sietnem.
Shadin09-06-2016 21:46:32 // 83676
Akarom mondani az Alfaamore közösség ;-)
Shadin09-06-2016 21:37:04 // 83675
Big Like.
Szoktuk volt mondani, hogy erről szól a modelloffice 😀
Szoktuk volt mondani, hogy erről szól a modelloffice 😀
Pozsi8509-06-2016 21:09:34 // 83674
"A mai nap is hasznosan telt.Shadin159, ahogy ígérte, (Ezúton is nagyon köszönöm neki!!!) rendelkezésemre bocsájtott egy biztos jó MAF szenzort, így súlyos tízezreket spóroltam, mert mint kiderült az enyémnek semmi baja.
Így vissza kanyarodtam az EGR szelephez, mert ugyan meg lett pucolva, de gyanítom, hogy a szelepet mozgató motor ami rossz, mert takarításkor vettük észre, hogy nehezen jár a tengely.
Ismét Shadin159, segített (megint ezer köszönet!), aki adott nekem különböző lemezeket, amivel akár lefalazhatom az EGR-t, vagy csak csökkenteni tudom az áramlási keresztmetszetet. Én egy 9mm átmérőjű furattal rendelkező lemezt tettem be.
Nem kiabálom el, az autó 38 kilométer TELJESEN tünet mentes.
Most tartok egy teszt időszakot, aztán meglátom hogyan tovább. Itt főleg az dönt, hogy egy új EGR is beválna vagy sem. Ezért akinek van 1 kis időre kölcsön egy tuti jó EGR szelepe, az Shadin159 módra kisegíthetne! ;)" idézet a blogomból a mai napra...
Így vissza kanyarodtam az EGR szelephez, mert ugyan meg lett pucolva, de gyanítom, hogy a szelepet mozgató motor ami rossz, mert takarításkor vettük észre, hogy nehezen jár a tengely.
Ismét Shadin159, segített (megint ezer köszönet!), aki adott nekem különböző lemezeket, amivel akár lefalazhatom az EGR-t, vagy csak csökkenteni tudom az áramlási keresztmetszetet. Én egy 9mm átmérőjű furattal rendelkező lemezt tettem be.
Nem kiabálom el, az autó 38 kilométer TELJESEN tünet mentes.
Most tartok egy teszt időszakot, aztán meglátom hogyan tovább. Itt főleg az dönt, hogy egy új EGR is beválna vagy sem. Ezért akinek van 1 kis időre kölcsön egy tuti jó EGR szelepe, az Shadin159 módra kisegíthetne! ;)" idézet a blogomból a mai napra...
Béci Ɨ|ѯ09-06-2016 21:01:22 // 83673
Én úgy tudom, hogy át lehet. Bár, hogy a feketét is lehet-e azt nem tudom. De nem olcsó egy festés, min. 100-nál indul.
norbi040909-06-2016 20:58:32 // 83672
Persze, érthető :)
Majd megérdeklődöm valami bőrös cégtől, hogy hogy is megy ez... vagy egyáltalán lehetséges-e.
Amúgy nem Te lassítottál le tegnap a Leiningen utcában a műanyagos előtt? :)
Majd megérdeklődöm valami bőrös cégtől, hogy hogy is megy ez... vagy egyáltalán lehetséges-e.
Amúgy nem Te lassítottál le tegnap a Leiningen utcában a műanyagos előtt? :)
Shadin09-06-2016 20:50:34 // 83671
Like
Giuntini09-06-2016 20:29:16 // 83670
Erre én nem tudok választ adni...
Piritu - 1.000.00009-06-2016 19:33:46 // 83669
Így van, a többiek menjenek másik kocsival :-))
norbi040909-06-2016 19:32:34 // 83668
De meg is hálalja a piros... a maga szépségével :) Tényleg... átfestetni nem lehet más színre? Ez eddig eszembe sem jutott. Mert akkor nem is kène vennem.másikat hanem maradna ez, csak más színben :)
norbi040909-06-2016 19:30:14 // 83667
Ha a 159 mellé tudnék még egy kocsit venni akkor az tuti Spider lenne: D De így azért kéne a 4 szemelyes...hamár kabrió :) hogy azért valahova eltudjunk menni többen is :)
Shadin09-06-2016 19:25:27 // 83666
A 159 mellé gondoltam, minek 4 személyes? 1 sofőr 1 csaj.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
506
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?