Forum >> 164-166
vologya[kendács mester]26-01-2015 15:57:01 // 74879
Az első alfám előtt vettem másfél évvel (vagyis inkább megörököltem :-) ), dízelt nem vettem volna magamtól. Csak a helyzet tisztázása miatt.
Coyote26-01-2015 14:50:02 // 74878
kikérem magamnak hogy sértegesd az én kicsi dizelemet :-P
mex8626-01-2015 14:11:21 // 74877
159ben nem az van mär sajna, nem is volt akkora móka
bär biztos jönnek 159 tulajok akik ezért meglincselnének,
de van itt pär tag akinek szintén volt 159 de mär nincs viszont 166 igen :)
asszem ez jelent valamit...
bär biztos jönnek 159 tulajok akik ezért meglincselnének,
de van itt pär tag akinek szintén volt 159 de mär nincs viszont 166 igen :)
asszem ez jelent valamit...
mex8626-01-2015 14:09:41 // 74876
hát ha neked arra a Phaeton-ra porcosodik részvétem...
egy 166 utän.
abban a kocsiban sok karakteres vonäs nincs, olyan mint egy Scale 1:1,5 Passat (Ahogy irod is) a kategoriän belüli helyzete meg? sztem alul :D
lätok itt eleget (WOB-ban élek 3 éve) de äsitanom kell ha ränézek
vezetésében sem sok érdekes lehet a V10 hangjän kivül (ami ha jol gondolom PD V10 ami egy elbaxott valami, részvétem...)
és szvsz pont a hátso futomü miatt olyan vezetni egy 166ot amilyen...
azóta sem volt hasonló élvezeti faktorral biro autom pedig az "csak" egy szar dizel volt...
nem hinném h ilyen tekintetben a népauto nyomäba tud érni
pedig volt/van nekem is pär verdäm szal nem a viszonyitäsi alap hiänyzik, és sportos futomüvel megäldottak is
mäs dolgokban persze alul tud maradni egy 166 néhány konkurenssel szemben de a vezetési élmény az nem az
mondom mindezt ugy h perpill nekem sincs Alfäm de pär ellentmondäsos dolog van itt
egy 166 utän.
abban a kocsiban sok karakteres vonäs nincs, olyan mint egy Scale 1:1,5 Passat (Ahogy irod is) a kategoriän belüli helyzete meg? sztem alul :D
lätok itt eleget (WOB-ban élek 3 éve) de äsitanom kell ha ränézek
vezetésében sem sok érdekes lehet a V10 hangjän kivül (ami ha jol gondolom PD V10 ami egy elbaxott valami, részvétem...)
és szvsz pont a hátso futomü miatt olyan vezetni egy 166ot amilyen...
azóta sem volt hasonló élvezeti faktorral biro autom pedig az "csak" egy szar dizel volt...
nem hinném h ilyen tekintetben a népauto nyomäba tud érni
pedig volt/van nekem is pär verdäm szal nem a viszonyitäsi alap hiänyzik, és sportos futomüvel megäldottak is
mäs dolgokban persze alul tud maradni egy 166 néhány konkurenssel szemben de a vezetési élmény az nem az
mondom mindezt ugy h perpill nekem sincs Alfäm de pär ellentmondäsos dolog van itt
Trumpf (NagyVad)26-01-2015 13:07:19 // 74875
Nincs annak a hátsó futóműnek semmi baja, sőt! Különleges karaktert ad a vezetésnek és bírja a strapát.
156 áfa romeo26-01-2015 11:57:33 // 74874
Én is nagy alfás voltam,de eladtam..156 volt.Most tetszik egy 166 3.0 v6 zender optikás de nem tudom érdemes belevágni, lehet egy szopóroller lesz,ami meg van megbízható,megy is saab aero,de mégis elmorfondirozok a 166-on pedig lehet elhessegetni kellene :)
bizi26-01-2015 10:54:04 // 74873
Köszi!
Bluetooth-ost kipróbálom, mert wifi kellene a megosztott nethez.
Bluetooth-ost kipróbálom, mert wifi kellene a megosztott nethez.
vologya[kendács mester]25-01-2015 23:09:02 // 74872
Én is úgy számoltam, hogy semmi értelme 2500-3000 eurót adni egy kocsiért, amire azonnal költeni kell, ha tiszta lelkiismerettel akarsz járni vele. Mivel rengeteg kocsi már megfordult a kezem alatt, így tudom, hogy kell pár euróból felemelni a kocsi "értékét" pár százassal (haver az AAA Auto-nál dolgozott).
Én csak szeretném megérteni ezt a mentalitást!
Volt már BMW-m (318.325,525 (a fateré), 850i ,750) szerettem őket, de nem rajongtam értük. A ©koda 100 asomat jobban szerettem. Volt Opel Calibrám, Ford Sierra Cosworth-om, amit elbasztam (máig siratom). A Seat -omat a kocsmában vettem a részeg kollégámtól, hogy ne menjek gyalog haza. Audim soha nem volt és Alfám se. Amikor meghalt a 750 -esem, akkor kerestem használt kocsit, ami legalább 200 lovas és kényelmes. Így került a kezembe az első Alfám (Romi, nyugodjon békében). De saját hibámból elvérzett. Megszerettem, így muszáj volt venni egy donor kocsit neki, de végül a donor lett az életrevalóbb. A Hondás haverjaim szerint nem érezni a 220+ lovat, de tisztelik. Ha koszosan, mocskosan áll a parkolóban, akkor is tekintélyt parancsol. És ez az amit sokan nem értenek itt meg. Ha nagy kényelmes kocsit akarok, akkor beülök a Phaeton -ba. Senki, nem kérdőjelezheti meg a kategórián belüli helyzetét. De ez egy nagy Passat szerintem.
Elnézést kérek mindenkitől, akit megsértettem a kocsihoz való hozzáállásommal, de én ilyen vagyok.
Megszerettem ezért még egy darabig marad. Soha nem leszek olyan fanatikus, mint itt néhányan.
Én még keresem az igazit. Ha a barátnőm (bocsánat, már a jegyesem) hajlandó lenne beülni a LADA VFTS -embe) bukócsöves, 2 személyes, biztonsági tartály), akkor nem a faterom járna vele (bár Ő sem nagyon, mert a muter utálja)
Szóval értem én, hogy Alfa Romeó tulajnak lenni olyan mint egy házasság, de én egy kibaszott kis strici vagyok, aki nem becsüli meg amije van :D
Mellékesen soha nem volt új kocsim, így soha nem éreztem, hogy valamire figyelni kell, vagy hogy mennyire értékes számomra. El tudom képzelni, mit érezhettek az első 166 tulajok és Isten ments, hogy valami képen csorbát ejtsek a márka hírnevén (de a hátsó futómű tervezőjéhez lenne gy két keresetlen szavam).
Az igazi kemény-magnak csak azt üzenem, hogy nem kell minket bántani. Ha másra nem is, arra mindenképpen jók leszünk, hogy az esetekben elhanyagolt kocsijaink donorokként szolgálják őket.
Én csak szeretném megérteni ezt a mentalitást!
Volt már BMW-m (318.325,525 (a fateré), 850i ,750) szerettem őket, de nem rajongtam értük. A ©koda 100 asomat jobban szerettem. Volt Opel Calibrám, Ford Sierra Cosworth-om, amit elbasztam (máig siratom). A Seat -omat a kocsmában vettem a részeg kollégámtól, hogy ne menjek gyalog haza. Audim soha nem volt és Alfám se. Amikor meghalt a 750 -esem, akkor kerestem használt kocsit, ami legalább 200 lovas és kényelmes. Így került a kezembe az első Alfám (Romi, nyugodjon békében). De saját hibámból elvérzett. Megszerettem, így muszáj volt venni egy donor kocsit neki, de végül a donor lett az életrevalóbb. A Hondás haverjaim szerint nem érezni a 220+ lovat, de tisztelik. Ha koszosan, mocskosan áll a parkolóban, akkor is tekintélyt parancsol. És ez az amit sokan nem értenek itt meg. Ha nagy kényelmes kocsit akarok, akkor beülök a Phaeton -ba. Senki, nem kérdőjelezheti meg a kategórián belüli helyzetét. De ez egy nagy Passat szerintem.
Elnézést kérek mindenkitől, akit megsértettem a kocsihoz való hozzáállásommal, de én ilyen vagyok.
Megszerettem ezért még egy darabig marad. Soha nem leszek olyan fanatikus, mint itt néhányan.
Én még keresem az igazit. Ha a barátnőm (bocsánat, már a jegyesem) hajlandó lenne beülni a LADA VFTS -embe) bukócsöves, 2 személyes, biztonsági tartály), akkor nem a faterom járna vele (bár Ő sem nagyon, mert a muter utálja)
Szóval értem én, hogy Alfa Romeó tulajnak lenni olyan mint egy házasság, de én egy kibaszott kis strici vagyok, aki nem becsüli meg amije van :D
Mellékesen soha nem volt új kocsim, így soha nem éreztem, hogy valamire figyelni kell, vagy hogy mennyire értékes számomra. El tudom képzelni, mit érezhettek az első 166 tulajok és Isten ments, hogy valami képen csorbát ejtsek a márka hírnevén (de a hátsó futómű tervezőjéhez lenne gy két keresetlen szavam).
Az igazi kemény-magnak csak azt üzenem, hogy nem kell minket bántani. Ha másra nem is, arra mindenképpen jók leszünk, hogy az esetekben elhanyagolt kocsijaink donorokként szolgálják őket.
Trumpf (NagyVad)25-01-2015 22:23:53 // 74871
100% hogy a gyári is EXIDE, azt vettem ki belőle, természetesen Alfa logóval de "by EXIDE" felirattal.
Trumpf (NagyVad)25-01-2015 22:17:07 // 74870
Nekem még nem volt ilyen, de az eddig olvasottak alapján nagy eséllyel a fűtőradiátor szivároghat. Majd pontosít egy tapasztalt Cartárs...
Trumpf (NagyVad)25-01-2015 22:07:29 // 74869
Nálunk (SK) 166-os most 500eur-tól indul, érvényes műszakival, bár "erőtlen" motorral. Ennél a duplája nem elég szervizre, a vételár kb. tízszeresét lehetne rákölteni. A szépet mindenki szereti, de nem mindenki tud rá áldozni. És amelyik nem kap törődést, az gyorsan az olvasztóban végzi. Az idők végezetéig viszont egyiket sem lehet fenntartani. Szép dolog ha valakinél az OT a cél, de másnak lehet gyerekhurcolós/bevásárlós családi az autó. Az enyém két éve van meg és 10e eur után abbahagytam a költségek számolását. A lakóhelyemen van még egy rovarlámpás egy "indián"-nak, azzal járnak koldulni, a hangjából ítélve már nem fog sokáig szenvedni, de ettől még nem érzem kevesebbnek az autómat. Szerintem mindenki azt csinál az autójával, amit szeretne, persze törvényes kereteken belül.
Szóval: Love, Peace and Unity
Szóval: Love, Peace and Unity
csokagm25-01-2015 20:49:09 // 74868
Szoktam néha én is ezt azt, sajnos barátnőm észrevette. Így néha már egyéb bizsu is érkezik:D
Egyéb kérdés tegnap óta párásodik az autó, leginkább a szélvédőn ahol a szellőző nyílások vannak. Utána is nehezen vitte le. Eddig nem volt ilyen probléma. Pollenszűrő pár ezer km-el ezelőtt volt cserélve. Beázhatott valami?
Egyéb kérdés tegnap óta párásodik az autó, leginkább a szélvédőn ahol a szellőző nyílások vannak. Utána is nehezen vitte le. Eddig nem volt ilyen probléma. Pollenszűrő pár ezer km-el ezelőtt volt cserélve. Beázhatott valami?
Mr. Z25-01-2015 18:31:30 // 74867
de amúgy kb 2000ft aliexpressről , kb én minden hónapba rendelek onnan valami ilyen bizbaszt, mert kb itthon ugyan ezt árulják, sokszor még ugyan azokkal a képekkel is és 4X áron, ja és kínából légmentesen zárt ESD zsacsiban kapom, itthon kb azt se tudja az eladó mi az az ESD védelem.
Mr. Z25-01-2015 18:24:38 // 74866
nekem iphone-al működik
csokagm25-01-2015 17:36:31 // 74865
Használható is? Szemezek vele, de azt sem tudom hogy windows phonenal működik ? :)
Mr. Z25-01-2015 17:28:38 // 74864
Abban tudtok segíteni , hogy mitől lehet az , hogy egyik napról a másikra a külső hőmérséklet jelzőm nem mutat valós adatot, 3-4 fokban -12-őt mutat. Gondolom a Termisztorral van valami, vagy a vezetékkel, volt valakinek már gondja vele régebben? Mert ha negatív karakterisztikájú a termisztor akkor pl kontakt hiba esetén is kevesebbet mutat.
Mr. Z25-01-2015 17:20:02 // 74863
nekem a bluetooth-os OBD2 nem mindig akart a 166 ECU-hoz csatlakozni. A WIFI-s jobb.
Mr. Z25-01-2015 17:17:21 // 74862
Én, én már a dupláján is túl vagyok , ami a ráköltést illeti :)
"200e környéke egy komplett vezérléscsere olajjal a 24V-s V6-kon" - ezt megerősítem, bár ha van 40% bárdi kedvezménye valami jó ismerősnke akkor ebből lehet faragni, amúgy SKF vezérlés 123.000 Ft olaj szett 25.000 Selénia 20k , 6db NGK PRF6B 26.000 + hosszbordás + görgők, nem is elég 200, inkább 250 egy nagyszervíz a V6-on. ennyiért már kapni 166-ot. De kb úgy kell számolni, hogy 400k-s 166-ra 800k-t kell költeni mire olyan lesz amilyennek lennie kell.
"200e környéke egy komplett vezérléscsere olajjal a 24V-s V6-kon" - ezt megerősítem, bár ha van 40% bárdi kedvezménye valami jó ismerősnke akkor ebből lehet faragni, amúgy SKF vezérlés 123.000 Ft olaj szett 25.000 Selénia 20k , 6db NGK PRF6B 26.000 + hosszbordás + görgők, nem is elég 200, inkább 250 egy nagyszervíz a V6-on. ennyiért már kapni 166-ot. De kb úgy kell számolni, hogy 400k-s 166-ra 800k-t kell költeni mire olyan lesz amilyennek lennie kell.
bizi25-01-2015 15:57:28 // 74861
vologya[kendács mester]25-01-2015 13:38:06 // 74860
Az én voltam :D De már le is szedtem. Mindent ki kell próbálni. Kárt nem tett benne. Tudjátok olyan szerencsétlen környéken lakom, ahol egy 166 -os sincs és nem is ismerik. Havi 300-400 euróért veszek új alkatrészeket és már szinte kész a kocsi teljes felújítása. A probléma csak az, hogy a szerelőm február végéra adott időpontot. Addig nem nyúlok hozzá.
P.S.: Nyugodtan lehet engem ócsárolni, hisz szentségtelen dolgokat tettem a kocsimmal! :D De megígérem és eskü alatt vallom, hogy nem fogok semmi módosítást vagy javítást végezni rajta, ami a saját, vagy bárki más életét veszélyeztetné.
P.S.2: Ezért is vettem Belgiumból egy szervizkönyves 166 3.0 est. Még nem döntöttem el mi lesz vele. Ha más nem lesz össz - vissz 2 teljesen működő motorom és egy hengerfejes. A számlák alapján a tulaj az utolsó 7 év alatt 6000+ eurót költött rá.
Ja és h már jön a haver kamionja, akkor pakoltattam hozzá egy Volkswagen Phaeton 5.0 V10 -est, mert nekem elment a sebváltóm.
Ja igen és azt is a haverokkal fogom bontani, mert az élet nem csak a pénzkeresésről szól. Az olaj a benzin és a nyílt fertőződő sebek adják meg az esszenciáját.
Most kicsit kevesebbet leszek ezen a fórumon, mert a Volkswagenes fórumokat bújom tanácsokért! :-)
Mindenkit szeretek! :-)
P.S.: Nyugodtan lehet engem ócsárolni, hisz szentségtelen dolgokat tettem a kocsimmal! :D De megígérem és eskü alatt vallom, hogy nem fogok semmi módosítást vagy javítást végezni rajta, ami a saját, vagy bárki más életét veszélyeztetné.
P.S.2: Ezért is vettem Belgiumból egy szervizkönyves 166 3.0 est. Még nem döntöttem el mi lesz vele. Ha más nem lesz össz - vissz 2 teljesen működő motorom és egy hengerfejes. A számlák alapján a tulaj az utolsó 7 év alatt 6000+ eurót költött rá.
Ja és h már jön a haver kamionja, akkor pakoltattam hozzá egy Volkswagen Phaeton 5.0 V10 -est, mert nekem elment a sebváltóm.
Ja igen és azt is a haverokkal fogom bontani, mert az élet nem csak a pénzkeresésről szól. Az olaj a benzin és a nyílt fertőződő sebek adják meg az esszenciáját.
Most kicsit kevesebbet leszek ezen a fórumon, mert a Volkswagenes fórumokat bújom tanácsokért! :-)
Mindenkit szeretek! :-)
Zsunior25-01-2015 11:56:46 // 74859
És még csak nem is beszéltünk össze :))
GEORGE25-01-2015 11:53:59 // 74858
Nekem a kedvenc kendácsolásom, amikor valaki lefestette a lakkhibás 166-os tetőt valami gumis alapú festékkel egy fa árnyékában az udvaron.. . .. .na az szakszerű lehetett :-) :-)
Sajnos már 300e Ft is kapni 166-ot, amik döntő többségében már lefutott darabok, hiszen miért adnának 300e Ft -ért el egy új kori állapotában 12-14millió Fz-os autót, hanem azért mert már ledolgozta rajta azt az élet, amit kell.
Viszont a fenntartási költségei nem változtak meg, amit szinte egy vásárló sem tart szem előtt. Manapság 300-400e csak a hátsó futómű rendbe tétele, 200e környéke egy komplett vezérléscsere olajjal a 24V-s V6-kon..... és még folytathatnám, mert az esztétikai hibák, belső rendbetétel árait is boncolgathatnánk. De ki költi el a 300e Ft autóra alsó hangon a 4 szeresét? A válasz: senki, de az tuti nem aki csak 300E Ft-ot tudott érte adni.. . .. és ilyenkor jönnek a maszek vészmegoldások, amikből jó párat olvashatunk ebben a fórumban is.
A 166-os jelenleg és még szerintem sokáig az Alfa Romeo csúcs modellje. Illene vele olyan módon is bánni, ami persze nem azt jelenti, hogy nem lehet belefingani vezetése közbe az ülésbe. De az illő bánásmód pénzbe kerül és most újból elérkeztem a kör elejére és megint írhatnám a fentieket, de nem akarom ismételni magam.
Több 166-os tulajt is személyesen ismerek, hosszú évek óta birtokolják autóikat. Megértem őket, amikor kinyílik a bicska a zsebükben néhány itteni történettől.. . . . . . . .
akinek nem inge ne vegye magára!
A 166-ok szelleme legyen veletek :-)
Sajnos már 300e Ft is kapni 166-ot, amik döntő többségében már lefutott darabok, hiszen miért adnának 300e Ft -ért el egy új kori állapotában 12-14millió Fz-os autót, hanem azért mert már ledolgozta rajta azt az élet, amit kell.
Viszont a fenntartási költségei nem változtak meg, amit szinte egy vásárló sem tart szem előtt. Manapság 300-400e csak a hátsó futómű rendbe tétele, 200e környéke egy komplett vezérléscsere olajjal a 24V-s V6-kon..... és még folytathatnám, mert az esztétikai hibák, belső rendbetétel árait is boncolgathatnánk. De ki költi el a 300e Ft autóra alsó hangon a 4 szeresét? A válasz: senki, de az tuti nem aki csak 300E Ft-ot tudott érte adni.. . .. és ilyenkor jönnek a maszek vészmegoldások, amikből jó párat olvashatunk ebben a fórumban is.
A 166-os jelenleg és még szerintem sokáig az Alfa Romeo csúcs modellje. Illene vele olyan módon is bánni, ami persze nem azt jelenti, hogy nem lehet belefingani vezetése közbe az ülésbe. De az illő bánásmód pénzbe kerül és most újból elérkeztem a kör elejére és megint írhatnám a fentieket, de nem akarom ismételni magam.
Több 166-os tulajt is személyesen ismerek, hosszú évek óta birtokolják autóikat. Megértem őket, amikor kinyílik a bicska a zsebükben néhány itteni történettől.. . . . . . . .
akinek nem inge ne vegye magára!
A 166-ok szelleme legyen veletek :-)
Zsunior25-01-2015 11:49:02 // 74857
By the way: senki nem mondta, hogy Te kendácsolsz, és azt sem, hogy baj ha a szerelőd a barátod. Honnan szedted, hogy bárkinek ezzel van gondja? Mindannyiunk haveri kapcsolatban van a szerelőjével.. nem értelek :) és a többiek is ezért nem értenek Téged.
Az a baj, hogy nem értitek mi az ős nagyvadosok gondja. Személyeskedés nélkül:
Sokan vannak akik azt gondolják, hogy mivel a nagyvadok ára a béka feneke alatt van, a karbantartásuk költsége is valahol ott tanyázik. Ez természetesen nem így van, erre idővel rájön mindenki. Aztán jönnek akik nem elviszik hozzáértőhöz az autót hanem otthon kezdik kendácsolni, szakértelem nélkül. Féket gányolnak, lefújják az autót plastidipel, estig lehetne sorolni. Ezzel a zászlóshajó presztízsét még inkább a föld alá tolják. Gondolom azért az érthető, hogy ez miért zavarja az ős nagyvad tulajokat, akik hosszú évek munkájával megtartották szeretett autójukat patináns, gyári állapotban. Régen ez a rajongásról szólt, ma meg a kendácsolásról.
Az a baj, hogy nem értitek mi az ős nagyvadosok gondja. Személyeskedés nélkül:
Sokan vannak akik azt gondolják, hogy mivel a nagyvadok ára a béka feneke alatt van, a karbantartásuk költsége is valahol ott tanyázik. Ez természetesen nem így van, erre idővel rájön mindenki. Aztán jönnek akik nem elviszik hozzáértőhöz az autót hanem otthon kezdik kendácsolni, szakértelem nélkül. Féket gányolnak, lefújják az autót plastidipel, estig lehetne sorolni. Ezzel a zászlóshajó presztízsét még inkább a föld alá tolják. Gondolom azért az érthető, hogy ez miért zavarja az ős nagyvad tulajokat, akik hosszú évek munkájával megtartották szeretett autójukat patináns, gyári állapotban. Régen ez a rajongásról szólt, ma meg a kendácsolásról.
Grando25-01-2015 11:26:05 // 74856
Hát jóban vagyunk, ez tény. Főleg kajaidőben. De most akkor ezzel azt akarod mondani, hogy költő vagyok és forradalmár? Pedig olvasni is tudok. Na ez is tipikus magyar mentalitás. Pfejj! :D
Grando25-01-2015 11:21:31 // 74855
Ha bármikor erre jársz, csak ugorj be nyugodtan. A halat szereti nagyon. ;))
Zsunior25-01-2015 11:20:00 // 74854
De most akkor neked haverod a macskád, vagy nem? :)) nem mindegy!
vm25-01-2015 11:08:12 // 74853
Nem 100%, de sanszos hogy a gyári is valamelyik olcsóbb Exide, természetesen Alfa logóval. Mondjuk ez nem baj, a jobb akksik közé tartoznak.
GEORGE25-01-2015 11:07:15 // 74852
Köszi srácok a gyors és kimerítő szakmai választ. Nem hiába, tudtam hol kell kérdezni :-)
Zsunior, az enyémbe még pont nem széria a fluxuskondenzátor, bár a felfogatási helye meg van. Sajnos csak az indén ősztől lesz széria, de jó hír, hogy kisebbet csináltak az Olaszok mint amit a doki a DeLorean-ba épített. Ja és a fluoreszkáló fluxus nyalábnak is illeszkedik a műszerfal világításhoz a színe. Amúgy igazuk van az Olaszoknak, ha már valamit csinálnak nézzen is ki valahogy :-) :-)
Grando: hogy tudnék időpontot kérni a macskádtól, ha már csinálta, megcsinálhatná nekem is :-)
Gombóc: Te szerintem kevered a 159-el :-)
Zsunior, az enyémbe még pont nem széria a fluxuskondenzátor, bár a felfogatási helye meg van. Sajnos csak az indén ősztől lesz széria, de jó hír, hogy kisebbet csináltak az Olaszok mint amit a doki a DeLorean-ba épített. Ja és a fluoreszkáló fluxus nyalábnak is illeszkedik a műszerfal világításhoz a színe. Amúgy igazuk van az Olaszoknak, ha már valamit csinálnak nézzen is ki valahogy :-) :-)
Grando: hogy tudnék időpontot kérni a macskádtól, ha már csinálta, megcsinálhatná nekem is :-)
Gombóc: Te szerintem kevered a 159-el :-)
vm25-01-2015 11:06:46 // 74851
Elbeszélünk?
Próbálok segíteni, de neked nem az kell, hanem a saját verziód megerősítése.
Próbálok segíteni, de neked nem az kell, hanem a saját verziód megerősítése.
forrasr25-01-2015 10:12:07 // 74850
Két éve van benne, előző tulaj egy 64ah 540-es indító áramúval használta, aztán megvétel után nem mertem azzal nekivágni a télnek, inkább kicseréltem. Az meg jó lett offos 1,9td-be
Don Gombóc25-01-2015 08:29:37 // 74849
A pohártartó alatt keresd. :-)
Grando25-01-2015 01:34:29 // 74848
Én csak egyszer cseréltem, de akkor is gázrezsóra. Azóta rózsaillatút fingok. Mondjuk a macskámmal csináltattam, aki autószerelő, villamosmérnök és gőzmozdony. Álmában kormol egy picit.
Zsunior25-01-2015 00:51:50 // 74847
Rögtön a fluxuskondenzátor alatt találod, az a b*zi olasz jól eldugta.. Meg ilyen speckó szerszám kell hozzá, de ha kalapáccsal odab*szol egy jó nagyot lejön az! Sok sikert! :))
GEORGE24-01-2015 22:48:42 // 74846
Sziasztok :-)
A gázolajszűrőt keresném a V6-ban, merre találom?
Milyen időközönként cserélitek?
A gázolajszűrőt keresném a V6-ban, merre találom?
Milyen időközönként cserélitek?
Trumpf (NagyVad)24-01-2015 22:27:21 // 74845
Jó volna ha az új is legalább annyit bírna mint a gyári. Mióta használod? Itt a fórumon már nagyon kevés Nagyvadban lehet gyári aksi, és most -1.
forrasr24-01-2015 22:07:57 // 74844
nekem is pont ilyen van, mármint a bal oldali
Trumpf (NagyVad)24-01-2015 21:52:51 // 74843
Fisher24-01-2015 18:48:51 // 74842
Ez így van, meghirdettem. Csak én korrekten, minden hibájával alkatrésznek és kb. a 4 felni árában! Nem átbaszva senkit! De mindegy, elbeszélünk egymás mellett! Részemről hanyagolom a témát, csak azt akartam megtudni mivel lehet itt a kendács jelzőt kiérdemelni! És válaszolva, nem olcsóbb! A Ti szemszögetekből nézve nem kendácsolással felújítani egy motort minimum 300e huf! Viszont ajánlatot kaptam egy 6000 km-t futott motorra (természetesen felújítás után) 150e forintról! Azt, ha beleteszi nekem egy hozzáértő szerelő 50e forintért még csak 200e. De hagyjuk, nincs olyan, hogy mindenkinek jó minden! Csak annyi érdekelt volna, mitől lettem én kendácsoló!
mreni24-01-2015 18:43:37 // 74841
Az a baj,hogy ugyanez fennáll az összes többi 10év körüli autóknál is,különösen premium kategóriában...ez a magyar mentalitás
vm24-01-2015 18:40:00 // 74840
Pont nem vágod miről írok. Nem az a baj ha a haver szereli, hanem ha a haver szereli, aki nem ért az Alfákhoz. Ezt ennél egyszerűbben már nem tudom leírni.
Amúgy, már meg ne sértődj, nem tudod véletlen ki az, aki belenyúlt egy lezuhant repülőbe, aztán miután elmesélte a (feltételezett) nyűgöket, meghirdette? ;-)
Ha annyira jó, ráadásul haver a szerelőd, miért nem csinálta meg még az autót? Vagy legalább miért nem mondta meg, pontosan mi a baja?
V6-os motort keresel, hogy kicseréld? Jó ötlet, csak nem gondolod hogy százszor jobban járnál ha a meglévőt tennéd rendbe? Anyagilag, időben, idegeskedéssel, mindenképp.
Nekem is a barátom a szerelőm, csak nem mindegy, melyik volt előbb ;-)
Amúgy, már meg ne sértődj, nem tudod véletlen ki az, aki belenyúlt egy lezuhant repülőbe, aztán miután elmesélte a (feltételezett) nyűgöket, meghirdette? ;-)
Ha annyira jó, ráadásul haver a szerelőd, miért nem csinálta meg még az autót? Vagy legalább miért nem mondta meg, pontosan mi a baja?
V6-os motort keresel, hogy kicseréld? Jó ötlet, csak nem gondolod hogy százszor jobban járnál ha a meglévőt tennéd rendbe? Anyagilag, időben, idegeskedéssel, mindenképp.
Nekem is a barátom a szerelőm, csak nem mindegy, melyik volt előbb ;-)
romeo 16624-01-2015 18:07:59 // 74839
Nyugi!!!! :D Nekem van egy jó barátom,aki ugyan nem alfás,de 5.000 km -ként lehúzza az olajat,levegőszűrőt akkor cserél,ha kell,(ami azt jelenti,hogy ha pl. 3000 km után az időjárás és az útviszonyok miatt televágta dzsuvával),csak üzem meleg motorral jár és téglavörösek a gyertyái :D Szervízben sosem volt vele,mindent magának otthon :D
Alkatrészeket akkor cserél amikor benne van a km nem amikor beszarik,vagy hangja van :D
Ezek szerint ő is "kendácsmester" :D
Alkatrészeket akkor cserél amikor benne van a km nem amikor beszarik,vagy hangja van :D
Ezek szerint ő is "kendácsmester" :D
Fisher24-01-2015 16:50:12 // 74838
Ja, és légyszíves azt oszd meg velem, hogy mit is kednácsoltam és miért is vagyok kendácsolós? Azt hiszem erre joggal várhatom megtisztelő válaszod, ha már ok nélkül rámadtad ezt a jelzőt! Kérlek magyarázd el!
Fisher24-01-2015 16:46:20 // 74837
Akkor meséld el nekünk kérlek! Bár nem tudom melyik része volt a hülyeség, talán az, hogy én is autó szerelőhöz hordom autó javító műhelybe, vagy az, hogy lehet valakinek barátja ismerőse egy autó szerelő? De én szívesen veszem a "kioktatást", nem vagyok sértődős típus, és talán tanulok abból amit megosztasz velem/velünk! Szerinted miről szól ez a topik, miről kellene beszélgetni?
Trumpf (NagyVad)24-01-2015 14:14:22 // 74836
Kár, mert engem érdekelt volna hogy szerinted bele esem-e a kendács körbe, vagy még nem?
W.24-01-2015 13:07:56 // 74835
Ennyi hülyeséget rég olvastam már itt.... Ne haragudj, de sem neked, sem igen tisztelt kendácskollégaidnak FOGALMA SINCS mit jelent egy Alfa Romeo zászlóshajót birtokolni.... Utóljára írtam ebbe a topikba azt hiszem... :(
Grando24-01-2015 10:43:24 // 74833
A Selénia oldalán megtalálod.
Mr. Z24-01-2015 10:36:12 // 74832
Erről jut eszembe, pontosan tudja valaki mennyi fékolaj megy bele a nagyfékesbe?
Mr. Z24-01-2015 10:30:42 // 74831
szerintem nem arról van szó ki hol szereli, én is autógépészként végeztem, inkább az hogy ki hogy szereli , mármint én 430-ért vettem, teszem hozzá 650-ért hirdették, azóta közel 500-at költöttem az SKF csapágyakra görgőkre szíjjra stb stb. A fékszettet most vettem meg, hátra fúrt-mart Ferodo előre fúrt-mart rotinger ferodo betétekkel. új fékcsövekkel, új kézifékkötelekkel, 120-ba van. Persze vehettem volna jó állapotú bontott tárcsát amit felszabályoztatok Feri haverommal a Ganz esztergán, oszt jó az még. Na az a kandács,ami nem illik egy ilyen autóhoz, mert az olyan lenne mint linglong kínai gumi egy Maseratin. De lehet nem jól gondolom.
Fisher24-01-2015 07:17:38 // 74830
Pl. nekem is haver szereli az autómat. Ez gond? Szerintem nem! Miért ne szerelhetné a haverom? Autószerelő a szakmája, majd elvégzett egy gépész mérnökit. Jelenleg hivatásos autószerelő egy autójavító cégnél! Kimegyek a telephelyre aztán szépen megjavítja amit kell a több száz másik autóval együtt! Akkor ne abba a szervízbe vigyem mert a barátom? Mert olcsóbban hozza az alkatrészt, akár éjszaka is mehetek ha meghal a kuplung és reggel kellene az autó? Vagy Mester cartárs tudását és hozzáértését sem lehet kétségbe vonni, aki debreceni az tudja! Nála kevesen szeretik jobban az Alfát és értenek hozzá jobban! Akkor hozzá se menjek, mert napközben van polgári állása és délután az otthoni műhelyében szerel? Szerintem ketté kellene választani ezt a dolgot! Van a kókányolós típus (lásd 164 -em előző tulaja), és van aki törekszik eredeti állapotba hozni tartani az autóját! A mai helyzetben nem mindenki teheti meg, hogy azonnal 6 számjegyű összegeket költ szervízre, de attól még nagyon szereti az autóját! Picit előítéletesnek tartom ezt a dolgot! Nem tudni kinek ki a haverja, barátja aki segít rendben tartani a szeretett autót! Az pedig, hogy tanácsot, segítséget kér itt az ember szerintem teljesen normális! Én speciál azért szoktam kérdezni, hogy tájékozódjak, tanácsot kérjek, hogy a lehető legjobb alkatrészt, megoldást tudjam alkalmazni a család tagként szeretett járművön! Plusz ez egy beszélgetős topic, nekem belefér, ha tapasztalatok cserélnek gazdát! Lehet tanulni más problémájából, figyelni rá, hogy az esetleg nálam is előfordulhat! Persze van kivétel, kivétel mindig van! Én úgy vagyok vele, ha tudok segítek, mással nem, hát a történetem tanulságával! És, ha tudok olyan szerelőt aki segíthet, szívesen adok elérhetőséget...
De szerintem egy tag adat lapjáról is látni lehet dolgokat! Bocsánat a kisregényért, de bántott, hogy ismeretlenül leszólnak embereket, kendácsolással vádolnak tagokat csak mert semmit nem tudnak a másikról, barátairól, családjáról! Aki akar segít, aki akar beszélget, aki ajánl szerelőt az ajánl, aki nem szeretne az pedig ne bántás ismeretlenül a másikat és ne mondja, hogy 5 szerelőt tud de nem mond!
Elnézést attól, aki másképp gondolja, és elnézést attól akit megsértettem, és elnézést attól akinek az írását nem értettem meg!
De szerintem egy tag adat lapjáról is látni lehet dolgokat! Bocsánat a kisregényért, de bántott, hogy ismeretlenül leszólnak embereket, kendácsolással vádolnak tagokat csak mert semmit nem tudnak a másikról, barátairól, családjáról! Aki akar segít, aki akar beszélget, aki ajánl szerelőt az ajánl, aki nem szeretne az pedig ne bántás ismeretlenül a másikat és ne mondja, hogy 5 szerelőt tud de nem mond!
Elnézést attól, aki másképp gondolja, és elnézést attól akit megsértettem, és elnézést attól akinek az írását nem értettem meg!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
479
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?