Forum >> 159

Zolibácsi29-11-2016 11:31:34 // 87765
nekem 2x mióta nálam van, tök random esetben. ugyan ez történt mint nálad
Atesz15929-11-2016 10:59:20 // 87764
Köszönöm!
redbulz29-11-2016 10:30:31 // 87763
Nekem most van váltójavításon a verda, de nem rémlik, hogy ilyen ciripelő hangot produkált volna előtte. A dolgát tette rendesen és Inkább lendkerekes/lassító villamosos hangja volt(üresben nem volt hangja) és ez nem is hagyott ki bukkanókon, valamint meg-meg rántotta a váltókart picit. Szóval szerintem nem biztos az, hogy váltó így első olvasatra és az enyémből kiindulva :) Viszont felmerült bennem egy kérdés a leírásod kapcsán, hátha segít a hozzáértőbbeknek a pontosítás: Az üresbe kivételnél akkor is csinálja, ha az 1-2 fokozat sebességtartományában vagy, vagy csak nagyobb sebességnél 3-4-5-6-ból kivéve?
Tom_15629-11-2016 10:21:14 // 87762
Urak, csinált már valakinek olyat a kulcs, most hogy bejött a hideg kezdett el viccelődni, hogy nyitnám az autot de nem nyílik, de amint belerakom a zárba a kulcsot nyit, zár sőt utána a távirányítóval is működik. Mondjuk ezt a csillag"garázsban" csinálta. Elem jó.
bonyesz29-11-2016 10:05:23 // 87761
Sziasztok.Tanácsot kérnék az utobbi két napban beteszem a kulcsot a helyére benyomom a gombot elmegy minden a müszerfalról az autó meg nem indul várok új próba megint semmi.egypárszor még próbáltam mire elindult.Amikor az akku volt rossz ugyan ezt csinálta.Ja és mind a két kulcsal megcsinálta.Ma inditásnál nem volt semmi de jó lenne kideríteni a hiba okát.Valakinek valami ötlete??
Zolibácsi29-11-2016 09:52:23 // 87760
hali,
melyik bluetooth ELM 327-s érdemes/szabad megvenni? van most egy kábeles sárga/kék matricás azzal minden megy, ugyan ilyet csak bluetooth-ban?
vagy van valami más bevált?
Shadin29-11-2016 09:47:11 // 87759
Nekem vegyes használatban okoska programmal 350-410 között mozog a lábam függvényében.
Shadin29-11-2016 09:45:07 // 87758
Ki van csukva :-(
Gurulj el az Infópark felé és megnézzük
Shadin29-11-2016 09:43:56 // 87757
Egész pontosan emelt alapjáraton, 750 és 1000 között félúton.
Shadin29-11-2016 09:42:48 // 87756
Hallani kéne. Nem gondolnám a leírtak alapján h váltó hiba. Valami futómű v fék...
Atesz15929-11-2016 09:29:29 // 87755
Sziasztok!Ha már a regen szóba került.Nàlam a diagnosztika szerint 350-400 km-enként van regenerálás.2.0-ás JTDM, 80%-ban autópályán használva.Ez a tàvolság még normálisnak tekinthető?Egyébként hibátlanul működik a vas.
Haddel29-11-2016 07:35:29 // 87754
Szerintem csak nem vetted észre.
Haddel29-11-2016 07:34:35 // 87753
Nem csak motor,van ott minden😃 Jaja összehozzuk majd😃
Piritu - 1.000.00029-11-2016 07:13:55 // 87752
Hát vagy nem veted észre, vagy ki van írva a rendszerből.
Erhard 242 (Pure Energy)29-11-2016 07:03:38 // 87751
2.0-nál egy picit ugrál a ford. mutató alapjáratnál onnan lehet látni mikor pucol
HGabor29-11-2016 00:49:54 // 87750
En mar lassan 1000 varosi kilometernel jarok es meg nem volt regen. WTF?
Chianti28-11-2016 23:07:13 // 87749
Bár a motor én vagyok, de imádom a kétkerekűeket is. Egyszer szívesen veled tartanék, ha beférek... :o)
Chianti28-11-2016 23:02:37 // 87748
Általában valahogy megérzem, mikor jön rá a tisztíthatnék, csak mondjuk éjjel nehezebb kiszúrni. Bár a múltkor, mikor beálltam vele egy parkolóba, már épp le akartam állítani, amikor hallom ám, hogy nagyon furcsán morog a motor. Ránézek a turbónyomásra, ááá mondom most megvagy! Kiszállok, azonnal megcsapja az orromat a jellegzetes szag. Nem állítottam le, pill. fogyi be, aztán elvittem egy körre, míg be nem fejezte. Na de ma, gyerekek! Olyan fehér füstfelhőt eregetett, amilyet már rég nem láttam. Még jó hogy épp nem jött mögöttem senki, mert lehet felkapcsolja a ködlámpát. Szóval ma lefutott egy tisztességes regen, kíváncsi vagyok hány km kell neki a következőhöz. Sajnos mostanában ritkán pályázok, úgyhogy nem gondolnám, hogy 500-nál tovább húzza. De a lényeg, hogy csinálja a lelkem rendesen, ahogy kell. :o)
159JTDm28-11-2016 22:53:35 // 87747
Sziasztok , van egy kis problémám és nem tudom eldönteni hogy mi lehet a hiba okozója, menet közben az autó ciripelő hangot ad, a szerelőm arra tippel hogy váltó hiba lesz 1-2 fokozatban nem hallani semmi problémát de 3-4-5-6-fokozatokban ahogy emelem a sebességet előjön ilyen ciripelő hang mind hogy ha valami csapágy hang lenne , de ha kiveszem üresbe akkor is ugyan ezt csinálja.
A sebességeket veszi rendesen nem akad nem szorul jön megy teszi a dolgát az autó.
Viszont amit észrevettem kisebb nagyobb úthibáknál a ciripelés kihagy, akadozik majd egyenletes úton megint folyamatossá válik .

Válaszotokat előre is köszönöm :)
Chianti28-11-2016 22:47:52 // 87746
Nem szokásom szavazgatni, de rajtam ne múljon! :o)
Haddel28-11-2016 22:34:37 // 87745
Én is imádok vele utazni.Jövő héten haza viszem kicsit Csizmaországba ,jól megnézzük a Bologna Motor Show-t😃
Liquid28-11-2016 22:00:42 // 87744
úgy-úgy jó is :) Egy baj van csak vele, előbb-utóbb ismét belerohanom majd egy remélhetőleg csak 30-ezres bírságba :) Egyszerűen, nem tudok ésszel közlekedni vele, mondjuk a Pandával is nehezen... :D
Kicsit más téma:
Most a hétvégén vezettem kicsit a sógor 1.6TS 147-etesét, és megállapítottam, hogy hiába csak 1.6, nem megy rosszul, legalábbis városban nem, és a TS hangja még mindig király :)
Giuntini28-11-2016 21:56:44 // 87743
Lehet is jót röhögni... De mindig elcsodálkozom, milyen k..va jó autó ez a 159!
Liquid28-11-2016 21:25:43 // 87742
megtettük, amit kő :)
Dömpi (il dottore)28-11-2016 21:19:31 // 87739
szavazat leadva :)
Dömpi (il dottore)28-11-2016 21:17:33 // 87738
"Szombaton lent voltam a Balatonon, négyen voltunk lent plusz a csomagtartóban is voltak"

Ha idáig tartana a mondat, tök jót röhögnék :)
Liquid28-11-2016 21:12:43 // 87737
én kikapcsolom miután bemelegedett, nem akarok tojást főzni :)
Piritu - 1.000.00028-11-2016 21:08:41 // 87736
A Giulietta TCT-je úgy kezeli a 2.0-t, mintha benzines lenne. Még egy lájtosabb gyorsításnál is simán 4e fölé pörgeti. Először furcsa volt, de már nem foglalkozok vele.
Erhard 242 (Pure Energy)28-11-2016 19:51:08 // 87735
jól, kurva jó autó az 59 :) furcsa hogy pörgetni kell :DDD egy dízelt ..érted :DDD
Giuntini28-11-2016 19:38:11 // 87734
Hogy bírod a benya után?
Giuntini28-11-2016 19:36:13 // 87733
Nekem nem lyuggatott, de 1-esen is pár perc alatt meggyullad a seggem. 3-ason a legerősebb, én soha nem használom.
Erhard 242 (Pure Energy)28-11-2016 19:26:47 // 87732
ehh trakesz, ma megérkezek a munkahelyre erre pucolna, mondtam is neki most nem fogsz zuzmót irtani :DDD
a turbónyomás viszont szépen kimegy 1,6-ig...
Erhard 242 (Pure Energy)28-11-2016 19:21:06 // 87731
amíg volt jól, 3-on nem lehet elviselni hosszabb távon, az 1-es jó de egy idő után az is meleg
Shadin28-11-2016 19:10:32 // 87730
Az kevéske
RomeoOne28-11-2016 18:59:33 // 87729
Nem lyuggatott. Na mindegy, nem egy alapos teszt volt, majd még kísérletezek vele. Nem mentem vele csak a munkahelyig, ami másfél km, szóval pár perc sem volt :)
Hardy28-11-2016 18:54:56 // 87728
Pedig pár perc alatt kimondottan meleg. Nem annyira mint egy szövet ülésben de nekem vissza kell vennem.
Shadin28-11-2016 18:54:20 // 87727
Ha lyuggatott bőröd van akkor pár perc múlva erezni, ha sima akkor 2x annyi. Én arra nem jöttem még rá h az 1-es v a 3-as az erősebb. Semmi difit nem érzek :-(
RomeoOne28-11-2016 18:52:20 // 87726
Na, a végén kiderül, hogy a kutak csalnak és gyorsabban pörög az óra a kijelzőn? :D
RomeoOne28-11-2016 18:51:09 // 87725
Az ülésfűtés bőrüléssel nálatok hogy működik? Most próbáltam ki először, mióta megvan a kocsi. Felcsavartam 3-asra, de nem éreztem azt, hogy megnyílna alattam a pokol és és egy üstben főznének. Az enyémen nem stimmel valami, vagy ez alapból ilyen kis gyenge?
Zsolt15528-11-2016 18:48:25 // 87724
Nekem általában stimmel. Igaz, kellett találnom olyan kutat, ahol az eddigi eredmények alapján az 1 liter, az 1 liter.
Shadin28-11-2016 18:32:32 // 87723
Az a legjobb, ha nem kell feldugni ;-)
HGabor28-11-2016 18:26:14 // 87722
Irhatnal egy jo kis blogot, hogy miket erdemes/miket lehet monitorozni, ami hasznos lenne a tudatlanoknak, pl nekem is :-)
Shadin28-11-2016 18:13:11 // 87721
működik
Shadin28-11-2016 14:05:04 // 87720
Megjött a BF-es ELM327BT a Budavill-től. Este kipróbálom...
Shadin28-11-2016 13:39:37 // 87719
Giuntini28-11-2016 08:30:59 // 87718
Szombaton lent voltam a Balatonon, négyen voltunk lent plusz a csomagtartóban is voltak cuccok. Nem hajtom az autót, oda-vissza a tempomat 150-re volt beállítva. Visszafelé az érdi emelkedő előtt egy "fantasztikus" pick-up elkezdett keménykedni velem, megelőzött a legbelső sávban. Én szépen haladtam a középsőben. Elkezdődött az emelkedő, és a közepére a pick-upban elfogyott a szufla. Én a középsőben felszaladtam hatodikban tempomattal 150-el, csak annyit lehet észrevenni, hogy emelkedik a turbó nyomás, ez a szerencsétlen meg olyan parkettát nyomott, hogy a trepnin lógott már ki a lába. És nem tetszik neki természetesen a jobbról előzés. Pedig nem is előztem, csak haladtam. Ilyenkor is elcsodálkozom még három év után is a 2,4-en, azon a tankszerű mindent elsöprő erőn, ami feltűnés mentesen, de hihetetlen természetességgel küzd le mindent. Pedig akkor az autó összsúlya több mint két tonna volt. Ilyenkor röhögök, hogy mire keménykednek az Octaviások például.
WarbiRunner (Gyuri)28-11-2016 07:44:27 // 87717
Nálam már csak jövőre épül meg a 2nd fedett beálló. Így aztán a fekete autóm épp fehér.
cjkacsa27-11-2016 22:02:50 // 87716
Köszi a segítséget megnézetem a szerelőmmel.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.