Forum >> 159
Erhard 242 (Pure Energy)27-04-2017 12:17:20 // 94209
nekem az offosnál bele lehet nyúlni bármelyik módban a füllel csak nincs rá szükségem, előzésnél tényleg furcsa ez a várakozás mire reagál az elektronika szerintem ebben jobb egy ZF főleg 8 ganggal...no meg fogyasztásban is ...
RomeoOne27-04-2017 11:56:38 // 94208
Amúgy a Giulián úgy tűnt, hogy ott bele lehet nyúlkálni. Legalábbis a Nürburgringes videónál, mert ott végig csak felfelé váltogatott a pilóta, lefelé egyet sem látsz húzni.
RomeoOne27-04-2017 11:53:46 // 94207
Tudtok egyébként arról, hogy az adó 1% mehet még az AR clubnak? Nem láttam most róla hírt, aztán tudom máshova is tenni, ha már ez nem igazán tagozódik be az alfaamore-ba.
WarbiRunner (Gyuri)27-04-2017 11:49:10 // 94206
De automata módban nem hagy belenyúlni. Manuál módban pedig csak akkor szól bele, ha túlpörgetem, vagy nagyon alacsony a fordulat. Egyébként jó nekem így is, csak eljátszottam a gondolattal :-)
RomeoOne27-04-2017 11:38:10 // 94205
Már rég kitalálták, úgy hívják, hogy váltófül :D
WarbiRunner (Gyuri)27-04-2017 11:23:48 // 94204
Értem, hogy miért csinálja, de itt van egyedül olyan természetellenes érzésem. Felfogható dicséretnek is, hogy kb ennyi amit nem tud kitalálni :-)
Ki lehetne küszöbölni, ha kitalálnának egy félautomata módot. Vagy félmanuálist :-) Dolgozik automatán, de felül tudom bírálni azonnal a fülekkel. Ahogy veszem el a gázt előzés után, felpöccinteném egyel.
Ugyanez autópályán. Gyorsítok közepes gázzal, de nem vált vissza. Fülecskével visszatenném, jelezve, hogy közepes menést akarok, de rendelkezésre álló erőtartalékkal. Biztos nem kevés meló lenne bug mentesen összehozni egy ilyet :-)
Ki lehetne küszöbölni, ha kitalálnának egy félautomata módot. Vagy félmanuálist :-) Dolgozik automatán, de felül tudom bírálni azonnal a fülekkel. Ahogy veszem el a gázt előzés után, felpöccinteném egyel.
Ugyanez autópályán. Gyorsítok közepes gázzal, de nem vált vissza. Fülecskével visszatenném, jelezve, hogy közepes menést akarok, de rendelkezésre álló erőtartalékkal. Biztos nem kevés meló lenne bug mentesen összehozni egy ilyet :-)
SanyiJTD27-04-2017 10:34:33 // 94203
"Ja és még egy dolgot kezel picit nehezen. Ha csak egy gyors előzésnyire lépek oda., aztán visszaveszem a gázt. Visszadob, pörög, előz, és amikor elveszem a gázt egy picit vár, hogy most mi lesz. 3000-ren gurulunk 3-masban, várja hogy mi lesz. Aztán ha továbbra sem nyomom, elváltja. Csak az az 1-2másodperc egy kicsit olyan fura érzet."
Ennek így kell működnie. Nem tud a fejeddel gondolkozni ,hogy mit akarsz, viszont azt tudja,hogy teligázzal előztél, és akár újra meg szeretnéd tenni. Ha azonnal elváltaná, és te meg megint csak gyors előzésbe kezdenél ,akkor pakolhatna vissza megint kettőt. Én ha tudom,hogy már nem előzök tovább , szimplán belenyúlok ,és elváltom manuálba.
Ennek így kell működnie. Nem tud a fejeddel gondolkozni ,hogy mit akarsz, viszont azt tudja,hogy teligázzal előztél, és akár újra meg szeretnéd tenni. Ha azonnal elváltaná, és te meg megint csak gyors előzésbe kezdenél ,akkor pakolhatna vissza megint kettőt. Én ha tudom,hogy már nem előzök tovább , szimplán belenyúlok ,és elváltom manuálba.
WarbiRunner (Gyuri)27-04-2017 10:07:34 // 94202
Ehhez azért hozzáfűzném, amit a helyi szerelőmágus elmagyarázott nekem. Ez a váltó szerkezetileg kifogástalan és nagyon sokat kibírna... ha a hűtése nem lenne elrontva. Egyszerűen túlmelegszik benne az olaj ami elveszti az optimális viszkozitását. Ezért nagyon függ attól, hogy milyen autóban van ez a váltó. Az opelekben pusztul leggyorsabban, ott tényleg nem nagy csoda, ha 150e-nél már javítani kell. Itt egyre többeknek van automatája, Alfás körökben egyelőre nem hallani komoly gondokról, 200e felett sem. A Volvokban bírja legjobban állítólag. A szerelő tapasztalata az is, hogy az északi országokból származó autóknál (Svédországból hordanak kocsikat) probléma mentesek ezek az Aisin-ek, míg az olasz eredetűeknél hamarabb eljön a szeleptömb csere. Ez is a hűtés gondot támasztja alá.
A nyomaték limitről csak ennyit:
Egy javasolt hűtés módosítás és az autó mért teljesítménye, nyomatéka. Súlyos :-)
Egyébként igaz, hogy félre kell tenni egy komolyabb összeget. A szeleptömb csere önmagában szerintem szembe állítható a kettőstömegű cserével. Egyiknek ez, másiknak az a nyűgje. A nagygenerál már húzósabb móka persze.
Nekem első automatám, és az mutatja hogy biztos jóféle, hogy nem zavar :-) Nem tudtam, hogy a motorfék az extra :-) De jó hogy van, én a manuálist is pont így vezetem, visszakapcsolgatva, motorfékezve lassítok. Nekem is egyre jobban tetszik a fülecskékkel váltás, bár tényleg úgy van, ahogy írod, hogy egy gondolattal hamarabb kell rápöccinteni. Így is sokkal gyorsabb, mint kézzel váltani, de nincs meg a Need for Speed feeling, hogy azonnal vált. (A és Y gombokkal :-DD).
Ami nagyon bejön, a tempomat és az automata együtt. Annak van egy feelingje, amikor 55-tel gurulva a falu végén rányomok a "Res" gombra, visszavált, felgyorsít, árnyalattal a beállított fölé, felvált, visszaengedi a beállítottra.
Nekem úgy tűnik, hogy azt is figyeli, hogy ha pl fékezel, majd visszalépsz a gázra. Ezt általában kanyarbejáratként értékeli és visszavált. Hamar rá lehet állni, hogy a gázpedál mozdulataival beszélgessünk a váltóhoz, tényleg jól csinálja a dolgát.
Nekem egyedül autópályán normál módban tűnik néha túl komótosnak, ott igazán bele kell tiporni, ha vissza akarom dobatni, egyébként nyomatékból próbál mindent megoldani. Ilyenkor kicsit lomhának érződik. De csak érződik, mert amúgy így is tűnnek el az autók mögöttem.
Ja és még egy dolgot kezel picit nehezen. Ha csak egy gyors előzésnyire lépek oda., aztán visszaveszem a gázt. Visszadob, pörög, előz, és amikor elveszem a gázt egy picit vár, hogy most mi lesz. 3000-ren gurulunk 3-masban, várja hogy mi lesz. Aztán ha továbbra sem nyomom, elváltja. Csak az az 1-2másodperc egy kicsit olyan fura érzet.
A nyomaték limitről csak ennyit:
Egy javasolt hűtés módosítás és az autó mért teljesítménye, nyomatéka. Súlyos :-)
Egyébként igaz, hogy félre kell tenni egy komolyabb összeget. A szeleptömb csere önmagában szerintem szembe állítható a kettőstömegű cserével. Egyiknek ez, másiknak az a nyűgje. A nagygenerál már húzósabb móka persze.
Nekem első automatám, és az mutatja hogy biztos jóféle, hogy nem zavar :-) Nem tudtam, hogy a motorfék az extra :-) De jó hogy van, én a manuálist is pont így vezetem, visszakapcsolgatva, motorfékezve lassítok. Nekem is egyre jobban tetszik a fülecskékkel váltás, bár tényleg úgy van, ahogy írod, hogy egy gondolattal hamarabb kell rápöccinteni. Így is sokkal gyorsabb, mint kézzel váltani, de nincs meg a Need for Speed feeling, hogy azonnal vált. (A és Y gombokkal :-DD).
Ami nagyon bejön, a tempomat és az automata együtt. Annak van egy feelingje, amikor 55-tel gurulva a falu végén rányomok a "Res" gombra, visszavált, felgyorsít, árnyalattal a beállított fölé, felvált, visszaengedi a beállítottra.
Nekem úgy tűnik, hogy azt is figyeli, hogy ha pl fékezel, majd visszalépsz a gázra. Ezt általában kanyarbejáratként értékeli és visszavált. Hamar rá lehet állni, hogy a gázpedál mozdulataival beszélgessünk a váltóhoz, tényleg jól csinálja a dolgát.
Nekem egyedül autópályán normál módban tűnik néha túl komótosnak, ott igazán bele kell tiporni, ha vissza akarom dobatni, egyébként nyomatékból próbál mindent megoldani. Ilyenkor kicsit lomhának érződik. De csak érződik, mert amúgy így is tűnnek el az autók mögöttem.
Ja és még egy dolgot kezel picit nehezen. Ha csak egy gyors előzésnyire lépek oda., aztán visszaveszem a gázt. Visszadob, pörög, előz, és amikor elveszem a gázt egy picit vár, hogy most mi lesz. 3000-ren gurulunk 3-masban, várja hogy mi lesz. Aztán ha továbbra sem nyomom, elváltja. Csak az az 1-2másodperc egy kicsit olyan fura érzet.
Rickymillian2127-04-2017 10:02:10 // 94201
Nincs box, a gyertyákat még a héten megnézem. Ha van olaj az mit mond? Köszi
Erhard 242 (Pure Energy)27-04-2017 09:50:22 // 94200
box van az autóban? motorolaj van a gyertyánál?
Rickymillian2127-04-2017 09:43:46 // 94199
Sziasztok,
Alfa 159 TBi P0300 (általános) és P0302 2. henger gyújtáskimaradás hibakódoknál mire gyanakodunk ha reggeli hideg indításnál üresben alapjáraton ugrál a fordulatszám? (nem mindíg) Gyertya csere 70.000-nél megvolt és most 111.000-nél járok.
Köszi
Alfa 159 TBi P0300 (általános) és P0302 2. henger gyújtáskimaradás hibakódoknál mire gyanakodunk ha reggeli hideg indításnál üresben alapjáraton ugrál a fordulatszám? (nem mindíg) Gyertya csere 70.000-nél megvolt és most 111.000-nél járok.
Köszi
RomeoOne27-04-2017 09:24:43 // 94198
Ez egyáltalán nem normális. Vagy az előző szervizzel vannak komoly gondok, vagy ezzel. Olyan dolgok, amik nemrég lettek cserélve, nem szabad, hogy tönkremenjenek. Ha a vezérlés meg nincs a helyén, az szerintem nagyon hamar kiderül. Ha ugrik egyet, akkor nincs tovább.
pettinke27-04-2017 09:04:02 // 94197
a 2008-as árlista szerint Selespeednél széria, automatáknál opció, de 1.9 JTDm-hez nem rendelhető.
Shadin27-04-2017 08:38:09 // 94196
A gyári navi bemehet utólag is, bár az szopás, egyéb navi pedig nem illeszthető a BOSE-hoz, annak hangszórókimenetét szokták leosztani, hogy ne tolja túl az erősítőt. Sajnos semmilyen fej nagy jelszintű vonalkimenete nem tudja meghajtani a BOSE erősítőt...
TS27-04-2017 01:19:14 // 94195
Az enyém automata,bár nem sokat mentem még(10000km)A feleségem voyagerével van tapasztalatom.Ha utána olvasol,megtudhatod hogy ezekben az alfákban Aisin-Warner TF80-sc tipusú váltó van.Ugyanezt a váltót használja kissebb módosításokkal a psa konszern,volvo,saab,opel,mazda.Ha opelos fórumokra ellátogatsz,olvashatsz sok elkeseredett hozzászólást.Maga a váltó nagyon jó,nekem pl a chryslerrel ellentétben határozottan tetszik hogy van motorfék.Viszont tudomásul kell venni hogy kicsit magasabb lesz a fogyasztás mint manuálissal,és az automata élettartama véges.Az előző autom egy rover 75 volt,manuális váltóval.435 000km-nél adtam el(óra szerint,valójában egy százassal több volt,ennyivel b@sztak át vásárláskor)Soha nem cseréltem benne olajat és tette a dolgát.Egy automata nem bír ennyit.Ha odafigyelsz rá és megadod neki ami kell,akkor sem bír többet 300 nál.Az aisin váltóhoz 150-250 ezer között már hozzá kell nyúlni az esetek többségében.Kezdődik egy szeleptömb cserével ami 300 000,további 50-100 000 km után nagygenerál ami karcolja a 900 000ft-ot.Mint említettem opelos fórumokon olvashatsz róla.Vagy ha a váltó tipusára és nevére keresel rá.A váltó akkor működik rendellenesen ha váltáskor felugrik a motor fordulatszáma,váltáskor ránt egyet,magas fordulaton vált,nem kapcsol fel,vagy csak későn stb.Hidegen el kell hogy váltsa az összes fokozatot 2200 alatt.A fokozatok között nem lehet rántás,ugrás.Továbbá az auto nem tuningolható olyan mértékben mint egy manuális.Azt hiszem a wikipédián olvastam erről a váltóról hogy max 460 Nm nyomatékra tervezték.Ennyit a negatívumokról.Mi szól mellette?Kurvajó vezetni,egész jól kitalálja mit tervezel,kényelmes.Szerpentines,kanyargós úton a kományváltó fül szinte extázisba hoz,bár meg kell tanulni vele váltani.(egy hajszálnyival előre kell gondolkodni)Amúgy ez sem engedi hogy hülyeséget csinálj,túl alacsony vagy túl magas fordulatszám esetén beavatkozik.Én a magas fenntartási költség ellenére sem vannék mást,bár én hosszútávon használom.
csokagm26-04-2017 23:46:35 // 94194
Még egy kérdés. Némelyik autóban látok kormányváltót, némelyikben nem. Eről semmit nem találtam. Extralistán sem. Ez váltótípustól függ? Esetleg évjárat?
csokagm26-04-2017 23:23:35 // 94193
Ha Bose van bent es navi nincs később lehet bele navit rakni? Írtatok hogy ott van valami macera
pettinke26-04-2017 23:19:36 // 94192
nem tudom, milyen nyiszogásra gondolsz, de az biztos nem a folytószelep.
nem hiszem viszont, hogy másik kéne belőle, elég ritka az ilyen hiba.
én azt javaslom, vidd szervizbe, hogy kiderítsék, mi a baja, akár a folytószelepnek, akár a csatlakozójának, akár a nyiszogásnak.
nem hiszem viszont, hogy másik kéne belőle, elég ritka az ilyen hiba.
én azt javaslom, vidd szervizbe, hogy kiderítsék, mi a baja, akár a folytószelepnek, akár a csatlakozójának, akár a nyiszogásnak.
Haddel26-04-2017 22:37:07 // 94191
Ilyen néha nekem is eszembe jut,de enyém csak megy-megy . Még amikor az injektor csatlakozó szarakodott ,akkor is haza vitt. Rángatózva mint a b@szó kecske😃
BigBratyó26-04-2017 22:20:01 // 94190
Az a baj, hogy Zsoltiék túl sok munkát kapnak, így nagyon nehéz időpontot egyeztetni. A vezérlés cserét tavaly ők csinálták, azóta visszavittem hogy nem jó, de nem volt idejük kivizsgálni a hiba valódi okát, meg nekem sem volt időm sok napra ott hagyni hogy majd csinálják amikor van idejük.
Nekem inkább az veri ki a biztosítékot, hogy amióta megvan, egy napig nem tudtam vele úgy autózni, hogy nem lebegett ott a fejem felett hogy valamit javítani kell rajta. És most nem az esztétikai szepitkezesekre gondolok.. Imádok minden megtett métert, de hiányzik a megelégedés hogy most egyben van, és csak menni kell...
Nekem inkább az veri ki a biztosítékot, hogy amióta megvan, egy napig nem tudtam vele úgy autózni, hogy nem lebegett ott a fejem felett hogy valamit javítani kell rajta. És most nem az esztétikai szepitkezesekre gondolok.. Imádok minden megtett métert, de hiányzik a megelégedés hogy most egyben van, és csak menni kell...
Hardy26-04-2017 21:58:54 // 94189
Ne aggodj. Én egy szinte hibatlan autot vettem 1,5 éve. Most jarok 1.5 millionál.
Haddel26-04-2017 21:46:36 // 94188
Nekem kuplungozás után egyből vajpuha ,és nagyon jó fogáspontú volt a pedálérzet.
Sztingo26-04-2017 21:35:50 // 94187
Ma reggel voltam balhézni.... Ök is azt mondták amit Shadin hogy még új s majd összekopnak a dolgok. Ma belement 600 km de nem lett jobb.
Erhard 242 (Pure Energy)26-04-2017 21:27:59 // 94186
üt fel vagy le váltásnál, felpörög de nem megy...ezek a leggyakoribb hibák
csokagm26-04-2017 21:22:16 // 94185
Sziasztok!
Feltettem már jó pár kérdést. Elment a 66-om így már nagyon aktívan nézegetem az 59-eket.
Az automata jellemzően hol szokott hibázni ha nem az igazi?
Feltettem már jó pár kérdést. Elment a 66-om így már nagyon aktívan nézegetem az 59-eket.
Az automata jellemzően hol szokott hibázni ha nem az igazi?
SzJanos26-04-2017 21:10:43 // 94184
Kiütöttük reggel a hibakódot, ma így mentem vele, és egyenlőre nem jelentkezett újra. Viszont van egy fura nyiszogó hang amikor sebességben gurulok gáz nélkül (motorfékkel), lehet hogy ez a szelep hattyúdala már? Egyáltalán lehet ilyen fojtószelepet kapni, vagy csak bontott létezik (kétlem)?
Haddel26-04-2017 18:52:08 // 94182
Egy régi megrendelőm mondta mindig: pénz nem számít,anyag benne legyen!😃
Nyugi, Zsoltiék megcsinálják jóra.
Nyugi, Zsoltiék megcsinálják jóra.
Zolibácsi26-04-2017 17:38:51 // 94181
Sajnos van ilyen... Anyam 1.9 mjet multiplaja is igy jart. Volt egy 24000 forintos javitas rajta.kuplung lendkerek stb es a legfontosabb belso fotengely szimering csere mert fojt az olaj. Megcsinaltak majd egy ev utan megint elkezdte engedni az olajat. Nem vittem vissza. Inkabb Dz-ekhez vittem mert idokozben atszoktam oda. Szerencsere relativ olcson megusztuk a javitast. Nem irigyellek. Sok sikert
159 Indigo Gray 2.4 Monster26-04-2017 17:38:07 // 94180
Pajzsot én is cseréltem, nem érdemes festegetni nem lesz az igazi.
BigBratyó26-04-2017 17:13:28 // 94179
Ezek szerint igen. Pedig olyan helyekre vittem, amit többen is ajánlottak a fórumon.
Zolibácsi26-04-2017 17:03:13 // 94178
Mi a helyzet azzal a korabbi javitasokkal? Rosszul csinaltak meg?
BigBratyó26-04-2017 16:49:54 // 94177
Szopóroller vol 2..
Előzmények:
http://alfaamore.hu/tagok/10632/blog
Nem volt az igazi az autó, alacsony fordulat számon nem volt nyomaték, illetve az automata váltó is meg-meg akadt 3-4-esben. Tegnap lekerült a járgány Pécsre, hogy ezekkel kezdjünk valamit. :(
Úgy volt hogy holnap megyek érte.. Hittem én.. Ma hívtak, hát mondjuk úgy hogy most nem enyhén vagyok ideges..:
- szívósor tele korommal és olajjal?! - takarítás, turbó ellenőrzése után okosabbak leszünk
- vezérlés nincs a helyén..? - karácsony után lett a teljes vezérlés cserélve...
- automata váltóban nem jó az olaj.. - egy éve cserélve..
És akkor még apróságok:
- két tömítésnél olaj csepegés
- bal első lengőkar cserélendő?! - tavaly júniusban cserélve..
- motortartó bakok csereérettek
És akkor ami még tényleg már a hab a tortán:
- orr pajzs fényezése mállik le, fújni kellene
- kézifék bowden csereérett
- lassan az első féktárcsákat is szeretném cserélni
- csomagtér zár mikrokapcsoló meghalt
Legjobb esetben is váltóolaj csere, teljes szívósor takarítás és turbó ellenőrzés ~120e, legrosszabb esetben turbó csere (180e?..), és váltó felújítás (300e?..) + az összes apróság?!..
Úgy hogy már költöttem rá kb 600e-t 1 év alatt?...
Hát nem tudom... Lehet csak én vagyok ilyen "szerencsés", de ez akkor sem van rendjén, hogy egy folyamatosan karban tartott és általam szervízbe hordott autó közel áll a gazdasági totálkárhoz (1,2 millió rámegy egy autóra 1,5 év alatt, amit már a hahu-n 1,5-ért dobálnak...persze amikor én vettem 2 alatt nem volt egy sem..).
Sorry mindenkitől hosszú monológom miatt, de a miért kérdés eléggé foglalkoztat. Szeretem-szeretem, de ennyi pénzért? :D
Előzmények:
http://alfaamore.hu/tagok/10632/blog
Nem volt az igazi az autó, alacsony fordulat számon nem volt nyomaték, illetve az automata váltó is meg-meg akadt 3-4-esben. Tegnap lekerült a járgány Pécsre, hogy ezekkel kezdjünk valamit. :(
Úgy volt hogy holnap megyek érte.. Hittem én.. Ma hívtak, hát mondjuk úgy hogy most nem enyhén vagyok ideges..:
- szívósor tele korommal és olajjal?! - takarítás, turbó ellenőrzése után okosabbak leszünk
- vezérlés nincs a helyén..? - karácsony után lett a teljes vezérlés cserélve...
- automata váltóban nem jó az olaj.. - egy éve cserélve..
És akkor még apróságok:
- két tömítésnél olaj csepegés
- bal első lengőkar cserélendő?! - tavaly júniusban cserélve..
- motortartó bakok csereérettek
És akkor ami még tényleg már a hab a tortán:
- orr pajzs fényezése mállik le, fújni kellene
- kézifék bowden csereérett
- lassan az első féktárcsákat is szeretném cserélni
- csomagtér zár mikrokapcsoló meghalt
Legjobb esetben is váltóolaj csere, teljes szívósor takarítás és turbó ellenőrzés ~120e, legrosszabb esetben turbó csere (180e?..), és váltó felújítás (300e?..) + az összes apróság?!..
Úgy hogy már költöttem rá kb 600e-t 1 év alatt?...
Hát nem tudom... Lehet csak én vagyok ilyen "szerencsés", de ez akkor sem van rendjén, hogy egy folyamatosan karban tartott és általam szervízbe hordott autó közel áll a gazdasági totálkárhoz (1,2 millió rámegy egy autóra 1,5 év alatt, amit már a hahu-n 1,5-ért dobálnak...persze amikor én vettem 2 alatt nem volt egy sem..).
Sorry mindenkitől hosszú monológom miatt, de a miért kérdés eléggé foglalkoztat. Szeretem-szeretem, de ennyi pénzért? :D
Shadin26-04-2017 15:29:27 // 94176
Hali! Nekem is jelentősen alulra került a fogáspont a cserénél, összekopás után kicsit feljebb jött.
csokagm26-04-2017 14:31:28 // 94175
Hallottam erről a szívósor problémáról. Mi ez pontosan és hogyan lehet orvosolni?
Lexlutor26-04-2017 11:36:41 // 94174
pettinke26-04-2017 09:21:03 // 94172
folytószelep az az, ami a szívósor előtt van, ezen keresztül kap levegőt a motor a gázpedál állása szerint.
ennek a pozícióját érzékeli egy bele épített jeladó, és visszadobja a számítógépnek, hogy tényleg annyira nyílott-e ki, mint szeretnénk.
(semmi köze az EGR-hez)
kettőstömegű cserénél szerintem nem kell nyúlni ehhez a csatlakozóhoz, mert lent kotorászol a váltónál.
lehet kontatkhiba pl.
ennek a pozícióját érzékeli egy bele épített jeladó, és visszadobja a számítógépnek, hogy tényleg annyira nyílott-e ki, mint szeretnénk.
(semmi köze az EGR-hez)
kettőstömegű cserénél szerintem nem kell nyúlni ehhez a csatlakozóhoz, mert lent kotorászol a váltónál.
lehet kontatkhiba pl.
SzJanos26-04-2017 08:37:17 // 94171
Kiolvastattam a hibakódot P2620
Azt írta a folytószelep jeladója nem kap jelet?
Reggel nem volt idő többre, de elképzelhető, hogy csak a csatlakozó lett rosszul visszadugva a kettőstömegű cseréjénél?
Nem nagyon találok ilyen alkatrészt Unix oldalán, van vmi spéci neve? Nem ez az egr ugye?
Előre is köszi a segítséget, ötleteket!
Azt írta a folytószelep jeladója nem kap jelet?
Reggel nem volt idő többre, de elképzelhető, hogy csak a csatlakozó lett rosszul visszadugva a kettőstömegű cseréjénél?
Nem nagyon találok ilyen alkatrészt Unix oldalán, van vmi spéci neve? Nem ez az egr ugye?
Előre is köszi a segítséget, ötleteket!
pettinke25-04-2017 23:08:49 // 94170
menj vissza verni az asztalt, sem a ronda alapjárat, sem a lent fogó pedál nem normális dolog egy új kuplung / kettőstömegű esetén.
(éppen a rossz kettőstömegű tud okozni alapjárat-hibát, mert a lengő tömeg miatt zöttyen a főtengely, amit a holtponti jeladó továbbad a komputernek)
(éppen a rossz kettőstömegű tud okozni alapjárat-hibát, mert a lengő tömeg miatt zöttyen a főtengely, amit a holtponti jeladó továbbad a komputernek)
Sztingo25-04-2017 22:47:08 // 94169
Ja és a csere óta olyan az alapjárat mintha kihagyna egy henger
Sztingo25-04-2017 22:44:17 // 94168
Sziasztok ..
Ma kapott a vas új kuplung szettet meg kettőstömegüt. A kuplung annyira alul fog hogy alig lehet elindulni vele ez ilyen és hozzá kell szoknom vagy simán átvertek?
Alfa 159 2.4
Ma kapott a vas új kuplung szettet meg kettőstömegüt. A kuplung annyira alul fog hogy alig lehet elindulni vele ez ilyen és hozzá kell szoknom vagy simán átvertek?
Alfa 159 2.4
Haddel25-04-2017 21:21:30 // 94167
Facelift előttieknél szokott .
csokagm25-04-2017 21:01:02 // 94166
Sziasztok!
2,4-es JTD-ről kérdeznék. Hallottam róla, hogy néha a tőcsavar beletud szakadni a blokkba vagy valami hasonló. Ez micsoda pontosan? Ilyenkor sípol a turbó és teljesítményvesztés van?
2,4-es JTD-ről kérdeznék. Hallottam róla, hogy néha a tőcsavar beletud szakadni a blokkba vagy valami hasonló. Ez micsoda pontosan? Ilyenkor sípol a turbó és teljesítményvesztés van?
pettinke25-04-2017 20:40:20 // 94165
Biztos, hogy semmi köze a tűzhöz. Olvastasd ki.
SzJanos25-04-2017 20:16:22 // 94164
Sziasztok!
Ma pont ott jártam Budaörsön ahol az a nagy raktártűz volt, és nem bevillant a check engine lámpa... Ha a füsttől lett volna hibajelenségem akkor egyből elaludt volna, amikor elhagyom a "rossz" levegőt, vagy megmarad, amíg szerviz rá nem néz és ki nem üti a hibakódot? Vagy ez egy marhaság, és vigyem be hibakód olvasásra?
Ma pont ott jártam Budaörsön ahol az a nagy raktártűz volt, és nem bevillant a check engine lámpa... Ha a füsttől lett volna hibajelenségem akkor egyből elaludt volna, amikor elhagyom a "rossz" levegőt, vagy megmarad, amíg szerviz rá nem néz és ki nem üti a hibakódot? Vagy ez egy marhaság, és vigyem be hibakód olvasásra?
antonov25-04-2017 19:34:11 // 94163
Köszönöm, már írtam is neki.
Haddel25-04-2017 18:55:21 // 94161
Erhard 242 az alkatrészesünk. Meghoz bármit ,jó áron.
ProdyG25-04-2017 18:53:50 // 94160
Mennyibe kerül egy ilyen írás nagyságrendileg Manky-nál?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
403
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?