Forum >> 159

psychoati22-04-2018 20:58:31 // 108076
Igaz, hogy ez a kép 2.4, de nekem is itt van ez a szenzor.

Ezt tudom "kintről" cserélni. Vagy rosszul gondolom, és "belül" is van tartozék?
Giuntini22-04-2018 19:00:09 // 108075
Nem kell scusarmi!!!:) Csak nyelvészkedtem. Ugyanaz a szűrő mint a 2.4-be! Bocs hogy belepofázom így Alfatlanul....
Bento22-04-2018 18:56:04 // 108074
Azt hiszem, hogy a szenzor a vezérműkerék mögött található, cseréjéhez mindenképp meg kell bontani a vezérlést, egyszer már megfeszített szíjat nem szívesen tennék vissza.
Macccy22-04-2018 18:48:26 // 108073
Ja basszus, nem láttalak, bocsi. Scusi, öhm ...

Vázszám : Z AR 939 0000 724 5387
Macccy22-04-2018 18:45:52 // 108072
Si. Mi scusi

:)


De a kérdés továbbra is fennáll. Milyen olajszűrő kell az 1.9 -esekbe a kettő felkínált közül? A csak simán hengeres betét fajta, vagy az amelyiknek van "csőre" is??
Don Vito22-04-2018 18:28:23 // 108071
Lehet, hogy rosszul emlékszem, de az Elaforg Kft-nél az alvázszám alapján választják ki? (OK, ezzel nem lettél okosabb, max. annyival, hogy a leírt információ nem elégséges...)
159 Indigo Gray 2.4 Monster22-04-2018 18:23:26 // 108070
Újítsd fel, a 2.4 nél nagy pipa a generátor kiszerelés, bontott lutri
sty22-04-2018 18:05:41 // 108069
Srácok,egyik napról a másikra elment a töltésem. Tegnap egész nap Pesten szaladgátam hiba üzenet nélkül,ma beültem az autóba pöc-röf kb 12km-et mentem vele hibaüzenet nélkül de leállás uán ujra inditottam de csak kattogot. Felraktam töltöre kb 2 óra tölés után sem indult. Bikázásra beindult de akkor már megjelent az akku ikon és kb 1 perc után magától le is állt a motor. Lekötöttem a sarukat kb 3-4 óra töltés után 12,3v-ot mutatott a multiméter de ha rákötöttem a sarut,járó motornál lement 11,5-re.Szóval valószínü hogy elment a töltésem mert járó motornál ha leveszem a pozitiv sarit akkor azonnal leáll a motor. A kérdésem érdemes felujitani vagy a bontott jobb választás ill. árban hogy járok jobban?
psychoati22-04-2018 17:26:40 // 108068
Jól mutat benne!
Shadin22-04-2018 17:21:22 // 108067
Gyári 235/40 R19 méretű gumik között meglepő futófelület szélesség eltérés van.
Vredestein Vortex Vorti:

Uniroyal RainSport2:

Az RS2 futófelülete (210mm) szemre is keskenyebb mint a Vortié (amit nem mértem, de minimum a felni szélessége). Nem véletlenül nem védi a peremet, úgy feszül rajta mint egy szaros NoFear Golfon :-( Azért érzem gyengébbnek kanyarban mert keskenyebb a gumi...
Shadin22-04-2018 16:32:35 // 108066
Lehet h nekem is kellett volna :-)
yani🍀22-04-2018 16:20:45 // 108065
Most már ilyenem is van. :-)
Giuntini22-04-2018 13:14:40 // 108064
Bocs, helyesen fratelli miei.... Nem tudtam tartani a pofámat.
Macccy22-04-2018 10:30:49 // 108063
Fratelli mio!

Olajszűrőből melyik kell nekem? Valamiért kettő félét hoz a bárdi és a unix is ehhez: 159 2009 1.9 JTDm A2 mocikód 150 LE SW
psychoati22-04-2018 10:25:28 // 108062
szuper, köszi :-)
psychoati21-04-2018 22:14:26 // 108060
Hidegen amíg nem húztam le a csatit nem sikerült beindítani. A vezérlésben kb 10k van. A vezérszíj hogy függ össze ezzel a hibával? Rágugliztam, de ezt a hibát csak benzinesek kapcsán olvastam "láncnyúlás" kíséretében. Szíjnál is lehet nyúlás?
Bento21-04-2018 20:43:24 // 108059
Inkább P1320-at szokott dobni erre a szenzorhibára, de szerintem is ezzel lesz gond. Viszont minimum vezérszíjcserével jár a szenzor cseréje. Hidegen könnyen indul?
frusciante21-04-2018 17:40:54 // 108058
Lehet, h 47nél más volt a gyári? Nekem minden üveg körbe Saint-Gobain Sekurit volt gyárilag... Alfa logóval... Most már ugye az első nordsglass a csere óta de az összes többi Sekurit... Az első szélvédőm már volt korábban cserélve előző tulajnál az pilkington volt....
Azt sikerült nekem kinyírni...a Sekurit körbe egyébként teljesen jó a szélzaj meg szerintem inkább a ragasztáson múlik mint az üvegen de lehet tévedek...
psychoati21-04-2018 17:16:47 // 108057
Sziasztok!
Az alany 1.9 jtdm 16v. Tegnap autókázás közben egyszercsak az autó erőtlenné vált. Kb olyan 80-as tempónál 4-ben ráléptem a gázra, és nem akart gyorsulni. Olyan volt mintha szorulása lenne. A fedélzeti műszerek szerint minden ok, fék sincs beragadva, könnyen gurul. Félreálltam, motorháztető felnyit, semmi különlegeset nem tapasztaltam. Se égett szag, se nyiszogás se semmi. Leállítottam a motort (gondoltam egy restart segít rajta) és idításra már felkapcsolta a lámpát. Nehezen indult, de aztán járt, kicsit egyenetlenebbül a szokásosnál. Munkahelyig elautóztam. Ma visszatértem MES-sel, és a hibakód: P0016 - Fázis/fordulatszám szinkron. Hibatörlés után próbáltam beindítani az autót, de nem sikerült. A veztengely érzékelőnél a csatit megfújtam féktisztítóval, de nem segített. Széthúzott csatival nehezen de beindult. Ugye nem nagyon lövök mellé ha azt gondolom, hogy ez az érzékelő meghalt és kicserélem?
Smith21-04-2018 16:37:34 // 108056
Engem mindenhol le akartak beszélni a Pilkingtonról, a nordglass és a S.G. sokkal olcsóbb lett volna, gondolom azon nagyobb a haszon mint a drága Pilkingtonon :) De én ragaszkodtam ahhoz. Mégiscsak ez a gyári.
SzTomi21-04-2018 14:55:53 // 108055
Hamár üveg..
Most cseréltetném a szélvédőt. Utángyártott Nordglass-ra és gyártói beszállítói Saint-Gobain Sekurit-ra kaptam ajánlatot. Ez utóbbiról van valakinek tapasztalata? Gyárilag Pilkington van benn ugye. Ahogy néztem ez a két nagy gyártó gyártja az eredeti üvegeket, de még nem hallottam senkitől, hogy Saint-Gobain-t rakott volna be.
Haddel21-04-2018 13:27:12 // 108054
Kellemes hétvégét mindenkinek!
frusciante21-04-2018 12:41:04 // 108053
A beázási gari szerintem inkább a ragasztónak szól. Az üveg nem fog átereszteni.
frusciante21-04-2018 12:21:16 // 108052
Csatlakozom! Én a 47be raktam nordglasst és semmi különös... Sőt az esőszenzor azóta jobban teszi a dolgát.
Szergej21-04-2018 10:17:46 // 108051
Semmi különbség nem volt,a gyárihoz képest. Szélzaj sem volt nagyobb,illetve a méret is tökéletes volt. 10év beázási garancia volt rá
RomeoOne21-04-2018 09:56:07 // 108050
Meg Szergejnek is szól a kérdés.
RomeoOne21-04-2018 09:55:35 // 108049
Nem is azért kérdeztem, hanem mert itt egy pár hete valaki mondta, hogy a NordGlass milyen szar nem jól passzolnak a méretei meg hogy milyen szélzajos lesz tőle a kocsi stb. Csak azért kérdeztem, hogy ha neked az volt tapasztaltál-e ilyesmit?
Piritu - 1.000.00021-04-2018 07:57:25 // 108048
Arrol nem is beszélve hogy jól tervezhető. 200-nal ledobod és újabb pár évig nem kell vele foglalkozni.
Haddel20-04-2018 23:53:14 // 108047
2.0-nál az egr fedelen kívül a műanyag szívósornál is elmehet a hűtőfolyadék. Többünknek is előfordult már. Szerencsére lassú folyamat.
yani🍀20-04-2018 20:26:48 // 108046
Alfa OBD, vagy FES-MES programmal, persze ha van OBD interfaced. Ha nincs, egyszerűbb ha visszaviszed. 2 helyen kell nullázni!
Gyengusz20-04-2018 20:05:56 // 108045
Sziasztok!
Most volt nagy szervizem vezérlés, részecskeszűrő "tisztítás" , olajcsere. Viszont a szerelő nem nullázta a service intervallum számlálót. Ebben kérném a segítségeteket, hogy tudom ezt házilag nullázni, vagy mindenképpen bele kell mászni a komputerébe?
előre is köszi a segítséget
Szergej20-04-2018 18:45:48 // 108044
Nordglass lett betéve. A következő pilkington lesz,de még várok :-)
frusciante20-04-2018 17:50:31 // 108043
Szerintem a kavicsnak mindegy a márka... :) én is így jártam mint a Cartárs, csak én két különböző autó szélvédőjét törtem be kaviccsal egy hónap alatt... Az egyikbe pilklingtont a másikba nordsglass tettem mindkettő jó! Ha a gyárit kivitte a kavics akkor gondolom ezeket is kiviszi... :) arra jó a nordsglass már kapott azóta egyébként vmi nagyot nem rég legalábbis nagyot szólt és semmi baja, de ha jót akar az ember a pénztárzának vesz rá kavicsfelverődés elleni fóliát...
Zolesz20-04-2018 17:35:27 // 108042
Mindegyik SW-ben van hátul biztosítéktábla? Nekem a bal oldalon, csak a lámpákhoz van "ablak". A jobb oldalon a lámpás "ablak" alatt van egy másik kis fedél, de nincs mögötte semmi.
Gyapi Ɨ|ѯ20-04-2018 15:03:51 // 108041
kösz Tocke, akkor az lesz, hogy végigmérem.
Arra gondoltam, hogy talán valaki meg tudja mondani melyik csatlakozó, milyen színű vezetéke, de így akkor majd én írom blogba, ha megtaláltam :)
RomeoOne20-04-2018 14:56:49 // 108040
Milyen márkájú szélvédőt tettél bele legutóbb? (és milyet tervezel most?)
Szergej20-04-2018 14:40:03 // 108038
2-3 hónapja cseréltem szélvédőt,erre ma jövök az M3on és egy felverődő kő újra beveri. Ilyen nincs....
yani🍀20-04-2018 14:26:50 // 108037
Végül is lehetne egy kamerát betenni a motortérbe, ami a tartályt figyelné. Egy aftermarket fejegységen pedig bármikor megnézhetné mindenki, mi van a motortérben .-)
RomeoOne20-04-2018 14:09:44 // 108036
Rendben, igazad van. De azért akkor is csökkentené az ilyen balesetek számát egy kicsit nagyobb körültekintés.
yani🍀20-04-2018 14:04:45 // 108035
Nem értek veled egyet, mert már többen jártak úgy, hogy a tartály túlfolyó csonkja tört le, amit egy hosszú úton pl. biztosan nem veszel észre. A Tibi-nél pedig tartály aljára menő cső csatlakozása rendszeresen eltörik. Ezeket biztosan nem tudod előre jelezni, még ha minden indulás előtt benézel a motortérbe, akkor sem.
RomeoOne20-04-2018 13:55:06 // 108034
Azért ha az ember figyelmes kicsit, sztem a 99%-a az ilyen vízelfolyásos baleseteknek megelőzhető. Én rá szoktam nézni indulás előtt a vízszintre, vagy legalább benézek a kocsi alá, hogy nincs-e tócsa. Amíg azt látom, hogy a kb. 1 éve feltöltött tartályban a vízszint pontosan ugyanott van, addig nem problémázom túl. 2.0 tulajként az EGR hűtő fedelére kell odafigyelni. Ha elkezdene szivárogni, észrevehető lenne a vízszint csökkenés. Ha meg olyan hirtelen dobja el magát, hogy a (nukleáris iparban közismert) Leak Before Break elv nem érvényesül, akkor meg úgyis a gőzmozdony lesz a kocsiból, mint ahogy Shadin is járt egyszer, szóval nem lehet benézni a dolgot és víz nélkül járatni sokáig.
_Ata_20-04-2018 13:30:34 // 108033
Jó ötlet! :)
Zolibácsi20-04-2018 13:27:25 // 108032
Adnék egy kisebb összeget érte, ha felhasználó barátra lehetne szabni egy kicsit
yani🍀20-04-2018 13:26:18 // 108031
A tiédben benne van az első verzió.
Atesz15920-04-2018 13:23:46 // 108030
Huuu!Ez engem is lehet,hogy érdekelne!
yani🍀20-04-2018 12:56:06 // 108029
Jó is :-)
4-5 autóban biztosan benne van már, amennyire tudom jól teszi a dolgát. Igazából kezdőknek sem lenne bonyolult, ha az "elektronikát " sorozatban legyártanánk. Ha esetleg van köztünk olyan, aki tudna nyákot sorozatban gyártani én bevállalom, hogy beültetem azokat, az érzékelőt pedig bárki be tudja szerezni. Én eddig a kis sorozat miatt csak próba nyákot használtam, de az nagyobb mennyiségnyél már nem célszerű.
Csabi20-04-2018 12:45:37 // 108028
Jó lenne, viszont ez kicsit sem kezdő szint :)
Tocke20-04-2018 12:26:09 // 108027
Próbálj rámérni multiméterrel arra a csatira, az olvasólámpák, a belső csomagtérnyitó biztos, hogy állandó 12-t kap.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.