A facelifttől a Mininél a comp-ba gyárilag beleégetnek 10 kulcskódot, amit nem lehet kiolvasni. A gyár alvázszám alapján tudja ezt és eleve olyat küld ami a kocsihoz tartozik, csak aktiválni kell.
A 159-nél gondolom ugyan úgy megy mint az első generációs Mininél, hogy a nyerskulcs kódját kell "beírni" a comp-ba.
Forum >> 159
Piritu - 1.000.00021-06-2019 07:17:26 // 117490
Liquid20-06-2019 22:55:54 // 117489
A 159-nél, az OBD-vel machinál, az eredeti kulcs nem kell hozzá
Piritu - 1.000.00020-06-2019 22:46:02 // 117488
Amikor a Spidernek másoltak kulcsot el is gondolkodtam hogy mi értelme van az immonak, ha két perc alatt másolható.
Az asszony Minijébe ellenben beletörött a bicskájuk, az csak a gyártól rendelhető.
Az asszony Minijébe ellenben beletörött a bicskájuk, az csak a gyártól rendelhető.
Liquid20-06-2019 22:30:45 // 117487
Igen ott :)
Mondta a srác, hogy mindenhonnan jönnek 159 kulcsot készíttetni.
Mondta a srác, hogy mindenhonnan jönnek 159 kulcsot készíttetni.
Fordjee20-06-2019 22:25:59 // 117486
A sarkon a körforgalomnál? Én is ott csináltattam, ajánlott. Ráadásul egy sima kulcsot grátiszban lemásoltak 3 példányban.
Liquid20-06-2019 22:20:52 // 117485
Ma Pápán jártam kulcsot másoltatni. Tudom ajánlani ha még nem ismeritek.
Süti15920-06-2019 22:03:43 // 117484
Shadin20-06-2019 21:14:58 // 117483
Ez olcsó...
Szabister20-06-2019 21:13:14 // 117482
Szabister20-06-2019 20:56:11 // 117481
liusz20-06-2019 20:39:52 // 117480
Ja még annyi, hogy csak az ív mentén a valahol hiányzó tömítőpaszta lehet a dolog mögött. Máshonnan nem tudom elképzelni hogyan megy oda víz. A jobb oldal csont száraz és sima volt belül pedig az 5-8 centi mély tócsákban jártam tegnap este olyan felhőszakadás volt itt is. Emez meg vizes és rozsdás. Simán lehet, hogy évekig szarul nyomta a robot a pasztát. Elhárítás szerintem bizonytalan én egy jól elhelyezett leeresző furaton gondolkodom utána üregvédő még az ívet is a csomagtér felől, aztán ennyit lehet kb csinálni ezzel.
liusz20-06-2019 20:24:24 // 117479
Persze. Ez a probléma könnyen és szépen javítható és a kőfelverődések okozta alapozó látványa is csak rossz emlék lesz. Egyúttal érdemes a küszöb kifolyókat is visszahajlítgatni amiket elbarmoltak a 'gondos' szerelők emelői.
WarbiRunner (Gyuri)20-06-2019 20:03:29 // 117478
Nem biztos, lehet hogy javítottak a folyamaton. Az első képeken a soron a Giulia váz egy Giulietta mögött áll, némi halvány alap így van feltételezni, hogy a Giulia kb annyit fog bírni mint a Giulietta-k.
Haddel20-06-2019 19:59:50 // 117477
Én pont ma szedtem szét az offost,amit téli autónak fogok használni,hogy a kezdődő rozsdafoltokat lekezeljem. És bizony a kerékjárati íveket védő műanyagborítás alatt komoly mennyiségü homok volt felhalmozódva. Ez ha nedves,jó táptalaja a rozsdának.
Majd a Bocin is le fogom szedni a dobvédő műanyagokat ,és ott is lekezelem.
Ehhez az autóhoz vettem Evipass rozsdamarót,Korant rozsdapassziválót,Novol Protect 360 2 K epoxy alapozót ,Sikaflex 221 karosszériatömitő masszát. És ez is Mike Sanders üregvédővel lesz kiüregelve. Még alvázvédő ügyben nyomozok,melyik a legjobb.
Majd a Bocin is le fogom szedni a dobvédő műanyagokat ,és ott is lekezelem.
Ehhez az autóhoz vettem Evipass rozsdamarót,Korant rozsdapassziválót,Novol Protect 360 2 K epoxy alapozót ,Sikaflex 221 karosszériatömitő masszát. És ez is Mike Sanders üregvédővel lesz kiüregelve. Még alvázvédő ügyben nyomozok,melyik a legjobb.
Giuntini20-06-2019 19:06:10 // 117476
Ezért mondom, nem temetni kell, a gócpontot kell elhárítani. Valamiért mindegyik a bal oldalon rohad. Tavaly mikor levittem a bontott 166 hf-et eladni, a stác 2,4-ese ugyanott rozsdásodott. Nekem ez érthetetlen. Jobb oldal patika, bal oldalon meg ott vannak a képződmények....
liusz20-06-2019 18:51:36 // 117475
A küszöb elején szerintem elég csak kipucolni a leeresztő furatot éves karbantartásként.Ez a küszöb alsó élének folytatása, de a dobbetét takarja. Nekem mindkét oldalon be volt zárva a nagynyomású mosó sem vitte ki. Gyorskötözővel piszkáltam ki. Kb átmérő 5mm. Ha az bedugul a első 10cm feltelik. Britt barátunknak is ez lehetett a gond a videóban és az a küszöbzáró elem belülről nem szereti ezt. Jó bütykölést mindenkinek!!
liusz20-06-2019 18:38:05 // 117474
Van az 59-ről is egy ilyen video. Pont ilyen módon fürdetik. 8 évet ad ez, most már tudjuk. A156-nál is ezt ígéték és nem az örökkévalóságnak készítik ezeket a 'járműveket'.
liusz20-06-2019 18:30:57 // 117473
Na ez a mondat betette a bogarat a fülembe és szakértettem egy kicsit. A k. anyját tényleg belülről rozsdás. 30cm hosszan végig a függőleges küszöb elválasztó falig a küszöb a9lja odavan. Utána előrefele semmi. Jobboldal mintha nem egy autó lenne, tökéletes az utolsó 3 gumidugót kivettem mindkét oldalon. Majd még szerzek egy kamerát ami belát oda is. Úgy érzem mintha lenne még egy veteránom...A kollégám 2009-esén is csak a bal oldal bubis. Ez durva. A gyártási process control megint. Ott csúsztak el Luigiék.
Roll198320-06-2019 14:39:51 // 117472
Ott én is ránézek évente 1x, és ha kell akkor megcsinálom, nehogy elkanászodjon. Nem is értem, hogy az a védőfólia miért nem megy ott végig, francért hagyták ki az a 2-3 centit.
WarbiRunner (Gyuri)20-06-2019 14:26:24 // 117471
Egyébként gyorsan meg is csináltam a felületi rozsda javítást. Az első kerekek mögött a sárvédő alján találtam pár kezdődő foltot. Ilyenkor még könnyű megfogni, pici gravírgép drótkoronggal kitakarítottam, kimaszkoltam és kapott egy réteg jól bevált fekete rozsdagátló festéket. Ennyi haszna már volt, hogy feljött a téma :-)
WarbiRunner (Gyuri)20-06-2019 13:45:32 // 117470
Oké, filozofáljunk :-D Mindenkinek egyénre szabott, hogy mire kell az autó. A többségnek főleg használati tárgy. A hobbi fogalma is egyén függő, tisztelem becsülöm a veterános vénájú autósokat, akik felújítják, őrizgetik, ápolgatják a régi, sok esetben értékes autóikat. Erre én képtelen volnék . Nekem nem való a télire eltett autó, a széltől esőtől óvott autó. Az én szememben ezek fantasztikus használati tárgyak, és én egy önző alak vagyok, nekem ebben a hobbi az, hogy használom. Nekem az élményt ez adja. Használat közben alakul ki kötődés egy autóval, és menni szeretek velük. Sok sok ingert közvetítenek, sok interakciót kiváltanak, a napi életem részei az Alfák. Télen, nyáron. Stimmel, Te megteheted hogy télen ne autózz. Én nem. Azt megtehetném, hogy télire veszek valami mindegy mit. Akár újat. A "hobbim" lényege veszne el. Azt mondanám, hogy lélekben veterános vagyok, sokkal jobban megfognak a régi autók. Mégis Isten ments hogy egy értékes régi autó hozzám kerüljön :-) Lehetne az egy 0km-es sok milliót érő Alfetta mondjuk. Én annak minden percét akarnám, szóval minden reggel beülnénk szépen és elmennénk vele az iskoláig és vissza :-D Télen mindezt kilinccsel előre, ahogy kell :-)
Piritu - 1.000.00020-06-2019 13:05:31 // 117469
Elvileg évente kellene 😜
Giuntini20-06-2019 12:06:04 // 117468
Szerintem ezt sem kell túlragozni! Olyanba megyünk bele, aminek úgysincs vége. Minden autónál 10-12 éves korban előjön a rozsda. Ezek az autók jó esetben 6-7 éves korukban kerültek hozzánk, Európa különböző részeiről, és különböző felhasználóitól. Télen -nyáron használva vannak, több céges autóként szolgált, majd mikor bekerült Magyarországra jó nagyot tekertek a méteren. Olaszországban kevesebb a sózás, ellenben délibb területeken több a külső sérülés az autókon. Azt sem tudjuk, hogy a sérüléseket az előző tulajok milyen módon csinálták meg. Volt az E Merciken egy széria, amelyik a hátsó sárvédő ívnél 6-7 éves korára porrá rohadt. Az 59 esetében ilyenről nem beszélhetünk.
Ami a hobby autózást illeti, és ezt Gyurinak mondom, az én esetemben ez egyáltalán nem igaz! Sőt! Arra viszont rájöttem, ha nem akarom még jobban a gatyámat rákölteni erre az autóra, redukálom a budapesti állandó dugózást. Sem időben nem éri meg, sem pedig az autó miatt. Érzem, hogy mikor csak arról van szó elindulok és megállok, kínlódik az autó. Plusz amiről sokat beszéltünk az automata váltó hűtése.
Én megyek vele, csak egy kicsit átállítottam az autózásról való felfogásomat, de ez már elkezdődött az előző autómnál. Nem vagyok rákényszerülve arra (nagyon sok éven keresztül csináltam), hogy télen sóban, jégben, hóban autózgattam. Nincs értelme, megtehetem hogy féltem az autót. Ilyenkor a garázsban marad. Viszont azért én megyek rendesen vele, évi átlag 17-18 ezer km-t, és ez nagyrészt autópályán hosszabb távokon. Itt nem arról van szó, hogy ez használati cikk vagy nem! Arról van szó, hogy időben, anyagilag nem éri meg a városozás, plusz mi a francnak ne őrizzem meg az állagát az autónak... Valószínű hogy idén ősszel megcsináltatom a küszöbnél a rozsdát. Arról viszont nem beszéltünk még, hogy aki rendszeresen használja az autóját saras, sózott utakon, hányszor viszi el gőzborotvás alvázmosásra. Mert ez is baromi fontos.
Ami a hobby autózást illeti, és ezt Gyurinak mondom, az én esetemben ez egyáltalán nem igaz! Sőt! Arra viszont rájöttem, ha nem akarom még jobban a gatyámat rákölteni erre az autóra, redukálom a budapesti állandó dugózást. Sem időben nem éri meg, sem pedig az autó miatt. Érzem, hogy mikor csak arról van szó elindulok és megállok, kínlódik az autó. Plusz amiről sokat beszéltünk az automata váltó hűtése.
Én megyek vele, csak egy kicsit átállítottam az autózásról való felfogásomat, de ez már elkezdődött az előző autómnál. Nem vagyok rákényszerülve arra (nagyon sok éven keresztül csináltam), hogy télen sóban, jégben, hóban autózgattam. Nincs értelme, megtehetem hogy féltem az autót. Ilyenkor a garázsban marad. Viszont azért én megyek rendesen vele, évi átlag 17-18 ezer km-t, és ez nagyrészt autópályán hosszabb távokon. Itt nem arról van szó, hogy ez használati cikk vagy nem! Arról van szó, hogy időben, anyagilag nem éri meg a városozás, plusz mi a francnak ne őrizzem meg az állagát az autónak... Valószínű hogy idén ősszel megcsináltatom a küszöbnél a rozsdát. Arról viszont nem beszéltünk még, hogy aki rendszeresen használja az autóját saras, sózott utakon, hányszor viszi el gőzborotvás alvázmosásra. Mert ez is baromi fontos.
RomeoOne20-06-2019 11:35:39 // 117467
Az üregvédelemmel kezdődik: How it's made - Alfa Romeo Giulia
RomeoOne20-06-2019 11:34:38 // 117466
Max gyáranként, gondolom.
Roll198320-06-2019 11:30:06 // 117465
Országonként szokott különbözni az autók alváz és üregvédelme? Szoktak a gyártók ezen spórolni? Felmerült bennem ez a kérdés, ha már a rozsda a téma.
Giuntini20-06-2019 11:23:29 // 117464
Az enyémben igen, 30 ezernél és 110 ezernél.
WarbiRunner (Gyuri)20-06-2019 11:07:30 // 117463
Értem, és azt is, hogy csalódott vagy. Én magam részéről ezt az infót is beteszem a többi közé és húzok még egy strigulát...
Piritu - 1.000.00020-06-2019 10:52:18 // 117462
Elvileg a szervizkonyvben a karosszéria átvizsgálást is igazolni kellene. Meg nem nagyon láttam olyat ahol ez ki van töltve.
liusz20-06-2019 09:54:25 // 117461
Nekem az all-season autóm a 159. Azt mondtam, a rendes gondoskodásba bele kell tartozzon (sajna) az üregvédelem is különben 15 évesen akár bontó lehet a vége annak ellenére, ha valaki meg akarná tartani.. Azért vagyok némileg csalódott, mert az volt a benyomásom, hogy a 159 kafán meg volt csinálva végre. De ismerek olcsóbb kategóriát a 156 érából, ami jóval tartósabbnak bizonyult ebből a szempontból, ezért merek ítélkezni. A 159 konkurenciát rozsda ügyileg nem ismerem.
Giuntini20-06-2019 08:25:58 // 117460
Az mitől van, hogy mindegyiknél a bal odali küszöb hátsó traktusa rozsdásodik, jobb meg egyáltalán?
zoli97820-06-2019 07:57:02 // 117459
Meg lett cserélve másikkal és akkor a másik helyén csinálta ezt, akár hova raktam az újat így viselkedett. Illetve a régi ha egy bizonyos ideig ki van szedve utánna működik, csak ha nagyon sokáig süti a nap akkor kidobta hibára. Stekker korrozióm volt de azt már megoldottam.
droberto19-06-2019 23:54:43 // 117458
Miből gondolod, hogy a fej a rossz? Kiolvastad? Megcserélted egy másikkal? Viszi a hibát? Nem lehet, hogy neked is csak stekker korróziód van?
WarbiRunner (Gyuri)19-06-2019 23:22:49 // 117457
A 145 a kora miatt nehéz ügy. Vagy egy mindegy milyen olcsó darab kell erre, ami ha szétrohadt, irány a bontó. Kegyetlen dolog, de végtére is használati tárgy. B változat egy rozsdamentes, kis km-es autót venni és azt sem megsajnálni, hanem használni, megadva neki a kellő gondoskodást. Egy autónak ez az értelme, nem? :-) Nekem a TD ezerszer inkább hobbiautó mint a 159, mégis napi járós is egyben. télen nyáron.
Bármikor képes lennék arra a borzalomra, hogy egy megőrzött kis km-es öreg Alfát eredeti céljának megfelelően használjak. :-)
Bármikor képes lennék arra a borzalomra, hogy egy megőrzött kis km-es öreg Alfát eredeti céljának megfelelően használjak. :-)
droberto19-06-2019 23:16:20 // 117456
Valóban, ez az egyik legérzékenyebb rész.
Azt gondolom, hogy ezzel (első dobbetét hátsó-alsó-külső rész) mindnyájunknak foglalkozni kell.
Azt gondolom, hogy ezzel (első dobbetét hátsó-alsó-külső rész) mindnyájunknak foglalkozni kell.
Liquid19-06-2019 23:11:03 // 117455
Rozsda ügy: nagyon nem mindegy honnan jött az autó, hol lakott élete első 1-10 évében.
A Q4 Rómából jött, semmi rozsda nem volt rajta, most se sok van, a TiBI Padovából jött, makulátlan az alja, de egy jó kis osztrák vagy német már tud korróziót felmutatni.
A Q4 Rómából jött, semmi rozsda nem volt rajta, most se sok van, a TiBI Padovából jött, makulátlan az alja, de egy jó kis osztrák vagy német már tud korróziót felmutatni.
zoli97819-06-2019 23:10:44 // 117454
Bal első parkolóradarom szarakodott, gondoltam veszek újat és kicserélem gondoltam ennyi ( festésen kívül). Rendeltem 2-t legyen tartalékba is. Egyiket lefestettem beraktam folyamatosan beadott. Gondoltam biztos sok lett rajt a festék. Beraktam a másikat festés nélkül és működött. Igen de csak addíg míg a kocsit nem raktam P-ből bármi másba mert utánna az is bead folyamatosan. Erre van valakinek valami ötlete? Vagy tud valaki linkelni olyat ami 100%, hogy működik?
droberto19-06-2019 23:08:36 // 117453
Ja tényleg. Küszöbnél a kifolyólyukak pereme a gumidugónál. :(
liusz19-06-2019 22:57:54 // 117452
Rozsda. Meg voltam győződve róla hogy a 159 nem fog annyira ettől szenvedni, de....https://youtu.be/jSySVud_Ne8 11 évesen lyukas küszöb igaz Britt autó, de a gyenge pontok tisztán látszanak. Nálam az ominózus helyen a küszöb eleje megpakolva homokkal ki kell mosnom még és utána üregvédőt bele. Már be is dolgoztam 2- 3 palack üregvédőt az első nyulványba, bölcsőbe stb., hogy késleltessem az elkerülhetetlent.
Amúgy nekem a gyári motorfedėl 7 évesen bubisodott az ablaktörlő lapát előtti élnél, küszöb rücsi felbubisodott, a hátsó elmelő fölött. Küszöb elejét is 6 évesen kozmetikázni kellet a ldhámlott festék miatt. Nem átrozsdásodás, csak ledobja a cuccot. 2010/4 gyártású. Tehát aki hosszabban akarja még a 59-ét megtartani üreg és alvázvédelem még most.
Amúgy nekem a gyári motorfedėl 7 évesen bubisodott az ablaktörlő lapát előtti élnél, küszöb rücsi felbubisodott, a hátsó elmelő fölött. Küszöb elejét is 6 évesen kozmetikázni kellet a ldhámlott festék miatt. Nem átrozsdásodás, csak ledobja a cuccot. 2010/4 gyártású. Tehát aki hosszabban akarja még a 59-ét megtartani üreg és alvázvédelem még most.
Haddel19-06-2019 21:52:31 // 117451
Én is vettem most egy téli autót,a Boci otthon fog pihenni a trópusi Budapesten, nuku só😃
Giuntini19-06-2019 21:26:08 // 117450
Hát ez az Robi! Gondolj bele én évente annak idején 50-60 ezreket mentem. Jó munkaeszköz volt. Ezzel meg évi 16-17 ezret. Együttvéve az összes autómra nem költöttem ennyit mint erre. Ezt állandóan féltem. Próbálom is megőrizni az állagát. Annak idején még wc-re is autóval mentem. A pesti forgalom most már arra kényszerít, hogy BKV-t használjak. Egyszerűen autóval nem lehet bejutni a belvárosba.
Jaj Robi az a TS! Hogy mit műveltünk vele Velencén. Azért van az a pénz, amiért beleülnék. Most is néztem a hirdetéseket, de olyat nem lehet találni mint Shadiné.
Az automata váltó sok ember szerint a városi forgalomban arat. Ez így van, de mikor bele kell nyúlni, az horribilis összeg. És főleg a városi használat öli az automata váltót. Az alacsony fokozatokban nincs kellő hűtése, és a hűtés hiánya ami főleg az automaták halálához vezet. De elkanyarodtunk.
Egy sima 1,4 TS budapesti forgalomban, négy évszakos gumival. Szerintem ez a megoldás, azt adjál neki. Pofázom, aztán megvettem a 159-re az új felniket, meg a Michelin Alpin-okat, és mikor esik a hó, meg sóznak, az a gyönyörű pofája nem kandikál elő a garázsból.
Jaj Robi az a TS! Hogy mit műveltünk vele Velencén. Azért van az a pénz, amiért beleülnék. Most is néztem a hirdetéseket, de olyat nem lehet találni mint Shadiné.
Az automata váltó sok ember szerint a városi forgalomban arat. Ez így van, de mikor bele kell nyúlni, az horribilis összeg. És főleg a városi használat öli az automata váltót. Az alacsony fokozatokban nincs kellő hűtése, és a hűtés hiánya ami főleg az automaták halálához vezet. De elkanyarodtunk.
Egy sima 1,4 TS budapesti forgalomban, négy évszakos gumival. Szerintem ez a megoldás, azt adjál neki. Pofázom, aztán megvettem a 159-re az új felniket, meg a Michelin Alpin-okat, és mikor esik a hó, meg sóznak, az a gyönyörű pofája nem kandikál elő a garázsból.
droberto19-06-2019 21:06:25 // 117449
"Egyszerűen nem veszem elő sózott, latyakos utakon" - Ez tök jó, hogy megteheted, de sajnos a többségnál a 159, nem hobbiautó. :(
A 145-öt is pont ugyanúgy sajnálnád. :)
Egy megoldás marad: Az alváz és üregvédelem.
A 145-öt is pont ugyanúgy sajnálnád. :)
Egy megoldás marad: Az alváz és üregvédelem.
droberto19-06-2019 21:03:16 // 117448
"Hiába van garázs, mindennapi használatnál a -10 fokból beáll a +15 fok fűtött garázsba" - az üregekből csavarni lehet a vizet. Kb. úgy mintha kiveszel a hűtőből egy sört és nem iszod meg egyből. :)
"Nem tudsz mit csinálni" - De tudsz! MS üregvédő zsír. :)
"Nem tudsz mit csinálni" - De tudsz! MS üregvédő zsír. :)
Giuntini19-06-2019 21:02:49 // 117447
Jobban mondva én megpróbálok mit csinálni! Egyszerűen nem veszem elő sózott, latyakos utakon. akkor bent áll tisztán a 15 fokban. Autópályán és hosszabb távokon használom, mindig lemosom, ahogy észreveszem a kőfelveődéseket már megyek ecsettel. Abból van dögivel, mert nem szeretek 160 alatt menni vele.
Évek óta ismételem a projectet egy kisebb városi autóra (145). Igen, ez valóban jó megoldás lenne, de mint Shadin biztos elkezdenék beleölni pénzt, és ott sincs vége a dolgoknak.
Imádom a 159-et, ezzel a 2,4-es motorral! Hű de k...rva jó lenne egy 4C spider, de akár egy Piritu spider is. Mellette egy 145 TS is rohangálni. Aztán felébredek, és azt veszem észre hogy a kezem a bilibe lóg.
Évek óta ismételem a projectet egy kisebb városi autóra (145). Igen, ez valóban jó megoldás lenne, de mint Shadin biztos elkezdenék beleölni pénzt, és ott sincs vége a dolgoknak.
Imádom a 159-et, ezzel a 2,4-es motorral! Hű de k...rva jó lenne egy 4C spider, de akár egy Piritu spider is. Mellette egy 145 TS is rohangálni. Aztán felébredek, és azt veszem észre hogy a kezem a bilibe lóg.
droberto19-06-2019 20:59:43 // 117446
😱😮
Rosszul látod.
Ha már átrohadt nagyjából igen, de a korrózió megjelenéseinek 80-90%-nál bőven segít, illetve durván lassít mivel az még csak felületi általában. Ezért is kell mielőbb elvégezni és rendszeresen pótolni a sérült részeken. Persze ahol szükséges és hozzáférsz vissza kell csiszolni a fémet, és kell kémia átalakítás illetve a passziválás. Után a 2 rtg. 2 K epoxi alapozó, és 2 rtg. 2k akril (ha nem kívül van).
Ha úgy lenne, ahogy írod, akkor a hidakat/műtárgyakat se festegetnék, hanem cserélgetnék a fém szerkezeti elemeket. :)))
Nem olyan egyszerű dolog ez, ahogyan sokan képzelik.
Rosszul látod.
Ha már átrohadt nagyjából igen, de a korrózió megjelenéseinek 80-90%-nál bőven segít, illetve durván lassít mivel az még csak felületi általában. Ezért is kell mielőbb elvégezni és rendszeresen pótolni a sérült részeken. Persze ahol szükséges és hozzáférsz vissza kell csiszolni a fémet, és kell kémia átalakítás illetve a passziválás. Után a 2 rtg. 2 K epoxi alapozó, és 2 rtg. 2k akril (ha nem kívül van).
Ha úgy lenne, ahogy írod, akkor a hidakat/műtárgyakat se festegetnék, hanem cserélgetnék a fém szerkezeti elemeket. :)))
Nem olyan egyszerű dolog ez, ahogyan sokan képzelik.
Giuntini19-06-2019 20:50:33 // 117445
Szívemből szóltál Robi! Autópályás autók a kavicsfelverődések miatt rohadnak. Meg lehet nézni őket, agyon vannak verve a hátsó kerékjárati ívnél. A motorháztető szét van verve a kőfelverődésektől. Én három éve fényeztettem le a lökhárítót, most a polírnál is néztem, mennyire szét van verve.
Hiába van garázs, mindennapi használatnál a -10 fokból beáll a +15 fok fűtött garázsba, akkor az olvadó sólé megteszi a hatását.
Nem tudsz mit csinálni, ezek az autók 6 évre vannak vásárolva új korában, utána minden motorikus és kasztni probléma a második, vagy harmadik tulajt érinti.
Hiába van garázs, mindennapi használatnál a -10 fokból beáll a +15 fok fűtött garázsba, akkor az olvadó sólé megteszi a hatását.
Nem tudsz mit csinálni, ezek az autók 6 évre vannak vásárolva új korában, utána minden motorikus és kasztni probléma a második, vagy harmadik tulajt érinti.
WarbiRunner (Gyuri)19-06-2019 20:50:10 // 117444
A Marea az ugyanaz a 90-es évek közepe, 2000-res évek eleje, amikor drasztikusan javult az olasz autók rozsdavédelme. Szerintem ami 15 évet elmegy gond nélkül, körülményektől függetlenül, az már jó védelmű autó. Aztán jönnek ki az előtörténetből adódó különbségek. Az egyik elporlad hirtelen, a másik 20 éves koráig is húzza :-)
droberto19-06-2019 20:49:39 // 117443
Igen persze.
+ a motorháztető eleje, alja
+ a csomagtér fedél
Mindenkinek erősen javasolt az alváz és az üregvégőzés jófajta cuccal.
Már sok éve írom ezt.
1
+ a motorháztető eleje, alja
+ a csomagtér fedél
Mindenkinek erősen javasolt az alváz és az üregvégőzés jófajta cuccal.
Már sok éve írom ezt.
1
Smith19-06-2019 20:46:13 // 117442
De látjuk, hogy a korrektül megcsináltatás mennyire nehéz. :(
Giuntini19-06-2019 20:42:13 // 117441
Nekem az a véleményem, ha már 6 évesen hozzám kerül, akkor már csinálhatsz bármit utólagos alvázvédelemmel, ha már a rozsda benne van, akkor azt már nem tudod megakadályozni. Az már csak pénzkidobás. Akkor inkább érdemesebb gyűjteni korrektül megcsináltatni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
435
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?