Forum >> 159

Szergej13-11-2018 20:59:41 // 112866
Kentem rá pasztát. De lehet, hogy keveset...
Erhard 242 (Pure Energy)13-11-2018 20:49:29 // 112865
nem hibás kevés volt a paszta...
Szergej13-11-2018 20:32:44 // 112864
Ezt hívom én szívásnak!::: Rávettem magam a kuplung cserére,bölcsöt mindent rendbe raktam, komplett kuplung kicserélve plussz stab pàlcák,sallangok. “Elővigyázatból” főtengely szimeringet is cseréltem. Minden összerak, indít, próbakör: kuplung vajpuha, tökèletes. Nézem tiszta motorolaj az egesz kocsi alja szinte folyik, főtengely szimering valószínű hibás. Holnap este kezdhetem előlröl.
Smith13-11-2018 20:24:16 // 112863
159-ben volt nem-multi kormány? Mert ha igen, akkor lehet hogy a tiédben nem az volt eredetileg, és utólag tettek bele egyet, de ahhoz kormányátvezető spirált is kellene, vagy kellett volna cserélni. (legalábbis 166-ban más volt a kormányátvezető a multi / nem-multi kormány esetén)
Roll198313-11-2018 20:12:43 // 112862
Majd jól visszacserélem gyárira, mert b@ssza a csőröm. :)
Erhard 242 (Pure Energy)13-11-2018 19:31:06 // 112861
szerintem mikor az OBD-hez akartak hozzá férni (tekerjék az órát:) ) olyan erővel rántották meg, hogy eltörött a gombsor és ez volt bontottan... :DDD
Caki13-11-2018 18:35:31 // 112860
Frissítés...nem világítanak a gombok se a kormányon,ebből gondolom hogy akkor valami szakadás lehet?! Esetleg tudja valaki hol kellene kezedni keresni a hibát?
Caki13-11-2018 18:27:40 // 112859
Szevasztok. Lenne egy észrevételem a kis 159-el. A kormányon lévö gombok bármelyikére kattintok semmit nem csinálnak...ez fordult elő nállatok is vagy esetleg gyakori hiba lehet vagy mi lehet a probléma? Egy másik észrevétel hogy közbe egyet gondol és megszakad a Bloethoot kapcsolat...ilyenkór újra kell csatlakozzak a telefonrol. További szép estét és köszönöm előre is a hozzászólásokat!
Roll198313-11-2018 14:14:48 // 112858
Hát az én autóm gyűjtői darab, mint a hibásan nyomott bélyeg, ami sokat ér. Gyárilag xenon-os és tekerőm is van. :D
Liquid13-11-2018 14:02:21 // 112857
ott valami nem kerek akkor...
Vagy utólag lett beépítve a gyári xenon, és nem cserélték ki a konzolt a tekerő nélkülire, vagy cseréltek konzolt és nem volt épp tekerő nélküli.
WarbiRunner (Gyuri)13-11-2018 13:39:25 // 112856
Lehet, nyilván más. Nekem reggel kb így néz ki:. 25 perc alatt 6.5km, majd megállás, séta. Aztán 15 perc alatt vissza 6.5km, megállás, aztán még 2km haza. Napközben még egy kis szaladgálás, délután pedig a reggeli menet fordítva. Mindenféle kicsi utcákon kanyargok végig, így elkerülöm a brutál dugót. Ezt így jól bírja egyelőre,finoman működik, nem hisztizik. :-)
Giuntini13-11-2018 13:00:19 // 112855
Shadinnal kiolvastuk a hibát, a pillangó szelep pillanatnyi anomáliája volt. Működtettük a saját computerről, tökéletes volt. Gyuri, a pesti városozás teljesen más mint az ország más városaiban. Másfél óra szaladgálás, belekerülni a dugóba, alapjárat majd indulás egészen más tészta. Besokallhat még egy gép is.
RomeoOne13-11-2018 12:42:46 // 112854
Vasárnap esti sztorim. Még nyári gumikon vagyok. Ugye még 10 fok felett volt még a hőmérséklet és nem volt csapadék akkor. Épp kiértem lakott területről és gyorsítottam, amikor megláttam valamit az úton. Egy faágnak nézett ki, meg valami zacskónak rajta, de volt vagy 40 cm magas, tehát messze nem fért volna el a kocsi alatt. Kicsit tétováztam, először úgy döntöttem ,hogy átmegyek rajta, nem számít, úgyis csak egy zacskó lesz. Aztán ahogy közelebb értem, még mindig nem tudtam eldönteni, hogy mi van az úton, ami elbizonytalanított (ez kb 2 mp-el volt később, mert már 90 km/h körül jártam és a tompított nem világít olyan messzire).
Ekkor döntöttem úgy, hogy nem megyek át rajta, hanem kikerülöm. Na, ez egy rénszarvas teszt szerű manőver volt már a kis távolság miatt. Egy gyors bal-jobb kormánymozdulattal átkaptam a szembe sávba. Az autó fara túllendült, vadul megindult kifelé és erősen ellen kellett kormányoznom, miközben már a lelki szemeim előtt az árokban láttam magunkat. Így szerencsére sikerült összeszednem a kocsit. Nem ártott, hogy a menetstabilizátor is dolgozott rendesen.
Azért így tíz fok környékén 10-12 fok környékén már nem tapad be annyira a nyári gumi.
Liquid13-11-2018 07:56:23 // 112853
A könyöknél szivárgott nálam is. Lehúztam róla a könyököt és közvetlenül rátoltam a csövet a szivattyúra, kapott egy kábelkötegelőt és azóta tünetmentes.
ProdyG13-11-2018 07:48:43 // 112852
Sziasztok, hétvégén észrevettem, hogy a szélvédő mosó tartályom kicsit csöpög, ha teletöltöm ablakmosó folyadékkal. A szivattyúból kiinduló csövecske (amiben nyomja a vizet felfelé) tövénél csöpög. Amúgy minden működik rendesen. Találkozott már valaki ilyennel?
A szivattyúval nincs baj, így azt nem cserélném ki.
Roll198312-11-2018 23:43:44 // 112851
Tényleg, nem is vettem észre. Szóval gyárilg xenon-os, mégis van magasság állítom.
WarbiRunner (Gyuri)12-11-2018 21:39:39 // 112850
Két és fél hónapja napi szinten városozok, összesen pedig majd 4 hónapja van napi használatban a 2.4. A dpf nyomás szenzor beadta az unalmast, a nyáron, de ennyi. Nem bizonyított az összefüggés :-))) Semmi baja a várostól, araszolástól, hidegüzemtől. Csak a regenerálásra kell figyelni. 90%-ban meg tudom oldani, hogy nem állítom le, hanem kerülök 10 percet. Eddig ennyi a kompromisszum, illetve a 12l-es étvágy. Cserében minden reggel luxus utazás. Magamtól sosem használtam volna így ezt az autót, de nem bánom hogy így alakult. Ha kész lesz a TD, akkor is biztosan sokkal többször és kevesebb gátlással röffentem be a dögöt egy-egy iskola/óvoda körre. Nézd meg majd a hibakódot, lehet Neked is az a szenzor hülyéskedik. :-)
Giuntini12-11-2018 20:42:49 // 112849
Ma dobott a drágám egy motorkontroll lámpát. A dugóban álló helyzetben. semmi változás a működésében. Este mikor beindítom eltűnt!
Tippem, gyűlöli a városi araszolást, és tele lett a töke vele.
Wasco12-11-2018 20:31:53 // 112848
Szerintem ott van a xenon, a 230, csak gázkisülésesnek van fordítva. (GAS DISCHARGE HEADLIGHTS)
Legalábbis ha jól értelmezem. Az enyémben is van gyárilag és ugyanígy írja.
Roll198312-11-2018 19:36:06 // 112847
A 156-osokban volt ott fényerő állító, te az nem tekergető volt, hanem egy gomb, ami nyomva kellett tartani.

159-nél azt teljesen máshol kell állítani és a manual is a fényszórómgasság állítót írja.



Majd lefotózom, de most lusta vagyok lemenni a garázsba.
Erhard 242 (Pure Energy)12-11-2018 19:22:03 // 112846
csak úgy hoztam, nem Neked csak Te vitted el :DDD
na jó bevallom jött egy ember és annyira megtetszett neki a gyári halogén lámpa, hogy elcserélte a xenonjaira és még rá is fizetett 2 kilót :P
Erhard 242 (Pure Energy)12-11-2018 19:18:16 // 112845
meg a fényerősség állító :D dobj egy képet róla...kivi vagyok
Roll198312-11-2018 18:43:23 // 112844
Ott vannak azok, oldalanként 3-3.

yani🍀12-11-2018 18:39:51 // 112843
Az autód képén nem látni a fényszóró mosót. Jól látom?
A van benne gyári xenon, akkor lenni kell benne fényszóró mosónak is.
Roll198312-11-2018 18:39:37 // 112842
Mit hoztál te nekem? :D :D :D

Persze, hogy van spricni. Manual szerint fényszórómagasság állító van ott balra kormánytól.
Roll198312-11-2018 18:38:33 // 112841
Pont most írtam faladra, hogy lekértem, egyre gondoltunk. Sajnos ebbe utólag került xenon.

Erhard 242 (Pure Energy)12-11-2018 18:36:38 // 112840
van sprici a lökösön? az a tekerő bent véletlenül nem a műszerfal fényerő állító? :DDD
Shadin12-11-2018 18:34:05 // 112839
Létezik. De alvázszámra meg tudod nézni az ePer-ben az eredeti felszereltséget.
Roll198312-11-2018 18:20:48 // 112838
TI Distinctive létezik xenon nélkül?
FRC12-11-2018 18:19:03 // 112837
Én is elvittem felrakni a téli gumikat. Leszedték a nyáriakat, közben másik srác centrírozta volna ki a télieket, de nem tudta... Görgőzni kell 2őt, így nyáriak vissza kerültek még pár napra :-)


RomeoOne12-11-2018 18:18:55 // 112836
Vagy a tied utólag lett xenonos
Roll198312-11-2018 18:17:56 // 112835
Srácok, van még valaki akinek xenon ellenére bent van a kormánytól balra a fényszórómagasság állító tekergető? Shadin felhívta a figyelmemet, hogy annak xenon esetén nem kéne ott lennie ezt persze a manual is megerősíti. Na nem mintha működne a tekergetésre, szinte ellenállás nélkül tudom tekergetni. A gyárban a szokottnál is szórakozottabbak voltak Giovanniék?
WarbiRunner (Gyuri)12-11-2018 11:33:33 // 112834
Áhh látod, az ilyesmit feladtam. Fékpor kb 3 nap alatt rakódik rá vissza :-) Kevés hálátlanabb sziszifuszi meló van, mint felnit tisztán tartani :-DDD Egyébként nekem a gumis lemossa gépben, úgy teszik fel minden szezonváltáskor.
RomeoOne12-11-2018 11:19:50 // 112833
Az én problémám meg az, hogy le akarom tisztítani a felniket szépen. Centrír ragasztó, fékpor, ilyesmik. Csak ugye ahhoz le kéne venni a kerekeket. Mivel nekem nincs helyen tárolni, ezért a gumisnál szoktam hagyni, hogy tárolja be. Szóval ezt a takarítást még előtte kéne megejteni, szépen körbe leszedni a kerekeket és úgy. A lakótelepi ház előtt, jobb híján. Ráadásul az idő is egyre rosszabb lesz :D
Azon gondolkozom, hogy ebből valószínűleg az lesz, hogy megtakarítom a helyén ezeket. A küllők között elég nagy a hely, hogy beférjen a kezem. Max egy kicsit majd gurítom közben az autót, hogy mindenhol jól elérjem. Izgalmas lesz.... :D
WarbiRunner (Gyuri)12-11-2018 11:15:52 // 112832
Az all-weather autó meg még mindig.. sőt egyre jobban:

:-DD
WarbiRunner (Gyuri)12-11-2018 11:12:30 // 112831
Jó neked :-) Nálam még nyári gumi, időm nulla ott ücsörögni a gumisnál, és még a hülye kazánom is megkotlott az irodámban. Nyomatom klímával amíg nem találok hozzá alkatrészt :-) Gázszerelő ilyenkor esélytelen, kb áprilisig.
yani🍀12-11-2018 10:52:01 // 112830
Ha jönni akar a tél, részemől készen állok.
yani🍀12-11-2018 10:28:37 // 112829
Gumi csere előtt:

Kipróbálom a felni védős dugókulcs készletet. :-)
Liquid11-11-2018 21:26:56 // 112828
Halszi, búcsú, dodgem... :)
Zselé11-11-2018 14:27:53 // 112827
Én pont a dupláját mentem 2 év alatt vele. Egy nem várt dolog az önindító volt egy hete. Persze így is évi átlag 500e ment időszakos vagy preventív szervizekre, gumikra, stb.
Zselé11-11-2018 14:25:31 // 112826
2,3M-ért vettem 2 éve 2011-es
Smith11-11-2018 13:59:15 // 112825
Durva, mert ha így nézzük, akkor 2 év alatt, 2M-t buktam... Persze ebben nincs benne a sok élmény, sok Alfázás, amit adott ezalatt az idő alatt. Na meg, mióta nálam van (januárban lesz 2 év) belement 42000 km, és még semmi hibája nem volt ezalatt.
WarbiRunner (Gyuri)11-11-2018 13:37:07 // 112824
Én szoktam, csak hogy képben legyek mit ér épp az autóm :-)
Az az igazság, hogy fluktuál rendesen. Az enyém pl tavaly óta nem igazán értékvesztett emiatt. Valami hullámvölgy volt akkor a 2.4-ek hirdetési áraiban. Most meg szétvált jobban a jól felszerelt vége évjáratú Ti és a többi. Gazdasági szemszögből most kellene kiszállnom belőle. Szerintem a 2.0-ák is ugyanígy hullámoznak. Az újpesti nepper kínálata és árai pl erősen befolyásolják a 159 árakat :-)
Shadin11-11-2018 12:11:44 // 112823
Bazi jó vétel volt, megvették :-)
Béci Ɨ|ѯ11-11-2018 11:55:59 // 112822
Már nincs is :-D
yani🍀11-11-2018 11:07:41 // 112821
Megnéztem a Hahun a kínálatot. Az igazság az, hogy nem szoktam a dízeleket nézni. Meglepődve látom, hogy 10-12-es évjáratú 2.0-ák 2 misi környékén vannak. Az utóbbi fél évben nagyot esett a dízelek ára.
A sima 1.8-as benzines lassan többet ér, mit az újabb és erősebb, jobban felszerelt dízelek. :-(
yani🍀11-11-2018 10:54:22 // 112820
Ez sem drága, főleg, hogy utolsó szériás.
yani🍀11-11-2018 10:25:25 // 112819
Mert megveszik :DDD
PBali11-11-2018 10:10:15 // 112818
Sziasztok! Nálam is felkerült a 225/55 téli...ezzel a felnivel így mutat:

Nem olyan esztétikus, mint a Ti, de azért szerintem nem is rossz...és a cél szentesíti az eszközt. :-)
Zolibácsi11-11-2018 09:01:13 // 112817
Délutánra már ez sem lesz fenn a hahun, mint a másik pár nappal korábban
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.