Forum >> 159

Shadin16-06-2019 18:52:57 // 117348
A kinyomó oldali munkahengeren.
Csabi16-06-2019 17:13:07 // 117347
Mi is történt, lecserélődött a 2,4 egy Tbi-re ? :)
WarbiRunner (Gyuri)16-06-2019 15:19:32 // 117346
Gratula! :-DD
Majd számolj be, hogy milyen!
Milyen a nem Ti futómű, hiányzik e a hang, milyen vezetni a 2.4-hez képest.
Kíváncsi vagyok.
yani🍀16-06-2019 15:12:44 // 117345
Gratulálok!
Giuntini16-06-2019 13:34:06 // 117343
Gratula!
Benyomások?
Liquid16-06-2019 13:19:52 // 117342
Megérkezett :)
vexdecore16-06-2019 13:19:09 // 117341
Sziasztok.

Tudja valaki, hol van a kuplung hidraulika légtelenítő szelep?
droberto15-06-2019 19:27:31 // 117340
Szarolaszok!
yani🍀15-06-2019 18:31:08 // 117339
Egy jó nap. Köszönöm srácok!
Vittorio15915-06-2019 14:06:04 // 117338
Nekem a trw tök kussba van, anyósnak Delphinlett belerakva az nyikorgós volt a bezsírzásig...
Elvileg a Lemförder az istencsászár lengőkar dehát manapság már semmi sem tuti...
zoli97815-06-2019 09:19:18 // 117337
Hú köszi ez ki is ment a fejemből.
droberto15-06-2019 08:10:36 // 117336
Meg kéne nézni ePerben a cikkszámokat.
zoli97815-06-2019 07:27:25 // 117335
Nem lett szétszedve, gépen nézte meg nekem Manky, a poti nem érzékel semmit az első 1-1,5cm-en. Egy komplett csere is jó lenne csak nem tudom, hogy meg egyezik-e az automata a kézivel.
Haddel14-06-2019 23:43:27 // 117334
Bizony,otthon,két jutalom sör után😃😃
droberto14-06-2019 23:33:58 // 117333
Ha nem javítható, akkor csak cserélni tudod. :)

Nem látunk bele, szét még nem szedett szét senki ilyen.
Fényképet se raktál fel a belsejéről.
Fotelből ezt nem tudjuk megmondani.
droberto14-06-2019 23:32:05 // 117332
Nekem meg pont a rekkenő hőségben, csinálta most először a 200+-os gyári a nyüsszögést. :)
Remélem elhagyja.
droberto14-06-2019 23:30:54 // 117331
Gondolom otthon volt már amikor írta.
droberto14-06-2019 23:24:45 // 117330
Ugyan már...
Ész kell mindenhez.
droberto14-06-2019 23:21:31 // 117329
"Folyamat ordít,srácaink már ki vannak.Ma már mutatták neki, hogy elverik." - :)))
Nem lehet egyszerű most ez nektek....
Haddel14-06-2019 22:43:41 // 117328
Ma elég sokat mászkáltam a városban,dugóban is ,de végig 90 fokon állt a mutató,pedig 37 fok volt a külső hőmérséklet a kijelző szerint.
Süti15914-06-2019 22:38:36 // 117327
Terv a mai napra: reggel indulás, Cserkeszőlő->Budapest XIII->XIX, délután kisfiam ballagása.
És ami ebből lett: Cserkeszőlő->XIII a szokásos kényelmes utazás minden gond és probléma mentes. XIII->XIX kanyarodok ki a Hős utcából a Pongrác útra és derült égből villámcsapás nagy fémes roppanás. Gondoltam utolért a rugótörés, lehúzódtam egy utcába, megnéztem az autó bal eleje leült, megemeltem, a lengéscsillapító alsó rugótányér leszakadt. Elakadás jelző és 20 km/h hazagurultam.
Délutáni ballagás már a nagy fiam kocsijával.
Belegondoltam, hogy mennyire szerencsés vagyok, hogy ez nem a pályán jött 130 km/h :-) -nál.

Szokom a benzinest, fiam kocsija 145 QV.
Giuntini14-06-2019 21:18:41 // 117326
Ez így van. 34 fokban iszonyatos hőterhelés van regen közben. Én mindig leveszem a tempót 120-ra regen közben pályán. Városban viszont nem tudsz mit csinálni.
Fordjee14-06-2019 21:17:07 // 117325
Nem kérdeztem, de írok neki akkor.
Köszi.
Csabi14-06-2019 21:01:43 // 117324
Persze ha hengerfejes akkor hirtelen képes felugrani. Viszont ha egyszerűen csak túlmelegszik, akkor jelentős terhelés kell, hogy 110fölé menjen, pont ahogy Haddel írja. 1,5tonna +emelkedő stb.
Ezért írom mindig, hogy egy regeneráció kánikulában az igazi kínzás a motornak...
Csabi14-06-2019 20:56:44 // 117322
120-130foknál jelez.
Csabi14-06-2019 20:52:03 // 117321
Tavaly VTT-re menet 32°C-ban néztem, akkor is 96 fok körül stabilizálódott. Akkor már egy jelentős menetszél van, az segít.
WarbiRunner (Gyuri)14-06-2019 20:32:41 // 117319
Szerintem én is szerzek majd gyári szilentet bele, és soha többet semmilyen u. gy. alkatrész. . Nem lehet rosszul beszerelni, megnéztem.
Ha számítana, a hátsó nyekeregne, nem az első.
Shadin14-06-2019 20:28:03 // 117318
Shadin14-06-2019 20:25:09 // 117317
Nekem a PU szilentek csinálták ezt, fújkáltam teflonos lánc zsírral és egy darabig jó volt. Aztán kapott gyári cuccot, amit "rosszul" szereltem be, de azóta elment 39k-t és nem nyöszörög.
Giuntini14-06-2019 20:13:05 // 117316
Mikor kiírja, akkor más sajnos annyi... Legalábbis a 2,4-nél. Egy pillanat alatt megindul 130 fok felé.
Haddel14-06-2019 17:42:15 // 117315
Amúgy jelez is az autó,ha vészesen túlmelegszik?
zoli97814-06-2019 16:35:16 // 117314
Ma meglett nézve a gázpedál, úgy néz ki szar benne a poti. Megoldás egész gázpedál csere? Illetve ha igen akkor automata kézi gázpedál megegyezik?
Piritu - 1.000.00014-06-2019 16:31:13 // 117313
Erhard-it kérdezted?
Fordjee14-06-2019 16:03:33 // 117312
Sziasztok!

Hűtővízcsövet hol lehet kapni? Nézegetem, de nem nagyon találok sehol egyelőre.
Giuntini14-06-2019 14:10:47 // 117311
Bocs ez Csabinak ment!
Giuntini14-06-2019 14:10:05 // 117310
És nézted, hogy autópályán állandó terhelésnél, mondjuk 150-es tempónál milyen a vízhőmérséklet?
Csabi14-06-2019 13:35:25 // 117309
Ekkora terhelésnél simán túl tud melegedni. Valószínűleg nálad már ~110fok körül volt a víz, ami elvileg nem gond, csak ha feljebb megy...
Tegnap nézegettem 103-105 fokig simán felmegy egy kigyorsításnál, és 95fok alá alig akar hűlni.
pettinke14-06-2019 12:47:53 // 117308
demóval biztos nem megy.
minden, ami piros, csak a fizetős változatban érhető el.

hangmester14-06-2019 12:09:39 // 117307
Demó van. Egyszerűen nem tudok belépni a szervíz funkcióba, mert can dus hibát ír
Liquid14-06-2019 12:06:27 // 117306
milyen MES-ed van? DEMO-val úgy emlékszem nem lehet szervízt nullázni. A dízelnél, amúgy is 2 helyen kell nullázni.
WarbiRunner (Gyuri)14-06-2019 12:01:58 // 117305
A szilentek elhallgattak. Bármit csinálok 30 fok fölött nem szólalnak meg. Semmi pici nyösszenés. Mediterrán ribi.. majd épíek bele szilent fűtést :-)
Egyébként meg innentől anyag választás hiba, legközelebb már nem tennék bele Lemfördert, csak gyárit szalonból.
hangmester14-06-2019 11:58:26 // 117304
Szervusztok.
Olyan kérdésem lenne, hogy hogyan tudom a szervíz jelzéts kiütni az autó agyából.
A szeretett autóm elérte a 200 ezer km-ert és most arra kér, hogy cseréljek olajat.
Kb öt ezer km van az olajban.
Valaki?
MES-el próbáltam, de can bus hibát ír ki.
ELM327 olvasóm van.
Hibakódot tudok olvasni, de szervíz funkciót nem tudom elérni.
Giuntini14-06-2019 11:47:32 // 117303
Sajnos a hőfokmérő emelkedése nem játék! Még 110 foknál is 90 fokon áll, aztán kezd szélvészgyorsan emelkedni.... Ne tedd hengerfejessé a motorodat!
Haddel14-06-2019 11:19:46 // 117302
Nemnem,vigyázok én😃 Az viszont jó volt most az úton nem jött semmi hibajelzés.Multkor kifele még írtam is,hogy légzsák,meg kulcs hibát is kiírt. De aztán feltöltöttem még az aksit ,biztosan alacsony volt az akkufeszültség. Műszakin kitörölék a légzsák hibajelzést,nem is jött vissza.
RomeoOne14-06-2019 10:55:52 // 117301
Hát igen, sokszor kiderül a végén, hogy valójában az olcsóbb opció a drágább :)
Giuntini14-06-2019 10:29:13 // 117300
Amikor ismét megrepedt a felújított hengerfej, akkor nagyon sok pénz ment rá, "mert ez nem hengerfejes"! Csöri mondta ki a frankót! Hozzáállás! Én autózom hozzá 80 km-t, kivéve mikor a generátort kellett cserélni, mert nem akartam letrélerezni hozzá. Aztán kiderült, jobban jártam volna vele...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.