Forum >> 159
Zolibácsi10-01-2018 19:50:40 // 103719
Nem leszakadt a jobb hátsó ablakom... Párom miatt lehuztam és mikor ment vissza volt egy nagy reccsenes. Azt hittem az ablak tört be. Cserélhetem ezt is
Dömpi (il dottore)10-01-2018 19:48:01 // 103718
???
psychoati10-01-2018 15:18:23 // 103717
Én drukkolok neked!
Giuntini10-01-2018 14:59:39 // 103716
23-án viszem az autót Szatyihoz. Először a hűtő, ha az nem akkor a hengerfej. A műszer rengetegszer rossz értéket mutat. Ezt nem először hallom, és nem csak a Szatyitól. Ha a hűtő átjárható, akkor sajnos le kell venni a hf-et.
Chris15910-01-2018 12:08:33 // 103715
Chianti10-01-2018 11:57:42 // 103714
Ja, az más! Nem tudtam, hogy ez az új irány... :o)
Haddel10-01-2018 11:50:02 // 103713
A Giulia nem ,de a Stelvio igen😃
Macccy10-01-2018 11:41:26 // 103712
Mákod lehet, nem szükségszerűen lesz minden gyártmányba sz*r, remélem semmi bajod nem lesz vele ezután sem. De engem meggyőzött az ellenkezőjéről a saját példám és a szélvédős srác. Tényleg hallható és zavaró a szélzaj a gyári Splintex után az audiban.
Pilkington, S-G. Sekurit, Splintex és társai jöhetnek, egyéb nem, szélvédőt - ha nem kapok bazi kavicsot - úgysem egy-két évekre vesz az ember és a karosszéria része, merevít.
Pilkington, S-G. Sekurit, Splintex és társai jöhetnek, egyéb nem, szélvédőt - ha nem kapok bazi kavicsot - úgysem egy-két évekre vesz az ember és a karosszéria része, merevít.
Chianti10-01-2018 11:22:04 // 103711
Gratula!!! Azért a helyedben én átgondolnám a típusváltást :o) Egy Giulia nem igazán használható ilyesmire... :o)
Haddel10-01-2018 10:58:29 // 103710
RomeoOne10-01-2018 09:23:13 // 103709
Az enyémben másfél éve Nordglass a szélvédő és olyan, mint a gyári.
Macccy10-01-2018 09:18:57 // 103708
Lehet azt összekevertem valami másik prémiummal (sikurit?), nemtudom a Saint-et, DE a Nordglass miatt biztos vagyok, hogy senkinek nem kell ajánlani. Nekem az off-ba egy ismert szakszervíz tette bele kb 2 éve. Az átvétel napján vittem is vissza, hogy srácok valami nem jó, zajos ez. Leragasztgatták oldalt, fent, levettük a törlőkarokat is, nem akarták elhinni, hogy nem ilyen volt. Végül bizonyíték híján elhoztam, nem tudtam én se magyarázni. Most amikor cimbim cseréltette a 156-ban a szélvédőt, akkor mondja itt a szaki: sajnos a nordglass az alja mindennek. Árban olcsóbb még a kínainál is (!!) és nem egy volt már, amelyik nem volt méretpontos és küldte is vissza. Néha a szerelékek nem illeszkednek, olyan is van hogy hoznak be cserére autót és kiszedéskor láthatóan rohad a tetőnél a perem alatt mert a "szakműhely" kénytelen volt igazítani az autón, hogy be tudja rakni. Beázás sem ritka így ezekkel. Nekem mázlim volt szerinte, hogy csak szélzajosabb, valószínű alul állhat el. Szóval nem ajánlja. Kérheted tőle, nem a jutalékra megy, de én passzolnám főleg egy király Alfába ;)
Erhard 242 (Pure Energy)10-01-2018 08:54:03 // 103707
érdekes mivel a Nord meg a Saint ugyan azon a gyártósoron készül emlékeim szerint....
RomeoOne10-01-2018 08:51:53 // 103706
Nekem Nordglass van és semmi baj nincs vele.
Zselé09-01-2018 22:11:58 // 103705
Azt megnéztük, nem habzik...
Piritu - 1.000.00009-01-2018 22:08:55 // 103704
Gond szokott lenni a tartály visszatérő ágáról leeső finomszűrő. Ilyenkor még durván habzik is az olaj járó motornál.
Macccy09-01-2018 22:08:02 // 103703
Gyári Pilkington illetve Saint Gobain, ilyenek. Kínai vacak és lengyel NordGlass messze kerülendő!!! (sajnos régi tapasztalat) Nem pontos a méret, beépítéskor gányolják, elreped, szélzajos mert nem fekszik rendesen fel, hidd el nem ér ennyit a ~60% ár. Üvegestől azt is hallottam, hogy a Carglass is kerülendő, gyorsan dolgoznak, de egy szélvédőcsere nem gyorsulási verseny, rendesen kell megcsinálni. Itt battán a fickó úgy csinálja, hogy fűtött garázsban éjszakázik az autód már előtte, hideg kasznin nem dolgozik.
Zselé09-01-2018 21:59:02 // 103702
Szép estét az Uraknak!
Sajnos nem nagyon látszik a megoldás a szervó problémámra... A történet a következő: cseréltettem vezérlést és hosszbordás szíjat. Utóbbit azért, mert hideg indításnál "sikkant" egyet a szíj, tehát a szíjat, az összes feszítő görgőt és a főtengely szíjtárcsát is cseréltettem, kicsit az is lógott már.
Ezt követően viszont nagyon darabos lett a szervóm, és "Csubakka" hangot ad a kormány tekergetésre... :D Kinyitottam a szervó tartályt (este), látom, nem ér bele a mérőpálca, biztos kevés az olaj. Váltottunk itt is pár szót, hogy biztos kormánymű hibás, és beleereszt a gumiharangba, már kezdtem lelkileg rákészülni. Viszont vettem olajat, picit töltöttem és azt látom, hogy kb. 2 deci hiányzott, most a maximum fölé is kúszott egy hangyányit. Mentem vele 5-600 km-et, nem fogyott egy milliméterrel sem. Viszont a darabos, nehéz, nyúlós kormányzás és a húzódó hang megvan...
Tegnap reggel indítás után pár másodperccel elkezdett sivítani valamelyik görgő, gázadásra abbahagyta, pár méter megtétele után elmúlt. Ezt megismételte tegnap még délelőtt kétszer. Azóta történt kb. 10-12 indítás, de nem csinálta újra...
A kormány még mindig olyan, mintha félnapos betonba forgatnám...
Van valami ötlet, mi adhatta meg magát és hogyan lehetne behatárolni a hibás alkatrészt?
Annyira nem izgulok, mert ha jobban kijön a hiba, gondolom könnyebb lesz detektálni. Viszont érdekes, hogy ez a második autóm, aminek a szervója elhagyja magát közvetlenül a hosszbordás buzerálása után...
Sajnos nem nagyon látszik a megoldás a szervó problémámra... A történet a következő: cseréltettem vezérlést és hosszbordás szíjat. Utóbbit azért, mert hideg indításnál "sikkant" egyet a szíj, tehát a szíjat, az összes feszítő görgőt és a főtengely szíjtárcsát is cseréltettem, kicsit az is lógott már.
Ezt követően viszont nagyon darabos lett a szervóm, és "Csubakka" hangot ad a kormány tekergetésre... :D Kinyitottam a szervó tartályt (este), látom, nem ér bele a mérőpálca, biztos kevés az olaj. Váltottunk itt is pár szót, hogy biztos kormánymű hibás, és beleereszt a gumiharangba, már kezdtem lelkileg rákészülni. Viszont vettem olajat, picit töltöttem és azt látom, hogy kb. 2 deci hiányzott, most a maximum fölé is kúszott egy hangyányit. Mentem vele 5-600 km-et, nem fogyott egy milliméterrel sem. Viszont a darabos, nehéz, nyúlós kormányzás és a húzódó hang megvan...
Tegnap reggel indítás után pár másodperccel elkezdett sivítani valamelyik görgő, gázadásra abbahagyta, pár méter megtétele után elmúlt. Ezt megismételte tegnap még délelőtt kétszer. Azóta történt kb. 10-12 indítás, de nem csinálta újra...
A kormány még mindig olyan, mintha félnapos betonba forgatnám...
Van valami ötlet, mi adhatta meg magát és hogyan lehetne behatárolni a hibás alkatrészt?
Annyira nem izgulok, mert ha jobban kijön a hiba, gondolom könnyebb lesz detektálni. Viszont érdekes, hogy ez a második autóm, aminek a szervója elhagyja magát közvetlenül a hosszbordás buzerálása után...
Smith09-01-2018 21:53:52 // 103701
Ma elindult egy repdés jobb oldalon a szélvédőn... Nem látok kavicsnyomot, de reped. Valami jótanács esetleg? Milyen szélvédő vállalható? A gyári pilkington. Lehet kapni valamerre?
Macccy09-01-2018 21:40:38 // 103700
Okos az mert az akkumulátoroknak aza jó, ha nem gyorstöltik őket állandóan nagy árammal, a hálózatba dugható akkutöltők is amúgy ilyen 13.8 V feszültségen töltenek (google ezeket dobta mikor beírtam az értéket meghogy akksi). Valószínűleg amikor több tized voltnyi dzsúz "hiányzik" az akkuból, akkor picit feljebb engedi a fesszabályzó, lehet az audié is azért töltött 14.4 volttal, mert akkor tettem bele az akkut és nem volt benne 12.8 Volt. Vagy mert régebbi rendszer.
Más: vettem W5W izzót mert a jobb helyzetjelzőm néha elment kontakthibába, meguntam. Bárdiba sráctól kérdem van e W5WB? Nemtudja miaz. Mondom kékített, az alfa gyárija. Keres, mutatja, van Bosch "xenon blue". Mondom jöhet. 1700. Nembaj jólesz. Ma beraktam. :D :D Nem tudom a sima mennyire sárga, de hogy ez a "xenon blue" ez semennyire nem kék, de nemis igazán fehér, hehe, vicces. De ilyen volt benne a másik is, megint szép és nincs hiba. Éshát aza szép váltókupak ..... fincsi
Más: vettem W5W izzót mert a jobb helyzetjelzőm néha elment kontakthibába, meguntam. Bárdiba sráctól kérdem van e W5WB? Nemtudja miaz. Mondom kékített, az alfa gyárija. Keres, mutatja, van Bosch "xenon blue". Mondom jöhet. 1700. Nembaj jólesz. Ma beraktam. :D :D Nem tudom a sima mennyire sárga, de hogy ez a "xenon blue" ez semennyire nem kék, de nemis igazán fehér, hehe, vicces. De ilyen volt benne a másik is, megint szép és nincs hiba. Éshát aza szép váltókupak ..... fincsi
Csabi09-01-2018 21:38:29 // 103699
Akkor legalább fellélegezhetsz :)
Dömpi (il dottore)09-01-2018 21:25:54 // 103698
Én mikor MES- nézem, mindig alapjáraton ketyeg. Akár mikor ránéztem a töltéste mindig 12,8V-ot mutatott. Néhány napja, mikor írtátok, 13 felett kellene lennie, már már azon agyaltam, hogy rossz a generátorom. Na de 6 éve???
Csabi09-01-2018 20:48:02 // 103697
Igazából nem tudom, de szerintem csak egyszerűen a fezszabályzó működik így...A túl okos szerintem nem igaz rá.
Macccy09-01-2018 20:42:06 // 103696
Macccy09-01-2018 20:39:58 // 103695
Mondom vezérelt ez. Túl okos a cucc. Lehet ha nincs tele az akksi, akkor fentebb emeli a töltést is.
Haddel: a generátor szabadonfutó - amelyiket én ismerem - egyféle módon tud elromlani, úgy hogy egyik irányba sem enged el és rázni kezdi a szíjat, a görgőket. A töltéshez tudtommal nincs köze, az nem azért fut szabadon. Ha másmilyen szabadonfutó is van, akkor persze mondjátok el!
Haddel: a generátor szabadonfutó - amelyiket én ismerem - egyféle módon tud elromlani, úgy hogy egyik irányba sem enged el és rázni kezdi a szíjat, a görgőket. A töltéshez tudtommal nincs köze, az nem azért fut szabadon. Ha másmilyen szabadonfutó is van, akkor persze mondjátok el!
Csabi09-01-2018 20:19:34 // 103694
Megmértem én is, és tényleg van olyan állapot terhelten,rögtön indítás után, hogy csak 12,8V a feszültség.(többször is megmértem, hogy elhiggyem :)) Viszont ahogy felviszem 2000-s fordulatra rögtön felugrik a feszültség 14,2-14,4-re, és ha ekkor visszaengedem alapjáratra akkor már tartja a ~14,2V-ot.
Haddel09-01-2018 19:51:46 // 103693
Roll198309-01-2018 19:41:59 // 103692
De csak magasabb fordulaton, nem?
yani🍀09-01-2018 19:28:51 // 103691
Hát az nem annyira fasza. 14,4-nek kellene lennie :-)
Haddel09-01-2018 18:21:08 // 103690
Haddel09-01-2018 17:54:38 // 103689
Nem a generátor szabadonfutójával van gond?
Roll198309-01-2018 17:54:26 // 103688
Szóval akkor szokjak hozzá. :)
Macccy09-01-2018 17:51:29 // 103687
Na megmértem a tőőttést' 13.84-13.88 Volt közt mozog. Akkor mégis fasza, csak mondom nem mindenkor tölt ezekszerint. Most beindítás után megpörgettem gázfröccsel, hogy tuti töltse.
Laca6209-01-2018 16:58:42 // 103686
Ma kicseréltem a két első felső lengőkart...Mert azt mondták a nagyon híres és évtizedek óta minden ügyfél által dícsért és megelégedett ügyfél stb...stb...futómű szervíz szerint,hogy ezek miatt nyikorog és ropog a futóművem.Mondták ezt ősszel,mikor odavittem hogy cseréljék ki az első rugókat.Hívtak,hogy a felső lengőkarok odavannak,kicseréljék ? Mondtam nem,majd később.Én megvettem,ma kicseréltem.
Írtam blogot,hátha valakinek segítség lesz.
Blog
A futóművem ugyanúgy nyikorog,ropog.Mégis mit tudtak volna mondani ha akkor rábólintok,hogy cseréljék ki ők a felső lengőkarokat és semmi változás nincs ???
Ja és azt még nem is említettem,hogy mikor a rugókat cserélték,összeb@szták az autó elejét a bal oldalon a spojler alsó részénél.Mikor számon kértem a társaságot,négyen állították,hogy ők ugyan biztosan nem okoztak kárt.....Biztos Én voltam,csak nem vettem észre...Ha valakit érdekel kik ezek,akikhez még véletlenül se tévedjen be,privátban elmondom.
Írtam blogot,hátha valakinek segítség lesz.
Blog
A futóművem ugyanúgy nyikorog,ropog.Mégis mit tudtak volna mondani ha akkor rábólintok,hogy cseréljék ki ők a felső lengőkarokat és semmi változás nincs ???
Ja és azt még nem is említettem,hogy mikor a rugókat cserélték,összeb@szták az autó elejét a bal oldalon a spojler alsó részénél.Mikor számon kértem a társaságot,négyen állították,hogy ők ugyan biztosan nem okoztak kárt.....Biztos Én voltam,csak nem vettem észre...Ha valakit érdekel kik ezek,akikhez még véletlenül se tévedjen be,privátban elmondom.
antonov09-01-2018 16:50:57 // 103685
Nem, az halogén, de xenonnnal se volt jobb, sőt.
antonov09-01-2018 16:50:23 // 103684
Igen, igazából blogban leírtam mi történt konkrétan, de a lényeg annyi hogy én magát a projektort is cseréltem. A bal oldali az eredeti megégett foncsoros, halogénnel, a jobb oldali az utólagos xenon új kínai projektorral.
csAR09-01-2018 16:46:10 // 103683
Ez a kép a Te paripádról készült?
Ekkora a külömbség?
Ekkora a külömbség?
RomeoOne09-01-2018 16:37:47 // 103682
A bal oldali is xenon? Tiszta halogén sárga fénye van
RomeoOne09-01-2018 14:59:24 // 103680
Huh, ezt tényleg inkább látni kéne :D
antonov09-01-2018 14:33:54 // 103679
Amikor koszos a lámpa akkor látszik a buráján, hogy mennyire összefüggő fénycsóva megy át rajta. Hülyén hangzik ez, de nem tudom értelmesebben leírni. : ) Egyébként az van, hogy amikor el van égve akkor közelre sokkal rosszabbul világít. Egyre szűkebb sávban világít, és alulról kezd el szűkülni.
Smith09-01-2018 14:08:45 // 103678
RomeoOne09-01-2018 13:45:47 // 103677
Egyébként hogy lehet azt ellenőrizni, hogy milyen állapotban van a foncsor. Ha elölről belenézek, akkor látszik rajta, ha nem jó?
Az utóbbi időben én sem éreztem valami fickósnak, de betudtam annak, hogy eleve sötétítve van az üveg, biztos az is elvesz belőle. De mondták itt többen is, hogy meglátják más autó tompítottjában, ha mögöttük jön a sajátjuk árnyékát. És utóbbi időben én is tapasztaltam már. Félek, az én foncsoraim sem túl acélosak már. Hogy tudnám ellenőrizni?
Az utóbbi időben én sem éreztem valami fickósnak, de betudtam annak, hogy eleve sötétítve van az üveg, biztos az is elvesz belőle. De mondták itt többen is, hogy meglátják más autó tompítottjában, ha mögöttük jön a sajátjuk árnyékát. És utóbbi időben én is tapasztaltam már. Félek, az én foncsoraim sem túl acélosak már. Hogy tudnám ellenőrizni?
Liquid09-01-2018 13:20:25 // 103676
a xenon vált távolságira, mondjuk emellett van benne halogén is, miért akarod cserélni?
sty09-01-2018 13:03:00 // 103675
Xenonos autónál valaki cserélte már ki a távolságit led -re,tapasztalatok ,milyet érdemes venni esetleg Kínából?
Shadin09-01-2018 10:49:16 // 103674
Nekem a csere után lett izmosabb az egyes kettes kapcsolás ezzel az olajjal ebben a mennyiségben. Az elődnél a gyári olajjal 2.4L töltettel kicsit könnyebb lett a váltás 1-2-ben.
Smith09-01-2018 10:39:17 // 103673
Gondolom úgy, hogy ha már nagyon könnyen jár ide-oda, akkor az már lehet, hogy ki van kopva :)
Roll198309-01-2018 10:34:26 // 103672
Hogy érted azt, hogy a kelletlen az inkább jó, mint rossz?
Shadin09-01-2018 09:37:53 // 103671
Itt találsz pár (3) beírást, de az hogy a kelletlen az inkább jó mint rossz.
blog 2. oldal
Nekem lóg kicsit, azért tettem bele sűrűbb cuccot, neked elég lehet a gyárinak megfelelő viszkozitású is:
1
Nekem ez van benne:
2
blog 2. oldal
Nekem lóg kicsit, azért tettem bele sűrűbb cuccot, neked elég lehet a gyárinak megfelelő viszkozitású is:
1
Nekem ez van benne:
2
RomeoOne09-01-2018 09:33:25 // 103670
Jaaa, hogy az. Sztem ebből a szögből azért nem egyértelműen megállapítható, de gondolom te ott voltál, saját szemeddel láttad, úgyhogy elhiszem :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
587
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?