Forum >> 159

tirex10-08-2021 12:31:56 // 124564
Üdv. Használt már valaki állítható első,felső lengőkar szilentet? Vagy bármit amivel a kerékdőlést tudnám állítani?
Roll198308-08-2021 15:17:13 // 124563
Anno még a 156-oshoz használtam Torque Pro-val, de MES-sel sose próbáltam.
Roll198308-08-2021 15:16:33 // 124562
Sziasztok! Ezzel a fajta bluetooth kütyüvel lehet Multi Ecu Scannel csatlakozni? Amikor tesztet futtatok jónak tűnik, de csak nem csatlakozik, amikor kinulláznám az olajcsereperiódust. Köszi!

Liquid06-08-2021 17:50:43 // 124561
Engem is megviccelt ma a Tibor, indításkor dobott egy P0106-ot, egy hete a garázsban állt. VDC, ASR, Hill holder off, üzemanyag szintjelző villog és nullán. Újraindídva marad. MES-sel töröltem, utána boldogság öröm kövérség, minden ok, utaztunk 100km-t. Mi a tök lehetett ez?
beeep14606-08-2021 14:33:34 // 124560
Sziasztok.
SOS segítségre lenne szükségem. M3-as autópályán Pest felé tartok/tartottam.
A kisbagi pihenő előtti pár km-es dugó után kiálltam a pihenőbe és pár perc után sajnos már nem tudom beindítani az autót.
Kulcs bedug, de gomb nyomásra már nem is teker.. Fék fel van kemenyedve.
Tudtok esetleg környéken lévő szerelőt akit tudok hívni és segíteni is fog így péntek délután? Köszönöm.
kisityu05-08-2021 21:39:30 // 124559
Hali.
A 2.0-nál nem szegecselve vannak a lapátok hanem rá vannak húzva a tengelyre. Nem tud széthullani.
liusz05-08-2021 19:03:22 // 124558
240 ezernél megnézettem, kitakarították, nem volt semmi látható/érezhető baj a lapátoknál. Nem találtam akkor infót arról, hogy ezek széthullanának, így ment vissza. Egyúttal kapott egr fedelet is. 2010 áprilisi az autó, két vagy három éve volt minez, eddig még jó, majd 30 ezret ment azóta. Jobb nem lett, de engem is izgatott a dolog mi lehet ott a helyzet. Mintha alapjáraton keményebben járt volna az akció után, ennyi történt.
Erhard 242 (Pure Energy)05-08-2021 14:35:04 // 124557
amúgy a második olyan 130e itthon magnetti ...emlékeim szerint a hő/EGR miatt lyukadnak ki a 2.0 szívósorok nem is annyira lapát bajuk van, de lehet rosszul emléxem
Erhard 242 (Pure Energy)05-08-2021 13:43:59 // 124556
az egyik egy "üres" szívósor a másokon benne a MAP szenzor meg a motor :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)03-08-2021 16:10:37 // 124554
Magnetti a gyári ott nincs különbség
Smith03-08-2021 15:36:57 // 124553
A kérdés teljesen jogos, bennem is felmerült, de az biztos, hogy most olyan mint előtte volt. Vagy valamit még szarul raktak össze :)

Azért olcsóbb amiért az EGR fedél is olcsóbb volt, ha Opeltől rendelted nekem.
Erhard 242 (Pure Energy)03-08-2021 14:17:15 // 124552
ha nem volt tunyaság turbófelújítás előtt akkor mi köze van bárminek is utána? :)
szívósor pucolás elég nagy meló 1 napos kb... miért olcsóbb opelhez, mindegyikhez ugyan az kell...
Smith03-08-2021 13:22:29 // 124551
Írtam, hogy volt az a kis tunyaság az autóban (nagyon lusta volt), turbó felújítás után.

Beszéltem a turbóssal, természetesen megnézi, de nyilván ahhoz megint kellene venni, de az elmondottak alapján erősen kételkedik benne, hogy turbóval lenne baj.

Visszavittem a szervizbe, ahol azt mondták, mielőtt levennék megint a turbót, hadd foglalkozzanak vele kicsit, hadd nézzék át újra amit csak lehet. Felőlem, homeoffice-hoz úgyse kell autó... :(

Szóval 4 nap múlva hívtak, hogy szerintük okés lett, de előtte nem mentek az autóval, ezért menjek kipróbálni. Mentem, és most jó lett, legalábbis olyan mint turbócsere előtt volt.

Volt egy repedés szívó oldalon
Pillangószelep tisztítás (ez vajon melyik és hol lehet)
EGR tisztítás
MAP szenzor tisztítás

Előtte:
Turbó felújítás
Wastegate szelep
Turbo nyomás szabályzó

Mérés és fürgeség alapján is oké lett, amennyire előtte az volt, mostani mérés szerint azért még lehet benne tartalék, mert az elvárt turbónyomás még mindig elmarad a kívánttól. Egy szívósor pucolás szerintem meghozná a még hiányzó lovalakat, és akkor ezen felbuzdulva meglátogatnám Mankyt egy minimális optimalizációra, főleg gázpedál reakció ügyében.

A szívósor takarítással kapcsolatban, érdemes még ott valamit csinálni?
Lapátokat kiakasztani?
Láttam, hogy Insigniához is talán ugyanez a szívósor való? De sokkal olcsóbb, érdemes azt venni?
Nehéz levenni? Van valami komoly buktató?
Smith03-08-2021 13:22:27 // 124550
Írtam, hogy volt az a kis tunyaság az autóban (nagyon lusta volt), turbó felújítás után.

Beszéltem a turbóssal, természetesen megnézi, de nyilván ahhoz megint kellene venni, de az elmondottak alapján erősen kételkedik benne, hogy turbóval lenne baj.

Visszavittem a szervizbe, ahol azt mondták, mielőtt levennék megint a turbót, hadd foglalkozzanak vele kicsit, hadd nézzék át újra amit csak lehet. Felőlem, homeoffice-hoz úgyse kell autó... :(

Szóval 4 nap múlva hívtak, hogy szerintük okés lett, de előtte nem mentek az autóval, ezért menjek kipróbálni. Mentem, és most jó lett, legalábbis olyan mint turbócsere előtt volt.

Volt egy repedés szívó oldalon
Pillangószelep tisztítás (ez vajon melyik és hol lehet)
EGR tisztítás
MAP szenzor tisztítás

Előtte:
Turbó felújítás
Wastegate szelep
Turbo nyomás szabályzó

Mérés és fürgeség alapján is oké lett, amennyire előtte az volt, mostani mérés szerint azért még lehet benne tartalék, mert az elvárt turbónyomás még mindig elmarad a kívánttól. Egy szívósor pucolás szerintem meghozná a még hiányzó lovalakat, és akkor ezen felbuzdulva meglátogatnám Mankyt egy minimális optimalizációra, főleg gázpedál reakció ügyében.

A szívósor takarítással kapcsolatban, érdemes még ott valamit csinálni?
Lapátokat kiakasztani?
Láttam, hogy Insigniához is talán ugyanez a szívósor való? De sokkal olcsóbb, érdemes azt venni?
Nehéz levenni? Van valami komoly buktató?
leopop303-08-2021 11:45:39 // 124549
*Annak
leopop303-08-2021 11:45:09 // 124548
Annie ellenére sem még ha fizetnének sem kellene :DD
leopop303-08-2021 11:43:46 // 124547
Ezzel én is így vagyok nem véletlen teljesen gyári beltere van az enyémnek. Ahogy a kepen is láttad. De mivel a saját autója így nyílván azt csinál vele amit akar. Nekem sem tetszik de lenézni sem szeretném másét.
forrasr03-08-2021 10:58:06 // 124546
Igen tisztában vagyok vele, hogy a tiéd bigblokkos 2,2jts nem jtd, csak csípi a szemem az ilyen homasitás komponens egy ilyen szép autóban, de persze ez csak a szubjektív véleményem, legyen vele/benne öröme, ez legalább belül van és nem esztétikai környezetszennyezés :D
Kazes☻02-08-2021 18:09:28 // 124545
Hagyjuk a hanyatló nyugat ópiumának! ;)
:D
Liquid02-08-2021 17:52:06 // 124544
szerintem is hagyjuk meg a béjemvéseknek
Piritu - 1.000.00002-08-2021 17:35:55 // 124543
Szerintem meg ez az angyalszem nagyon nem való Alfára.
leopop302-08-2021 13:05:57 // 124542
Ott elég szépen ment
leopop302-08-2021 12:49:06 // 124540
Igen szerintem is jobban állt az Angel-eyes a 159/Brerának mint a bömösnek :D
RomeoOne02-08-2021 12:40:57 // 124539
Hopp, ez nemide
RomeoOne02-08-2021 12:40:36 // 124538
A Giulia Q árát megemelték 950 ezerrel? Nem látok új árlistát, de a konfigurátorban már az előzőhez képest egy ennyivel magasabb alapár szerepel. Ami fura, mert pont a konfigurátor szokta késve követni az aktuális árakat...
RomeoOne02-08-2021 11:49:41 // 124537
Mondjuk, sztem elég jól néz ki. Kicsit BMW-től csórt ötlet, de hát az Angel-eye is az volt, aztán sokkal jobban állt a 159/Brerának, mnit a bömbiknek :DDD
leopop302-08-2021 11:44:22 // 124536
Azt küldted a múltkor ugye?
Liquid02-08-2021 11:43:45 // 124535
Shadin tudna mesélni, hogy mit mutat a Manky-féle 2.0 :)
Jól ment az övé, versenyeztünk is párszor :)
leopop302-08-2021 11:14:13 // 124534
Ez az enyém 😉
leopop302-08-2021 11:11:52 // 124533
*autóm
leopop302-08-2021 11:11:12 // 124532
Hiába vagy ilyen cinikus ahogy említettem nem az én autó hanem egy barátomé:)))))
forrasr02-08-2021 10:43:31 // 124531
A világító váltógomb is aktív komponens a teljesítmény növelésében? vagy az csak optika? :)
leopop302-08-2021 10:20:07 // 124530
*nagyon
leopop302-08-2021 10:17:42 // 124529
Igen én is erre gondoltam, hogy szerintem azért nem érte meg mert a csúcsteljesítmény nem növekedett lényegesen.
Manky féle remap szerintem ezért éri meg jobban.
Illetve ismerem igen a 2.0 karakterét nagyom jó barátom Brerájában ez van és ő is ezért íratta meg mankyval 200 ló lett 450 nm nyomatékkal.
leopop302-08-2021 10:10:39 // 124528
Igen bízom benne, bár tegnap már nem is volt akkora meleg mikor elővettem a kocsi így elég halkan is lehetett csak hallani a hangot a szervótól.
Érdekes ez :)
leopop302-08-2021 10:08:25 // 124527
Szerintem is többet ér sokkal egy remap. Ár érték arányban biztos mankyt ismerve meg tuti ;)
Piritu - 1.000.00001-08-2021 17:35:50 // 124526
"van akinek szempont a könnyű visszaalakíthatóság" - céges autónál nem utolsó szempont :-)
Piritu - 1.000.00001-08-2021 17:34:57 // 124525
Mint írtam 3 emberrel jobb gyorsulást mértem mint előtte egyedül, ami simán lehet a korábban megjövő nyomaték eredménye. User szempontból mindegy miért. Ami fura volt - és ezt a mérés is mutatta azzal hogy nem nőtt a csúcsteljesítmény - hogy alap esetben 3500 körül rátesz még egy lapáttal a motor, boxal ez elmaradt.
Amit viszont nem mutat a diagram, hogy eltűnt a turbólyuk. Normál esetben a 2.0 másodpercekben mérhető turbólyukat produkál a 159-ben. (A Giuliettában már nem, mert más a gyári karakterisztikája a pedálnak.)
WarbiRunner (Gyuri)01-08-2021 13:26:43 // 124524
Reméljük segit! :-)
WarbiRunner (Gyuri)01-08-2021 13:26:27 // 124523
Értelme épp lehet, mert könnyebben vezethető az autó, és van akinek szempont a könnyű visszaalakíthatóság. Ár értékben szerintem nem éri meg, és műszakilag is korrektebb megoldás a program módosítás,ha olyan csinálja aki érti is amit csinál :-)
leopop301-08-2021 11:25:53 // 124522
Megnéztem most hidegen és maxon volt a szervoolaj szint.
Viszont nem volt túl jó szaga vagy illata, megpróbálok egy szervoolaj cserét plusz adalékot amit írtál.
leopop301-08-2021 11:23:30 // 124521
Pedig igazolja a mostani mérés számokkal és diagrammal hogy semmi értelme tulajdonképpen azon kívül hogy hamarabb jön meg a nyomaték.
WarbiRunner (Gyuri)31-07-2021 15:01:48 // 124520
Simán lehet alsó tartományban jobb. Nagyobb is a csúcsnyomaték, lehet hogy tovább is tartja picit. A 2.4 is jobban ment a box-szal mint nélküle, de csak annyira jó, mint egy tipikus hozzá nem értő által elcsalt 'duration' -os chip tuning.
Giuntini31-07-2021 14:39:23 // 124519
Én anmo vezettem Csabi autóját a KUL-on, nekem is ez volt a benyomásom, gázreakció nagyon jó volt, nagyon hirtelen jött meg a teljesítmény, ezzel együtt a nyomaték is. Nagyon progresszíven vette a teljesítményt, de tényleg csak közép fordulat tartományig.
Piritu - 1.000.00031-07-2021 14:16:08 // 124518
Anno a VTT-n belepróbáltam a Novitec-et a 2.0-mba. Nem tűnt félmegoldásnak, eltűnt a dieseles kerregés, megjött a gázreakció és három emberrel is jobban ment mint előtte eggyel.
A mostani gazdájánál is benne van egy. Talán nem véletlenül :-)
Roll198331-07-2021 14:14:14 // 124517
Mondjuk igazad van, ha nagyon szar lenne, akkor box nélkül se hozta volna a gyárit. De akkor a Novitec elmehet a fenébe, én többet vártam tőlük.
WarbiRunner (Gyuri)31-07-2021 12:23:33 // 124516
A gyárit kb. hozta box nélkül, úgyhogy nagy csodát nem várnék egy szívócső takarítástól. A box egy félmegoldás, a remap pedig a jó megoldás :-) Én anno a 2.4-ből egyenesen a kukába dobtam a boxot. XD
Roll198331-07-2021 10:48:21 // 124515
Kíváncsi lennék egy szívócsatorna takarítás után mit mutatna box-szal, mert így elég siralmas volt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.