Forum >> 159

SzJanos30-04-2017 16:45:41 // 94335
A váltót fotóztam felülről. A Sárga nyillal jelölt rész a kinyomócsapágyhoz csatlakozik? A piros nyíllal jelölt menetes szárral mi kalibrálható? Van valakinek ezekrőlpontos információja?
gpek30-04-2017 16:45:33 // 94334
1,9 JTDm-ben eltörtek nekem is az örvénylapátok 2 db, Lajos kiszedi a másik kettőt, ha szerencsém van nem sérült a szelep, mert a lapát bekerült a hengertérbe. (Faxa) Na mindegy hengerfal nem sérült. Szal bizakodom.

A kérdés kivétel után mi a tapasztalat, ki kell írni ECU-ból?
Fogyasztás és teljesítménnyel mi a helyzet?

- Nagyjából elolvasgattam a témával kapcsolatos hsz-eket de nem igazán lettem okosabb, tutibb infó kéne...
SzJanos30-04-2017 15:59:40 // 94333
Megpróbáltam a bandázsolást a kis műanyag csonknál, de ahogyan sejtettem, nem ez okozta a nyöszörgést.

El akartam kerülni, hogy újra megbontásra kerüljön a rendszer, de nem fogom tudni elkerülni ahogy látom.

Hosszabban gurultam motorfékkel, sebességben, egyik pedálon sincs rajta a lábam. nagyon idegesítő, hogy egy vagyon elköltése után ezt csinálja az autó, egyébként meg teljesen rendben fut.

Előzmény Első nyöszögős felvétel.
alfa155gyuri30-04-2017 13:14:05 // 94332
Sziasztok!
Szerintetek ebbe minden benne van?
http://www.ebay.com/itm/KIT-FRIZIONE-E-VOLANO-ALFA-ROMEO-159-1-9JTDM-120CAV-836011-826705-804567-/331690024069?hash=item4d3a441c85:g:rO8AAOSwcUBYQbKi

Mert ennyiért nagyon baráti.
ProdyG30-04-2017 12:53:18 // 94331
Megint előjött az injektor csatlakozó probléma és Pesten vagyok :(
Megmozgattam a csatikat, megtettem amit tudtam, de nem javult meg.
Amit észrevettem, hogy a csatik érintkezőjén kéne lennie egy kis rózsaszín műanyagnak, ami valamennyire összenyomja az érintkezőket. Nekem az 5-ből csak 1-nél van ilyen, lehet ez a baj.
Gondolom esélytelen, de nincs valakiinek ilyenje feleslegbe Pesten?
Holnap reggel vissza kéne mennünk Debrecenbe.
Laci8230-04-2017 12:09:18 // 94330
Helló cartársak! Keresek első lámpához a középső részhez azt a műanyag takaró kupakot.Sajnos valahogy elveszett.Ha valakinek lenne elfekvőben kérem jelezze. Köszönöm.
Piritu - 1.000.00030-04-2017 10:19:37 // 94329
Mágnes átmérő: 85 mm
Mágnes magasság: 25 mm
Hogy mennyi hely volt mögötte, azt nem tudom. Örültem, hogy befért.
Smith29-04-2017 23:29:13 // 94328
A 6mm-rel mennyit nyertél a mágnes mögött? Meglenne nekem a még hiányzó 3mm-em? Bár ehhez a hangszóróhoz nem jár rács, szóval így a gyári rács nem tudom hogy menne rá vissza utólag, kívülről. Ha jól látom, ez a focal rendes egy mágnessel rendelkezik :D Mekkora a mágnes átmérője? Mert lehet hogy mélysége miatt még beférne a pioneer, csak az átmérő miatt nem.
Piritu - 1.000.00029-04-2017 21:29:31 // 94327
Egy vékony gyűrű kellett, 6 mm-es régelt lemezből vágtam ki. A 7-es képen a világos rész a hangszóró körül.
klatty 1
A kiszerelésnél jobban látszik.
Smith29-04-2017 21:04:53 // 94326
Köszi!
Hmm. Akkor a pioneer még nagyobb mint a focal.... :( Ez sajnálatos. Te láttad szétszedve, alátéttel van mód megemelni? Rá lehet akkor tenni a kárpitot anélkül, hogy feszülne?
Piritu - 1.000.00029-04-2017 20:08:45 // 94325
Hazaértem, megkerestem és megmértem a Focal ott 63 mm.
Trombozis29-04-2017 18:37:20 // 94324
Uh, de jó képek, köszi! Ragasztva van ez is pluszban, de úgy látom jobb hátul nem bírta a patent. :-( Nagyon bosszant, mert csúnya. Jövőhéten megpróbálom orvosolni. Köszönöm! :-)
Hardy29-04-2017 18:31:27 // 94323
Valami hasonló. Érdekes hogy az e-per a küszöbénél nem ír oda patentot. Bár én sikaval is megragasztottam ha megnézed a blogomat. Én utólag raktam fel TI küszöböt.
RomeoOne29-04-2017 18:15:42 // 94322
Elsőre azt néztem, hogy milyen furán visszahajlik a csomagtér fedél alsó széle, de aztán rájöttem, hogy az valószínűleg csak tükröződés.
Trombozis29-04-2017 18:04:22 // 94321
Kívülre, oldalra. Bocsánat, telefonról kapkodok. Olyasmi, mint a 156 ajtókárpitjában van?
Hardy29-04-2017 17:49:41 // 94320
Mármint belülre vagy kívülre. Oldalra vagy alulra?
csokagm29-04-2017 16:58:41 // 94319
Sziasztok!

Ezt esetleg ismeri valaki?

https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.0_jtdm_16v_distinctive_xenon_bor_bose_teto_rolo-11099946
Zolibácsi29-04-2017 16:40:39 // 94318
Elmentem vele kicsit tobb mint 10k kilometert ezzel a programmal gond nelkul. Szerintem nem a program, hanem valami mas a gondja. Ha nem padlozom akkor betolt szepen
Trombozis29-04-2017 16:13:13 // 94317
Tud valaki segíteni abban, hogy milyen patent kell a küszöbhöz? :-\ Köszönöm szépen!
norbi040929-04-2017 14:09:56 // 94316
Sziasztok! Regelt Multiecuscannel, nem mókolt ELM-el és mókolt (ellenálás kiforrasztva) ELM-el sem tudtuk átírni az IMA kódokat. Átírás után kiírja, hogy kész, de mikor újra megnézzük, még mindig a régi kód szerepel az ecuban. Valaki találkozott már ilyennel? Esetleg van valaki aki már írt át IMA kódokat és esetleg átírná nekem is? :(
Smith29-04-2017 10:54:31 // 94315
Kapott egy akkora kavicsot (sziklát...) amitől beesett a szenzor? :(
Csabi29-04-2017 10:29:33 // 94314
1,2-1,6bar között ugrál? Akkor is csinálhat ilyet ha túl sok lett a tuning... Az első szériás 2,4ek még a KKK turbóval valószínűleg nem bírnak annyit szállítani mint a 210lovasoknál a Garett-ek...
Próbálgattuk programírással az én autómon, amikor enyhébb tuningot kapott 20-30LE akkor minden rendben volt, de afölött már elkezdi a pulzálást... Volt fenn nálam BOX is ami 40lovat tesz rá ugye, no ott már néha-néha elkezdte...
Persze lehet hogy nálad teljesen más probléma van, szökhet a vákuum is akár...
Piritu - 1.000.00029-04-2017 08:34:30 // 94313
Hmm, akkor az volt a másik...
Piritu - 1.000.00029-04-2017 08:33:51 // 94312
Igen, hátra is vettem.
Piritu - 1.000.00029-04-2017 08:31:40 // 94311
Ha hazaértem megmérem.
Haddel29-04-2017 08:21:41 // 94310
Tegnap intézgettem ügyes-bajos dolgaimat a városban .Aztán indulnék haza,parkolóból kiállás közben folyamatosan sípolt elöl a parkradar,gondoltam ,vmi falevél van rajta.Aztán otthon látom,ez történt vele.. Egy mély karc ,plusz szenzor beesve..
Zolibácsi29-04-2017 07:54:01 // 94309
Azt vettem eszre hogy csak akkor ugral a turbo nyomasom ha teligazt nyomok, hacsak 3/4 gazt akkor szepen megy. Mond ez valakinek valamit? Mondhatnam az overboostnal ugral illetve nem tolt csak 1.2-t
Idom nem volt meg meregetni a dolgokat, csak a csoveket meg ztem at, azon meg nem talaltam hibat.
Liquid29-04-2017 00:14:25 // 94308
Na ilyet az enyém kb. fele ekkora sebességgel tudna, vagy még úgy se :)
TáDé28-04-2017 23:14:45 // 94307
Mai fogyi ... :)
Giuntini28-04-2017 22:48:09 // 94306
Van ilyen. Ez a szabadonfutó kikapcsolásnál következhet be. Rég voltam itt, de most már lassanként visszatérek, annyi a munka, hogy nincs időm írni semmit.
WarbiRunner (Gyuri)28-04-2017 21:22:07 // 94305
A Giu Veloce amint a környékünkön is elérhető lesz, mondjuk Nyíregyen, már jelentkezek is be tesztvezetni az tuti. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)28-04-2017 21:18:09 // 94304
Ma volt egy 300km-es etapom az aisin váltóssal tényleg gyorsabb a váltás ha kézzel vezérlem nincs gondolkodás mi legyen egyet vissza utána kettöt fel... kivivagyok a veloce zf-je milyen lehet... majd kipròbálom nem soká :)
WarbiRunner (Gyuri)28-04-2017 21:17:59 // 94303
Egyébként mi van akkor ha kiveszem a dpf-et, de nem íratom ki? Hibajelzésen kívül okoz bármit?
Olvastam egyébként AO fórumon olyan megoldást, hogy két oldalról megfúrkálták a kerámiát. A nyomás szenzorok állandóan tiszta dpf-et erzékelnek, így sose regenerál. Valami ilyesmi. létezik?
159 Indigo Gray 2.4 Monster28-04-2017 20:05:55 // 94302
Az 1.9-be én is tőled kaptam a kiemelő keretet :)
Hardy28-04-2017 19:18:42 // 94301
2 garnitura volt? Mert egy nálam van.
SanyiJTD28-04-2017 18:28:34 // 94300
Nem fog elrohadni :) Igen, erre gondoltam!
afla15928-04-2017 18:25:28 // 94299
Kedves Cartársak.
Segítségért, tanácsért fordulok hozzátok. 2 év offozás után visszatérek " hozzátok". :D:D
2.2 JTS .(Brera) motorral kapcsolatban, milyen tapasztalataitok, információtok vannak. Hallottam ezt is azt is róla, de nekem" kézzelfogható " infók kellenének a" gondtalan" alfázáshoz.Kérlek Benneteket , hogy Segítsetek.
Előre is köszönöm Nektek.
Chris15928-04-2017 17:56:16 // 94298
köszi, mindenképpen ki lesz írva.
DPF-et kiváltó csőnél 2.4 esetében erre gondoltál?
Szállítással ez van olyan 30 körül, gondolom szénacél cső és nem saválló. Mindegy is kapott rendesen felületkezelést pár évig biztosan nem rohad el.
Trombozis28-04-2017 17:36:37 // 94297
Köszönöm szépen! Here vakarás volt régóta. :O :-) nálam is ez nyüszögöt.
WarbiRunner (Gyuri)28-04-2017 17:34:16 // 94296
Nekem ennél azért biztosan kevesebb, bár nem sokkal.
A váltóval viszont nem tapasztaltam még olyat, amit írsz. Vagy visszavált, vagy nem, de nem volt még olyan, hogy rántott volna. Illetve csúcsforgalomban a vezeték szakadásom előtt volt olyan, hogy 35-tel gurulva hezitált a szabadonfutó és a hajtás közt, vagy valami hasonló. A vezeték javítása óta semmi ilyen.

Ma Kingám vezetett vagy 100km-t. Azt kell mondjam, hogy neki jobban megy ez az automata téma :-) Pedig mondta nagyon, hogy hiányzik a sebváltó és fura, közben meg csak figyeltem, hogy mennyire érzéssel tudja kezelni. Én ha megszakadok se tudom ilyen finoman vezetni. Ha kicsit nyomom, nem vált vissza, de nem is megy. Ha nagyon, akkor hezitál, visszadob, kilő. A köztes állapotot nehéz eltalálni. Neki meg simán elsőre ment, hogy nyomatékból előzött úgy, hogy még épp nem váltott vissza, de nem vánszorgott az autó. Erről ennyit :-)

Kanyargós országúti szakaszon is mentünk ma. Nem hegyi szerpentin, csak alföldi kanyargós. Kicsit gyakoroltam a fülecskékkel váltást. Hát kis megszokás után ez a mód a nyerő kanyarogni. Jól "gondolkodik" az automata is, de kézzel hamarabb visszarakom a kanyarbejárat előtt, és rövid egyenesben nem váltok fel, hanem hagyom motorfékkel beesni a következő kanyarra. A sport mód is jó egyébként, kb hasonló módon hamarabb reagál, jobban kitartja a fokozatokat csak nekem túl sok ameddig forgatja, szerintem ilyen közúti feelingből kanyargáshoz felesleges.
Lassan belejövök ebbe is. Még kicsit kell azért szokni, hogy rutinból kitoljam jobbra a kart, ha olyan szitu van.
RomeoOne28-04-2017 17:13:05 // 94295
RomeoOne28-04-2017 17:12:01 // 94294
Úgy utólag végiggndolva én sem gondolom, hogy csalna. Beállítottam a google mapsen pontosan az útvonalat és 172 km-t adott csak így. Lehet én sem jól emlékszem, mennyit szokott forogni hazáig. Sebességben GPS szerint én még csak a 17-est mértem 1 km/h-t csalt kb. A 18-assal még nem mértem, de ott már lehet annyi sincs. Máshol tényleg 5 km/h körül van ez.
Zolibácsi28-04-2017 16:59:27 // 94293
Nekem a varosi fogyasztas 9.5 nel nem volt meg tobb. Pedig nehez a labam. Varoson kivul 8 korul mozog. Legjobb fogyi akkor volt mikor Bp - Balaton- sopron es vissza.akkor 6.8 volt par honapos gyerekkel.
Bp - Dusnok(Baja) oda teligaz 60 perc alatt haztol hazig, vissza parom vezetett 9 felett volt egy kicsivel.
Ugyes gyerek ez a Manky :)
ProdyG28-04-2017 16:41:13 // 94292
Valójában én is a fő számlálót nézem, mert már sokszor leteszteltem, hogy a nagy kerék miatt nyáron a kocsi kilométerórája és a GPS pont ugyanazt a pillanatnyi sebességet mutatják (tehát nincs az a 3-5km/h eltérés, mint sokaknál).
Ebből arra következtetek, hogy kocsi számlálója is pontosan mutatja a megtett távot :)
(viszont nálam a fogyasztást tuti nem jól mutatja)
Liquid28-04-2017 15:27:09 // 94291
Ez igaz a tankolás átlagának számítására, de az autópályás, városi stb. fogyasztást csak a comp alapján tudom, mert sose megyek egy tankot egyféle üzemmódban.
Liquid28-04-2017 15:25:22 // 94290
én is a beletankolt mennyiséget és a fő számlálót nézem
RomeoOne28-04-2017 15:21:10 // 94289
Elvieleg a tied a legmegbízhatóbb. De gondolom más sem a comp adatait mondja. Én is beletankolt mennyiséget nézem, meg a napi számlálót, amit mindig tankolásnál nullázok. Bár itt az is kérdés, hogy maga a számláló mennyire pontos? A haza-haza útra nekem a google olyan 178 km-t ír, míg a napi számláló 170 km alatt szokta kihozni. Nem szoktam GPS-sel mérni, de lehet, hogy ha mérném és összevetném, kiderülne, hogy az autóban lévő számláló kevesebbet mér. Ez esetben kisebb lenne a fogyasztás, mint eddig gondoltam. Meg több méter lenne a kocsimban, mint eddig hittem :D
Liquid28-04-2017 15:19:49 // 94288
Nem sok ez, nálam is hasonló.
ProdyG28-04-2017 15:18:48 // 94287
Automatával kapcsolatban: néha tapasztalom, hogy van olyan eset, amikor nem tudja eldönteni a váltó, hogy bizonyos szintű gázadásra váltson-e vissza, vagy sem. Amikor pont egy bizonyos pontig nyomom meg a pedált... ilyenkor beránt a váltó.
ilyen csak nekem van, vagy ti is tapasztaltátok már?
ProdyG28-04-2017 15:14:17 // 94286
Látom feljött a szokásos fogyasztás téma: nagyon relatív ez, ezerféleképpen lehet mérni, én is sokallom nagyon a fogyasztásomat, mert én mindig többet mérek attól, amiket ti írtok.
GPS-szel mérem a sebességet / a megtett kilométert és a tankolt gázolaj mennyiségét veszem figyelembe, azt, amiket a komp irkál, nem is nézem.
Nekem a komp sokkal kevesebbet mutat, mint a valós fogyasztás (igaz, nem gyári progim van). Néhány fogyasztás példa (2.4 Q-tronic):
- Autópálya valós 150 km/h - ~10 liter
- város - ha óvatosan megyek, akkor esetleg 12, de inkább több a gyakorlatban.
- főút 90-100 km/h - 7.5 liter minimum

Ezektől ti, ahogy látom kevesebbet írtok, főleg az autópályát nézve. Manky-val tervezem megnézetni az ECU-t, bár csodát nem várok. Engem nem zavarna a fogyasztás alapból, mert ha ez van, akkor ez van, csak mindig sokkal barátságosabb adatokat látok másoktól...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.