Forum >> 159

yani🍀21-02-2017 20:38:29 // 91871
Megpróbálhatod szétszedni és kitakarítani, max néhány órát veszthetsz. Nem egy bonyolult szerkezet, Dömpivel kb. 2 éve megcsináltuk az övét, amit ebléma csere közben eltörtünk. Azóta is működik.
Danijb21-02-2017 20:32:38 // 91870
Sziasztok!
Sw hátsó csomagtèr nyitó embléma nehezen jön vissza nem akar működni. Lehet javítani?
Köszönöm
WarbiRunner (Gyuri)21-02-2017 20:27:02 // 91869
Viszont a MES-ben "Odometer at last replacement "-et ír, szóval akkor a meghatározás félrevezető.
WarbiRunner (Gyuri)21-02-2017 20:23:24 // 91868
Jé és tényleg.. :-)
Marseus21-02-2017 20:18:47 // 91867
Ennyivel nagyon kiegyeztem volna én is a 2.4 - nél. Azért jó érzés,h már mögötted van mih..?!.. :-)) Mostmár jöhet a turbó...:-D
yani🍀21-02-2017 20:18:45 // 91866
Szerintem félreérted. Az utolsó DPF csere óta megtett távolság 118600 km
119 km különbség a két számláló között simán elmegy.
WarbiRunner (Gyuri)21-02-2017 20:18:04 // 91865
Az valami mást jelenthet. Nekem is 126900km-nél (vagy valami ilyesmi) írja a dpf cserét. Akkor már nálam volt az autó, tuti nem cseréltem. :-)
tdemeter21-02-2017 20:12:43 // 91864
Köszi a blogot, rám dettó ugyanez vár.
Nekem is folyik valami, bár én speciel a turbónál látom.
A kuplung viszont gagyi erősen:(
Bombi21-02-2017 20:10:32 // 91863
Egy generátoron, termosztáton, akksin, EGR-szelepen, lökösön túl vagyok.;)
Erhard 242 (Pure Energy)21-02-2017 19:59:20 // 91862
biztos vagyok benne, hogy nem cseréltek benne DPF-et :) 2.0-hoz még nem is kerestek soha...ott nem megy tönkre
Smith21-02-2017 19:52:38 // 91860
Azt tudom, a 166-ban is ugyanígy volt elcsúszva a kettő. Igazából a DPF csere részt nem értem, hogy ott mi a szöszt jelent az a 118600 km. Akkor még nem volt nálam, tehát akár cserélve is lehetett, dehát azóta belement nálam is majd' egy ezres. Mondjuk az is veszettül érdekes, hogy 118600-nál DPF csere és 119-nél meg eladják.
btsabi21-02-2017 19:38:17 // 91859
Sikeresen eltörtem a helyzetjelző kiszedő kis fülét.Van esély az izzó kiműtésére a lökhárító levétele nélkül?
Valamint lehet kapni pótalkatrészt valahol?
Erhard 242 (Pure Energy)21-02-2017 19:35:49 // 91858
sosem fog ugyan annyit mutatni a kettő csal az óra :)
Smith21-02-2017 19:33:47 // 91857
Ma hazaérve kiolvastam a dolgokat. A műszerfalon lévő hőmérő elég pontosnak látszik, 90-re van szegezve, és kiolvasva is vehetjük 90-nek:



Ellenben van kis anomália, a kiolvasás szerint a DPF 118600-nál volt cserélve, ami azért meglepő, mert a kiolvasás szerint az ECU-ban most van 118716, és már én többet mentem vele bőven január 17 óta, mint 116 km... A műszerfal ehhez képes 120900-at mutat :)



Ez nem tudom, hogy jön ki neki :)
emGéza21-02-2017 19:07:18 // 91856
SNR kerékcsapágyról van valakinek valami véleménye ?
Vagy valami ajánlat más gyártó termékére ?
Sajnos mindkét első "zenész" , épphogy megfutották a 20ezer km-t .
Szerintem (!) , többet kellett volna . Azért megvárom , hogy a nyári gumikkal ,
hogyan muzsikál . Azon a pár héten már úgyse múlik semmi .
yani🍀21-02-2017 18:38:16 // 91855
Remélem soha nem fogom látni, amikor komolyabb alkatrészt kell majd cserélned!:-(
Bombi21-02-2017 18:12:56 // 91854
Minden vissza, pont megtaláltam újra, de mondjuk drágábban, mint rémlett. 7.000 most az olaszautobonto.hu-n, 3 rémlett.
Bombi21-02-2017 18:10:16 // 91853
Ciao!

Pár hete keresgéltem a sérült elejű 159-esemhez cuccokat. Akkor simán találtam a fényszórójához "pót-füleket", most viszont sehogy se találom.
Valaki tudna segíteni rajtam? A két fülecskéről beszélek, ami felülről tartja a fényszórót. Ha valaki esetleg tudna csak komplett fényszóró-házat, azt is megköszönném!

Bombi
wk 16621-02-2017 17:45:16 // 91852
Elöl a motortérből be lehet bikázni.A tűzfal előtt van egy doboz.
ProdyG21-02-2017 15:59:45 // 91851
Nekem is ilyen van, 1 hónapja vettem, nagyon jó!
Smith21-02-2017 13:25:18 // 91850
Na legyen itthon ilyen is, jól jöhet bármikor. Meg a hiányzó hátuljú 166-ot is fel kell támasztani, az akkuja meg hátul van a megszűnt csomagtartóban. Majd ezzel a töltőcsodával tervezem előlről feltölteni valahogy :)
Kócosw21-02-2017 08:10:47 // 91849
Nekem meg dedikalt polom van par kigyurt ember alairasaval, en sem akarom masra hasznalni :D
Haddel21-02-2017 05:54:57 // 91848
Szerintem épp regenerált.
Piritu - 1.000.00020-02-2017 21:53:14 // 91847
Találtam is egy dedikált "Mönchoshof Kellerbier"-t a spájzban. Most már tudom, hogy dedikált, mert nem akarom másra használni. :-DD
Liquid20-02-2017 21:50:39 // 91846
Igyunk erre is :D
Piritu - 1.000.00020-02-2017 21:49:15 // 91845
Kösz, ma sem keltem fel hiába :-)
Liquid20-02-2017 21:46:31 // 91844
Olyan gép amin nem akarok mást csinálni :) Így nem baj ha a HDD serial-t átírom a windowsban, a jó ég se tudja mit szólna hozzá mondjuk a számlázó/könyvelő akármilyen program amit szintén aktiválni kell
Piritu - 1.000.00020-02-2017 21:41:14 // 91843
Láma kérdés, mi az a dedikált gép? Nekem egyiket se írta alá a dobozán híres ember :-(
Piritu - 1.000.00020-02-2017 21:34:51 // 91842
Nem is gondoljátok, hogy milyen jó kis cucc ez a FES/MES.
Asszony OFF-jához kutakodom már régóta progit.
Hasonló típusspecifikust nem találtam a neten, csak az OBDAutoDoctor-t. Azt hittem jó lesz, mert egy csomó dolgot tud. Erre ma elvittem "profihoz" és kiolvasott egy olyan hibakódot, amit ez nem látott. Meg a conrad.de-nél Regensburgban vásárolt XXLTech NX200 kiolvasó sem...
Liquid20-02-2017 21:24:33 // 91841
ja látom, ez a windows-ban a HDD serialt hekkeli meg, ez így valóban jobb, bár max. egy dedikált gépen merném meglépni..
Smith20-02-2017 21:11:56 // 91840
Hátha kell valakinek: http://gofile.me/23K1n/ZSlKWK7ZE

A telepítője teljesen a gyári, nincs piszkálva. Sajnos nem maga az aktiváció lett megbuherálva benne. Attól aktiválódik, hogy a program elfogadja az aktiválási kulcsot (ami természetesen egy valamikor megvásárolt példányé, adott HDD azonosítóhoz regisztrálva), de miután belép, ellenőrzi a szerveren, hogy nincs-e fekete listán a példány. Mivel ott van, legközelebb megint FREE-ben indul. Ha nincs net a laptopon használat közben akkor örökké működik.
Liquid20-02-2017 21:02:25 // 91839
Én kb. 3-4 éve vettem meg azóta használom :) Bár utsó alkalommal, a laptop telepítésnél már problémáztak, hogy kódot kérek, de végül adtak.
Szóval a program örök, csak a frissítés 1 éves. Lassan ismét meg kell vennem.
Kérdés, hogy miként oldották meg az aktiválást, az is tört...
Nekem dőlt-borult az összes tört FES amit próbáltam anno, állandóan kilépett, nem tudott csatlakozni stb. Akkor vettem meg amikor MES lett, így ez utóbbiból nincs tapasztalatom törtekkel.
b007720-02-2017 19:07:30 // 91838
Jól sikerült a javítás :) Azért még a 250-300 sem kevés szerintem, hallottam, hogy elvileg a fordokban ekkorra már a sokadikat kell cserélni :) Az enyém is biztos kihúzta volna eddig is akár, de városi autó volt, ez gondolom megtette a magáét és 200 körül már haldoklik.
Smith20-02-2017 17:57:46 // 91837
Az 50 EUR nem sok, csak az a baj, mint privát user sem kapom meg a progit "örökre", csak 1 évre szól a frissítés. Aztán fizetni kell újra, ha frissíteni akarok.

Nekem megvan a 3.1-es verzió, igaz, hogy ha van net a gépen, akkor észreveszi a svindlit, és utána újra meg kell adni az aktiváló kódot. De amíg ki nem lépsz, működik, és mivel aktiválós, ezért nem beszélhetünk törésről, ugyanaz a program fut, mint ha megvetted volna.
Smith20-02-2017 17:54:24 // 91836
Igen, egy ilyen képernyőt fogsz látni, mint én :)

http://www.alfaamore.hu/forum/alfa_romeo_159#16480908
Zselé20-02-2017 17:39:12 // 91835
Énis erre gondoltam. Hogy lehet ezt megnyugtatóan megtudni? kiolvasás?
droberto20-02-2017 17:10:31 // 91834
Tudom. Csak az 5 körösről beszéltem. :)
Csabi20-02-2017 16:13:46 // 91833
Ennek ellenére azért mégis jól bírják , mert 159 es berkekben, ha problémákról van szó a lendkerék ritkán kerül szóba... Ha abból indulunk ki hogy az 59ek 95%-a külföldi és ezeknek (állítólag :) ) a 90%-a tekert km-óra állású akkor a 250-300 akár lehet 4-500 is...
Kolci20-02-2017 16:01:20 // 91832
Hát az 59-nél már "javítottak" a lendkeréken. Az 1.9-es 156-omban 517-né kellet kuplungot cserélni, és természetesen a kéttömegűt is.
Gondolhatod, hogy meglepett, hogy még a gyári cuccok voltak benne, még a csavarok meghúzásának ellenőrzését igazoló festések is sértetlenek voltak nemcsak a kuplungnál, de még a váltó-motor összefogóknál is.
Az 59-nél már úgy csinálták, mint a többi európai, hogy lehetőleg 250-300 között tuti elfáradjon :(
b007720-02-2017 15:53:19 // 91831
Köszi!
Igen, nekem is ez volt a véleményem. Komplett szettet néztem hozzá amiben elvileg minden benne van a lenkeréktől kezdve a kinyomó csapágyig és tengelyig. Csak nemrég mondta haverom, hogy van olyan autó amiben a lenkerék 400e-et is kihúz, ezek szerint a 159es nem az a fajta, gondoltam inkább rákérezek mielőtt komplett szettet rendelnék.
Kolci20-02-2017 15:44:57 // 91830
Háááát sanszos, hogy az sincs a helyzet magaslatán. Én cserélném a lendkereket is, mert ha azért szét kell szedni akkor az nem jó. Ez már nem a 156, hogy a dupláját is kibírja a kéttömegű. A hátsó főtengelyszimeringet, és a hidraulikus kinyomócsapágyat semmi esetre se hagyd bennt, mrt azok is meg tudják adni magukat, és egy nyaralásnál külföldön..........
Liquid20-02-2017 15:43:54 // 91829
A MES-t sztem érdemes megvenni, bár egyszerű hiba kiolvasásra a demo is elég.
A tört verziókkal nekem csak a szívás volt.
ProdyG20-02-2017 15:32:40 // 91828
Rászánom magam a hibakód kiolvasó kütyü vásárlására, mert előbb-utóbb úgyis kell...
A Multiecuscan programot mindenképp meg kell venni, vagy okosba is működik (nmag)?
ELM327 kiolvasóra mennyi pénzt érdemes szánni?
köszi!
b007720-02-2017 15:27:26 // 91827
Sziasztok,

Most lesz majd 200e km az autómban, a kuplung más sajnos néha csúszkál... Ezért cserés lesz, az lenne a kérdésem, hogy a kettős tömegűt is illik/kell már cserélni ennyi km-nél?
Elvileg ezek még a gyáriak benne, a szervizkönyve szerint nem voltak cserélve, mivel külföldi magánszemélytől vettem és az eddigi tapasztalataim szerint valós a szervizkönyv én ebben az esetben is valósnak tartom, tehát elvileg ez még a gyári kuplung és kettős tömegű van benne.
RomeoOne20-02-2017 15:20:53 // 91826
Lehet, hogy pont regenerált?
Zselé20-02-2017 15:08:17 // 91825
Nem de nem is a zörgés érdekel hanem az alapjárat ugrálása
yani🍀20-02-2017 14:49:36 // 91824
Próbáltad levett hátsó dobbal? Akkor is zörgött?
Kolci20-02-2017 14:12:48 // 91823
nem lehet, hogy a dpf-ben összetört egy része a szűrőtestnek?
Egy 59 ről már vettünk le úgy hátsó dobot, hogy ki tudtunk belőle rázni egy pár db szűrőtestet. utána belenéztünk hátulról a dpf-be és egy része levált, bár azt nem értettük, hogy miért, mert külsérelmi nyomok nem voltak.
Ha nagyobb mennyiség tört össze, lehet, hogy az folytja a motort, és pár darab meg hátúl zörög.
Zselé20-02-2017 13:51:33 // 91822
Sziasztok, elég ilyesztő dolgot produkalt ma az auto, remélem valaki ismeri a jelenség okát: tehát még mindig nem került sor a hátsó dobom cseréjére, igy néha néha gázelvételre és alapjáraton is csörömpölni kezd az auto. Ez nem is akkora meglepetés, viszont miközben csörömpölt, megálltam a pirosnál, és alapjáraton 800-1100 között ütemesen ugrált a fordulat, ezzel együtt pedig jókat rándult a kasztni is. Mikor zöldre váltottunk elindultam, majd kb 1 km mulva leparkoltam, addigra szépen egenletesen járt a motor, a kipufogo is elkussolt... Ez milyen jelenség lehet?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.