Forum >> 159
Tom1220-12-2005 11:51:08 // 471
Nekem is... ...de még van remény.:-)
BeeGee20-12-2005 11:48:18 // 470
Azért az Alfának ne legyen már puttonyos autója, mint a thália pl :)
145/146 vonalat mondjuk tovább vihetnék!
Inner Circle20-12-2005 11:00:26 // 469
Itt a varázsszó: "V6, jó sok pénzért". Persze, hát miért legyen olcsó egy prémium kategóriás V6-os?
A 159-et alaposan meghizalták, fél osztállyal feljebb van. Továbbá a Totalcar szerint van esélye, hogy újból lesz Alfasud, vagyis a 147-nél kisebb modell (ami vicces, hiszen a 147 az eredeti Alfasudból származik). Nekem ebből az következik, hogy a 147 utódjának lesz lépcsős hátú változata, sőt lehet hogy csak olyan lesz, és visszatérnek a 33-as / 146-os felépítéshez. Egy akkora kasznit még rendesen elvisz egy négyhengeres benzinmotor, akkor arra hajthatunk :-) Az új Alfasud meg csapott hátú lesz, mint most a 147 - és nagyjából akkora, mint a 145...
Alfista19-12-2005 13:14:20 // 468
Fiúk! Azt hiszem, bele kell törődnünk, hogy a 159 esetében benzinmotorral igazán sportos járgányt nem készítenek. Kivétel a V6, jó sok pénzért. Azt hiszem, az Alfát is elkapta a diesel láz és ebben keresendő a fenti probléma. Mert kiváló gázolajost, azt csinálnak nagy választékban. Mennek a trendi után. Ez nekem kicsit szomorú.
vipex19-12-2005 11:46:53 // 467
:-)))))
( igaz most én is beindítottam a Fiatos szőkítést :-))) )
Inner Circle19-12-2005 11:25:40 // 466
Figyu Bati, nem veszel egy Alfát? Tudod, ha már ilyen régi pártoló tag vagy, beléphetnél az igazi klubba, itt van egy jó ajánlat, a sok év fiatos olajszőkítéssel biztos megspóroltál már ennyi pénzt, a hosszú autó nélküli szenvedés után meg már igazán megérdemled hogy végre te is megérezd, milyen is az az Alfa-feeling! :D
Inner Circle19-12-2005 11:22:54 // 465
Igazad van, nagy spanyolviasz ez a "Jaj, hát ez ugyanolyan mint a régi de lassabb!" Embörök, ugyanez megy harminc éve! Nézzétek meg a Spider fejlődését: havan-akárhányban bemutatták, hetven-akárhányra beletették az erős motort és alá a rendes futóművet, aztán orrbaverték a kaliforniai emissziós és ütközési szabványok, ettől ronda lett szegény és gyenge, később jöttek a biztonsági cuccok, és a nyolcvanas évek elejére már mérföldekkel elmaradt a teljesítménye a tíz évvel azelőtti szintről.
Ennek fényében néhány hozzászólás kifejezetten mókás :-)
Béci Ɨ|ѯ19-12-2005 10:27:10 // 464
Szerintem az, hogy lomhább a 159, mint a 156 várható volt. Legalább is én biztos voltam benne. A 166 is lomhább a 156-nál, mert nehezebb, nagyobb, stb. Ráadásul ott vannak a motorok. Hiába vadonat új, meg JTS, meg mitudoménminem, akkor sem alfa motor. Más a karakterisztikája. Lomhább, hogy tovább tartson. Mivel most nagyon rámentek a megbízhatóságra Areseben, ez kell hozzá. Csak ezzel elveszik az, amiért mi szeretjük az alfát. Viszont sokan ezért fogják venni, így lehet hogy majd jobban megy a cégnek, ami viszont nekünk is jó.
Don Gombóc18-12-2005 11:20:19 // 463
Nincs Brera náluk. 156,159,GT. Ezek vannak.
Bati18-12-2005 07:15:53 // 462
van még
3
4
5
pont is de azt ugyis mindenki tudja
Bati18-12-2005 07:14:55 // 461
egyébbként hogy tárgyilagos legyek természetesen tudom miért van ez az ugynevezett gyengébb érzés az OPEL 159 ben (VIPEX ÉRTED OPEL) :-))))
1 nehezebb
2 euro4 motor
euro4 es motorral a 156 is hasonloan "tökös/opeles" lenne
a dinamizmus a károsanyag kibocsájtás csökentésének oltárán bukjuk és nincs más választásunk ez van én ezt tudom de nem kell hogy tetszen
inkább tegyük tönkre a természetet de legyen ALAF FILING
:))
egyébbként lehet hogy az eu4 motor károsanyag kibocsájtásának a rombolásával egybekötött profi CHIP tuning sokat segitene
vipex17-12-2005 23:41:30 // 460
Hát ebben nagyon sok igazság van :-))
vipex17-12-2005 23:31:32 // 459
156sw
lentebb leírtam, hogy szerintem miben jobb van akinek megér ez ennyit vanakinek nem.
Szerintem meg az enyém :-))))))))))))))))))
GEORGE17-12-2005 23:08:54 // 458
Te nyetél mester .-)
GEORGE17-12-2005 23:07:56 // 457
Sejtésem van róla, hogy hogy szedné a "lábait" :-)
156sw17-12-2005 22:56:59 // 456
Valszeg tök elfogult vagyok, de a 156 formája még így 8 év után is tök modern és sokkal sokkal szebb mint az utcai átlag. beleértve a legújabb offokat is....Ma ment előttem egy fekete kombitestvér.... lehet hülye vagyok de megbámultam... mintha nem én is abban ülnék:-))) és nem ismerném minden hajlatát:-))) hiába... betegség ez:-)))
156sw17-12-2005 22:54:07 // 455
Nekem egyszerű mateknak tűnik. Ugyanaz 2 millerrrel drágábban.
156sw17-12-2005 22:52:39 // 454
Enyííímmm szebb:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
vipex17-12-2005 22:51:51 // 453
156sw,
nekem ennél azért sokkal több szempontom van, dehát e van.
156sw17-12-2005 22:50:42 // 452
Nemmm:-))) De mondjuk a 147 utódját kicsit felhízlalva el bírnám képzelni.Nekem mind1, hogy 5 ajtós lesz, vagy netán kombi is lesszz belőle:-)) Most gondolj bele, mondjuk 300 kilóval könnyebb lesz mint a 159, és mondjuk benne leszz a 200 lovas 2,4 jtd:-))) Na ?? elképzelted??????
vipex17-12-2005 22:50:00 // 451
Nézd meg akkor ugyan ebből a szögből egy 156-t én lehet hog vak vagyok de én nem érzem a nagy differenciát sőt
Lehet, hogy az a baj, hogy én tudtam mire száítok, előtte elég sokat vezettem 2.0TS motort 156-ban annál érzésre jobban mert és mivel annak az utódja így gondom sem volt vele.
Az ár már igen csak más kérdés érdekes, hogy míg mondjuk németországban szinte a 156-al egyárban árulják nálunk nagyon nagy a differencia, iithon nem is fognak sokat eladni , drága, kevés reklám, rosszul felkészített eladók , bocs Sput ha olvasod de ez van.
Lehet, hogy az a baj, hogy én tudtam mire száítok, előtte elég sokat vezettem 2.0TS motort 156-ban annál érzésre jobban mert és mivel annak az utódja így gondom sem volt vele.
Az ár már igen csak más kérdés érdekes, hogy míg mondjuk németországban szinte a 156-al egyárban árulják nálunk nagyon nagy a differencia, iithon nem is fognak sokat eladni , drága, kevés reklám, rosszul felkészített eladók , bocs Sput ha olvasod de ez van.
GEORGE17-12-2005 22:02:51 // 450
Facelites 159?? :-)))))))))))))))
156sw17-12-2005 21:24:18 // 449
Én már eldöntöttem. NEM veszek 159 .-t!!! Mégcsak másfél éves a 156.-m))))))))))) Még minima másfél éve van nálam... addig meg hátha leszz valami...
GEORGE17-12-2005 21:18:31 // 448
Hát ezt az árkülönbözetet már nem is akartam felhozni, de ez is egy érv ha valaki ma nem tud dönteni, hogy 156 2,4 Mjet, vagy 159 2,4 Mjet-et vegyen.
GEORGE17-12-2005 21:13:28 // 447
Szeva!
Vitatkozni nem szeretnék veled, de ennyire ne védjed a 159-et, mert akkor inkább legyen neked igazad! :-)
Semmi képpen sem akarom lehúzni a 159-et!
De eddig a döntő többségnek vegyes érzelmei vannak az autóval!
Igazából nem újjongott senkisem mikor kiszált belöle :(
Az, hogy egy 156-os 1,6-os mocival nem erőmüvész az még rendjén is van, de egy 2,2-es mocinak illene "megmutatnia" magát, és úgyérzem joggal kritizálják a többiek a szerénynek érezhető teljesitményt, de lehet jobb lenne úgy irni, hogy beleülve egy 2,2 mocis autóba már a belehuppanás pillanatában vigyorog az ember, hogy mosz milyen jót fog nyomulni és amikor lepadlózza csalódik! :-(
Tudom egy autóval nem kell mindig száguldozni, de egy elözésnél jól esne egy kicsit több "lelkesedés" az autótól.......
Szerintem ezen a képen is úgy néz ki a 159-es "mintha" gólyalábakon állna!
Miért ne tünhetne az autónak a hasmagássa magasabbnak mint amit egy cm mutatna???
Az optikailag bármi látszodhat nagyobbnak vagy kisebbnek mint ami valójában.
Szerintem azért látszik a 159-nek a hasmagassága nagyobbnak mint a 156-nak mert mások az arányai a 159-nek!
Szóval jó autó a 159-es de jelen pillanatban a teljes összeségében részemről jobbnak tartok egy facelit utáni 156-ost!
Baráti üdv! :-)
Vitatkozni nem szeretnék veled, de ennyire ne védjed a 159-et, mert akkor inkább legyen neked igazad! :-)
Semmi képpen sem akarom lehúzni a 159-et!
De eddig a döntő többségnek vegyes érzelmei vannak az autóval!
Igazából nem újjongott senkisem mikor kiszált belöle :(
Az, hogy egy 156-os 1,6-os mocival nem erőmüvész az még rendjén is van, de egy 2,2-es mocinak illene "megmutatnia" magát, és úgyérzem joggal kritizálják a többiek a szerénynek érezhető teljesitményt, de lehet jobb lenne úgy irni, hogy beleülve egy 2,2 mocis autóba már a belehuppanás pillanatában vigyorog az ember, hogy mosz milyen jót fog nyomulni és amikor lepadlózza csalódik! :-(
Tudom egy autóval nem kell mindig száguldozni, de egy elözésnél jól esne egy kicsit több "lelkesedés" az autótól.......
Szerintem ezen a képen is úgy néz ki a 159-es "mintha" gólyalábakon állna!
Miért ne tünhetne az autónak a hasmagássa magasabbnak mint amit egy cm mutatna???
Az optikailag bármi látszodhat nagyobbnak vagy kisebbnek mint ami valójában.
Szerintem azért látszik a 159-nek a hasmagassága nagyobbnak mint a 156-nak mert mások az arányai a 159-nek!
Szóval jó autó a 159-es de jelen pillanatban a teljes összeségében részemről jobbnak tartok egy facelit utáni 156-ost!
Baráti üdv! :-)
156sw17-12-2005 21:12:58 // 446
Jah, és "jelenlegi" kormányom is szebb mint a 159.-é.....
156sw17-12-2005 21:11:22 // 445
159. Hát nekem a forma nagyon nagyon bejön.
DE... Útálom a krómozott müanyagkilincseit, meg asszem a súlyát is. Meg az árárt persze.
Mert nézzük a 156 sw 2,4 jt mjet amiben mos tülök alapáron 8,5. Ugyanez 200 lóval 159 sw kasztniban 10,5 lesz. Tehát két milla a difi. Jobban fog menni a 159 sw??? SEMENNYIVEL SEM. Mert a kb. 200 kiló súlytöblet "felzabálja" majd a 25 plusszz lóerőt:-((( Megér nekem egy nagyobb nehezebb, pont ugynúgy menő, DE valszeg azért többet fogyasztó verda pluszz 2 millert?
NEM. Nagyobb autó nekem nem kell a 156 sw.-nél, tehát a méret nem játszik. Marad tehát a két miller különbség számomra semmiért.....
vipex17-12-2005 20:48:25 // 444
Bati,
Szerintem csak túl sokat ültél mostanában diesel megacsászárban és ahhoz képes minden 4 hengeres benzines csak fűnyírónak tünik :-))))
de ha még egyszer leírod, hogy opel összeveszünk :-)))
Gabi15917-12-2005 19:37:56 // 443
Tegnap itt pécsen betértem a feleségemmel az Ábel autóházbss,gondolván hogy megnézzük a 159 et.Kivülről meg is néztük,am de belülről nem sikerült.Sajnos kb 20 perces ottlétünk során senki meg sem kérdezte mit akarunk.Nagyon gyengén végzik a dolgukat.Sajnos más módon kell megnéznem.Amit láttam az tetszett.
Bati17-12-2005 19:35:04 // 442
én nem bántottam a 159-et látod nem irtam elé hogy ALFA
hibátlan auto
de nem nekem készitették eggyes megbizhato források szerint a DIESEL szeretni fogom már alig várom a 2.4 mJTD-t
csak amikor kiszáltam a 2.2 jts "opel 159"böl elgondolkoztam ha ez ilyen olommadár milyen lehet az 1.9 jts vagy a 120Le jtd
ettöl a gondolattol még most is össze rázkodom
vipex17-12-2005 17:55:37 // 441
szerintem teljesen maskent gondolkodunk ilyen alapon minden modell etalon amit vedtem. az ha valakinek nem tetszik valami az egy dolog ami inkabb zavar ha valotglansagokat vagy hulyesegeket latok leirva indokkent lasd opel motor vagy meretek ja amugy bocs de eppen nagybevasarlas kozben vagyok azert ilyen bena szoveg
vipex17-12-2005 17:41:45 // 440
be kellett volna inditani a motort mielott lepadlozod ;-)))
Bati17-12-2005 16:31:11 // 439
én nem irtam hogy jobban megy
a 2.2 "opelt" 2x lepadloztam megállapitottam hogy semmi nem történik ugy hogy utána már csak gurultam ide oda vele
Alfista17-12-2005 16:08:08 // 438
Vipex!
Csak azért kérdeztem, mert mindenkinek vannak elvárásai, mint formailag, mint technikailag. A kettő nem mindig jön össze. Tehát az etalon, nagyon nehezen jön össze. Ezt mondtad te is. Úgy tűnt, hogy neked a 159 az etalon, hogy foggal-körömmel véded!
Seriff17-12-2005 16:05:09 // 437
A háromhengeres 33as dízel nagyon jól megy, imádtam:)
vipex17-12-2005 16:00:04 // 436
Bati,
meg jó hogy nem vagy elfogult :-))))) lehet hogy még a háromhengeres diesel 33-as is jobban megy és abban legalább igaz iAlfa motor van :-)))
vipex17-12-2005 15:57:11 // 435
Hát pont ezt akartam írni :-))
vipex17-12-2005 15:55:53 // 434
hát a váltó a BMW-ben is elöl van nem ? :-PP amúgy meg szarnak a törédtesztre :-))) lásd 5-ös ami pont ezért lett hármas ill később a biztonsági öv csipogásért már négyes. de a viccet válretéve a hosszába beépített motor jobban hátra tud nyomulni ütközéskor
Bati17-12-2005 15:29:20 // 433
A bmw az hátso kerekes nem kell kinlodni az válto/difi elhejezésvel aminek a két végén van a kerék
Inner Circle17-12-2005 15:26:14 // 432
"a hossz irányú méretnövekedés az a bajom, hogy a tengelytávolság nem nőt ugyanennyivel ezért a túlnyúlások nagyobbak, és ez nem jó"
Erről már volt szó, hogy a brutális első túlnyúlás a gyalogos-védelmi teszteknek való jobb megfelelés miatt van, nem? (Nem tudom, csak olvastam.)
Nade akkor a BMW hogy képes kitolni az első sarkokba a kerekeket? Ha mellém áll egy Hármas, mindig döbbenten nézem hogy a kerékjárat ív szinte már a lökhárítóban van...
Inner Circle17-12-2005 15:23:38 // 431
"szerintem több dinamizmus van 1.6 TS ben mint a 2.2 "OPEL":-) jts ben"
Ha egyszer nem Alfa, akkor már nem mindegy hogy Fiat vagy Opel? :P
Inner Circle17-12-2005 15:22:27 // 430
159 biztos van; tegnap láttam parkolni, nagy Csiki-Bege felirattal. Most láttam először élőben, nagyszerűen néz ki, egyértelmű és nagy előrelépés a 156-hoz képest - viszont pont az orra, ami a képeken annyira tetszett, élőben nem volt akkora durranás, a ráncfelvarrt 156 se kevésbé szép. Igaz hogy azt már egy az egyben a Breráról nyúlták le :D
Bati17-12-2005 15:19:01 // 429
szerintem több dinamizmus van 1.6 TS ben mint a 2.2 "OPEL":-) jts ben
a lámpákra irtad hogy egyedi nézzé meg 1 uj astrat és annak is flakonkupak lámpája van
1 az 1 ben ugyan olyan még az oldalán levö barázda is
vipex17-12-2005 15:16:13 // 428
Tudod ez azért is vicces mert a legtöbb Alfás 1.6TS hajt hát abban senki nem keresi??
vipex17-12-2005 15:13:37 // 427
Alfista,
szerintem nincs olyan hogy etalon ha még ez nem derült volna ki, bár már ezt is leírtam. Szerintem pont ez a szép a márkában, hogy az adott modellek a maguk morában mindig hordoztak valami pluszt. Viszont nem tudok elfogult sem lenni még az AR iránt sem, azt hiszem kritikát is szép számmal fogalmaztam meg ill. sohasem fikázom más márkákat.
De egyébként amik igazán megdobogtatják a szívem azok a régebbi típusok mondjuk a TZ2, 33 Stradale, a nagy kedvenc a Montreal de talán a legjobban az a 8C2900B.
Bati17-12-2005 15:04:09 // 426
igaz hogy a csiki-bege-nél van BRERA???
Bati17-12-2005 15:03:00 // 425
akkor viszont nem értelek
én még olyan ALFA-s t nem láttam aki nem fanyalogva szált ki belöle
igaz ez csak a benzinesekre érvényes
mindenki kereste a loeröket hogy hova tüntek
vipex17-12-2005 14:58:19 // 424
Bati,
ha elolvasnád amit írok akkor tudnád :-PP , minden magyarországon fellelhető minden verziót kipróbáltam ( 1.9 JTDm, 1.9JTS, 2.2JTS ) a dieselre jutott a legtöbb kb 1 óra.
Alfista17-12-2005 14:36:36 // 423
Vipex!
Véleményed szerint, melyik Alfa az etalon?
Bati17-12-2005 14:27:52 // 422
VIPEX
te vezetted a 159-est???
mert amiket mondasz abbol az derül ki hogy nem
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
575
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?