Forum >> 159

Tommi29-01-2006 22:59:05 // 714
Micsu! Mert eddig 8 millióról indult az 1.9 JTD motorral, most viszont már 6-ért megkaphatod az 1.8-as benzinessel. Az már más kérdés, hogy kevés egy ekkora autóba :)
Tommi29-01-2006 22:57:48 // 713
Szia Zoli :) Mi ússág ottan Veled abban a nagy Nyugat-Európában? :)))
Charlie 16629-01-2006 22:51:42 // 712
Nem azért mert még nincs itt minden új modell? Rosszul tudom hogy a 2,4 JTD csak februárban lesz ?
Zool29-01-2006 22:43:49 // 711
Az alapmodell hasznos dolog. Én is arra gyúrok most. Úgy tűnik, hogy a márka a darabszámra hajt, mert nagyon jó áron adja a belépőmodelleket, amik felszereltsége is nagyon baráti.
BeeGee29-01-2006 22:28:11 // 710
Mert volt raktáron! :) És kellett egy belépő modell is már...
FoToS29-01-2006 22:20:36 // 709
Szép-szép az autó,de nekem formavilágába nem hozozz olyan nagyot mint annak idején a 155 után a 156. Ja és nem tetszik az orra.
Micsu29-01-2006 22:06:56 // 708
Miért tettek be 1.8as motort is a palettába?
Marklar15529-01-2006 21:49:54 // 707
márciusig nem lesz új totalcar. retek TV n meg már volt egy 159 es teszt. viasaton nem láttam, hogy volt e...
Csöri29-01-2006 20:35:32 // 706
Nehogy azt mond, hogy Alfás vonásai vannak.:))
Attie29-01-2006 20:34:01 // 705
Ford Mustang
Zool29-01-2006 20:21:45 // 704
Hiányolom a magyar teszteket a netről. Pedig már lenne mit tesztelni. Magyar TV-m nincs itt kint, ott is lapítanak?Mondjuk vmi normális csapatra gondolok, pl totalcar (az autómániás lúzer nem annyira érdekel).
Fritzee25-01-2006 10:32:51 // 703


Titeket nem emlékeztet valamilyen más autóra? :-)
csocsi22-01-2006 16:32:18 // 702
Mivel azért a 156 az kicsit másabb :-))))
RB22-01-2006 15:57:30 // 701
Hali.Szerintem anno '97-ben a 156-os nagyobb durranás volt mint most a 159-es.Nekem túl konzervatívra sikeredett!Mondjuk szépnek szép, de azért da Silva nagyobbat alkotott az 56-ossal!Ez már-már németesnek tűnik!
Buksi22-01-2006 15:47:16 // 700
Szerintem nagyon király! :-))
Halesz21-01-2006 11:54:00 // 699
Azta :) WTCC-ben látványos lenne :)
Tedi20-01-2006 21:07:05 // 698
Szépnek szép, csak nagyon valószínütlen a kasztni...
vipex20-01-2006 21:03:05 // 697
Hát igen, 3DS max-ban csinálta, majd egy VRAY raytrace-elel csinált valósághű képet, és a legszebb autó a Raprot F22 és a Forma1 inspirálta
a neve Bogdan Urdea szerintem hallunk még róla :-))

ribipeti20-01-2006 18:22:47 // 696
Román ide, román oda, ez cefetül jól néz ki, majdnem úgy, mintha megépítette volna. :)))
Zool20-01-2006 17:29:51 // 695
Ma DU vezettem egy 120 LE JTD-t. Kellemes meglepetés volt. Nem volt sokkal erőtlenebb, mint a 136 LE 16V. Gyakori váltásokkal minden helyzetben boldogul. Poénos volt a 2 zónás tolatóradar. is Van egy helyes kijelzője e bord computeren. Mindkét irányba 3 X 3 szektoros. Baró. Ezt kevesen múlják felül.
Pietro20-01-2006 13:23:55 // 694
és szép!!!
Gaso20-01-2006 13:13:56 // 693
Na! Megnéztem az új 159-et, és rá kellett jönnöm, hogy nekem egy ilyen KÖLL!! Eddig baromira nem volt szimpatikus a kormánya, de így igazából jól néz ki, viszont a lámpák elé rakhatnának valamit mint a 156-on, mert egy verébfelhő gázolása esetén komoly károk keletkezhetnek benne. Hátul a dupla kipuff különösen jól mutat. Kipróbálni sajna nem lehetett, mert valami Osztrák fazoné volt, aki eddig egy 166-tal rohangált. Pedig kíváncsi lettem volna 2.4JTDm-re, dehát ami késik...
vipex20-01-2006 10:11:28 // 692
Szóval az IS forumon kiderült a "turpisság" egy román virtual tunner dolgairól van szó, bár elég jól nyomja... nagyon jól :-)

Gordon20-01-2006 08:28:53 // 691
Ha jól látom akkor végre átszabták a ronda tükröket!
vipex20-01-2006 06:49:42 // 690
Ez a kép a Centro Stile-ből került ki aki felrakta azt mondta, hogy több PS variáció készült házilag a Brera és 159 sportváltozataira

csocsi17-01-2006 18:52:30 // 689
:-))))
Whiteskull17-01-2006 14:38:52 // 687
Szerintem is rendesen "összephotostoppolták". :))
Zool17-01-2006 14:34:34 // 686

Kémfotók a 159 kombiról, szerintem reális....
BeeGee16-01-2006 15:12:29 // 685
Nekem bejön ez a feka dizájn az orrán. Azt tutira veheted, hogy ha ilyen lesz, élőben biztos köze nem lesz a müanyag lökös filinghez, valami finom extra látványa lesz, szerintem. Ezzel azért extravagánsabb ez a seat dizájn...
joe7516-01-2006 14:55:14 // 684
Még nem. És megmondom őszintén nem tudom mikor lesz a napja hogy kipróbáljam. Na nem azért mert nem érdekel a dolog, csak ha veszek akkor csakis a 2,4 JTDM jöhet szóba. Az most 10. milla és jelen pillanatban meghaladja a lehetőségeimet. Ráadásúl a mostani autómat annyira szeretem, hogy egyenlőre nem foglalkoztat a cseréje. Namármost ha elmegyek kipróbálom a 2.4 -es 159-est és véletlenül nagyon megtetszik, akkor méga végén meggondolatlan lépésre szánnám magam, mint bankrablás, vagy hasonló és akkor csúnyán becsuknak meg ilyenek.:) Majd ha meglesz rá a bobó, akkor elmegyek kipróbálom azt mondom nekik hogy ezzel már ne is álljanak vissza a szalonba.:))
Mike.16-01-2006 14:41:28 // 683
Te próbáltad már valamelyik 159-et?
joe7516-01-2006 14:35:04 // 682
Hát mondjuk úgy az Opel vecra 1.8-ak és VW Passat 1.6-ok világában nagy király lenne, de az Alfás szlogen ebből sosem alakulhatna ki.:)
Mike.16-01-2006 14:32:42 // 681
Magyarul, kevés az 1.8-as motor a 140 lóval a 159-esbe !?:-)
joe7516-01-2006 14:26:05 // 680
Megcsinálták a 159 hivatalos NCAP törés tesztjét, amin 5 *-ot szerzett. Így végre azok se háboroghatnak akik azért vesznek autót hogy összetörjék. :) Valamint előjegyezhető az autó 1.8 -as 140 LE-s motorral Inpression felszereltséggel ára 5.995e Ft. Szal 6 milla. Gondolom ezzel a motorral kb olyan lehet mint a 156 anno az 1.6 TS-el.
Zool16-01-2006 09:30:33 // 679
Ja igen, miért csinálnak mostanában kizárólag nőgyógyászoknak való csomagtartókat. Elképzelhetetlen, hogy mondjuk bőröndöt is bele szeretnék rakni, nem csak cipősdobozokat? Ez persze nem Alfa sajátosság, mondjuk szinte az összes 5 csillagos autó ilyen (gondolom a törésteszt miatt scinálnak ilyen autókat, csak kezdenek végletekbe esni). De az Alfa 400 eurót kér a hátsó üléstámla ledöntéséért is, pedig máshonnan ezt a csomagtartót nem lehet rendesen pakolni... Tudom, hogy Alfa és ne legyünk racionálisak, de szerintem ezzel picit túllőttek a célon...
Zool15-01-2006 12:31:23 // 678
Most négyen ültek benne, és az eladó szerint bejáratós volt a kocsi, ezért is ajánlotta azt a kocsit a 8v érzékeltetésére. Nem úgy ment mint a saab 93 azonos motorral, ezért nem is értem a dolgot. Picit sajnálom, hogy kihagytam a 2.4-est tegnap, de majd a jövő héten talán...
Tom1215-01-2006 11:36:12 // 677
Ha esetleg valakit érdekelne, szerdától ki lehet próbálni Dunaszerdahelyen /Dunauto/ az 1.9-es és a 2.4-es dízelt is. /Pénteken kérdeztem/ Talán lesz 2.2-es benzines is, de ezt még nem tudták pontosan...
Charlie 16615-01-2006 11:23:59 // 676
Tényleg erőtlennek hatott ?
Zool15-01-2006 11:19:19 // 675
Szombaton vezettem megint 159-est (1.9 16v, a 2.4-esre nem volt idő grrr...). Picit beégetett a kolégák előtt, mert a kerékdob borítása rácsúszott a kerékre, és surrogott kanyarban és gyorsításkor (ilyen volt a 147-esemmel is, kifigyott az Alfa a ragasztóból?). A haver hozta rendbe aki elkísért (előtte én segtítettem neki Lexust gyilkolni.) Továbbra is erőtlennek hatott a dízel, bár megint egy bejáratós autót kaptam. A váltó nem volt jobb a 147-esénél, ami szerintem nem előny (a váltógombtól a háklis menetig, nem találok benne sok pozitívumot). Viszont nagyon jó volt a közvetlen kormányzás. És az ára továbbra is nagyon baráti a konkurenciához képest.
Alfista14-01-2006 11:04:23 // 674
Most én voltam a gyorsabb!:-))) Azon meg nem csodálkozom, hogy a Te véleményed is hasonló! Milyen hónapban és napon születtél?
Alfista14-01-2006 10:57:56 // 673
Hogy nyomva kell tartani a start gombot, amíg el nem indul, nekem szimpi!:)) Már csak azért is, mert közvetlenebb az érzés a technika felé, kvázi sportosabb. Amúgy is mindent az elektronika csinál már a mai járgányokba. Szóval nekem ez a dolog pozitív!:)))
Don Gombóc14-01-2006 09:20:33 // 672
Ez is csak megszokás kérdése. Nekem a középkonzol nyomta a jobb lábamat egy kicsit, és a közékonzolnak az aluminium alap felülete, úgymond a közékonzol háttere tünt egy kicsit soknak, azt talán jobban kitölthették volna a műszerekkel.
Csöri14-01-2006 09:13:36 // 671
Egy dolog ami nem tetszett, hogy az inítás gombot folyamatosan nyomva kell tartani, míg be nem indul a motor. Miután megszoktam, hogy más ofFOS járművek pl a trönyó így indul kicsit fura volt. Jobb lenne a elég lenne lenyomni egy pillanatra a gombot, és a motor már indulna is.
Don Gombóc14-01-2006 09:08:30 // 670
Most látom kipróbáltad. Én is írtam róla, hogy eléggé jól el lehet vele autózgatni ezzel a dízellel, de ha meg lesz a 2,4 es azt is megyek kipróbálni. Aztán rendelünk egyet a szürke hétköznapokra. :)
Seriff14-01-2006 01:21:43 // 669
Én maximálisan híve vagyok a könnyített karosszériának (minden autógyár csak hízlalja fel a modelljeit:((), de ez a karbon elég necces esztétikai szempontból...
Seriff14-01-2006 01:19:15 // 668
Jó éjt, asszem én is lépek aludni:)
Giorgio14-01-2006 01:18:43 // 667
Ugye, hogy ugye??? Na ugye! :))) Jó éccakát! Én Kidőlök! Kellemes alfás álmokat! :)
Tedi14-01-2006 01:17:40 // 666
Karbon-téma: a tervek szerint nem lesz hűdekomoly motor, hanem visszatérnek az eredeti GTA koncepcióhoz, tehát az Aleggerita az nem csak úgy ott lesz, hanem tényleg könnyített lesz a verda. Ezt alátámsztja a karbon cuccok használata. Most legalábbis ezek a tervek, illetve inkább a pletykák.
Tedi14-01-2006 01:15:49 // 665
Hát elölről tényleg borzalom :))) De az a fekete izééé szvsz nem ecotec megoldás, hanem karbon cucc lehet nem? A Brera GTA-nak is valami ilyet akartak, vagy akarnak. Valamelyik cikkemben volt egy kép mellékelve, azt valami céges agytágításról szöktették ki.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.