Forum >> 159

Haddel13-06-2016 09:10:22 // 83779
Tomi csinált ilyet.
Patrik1.7513-06-2016 08:41:52 // 83778
Csak ugye akkor a felnibe a kúprész ahova fel ül a csavar kúpja, kisebbb lesz, attól félek egy kicsit, nagy súly, meg a jeljesítmény miatt
Liquid13-06-2016 08:20:13 // 83777
Dömpinek van nyomtávszélesítője. A Julis felnit meg szerintem fel lehet fúrni, ha jól emlékszem akkor csinált már ilyet valaki.
Piritu - 1.000.00013-06-2016 06:48:37 // 83776
Akkor az a turbina felni a Giuliettáé volt. Annak vékonyabbak a csavarjai.
tirex13-06-2016 01:09:14 // 83775
Fúrdd át a felni furatát nagyobbra.
Patrik1.7513-06-2016 00:24:44 // 83774
Valaki nagyfékes 159re rakott nyomtáv szélesíttőt? Mert szeretnék új papucsokat a kicsikére, csak nehéz olyat találni ami a fék miatt felmenne, ebbe kérnék segítséget tőlete! Múltkor voltam egy kartársnál 18as turbina felnit nézni, minden szupi voltcsak mikor raktuk fel a csavar vastagabb volt. Hát el is szomorodtam, szeretnék valami megoldást a problémámra
Előre is köszi
Patrik1.7513-06-2016 00:16:38 // 83773
Nálam is ezvan, nekem a turbó geometriát ajánlották kipucoltatni, hnap beszélek a szerelővel, hogy mikor tudja megcsinálni nekem, ha ez lesz azonnal megírom!
Giuntini12-06-2016 22:26:11 // 83772
Nekem egyszer hat hónapos ottalvós buli volt, idén meg három hetes.
Hardy12-06-2016 21:27:27 // 83771
En se örülök az ottalvos buliknak nagyon!
Giuntini12-06-2016 21:22:46 // 83770
Elképzelhető, hogy kilyukadt a nyomáskülönbség érzékelő cső.
NGéza12-06-2016 21:07:29 // 83769
Üdv!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Ma hazafelé menet az autó dobta a check engine lámpát és az autóból elszállt az erő. Elég kellemetlen volt így hazajutni. Otthon ráraktam gépre. A P1206 hibakódot dobta semmi más hibakód nem volt.
Eddig nem volt gondom a részecskeszűrővel. Mindig olyan 900+ km környékén regenerált. Most az eltömődöttség kb. 94%, a megtett távolság az utolsó regenerálás óta 1240 km.
Próbáltam még menni vele, hogy regeneráljon, de többször is dobta a hibakódot. Regenerálni nem akart. Nagyon lassan emelkedett az eltömődöttség.
Még tovább kéne mennem hátha regenerál vagy nyomjak egy kényszerített regent?
Tippje valakinek?
Piritu - 1.000.00012-06-2016 21:02:05 // 83768
Járt már ott többször is, de "ottalvós" bulin még nem...
Don Gombóc12-06-2016 20:58:03 // 83767
Belfegor turbo néven megtalálod.
maotun12-06-2016 19:49:03 // 83766
grat ! szép munka hol készült ha szabad tudni?
Haddel12-06-2016 19:42:42 // 83765
Nekem is jol alakult a hétvégém,szombaton visszakaptam Bocit,tegnap ,meg ma összesen mentem vele vagy 800 km-t. A rángatás eltünt ,ujra ereje teljében van😃 Csöri kicserélte az injektor csatlakozókat bontott ,de jo állapotúakra.
Köszönöm mindenkinek a segítséget ,föleg Valerossi46 Cartársnak,aki egyből rám irt ,mikor kérdeztem ,hogy mi lehet a baj. Szeptemberben csúnyán le fogom itatni😃😃
Láttam ,már a Párduc is ott pihen Csöri udvarán,remélem hamar meggyógyul😃
Haddel12-06-2016 19:34:00 // 83764
Kafa lett😃 Mibe fáj egy ilyen mütét?
Haddel12-06-2016 19:31:10 // 83763
Erhard novitec boxot rakott bele.Kérdezd meg a tapasztalatokról.
Írni még nem hallottam ,hogy valakiét irták volna.
Don Gombóc12-06-2016 18:48:27 // 83762
Majdnem. :-) Addig még pár sör belefér. Éppen. :-)
maotun12-06-2016 17:44:10 // 83761
Sziasztok!
Novitec Powerjet 3 1.8 TBi Alfa Romeo Chip-Tuning box hol szerezhető be?
vagy jobb felül írni a szoftvert?
http://www.magictuning.hu/alfaromeo.html 120k +ÁFA de vajon jó-e???
Melyik az ajánlott tuning a TBi nek,? nem mintha nem menne csak érdeklődöm.
lui12-06-2016 16:52:41 // 83760
Sziasztok!

2,4 automatanál van egy olyan jelenség, hogy padlógáznál olyan 3500-3700-as fordulattól enyhe rángatás és a turbónyomásméró mutatója el kezd libegni, valamint ilyenkor a gyorsulás sem az igazi... Az Egr és a Map szenzor tisztításán túl vagyok, nem segített... Más hiba jelenség nincs, hibaüzenet sem. Valaki találkozott már ilyennel? Hol lehet a hiba? Előre is köszi minden segítségért!
Kazes☻12-06-2016 14:53:49 // 83759
Cííp lett! Százast túllépte? :)
Don Gombóc12-06-2016 14:42:46 // 83758
Full belső csere volt, a ház a régi megtisztítva. Gyakorlatilag új az egész.
Giuntini12-06-2016 14:21:25 // 83757
Mit csináltak rajta?
Piritu - 1.000.00012-06-2016 11:52:34 // 83756
Anno a 156-on két dolog miatt volt emlékezetes a 17-es kerék. Egyrészt a kanyarsebességek, a külső íven előzések miatt. Másrészt a kátyúfigyelés, rettegés miatt. (Öt kerekem volt, egy mindig a gumisnál/felnisnél.)
Don Gombóc12-06-2016 11:19:08 // 83755
Kész lett a TÚRÓM ! :-) Már csak kedv kellene a beszereléshez.
Don Gombóc12-06-2016 11:14:48 // 83754
Persze hiszen eccerű fizika. :-)
Az erőkar az erőkar oda is és vissza is. Abban meg a cikknek igaza van, hogy akinek nagy és széles a kereke, könnyen beleesik tévhitekbe, és jobban próbálkozik a határok feszegetésével, mert általában azt hiszi hogy nincsenek határok.
mizooo12-06-2016 07:29:07 // 83753
Ez furcsa én megéreztem a 16V-nél... Nem is kicsit.
Piritu - 1.000.00011-06-2016 23:18:32 // 83752
Egyszer majd mérjél egy 0-100-as sprintet mind a két kerékkel.
Piritu - 1.000.00011-06-2016 23:18:00 // 83751
ezért írtam, hogy általában :-)
Dömpi (il dottore)11-06-2016 22:06:15 // 83750
egy fenét, a 19"-os tök jól kitölti!
Liquid11-06-2016 22:03:59 // 83749
Ez úgy általában igaz, de vannak kivételek :)
Pl. a 159 gyári sokküllős felnije 225/55R17-tel szerelve majdnem 1 kilóval nehezebb mint a szintén gyári 19-es TI felni 245/40R19-cel.
Dömpi (il dottore)11-06-2016 22:03:39 // 83748
én semmit sem veszek észre, pedig 8v, a nyárim 19, a télim 16
Piritu - 1.000.00011-06-2016 21:56:26 // 83746
Anno a 156 1,6TS-nél jól mérhető és érezhető volt a 15" és a 17" közti különbség. A nagyobbal nehezebben gyorsult és valamivel többet is fogyasztott. A nagyobb kerék általában nehezebb, nehezebb felpörgetni.
Piritu - 1.000.00011-06-2016 21:50:07 // 83745
A 225/45x17 a Giulietta mérete. Furcsa is a 159 után, hogy csal az óra rendesen. A hajtáslánc ugyan az...
Liquid11-06-2016 21:38:54 // 83744
Valóban nagy, még a gyári 19-es méretnél is nagyobb, de nem okoz gondot, elfér.
Nem a felni mérete a fő tényező, hanem a gumi szélessége. Nem figyeltem meg komoly változást se fogyasztásban se agilitásban, de el tudom képzelni, hogy pl. egy 1.9 8V-nél észrevehető. Majd Dömpi megmondja :)
Don Gombóc11-06-2016 21:35:51 // 83743
Végig néztem Velencén élőben, hát nem vagyok elájulva, bár nem sok kocsinál stimmel amúgy sem, inkább a csúcs sportkocsiknál, kivétel a Porsche. :-)
RomeoOne11-06-2016 21:33:56 // 83742
Az viszont meg már nem túl nagy átmérő különbség? Egyébként a nagyobb felninek így a tapasztalataitok szerint mennyire érezhető a teljesítmény visszafogó hatása? Sok helyen hallottam, hogy lomhább a nagyobb felnikkel az autó. Amikor visszaváltanak akisebb felnire (jellemzően a télire), akkor érződik, hogy sokkal agilisebb lesz az autó.
Liquid11-06-2016 21:31:40 // 83741
Azért ez így nem rossz, bár van benne egy kis turpisság :)
Liquid11-06-2016 21:24:45 // 83740
Az jó méret csak drága :) Legalábbis téliben jelentősen drágább volt 2 éve mikor cseréltem, így lett 225/55R17.
Don Gombóc11-06-2016 21:22:24 // 83739
Az a kerékjárati sárvédő ív kitöltése érdekes módon mindegyik felni és gumi méretnél eléggé szarul néz ki. Valamit elbasztak hogy erre nem figyeltek, itt a futómű alváz és kaszni összhanggal van a hiba. Még a 18-as TI felni sem adja ki a tökéletes összhangot.
RomeoOne11-06-2016 21:16:40 // 83738
Én mondjuk pont 235/50 R17-en gondolkoztam. Azzal még kevesebbet (ha egyáltalán) csalna az óra, meg picit magasabb is lenne. Plusz jobban is passzolna majd a 8 széles felnire. Bár most vettem új nyári gumikat, úgyhogy nem tudom miért gondolkozok ezen. De lehet, hogy elkap a gépszíj és befizetek 18-as felnire, akkor mindenképp új gumi kell. Nem tudom mennyire lenne kereslet az egy szezonos nyári gumira.
Liquid11-06-2016 20:53:12 // 83737
Nem véletlenül írtam bele a középső sort :)
Nekem TI-m van, az -20mm. Használtam 225/50R17-es így kb. egy magasságban lehetett mint a sima futómű a 225/45R17-tel vagy épp 205/55R16-tal, tán csak kicsit volt alacsonyabb.
Finoman szólva kompromisszumokat követelt. Pl. kétszer akadt el (másodszorra gyakorlatilag letört) a motor mögött a keresztmerevítő, a haspáncél szinte minden nagyobb mukkanónál leért, és nem tudtam beállni a garázsomba.
Pedig nem sokkal alacsonyabb mint egy kopott 235/40R19, mégis sokat számít az az 5-10mm.
Nem vitatom, hogy lehet vele közlekedni, és olcsóbb méret, de úgy gondolom jobb ha az árnyoldalakról is tájékoztatjuk a Cartársat.
emGéza11-06-2016 20:51:44 // 83736
Csak sz@rul néz ki, mert nem tölteni ki kerékjárat.
Nekem csak ennyi bajom vele és ez több mint sok(k) .
Laca6211-06-2016 20:35:22 // 83735
Ezt vitatom ! Semmi bajom ezzel a mérettel.
Liquid11-06-2016 20:17:09 // 83734
nagyon nem jó, az a 156 mérete...
Igen tudom, hogy nem kisebb a fene tudja hogyan bekerült 205/55R16-nál, de ettől még nagyon alacsony lesz vele az autó.
Dömpi (il dottore)11-06-2016 19:36:25 // 83733
Ma voltunk a dokinál (szerencsére Csabi barátom tavaly beruházott egy klímagépre és kitanulta a szakmát).

Íme a bűnös:


A forrasztásnál ereszt mint állat. Két hete 450 gr lett beletöltve, most 40 gr jött le😛.
Cső megy javításra, utána visszaszereljük, majd nyomáspróba, majd feltöltés.
Giuntini11-06-2016 19:19:58 // 83732
Csak ezzel még alacdonyabb lesz. Így is mindenhol kell vele nagyon vigyázni. Megértem hogy olcsóbb méret, csak egy garázsbejárónál vagy feljárónál fél centi is számít.
Laca6211-06-2016 18:13:21 // 83731
Nyugodtan ! Én is és sokan mások is ezzel a mérettel gurulnak.
Pizza1711-06-2016 17:43:49 // 83730
Helló! 225/50/r17 helyett tehetek fel pl.: 225/45/r17 gumikat? (ALFA ROMEO 159)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.