Forum >> 159

Robert-jtd19-05-2006 20:52:26 // 1440
Ezen a héten hétfőn voltam Bécsben munkaköri ügyben és kellemes élményben volt részem.Fél nap leforgása alatt 5db 159-est láttam a városban,sőt az egyik benzinkútnál összefutottam egy 2.2 jts-el.Egy 45-é körüli úr volt a gazdája, nem bírtam megálni,hogy rá ne kérdezzek az autóra.Az osztrák sógor igen csak dicsérte az autót meg,hogy neki ezelőtt is 156-os alfája volt 2-l benzines azzal is nagyon megvolt elégedve.Annyit még elárult,hogy már 10-e km belefutott és úgy érzi mostanra érzi igazán az autót.Még annyit hozzátett,hogy náluk sok 156, 147-est eladtak amit én is tapasztaltam és,hogy szerinte a 159-esnek is jó piaca lessz.Szerény véleményem szerint a sógorok tesznek rá mit írnak az ujságírók mert igencsak sok alfa modelt láttam a fél nap folyamán:-))))
TarP19-05-2006 09:06:14 // 1439
1.4T 160 ló megnyerte! :) Ebbe az autóba nem kell V6 szerintem, de a jó nyomaték, az fontos, meg a teljsítmény. 1.4T mér fogyasztásban is baráti tud lenni. Végre egy nagyon jó motor!
Slowfeet19-05-2006 00:02:28 // 1438
A hivatalos helyeken nem nagyon hirdetik ezeket a verziókat, még kiszivárogtatás szintjén sem. Ezért irtam a jövő alfái topicban multkor, hogy ez inkább egy wishlist, mint gyártási terv. amúgy a 149-ben már tuti megvannak a motorok 1,4 t 120ló 1,4 t 160 ló 1,6 buta 115 ló 1.6 jts 135 ló 1.9 jts 170 ló 1.6 jtd 120 ló 1.9 jtd 150 ló meg a v6 azt csókolom ha lesznek is nagyobb turós mocik, azok 2010 előtt nemigen kerülnek sorozatgyártásba.
BadBoy18-05-2006 18:08:49 // 1437
Szerintem ez a motor más piacokon is nyerő lehet, mint nálunk a szlovák piacon, ugyan ezen indokból.
áiku18-05-2006 18:06:36 // 1436
Az uj 1.8 JTS -180 LE szivo motor lesz (tehat turbo nekul) es foleg az Olasz piacnak volt kigondolva alhol nagy az ado a +2.000 cmc motoroknal. Van pelda mas autogyartoknal is. Peldaul a regi Mercedes SLK 200K (192 LE) es SLK 230K (193 LE)
BadBoy18-05-2006 17:41:03 // 1435
V6 és V8 motorokat emleget a Szlovák Alfa club, és méghozzá ezeket: V6 2,8, V6 3,2; a V6 3,6 a V8 4,2
BadBoy18-05-2006 17:39:43 // 1434
Én ezt elfogadom, de majd meglátjuk, hogy mi lesz a vége. Majd ha bemutatják.
zolee14518-05-2006 17:37:33 // 1433
még valami: ugye a cél visszamenni az amerikai piacra. ha valahova, akkor oda biztosan kell v8.
zolee14518-05-2006 17:35:52 // 1432
a brerába igen, de ha ezekkel akar versenyezni az Alfa akkor v8 kell. Mellesleg én már amikor bemutatták és találgattuk a hosszú orr titkát akkor is v8-ra tippeltem.
vipex18-05-2006 17:35:05 // 1431
Hát én ezt találtam mindenhol egyre biztosabban látszódnak az új motorok, ha jól megy a 159 akkor talán még lesz is belőle valami 2007-2008 149 1.4 T 120hp 1.9 JTS 170hp 1.9 JTB 200hp option Q4 2.2 JTB 240hp+Q4 2.2 JTB 306hp GTA+Q4 1.6 JTDm 105hp 1.6 JTDm 120hp 1.9 JTDm 150hp 1.9 JTDm 175hp option Q4 1.9 JTDm 204hp option Q4 159 4p. & Sportwagon 1.8 140hp 1.9 JTS 170hp 1.9 JTB 200hp option Q4 2.2 JTB 240hp+Q4 3.2 V6 JTS 290hp+Q4 4.2 V8 JTS GTA 430hp/480Nm+Q4 1.9 JTDm 120hp 1.9 JTDm 150hp 1.9 JTDm 175hp option Q4 2.4 JTDm 225hp option Q4 3.0 V6 JTDm 280hp+Q4 Brera & Spider 1.9 JTB 200hp option Q4 2.2 JTB 240hp+Q4 3.2 V6 JTS 290hp+Q4 4.2 V8 JTS GTA 430hp+Q4 1.9 JTDm 175hp option Q4 3.0 JTDm 280hp+Q4 "169" 2.8 V6 JTS 250hp 3.2 V6 JTS 290hp 4.2 V8 JTS 400hp 4.7 V8 JTS GTA 470/480hp 2.4 JTDm 225hp 3.0 JTDm 280hp "Crossover-Kamal" 2.8 V6 JTS 250hp 3.2 V6 JTS 290hp 4.2 V8 JTS 400hp 2.4 JTDm 225hp 3.0 JTDm 280hp 8C Competizione & Spider 4.7 V8 JTS 470/480hp
BadBoy18-05-2006 17:33:19 // 1430
De azt is rebesgették, hogy az M3 turbó motort kaphat. De ha nem vesszük ezeket a leg-leg változatokat, akkor a turbó motorok nagyon is ideálisak lennének a 159/Brera/Spider változatokba.
zolee14518-05-2006 17:30:55 // 1429
ha figyeled a többieket akkor a kategória sportverziói újabban 400LE körüli v8-asok (M3, RS4). Elvileg az Alfa velük akar versenyezni, tehát egy v6 turbo is kevés lenne ide, és nem a teljesítmény miatt. GTA - 4,2 v8:)
BadBoy18-05-2006 17:27:34 // 1428
Ha tényleg turbós, az azt jelentené, hogy hamarosan megfognak érkezni a nagyobb lökettérfogatú verziók is, amelyek azért már nagyon hiányoznak.
zolee14518-05-2006 17:23:34 // 1427
az 1,9JTS helyett, vagy mellett? 1,8 180LE, nekem ez turbósnak tűnik, mondjuk nem is lenne baj.
BadBoy18-05-2006 17:21:31 // 1426
Ha ez tényleg meglesz és turbó nélkül, az nagy dobás lesz a Fiattól, de ha nem akkor semm rossz teljesitmény.
áiku18-05-2006 17:06:30 // 1425
Olvastam hogy hamarosan egy uj motort kap az Alfa 159. 1.8 JTS - 180 LE, tehat pontosan 100 LE / liter. Ez mar valami :)
TarP18-05-2006 15:37:37 // 1424
Gyönyörű és a 2.2 JTS motorral még nem is olyan elborultan nehéz. 1490kg, azt még el lhet mozgatni. Persze a 2.2-re ráférne egy Túró :)
BadBoy18-05-2006 10:42:33 // 1423
Ebben egyetértek veled én is. Kinek a pap kinek a papné valakinek meg a lánya :))))) De az igaz, hogy az az autó egy ékszerdoboz. Megtudtam, hogy a Piano Fiore bőr mit takat, a műszerfal, és az ajtók műanyag része is be van bőrözve, és nagyon puha az üléseken a bőr. Gyönyörű az az autó.
Tom1217-05-2006 22:54:22 // 1422
Nem vagyunk egyformák... Van, akinek az a fontos, hogy minden benne legyen, ami a kényelmet szolgálja, a motor másodlagos. Gratula a döntéséhez, ha már nem versenyautót akar, legalább "ékszerdoboz" legyen a csomagolása. Egy átlagos "fullos" fócwágen sem megy jobban, egy 159-es után meg majd 5 év múlva is megfordulnak...:-)
BadBoy17-05-2006 18:45:23 // 1421
Én a vw márkakerskedésből tudom, hogy a dizelek 30.000 kilaméterja használatban 19-22 ezer között alakul átlagban.
BadBoy17-05-2006 18:42:56 // 1420
Ezt az állitást, én is aláirom Kb 2 éve láttam egy újságban kimutatást, amiben az EU piacokon milyen a benzin - dizel arány az új autók között. Ausztria vezetett 75%-al, és már akkor 4-5 piacon volt 50%-os részesedés.
BadBoy17-05-2006 18:39:46 // 1419
Volt szerencsém látni, egy átadásra készitett 159-et, 1.9 JZS motorral. Az eladó azt mondta, hogy az a személy aki megrendelte azt mondta, nem kell neki más. A dizeleket ki sem próbálta, csak ezt az egy motorverziót. De az autó fullos: bőr, navi, elektromos ülés stb. stb.
TarP17-05-2006 12:57:30 // 1418
Ja, és padlógáznál feljön egy pop-up ablak, hogy "Do you really want the car to accelerate? "No" "Dismiss" "Cancel" "
Pietro17-05-2006 12:48:42 // 1417
és ha valami nem műxik, elég csak kiszállni az autóból és újra beszállni és már meg is javul! :-)))
Slowfeet17-05-2006 12:18:56 // 1416
Rátöltöm a GTA biosát a 146-omra, azt csókolom! Nem fogok én itt drága pénzér vasdarabokat vásárolgatni....
Halesz17-05-2006 12:10:01 // 1415
Hihi, ez jó :))) És akkor új értelmet nyer majd az Alfa Vírus :))))
Slowfeet17-05-2006 12:06:53 // 1414
két sparco ülés, becsövezés, egy fordulatszám+vízhőfokmérő. Műszerfal egyébb részei kidob (legalább nem lesznek sérült kárpitelemek a totalcarban). Futómű, fék, kuplung megerősít, 3.7-es blokkra biturbó. Lámpákat leragasztani! Kipif kidob...azt hadd szóljon.
BeeGee17-05-2006 12:02:52 // 1413
És faragják le a súlyát igazi allegrita-vá, 4 kerékhajtány maradhat, ülés csere, többi cucc lecsó :)
Slowfeet17-05-2006 11:58:11 // 1412
A merci A osztályban most is egy 2 lityis dolgozik, csak eladják lebutítva olcsóbban is 1.7 megy 1.8-as jelzéssel ha jól emlékszem. Namost ki a fasz vesz 2.0 jelzésűt, ha tényleg elég a bezérlő elektronikát buherálni. Aztán fizeted a biztosítást meg minden mást 1.6-ra.
zolee14517-05-2006 11:57:47 // 1411
4,2 v8 néccázhúszlóerő
BeeGee17-05-2006 11:56:08 // 1410
Mindenesetre a GTA-nak nagyot kell szólnia, mert elég cikis a motorpalettánk. Vagyis inkább a súly / LE arány.
zolee14517-05-2006 11:55:35 // 1409
a tuning meg úgy néz majd ki, hogy a novitec oldaláról letöltöd a szoftvert, rá rakod a frissítést az autó kompjúterére, és csá. Sőt ha valaki megelőz az autópályán akkor rögtön mobilinternet és töltöd a tuningot, vagy emelt díjas sms-ben kapod a szoftvert:))) A gyorsulást meg az nyeri akinek gyorsabb az internetkapcsolata:)) Vagy úgy lesz mint a vírusírtó, állandó internetkapcsolata lesz a kocsinak és csak mindig szól, hogy a +10 LE-s frissítést sikeresen telepítette magára
Slowfeet17-05-2006 11:53:18 // 1408
Szerintem megérdemelnénk a 2.2 JTS-re egy turbót, márcsak a karakter és az ár miatt. 3.2-est kevesen vesznek szerintem. Mostanában a piacon a 2.0-2.5 közötti a menő.
BeeGee17-05-2006 11:53:08 // 1407
:)) Eddig az autótunerek megtermett, edzett kétkezi emberek voltak, ezután kis szemüveges hekkerek lesznek majd :) Legnagyobb ellenségük a pda-król átugráló vírusok lesznek, nem az injektorcső szállítóképessége :)
BeeGee17-05-2006 11:48:36 // 1406
A 2.4es JTD egyébként szerintem jelenleg a legjobb alternatívája a 159esnek. Megy mint a mozdony, országúton nem hagyja le a 3.2es Brera, ergo a 159 3.2 sem mehet jobban :) Engem ez a motor volt az ami meggyőzött, már választanék dizel motort :)
Slowfeet17-05-2006 11:48:29 // 1405
Ráadásul, az 1.4 TSI lesz 140-170 LE között, az 1.6 meg 160-200 LE között, és nem kell több motort gyártani, mert lehet, majd úgy konfigurálni, mint a processzorokat. Aztán majd lesz olyan topicunk, ha ezt a Fiat is megcsinálja, hogy az 1.6 alapot ki tudta 210-re húzni? :)))
Slowfeet17-05-2006 11:46:09 // 1404
Jaja, a vicces az, hogy az 1.6 TSI 300 ezerrel drágább (nem 170, csak 150LE), mint a 115 lovas FSI, akkor meg minek az FSI. Szívóban lassan mindenki agyonveri a gófot.
Viktor8517-05-2006 11:43:42 // 1403
Amikben 30ezer kmenként kell olajat cserélni? :D Kíváncsi vagyok mennyit bírnak ki majd a nagytudású vw tulajok alatt ennyire kihegyezett motorok ...
zolee14517-05-2006 11:42:22 // 1402
szerintem mi hárman ne is beszélgessünk, úgyis kitaláljuk egymás gondolatát:))
zolee14517-05-2006 11:41:17 // 1401
a vw olyannyira dolgozik, hogy már lehet venni 170LE-s 1,4 túrókompresszoros gófot.
BeeGee17-05-2006 11:40:12 // 1400
Ez nemegészen igaz! Új tendencia a downsize motorok is. Kis lökettérfogatú turbós - kompresszoros motorok. Majdnem dizeles fogyasztással, nagyobb kulturáltsággal, ugyanakkora nyomatékkal. Népautógyár már kijött egy 1.4es 170Le-s túrós-kompis motorral, 8 alatti fogyival...
Slowfeet17-05-2006 11:33:51 // 1399
De azt se felejtsd el, hogy a VW, a BMW, sőt a fiat is dolgozik a relative kis 1.4-2.0 turbós projekteken, sőt turbó és kompresszor házasításán. Vagyis az olcsó alapmodellek és a csúcs benzinesek mellett lesznek méregzsák 140-200LE-s fűnyírók.
zolee14517-05-2006 11:28:46 // 1398
szerintem meg egyáltalán nem véletlen, hogy az Alfa, sőt ha a grande puntót nézzük szinte az egész Fiat csoport a dízelek felé vette az irányt. A jövő ( a közeli jövő természetesen, mert a távolabbi az már más dolog) a dízeleké, és olcsó dízelt csak úgy lehet gyártani, ha nagy tételben csinálják (pl.: PSA féle HDi-k) Régebben volt sok benzines a palettán az egyes típusoknál, meg 1 dízel. Ma már kb fele-fele az arány. Sztem pár év, és a paletta tetején lesz egy erős turbós benzines, a többi meg dízel.
Slowfeet17-05-2006 11:23:22 // 1397
Figyelj, ha ennyi pénzem lenne autóra, akkor bevállalnám azt a plusz 2 milkát.
Kiskalap17-05-2006 11:18:18 // 1396
159be csak 2.4 jtd vagy 3.2 jts v6 csak legyen ki megfizesse
Slowfeet17-05-2006 11:12:33 // 1395
Na mivan, a tv felvétel óta megjavult a futómű? Nem is tudom, ki veszi meg az 1.8-as fiat motorral, vagy az 1.9 JTS-sel a 159-et. Mindenki tudja, hogy nem lesz erőgép. Az én 1.6-os fűnyírómotorom szépen viszi a 146-ot, de 156-ot már nem vennék 1.6-tal, ha villám akarok lenni. Ahogy egyetlen autóban sem az alapmotor mutatja meg, mire képes a tipus.
zolee14516-05-2006 00:21:27 // 1393
Megtaláltam a 147-es töréstesztjét is. Ez sem néz ki jobban mint a 156-os, bár elvileg 3 csillagot kapott ahogy olvastam, az oldalütközésre max pontot kapott, az húzta fel...3*-ra.
BadBoy15-05-2006 17:30:00 // 1392
Ezeknek az elektromos számitógép vezérelt ketyerék a fele csak reklámfogás, hogy megfogja a potenciális vevőket, de olyan dolgokról van szó, amelyeket a normális körülmények között autózó autós észre sem veszi.
BadBoy15-05-2006 17:27:18 // 1391
Ha igazán védenék a piacot, akkor nem engednének szemét kinai autót eladni. A jövőben kinai autók is lesznek (rövid időn belül) az európai utakon. Azok ellen kéne védekezni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.