Forum >> 159

vipex20-01-2006 06:49:42 // 690
Ez a kép a Centro Stile-ből került ki aki felrakta azt mondta, hogy több PS variáció készült házilag a Brera és 159 sportváltozataira

csocsi17-01-2006 18:52:30 // 689
:-))))
Whiteskull17-01-2006 14:38:52 // 687
Szerintem is rendesen "összephotostoppolták". :))
Zool17-01-2006 14:34:34 // 686

Kémfotók a 159 kombiról, szerintem reális....
BeeGee16-01-2006 15:12:29 // 685
Nekem bejön ez a feka dizájn az orrán. Azt tutira veheted, hogy ha ilyen lesz, élőben biztos köze nem lesz a müanyag lökös filinghez, valami finom extra látványa lesz, szerintem. Ezzel azért extravagánsabb ez a seat dizájn...
joe7516-01-2006 14:55:14 // 684
Még nem. És megmondom őszintén nem tudom mikor lesz a napja hogy kipróbáljam. Na nem azért mert nem érdekel a dolog, csak ha veszek akkor csakis a 2,4 JTDM jöhet szóba. Az most 10. milla és jelen pillanatban meghaladja a lehetőségeimet. Ráadásúl a mostani autómat annyira szeretem, hogy egyenlőre nem foglalkoztat a cseréje. Namármost ha elmegyek kipróbálom a 2.4 -es 159-est és véletlenül nagyon megtetszik, akkor méga végén meggondolatlan lépésre szánnám magam, mint bankrablás, vagy hasonló és akkor csúnyán becsuknak meg ilyenek.:) Majd ha meglesz rá a bobó, akkor elmegyek kipróbálom azt mondom nekik hogy ezzel már ne is álljanak vissza a szalonba.:))
Mike.16-01-2006 14:41:28 // 683
Te próbáltad már valamelyik 159-et?
joe7516-01-2006 14:35:04 // 682
Hát mondjuk úgy az Opel vecra 1.8-ak és VW Passat 1.6-ok világában nagy király lenne, de az Alfás szlogen ebből sosem alakulhatna ki.:)
Mike.16-01-2006 14:32:42 // 681
Magyarul, kevés az 1.8-as motor a 140 lóval a 159-esbe !?:-)
joe7516-01-2006 14:26:05 // 680
Megcsinálták a 159 hivatalos NCAP törés tesztjét, amin 5 *-ot szerzett. Így végre azok se háboroghatnak akik azért vesznek autót hogy összetörjék. :) Valamint előjegyezhető az autó 1.8 -as 140 LE-s motorral Inpression felszereltséggel ára 5.995e Ft. Szal 6 milla. Gondolom ezzel a motorral kb olyan lehet mint a 156 anno az 1.6 TS-el.
Zool16-01-2006 09:30:33 // 679
Ja igen, miért csinálnak mostanában kizárólag nőgyógyászoknak való csomagtartókat. Elképzelhetetlen, hogy mondjuk bőröndöt is bele szeretnék rakni, nem csak cipősdobozokat? Ez persze nem Alfa sajátosság, mondjuk szinte az összes 5 csillagos autó ilyen (gondolom a törésteszt miatt scinálnak ilyen autókat, csak kezdenek végletekbe esni). De az Alfa 400 eurót kér a hátsó üléstámla ledöntéséért is, pedig máshonnan ezt a csomagtartót nem lehet rendesen pakolni... Tudom, hogy Alfa és ne legyünk racionálisak, de szerintem ezzel picit túllőttek a célon...
Zool15-01-2006 12:31:23 // 678
Most négyen ültek benne, és az eladó szerint bejáratós volt a kocsi, ezért is ajánlotta azt a kocsit a 8v érzékeltetésére. Nem úgy ment mint a saab 93 azonos motorral, ezért nem is értem a dolgot. Picit sajnálom, hogy kihagytam a 2.4-est tegnap, de majd a jövő héten talán...
Tom1215-01-2006 11:36:12 // 677
Ha esetleg valakit érdekelne, szerdától ki lehet próbálni Dunaszerdahelyen /Dunauto/ az 1.9-es és a 2.4-es dízelt is. /Pénteken kérdeztem/ Talán lesz 2.2-es benzines is, de ezt még nem tudták pontosan...
Charlie 16615-01-2006 11:23:59 // 676
Tényleg erőtlennek hatott ?
Zool15-01-2006 11:19:19 // 675
Szombaton vezettem megint 159-est (1.9 16v, a 2.4-esre nem volt idő grrr...). Picit beégetett a kolégák előtt, mert a kerékdob borítása rácsúszott a kerékre, és surrogott kanyarban és gyorsításkor (ilyen volt a 147-esemmel is, kifigyott az Alfa a ragasztóból?). A haver hozta rendbe aki elkísért (előtte én segtítettem neki Lexust gyilkolni.) Továbbra is erőtlennek hatott a dízel, bár megint egy bejáratós autót kaptam. A váltó nem volt jobb a 147-esénél, ami szerintem nem előny (a váltógombtól a háklis menetig, nem találok benne sok pozitívumot). Viszont nagyon jó volt a közvetlen kormányzás. És az ára továbbra is nagyon baráti a konkurenciához képest.
Alfista14-01-2006 11:04:23 // 674
Most én voltam a gyorsabb!:-))) Azon meg nem csodálkozom, hogy a Te véleményed is hasonló! Milyen hónapban és napon születtél?
Alfista14-01-2006 10:57:56 // 673
Hogy nyomva kell tartani a start gombot, amíg el nem indul, nekem szimpi!:)) Már csak azért is, mert közvetlenebb az érzés a technika felé, kvázi sportosabb. Amúgy is mindent az elektronika csinál már a mai járgányokba. Szóval nekem ez a dolog pozitív!:)))
Don Gombóc14-01-2006 09:20:33 // 672
Ez is csak megszokás kérdése. Nekem a középkonzol nyomta a jobb lábamat egy kicsit, és a közékonzolnak az aluminium alap felülete, úgymond a közékonzol háttere tünt egy kicsit soknak, azt talán jobban kitölthették volna a műszerekkel.
Csöri14-01-2006 09:13:36 // 671
Egy dolog ami nem tetszett, hogy az inítás gombot folyamatosan nyomva kell tartani, míg be nem indul a motor. Miután megszoktam, hogy más ofFOS járművek pl a trönyó így indul kicsit fura volt. Jobb lenne a elég lenne lenyomni egy pillanatra a gombot, és a motor már indulna is.
Don Gombóc14-01-2006 09:08:30 // 670
Most látom kipróbáltad. Én is írtam róla, hogy eléggé jól el lehet vele autózgatni ezzel a dízellel, de ha meg lesz a 2,4 es azt is megyek kipróbálni. Aztán rendelünk egyet a szürke hétköznapokra. :)
Seriff14-01-2006 01:21:43 // 669
Én maximálisan híve vagyok a könnyített karosszériának (minden autógyár csak hízlalja fel a modelljeit:((), de ez a karbon elég necces esztétikai szempontból...
Seriff14-01-2006 01:19:15 // 668
Jó éjt, asszem én is lépek aludni:)
Giorgio14-01-2006 01:18:43 // 667
Ugye, hogy ugye??? Na ugye! :))) Jó éccakát! Én Kidőlök! Kellemes alfás álmokat! :)
Tedi14-01-2006 01:17:40 // 666
Karbon-téma: a tervek szerint nem lesz hűdekomoly motor, hanem visszatérnek az eredeti GTA koncepcióhoz, tehát az Aleggerita az nem csak úgy ott lesz, hanem tényleg könnyített lesz a verda. Ezt alátámsztja a karbon cuccok használata. Most legalábbis ezek a tervek, illetve inkább a pletykák.
Tedi14-01-2006 01:15:49 // 665
Hát elölről tényleg borzalom :))) De az a fekete izééé szvsz nem ecotec megoldás, hanem karbon cucc lehet nem? A Brera GTA-nak is valami ilyet akartak, vagy akarnak. Valamelyik cikkemben volt egy kép mellékelve, azt valami céges agytágításról szöktették ki.
Seriff14-01-2006 01:11:09 // 664
Megoldás: Megveszed 12millióért, s első utad a fényezőhöz vezet, aki 20ezerért lefényezi neked pl. Rossora:) Egyébként jó a skodás hasonlat:)
Giorgio14-01-2006 01:09:28 // 663
Eeefelejthetnék ezt a fekete orrköténykét. Tisztára olyan, mint vmi Skoda FABrIkA Eco változat. Ócsó pézé ócsó fekete lökős jár...ez tény. No de egy GTA-hoz! +12M HUF-ért. >:-/
Seriff14-01-2006 01:04:19 // 662
Hátulról OK, elölről BROÁF!
Giorgio14-01-2006 01:01:30 // 661
Nah, még valami extra.
Csak azért hogy legyen min szörnyűlködni. Bár az ez még mindig egy fokkal jobb, mint a szürke Dzsítíéj verzsön.
Seriff14-01-2006 00:49:13 // 660
Na ez JÓL hangzik:))
Giorgio14-01-2006 00:46:05 // 659
Crosswagon,....bazz...Crosswagon!...Wazzeh, már írni sem tok. :-D
Giorgio14-01-2006 00:45:05 // 658
Nah, így már inkább! 8-)
Tedi14-01-2006 00:44:35 // 657
Szépnek szép, sőt, gyönyörű :) Mivé? Kirámolod az Mjet-et, beledobod a 2.0 V6 Turbót, azt had szóljon :)))
Giorgio14-01-2006 00:44:29 // 656
Megmondom én!!! 159 Sportwagont használó 3 literes MJet dízel motorral Demszkigrád utcáin poroszkáló megrögzött alfa-hívők :)))
Seriff14-01-2006 00:44:19 // 655
Naneee, akkor ez a jövő GTA-ja??:(
Giorgio14-01-2006 00:42:32 // 654
Hááát...szerintem a kanyarban letúródó gumit túl jól eltalálták, hogy fotosoppos legyen. :-/ Ráadásul nem ez az első ilyen kép a leendő 159 GTA-ról. Pirosban is láttam már ezt a formát, ezt az ocsmány orrot nem lehet elfelejteni. Brrrrr....
Seriff14-01-2006 00:41:47 // 653
Jóvanna, attól még szép:P Tény, hogy Budapestre az Alfa kíbálatából leginkább a Crosswagon felel meg a közlekedési viszonyok nyújtotta katasztrófális terepen dinamikus haladásra... A baenzinárak miatt ráadásul Mjettel. Mivé leszünk így?:))
Seriff14-01-2006 00:39:41 // 652

Remélem legalább olyan dönölű lesz, mint a 156SW, ma láttam repeszteni egy 2.5V6os SW-t, öröm volt nézni is:)
Tedi14-01-2006 00:38:48 // 651
Seriff! És ezzel mit kezdesz Budapesten? :) Meg egyáltalán a versenypályákon kívül? :))
Seriff14-01-2006 00:37:18 // 650
Akkor már inkább ilyesmi legyen:
Tedi14-01-2006 00:34:09 // 649
Giorgio, szvsz ne vedd KP-nak ezt a képet! Photoshop-os ezerrel. Szerintem.
Seriff14-01-2006 00:34:06 // 648
Á, a szemfüles Baltás:)) Igazad van, ez photshop, és milyen csúúúnya, phúj:(
Halesz14-01-2006 00:32:50 // 647
Ez csak egy photoshoppal csinált kép, nézd meg a felnijét!
Giorgio14-01-2006 00:25:11 // 646
ALFA 159 GTA ?!
Ezt komolyan gondolták, hogy sikerre viszi az Alfát?
Szerintem rettentően csúnya.
Olyan mintha nem tudtak volna mit kezdeni ezzel a nagy feladattal.
-Kell egy GTA változat is!-adták ki az ukázt...majd kis idő múlva, hektoliternyi vért izzadva ezt kreálták a Centro Stilében....feleslegesen...
ribipeti13-01-2006 21:48:08 // 645
Nééééddddddddddda a kocsim és benne integetek! :))) Majd 3 év múlva elhozom talira is, de addig még kivárok vele! :)))
Cgo13-01-2006 21:45:26 // 644
tudja valaki, hogy az 1.8 motor tspark egy elfelejtett raktarbol vagy uj fejlesztes? kevesnek tunik a 140 paci
GEORGE13-01-2006 20:37:04 // 643
Gabriel cartárs ma küldte nekem mailban.


...
Zool13-01-2006 17:40:18 // 642
Láttam mindenmódon megzúzott 156-osokat, egész jól szerepeltek (prágai 3 darabostól eltekintve, de láttam már A3-ast is körbetekredve 4 darabban, minden sebesség kérdése). 147-est vszont nem láttam még törve igazi baleset eredményeként. Ez az egyik idaeológiai érv számomra a váltás mellett. Egyébbként mindenben elégedett vagyok a 147-essel.
Zool13-01-2006 17:29:21 // 641
Az EuroNcap egy objektív vizsga. Nem feltétlenül jó, de ha egy gyár arra sem tud felkészülni akkor gáz. És amit a 147 csinált az objektíve is kellemetlen (a 3 megás mpeg ivedón jól néz ki amikor a csóka feje odaverődik az ajtóba frontális ütközésnél, pedig a kocsi masszívnak érződik (meg maxpontos oldalütközés), mindeössze egy merevítő mondott csődöt...). Szal kellett ez nagyon a márkának hiddel. 4 kolégám vesz most kocsit, mindenki ezel intézi el a 147-est. Pedig i8tt kint iszonyú jó az ára... Zool
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.