Forum >> 159

Shadin22-12-2016 09:45:47 // 88871
Azt a klattyanást ismerem, ez a klattyanás nem volt normális.
Ez persze nem jelenti azt hogy nem szoptam be gyári felújítottal, mert beszoptam.
Így is 200Le/400Nm körül vagyok egy kicsit megbolondított gázpedállal.
No késlekedés, no korom, csekély fogyasztás :-)
Erhard 242 (Pure Energy)22-12-2016 08:47:27 // 88870
mindegyik klattyan, váltásnál is, az új is, a használt is....
Shadin22-12-2016 08:15:53 // 88869
Ez mindenképpen igy javasolt. Az én esetemben az a gond, hogy a C635-os váltó 350Nm-re van tervezve. Egyesek szerint 390-et bír. Az autó gyarilag 360 papíron, nálam viszont 400+ volt...
Ue. váltó az alapja a TCT-nek is ahol lejjebb vették a nyomatékot 350-re a Giulietta 170 lovas verziójánál.
Eleg durván tervezik manapság a dolgokat. Zero tartalék...
Maxi áron...
ZoliNix21-12-2016 22:49:33 // 88868
Lendkerékhez:
Azt javasolták hogy kiemelt kuplunggal állítsam le és alacsony fordulaton ne eröltessem. Ez hosszabbítja az élettartamát.
Shadin21-12-2016 22:30:12 // 88867
Esetleg egy kis szívás...
blog...
Shadin21-12-2016 22:27:04 // 88866
Klattyant leállításnál (is)
sutyi7021-12-2016 21:19:37 // 88865
Köszönöm a hozzászólást!
Piritu - 1.000.00021-12-2016 21:15:45 // 88864
Két megoldás lenne. Az egyik járhatatlan, a másik a csere :-)

A gumiharangnál engedi be a vizet.
Liquid21-12-2016 20:51:11 // 88863
ki kell cserélni a bowdent, nem nagyon van más megoldás
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2016 20:49:33 // 88862
mint a kávéfőző? :) mire érted váltásnál?
Shadin21-12-2016 20:45:16 // 88861
Mentségemre felhoznám, hogy nálam járt cartárs nem oly rég cserélt lendkereke, ami vadi új Sachs volt, kotyogott :-(
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2016 20:44:28 // 88860
gumiharangnál ereszti be a vizet, ha ki van szakadva akkor cserés
sutyi7021-12-2016 20:40:55 // 88857
Sziasztok,

Rendszeresen befagy a kézifékem, van valami praktika megelőzést illetően, leszámítva azt hogy nem húzom be?
norbi040921-12-2016 20:37:39 // 88856
Sziasztok! Rég írtam ide már, de jelentkezett egy furcsa szokása szeretett autómnak.
Mostanság a hideg reggelek óta, munkába menet van egy balos kanyar, ahol felmegyek az M0-ra. E kanyar után a motortér felől furcsa kerregő hang jelentkezik. Kb 5 másodpercig hallani. Jellege olyan mint mikor mondjuk egy csapágy amikor kezdi megadni magát és rezonál. Sebességtől, sebességi fokozattól ahogy figyeltem független, de leginkább kettesben szoktam kijönni abból a kanyarból. Itt a motor kb mindig 80 fok körül van. Lehet a véletlen műve, hogy mindig a kanyar után jelentkezik... vagy esetleg a balos kanyar lenne a ludas? De akkor más balos kanyar után miért nem hallani? Érdekes, hogy nem is a kanyarban, hanem amikor már gyorsítok ki belőle. Kezdek aggódni. Valaki esetleg találkozott már ilyennel?
Shadin21-12-2016 20:33:40 // 88855
Nem hallgattam az okosabbakra :-(
WarbiRunner (Gyuri)21-12-2016 19:58:07 // 88854
Igen, ezért kapott anno a 146 is bontott gyári lendkereket egy m-jet-ből. A gyári (felújított) kb 280Nm felett megpusztult. Remegett, kinlódott. A bontottal meg 330Nm-nél nem volt még semmi gond. Illetve. azóta sincs :-)
Liquid21-12-2016 19:55:32 // 88853
valami ilyesmi, plusz hideg az egész rendszer (mármint a kipuf) és ott is lecsapódik pára, legalábbis én így vezettem le magamban :)
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2016 19:44:27 // 88852
szép görbék :) legyen probléma mentes a vasad ...
Shadin21-12-2016 19:36:11 // 88851
Program (vissza)fejlődés :-)

Paksi tejfakasztó (Robi!):


KUL:


Kettőstömegű csere utáni próbálkozások:



És ez jelenleg a vége ahol nem rázza szét az egész autót:


Csak óvatosan a chiptuning ill. a gyári felújított lendkerék kombinációjával!!!!

Azért így sem rossz! 80-160 --> 12mp

MankySafeSoft
WarbiRunner (Gyuri)21-12-2016 19:13:37 // 88850
No gyerekek, megvolt a csobánkai szerpentin. A falu végén (kurta kocsma) betettem sport módba és adjad neki :-) Igen ,asszem ilyesmire emlékeztem. Ez a TI futómű valami zseniális. És most ehhez a futóműhöz volt nyomaték is. Jó volt :-) Apummal mentünk, életemben először hallottam tőle ilyet: "szerintem ennyi már elég lesz..." Lehet hogy utasként nem olyan jó? :-D
Aztán kikaptam egy budapesti dugót is :-S Jó az automata, de még jobb lenne egy villanyautó oda, ez a fék taposás k..ra fárasztó. Inkább kirakosgattam üresbe, ha jót tesz, ha nem.. Egyszerűen úgy kényelmes, a többi meg kezd nem érdekelni.
Viszont 560km-en most sokkal nagyobb forgalom mellett csökkent a fogyasztás is a múltkorihoz képest. 8.7-ből kijött cakkpakk, 1 óra araszolással, rengeteg gyorsítással a pályán, ahol lehetett 150 és néha felette. Már ha most is jól számolt a comp.
Alakul :-) És. Nem fáradtam el. Ez annyira jó :-)
Csabi21-12-2016 19:06:42 // 88849
A zsiga-trabi korszakban is gőzöltek a kipufogók, akkor hogy is van ez? :)
konigla21-12-2016 18:51:36 // 88848
Mivel volt olajfolyásom a nívópálcánál, közvetlenül a vétel utáni szervíznél, ezért kicsit érzékenyebb vagyok erre, de köszönöm, így már kissé nyugodtabb lehetek.
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2016 18:25:02 // 88846
no para, ha az égéstérbe menne a víz akkor egyből kapsz egy lambda csekkendzsint
Shadin21-12-2016 18:00:40 // 88845
Az a vicc, hogy ugye most raktam össze a motort. Le volt szedve a DPF és cseréltem az EGR hűtő fedelét. Ez utóbbi alatt egy hőcserélő van a víztér és a szívósor között. Ennek tömítése is cserés a műveletnél és frászt kapok attól, hogy miért gőzöl, sok-e vagy annyi amennyi kell legyen? Ugyan víz nem fogy, de pl. már járattam a motort miközben alatta feküdtem és a haspáncél felszerelésével foglalatoskodtam, és a DPF alsó csőcsatlakozásánál csöpögött a víz! A kiszerelt DPF 4 napig nem túl száraz helyen feküdt :-(

Aztán ma megint mentem vele, mert miért ne? -2 fok volt és okádta a gőzt magából. Üzemmeleg motornál is láttam tükörből néha a fehérséget :-(

Lehet, h ennyire nem melegszik fel a kipufogó rendszer és folyamatosan kicsapódik a nedvesség?

Már rémeket látok, de ezt csinálta gyári programmal is...
pettinke21-12-2016 17:48:29 // 88844
a katalizátor az elégetlen szénhidrogéneket vízgőzzé alakítja. hideg motornál a dúsabb keverék miatt több az elégetlen szénhidrogén :-)
Revitox21-12-2016 17:46:04 // 88843
Igen ez pontosabb magyarázat. :D
Piritu - 1.000.00021-12-2016 17:43:19 // 88842
bakker lemaradt a vége....
gyorsabban kicsapódik a pára még mielőtt eloszlana a levegőben.
Revitox21-12-2016 17:42:35 // 88841
A motorból induló megeg randizik a hideggel és páralecsapódás kelezkezik.
Én így tudom....
Piritu - 1.000.00021-12-2016 17:42:13 // 88840
Vízgőz mindig van, az elégetett szénhidrogén hidrogén részéből. Bizonyos körülmények közt lehet látni, mint a leheletet. Gyanúm, hogy hideg motornál alacsony a kipufogógáz hőmérséklete és gyorsabban kicsapódik a pára.
Shadin21-12-2016 17:20:59 // 88839
Szeretnék feltenni egy valószínűleg banális kérdést...

Hidegben miért távozik vízgőz a kipufogón nem üzemmeleg motor esetében?
Honnan van?

Bocsi...
ZoliNix21-12-2016 16:57:43 // 88838
Nekem kb 2 hete kezdte. Hétvégén mindig ránézek a löttyökre, semmi változás.
Hosszabb állás után teljes szintet jelez, rövid után 1, max 2 csík hiányzik.
Szerintem megijedni nem kell de néha ki kell nyitni a motorháztetőt.
konigla21-12-2016 16:46:41 // 88837
A műszerfalon megjelenő olajszint érték mennyire megbízható? Nekem egy napon belül mutatta full-ra, aztán két oszlop hiányzott, majd egy. Nem álltam sem emelkedőn, sem lejtőn...
Giuntini21-12-2016 16:20:15 // 88836
Lenne egy érdekes felvetésem! Valaki kiszámította százalékosan hogy regeneráláskor mennyi a teljesítményvesztés? Kell lenni teljesítményvesztésnek, hiszen a turbó is alacsonyabb nyomáson dolgozik.
Smith21-12-2016 15:13:07 // 88835
Igen tudom, az övé is fent van de ez nem az volt. Ez egy titán ezüst SW volt, egész pontosan olyan felszereltséggel amit keresek, azon az értékhatáron belül amit az autóra szánok. Még Yani linkelte ide, akkor néztem meg, de sajnos nem volt idő hamarabb elmenni megnézni. 2 napon múlt :(

Sajnos elég nehéz ügy, pedig szerintem nem lövök nagyon alulra a pénzzel :(

Pityukoma autója is tetszik, csak árban nekem magas lenne most.
Liquid21-12-2016 15:06:23 // 88834
Ezaz, viszont szerintem inkább a demo-t próbáld először, és ha majd az már rendesen működik, tudsz csatlakozni satöbbi, csak utána szórakozz tört verziókkal.
Nekem sok gondom volt velük, bár akkor még FES volt. Azért is vettem meg.
RomeoOne21-12-2016 15:01:25 // 88833
Ezeket találtam, jó ezek közül valamelyik?
RomeoOne21-12-2016 14:55:52 // 88832
Megnézem, hogy ncore boltban fent van-e :D
Liquid21-12-2016 14:46:45 // 88831
laptopra MES, annak a demo verziója megfelelő hibakiolvasáshoz, meg hogy megismerd , eldöntsd kell-e, aztán 50EUR...
telefonra nemtudom
RomeoOne21-12-2016 14:45:38 // 88830
Megjött az ELM327 csatim. Honnan töltsek le programot (és melyik verziót) a laptopra és a telefonra?
Köszi!
Kazes☻21-12-2016 14:43:12 // 88829
Ferke cartárs, Tárnok. :)
Giuntini21-12-2016 14:19:32 // 88827
Pityukomáé az!
Revitox21-12-2016 13:34:23 // 88825
Tud ajánlani alfás szerelőt Bp-n vagy környékén?
Szűrők és olajcsere ügyében.
Köszi
Smith21-12-2016 13:31:38 // 88824
Megelőztek, meg akartam nézni a titán ezüst TBi-t holnap, de már lecsapott rá valaki. :(

Nem egyszerű jó autót találni :(
Revitox21-12-2016 13:20:57 // 88823
Siker.
Az a mocsok kábel volt berögzítve és amiatt nem jött ki.

Csabi!..... Köszi a segítséget. :)
2. fotód segített.
Csabi21-12-2016 12:46:32 // 88822
Lőttem neked néhány képet, egyébként nagyon egyszerű a csere.
A könyvben el van írva (ez is) 35W-os izzó kell bele...
1. A motortérből egyszerűen cserélhető, a szélső kupakot lecsavarod...

2 így már látszik a D1S izzó foglalata

3. kiakasztod a két rögzítő drótot és már a kezedben is van az izzó

4 lehúzod a csatlakozót, amit rádugsz az újra és mehet vissza, ennyi! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.