Új emblémásítás blog
Forum >> 159
Lexlutor06-03-2017 20:06:01 // 92409
ott221706-03-2017 20:04:41 // 92408
Teljesen egyetértek .
Erhard 242 (Pure Energy)06-03-2017 20:04:04 // 92407
nem tudom mennyi el felújítás, de egy vacsi új lendkerék sem oly drága az európai típusokhoz most már... az alfa felújított lendkerekek 2ft-ot sem értek az biztos anno
Piritu - 1.000.00006-03-2017 19:48:30 // 92406
...ez az oldal meg pont arról szólna, hogy ne kelljen mindenkinek keresgélni.
Ha valaki egyszer kijárta az utat, másnak más ne kelljen. Kezdve a "hogyan szedjük le az ajtókárpitot" témától, a hol újíttassuk fel a turbót témáig...
Ha valaki egyszer kijárta az utat, másnak más ne kelljen. Kezdve a "hogyan szedjük le az ajtókárpitot" témától, a hol újíttassuk fel a turbót témáig...
Piritu - 1.000.00006-03-2017 19:46:29 // 92405
Miután felcsigáztad mindenki érdeklődését, most már elárulhatnád, hogy melyik az a két hely :-)
ott221706-03-2017 19:44:03 // 92404
Nekem semmi kifogásom a jó minőségű felújítások ellen sőtt !!! ,én is találkoztam olyan szakival ,hogy le a kalappal előtte. A baj az ,hogy marha nehéz megtalálni őket ,ill.,hogy mire rátalálsz lehet.hogy sok lesz a tanulópénz.
Giuntini06-03-2017 17:33:06 // 92403
Ez a 159-esek nagy részénél fennálló jelenség. Nem hiba, ha van egy kis remegés. Ha álló helyzetben tekered vagy nagyon kis sebességnél nagyrészt ezt lehet tapasztalni mindegyiknél. A szervó meghajtó szíj okozza, ezt annsk idejèn többen mondták.
mizooo06-03-2017 16:34:25 // 92402
TáDé06-03-2017 15:50:44 // 92401
Kuplung: Nyáron volt cserélve a kuplung szett, LUK dobozban Valeo jött ... :(
Chip: én nem bántottam, igaz a DPF ki volt már írva amikor megvettem ... Mankyval meg kellene nézetnem ...
Chip: én nem bántottam, igaz a DPF ki volt már írva amikor megvettem ... Mankyval meg kellene nézetnem ...
Kolci06-03-2017 15:23:51 // 92400
Mivel az 1.9 jtd hez egy sachs 88 és egy valeo sincs száz, ezért mostmár nem éri meg annyira a felújított. A 2.4-hez is a legdrágább 140, de egy valeo se több 110-nél, itt csak a legdrágább luk-nál érné meg elgondolkozni egy felújításon.
Kolci06-03-2017 15:17:47 // 92399
Én csak 8-at szereltem be sk, ebből egy lett garis, de azt valahonnét hozták, s nem ott újították fel ahol a többit. Ezek között volt fiat csoport, vw csoport és ott még DSG is, PSA csoport és Renault. Ezeken felül úgy, hogy nem szereltem, de átment a kezemen egy-pár darab. Egyett hoztak vissza, hogy induláskor berázza a kocsit pedig két kuplungot is tettek hozzá. Miután feltettek egy gyárit és azzal is rázott, kiderűlt, hogy a motorral van probléma ami a kopott kuplunggal nem jött ki.
Az országban csak egy két helyen tudnak jót csinálni a többi sajna kókler.
Az országban csak egy két helyen tudnak jót csinálni a többi sajna kókler.
Tuco06-03-2017 15:03:46 // 92398
Szia!
Nem nálam nem sír a szivattyú. Alacsony fordulaton van egy kis remegés a kormányban meg egy kis morgó hangja van amik fordulatszámemelésre eltűnnek. Ezért is gondolok a szivattyúra.
Nem nálam nem sír a szivattyú. Alacsony fordulaton van egy kis remegés a kormányban meg egy kis morgó hangja van amik fordulatszámemelésre eltűnnek. Ezért is gondolok a szivattyúra.
ott221706-03-2017 13:52:13 // 92397
Nekem a főtengelyem tört el kétszer is. Másra nem tudtunk gondolni mint ,hogy a kettőstömegű a ludas. Persze elsőre is megnéztük nem kottyant ,beszerelve sem rázkódott a kaszni stb.,mégis ujra tört a főtengely. Szívesen elvinném olyan helyre ahol meg tudják nézni normálisan ,hogy mennyire van kiegyensúlyozva . De én nem kockáztatnék felújítással , különösen egy Erhardos árat figyelembe véve. Persze abban sem kételkedem , hogy van profi felújítás ami tényleg ok. De kb. lelőném magam ha az új motorba a régi bizonytalan lendkereket ,vagy felújítottat tenném bele és ezt a motort is hazavágná.
Laca6206-03-2017 12:51:33 // 92396
Szia ! Sajnos hasonló gondokkal küzdök Én is. Nálam annyiban más a jelenség,hogy a szivattyúnak már hangja is van.Hidegen alig hallható,de melegen már nagyon zavaró,hangos.Én is cseréltem már olajat,sőt az olajtartály is gyári új.Tehát a benne lévő szűrő sem okozhatja a jelenséget.
Neked nem sír a szivattyú ?
Neked nem sír a szivattyú ?
Tuco06-03-2017 12:26:28 // 92395
Hát ez is igaz! De akkor,hogy tudnám kiszűrni melyik a ludas? Nem akarom cserélni mindkettőt ha nem muszály!
pettinke06-03-2017 12:12:24 // 92394
országúton meg autópályán nem forgatod a kormányt akkor kitéréssel.
Tuco06-03-2017 11:41:29 // 92393
Akkor nem rakoncátlankodna magasabb fordulaton is?
Mert menet közben, orsuzágúton, autópályán minden ok.
Mert menet közben, orsuzágúton, autópályán minden ok.
pettinke06-03-2017 11:35:19 // 92392
hát ... lehet ám a kormánymű is :-(
Tuco06-03-2017 11:23:06 // 92391
Manapság azt kezdem tapasztalni,hogy kis fordulatnál olyan morgó hangja van a kormányomnak és egy picit berázkódik is. Mivel menet közben minden ok én arra gondolok,hogy kezd rendetlenkedni a szervószivattyúm. Az olajat már cseréltem de a hibajelenség megmaradt. Tapasztaltabb cartársaktól kérdezném,hogy ez szivattyúcsere lesz?
fazek06-03-2017 10:48:49 // 92390
Köszi szépen! Ma alaposan letakarítom.
Erhard 242 (Pure Energy)06-03-2017 09:03:26 // 92389
én még jól felújított lendkerékkel nem találkoztam... 20-ból 20 garis lett... talán a gyári jó lehet
Kolci06-03-2017 08:58:23 // 92388
Azért az a lendkerék felújítás minőségétől függ. A jó helyeken az adott gyártó szettjét teszik bele kompletten, és egyensúlyozzák ki. Ilyenkor még az is előfordul, hogy jobb lesz, mint az eredetileg szerelt, mert a gyártói módosítás is belekerül. Az a cég, amelyik ettől eltér, az meg nem is felújító, hanem kókler.
Itthon van jó cég, a régi autómra csináltattam is, és nagyon jó volt. Ismerősnek adtam el a kocsit, és kb 100 tekert bele, s semmi baj.
Itthon van jó cég, a régi autómra csináltattam is, és nagyon jó volt. Ismerősnek adtam el a kocsit, és kb 100 tekert bele, s semmi baj.
ott221706-03-2017 08:55:14 // 92387
Ez nagyrészt attól van ,hogy indításnál az akku saru rossz kontaktja miatt ,és a nagy átfolyó áram miatt beég a saru ,és az akku kivezetése, és persze oxidálódik is. Nem kell nagyon parázni ,csak alaposan meg kell tisztítani / fém tisztára / a sarut és a akku kivezetéseket is. Néha előfordul, hogy a saru és a vezeték kontaktos ,vagy az akku haldoklik ,de ritka ilyen hibajelenségnél. Remélem tudtam segíteni.
WarbiRunner (Gyuri)06-03-2017 08:46:14 // 92386
Amit te írsz, az tipikusan az alul túl nyomatékosra írt chiptuning (és/vagy felújított lendkerék ) miatti jelenség. A lendkerék nem viszi át a nyomatékot és beráz. Ha felújított lendkereked van és chippelt a gép, akkor tuti hogy az a bűnös.
RomeoOne06-03-2017 08:21:09 // 92385
Jól néz ki. ET35, kicsit kintebb is van, mint a gyári. Ha annyi a legnagyobb baja, ami le van fényképezve, akkor megéri szerintem.
btsabi06-03-2017 07:03:36 // 92383
SzTomi06-03-2017 06:27:21 // 92382
thesonnyfive06-03-2017 00:24:59 // 92381
Sziasztok!
Új vagyok, szóval nézzétek e a naívságom, de fontos. Szükségem lenne egy használati utasításra. Létezik ilyen kézikönyv? Egy csomó minden van, amit szeretnék tanulmányozni. 159 / sw / 2.4 / jtdm / 2006. Előre is köszi bármilyen segítséget! Sanya
Új vagyok, szóval nézzétek e a naívságom, de fontos. Szükségem lenne egy használati utasításra. Létezik ilyen kézikönyv? Egy csomó minden van, amit szeretnék tanulmányozni. 159 / sw / 2.4 / jtdm / 2006. Előre is köszi bármilyen segítséget! Sanya
Zolibácsi05-03-2017 23:46:26 // 92380
kulcsban elemcsere?
Haddel05-03-2017 23:06:11 // 92379
Engem mindig be tudnak rakni😃
Liquid05-03-2017 22:33:51 // 92378
akkor nem csodálom, hogy leér mindenhol :)
fazek05-03-2017 22:29:22 // 92377
Úgy már én is jártam, de az után ismét tudtam indítani. Most meg se kép se hang,kiveszem a kulcsot majd vissza, de semmi.Még a központi zárat se kezelte a kulcs nyomkodására.Minden elektronika megszűnt. Amíg nem vettem le az akkusarut, semmire nem reagált. Ha pedig sűrűbben elő fog fordulni akkor muszáj lesz villamossági szakihoz vinnem :-(
Zolibácsi05-03-2017 21:53:07 // 92376
Ilyet nekem is szokott, elfelejtem benyomni a kuplung pedalt...
Zolibácsi05-03-2017 21:50:25 // 92375
DZ Zsoltiekat a heten el sem ertem telefonon ugy tele vannak
Liquid05-03-2017 20:38:55 // 92373
milyen méret van 16-ban?
Haddel05-03-2017 20:20:08 // 92371
Dz tuning & service
Kispesten a vágóhíd utcában
Kispesten a vágóhíd utcában
Shadin05-03-2017 20:09:57 // 92370
Nekem motorféknél ráz meg tartós 130-nál, de kigyorsításkor nem. 2.0 ugyan ezt csinálta. Lendkerék csere és féltengely zsírozás után is mindegy melyik kerékkel
Mattee8905-03-2017 20:07:36 // 92369
Sziasztok,
tudtok ajánlani Budapesten vagy a környéken korrekt és megbízható szerelőt, aki ért a típushoz? A helyzet az hogy nemrég költöztem fel, a megszokott szerelőm így már meglehetősen távolra esik, viszont szerelni-való mindig akad :D.
tudtok ajánlani Budapesten vagy a környéken korrekt és megbízható szerelőt, aki ért a típushoz? A helyzet az hogy nemrég költöztem fel, a megszokott szerelőm így már meglehetősen távolra esik, viszont szerelni-való mindig akad :D.
Haddel05-03-2017 20:05:11 // 92368
TáDé05-03-2017 19:02:43 // 92367
Nem tudom az enyémen mióta levedzik, de már az utolsó olajcserénél is láttam, azóta elmentem vele több mint 6000 km-t ...
SzTomi05-03-2017 18:58:41 // 92366
Egy ilyen kódot találtam: 55187130
de ez szerintem az egész y cső, nekem pedig a felső utolsó része kellene.
Kérdés, hogy használhatom így az autót míg meg nem jön az új, vagy inkább várjam meg?
de ez szerintem az egész y cső, nekem pedig a felső utolsó része kellene.
Kérdés, hogy használhatom így az autót míg meg nem jön az új, vagy inkább várjam meg?
yani🍀05-03-2017 18:57:11 // 92365
Tök mindegy, úgyis kicseréli apránként az egészet 😀
TáDé05-03-2017 18:55:33 // 92364
SzTomi: Ha megtaláltad, nekem is szükségem lesz rá ...
TáDé05-03-2017 18:48:31 // 92363
Shadin:
Nem biztos, hogy féltengely.
Nálam a hibajelenség az volt, hogy 5. és 6. fokozatban 1500 és 2000 fordulat között, padlózva rázott/vibrált az autó.
A probléma még nincs megoldva, de a féltengelyek (mindkét oldal) cserélve lett ... :(
Most a porlasztócsúcsok vannak kiszedve, holnap megy tesztelésre, elég szívás volt kiszedni ... szerintem az 1. hengeré el is halálozott ... :(
Nem biztos, hogy féltengely.
Nálam a hibajelenség az volt, hogy 5. és 6. fokozatban 1500 és 2000 fordulat között, padlózva rázott/vibrált az autó.
A probléma még nincs megoldva, de a féltengelyek (mindkét oldal) cserélve lett ... :(
Most a porlasztócsúcsok vannak kiszedve, holnap megy tesztelésre, elég szívás volt kiszedni ... szerintem az 1. hengeré el is halálozott ... :(
WarbiRunner (Gyuri)05-03-2017 18:23:38 // 92362
nem 33-as, de boxi...
WarbiRunner (Gyuri)05-03-2017 18:21:15 // 92361
:-)
Éppen Ezt nézegetem. Csak tudnám hova tenni... :-)
Éppen Ezt nézegetem. Csak tudnám hova tenni... :-)
RomeoOne05-03-2017 17:26:47 // 92360
Mármint mozgókúpos csavarral. Közp. gyűrű csak akkor kell, ha eltér az agyméret. Ami amúgy valószínűleg el fog, ha nem gyárit teszel fel.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
541
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?