Forum >> 159

Chianti19-03-2018 17:38:37 // 107098
Nem is azért írtam, nincs harag... 😊 Viszont valamit félreértettél, mert ez egy 1.4, 120 ló 88 kw-os alapverzió. Nncs Multiair és automata váltó sem. Sima 6 gangos kézi váltó, ami nekem amúgy is a személyes kedvencem, mert nagyon könnyen és szépen kapcsolható.
AdiArsenal19-03-2018 17:21:41 // 107097
Giuliából is kiadhatnának egy kisebb ccm-es benzines motort, az emberek 95%ának bőven elég a 150-160 lóerő is,sőt kevesebb is, engem pl. nem érdekel, hogy 6 másodperc alatt vagy 9s alatt van százon, úgysem használom ki, egyre nagyobb amúgy is mindenhol a forgalom, nem nagyon lehet száguldozni, 140-150el meg egy 1,4 turbós is simán tud huzamosan menni.
gecsa19-03-2018 17:16:37 // 107096
Rendes váltón nincs ilyen fokozat. ;)
redbulz19-03-2018 17:02:22 // 107095
Mondjuk pusztán tudományos célból engem is még mindig érdekelne milyen katasztrófát lehet venni ennyiért :)
Liquid19-03-2018 15:50:57 // 107094
szerintem mindegyik gyári 17-es jó hozzá.
Ez biztosan :)
tdemeter19-03-2018 15:28:17 // 107093
Urak, a nagybrembós féknyeregre melyik 17-es felniket lehet feltenni a gyáriak közül?
droberto19-03-2018 15:20:28 // 107092
De olvasd el végig! :)))

"Másnap mikor Erhard-nál jártam, beugrottam a fehérvári ec bázisba és szert tettem 2 db 3A-es 1,47N-os D2F-L (12. kép) típusú Omron mikrokapcsolóra (7. kép). (Ár: 800,-HUF) A kapcsoló egycsapásra megoldott minden problémát." target="_blank">"Másnap mikor Erhard-nál jártam, beugrottam a fehérvári ec bázisba és szert tettem 2 db 3A-es 1,47N-os D2F-L (12. kép) típusú Omron mikrokapcsolóra (7. kép). (Ár: 800,-HUF) A kapcsoló egycsapásra megoldott minden problémát."

http://www.ecbazis.hu/elerhetoseg.htm

https://www.tme.eu/hu/details/d2f-l/mikrokapcsolok-snap-action/omron/

https://www.soselectronic.hu/products/omron/d2f-l-6658
Kazes☻19-03-2018 15:17:39 // 107091
Szvsz a D - mint DNA kapcsolóra gondolt a cartárs. :)
Giuntini19-03-2018 15:00:29 // 107090
Április 9-én viszem le a vasat Csörihez.
Giuntini19-03-2018 14:44:43 // 107089
Pedig szerintem a tiédhez is jobban passzol az automata! Lineárisabb a teljesítményleadás.
gecsa19-03-2018 14:39:42 // 107088
Nagyon nem kicsit.
gecsa19-03-2018 14:38:54 // 107087
Nem mondtam én semmi rosszat rá, csak nem vagyok épp automata párti. Még nem sikerült olyan automatát vezetnem, ami úgy gondolná a váltást, mint én.
Roll198319-03-2018 14:23:12 // 107086
Valamiért rád elmlékeztem, de most visszanéztem a kommenteket. :)
Dagadtgyerek19-03-2018 14:14:28 // 107085
A lomexet próbáld a Dévai utcánál.
lomex.hu

Szerintem egy szabványos mikrókapcsoló.
Első körben én kiszedném és a nyelvén hajlítanék. Nekem megoldotta ez is a problémát.
Erhard 242 (Pure Energy)19-03-2018 14:02:51 // 107084
semmi baj sincs vele, jó kis Alfa!
Chianti19-03-2018 13:32:12 // 107083
Off" Bocsi, nem akarok itt a 159 topicban trollkodni, de ez nem versenyautó, nem is azért vettem, hogy én erőt fitogtassak bárkinek is. Abból a korból már rég kinőttem... 😊 Egyszerűen egy megbízható benzinest szerettem volna, aminek nem mellesleg viszonylag elfogadható havi biztosítása. Ez ilyen és pont. Van akinek nem számítanak egy autó költségei, nekem igen. Egyébként most komolyan, hova nem elég a hétköznapi életben egy 1.4-es 120 lovas benzines verda? Nekem tökéletes, és imádom. 😊 On"
redbulz19-03-2018 13:31:29 // 107082
Levi145 tervezte a megnézni, nekem nincs annyira a szomszédban, hogy csak kíváncsiságból megnézzem :)
Chianti19-03-2018 13:20:06 // 107081
Nincs mit, én köszönöm a szállítmányt! :o)
Reechyke19-03-2018 13:19:01 // 107080
Nem ur az aki nem "pazol" (pazarol)! 🤣
Reechyke19-03-2018 13:15:25 // 107079
Nemetben akkor olcsosäg van a sogorokhoz kepest nem is kicsit...😕
Macccy19-03-2018 12:59:34 // 107078
megéri ? :)
Pzk19-03-2018 12:54:58 // 107077
Nem keveset segítettél, bár gyanakodtam a zárra. Hol sikerült venned a kapcsolókat? Neten csak Lengyel ratárat találtam, ahol van és (nem surmóságból,de....) 4x annyi a futár, mint a 2 kapcsoló.
Haddel19-03-2018 12:36:20 // 107076
Osztrák rendszámom van már pár éve😃
Erhard 242 (Pure Energy)19-03-2018 12:35:49 // 107075
aztabúbánatos... nem aprózzák el
Haddel19-03-2018 12:35:46 // 107074
Elvittem ma előmüszakira a kocsit. Cserélni kell egy kerékcsapágyat. Kapok rá ajánlatot ,ha drágálom ,akkor kicserélem magam😃
Haddel19-03-2018 12:34:19 // 107073
A biztosítással együtt szedik az adót. Bocira most 102€ a havi biztosítás,adóval együtt. Ebből 56€ a teljesítményadó.
Jani721219-03-2018 12:29:34 // 107072
Itt bayernban 180le dizel kötelezo+fullcasco 97 havonta eves ado 220€
Reechyke19-03-2018 12:13:58 // 107071
Nälunk ugy van Ausztriäban, hogy a biztositäs melle beszedik a "teljesitmenyadot". Amit a kollega irt amelle meg hozzäjön a kötelezö tenyleges resze. Nekem a 170 lovas 159 es evi 380ezer ft ba kerül. Amiböl kb 280 ezer az ado.
gecsa19-03-2018 11:39:07 // 107070
Ha jól látom alább a képet, akkor ausztria. De szerintem is biztosítás.
Jani721219-03-2018 11:05:19 // 107069
Bakker ez melyik orszagban van?
Liquid19-03-2018 10:58:40 // 107068
nem magyar rendszámod van?
WarbiRunner (Gyuri)19-03-2018 09:44:13 // 107067
Na ja, ez kb nem jelent semmit :-) Egyrészt vízhőfokot figyel csak, másrészt a gázpedált alapjárat környékén nem szokták megírni. Közepes gázállásnál viszont nem tudhatod, hogy mennyire nyúltak bele. A hidegen óvatosan alapszabályt én írt ecu-val fokozottan betartom, még úgy is, hogy pontosan tudom milyen program fut az enyémen.
Roll198319-03-2018 08:58:04 // 107066
Végül megnézted a TBi-t?
Csabi19-03-2018 07:29:46 // 107065
Havi teljesítmény adó?Nem havi kötelező felelősség bizt.?
Haddel18-03-2018 22:52:59 // 107064
Utána meg voltam más ügyből kifolyólag a biztosítási ügynökömnél,kiváncsiságból kiszámoltattam ,mennyi lenne a 200,és a 280 lovas Stelvio biztosítása. És ugy néz ki érdemesebb lenne a 200 lovas verziót megvenni ,aztán rá tölteni az erősebb programját. A 200 lovasnak 90 euro lenne a havi teljesítményadója ,az erősebbnek majdnem 150€. A Bocinak most 56€.Nem kis különbség..
Ja aztán hazafele belefordult a számláló a 275000 km-be😃
Haddel18-03-2018 22:39:00 // 107063
ájjááá le ,ne kötekedj!:D:D
Gazdee18-03-2018 22:38:35 // 107062
Helló Pzk!

Sajnos a 159 csomagtér zárja típushiba.
Nekem Sportwagon van annál biztos az. Akit eddig kérdeztem ez ügyben mindenki ezt mondta. A Sedannal mem tudom mi a helyzet.
Nálam pl. folyamatosan megy a csomagtartóban a világítás és a műszerfalon azt jelzi ki, hogy nincs lecsukva az csomagtér ajtó. Egyszer lebontottam a burkolatot, megmozgattam a csatlakozókat, meg befujkáltam, kontakt sprayvel. A mozgó dolgokat WD40- el, de kb. egy hétig volt jó!
Egy idő után tönkremennek benne a mikrokapcsolók és annyi!
Ha rákeresel van itt egy bejegyzés amiben valaki frankón leírja a zár szétszerelését és a kapcsolók cseréjét, de az elég macerás.
Tatán az olasz autóbontóban 8000 ft a bontott, 23000 ft az új zár.
Vettem egy újat, de a cserével én is megvárom míg melegebb idő lesz!

Üdv.
gecsa18-03-2018 21:23:01 // 107061
A "benzines" szóig minden ok volt, de aztán a "D-ben"-nél minden elbukott... :D
Haddel18-03-2018 20:50:29 // 107060
Meglátogatott ma Chianti kollega. Bandáztunk kicsit,és kipróbálhattam az új rosso-ját.
Aranyos kis autó,D-ben szedi is a lábát a kis benzines. Fasza kis délelőtt volt! Köszi Krisz!!😃
berobbantam18-03-2018 18:57:58 // 107059
Hello
Az enyé is írva van.Így jött olaszbol.Viszont míg be nem melegszik teljesen másképp reagál a gázra.Melegen bőfél centi az alapjárat és a 100.Hidegen kb másfél.
gecsa18-03-2018 17:11:50 // 107058
Igen, de ha rákeresel, akkor sok helyen a fékpedált dobja be helyette.
droberto18-03-2018 16:07:16 // 107057
Passz, még előte állok.
Ikább a 12V-ra tippelek.
Piritu - 1.000.00018-03-2018 15:40:30 // 107056
Arra nem emlékszel, hogy a kuplungpedál kapcsoló 12Voltot vagy testet kapcsol?
droberto18-03-2018 15:39:10 // 107055
A dobbetét felől talán jobban is hozzáférsz. :)
Egyébként inkább 2 lökhárító mint egy haspáncél. :)
droberto18-03-2018 15:37:53 // 107054
A Kuplunkung pedál kapcsoló 6-8 év után általában elfárad.
Lejtőn fékezéskor is emiatt jön a Hill Holder hiba. :)
droberto18-03-2018 15:36:57 // 107053
Örülök, ha tudtam segíteni. :)
droberto18-03-2018 15:36:32 // 107052
Vagy a visszacsapó szelep elfosta magát. :)
Piritu - 1.000.00018-03-2018 15:32:19 // 107051
Nekem meg anno pont azt mondták Rieglerék, hogy a 159 csak azért 200 lovas, mert nem multiair :-(
G-MANN🍀18-03-2018 14:56:36 // 107050
Én úgy tudom, a Giulietta 1.75 TBi sem multiair, azért olyan jó és nyűgmentes, legalábbis nálam a régi is az volt :-)
Attis18-03-2018 14:52:29 // 107049
Szép napot!

Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy lecserélném a váltóolajat is a motorolajjal együtt. (1.8 MPI az alany).
A használati utasítás 75W-85 API GL4-es ír elő, ellenben az olajválasztók (Fuchs, Liqui Moly, Shell és társai) 75W-80 API GL4-est írnak. Rákerestem a hasonló motorral szerelt Opelekre is és azokhoz is 75W-80-ast ajánlanak. Szerintetek mi legyen?

Már a motorolajnál is észrevettem, hogy ha Alfa 159 1.8MPI-re keresek, akkor 5W-40es olajat ajánlanak ellenben az ugyan ilyen motorokkal szerelt Opeleknél 5W-30-as az ajánlás....

Véleményeket/válaszokat előre is köszönöm!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.