Forum >> 159
Shadin30-09-2018 10:49:23 // 112027
Viszont érdekelnének a futómű értékeid, ha vannak...
Shadin30-09-2018 10:48:21 // 112026
Bakker ennek pont így kell kinéznie ;-) A (legalább) 20 mm-t ültetett Ti futómű hogy lehetne gyári magasságon? Lapos széles annak minden előnyével és hátrányával.
Motomi8030-09-2018 10:38:37 // 112025
Úgy vettem a kocsit, hogy ki van égetve a gyári huzat. Azért nem cserélnék ülést.
Kazes☻30-09-2018 10:25:27 // 112024
Csak egy kicsit... néha...! 😈
WarbiRunner (Gyuri)30-09-2018 10:17:20 // 112023
Piritu - 1.000.00030-09-2018 09:59:19 // 112022
Minek? Ráadásul ha nem spéci még a légzsák nyitásának is útban van.
Motomi8030-09-2018 09:49:59 // 112021
Van valakinek pályája esetleg Alfás trikó üléshuzatra?
Motomi8030-09-2018 05:29:34 // 112020
Mindig megvárom amíg feltól a tápszivattyú. De ha az ilyen akkor elnézem neki. :) Előtte egy Fiat jtd-m volt az könnyedebben indult.
Roadster30-09-2018 00:43:44 // 112019
Szerintem, nem tudom... Mert az un. nagy fékkel nem megy fel a 16-os? Miből látom, hogy milyen?
Kazes☻29-09-2018 22:41:48 // 112018
Mert ez még a törött rugós képe...! ;)
WarbiRunner (Gyuri)29-09-2018 22:34:38 // 112017
Ez így gyári :-) A rugó is, a kerékméret is. Nekem bejön. Az meg pláne, hogy bent ülve mindemellett teljesen vállalható a komfort is. Lehet hogy a fotó van rossz szögből, de lehet az ízlésünk különbözik, egyelőre Te vagy az első akinek a Ti kivitel nem tetszik :-)
Liquid29-09-2018 20:57:25 // 112016
Milyen fék van az autódon?
Liquid29-09-2018 20:56:22 // 112015
sokan küzdünk ezzel a jelenséggel, próbáld úgy hogy gyújtás után várj 10-15 másodpercet, utána indítsd. Nem tudom mi az oka, de nekem így működik.
Roadster29-09-2018 20:32:51 // 112014
Sziasztok! Valaki használ 16-os kereket? Tapasztalat? Télit kellene vennem, csak még nem döntöttem mekkorát.
Csabi29-09-2018 20:26:35 // 112013
Új szíjjal nekem is jobban nyekergett, vagy azért mert jobban megfeszegették a felrakásnál, így túlságosan megnyúlt, vagy ezt tudja az adott szíj. Igazából én úgy oldottam meg hogy indítás után a nagyfogyasztókat nem kapcsoltam be rögtön. (szélvédőfűtés, klíma...) Így nem, vagy csak alig nyöszörgött.
RomeoOne29-09-2018 19:16:28 // 112012
Maga az ültetés nem tetszik így a képen. Nagyon rajta ül a keréken a kasztni. Mintha töröttek lennének a rugók. Talán peresebb gumival esztétikusabb lenne. Csak az meg nem lenne jó dolog műszaki szempontból
Motomi8029-09-2018 18:27:07 // 112011
Tanácsokat szeretnék kérni. Szerintem többet teker az önindító indítózáskor mint kellene. Izzítás új. Gyertyák és relé is. Porlasztók hivatalos Bosch szervízben bevizsgálva. Hibátlanok. Önindító szerintem jól teker és a rail nyomás is felépül.
sty29-09-2018 18:20:53 // 112010
Sajnos nemrég generátort kellett cserélni a 2,4-en ehhez a klíma kompresszort is le kellett venni. Az összerakás után a be indításnál elkezdett nyekeregni az ékszíj ,nem nagyon foglalkoztam vele mert 3-4 másodperc után elhalhatott de most ahogy bejött a hideg már kn 1 percig nyekereg és hangosabban.. A szerelés előtt egyáltalán nem nyekerget,a javítás során rendesen meg lett minden takarítva 3 doboz fék tisztítóval,söt azóta tapadás növelővel is befújtam az ékszíjat. Most már kezd idegesíteni mi lesz később amikor tényleg hideg lesz,mitől lehet a nyekergés?
droberto29-09-2018 16:57:23 // 112009
Helyes.
Nem szereti az alacsony fordulatot, és ez indításkor és leálláskor is jelen van.
Nem szereti az alacsony fordulatot, és ez indításkor és leálláskor is jelen van.
Ricoe15629-09-2018 16:19:12 // 112008
Az nem csak leállításnál hallható? Kuplungot benyomom mikor indítom illetve mikor leállítom... :)
droberto29-09-2018 16:14:37 // 112007
A kérdésedre nagyon könnyen rá lehetne vágni, hogy kettöstömegű, de ilyet még az autó mellett állva is minimum könnyelműség lenne mondani. :)
Ricoe15629-09-2018 16:09:01 // 112006
Csöri nekem is ajánlotta a cseréjét...(vezérléssel csere volt éppen)
Nekem is lenne egy kérdésem. Indításnál mintha "ki akarna esni" a motor,érezhetően rázza a kocsit. Leállításnál ezt nem vettem észre... Sose volt még dízel autóm...ez ilyen?
Jelige: kezdő 159 tulaj :D
Nekem is lenne egy kérdésem. Indításnál mintha "ki akarna esni" a motor,érezhetően rázza a kocsit. Leállításnál ezt nem vettem észre... Sose volt még dízel autóm...ez ilyen?
Jelige: kezdő 159 tulaj :D
Jorjie29-09-2018 06:26:11 // 112005
Gratula a K-hoz :-)
Motomi8029-09-2018 06:14:42 // 112004
Nekem is új állta a helyét.
Csabi28-09-2018 23:03:54 // 112003
Volt hozzá szerencsém nekem is anno. Hívhattam a trélert. Ezért, a mostani autómnál az első szerviznél megtörtént a cseréje...
Giuntini28-09-2018 23:01:40 // 112002
Jó, mert gumiágyban van...
Csabi28-09-2018 22:57:32 // 112001
Jaj, honnan vetted ezt a kertőstömegű szíjtárcsát? :D Főtengely szíjtárcsa a neve.
Giuntini28-09-2018 22:51:23 // 112000
Megoldódott a probléma! Az ékszíjtárcsa kicserélve. Ma reggel még alig tudtam tekerni a kormányt, délben a kezemben volt az új kettőstömegű ékszíjtárcsa délután 2-re már rajta volt. Így tudtam tesztelni az új MAP szenzort a pályán:
1, Nincs hullámzás és megtorpanás
2, a turbónyomás 150 környékén állandó, 1 bar környékén,
3, Egyenletesen épül fel a nyomás
4, Érezhetően jobban reagál minden gázadásra,
5, A fogyasztás alacsonyabb. Eddig 140-150 között átlagban 8,5 környékén fogyasztott, most sík úton, ugyanennél a tempónál 7,8-at ír ki. Láthatóan lassabban fogy a nyál a tankból.
Szóval bátran cseréljen mindenki MAP szenzort, aki megtorpanást, teljesítmény hullámzást, turbónyomás eltérést tapasztal. teljesen máshogy megy az autó, teljesen lineáris a gyorsulás, és a fogyasztásban is mutatkozik különbség.
1, Nincs hullámzás és megtorpanás
2, a turbónyomás 150 környékén állandó, 1 bar környékén,
3, Egyenletesen épül fel a nyomás
4, Érezhetően jobban reagál minden gázadásra,
5, A fogyasztás alacsonyabb. Eddig 140-150 között átlagban 8,5 környékén fogyasztott, most sík úton, ugyanennél a tempónál 7,8-at ír ki. Láthatóan lassabban fogy a nyál a tankból.
Szóval bátran cseréljen mindenki MAP szenzort, aki megtorpanást, teljesítmény hullámzást, turbónyomás eltérést tapasztal. teljesen máshogy megy az autó, teljesen lineáris a gyorsulás, és a fogyasztásban is mutatkozik különbség.
WarbiRunner (Gyuri)28-09-2018 20:57:45 // 111999
És még mit nem tud a bömös... pl így kinézni :-)

Az anti 'premium gap' autó. Mégis nagyon működik ez a forma.
Ma épp Giugaro mester egy korábbi műve, a DeTomaso
Mangusta ugrott be róla, ahogy a parkolóban várakozva
nézegettem :-) Oké, távoli hasonlóság, de valahol látszik,
hogy a kéz ami rajzolta ugyanaz.

Az anti 'premium gap' autó. Mégis nagyon működik ez a forma.
Ma épp Giugaro mester egy korábbi műve, a DeTomaso
Mangusta ugrott be róla, ahogy a parkolóban várakozva
nézegettem :-) Oké, távoli hasonlóság, de valahol látszik,
hogy a kéz ami rajzolta ugyanaz.
Haddel28-09-2018 20:30:23 // 111998
psychoati28-09-2018 16:01:01 // 111997
Csak a projektort.
yani🍀28-09-2018 14:30:26 // 111996
A 159-ben azért nincs ilyen, mert midegy, hogy egyenesen megy vagy kanyarodik. :-) Ezt a bömös nem tudja.
Shadin28-09-2018 13:56:28 // 111995
Már tudom miért vezetnek a BMW-sek ilyen buzin :-)
"A fékezős sebességtartó ugyanakkor ügyes: tempomattal utazgatva beesel egy kanyarba a kelleténél csöppet gyorsabban, a számítógép soknak ítéli a tempót, s lecsíp belőle, majd visszagyorsít, ha egyenesbe jöttél."
"A fékezős sebességtartó ugyanakkor ügyes: tempomattal utazgatva beesel egy kanyarba a kelleténél csöppet gyorsabban, a számítógép soknak ítéli a tempót, s lecsíp belőle, majd visszagyorsít, ha egyenesbe jöttél."
Tocke28-09-2018 13:53:10 // 111994
Köszi szépen. Hát elég gyengének tűnik. Azt gondoltam, hogy legalább a h7 és a xenon közé be lehet sorolni. A projectort külön cserélted, vagy komplett lámpacsere volt?
Piritu - 1.000.00028-09-2018 13:11:45 // 111993
psychoati28-09-2018 12:06:54 // 111992
Próbáltam, még a lámpa burkolatát is felpolíroztam, hogy egyáltalán ne legyen matt. Nem sokat ért. Ha a foncsor tönkrement akkor mindegy hogy mit teszel bele. NightEye 6500K 9000lm ledet tettem bele de nem lett elegendő fényerő így sem. Ráadásul a lámpa hátsó zárófedelét is át kellett hozzá alakítani. Aztán projektort cseréltem, így már nem életveszélyes az éjszakai közlekedés. A képen látszik a különbség (a bal oldali a led :-) ).


Giuntini28-09-2018 12:03:08 // 111991
Smith28-09-2018 11:44:49 // 111990
A 2.0 JTDm 170LE gyári olaja a selenia w.r. pure energy 5W-30 ?
Motomi8028-09-2018 11:24:48 // 111989
Meg hát ki gondolná. Ha elsőre ránézünk akkor megúszom a porlasztó vizsgálatot. 43000 ft. Végeredményben örülök, hogy meg van a bibi, de nagy mák hogy rájöttünk. Következő még a hidrotőkék lettek volna. De így már szépen jár.
Corben28-09-2018 11:24:07 // 111988
Corben28-09-2018 11:21:34 // 111987

A képeken látod a szar foncsort, és a jó foncsort.
Ja igen, ha szerencséd van akkor lehet, hogy a foncsorod még csak be van opálosodva a felrakódott szennytől, és le tudod óvatosan valami ablakmosóval és irdatlan puha ronggyal törölni.
De erre kicsi az esély.
Próbát megér....
Tocke28-09-2018 10:52:57 // 111986
Ha a gyári volt még, akkor egész jól bírta :-)
Giuntini28-09-2018 10:44:00 // 111985
Megvan! A kettőstömegű ékszíjtárcsa a guminak teljesen levált. Délben meglesz az új, aztán hajrá:)
Tocke28-09-2018 10:42:37 // 111984
Srácok, próbált már valaki a H7 halogén helyett LED-es izzókat? Van olyan, ami direktbe csatlakozik a régi csatival, a másik fajtán van a LED és a csatlakozó között egy CAN BUS feliratú doboz. Érdemes foglalkozni velük? A tompítottam az emelt fényűvel is gyengécske, a foncsor rendben és így a sötétebb napok előtt váltanék jobbra, ha van.
Köszönöm.
Köszönöm.
Liquid28-09-2018 10:19:55 // 111983
reggel volt kávé előtt :)
Shadin28-09-2018 09:53:41 // 111982
Így már jobb, az előző poszton sokáig méláztam h mit akartál :-)
Liquid28-09-2018 09:30:15 // 111981
elírtam, "nem rosszabb" akart lenni
WarbiRunner (Gyuri)28-09-2018 09:27:39 // 111980
Én meg úgy, hogy más élmény, de jó! :-DD
Nekem ez a monstrum nem kéne kézivel. És a következő autóm is ha lehet automata lesz, ha lehet még gyorsabb, még okosabb váltóval. Pl nincs turbólyuk. Az automata konvertere befoltozza, soha, semmilyen körülmények között nincs az a dízeles nagy üresség érzés, hogy hopp, most várunk picit míg lesz myomás :-) Helyette szokni kell, hogy feljebb pörög a motor és olyan csúszó kuplung érzést ad, de megindul és tol.
Adrenalin mentes, az biztos, de ha az kell, szerintem eleve a 159 felejtős.
Nekem már azok miatt a süvítések miatt is automata kellene, nagy showt tud produkálni :-) Annyira gyors a váltó, hogy hatalmas szusszanással engedi el a levegőt a geo. Szerintem állat, mindig vágytam egy lefújószelepes turbós autóra. :-) Parkoló ház emelkedőjén jó előre lehúzom az ablakot, hogy kiélvezzem a teljes hanghatást, ott váltás nélkül is süvít egy hatalmasat :-)
Kanyargós úton meg M-be húzom és tiszta Need for speed. Kicsit lehetne kisebb a fülecske pöccintés és a váltás közti idő, de így is egy élmény vele kanyarogni. :-)
Nekem ez a monstrum nem kéne kézivel. És a következő autóm is ha lehet automata lesz, ha lehet még gyorsabb, még okosabb váltóval. Pl nincs turbólyuk. Az automata konvertere befoltozza, soha, semmilyen körülmények között nincs az a dízeles nagy üresség érzés, hogy hopp, most várunk picit míg lesz myomás :-) Helyette szokni kell, hogy feljebb pörög a motor és olyan csúszó kuplung érzést ad, de megindul és tol.
Adrenalin mentes, az biztos, de ha az kell, szerintem eleve a 159 felejtős.
Nekem már azok miatt a süvítések miatt is automata kellene, nagy showt tud produkálni :-) Annyira gyors a váltó, hogy hatalmas szusszanással engedi el a levegőt a geo. Szerintem állat, mindig vágytam egy lefújószelepes turbós autóra. :-) Parkoló ház emelkedőjén jó előre lehúzom az ablakot, hogy kiélvezzem a teljes hanghatást, ott váltás nélkül is süvít egy hatalmasat :-)
Kanyargós úton meg M-be húzom és tiszta Need for speed. Kicsit lehetne kisebb a fülecske pöccintés és a váltás közti idő, de így is egy élmény vele kanyarogni. :-)
Liquid28-09-2018 07:59:00 // 111979
inkább úgy fogalmaznék, hogy rosszabb :)
Giuntini28-09-2018 07:57:39 // 111978
A másik, a 2,4-ben másképp viselkedik az automata. Az 1,9 kényelmes haladást tesz lehetővé, a 2,4 visszaváltogat 35-ig, ott a sport gomb is ami az 1,9-nél nincs. Szerintem a 2,4 sokkal jobb automatával mint kézivel.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
724
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?