Forum >> 159

BadBoy13-03-2007 23:55:51 // 3364
Nálunk alig akad. AZ állam meg könnyebben ugrál. :)) De szerintem nem kell az a motor, most már igy, hogy 25 ezer KM van az autóban.
nick13-03-2007 23:54:41 // 3363
No ez jó hír! (visszapillantó) Természetesen a fényezés fekete lesz, mint ahogy eddig mindig; kényes, de ütős. A motorom is fekete.. Más nem fekete.. :-)
GEORGE13-03-2007 23:53:09 // 3362
Az olaszoknál az összes rendőrautó 159-es 2,4 JTDm 20v, nem is láttam más motorral. Magyarországon is van jópár 2,4JTDm-et.
BadBoy13-03-2007 23:49:51 // 3361
Nekem sem jött be a kétszinű műszerfal. Attól függ, hogy milyen szinű autót rendelsz, ahhoz igazitanám a bőr szinét! :)) De nálunk más szóba sem jöhetett, mert az előző autóban is ilyen szinű volt, és nagyon megszerettük. Nagyon sportos, és fiatalos. Sokan csodálkoztak, hogy 50 éves apum ilyet be mert vállalni, de ez a szép benne. Mindenki megnézi, ha kiszállunk az autóból. :) A TI ülések tényleg nagyon jók! Az alu visszapillantót tuti meg tudod venni utánrendelésben is!
nick13-03-2007 23:44:10 // 3360
Köszi! Valószínüleg az ülés bőr lesz; már csak azért is mert nem tetszik ha a műszerfal alsó része világos. Tehát marad az egész műszerfal fekete, az ülés pedig nyers bőr, vagy piros bőr kombináció. Kár hogy TI elemeket nem lehet rendelni: a TI ülései nagyon jók!! És az alu visszapillantó is jópofa..
BadBoy13-03-2007 23:39:43 // 3359
Ez igaz, de én nem erre gondoltam. Én arra, hogy a 4 hengeres dizel motorok teljesitményét kell növelni. Nagyon jó lenne, ha elsőként kijönnének egy 4 hengeres duplaturbóval! A 3 literes dizel csak rétegmodell lesz, és nálunk nem is megy. Amit eddig tudok és láttam az mind vagy 1.9JTD vagy max. 2.2 JTS. MOn már láttam 2.4JTDm-et, de nálunk még csak a szalonnál, mint bemutató autó.
BadBoy13-03-2007 23:36:53 // 3358
Ha a racionalitás talaján mozgunk az ültetés és a TI 19'-es felnik nagyon rázósak a MOi és SKi utakon. Mi is azért "csak" 17'-es felniket rendeltünk, mert a 18'-at már sokaltuk. Elveszti az autó a komfortját! A belső TI nagyon kellett volana nekünk is, de nem akartunk sokat várni az autóra. Július utolsó hetében rendeltük, és akkor még nem lehetett. De Bckk-val MSN-en beszélgettünk, és csak az egész paketet lehet megrendelni. :((( Kár, mert az nagyon jó. Ha ténylegesen nem akarsz külső paketet, mindenképp bőr ülést rendelj, mert sokkal masszivabbak az ülések, mint a sima szövetkárpittal bevontak. A TI csak egyben rendelhető, tartozékai nem, de ezt Bckk holnap pontosan leirja. A Convergence 2-őt ne hagyd ki az autóból, ha sokat telefonálsz, nagyon jó dolog!
BadBoy13-03-2007 23:26:23 // 3357
Igen! De tudod, hogy a piros autó mit jelent nekem! Semmit. Meg sem nézem, mert nem tetszik egyáltalán! :) Csak a piros bőrbelső szép! :))) De az 8C-ben piros kellene. A fekete nagyon csúnya!
BadBoy13-03-2007 23:24:50 // 3356
Hát kezd el! :DDD De mivel racionális ember vagyok, ezért életben is maradok! :) De a sport ülések hiányozni fognak! :((
nick13-03-2007 23:24:41 // 3355
Emelik is nem? Nyár végére jön a 3.0 V6 JTD Rosszul tudom?
BadBoy13-03-2007 23:23:18 // 3354
De az nem 5%-ék. Mondjuk már ideje lesz, ha ismét emelik a teljesitményeket, mert a merci és audi 170LE, a bmw 163LE, de már erősitettek az 1-esben, igy ez is erősebb lesz hamarosan.
nick13-03-2007 23:23:17 // 3353
Legszívesebben rendelnék én is (mint vevő), csak még nincsenek árak mo-on. A TI csomagból az ültetést meg a 19" felniket hanyagolnám, a belső megjelenés viszont nagyon ütős, az kellene nagyon, ugyis többnyire azt látom. De mi is pontosan a TI csomag? Mármint tételesen, miket tartalmaz? Egy rendelhető egységet képez, vagy külön kérhetőek a tartozékai? Kértem ajánlatot egy szedánra, többek között: natúr bőr, bixenon, PDC, bose; de még várok, hogy megtudjam: mi is az a TI; ami itt Mo-n kapható! És mennyiért.. Valakinek info?
Bckk13-03-2007 20:00:39 // 3352
láttad a képeket az italiaspeed-en a piros TI berlina és sportwagon-ra???
Bckk13-03-2007 20:00:09 // 3351
akkor nekilátok gyurni :))) hogy ne fájjon
Kompressz úr13-03-2007 19:58:24 // 3350
1910 vs 199x
BadBoy13-03-2007 17:56:27 // 3349
Na erre kiváncsi leszek!!!! De ha végetted fog megszakadni a szivem, hogy nekünk nincs TI paketünk megverlek!!!! :DDDD
BadBoy13-03-2007 17:55:47 // 3348
Melyikre gondolsz? Én csak egy tipust látok, és az a merci, aminek 22xx köbcenti a térfogata, a maradék kettő 19xx köbcenti. Ami szerintem elenyésző.
Bckk13-03-2007 17:06:34 // 3347
én ma rendeltem meg :))) de persze az első próbapéldányt 1,9JTD 150Le sedan: fekete metál + convergence, riasztó, gyári szőnyegek és háló, tempomat, sötétitt első ablak /felül egy sötétitett/, Bose hangrendszer, teljes értékü pótkerék gyári tartozék a bixenon, bőr, fütött ülés, 19es felni, ...
nick13-03-2007 16:04:46 // 3346
Hamarosan rendelhető az AR 159 TI változata, többek között 20mm ültetéssel, 19" alufelnikkel. Szerintetek a magyar utakra nem felelőtlenség? A 159 hasmagassága úgy hallottam magasabb, mint a 156-é, van valakinek erre vonatkozóan valamilyen adata? Én sajnos voltam egyszer olyan felelőtlen és elkaszáltam egy csatornafedélen az első alfám olajteknőjét, szerencsére azonnal motor kikapcs és ezzel meg is úsztam a dolgot, de nem szeretnék újra hasonló tapasztalatokat.
Kompressz úr13-03-2007 15:59:51 // 3345
A dolognak azért az szépséghibája, hogy az 1.9jtd közül 5 %kal kisebb lökettérfogatú mint a többi autó motorja.
BadBoy13-03-2007 14:01:36 // 3344
Akinek a súly a gond: Alfa Romeo 159 1.9JTDm súly 1535KG Mercedes-Benz C220CDI 1585KG BMW 320D 1505KG Audi A4 2.0TDI 1470KG 50KG-vel nehezebb a merci, és mégis jó. Ha az autógyártók ténylegesen egy massziv autót szeretnének összehozni, akkor ez súlyban is megfog jelentkezni! Csak az audi a4 könnyebb 1,5 tonnánál, de az az idén lesz leváltva! És szerintem az is nehezebb lesz, nem pedig könnybb!!!!
Bckk12-03-2007 19:05:09 // 3343
meglehet gyenge, de ennek köszönheted amit nyujt, és az ár ezért nem az egekbe mászó amit az alfa kinál futoműben, más márkák max. a prémium modelljeibe rakják, igy büszkén lehet mondani, hogy a kissebb modell is többet ér nálunk, mert elismert a tapasztalat meg a 159el a futómü terén csak annyi, hogy 60ezer km után az egyik kliensnek semmit sem kellett állitani a geometria-padon, tökéletes volt a verda, mintha akkor hozta volna ki a szalonból
BadBoy12-03-2007 18:29:02 // 3342
Még egy észrevételt irnék a hozzászóláshoz: Szerintem soha ne csináljon rosszabb futóművet az Alfa. A 147 nagyon gyenge, és az autó egyik leggyengébb pontja volt. Ezt azért választottuk, mert nagyon erős (nagy a súlya, de minket ez nem zavar) és szerintem tartós is lesz. A 147-es futóművén max. 50 ezer KM, és az alsó karokat cserélni kellett.
BadBoy12-03-2007 18:25:41 // 3341
Mi nagyon megvagyunk elégedve az olasz dizelekkel. Volt már TD, JTD, JTDm, de mind nagyon jó. A műszaki dolgokhoz nagyon hülye vagyok! :)))
csocsi12-03-2007 18:21:01 // 3340
Ezen pár sor olvasása után nekem is ilyen érzésem van .))
GEORGE12-03-2007 18:19:35 // 3339
Amúgy az egyik legjobb moci most a piacon a JTD és az Mjet! És ezt nem azért mondom mert Alfás vagyok! A porlasztócsúcsok megdöglése terén is a legszarabbak a PDTDi motorok!!! Utána a HDi motorok következnek. A JTD és Mjet motorok itt is jól teljesítenek!!!!!
BadBoy12-03-2007 18:13:05 // 3338
nem csak mű, de egyenesen műremek, az autógyártás csúcsa. :)
BadBoy12-03-2007 18:12:01 // 3337
Annyi, hogy ő is 2.0 pdtdi autót rendelt.
BadBoy12-03-2007 18:11:21 // 3336
Én sem értem, azokat, akik ezért a motorért odavannak! De sajnos az ilyenek mondják le az olasz motorokat :((( Egy ismerős hölgy eost rendelt. Mondtam neki, hogy mi a helyzet, mindjárt elkezdett agyalni, hogy nem is biztos, hogy jó döntés volt, és az autót meg akarja venni!
BadBoy12-03-2007 18:09:14 // 3335
Hát pont ezt a lényeg. Ne mondják nekem azt, hogy ez annyira jó. Nálunk itt SKban az olaj ára 990SK ami durbán 7200 FT. Ez hatalmas többletköltség, ha az autóval évi 50-60 ezer kilaméter tesz meg az ember!
GEORGE12-03-2007 18:02:18 // 3334
Az hát!
GEORGE12-03-2007 18:02:04 // 3333
Éljen a Jürgen technika :-)))))))))))))))))
csocsi12-03-2007 18:01:27 // 3332
De ez egy germán mű :)))))
GEORGE12-03-2007 17:59:58 // 3331
Szerintem sem fogja elhagyni az olajfogyasztást! és ilyen ismérvek után nem is tudom miért vannak oda ezért a fos motorukért.
Willy12-03-2007 17:59:39 // 3330
Én egy VW Caddy 2.0 PDSDI-vel járok, és a gyári könyvében is benne van, hogy tankolásonként meg kell nézni az olajszintet, mert akár 1000km-enként megehet 1 litert. :-)) Érdekes ez a német csúcstechnika...
Bckk12-03-2007 17:56:39 // 3329
köszönöm
BadBoy12-03-2007 17:54:23 // 3328
Akkor még egy kis off :)) De nem teljesen. Ismerősöknek vw kereskedésük van. Benéztünk, meglesni a passatot, hogy milyen de már akkor meg volt rendelve a 159. Annyit mondtak arra a kérdésre, hogy tényleg eszi e az oljat, hogy: Igen, de csak az első 50.000 (ötvenezer) kilaméteren, kb. 40L (negyven liter!!!!) olajat. De utána elhagyja! Ne hülyéskedjenek! Ha valami eszi az olajat, az első kilamétertől, az soha nem fogja abbahagyni!
BadBoy12-03-2007 17:43:36 // 3327
Nagyon komolyak az autók, ezekkel a csomagokkal!!! Mind a két változat nagyon szép!!!
BadBoy12-03-2007 17:41:49 // 3326
Akkor azért erre én is azt mondanám, hogy hátrébb az agarakkal!!! Hol van a vectrában hely???????????? Én nem találtam benne!!!!!!!
BadBoy12-03-2007 17:38:13 // 3325
Nekem pedig az a véleményem, az üléspozicóhoz, hogy a bőrben sokkal jobban érzem magamat, mint az Alfatextben. De szerintem ez nagyon szubjektiv dolog!
BadBoy12-03-2007 17:35:02 // 3324
A rezonancia forrásásra, és a többi problémára nem reagálnék, mert ez autótól függ, és az összarakástól. A menetdinamika? Hát én erre azt mondanám, hogy akkor ott van az M5, M6 páros, vagy netán a Lovas, Bikás, Szigonyos autók, azok versenygépek. Az Alfa dizel motorral pedig egy utazóautó. És szerintem ez két különböző fogalom!!!
Bckk12-03-2007 09:51:28 // 3323
az olajfogyasztásra Badboy-nak is van egy tapasztalata a Passzáttal, de ezt már talán hallottátok
Bckk12-03-2007 09:50:36 // 3322
a végéhez csak annyit tudok hozzátenni, hogy 230 felett autoztunk mi is, de nem én vezettem a dögöt, fáradtan szemléltem csak ahogy egy füstöt okádó Ajudi igyekezett volna felvenni a versenyt, de alul maradt természetesen, persze ez köszönhető a versenyszellemmel megáldott kollegának is (ja, és 3an ültünk mi is a verdában ill. a csomagtér meg volt pakolva sulyos magazinokkal)
GEORGE11-03-2007 23:57:30 // 3321
Ezt megtudja erősíteni Ronnie is. neki egy octavia 2,0 PDTDi a szolgálati kocsija. Az is eszi, mondták neki a szervízben, hogy természetes jelenség nem kell agódni! Na kérem ez a nagy német technika, gratula Jurgenék! :-(
Kompressz úr11-03-2007 23:55:20 // 3320
A német elvtársak munkájáról annyit, hogy a 2.0 pdtdi tényleg eszi az olajat, csak ezt a barátom nem akarta elhinni, aztán hétfőn kicsit savanyú arccal bevallotta, hogy igazam volt (amikor a pdtdi-ről meséltem neki), 5000 km után utána kellett tölteni, mert kivillant a kontollámpa...
GEORGE11-03-2007 23:53:01 // 3319
Nálam 232 volt a vége 4 személlyel :-))))) Szerintem is egy brutális gép a 159 2,4 JTDM 20v!
Kompressz úr11-03-2007 23:49:07 // 3318
A Selespeed 12 evett városban, pedig az 200 kilóval könyebb volt.
Bckk11-03-2007 23:39:54 // 3317
Cartársak, igyekeztem önfeledten dicsérni a 2,4JTDm menettulajdonságait, mivelhogy jomagam benzinpárti vagyok. Meg kell hogy jegyezzem, nem tartom jobbnak ezt a dizel motrot mint a 3,2 V6os benzinest /még a régi/. De a hangja felemelő, sajnos tény, hogy a rövid fordulatok miatt többet kell váltani és igy nem igazán alkalmas gyakori városi forgalomba, hacsak az ember nem ezt imádja. Én szeretem a benzines alfa "ordito" Alfa hangját, ahogy az felmordul, mert annak nincsen párja. Ez a dizel motor vmi hasonlo, Alfás mert van benne élet, és engem nem tudtak letiporni, ugy mint ahogy azt itt TJ mondja, meglehet nem elég a gyakorlata a versengésben :) olvass utána TOM12 eseteinek, ő egy 2,0TS 156al szarrávert nem egy akár erősebb motorral rendelkező off-os verdát. Sőt, néha vissza is lehet kapcsolni a dizelben, ugy "az erő legyen veled" hamarabb jelentkezik. De tény, hogy a 2,4JTDm nem gyorsulási versenyekre lett épitve, hanem turaauto szerü autopályás üldözésekre sokkal alkalmasabb, ahol simán le lehet verni az ellenfeleket, s meglehet nem tett jot éppenséggel a beavatkozás a motorba nálad. A rezonáciokra meg annyi, hogy létezik garancio, ami két éves a hasonlo problémák kiküszöbölésére, és ha már egyszer pontosan hallod a rezonácio helyét, a szervizesek hamarébb el tudják neked azt távolitani. PL: a kesztyütartó mögötti kábelok fellazulhattak a szuper utak miatt, igy bizonyos fordulatszámon rezonáciot okozhatnak. Valamint 18as felnikkel nagy a valoszinüsége, hogy a verda éppenséggel jobban érzékeli a környékünkön jellegzetesen szar utviszonyokat. A sofőr ülés nyikorgására meg annyit, hogy az én sulyom alatt is észrevettem némi hasonlót - általad emlitettet, de csak 1es és 2es fokozatnál, mikor a motor nagyobbat "ránt", viszont szálkabelü kollegáimnál ez nem fordult elő. Erre ismételten csakis a garanciot tudom felhozni, használd ki. Az ajtóropogás felettébb meglep, hasonloval még nem találkoztam Alfánál, max. Puntoknál, de ott is a zárszerkezettel volt a gond, utána kellet huzni, és kész. Olasz barátaink keze munkája meglehet nem mindig a legjobb, de ne feledjük, a német elvtársak sem tökéletesek. Az utóbbi időben egyre többet hallok panaszt a munkájukra, már ha egyáltalán ők végzik, és nem csak a székjükből *aszogatják a vendégmunkásaikat. Coure Sportivo: a maga módján megvan a 159ben, főleg a 2,4JTDmben, mert a hang megadatott, az érzés hasonlo mint a 150Le-s 2,4JTDnél, csupán a benzinesekből megmaradt feeling a fordulatokra hiányzik, de ez dizelnél nehezen várható, és mindehhez hozzá kell tegyem, a suly a biztonság, masszivitás és ... előnyére irhato. Vannak dolgok, amelyek figyelembe vétele mellett készült a 159, s ezeknek a kocsi teljesen megfelel, mig az olaszos jellemzők mind ötvöződtek ezekkel. Véleményem szerint ez a modell bátran szállhat konkurencia-harcba akár egy osztállyal feljebb elhelyezkedő off-os-al. Mára ennyi, köszönöm hogy meghallgattatok, holnap folyt.köv.
Alfacus Maniacus11-03-2007 23:39:31 // 3316
>télen csak városi használatban 9.5 volt a fogyasztása, ami azért sok, nagyon sok< Hát igen, igen, nehéz a dízelesek sorsa:)) Én Bp-en bármikor hozom a 15-15.5 litert a 98-asból, mindama teméntelen nyomatékért cserébe, amit a JTS produkál:))
Kompressz úr11-03-2007 22:58:53 // 3315
No, az eddigi Alfa-im nem zörögtek, nem csörögtek, és ezt nem a márkaimádat vagy a szerelem mondatja velem. Szétesni sem akartak, akarnak. De: a Selespeed 2x otthagyott az autópályán, egyszer a vezérműszíj ugrott le az egyik görgő hibájának "hála", másodszor pedig megszorult a motor. Az elsőt a FAM vitte el, a másodikat a szervíz. Az első valószínű Giovanni hibája a második inkább a "Józsié" vagy a saját hülyeségem. Ezt követően viszont a 3 multijet összesen már kb. 85000 kmen szoglálja a családot meghibásodás nélkül. Laikusként az általad feltárt hibák közül vagy azokhoz hasonlókat az én 159esemen nem vettem észre. Az viszont rosszul érint, hogy télen csak városi használatban 9.5 volt a fogyasztása, ami azért sok, nagyon sok.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.