Boldog Karit!
Az én gépem mára nem lett kész, pedig úgy volt. Nem indul csak indítozik, de úgy, hogy folyamatosan azt csinálja. Le kell venni az akkusarut, hogy abbahagyja. Örülök neki. A blokk tetején középen koppan néha valami indítózás közben. Biztos finom lesz. Le kellett volna kamerázni, de fasz voltam. Szép kör lesz ez is.
Forum >> 159
Trombozis24-12-2021 11:21:30 // 124885
samu12623-12-2021 10:10:23 // 124884
Sziasztok, kicseréltem a féklámpámat bal hátul és most párásodik, hol juthat el a búra belsejébe nedvesség?
Trombozis21-12-2021 22:19:10 // 124883
Két nap alatt kétszer. :-)
Közben megvan a hiba vagyis még csak pislogás van. Nincs síkban a klimakompresszor és a generátor...ééés akkor innen lehet gondolkodni, hogy melyik a ludas. Generátor szabadon futó cserélve egy éve, 10 hónapra rá ugrott a klíma kompresszor. Lehet már az első munka tette tönkre az akkori klímát. Most egy bontott kompresszor van benne és a belső szíjat megette megint a kocsi. De nem tudom ott még mi lehet, mert már be sem bírt indulni. Csak forgatta szerencsétlen. Vagyis próbálta forgatni. Aksim is megölte megint. Az a környék. Ezer szerelő, de mind csak fékbetétet tud cserélni.
Közben megvan a hiba vagyis még csak pislogás van. Nincs síkban a klimakompresszor és a generátor...ééés akkor innen lehet gondolkodni, hogy melyik a ludas. Generátor szabadon futó cserélve egy éve, 10 hónapra rá ugrott a klíma kompresszor. Lehet már az első munka tette tönkre az akkori klímát. Most egy bontott kompresszor van benne és a belső szíjat megette megint a kocsi. De nem tudom ott még mi lehet, mert már be sem bírt indulni. Csak forgatta szerencsétlen. Vagyis próbálta forgatni. Aksim is megölte megint. Az a környék. Ezer szerelő, de mind csak fékbetétet tud cserélni.
csAR21-12-2021 18:30:58 // 124882
Azt mondják az tud igazán vezetni,aki kötéllel hazatol egy másik autót.😁
Trombozis21-12-2021 11:29:46 // 124881
Trombozis21-12-2021 11:09:44 // 124880
Srácok!
Turbóval kapcsolatban kihez érdemes fordulni? Egy kicsit már engedi át az olajat. :-o Gondolom 300ezernél már érdemes lenne vele foglalkozni. És ha már úgy is szét van borítva megint!!!! akkor már lehet ezt a részt is megsimogatnám karácsonyra. :-/
Megint megállt basszus. Ugyanúgy hosszbordás szíjak kukák. Valami ott nem életrevaló. Örültem neki, hogy a tanyák között a sötétben ott ágaskodtam. Még jó, hogy a jeti nem vitt el, pedig egyedül voltam. :D:D:D:D
Turbóval kapcsolatban kihez érdemes fordulni? Egy kicsit már engedi át az olajat. :-o Gondolom 300ezernél már érdemes lenne vele foglalkozni. És ha már úgy is szét van borítva megint!!!! akkor már lehet ezt a részt is megsimogatnám karácsonyra. :-/
Megint megállt basszus. Ugyanúgy hosszbordás szíjak kukák. Valami ott nem életrevaló. Örültem neki, hogy a tanyák között a sötétben ott ágaskodtam. Még jó, hogy a jeti nem vitt el, pedig egyedül voltam. :D:D:D:D
Zselé16-12-2021 23:12:05 // 124879
Nagypapa vagyok én születésem óta, de tényleg ugyanúgy használom! :)
Liquid16-12-2021 21:44:39 // 124878
biztos megnagypapásodtál :D
Amúgy jó kérdés, mindenesetre az sose rossz ha keveset eszik, az enyémnek nem akaródzik ilyet tenni. :D
Amúgy jó kérdés, mindenesetre az sose rossz ha keveset eszik, az enyémnek nem akaródzik ilyet tenni. :D
killerlowmoney16-12-2021 21:37:39 // 124877
Sziasztok Cartársak🤗
Megint bütykölős téma:
tudja valaki, hogy milyen szenzor van a közös befecskendezőcső jobb végén?
esetleg az ami figyeli, hogy meleg e a motor, s az szerint szabályoz?
hibajelenségem, hogy melegen nehezen indul az autó, csak teker, vagy rángatózik. hidegen pöcc röf.
olvastam, hogy melegen megváltozik a gázolaj viszkozitása, s ha kopott a nyagynyomású, akkor okozhat ilyen jelenséget. vagy egy jeladó, ami ha nem működik , hibádan az a jelet küldi az ECU ak, hogy hideg a motor, “túlporlasztja” a gázolajat.
Tapasztalat?
Megint bütykölős téma:
tudja valaki, hogy milyen szenzor van a közös befecskendezőcső jobb végén?
esetleg az ami figyeli, hogy meleg e a motor, s az szerint szabályoz?
hibajelenségem, hogy melegen nehezen indul az autó, csak teker, vagy rángatózik. hidegen pöcc röf.
olvastam, hogy melegen megváltozik a gázolaj viszkozitása, s ha kopott a nyagynyomású, akkor okozhat ilyen jelenséget. vagy egy jeladó, ami ha nem működik , hibádan az a jelet küldi az ECU ak, hogy hideg a motor, “túlporlasztja” a gázolajat.
Tapasztalat?
Zselé16-12-2021 16:09:52 // 124876
Sziasztok, drága jó 159-esem (2.0jtdm 136LE) minden előzmény nélkül elkezdett jó 20%-al KEVESEBBET fogyasztani... :D Ugyanúgy megy, kb. ugyanott, klíma automatába, a hőmérséklet is hasonló, mint egy hete. Most olyan 6 körül van az átlag komp szerint, de a mutató és km szerint visszaosztva is. Ugyanott is tankolok.
Láttatok már ilyet? Lehet hogy most sikerült bejáratni?! 330.864km :D
Láttatok már ilyet? Lehet hogy most sikerült bejáratni?! 330.864km :D
leopop316-12-2021 13:34:49 // 124875
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS Hengerfejezés + olajsár takarítás
Azaz végre megoldottuk a hűtővízes régi problémám 😁🥳
Remélem tetszeni fog nektek ez a kicsit szerelgetősebb rész! 😁🍀
Hatalmas köszönet: Berci Czabán, Dávid Oláh, Kiss Zsolt és Gerda Bognárnak valamint a NOS Garage - Alfaszerviz Csepelnek!
Videóhoz klikk ide 😁
Azaz végre megoldottuk a hűtővízes régi problémám 😁🥳
Remélem tetszeni fog nektek ez a kicsit szerelgetősebb rész! 😁🍀
Hatalmas köszönet: Berci Czabán, Dávid Oláh, Kiss Zsolt és Gerda Bognárnak valamint a NOS Garage - Alfaszerviz Csepelnek!
Videóhoz klikk ide 😁
redbulz16-12-2021 10:36:43 // 124874
Giulietta QV-nél hasonlóan indult a legutóbbi kellemetlenségem. Nekem leállt alapjáratról az autó, időnként csak percekig tartó várakozás után indult be újra, sárga tengeralattjáró, karácsonyfa, minden. Először nekem is kopogásérzékelő volt a hibaüzenet, jött-elmúlt. Egy idő után már 3000-nél leszabályzott az autó, érezhetően gyengébb volt, el-el dobta a fordulatszám jelet is, ekkor sikerült elcsípni a fordulatszám jeladó hibaüzenetet(P0336-29 és 62). Kicsit bemelegedve produkálta csak, végül jeladócserék után jó lett, érdemes lehet ezt is gyanúval kezelni.
tirex14-12-2021 18:44:20 // 124873
Elvileg jó, mondjuk én mindig elmentem a felniért vagy a komplett kerékért. Sokan rendeltek már itt és nem volt gond. Majd kiderül tényleg jó-e.
Tocke14-12-2021 12:06:41 // 124872
Elvileg jónak kellene lennie, konkrétan ezt néztem az autóhoz
https://www.alu-felni.eu/p/1664-hb-alufelni-18-5x110-alfa-romeo-159-giulietta-et33/
https://www.alu-felni.eu/p/1664-hb-alufelni-18-5x110-alfa-romeo-159-giulietta-et33/
tirex14-12-2021 11:40:45 // 124871
Nem tudom, csak azért kérdeztem mert nekem a kalkulátor kb.15mm-ert tévedett pedig vagy 5x ellenőriztem hogy jó számokat üssek be. Szerencsére befelé esett a felni úgyhogy 15mm-es nyomtávval fajin lett. Nem az alfámnál történt de mivel nem tipusra való felni volt ezért lehetett ez. Ez csak egy infó hogy a kalkulátor se tuti.
Tocke14-12-2021 11:27:19 // 124870
Nem, nem tudtam csak az ET kalkulátorral számoltattam ki. Gondolod, hogy sok lesz?
tirex13-12-2021 17:36:36 // 124869
Honnan tudod hogy 15mm-rel kerülne kijjebb? Felpróbáltad? Mert akkor oké.
Tocke12-12-2021 18:40:15 // 124868
Köszönöm, a héten megrendelem 😁
Shadin12-12-2021 16:10:15 // 124867
Ez nem VGT-s turbó, a vákuum a "lefújószelepet" vezérli.
Bár ott is van membrán, de sztem nem ilyen jellegű hibát okozna annak sérülése.
Bár ott is van membrán, de sztem nem ilyen jellegű hibát okozna annak sérülése.
Giuntini12-12-2021 08:18:53 // 124866
Ha nem az, akkor a geometria membrán apró szakadása is okozhatja.
Liquid11-12-2021 21:53:34 // 124865
Szerintem nem lesz ezzel gond. Az én téli szettem Ronal R56 8x18 ET35 235/45R18-as gumikkal.
Tocke11-12-2021 16:45:58 // 124864
Sziasztok, segítsetek légyszi.
Szeretnék venni 18-as felniket. A kiszemelt felni 8 cool széles, ET száma 33, ezzel 15 mm-rel kerülne kijjebb, mint a gyári 7J R16-os. Azért vagyok bizonytalan, mert a gyári Alfa 18-asok ET-je 41-es.
225/45 vagy 235/45-ös gumit vennék rá.
Köszi-:)
Szeretnék venni 18-as felniket. A kiszemelt felni 8 cool széles, ET száma 33, ezzel 15 mm-rel kerülne kijjebb, mint a gyári 7J R16-os. Azért vagyok bizonytalan, mert a gyári Alfa 18-asok ET-je 41-es.
225/45 vagy 235/45-ös gumit vennék rá.
Köszi-:)
3Szék-ej11-12-2021 01:34:39 // 124863
Köszi az infót.
Azt is meg fogjuk nézni. Bár csak annyi lenne... Kiolvastuk a hibakódot, sajnos P0330 is van, kopogásérzékelő határértéken kívül. Törölték, de csak nem jó. A turbónyomás csak nem épül fel, csak ritkán. Hétfőn viszem nézzünk át a dolgokat. Kopogásérzékelő a hibás, vagy ha nem, akkor mi okozza ez égéstérben a helytelen robbanást stb. Átnézzük a turbót is. Tartok tőle nem lessz rövid és pénztárca barát művelet.
Azt is meg fogjuk nézni. Bár csak annyi lenne... Kiolvastuk a hibakódot, sajnos P0330 is van, kopogásérzékelő határértéken kívül. Törölték, de csak nem jó. A turbónyomás csak nem épül fel, csak ritkán. Hétfőn viszem nézzünk át a dolgokat. Kopogásérzékelő a hibás, vagy ha nem, akkor mi okozza ez égéstérben a helytelen robbanást stb. Átnézzük a turbót is. Tartok tőle nem lessz rövid és pénztárca barát művelet.
Demecsab10-12-2021 11:23:18 // 124862
Szia,
nekem is csinált ilyet, hogy a turbó nyomás nem ment 0,8 fölé.Nekem turbó cső a nyomó oldalt tömítetlen volt egy csatlakozási pontnál (talán az intercooler-nél). Helyrehozták jó lett azóta nem csinálta.(kb 1 éve.)
nekem is csinált ilyet, hogy a turbó nyomás nem ment 0,8 fölé.Nekem turbó cső a nyomó oldalt tömítetlen volt egy csatlakozási pontnál (talán az intercooler-nél). Helyrehozták jó lett azóta nem csinálta.(kb 1 éve.)
3Szék-ej10-12-2021 11:17:15 // 124861
Köszi. A fejleményeket majd megírom.
droberto09-12-2021 20:47:18 // 124859
Fel.
A gyári 17-esek felmennek a 330-as Brembóra.
A gyári 17-esek felmennek a 330-as Brembóra.
Shadin09-12-2021 17:14:33 // 124858
Írtam levelet.
3Szék-ej09-12-2021 07:42:17 // 124857
Sziasztok.
Adott egy 159 Tbi. Dobott egy check engine-t és leszabályozta az autót. A turbó nyomás nem ment 0,7-0,8 bár fölé. Gyengébb lett, nem vágott hátba gyorsítaskor és a gázpedálra is lustábban reagált. Ìgy jártam meg Mátészalkát. Amire ki akartam a hibát olvasni a hibajelzés eltűnt, gondolom nem volt állandó jellegű. A turbó működése viszont most sem jó... Most sem megy 0,8 fölé, talán amíg be nem melegszik a motor, de utána semmiképp. Holnap beszélek a szerelővel. Kíváncsi lennék a véleményetekre. Így használható az autó?
Adott egy 159 Tbi. Dobott egy check engine-t és leszabályozta az autót. A turbó nyomás nem ment 0,7-0,8 bár fölé. Gyengébb lett, nem vágott hátba gyorsítaskor és a gázpedálra is lustábban reagált. Ìgy jártam meg Mátészalkát. Amire ki akartam a hibát olvasni a hibajelzés eltűnt, gondolom nem volt állandó jellegű. A turbó működése viszont most sem jó... Most sem megy 0,8 fölé, talán amíg be nem melegszik a motor, de utána semmiképp. Holnap beszélek a szerelővel. Kíváncsi lennék a véleményetekre. Így használható az autó?
RomeoOne02-12-2021 14:13:55 // 124855
leopop301-12-2021 11:29:44 // 124854
*hibernálást
leopop301-12-2021 11:28:57 // 124853
Erhardnak igaza van.
Nekem télre mindig el van téve ha éppen jó idő van akkor kiviszem megmozgatni 2 hetente, ha rossz idő van akkor 1-2 hetente felteszem tölteni 😁
Aki nem is mozgatja sokáig és teljes hibernálsst nyom azaz jó időben sem veszi elő télen amikor nincsenek lesózva az utak akkor annak az a legjobb amit Erhard mondott. Kivenni az akksit aztán ennyi, azt meg ritkán kell úgy tölteni.
Nekem télre mindig el van téve ha éppen jó idő van akkor kiviszem megmozgatni 2 hetente, ha rossz idő van akkor 1-2 hetente felteszem tölteni 😁
Aki nem is mozgatja sokáig és teljes hibernálsst nyom azaz jó időben sem veszi elő télen amikor nincsenek lesózva az utak akkor annak az a legjobb amit Erhard mondott. Kivenni az akksit aztán ennyi, azt meg ritkán kell úgy tölteni.
Erhard 242 (Pure Energy)01-12-2021 11:15:37 // 124852
tökmind1 milyet veszel egyik sem bírja a 2 hónap állást autóban valami csekély fogyasztó leszopja... ki kell venni, ha tudod nem mész vele pár hónapig én már mindig kiveszem, százezret költöttem akkura emiatt :DDD
Liquid01-12-2021 11:02:08 // 124851
Így van, nyáron ózonoztam a kishunyadit, és gondoltam (én barom) hogy nem kell járnia a motornak, elmegy annyit a belső keringetés gyújtáson is... hát nem :) Volt vagy 8 volt az aksiban, azt hittem kinyírtam, nem volt 1 éves. Rendes töltőm nincs, apóshoz nem akartam elmenni érte, az Aldis/Lidl-ös töltő meg azt mondta error, ez nem autó aksi, Ott volt a garázsban az Alfából kivett régi aksi, azt rákötöttem abból folyt át annyi, hogy az okostöltő hajlandó legyen foglalkozni vele. Sikerült összehozni.
Erhard 242 (Pure Energy)01-12-2021 10:41:51 // 124850
pont az nem tudja...olyan is van ... kettő van a sima normál töltő elindítja, ha már van benne 12V akkor jöhet az impulzus töltő... de ami annyira lemerül az általában 90%-ban kuka...
Giuntini01-12-2021 10:14:20 // 124849
Én nagyon meg vagyok elégedve az Exide-kkal! Átlagban 5 évet bírtak, az előző a 159-ben 4-et.
Nálam Bannerek lettek kakukkok, a Cromában kibírt 1,5 évet, a 159-et azzal vettem, akkor új volt, két év.
Nálam Bannerek lettek kakukkok, a Cromában kibírt 1,5 évet, a 159-et azzal vettem, akkor új volt, két év.
Liquid01-12-2021 10:05:07 // 124848
Valami sima egyszerű nem túl okos töltővel menni fog, vagy legalábbis van rá esély. A csepptöltős, felismerős cucc az ilyenre azt írja ki hogy ez nem autó aksi.
tdemeter01-12-2021 09:31:08 // 124847
Emlékszem, hogy amíg a 159-esem volt akkor én is vettem exide, agyondicsért, csucszsuperhiper akkut magamnak csillió pénzért mondván ha az jó lesz, de 3 évet sem bírt ki.
Ennyit róla...
Legjobb a legolcsóbb, abban legalább nem csalódsz.
Egyébként épp most árulnak a lidliben valami okos akku töltőt, ami pont ezt tudja amit írtál, idézem: "Impulzustöltő üzemmód teljesen lemerült akkumulátorok újratöltésére"
17000 ft...
Ennyit róla...
Legjobb a legolcsóbb, abban legalább nem csalódsz.
Egyébként épp most árulnak a lidliben valami okos akku töltőt, ami pont ezt tudja amit írtál, idézem: "Impulzustöltő üzemmód teljesen lemerült akkumulátorok újratöltésére"
17000 ft...
Erhard 242 (Pure Energy)01-12-2021 08:56:34 // 124846
sima normál töltő elindítja ...
Giuntini01-12-2021 08:18:20 // 124845
Sziasztok! Szerintetek egy teljesen lemerült akkuba (mélykisült) lehet életet lehelni? Tegnap Atesztől kölcsönkaptam a töltőt, semmi áramot nem vesz fel.
Az alany egy kétéves 77 Ah Exide Premium. Szétszedhető, es ha töltenék hozzá deszt vizet akkor feltámadna?
Nagyon hosszú ideje már le van állítva az autóm.
Az alany egy kétéves 77 Ah Exide Premium. Szétszedhető, es ha töltenék hozzá deszt vizet akkor feltámadna?
Nagyon hosszú ideje már le van állítva az autóm.
Roll198328-11-2021 15:36:13 // 124844
Ilyen kábelt vegyél: https://www.ebay.com/itm/154064091304
SanyiJTD28-11-2021 15:27:40 // 124843
Figyelmetlen voltam ,megtaláltam. Lement 15%-ra (ahogy nézem most regenerált) és 4000km-enként regenerál átlagban. Ez a Giuliám, feleségem Giuliettája: átlag 520km ,utolsó regenerálás 902km-el ezelött.
SanyiJTD28-11-2021 11:51:38 // 124842
Na akkor áttúrom jobban csak az eltömődöttség szintje jött velem szembe. 89%-on volt egy pesti út (oda vissza plusz mozgásokkal 400km) ment le 72-re azt hittem jobban kitisztítja 🤷🏻
DKori27-11-2021 22:57:04 // 124841
Itt lesz a baj mert nekem csak sima Bluetooth ELM v1.3 OBD interface-em van mindenféle mókolás nélkül > ez egészen biztosan kevesebbet tud.
Köszönöm a segítségeteket (ahogy nézem injektor korrekciót érdemes lehet melegen ~2000rpm-en - is - megnézni, aztán remélem én lihegem túl a dolgot, és csak fölösleges para a sok méter miatt :) ).
Köszönöm a segítségeteket (ahogy nézem injektor korrekciót érdemes lehet melegen ~2000rpm-en - is - megnézni, aztán remélem én lihegem túl a dolgot, és csak fölösleges para a sok méter miatt :) ).
Jorjie27-11-2021 22:32:19 // 124840
Milyen kábeled van? Módosított ELM327-el ki tudtam kapcsolni a biztiöv csipogást.
Azzal tudok csatlakozni mindenhez, automata váltó, proxyrendezés stb.
Azzal tudok csatlakozni mindenhez, automata váltó, proxyrendezés stb.
DKori27-11-2021 21:34:34 // 124839
Igen, a MES-ben van neki olyan ahol mutatja, hogy az utolsó 5 regen átlagosan hány km után történt meg.
Amit így elsőre nem igazán találtam meg (rég olaszoztam, vissza kell rázódni :) ), az a bizti övre csipogás állítása MES-el, a szervizciklus nullázása továbbá a kanyarkövető ködlámpák bekapcsolása...vagy bénázok vagy Bluetooth ELM OBD-vel (plusz adapterek nélkül...) és MES-el AlfaOBD-vel nem is lehet ilyet, mert spec a Body Computerhez sem igazán tudtam csatlakozni csak a motorvezérlő ECU-hoz.
Amit így elsőre nem igazán találtam meg (rég olaszoztam, vissza kell rázódni :) ), az a bizti övre csipogás állítása MES-el, a szervizciklus nullázása továbbá a kanyarkövető ködlámpák bekapcsolása...vagy bénázok vagy Bluetooth ELM OBD-vel (plusz adapterek nélkül...) és MES-el AlfaOBD-vel nem is lehet ilyet, mert spec a Body Computerhez sem igazán tudtam csatlakozni csak a motorvezérlő ECU-hoz.
SanyiJTD27-11-2021 21:20:32 // 124838
Szia! Hol látod, hogy hány kilóméterenként regenerál átlagosan?
Van erre valami almenü FES-ben?
Van erre valami almenü FES-ben?
DKori27-11-2021 18:19:24 // 124837
Kivallattam alaposabban.
94000km-nél volt benne az ECU szerint DPF csere :O , regeneket átlagosan ~900km-ként csinál, most ,~600km után 67%-os eltömődésű a DPF...szóval ezen a fronton talán semmi "gyanús"...indulni szépen/könnyen indul, nem pamacsol hidegen se, megelen se, padlógázra se, forog szépen (megjegyzem: a GM féle váltójával nem leszünk örök barátok, de szokom...igazából én indokolatlanul hosszú elosztásúnak érzem a fokozatait, ha már 6 sebességes akkor picit lehetne rövidebb, így gyakran két fokozat közt vacillálsz mert én 2000 környékén akarnám tartani és nem ~1300-on nyektetni, de ehhez 60 alatt a 4. felejtős, 110 alatt a 6. > 120LE-höz szerintem feleslegesen hosszú, OFF i30 1.6 CRDi-jében szerintem a mindennapi használathoz jobban vannak elosztva a fokozatok...na de csak szokni kell :) ), nem limpel, nincs hibakód stb...viszont: hidegen beintítva 1es injektornál ~1.75 3asnál ~-1.75 környéke a korrekció...a másik kettő ilyen ~0.5ön belül van > lélekben kezdjek gyanakodni vagy amíg nincs baj (lásd korábbi sorok) addig nincs baj? :)
94000km-nél volt benne az ECU szerint DPF csere :O , regeneket átlagosan ~900km-ként csinál, most ,~600km után 67%-os eltömődésű a DPF...szóval ezen a fronton talán semmi "gyanús"...indulni szépen/könnyen indul, nem pamacsol hidegen se, megelen se, padlógázra se, forog szépen (megjegyzem: a GM féle váltójával nem leszünk örök barátok, de szokom...igazából én indokolatlanul hosszú elosztásúnak érzem a fokozatait, ha már 6 sebességes akkor picit lehetne rövidebb, így gyakran két fokozat közt vacillálsz mert én 2000 környékén akarnám tartani és nem ~1300-on nyektetni, de ehhez 60 alatt a 4. felejtős, 110 alatt a 6. > 120LE-höz szerintem feleslegesen hosszú, OFF i30 1.6 CRDi-jében szerintem a mindennapi használathoz jobban vannak elosztva a fokozatok...na de csak szokni kell :) ), nem limpel, nincs hibakód stb...viszont: hidegen beintítva 1es injektornál ~1.75 3asnál ~-1.75 környéke a korrekció...a másik kettő ilyen ~0.5ön belül van > lélekben kezdjek gyanakodni vagy amíg nincs baj (lásd korábbi sorok) addig nincs baj? :)
leopop326-11-2021 20:12:23 // 124836
Lemaradt:
Szóval azért gondolom hogy nem a kipuff hibája volt.
Szóval azért gondolom hogy nem a kipuff hibája volt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
659
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?