Forum >> 159

forrasr24-03-2017 11:27:55 // 93058
Győrben a Sáhóműhelyben nekem adtak olyanra ajánlatot, hogy porfestik ezüstre az egész felnit, és utána a peremről lekapják a festést majd polírozzák csak a peremet. Nem tudom segít-e de ezek alapján van mód fényezett/polírozott kombinációra, a kérdés, hogy a Te küllős kerekeddel is el tudnak-e követni ilyesmit.
fazek24-03-2017 10:50:49 // 93056
Nem kell hozzá csápos :-) Én az útcán cseréltem síma ügy volt.
Nekem is beázott, én cseréltem a lámpákat, azóta jó.
tdemeter24-03-2017 10:41:07 // 93055
Közben a nagy googlézés közepette találtam egy fórumot ahol az összes 159-es felnit meg lehet nézni fotóról, adatokkal - igaz lengyelül :)
Ott az enyém is, 50501581. Ezt nemtom mivel kéne értelmesen felújítani.
tdemeter24-03-2017 10:29:07 // 93054
Urak! Felnifelújítás előtt állok.
Sajna olyan felnim van ami kívül tükrős, belül meg festett. A tükrös részt a gyárban eredetileg egy esztergagép húzza le, de ezt kb senki se vállalja el így felújítani...

Ha meg szeretném tartani ezt a tükrősségét, akkor az egyetlen opció a telibepolírozás lenne. Az viszont nem festhető, ezért kb hetente újra kéne waxolni, hogy ne egye meg a rozsda.
Már 15 helyen végigérdeklődtem, de úgy látom, hogy ez nem fog így összejönni.
Így eljutottam oda, hogy akkor inkább fessük le.
Az a kérdés, hogy szerintetek a vezuv hamu szürke autohoz illik-e egy világosabb antricit szürke felni? Ott legalább kicsit kijön ez a világos-sötét hatás.
Más ötletem nincs, bármire festem, ott az nem lesz ilyen hatású.

Valakinek vmi ötlet, javaslat?
Dömpi (il dottore)24-03-2017 10:22:15 // 93053
igaz, elfelejtettem, hogy akkor nekem éppen a csáposon volt a kocsi
RomeoOne24-03-2017 10:19:51 // 93052
Hát jó, de ha nem tudod felemeltetni a kocsit, akkor nem triviális, hogy melyikkel van több kínlódás.
Dömpi (il dottore)24-03-2017 09:54:17 // 93051
ácsi!
ködlámpa kiszereléshez NEM kell leszedni a lököst!
blog
Dömpi (il dottore)24-03-2017 09:48:15 // 93050
Tegnap megvolt a próbaüzem: elvittem a gyerekek bringáit a kb. 500 méterre lévő autómosóba lemosni :)
RomeoOne24-03-2017 09:40:37 // 93049
Leveszed a lököst és 3-4 csavar fogja. De ha beázik, akkor ez nem hiszem, hogy megoldja a problémát. Maga a ködlámpa egy egységet képez a búrával, ha rosszul rakják fel, akkor nem beázik csak eláll a kerettől.
BigBratyó24-03-2017 09:28:30 // 93048
Minden reggel ezzel indul a nap, hogy elolvasom az összes hozzászólást :P Az csak a lökhárító leszedés, de nem volt evidens nekem hogy le kell szedni :) de ezek szerint le kell. illetve a lökös leszedése utáni kép sem ártana, hogy miként néz ki belülről.
yani🍀24-03-2017 09:24:49 // 93047
Kb 20 hozzászólást kell visszaolvasnod :-(
BigBratyó24-03-2017 09:16:18 // 93046
Sziasztok! Első ködfényszórók kiszereléséről van valakinek blogja? Úgy néz ki rosszul rakták össze a lökhárító fényezésekor anno, mert beázik...
Köszönöm
WarbiRunner (Gyuri)24-03-2017 08:49:13 // 93045
Köszi :-) Kicsit megkönnyebbültem, hogy ennyi volt a baj. Két napom azért rendesen ráment és két dolgot elhatároztam.
Bár végig rángattam az összes injektor vezetékét, a box túl sok plusz hibalehetőség nekem így. Az kikerül majd, ha lesz időm foglalkozni vele és kap egy rendes remapot.
A másik: lőttem használt egy win tabletet. A laptopot úgyse hurcolom, de az világos, hogy akkor lesz lelki nyugalmam, ha ott van mindig valami kiolvasó eszköz.
RomeoOne24-03-2017 08:13:14 // 93044
Nem te vagy az első, aki így járt és azóta sem derült ki, hogy mitől jön elő.
Liquid24-03-2017 07:54:51 // 93043
Pontosan úgy van ahogy Zolibácsi írta :)
Általában azok is nála kötnek ki, akik máshol kezdik...
Zolibácsi24-03-2017 07:43:06 // 93042
Minden masodik dizel 159-et Magyarorszagon Manky irt...
Chris15924-03-2017 07:40:51 // 93041
sziasztok!

Chiptuninggal kapcsolatosan érdeklődök.
159 esetében melyik vált be, sokan csinálnak már ahogy nézegettem.
AET, Kollár, Rigotech...stb
Ahogy visszaolvastam sokan dicséritek a Manky féle chipet,156-os alfáknak minden porcikáját ismeri de mi a helyzet a 159-el véleményetek róla?
ott221723-03-2017 20:40:55 // 93040
Gratula !! Most már megsimogathatod a vasat ,hogy ne vegye a szívére a sok átkot amit rászórtál ! :)
A rángatás meg valószínűleg a rendszerbe került levgő miatt lehetett . Aztán ha van időd és kedved meg lehet nézni a többit is ,hogy megelőzd a bajt.
Liquid23-03-2017 19:58:18 // 93038
így van az automaták 200 lovasak, csak a manuális váltós lett 210ló
Bushmaster23-03-2017 19:55:11 // 93037
Main-dark gomb aztán a jobb alsó menü utána a bal alsó első második gomb és ott kivalasztod a nyelvet utána már menni fog .
De csak járó motornál bírod beallitani.
Zselé23-03-2017 19:45:05 // 93036
Sziasztok, ma egy érdekes dolog történt. Magára hagytam az autót egy kollégámmal, egy parkolóba, míg el kellett intéznem valamit. A kulcsot kivettem, de ott hagytam nála. Állítólag az történt, hogy egyszer csak kattant valami, és a két első ablakot teljesen, a hátsót meg résnyire lehúzta magától az autó. Ez mi a fene lehetett? :D
slimer23-03-2017 19:41:57 // 93035
Köszönöm, akkor arra felé fogom keresgetni.
SanyiJTD23-03-2017 19:16:09 // 93034
Pedig bizony a navin kell beállítani.
Morfiusz Cédula23-03-2017 19:01:35 // 93033
Ja, valóban. Pont ezért is különösen megrázó volt ezt a legutóbbi kalandodat olvasni.
De ügyesen megtaláltad és megoldottad, gratula!
Morfiusz Cédula23-03-2017 18:56:56 // 93032
Én még nem csináltam, de hasonló előtt állok, mivel eltört az egyik fényszóróm rögzítő fülecskéje. Egyelőre Shadin kollega által feltöltött e Learning anyagban nézegettem, ha jól értem, eszerint le kell szerelni az alsó motortakarót is. Ezeket találtam hozzá ebben az anyagban egyébként:

Lámpa ki- , beszerelés
Motortakaró
Lökhárító le- és felszerelés
WarbiRunner (Gyuri)23-03-2017 18:36:22 // 93031
Mint a Tied :-) A mi autóink elég tesók, hasonló az előéletük.
WarbiRunner (Gyuri)23-03-2017 18:34:35 // 93030
Hogy hogy ilyen szép, nem tudom, lehet volt polírozva. Bár ha nagyon megnézem, látszanak körkörös hajszálkarcok, gondolom egyszer-kétszer látott gépi mosót. Egy két láthatóbb karc van rajta, de azok sem vészesek, azok miatt még políroztatni sem viszem.
Én azt mondom, hogy jó gazdijai voltak, vigyáztak rá :-)
Az eredetvizsgán szép homogén rétegvastagságot mértek. Megkértem, hogy alaposan nézzük át, sehol nincs fényezésre utaló nyom, 99% hogy soha semmilyen sérülése nem volt. Még a féknyergek sincsenek kifakulva...
Nem akartam én 2.4- automatát, de ez volt az egyetlen az akkori kínálatban amiről biztos lehettem, hogy nem tekert és nem volt törve. Plusz azonnal beleszerelmesedtem a belső terébe. Áá az nagyon szép :-)
Mostanra meg ráfüggtem az 5 henger könyörtelen hangjára is egy kicsit :-)
slimer23-03-2017 18:26:57 // 93029
Sziasztok! Egy apró, de roppant idegesítő problémám volna. Most vásárolt 159-esen (2007. 12. hó) képtelen vagyok az órát és a dátumot beállítani. A bal oldali bajuszkapcsolón lévő "MENU" gombot megnyomva mindössze az alábbi menüpontokat adja ki:
-Lim. Velocita
-Autom. Anabb.
-Uscita menu
Óra, dátum sehol. Megőrülök. Ha valakinek volna valami ötlete, megmentene egy agyvérzéstől.
Amúgy az autó navis-nagy kijelzős, de ott sem találtam a beállításoknál semmit.
A használati útmutatót is hiába bújtam, mintha egy másik autóról írnának benne.

Ha emellett a nyelv átállítására is (angolra) tudná valaki a megoldást, belőlem egy lényegesen boldogabb embert csinálna.
Morfiusz Cédula23-03-2017 18:22:11 // 93028
Mert a tied is automata.
Morfiusz Cédula23-03-2017 18:19:34 // 93027
Nagyon jól néz ki, tényleg hibátlan!
WarbiRunner (Gyuri)23-03-2017 18:15:48 // 93026
De tervben van :-) Az én autóm mindig a mostohagyerek, az udvar elhanyagolt szeglete jut neki. A telek két utcára nyílik, a túloldalt van egy betonozott polikarbonát tetős csitti-fitti kis beálló. A 146 lakik ott :-)
Most a ház szigetelés van folyamatban, ha azon túl vagyunk, a következő projekt a hátsó bejárat felőli térkő, és valami fedett beálló a szörnynek. Nem kéne elrohasztani alulról, tudom...
WarbiRunner (Gyuri)23-03-2017 18:12:41 // 93025
Köszi, igyekszem. Elvittem tankolni. Az első 500m-en nagyon fura volt, előtöltés hiányosnak tűnt, kicsit fehéresen füstölt, aztán abbahagyta. Mintha minden öntanuló cucc (box, váltó) meglepetten dolgozna, hogy most mi a pék van.
Egy km múlva már minden normális lett. 66l-t toltam bele, szegényben nem sok volt :-)
Aztán kis kerülővel jöttem haza, a 6km-ből csináltam 16-ot :-)
Hogy a 20 fok miatt, vagy a kábel gyógyítástól azt nem tudom, de finomabb lett a hangja.
Hogy az elején még mit hülyéskedett, azt nem tudom. Itt az udvaron 4 hengerezett álltában egy keveset, mire feltérképeztem az összes kábelgondot. Lehet az megzavart valamit? Vagy tényleg nem szereti ha 5l van a tankban..
A boxot viszont ki fogom iktatni belőle, mert nem tetszik a kábelezés minősége. Úgyhogy lesz ezen helyette egy rendes remap.
Norby23-03-2017 18:04:09 // 93024
Az enyém facelift Ti,de 200 hp.
Viszont nincs benne sem EGR sem DPF és minden happy.
ProdyG23-03-2017 17:50:15 // 93023
Első lökhárító leszerelése (főleg a lámpák kiszedése céljából, meg amúgy is) bonyolult meló? Van róla valami jó kis blog és ha igen, az alapján nekivághatok hétvégén?
Nem csináltam még soha hasonlót sem... ezért kérdezem.
RomeoOne23-03-2017 17:26:34 // 93022
De ennek hogy ilyen hibátlan a fényezése?
RomeoOne23-03-2017 17:25:47 // 93021
Nem tervezed lebetonozni a bejárót? :D
Zolibácsi23-03-2017 17:12:50 // 93020
Minden kezdet nehez, ez utan jon csak megerdemelt pihenes es gondtalan hasznalat. Kitartast!!!!!
WarbiRunner (Gyuri)23-03-2017 16:52:25 // 93019
Különben meg fene azt a piszok hibátlan testét:


Shadin23-03-2017 16:48:25 // 93018
Benyással is van ám szopás...
Nekem P0365 hibám van folyamatosan, ami a szívó oldali vezérmű helyzet érzékelőjének hibája. De nem ám akárhogy, amire a motor beindul, a hiba már nem áll fent, csak az indítás közben jelentkezik. Jeladó cserélve...
WarbiRunner (Gyuri)23-03-2017 16:06:27 // 93017
Egyébként mi a tapasztalat, a forrasztás bírja hosszútávon a motortérben? Végül vagy 5 helyen kellett beleforrasztani.
WarbiRunner (Gyuri)23-03-2017 16:04:38 // 93016
Ez orbitális szívás kategória volt... remélem csak volt. Ha lenyugodtam, majd írok blogot róla. Totál át kellett kábelezni az 5-ös henger injektorát. Több helyen volt bizonytalan a csatlakozás. Vicces, mert a gyári csati tövében is, a box csatlakozójából pedig konkrétan kiesett a jel kábel amikor picit meghúzogattam.
A gyári injektor csatlakozót még szét tudtam műteni két kis gombostű és egy mini csavarhúzó segítségével, aztán gravírgéppel kiszedtem a gyári kábelt, forrasztottam fel újat..
A box csatija bonthatatlan, tehát irány a bontó, ami innen 200m. Nyilván volt nekik, elhoztam, felforrasztottam. És ugyan már járt az 5. henger, de még nem stabilan. Úgyhogy ahol értem lecseréltem a kábelt.
Most mondjuk hogy jó. Nincs hibakód, nincs négyhengerezés, de még egy métert se mentem vele, csak itt az udvaron járattam.
Beindításkor én még éreztem pár pici rántást (már a legkisebb rezzenésre is ki lettem hegyezve), de aztán kisimult és bármit mozgattam, jónak tűnt. Ma 4 órám lazán ráment... És itt Debrecenben nem nagyon lett volna aki ezt normálisan megcsinálja...
Műtét után:
yani🍀23-03-2017 13:23:47 // 93015
csavaros
b007723-03-2017 13:06:08 // 93014
Sziasztok,

A 159-es ketékcsapágya préselős vagy csak csavarok fogják? Nem tudom, hogy ki tudom-e cserélni magamnak vagy szerelőhöz vigyem. Ha préselni kell akkor mindenképp szerelő.
antonov23-03-2017 09:43:56 // 93013
Itt csak projektor csere történt? Vagy fényforrás is? Amúgy szép.
Dömpi (il dottore)23-03-2017 08:58:09 // 93012
És az egész (1 db THULE VeloCompact 927 hátra, 2 db THULE FreeRide 532 a tetőre) kijött 160k alatt kicsivel.
Majd írok blogot.
mex8623-03-2017 08:19:20 // 93011
profi a cucc
droberto23-03-2017 07:42:17 // 93010
Szuper lett. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.