Forum >> 164-166

Gábor16626-02-2006 13:51:13 // 7629
Akkor egy fokkal jobb mint a Lucas. Ott a fékhatás is nagyon lecsökkent. (még a 164 TB-nél)
András bácsi26-02-2006 13:48:15 // 7628
Annyi csak, hogy üvegesedik a felülete, és csikorok. Nagyon idegesít, bár a fékhatást nem befolyásolja.
Gábor16626-02-2006 13:30:37 // 7627
Bandi: Bocs, nem is köszöntem vissza: Szóval: SZIA! Az az igazság topicban (kivéve, ha reggel én nyitok) nem szoktam. Nem találom az Ate problémádat lentebb. Mi volt a gond? Legfeljebb Don Gpmbóc le böbeszédű-z. :-)))
András bácsi26-02-2006 13:24:05 // 7626
Konkrétumokat nem kérdeztem, de néhány ezer forintos árakat hallani. Egy próbát nálam megér.
Gábor16626-02-2006 13:18:49 // 7625
Bandi:
Én viszont határozottan ajánlom a Galfer GA 3853-at.

Mennyiért sütnek egy olyat aminek hidegen is 0,4 felett van a súrlódási együtthatója?
András bácsi26-02-2006 12:59:55 // 7624
Hello Gábor! Addig ráér, kösz. Ahol sütnek, állítólag nem csak hagyományos anyagok vannak, hanem versenycélúak is. Valami közteset akaraok, mert elegem van az állandó felületi beégésből. Az Atét nem ajánlom igazán: most az van bent és lsd. feljebb.
Gábor16626-02-2006 12:55:34 // 7623
Bandi: Nem tudom mennyire sürgős a dolog. Nekem kb. egy hónap múlva cserélnem kell első betéteket. Ha akkor ráér, megmérem. Mindenki: Gondban vagyok, hogy a jól bevált, de kicsit drága Galfernél maradjak, vagy valami más legyen. Pl: Ferodo FDS1334, Mintex MDB1950 esteleg Ate? Kinek milyen tapasztalatai vannak? (Elsősorban a 310-es tárcsával rendelkező autók esetén.)
Alfa Hím26-02-2006 10:10:21 // 7622
Helló csajok!:-) Ma reggel arra ébredtem, hogy xxx-vagyok. Tegnap voltam 30:-( Öregszem basszus.... Mostanában azért voltam ritkán, mert reggeltől estig suli van. Ha megyek dolgozni, látom lesz mit visszaolvasnom:-) Esztergomi talira jöttök? Én ha megyek, ott is alszom, most keresek valami jó szállást. Tud valaki ajánlani valami nagyon faszát? Az asszonyt el akarom kényeztetni kicsit, nehogy azt higgye már, hogy csak az Alfák érdekelnek:-)
András bácsi26-02-2006 10:06:25 // 7621
A nagyobbé jóval vékonyabb 15mm körüli.
Gye'26-02-2006 10:04:50 // 7620
hi, most jöttem rá, hogy a polcomon itt figyel a gyári új első fékbetétgarnitúrám. Na ez 19.3mm vastag, ebből 12,5mm a fékanyag, a többi a vas. Ja ez ugye 283as tárcsához való, de gondolom a nagyobbé sem lehet több.
András bácsi26-02-2006 09:06:52 // 7619
Saccra én is tudom, hogy ennyi. Akarok a régi vasra valami jó anyagot süttetni, azért kéne.
András bácsi26-02-2006 09:05:51 // 7618
Jó-jó, de a példában 150 kiló volt. :)))
András bácsi26-02-2006 09:05:21 // 7617
Rendben vagyon, majd beszélünk róla.
Vader (a Gróf)26-02-2006 09:02:33 // 7616
Ciaoadjonistenjóreggelt!Hívlak!
Don Gombóc26-02-2006 09:00:55 // 7615
Green Vader zöld nagyúr csörrentsen meg a telefonomon ha tud mert nem tudok írni. A fényszóróval kapcsolatosan. Egy kép van róla az oldalamon de az nem sok.
Don Gombóc26-02-2006 08:59:27 // 7614
Na Isten áldja az urakat megyek Mohácsra busójárásra, azt hiszem be is állok közéjük. :)
Don Gombóc26-02-2006 08:57:36 // 7613
Vazzeg meg akartam mérni amikor új volt de csak a betétet mértem de azt is elfelejtettem. A betét az kb 12mm a vas kb 4-5mm Asszem ezzel nem sokat segítettem :))
Don Gombóc26-02-2006 08:54:08 // 7612
Egyetértek, de az ülléshez annyit hogy az én 125 kilómmal még tökéletes így 200 ezer után is.
Don Gombóc26-02-2006 08:51:45 // 7611
Erősem gondolkodom rajta asszem vevő leszek már a gumik miatt is, de lehet hogy csak a gumit ha nem gond. Majd személyesen megbeszéljük legközelebb addig stipi stopi.
Don Gombóc26-02-2006 08:48:19 // 7610
Meg lesz bőbeszédű barátom.
András bácsi25-02-2006 18:42:16 // 7609
Én is feladtam a Nőstény luxorát 30%-os részesedésért. :))))
Csumez25-02-2006 18:38:34 // 7608
Pontosan én is erre gondolok. És az Alfa mellett van bőven még hobbim, ami viszi a pénzt. Amikor itthon felhozom a szpojlerezés témát, egyből megtámadnak, hogy akkor nekik is kell valami "luxus". És így már nehéz, mert igazat adok nekik. Nembaj lottozunk.
András bácsi25-02-2006 18:34:31 // 7607
Hát igen, gyerek, házisárkány meg ilyesmi nehezen megy együtt. Félek én is a jövőbe nézve. :)))
Csumez25-02-2006 18:32:07 // 7606
Igen gondolom. Éppen ezért irigykedek, mert én nemtudom megengedni magamnak. Sajnos. Pedig én is nagyon szeretném.
András bácsi25-02-2006 18:30:10 // 7605
Ne irigykedj, sokba volt. Elkezded, és nincs visszaút. :)
Csumez25-02-2006 18:23:47 // 7604
De nagyon frankó! De nagyon jó neked irigykedek. Egomba majd csemegézünk rajta.
András bácsi25-02-2006 18:21:33 // 7603
Itthon van már minden fényezett állapotban. Ha lesz időm addig, akkor felrakom. Bár épp ma jutott eszembe, hogy az első lölöst a ragasztás előtt át kéne fújni: túl sok a karc és a kő. Majd +látjuk mit mond a piktor.
Csumez25-02-2006 18:15:21 // 7602
Egomba már lesz valami szpojler a gépeden? Mert korábban említetted, hogy addigra szeretnél valamit összehozni.
András bácsi25-02-2006 18:12:55 // 7601
Igen, ez a fő ok. :)
Csumez25-02-2006 18:12:20 // 7600
Hát igen, a szpojlerekhez mutatós kerék illik.
András bácsi25-02-2006 18:09:08 // 7598
Valaki nem tudja pontosan a Brembo rendszerű első fék betétjeinek vastagságát a talppal együtt?
Csumez25-02-2006 18:08:18 // 7597
Miért adod el? Jövőre mit akarsz majd felrakni?
András bácsi25-02-2006 18:05:46 // 7596
Nagyurak, a szezon végével megválok a téli kerekeimtől (5x108-as 16-os lemezfelnik + 205/55-ös Nokianok, eddig 5e-t futottak). Ha valakinek igénye mutatkozik, jelezze, akkor nem hirdetem. A felnik 20e, a gumik 60e.
Kilo166 (Droid#1)25-02-2006 16:20:25 // 7595
Nem rokon, de próbáld meg, hogy hivatkozol rám :)))
András bácsi25-02-2006 16:17:14 // 7593
Jaj bocsánat. Prof. K.L-re gondoltam. :):):)
Kilo166 (Droid#1)25-02-2006 16:15:37 // 7592
Aha... mit tettem, hogy ekkora fenyegetést jelentek számodra, hogy ennyire leköteleznéd magad a Donnak?
András bácsi25-02-2006 15:29:32 // 7591
Tök mindegy, hogy mit néz a laikus, mert ha akarják, úgyis átb...ák. Nézze meg, hogy tetszik-e vagy sem, jó -e az ára aztán ennyi. Gyakorlatilag minden zsákbamacska. Sőt még a nagy hírűek általi átnézés is egy hülyeség: egyrészt le lehet zsírozni a dolgot, másrészt sok esetben vagy szarnak a dologra, vagy ők basszák át a vevőt azzal, hogy mi mindent ki kell majd cserélni és persze rögtön árajánlatot is adnak hozzá. Jó példa: friss - és nem vásárolt - műszaki, előtte, közben 2x lengéscsillapító mérés tökéletes eredménnyel, majd a kedves vevő általi szervízben szarok a lengéscsillapítók. Egy hét és kb. 200km után. :)))
Hunor25-02-2006 14:08:50 // 7590
Átvágják az ember fejét még új autónál is.Egy-két ismerősöm tudna mesélni.az Az új autó törve volt,igazságügyi szakértőt vitt utána a kereskedésbe.
Csumez25-02-2006 13:49:58 // 7589
A laikus vegyen egy új autót. Aki pedig nem laikus, az is vegyen egy új autót. Akkor kevesebb az esélye hogy átba@ák a fejét.
gsx-r25-02-2006 13:40:50 // 7588
Akkor mégis mit nézzen egy laikus?Amiket írtam azokat egy laikus is látja,és mind arra utal,hogy érdemes tüzetesebben átnézni mert már barkácsolták.
Csumez25-02-2006 13:30:58 // 7587
Én is ezt akartam mondani. Hűűűű...
András bácsi25-02-2006 13:18:48 // 7586
Apropó: Gombóc! 10-ére kérem Kecskés László kiiktatását!!!
András bácsi25-02-2006 13:17:45 // 7585
Csakhogy Padre nehogy a bőbeszédűségemre utaljon. :))))
András bácsi25-02-2006 13:17:05 // 7584
Ezek mind relatív fogalmak: pl a 166-nál a kopás sajnos elég hamar előjön a kormányon, váltógombon, a köyöklő anyaga alapból szar. A kiült ülés sem mérvadó: pl más, ha egy 150 kilós fazon használja városban ki-be szállogatva, vagy egy 50 kilós pályán sokkal nagyobb megtett km-nél. A kormáynküllö sem mérvadó: pl az enyém x-szer le volt már szedve, hol-ez, hol az lett rápróbálva. És igen idegesítő, ha rosszul rakod vissza, ami pedig már egy ricniné is látványos. Azt is megnézném, aki alfás előélet nélkül megmondja, hogy melyik motrnak milyen a rendellenes hangja. A kartergáz meg a rendes elvezető rendszerrel szerelt motoroknál alig látható. Ezek azért már a fiat124-es motorját jóval meghaladták. :) De nem is ez a lényeg szerintem, inkább a futómű, a kaszni ne legyen húzatva, az elektronyika működjön. Zömmel ezek a húzós tételek. Azt meg el kell fogadni, aki ilyet vesz, hogy a TS hajlamos kikönyökölni, a V/ elszakítani a szíjat, a Turbonál nem ismerheted az előéletét, a JTD meg szinte biztos, hogy többet ment, mint amennyi a háttértárolóban van.
András bácsi25-02-2006 13:08:50 // 7583
Egyetértek, sok dolog megtévesztő lehet.
András bácsi25-02-2006 13:08:23 // 7582
Nem tudom milyen led. :)
gsx-r25-02-2006 13:00:31 // 7581
Igaz! Ge azért vannak intő jelek:kikopott váltó gomb,kormány,ülés,esezleg kirepedezett könyöklő.Motornál csörgö hang,magas háznyomás esetleg kartergáz,kormány küllő nem középen áll....stb
Csumez25-02-2006 12:54:35 // 7580
Sokszor hiába nézed meg. Ki kell fogni. Szerintem.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.