turbós motort szívóhoz hasonlítani nem túl korrekt :)
Turbósnak elvéből fakadóan jobb a hatásfoka. Akár benyás, akár dízel.
a, turbós korabeli benyáshoz hasonlítsd, ne kihegyezett régi benyásokhoz.
b, co2 nem minden. Az egy szimpla üvegházgáz, abba bele nem halsz ha beleszippantasz. Engem elsősorban ez érdekel.
c, az Alfa benzinesek nem arról híresek hogy fogyasztasra lennének optimalizalva.
V6 24V pl egy igazi benzintemető (tényleg cuore sportivo :)), nincs benne szelepvezerles emiatt alacsony fordulaton zabál mint állat, felső tartományokra van hangolva a vezműtengely. Thesisben ugyan ez a blokk már lent sokkal nyomatékosabb és kevesebbet eszik. Pedig 400kg-mal nehezebb a kocsi mint a 166.
Viszont fent nincs meg a katarzis.... :(
Vannak olyan benzinmotorok amik fogyasztásra / emisszióra vannak optimalizálva.
Mint pl az említett Twinair, vagy a MultiAir blokkok. Azok elég szépen "pariban" is vannak a dízellel.
Forum >> 164-166
Arno16601-02-2011 23:59:04 // 55429
GEORGE01-02-2011 23:58:02 // 55428
Sose vitattam, hogy nem jó a 159-es a 3.2 V6-al, de nem tudsz meggyőzni, hogy miért tankoljak 9-10L többet 100km-re mint a mostani gépembe.
Amúgy ha 9-10L többet pöfékelsz el 100km-re mint én, akkor te nem szennyezed jobban a környezetet????
Amúgy ha 9-10L többet pöfékelsz el 100km-re mint én, akkor te nem szennyezed jobban a környezetet????
Longman01-02-2011 23:55:02 // 55427
Sziasztok,
csak egy pillanatra zavarnám meg az eszmefuttatást, biztos van itt olyan V6/exV6/ tulaj, aki találkozott már ilyen problémával.
3.0 V6 főtengely ékszíjtárcsa enyhén "nyolcasokat" ír le, nem kiegyensúlyozottan forog.. Pici csattogó hangja is van. Mitől lehet ez, mit kell cserélni?? :)
Mennyire veszélyes jelenség ez?
csak egy pillanatra zavarnám meg az eszmefuttatást, biztos van itt olyan V6/exV6/ tulaj, aki találkozott már ilyen problémával.
3.0 V6 főtengely ékszíjtárcsa enyhén "nyolcasokat" ír le, nem kiegyensúlyozottan forog.. Pici csattogó hangja is van. Mitől lehet ez, mit kell cserélni?? :)
Mennyire veszélyes jelenség ez?
Arno16601-02-2011 23:44:31 // 55426
Mert nagyobb / kényelmesebb / sokkal biztonságosabb / jobb a futóműve / Q4 van alatta.
A két variáns amit hasonlítasz 2WD / Q4....azt se feledd. +fogyasztás - gyorsulás a Q4. Ellenben fantasztikus élmény:
http://www.youtube.com/watch?v=YHnMY5inr0E :))
Meg a hangja is jobb :)
159-ből csakis 3.2 Q4-et vennék.... és nem használnám / amortizálnám városban, mindennap melóbajárni... nem arra való.
A két variáns amit hasonlítasz 2WD / Q4....azt se feledd. +fogyasztás - gyorsulás a Q4. Ellenben fantasztikus élmény:
http://www.youtube.com/watch?v=YHnMY5inr0E :))
Meg a hangja is jobb :)
159-ből csakis 3.2 Q4-et vennék.... és nem használnám / amortizálnám városban, mindennap melóbajárni... nem arra való.
GEORGE01-02-2011 23:41:12 // 55425
Akkor most hátradőlök és figyelek :-)
Alfa GT-Csaba01-02-2011 23:40:08 // 55424
Co2 kibocsájtás:1.6-os ts195gr 2.0ts202 2.5v6 271gr 1.9jtd 155gr 2.4jtd 178gr akkor most melyik a szennyező???????????
GEORGE01-02-2011 23:37:57 // 55423
És lesz olyan turbó benzin amelyik tudja azt amit a 156 2,4 jtd 20v és kisebb fogyasztásból, mint ahogy azt az előbb az 500-nál felhoztál példának?
A 159 1.8 TBi tudja kb azt amit a 2,4 jtd-s 156, vagy egy árnyalatnyival többet. érzésre a 2-3 nap tesztje alatt úgy éreztem egyenértékűek.
De bizony a fogyasztása bő 50% több.
Ami a legbosszantóbb, hogy normál 130-140-es gurulásnál már 4 literrel iszik többet a 156-tól.......
Amíg ez fenn áll, ne tessék csodálkozni, hogy a 2,4-et választják a benzines helyett.
A 159 1.8 TBi tudja kb azt amit a 2,4 jtd-s 156, vagy egy árnyalatnyival többet. érzésre a 2-3 nap tesztje alatt úgy éreztem egyenértékűek.
De bizony a fogyasztása bő 50% több.
Ami a legbosszantóbb, hogy normál 130-140-es gurulásnál már 4 literrel iszik többet a 156-tól.......
Amíg ez fenn áll, ne tessék csodálkozni, hogy a 2,4-et választják a benzines helyett.
Arno16601-02-2011 23:34:38 // 55422
"lukinyúl?" megint tanultam valamit :)
Naja, 156 kaszniban a 3.2 mit produkál...elég metál. ...
Ahhoz képest a 3.2JTS ... fincsi lenne. :)
Naja, 156 kaszniban a 3.2 mit produkál...elég metál. ...
Ahhoz képest a 3.2JTS ... fincsi lenne. :)
Arno16601-02-2011 23:29:45 // 55421
Már hogy ne lenne értelme...okádja tele iszonyú veszélyes korommal a levegőt.... Sokszor elmondtam, nem fogom újra, de kiba' veszélyes a dízel. Különösen szar helyzetben vagyunk, mert nálunk landol Európa dízel szemete, a magyar még rá is chippel, DPF-et meg inkább kiveri mint újat venne bele. Millió és millió tanulmány cikk stb van róla a neten, milyen fincsi a dízelkorom és a ráktól az infarktuson át miket okoz.
Szmogriadó esetén mikor a szálló por szóba kerül többekközt ez a korom ami miatt a pánikolás megy.
Nem véletlen hogy újra terjednek a turbós benyások. Dízel nem tudja teljesíteni az emissziós normákat csak elég nagy többletfogyasztás árán, onnantól meg nincs értelme mert sokkal károsabb mint a benzines.
Ott tart épp a helyzet, hogy a Fiat 900ccm-es turbós benyása annyit fogyaszt, úgy megy ahogy az 1.3Mjet, viszont kevesebb CO2-t bocsát ki....(benzin literre vonatkoztatott széntartalma kevesebb, igy 1 liter benzin elégetésével keletkező co2 is.)
Szmogriadó esetén mikor a szálló por szóba kerül többekközt ez a korom ami miatt a pánikolás megy.
Nem véletlen hogy újra terjednek a turbós benyások. Dízel nem tudja teljesíteni az emissziós normákat csak elég nagy többletfogyasztás árán, onnantól meg nincs értelme mert sokkal károsabb mint a benzines.
Ott tart épp a helyzet, hogy a Fiat 900ccm-es turbós benyása annyit fogyaszt, úgy megy ahogy az 1.3Mjet, viszont kevesebb CO2-t bocsát ki....(benzin literre vonatkoztatott széntartalma kevesebb, igy 1 liter benzin elégetésével keletkező co2 is.)
GEORGE01-02-2011 23:27:18 // 55420
Te sem érted, nem baj :-)))
Én azért piszkálom a V6-os haverjaim, mert ők cinkelnek és "lenézik" a gázolajos Alfát.
Mivel minden dologban van poén, itt az lett, hogy álmukban sem gondolták, hogy a SportDiesel és a V6-ok közt ilyen kicsi az eltérés :-)))))
Tudod, ha mindenhol azt hangoztatódik, hogy csak a V6, meg a V6 a csúcs és semmi más nem képes arra amit egy V6 tud, akkor elég gáz, ha odapofátlankodik egy SportDiesel és nem lehet vele mit kezdeni a mindennapokban használt tartományban :-)
Értem? :-)
Tudom, hogy a V6 az V6, elismerem, hogy frankó meg stb stb.
Egyedül azt nem látom "tőletek" és most tőled sem, hogy ti másként gondoljatok a 156 2,4 jtd-re és ne úgy mintha egy escort 1.6 D lenne.
"Ti" nem fogjátok fel, vagy csak nem akarjátok felfogni, hogy a két korszak diesel motorjai közt fényévekben kifejezhető különbségek vannak.
Én azért piszkálom a V6-os haverjaim, mert ők cinkelnek és "lenézik" a gázolajos Alfát.
Mivel minden dologban van poén, itt az lett, hogy álmukban sem gondolták, hogy a SportDiesel és a V6-ok közt ilyen kicsi az eltérés :-)))))
Tudod, ha mindenhol azt hangoztatódik, hogy csak a V6, meg a V6 a csúcs és semmi más nem képes arra amit egy V6 tud, akkor elég gáz, ha odapofátlankodik egy SportDiesel és nem lehet vele mit kezdeni a mindennapokban használt tartományban :-)
Értem? :-)
Tudom, hogy a V6 az V6, elismerem, hogy frankó meg stb stb.
Egyedül azt nem látom "tőletek" és most tőled sem, hogy ti másként gondoljatok a 156 2,4 jtd-re és ne úgy mintha egy escort 1.6 D lenne.
"Ti" nem fogjátok fel, vagy csak nem akarjátok felfogni, hogy a két korszak diesel motorjai közt fényévekben kifejezhető különbségek vannak.
Arno16601-02-2011 23:19:49 // 55419
"Hagyjuk már ezt az össztömeg meg váltó dologt."
Hát, nehéz figyelmen kívül hagyni...eléggé meghatározza egy autó menettuladonságait.
Ez olyan mintha azt mondanam a 2.4MJet-ed tré, mert a 600-as benzines kb. 100LE-s motorom otthagyja mint a picsa :) Korabeli 530D BMW-t kb. 120-ról megeszi pályán a 3.0 automata 166.... Ettől a 2.4MJet 156 nem lesz a vilag teteje, mert még a BMW-nél is jobb, egyszerűen egy kis autó amibe beleszuszakoltak egy nagy motort. Ha elkezded megpakolni oda a stabilitása, oda a dinamikája stb. Nincs hozzá hátul futóműve eleve, hogy terhelve hozza amit a 166. Lassan kilyukadunk oda, hogy a 166 egy szar kocsi ha sokáig folytatjuk :) Kezeljük helyén a 156-ot. Jó kis gép, jó az MJET is, ahhoz képest hogy nem üzemanyag hajtja. ;))) De köszönöviszonyban nincs egy 166/V6-tal. Majd egyszer egy 156 GTA-val gyorsulj egyet. Meglátod mit jelent a váltó meg a tömeg. Nem az a 200ccm fog rettenetesen otthagyni amivel 3.0-nal több :)
Hát, nehéz figyelmen kívül hagyni...eléggé meghatározza egy autó menettuladonságait.
Ez olyan mintha azt mondanam a 2.4MJet-ed tré, mert a 600-as benzines kb. 100LE-s motorom otthagyja mint a picsa :) Korabeli 530D BMW-t kb. 120-ról megeszi pályán a 3.0 automata 166.... Ettől a 2.4MJet 156 nem lesz a vilag teteje, mert még a BMW-nél is jobb, egyszerűen egy kis autó amibe beleszuszakoltak egy nagy motort. Ha elkezded megpakolni oda a stabilitása, oda a dinamikája stb. Nincs hozzá hátul futóműve eleve, hogy terhelve hozza amit a 166. Lassan kilyukadunk oda, hogy a 166 egy szar kocsi ha sokáig folytatjuk :) Kezeljük helyén a 156-ot. Jó kis gép, jó az MJET is, ahhoz képest hogy nem üzemanyag hajtja. ;))) De köszönöviszonyban nincs egy 166/V6-tal. Majd egyszer egy 156 GTA-val gyorsulj egyet. Meglátod mit jelent a váltó meg a tömeg. Nem az a 200ccm fog rettenetesen otthagyni amivel 3.0-nal több :)
Smith01-02-2011 22:43:28 // 55418
Hunor01-02-2011 21:34:17 // 55417
Én tudomásom szerint az anyós oldal bal oldalán a kárpit mögött van!A légzsákét meg a sima csatit megtalálták csak az ABS -t nem találják!
Andy01-02-2011 21:30:26 // 55416
Gondoltam, hogy nem vagy teljesen képben a Car-társ autójával. :))) De holnap megnézem a kölyök autóján hol is van a 164 ilyen csatija, mert én sem tudom. :))
Smith01-02-2011 21:18:22 // 55415
Hááát ö igen az a 166. Nem tudtam hogy 164-ről van szó :(
Smith01-02-2011 21:13:47 // 55414
Hááát ö igen az a 166. Nem tudtam hogy 164-ről van szó :(
Andy01-02-2011 20:59:56 // 55413
Amit írtál az a 166 nem, Vagy a 164-ben is ott van?
Hunor01-02-2011 20:58:04 // 55412
Köszöntem!Majd tájékoztatom az illetékest!A légzsákét azt megtalálta azt tudom!
Smith01-02-2011 20:54:34 // 55411
a kormány alatt van egy kézicsavar, utána lenyílik az egész, balo oldalon van a biztosítéktábla és közvetlenül fölötte ott a diag csati
Hunor01-02-2011 20:30:10 // 55410
És ez pontosan hol van?
Smith01-02-2011 20:20:11 // 55409
Ugyanott ahol a sima diag csati van, remélem azt azért megtalálták :)
Az 1-es lábán van az ABS K-Line. :)
Az 1-es lábán van az ABS K-Line. :)
Hunor01-02-2011 20:11:32 // 55408
Üdv Urak!Világít az ABS ikonom a műszerfalon!Valaki meg tudja nekem pontosan mondani hol található meg a csatlakozója ,hogy kiolvassák a hibát mert nem találják!
GEORGE01-02-2011 19:47:42 // 55407
Gombóc barátom, nekem tényleg mind egy ki milyen és mennyiért vesz Alfát.
De miért vegyek a mostani Alfám helyett olyant,ami majd 100 lóerővel erősebb, de ebből menet közben nem igazán látszik meg semmi sem?
A tankoláskor meg 9-11L is több kell bele 100km-re.......
De miért vegyek a mostani Alfám helyett olyant,ami majd 100 lóerővel erősebb, de ebből menet közben nem igazán látszik meg semmi sem?
A tankoláskor meg 9-11L is több kell bele 100km-re.......
GEORGE01-02-2011 19:44:25 // 55406
ez nem veszekedés, hanem tények :-)))
Kint Baloccoban is megmondták, hogy a legjobb hangja a 2,4-nek van a 159-ek közt.
és nem én hozakodtam evvel elő :-)
Kint Baloccoban is megmondták, hogy a legjobb hangja a 2,4-nek van a 159-ek közt.
és nem én hozakodtam evvel elő :-)
GEORGE01-02-2011 19:43:10 // 55405
nekem mind1 :-))))))
Bátran odarakom a SportDieselt :-))) Nincs miért szégyenkeznie :-)
Bátran odarakom a SportDieselt :-))) Nincs miért szégyenkeznie :-)
Cro16601-02-2011 19:34:02 // 55404
Na akkor semmi baj:))
Mellesleg...már itt is van a benzint helyettesítő cucc :)) KLIKKK
Mellesleg...már itt is van a benzint helyettesítő cucc :)) KLIKKK
BFMSE01-02-2011 18:50:29 // 55403
Gyertyakábel és trafó is okozhat ilyen torpanást, magasabb fordulaton ha nincs meg a megfelelő feszültség, elkezd kihagyni a gyújtás.
Grando01-02-2011 18:50:21 // 55402
A Don és te tartjátok a kezetekben a bölcsek kövét. Egyetértek. :)))
'''''01-02-2011 18:46:41 // 55401
Én csak annyit tennék hozzá,hogy a 159,2.4-es 7.5 literrel bőven beéri és ha kicsit megpiszkálod szedi a lábát.Benzinesek védelmében pedig,ha az ember nem megy sokat vegyen nagy benzinest.Azt a hangot semmi sem pótolja!Tehát felesleges veszekedjetek,lényeg,hogy alfa legyen! :-)
Andy01-02-2011 18:34:28 // 55400
Tudtam, hogy Grando okos! ;))))))
Grando01-02-2011 18:26:02 // 55399
Oké George. Én megyek elöl, és én döntöm el, hogy milyen sebességről, és mikor kezdünk taposni - te kis ravasz. ;)))
Don Gombóc01-02-2011 18:21:56 // 55398
Bármelyiket is felesleges összehasonlítani. Akinek van rávaló az olyat vesz amilyet akar vagy szeret, vagy amire telik, vagy dízelt, vagy benzinest. A hülyéskedést meg nem kell komolyan venni. Az biztos hogy a fogyasztás nem mindegy a mai világban.
GEORGE01-02-2011 18:09:49 // 55397
Nem érted te sem.
Van most egy 156-om ami úgy megy ahogy megy a 2,4 jtd20V-vel.
Cserélni akarok, miért vegyek egy 3.2 159-et ha nem megy úgy mint a korábbi és ráadásul csúnyán többet is kér 100km-re???
csak mert nem diesel???? És pár ember szerint nem való diesle autóba.
Én nem értek egyet, így nálam játszik a diesel mint alternatíva.
Azért meg nem kell V/, hogy a fogyasztás kordában tartása miatt 120 guruljak a pálya szélső sávjában...
Tudom, hogy nem könnyű a V6-os 159-es.
De ha váltok akkor a mostanitól jobb kell, akkor már inkább az 1.8 TBi.
vagy ott van a 159 2,4 jtdm 20V ha a v6-os 159-sel mérem össze akkor az alábbi a különbség.
159 2,4 jtdm 20v 8,4 alatt van 100-on és 228km/h a végsebessége. A 3,2 V6 7,2 alatt van 100-on és 240 km/h a végsebessége.
A két motor variáns közt 1,2 mp van 100-ra, 12km/h a végsebességben.
A mindennapokban sokkal használhatóbb a JTDM 20V és lazán 8-10 literrel kevesebbet iszik 100-on mint a csúcs V6.
Katalógus adat alapján 9,2 L/ 100km a különbség a két motor variáns közt........
szóval azaz 1,2 mp 100-ig és a 12km/h végsebesség különbség nekem nem ér meg plusz 9 L-et 100km ként.....
A 159 1.8TBi pont a két motor közt helyezkedik el.
0-100-ra 7.7 és 235 km/h a vége. fogyasztásban is kedvezőbb mint a V6......
Van most egy 156-om ami úgy megy ahogy megy a 2,4 jtd20V-vel.
Cserélni akarok, miért vegyek egy 3.2 159-et ha nem megy úgy mint a korábbi és ráadásul csúnyán többet is kér 100km-re???
csak mert nem diesel???? És pár ember szerint nem való diesle autóba.
Én nem értek egyet, így nálam játszik a diesel mint alternatíva.
Azért meg nem kell V/, hogy a fogyasztás kordában tartása miatt 120 guruljak a pálya szélső sávjában...
Tudom, hogy nem könnyű a V6-os 159-es.
De ha váltok akkor a mostanitól jobb kell, akkor már inkább az 1.8 TBi.
vagy ott van a 159 2,4 jtdm 20V ha a v6-os 159-sel mérem össze akkor az alábbi a különbség.
159 2,4 jtdm 20v 8,4 alatt van 100-on és 228km/h a végsebessége. A 3,2 V6 7,2 alatt van 100-on és 240 km/h a végsebessége.
A két motor variáns közt 1,2 mp van 100-ra, 12km/h a végsebességben.
A mindennapokban sokkal használhatóbb a JTDM 20V és lazán 8-10 literrel kevesebbet iszik 100-on mint a csúcs V6.
Katalógus adat alapján 9,2 L/ 100km a különbség a két motor variáns közt........
szóval azaz 1,2 mp 100-ig és a 12km/h végsebesség különbség nekem nem ér meg plusz 9 L-et 100km ként.....
A 159 1.8TBi pont a két motor közt helyezkedik el.
0-100-ra 7.7 és 235 km/h a vége. fogyasztásban is kedvezőbb mint a V6......
Don Gombóc01-02-2011 17:59:30 // 55396
Nem csak Arno szerint hanem szerintem is jó motor az. Pusztán azért szidni mert az alap fűzött blokk egy Holden blokk, azért nem illene.
Amúgy sem összehasonlítási alap. Négy személy ide vagy oda az az önsúly miatt valójában minimum 6 személy, plusz az összkerékhajtási veszteség. Ugyan azt a motort beletennéd a 156 első hajtású kaszniba, csak néznél mint a lukinyúl hogy megy. Azért ezt a le/súly arányt hajlamosak vagyunk elfelejteni. Tehát a vita felesleges.
Amúgy sem összehasonlítási alap. Négy személy ide vagy oda az az önsúly miatt valójában minimum 6 személy, plusz az összkerékhajtási veszteség. Ugyan azt a motort beletennéd a 156 első hajtású kaszniba, csak néznél mint a lukinyúl hogy megy. Azért ezt a le/súly arányt hajlamosak vagyunk elfelejteni. Tehát a vita felesleges.
GEORGE01-02-2011 17:53:48 // 55395
Grando barátom, veled is megméredzkedem mint Andyvel :-)
Sőt Tottival is rúgtunk egy-egy rövidebbet, de ő is 200 környékén került olyan helyzetbe, hogy most el tudna menni.
Tudom, hogy cinkelni kell a SportDieselt, de sajna vannak tények amik akkor azok maradnak :-)
Ha meg már cinkeljük a SportDieselt akkor én sem hagyom majd ki, hogy megírjam miket éltem meg vele.
Egyébként keressétek már ki a tavalyi Kalocsai tali gyorsulási értékeit.
Nézzetek egy 2,4 jtd 20V, meg egy 166 3,0V6-ot. Melyiknek mennyi a legjobb ideje.
Nem tudom mennyit jelent a 40'C a v6 gyorsulásban, de a Dieselnek nem olyan jó és még is jobb az idő -)
( amikor egyszer fej fej mellett mentünk akkor Totti volt a befutó, de időre jobb voltam )
Kaposújlak. De tényleg mit nem lehet megérteni azon, hogy a turbó sérülés után nem volt jó az új turbó mikor kaposon voltunk???
Láttál ott engem gyorsulgatni?
Szóval hajrá SportDiesel :-)
Sőt Tottival is rúgtunk egy-egy rövidebbet, de ő is 200 környékén került olyan helyzetbe, hogy most el tudna menni.
Tudom, hogy cinkelni kell a SportDieselt, de sajna vannak tények amik akkor azok maradnak :-)
Ha meg már cinkeljük a SportDieselt akkor én sem hagyom majd ki, hogy megírjam miket éltem meg vele.
Egyébként keressétek már ki a tavalyi Kalocsai tali gyorsulási értékeit.
Nézzetek egy 2,4 jtd 20V, meg egy 166 3,0V6-ot. Melyiknek mennyi a legjobb ideje.
Nem tudom mennyit jelent a 40'C a v6 gyorsulásban, de a Dieselnek nem olyan jó és még is jobb az idő -)
( amikor egyszer fej fej mellett mentünk akkor Totti volt a befutó, de időre jobb voltam )
Kaposújlak. De tényleg mit nem lehet megérteni azon, hogy a turbó sérülés után nem volt jó az új turbó mikor kaposon voltunk???
Láttál ott engem gyorsulgatni?
Szóval hajrá SportDiesel :-)
GEORGE01-02-2011 17:45:38 // 55394
Ez nem magyar találmány, más országokban is foglalkoznak a kiiktatásával.
De nem azért mert szarnak a föld nevű golyóra, hanem azért mert nem úgy müködik ahogy kell.
Amúgy meg Qrvára semmi értelme....
De nem azért mert szarnak a föld nevű golyóra, hanem azért mert nem úgy müködik ahogy kell.
Amúgy meg Qrvára semmi értelme....
GEORGE01-02-2011 17:43:43 // 55393
Hagyjuk már ezt az össztömeg meg váltó dologt.
Nem arról szól itt a fáma, hogy a nagyvadak a csúcsok csúcsa és nincs tőlük gyorsabb?
Pedig van és egy szaros diesel motoros 156-os bosszantja őket ha megjelenik mellettük a pályán :-)
Pont abban a tartományban kavar be a SportDiesel ami a mindennapokban használatos :-)
Mert 0-100-ra jobb a V6-os, meg 200 után szépen elmegy!!! Na de mikor 100-ról 120-ról vagy 160-ról meg kell indulni akkor bizony 200-ig nem kell felengedni a SportDiesel mögött a gázpedált :-)
Nem arról szól itt a fáma, hogy a nagyvadak a csúcsok csúcsa és nincs tőlük gyorsabb?
Pedig van és egy szaros diesel motoros 156-os bosszantja őket ha megjelenik mellettük a pályán :-)
Pont abban a tartományban kavar be a SportDiesel ami a mindennapokban használatos :-)
Mert 0-100-ra jobb a V6-os, meg 200 után szépen elmegy!!! Na de mikor 100-ról 120-ról vagy 160-ról meg kell indulni akkor bizony 200-ig nem kell felengedni a SportDiesel mögött a gázpedált :-)
GEORGE01-02-2011 17:41:16 // 55392
Arról nem tehetek, hogy magyarországon már a 8éves autók is olyan állapotban vannak, hogy a bontóban lenne a helyük....
Az, hogy te utálod a dieselt elfogadom, megértem.
De ettől még igen is nagyon jó erőforrás a 156-os mozgatására.
Kulturáltan morog, nagyon csendes és nagyon robbanékony.
Kérdezd meg egyszer Andyt privátban, majd megerősít, mert tudom, hogy illik cinkelni a dieselt, de Andy messze olyan korrekt, hogy nem ferdit el semmit a Bp-Székesfehérvári kötelékben való repülésünkről. :-))))))
Amíg ilyet tud egy szaros diesel addig köszi nem kell a dupla annyit fogyasztó benzines. :-)))
Az, hogy te utálod a dieselt elfogadom, megértem.
De ettől még igen is nagyon jó erőforrás a 156-os mozgatására.
Kulturáltan morog, nagyon csendes és nagyon robbanékony.
Kérdezd meg egyszer Andyt privátban, majd megerősít, mert tudom, hogy illik cinkelni a dieselt, de Andy messze olyan korrekt, hogy nem ferdit el semmit a Bp-Székesfehérvári kötelékben való repülésünkről. :-))))))
Amíg ilyet tud egy szaros diesel addig köszi nem kell a dupla annyit fogyasztó benzines. :-)))
GEORGE01-02-2011 17:37:03 // 55391
te vagy egyedül aki jónak mondja a 159-es 3.2 v6 motorját.......
nekem is volt szerencsém hozzá.
4 személlyel a fedélzetén az m7-en Balaton irányában az Érdi emelkedőn SEMMIVEL sem tudott nagyobbat villantani mint a 156 2,4 Mjet 20V!!!!!!!!!
nekem is volt szerencsém hozzá.
4 személlyel a fedélzetén az m7-en Balaton irányában az Érdi emelkedőn SEMMIVEL sem tudott nagyobbat villantani mint a 156 2,4 Mjet 20V!!!!!!!!!
Kriszo01-02-2011 16:58:32 // 55390
Ez nem feltétlenül van ám így..)
barátnőm apja sokáig az Olajtervnél dolgozott és mesélt ám szép dolgokat.
Pl nemrégiben Ausztrália partjainál felfedeztek egy hatalmas olajmezőt,csak még egyenlőre nem állnak neki kitermelni.Kicsivel költségesebb mint az arabokét megvenni egyenlőre..
Alaszkánál is hatalmas mezők vannak, csak az Amcsik is ugy vannak vele ,hogy fogyjon el előbb másé aztán termelik a sajátjukat.
Ezek a nyilatkozatok tudod mire jók ám..Gerjesszék folyamatosan az üa árakat.
A multkor olvastam a HVG-ben egy cikket amiben nagyjából megpróbálták összesíteni a ma ismert kőolaj tartalékokat, és a kereslet növekedésével számolva is kb mintegy 100 évnyi tartaléka van a bolygónak kőolaj szintjén.
barátnőm apja sokáig az Olajtervnél dolgozott és mesélt ám szép dolgokat.
Pl nemrégiben Ausztrália partjainál felfedeztek egy hatalmas olajmezőt,csak még egyenlőre nem állnak neki kitermelni.Kicsivel költségesebb mint az arabokét megvenni egyenlőre..
Alaszkánál is hatalmas mezők vannak, csak az Amcsik is ugy vannak vele ,hogy fogyjon el előbb másé aztán termelik a sajátjukat.
Ezek a nyilatkozatok tudod mire jók ám..Gerjesszék folyamatosan az üa árakat.
A multkor olvastam a HVG-ben egy cikket amiben nagyjából megpróbálták összesíteni a ma ismert kőolaj tartalékokat, és a kereslet növekedésével számolva is kb mintegy 100 évnyi tartaléka van a bolygónak kőolaj szintjén.
Grando01-02-2011 16:53:51 // 55389
Készen is voltunk akkor már. :DDD
Arno16601-02-2011 16:48:56 // 55388
"nem megy egy henger". :D :D kéész.... :)
tipoatti01-02-2011 16:32:00 // 55387
Mathias01-02-2011 16:10:23 // 55386
A számítógép semmi hibát nem jelez, gyertyák kb. 40.000el ezelott voltak cserélve. NGK-k.
Grando01-02-2011 16:07:18 // 55385
Na ja. Bár arra nem tudom, hogy mit mond az ÍRÁS... :DDD
Grando01-02-2011 15:57:57 // 55384
220ezerrel a kis testében az a légtömegmérő már valószínűleg inkább egy zombi, mintsem ereje teljében lévő élő egység. :DD
Ennyire már nincs hitelesítve, ez tuti. Nagyon sanszos, hogy ő a bűnös. Meg kell vizsgálni...
Nekem a szívó V6-nál épp 5000-nél jelentkezett a torpanás a hulla LMM miatt. A TB-ről majd a Don vagy András bácsi nyilatkozik. ;)))
Ennyire már nincs hitelesítve, ez tuti. Nagyon sanszos, hogy ő a bűnös. Meg kell vizsgálni...
Nekem a szívó V6-nál épp 5000-nél jelentkezett a torpanás a hulla LMM miatt. A TB-ről majd a Don vagy András bácsi nyilatkozik. ;)))
Andy01-02-2011 15:55:41 // 55383
Lehet, egy próbát megér, főleg ha régen volt cserélve. Bár nekem 90000 ezret karc nélkül elmentek a gyertyák. Nincs a közeledben valakinek komputere? Az tiszta munka lenne és nem kéne totózni. :))
Mathias01-02-2011 15:53:37 // 55382
Nem jelez ki semmi hibát...
Mathias01-02-2011 15:52:48 // 55381
Thanks... Lambda már volt cserélve... LMM tudomásom szerint még soha. És van rajta 220.000 km. Gyertyahiba nem lehet?
Andy01-02-2011 15:51:21 // 55380
Ez majdnem olyan mint a műszerfalat kivenni fűtőradiátor cseréhez! ;)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
516
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?