Na, akkor azt láttad volna, amit tegnap műveltem a mediterrán-partin... szerintem sírva fakadtál volna... :)))) Andy, Charlie a tanúk. Csak annyit hallottam egy terheletlen, lájtos odaút ( 4,6 literes fogyival mentem a nulláson ) utáni, álló helyzetben történő padlógáz után az ott tartózkodó sokaságtól: húúúúú, aztaaaaaaqvvva... Komoly koromfelhőt eregetett a vas, előtte meg is kérdeztem mindenkitől, nincs-e a a vasam seggének környékén senki.
Mielőtt az ott tartózkodók közül bárki is egy életre megbotránkozott volna a látottaktól, közlöm, hogy a csipszes dízel ILYEN, így viselkedik, főleg, ha úgy használja valaki, mint én. Azoknak a dízeles cartársaknak a verdái, akik nálam jóval dinamikusabban szeretnek közlekedni, nem rendelkeznek ilyen kormoló seggel. Azért egy EGR-szelep pucoltatást csináltatok Zé-vel a közeli jövőben... ;)
Forum >> 164-166
tipoatti20-06-2010 10:55:08 // 51229
Arno16620-06-2010 10:25:16 // 51228
Jó pihit!!!!!
Arno16620-06-2010 10:23:18 // 51227
Nem olyan hatékony ha kihül.... én spec. nem bánom hogy efelé halad a világ.
Kibaszott sok büdös ótvar szar rohangál az utakon, nem lehet megmaradni mögöttük.
Szivem szerint azonnal kivonatnám a forgalomból aminek látszik a kipuff füstje szemre....
De nem vagyok ebben a pozícióban. :)
Node majd, szépen lassan alakul el.
Hétköznapokra villanyverda. Ünnepnapokra meg V6 V8...
Többi meg mehet a levesbe. :)
Kibaszott sok büdös ótvar szar rohangál az utakon, nem lehet megmaradni mögöttük.
Szivem szerint azonnal kivonatnám a forgalomból aminek látszik a kipuff füstje szemre....
De nem vagyok ebben a pozícióban. :)
Node majd, szépen lassan alakul el.
Hétköznapokra villanyverda. Ünnepnapokra meg V6 V8...
Többi meg mehet a levesbe. :)
Don Gombóc19-06-2010 19:43:58 // 51226
Köszi mindenkinek. De nem is jó sok halat fogni, mert csak össze büdösíti az ember a kezét. :) A jó levegő és a relaxálás a lényeg.
Cro16619-06-2010 19:41:02 // 51225
A remény HAL meg utoljára :)) jó pihit !
Kriszo19-06-2010 19:27:12 // 51224
Jó pihenést!!
Don Gombóc19-06-2010 18:58:07 // 51223
Holnaptól egy hétig nem leszek, megyek pihizni, és halakat riogatni. Úgy sem fogok. :)
Smith19-06-2010 16:52:21 // 51222
3 csavar tartja össze a zárat, és sajnos két szegecs aminek a tetejét le kell fúrni. Ezután simán szét lehet venni, nem ugrik szét semmi. Motort meg csak ki kell emeleni belőle.
Kriszo19-06-2010 16:39:22 // 51221
Az mondjuk tényleg jó ár...Én amikor kiszedtem nem igazán láttam hogy a piTSába lehet arról leszedni a motort
Smith19-06-2010 16:38:46 // 51220
Biztos lehetne találni még olcsóbbat is de ez tűnt a legmegfelelőbbnek. Szerintem ennyi pénzért nem érdemes a pucolgatással szívni, hátránya annyi hogy majd ha megjön a motor, megint szedhetem szét. Bár már ez se gond annyira begyakoroltam :D
Smith19-06-2010 16:35:52 // 51219
Kriszo166: hááát nem keresgéltem a legolcsóbbat, aminél írták hogy worldwide shipping, már rendeltem is. 8.6 USD volt a motor, és 4.98 a postaköltség, a kártyámról a három motorért összesen 7510 Ft-ot vontak le. Szerintem nem vészes, és a zárnak amúgy semmi baj, csak a motort kell cserélni, fölösleges lett volna hajkurásznm a bontott zárat.
Smith19-06-2010 16:34:07 // 51218
Jah mégvalami, a gyári motorrol hogyan tudom levenni a fogaskereket? Van egy olyan érzésem hogy azzal még bajban leszek.... réz vagy bronz az anyaga, valami sárga fém. Ha valakinek van ötlete akkor jöhet. Így simán feszegetni nem akarom nehogy eltörjem.
Ha felmelegítem esélyes hogy kitágul és le tudom húzni??? Gáztűzhely???
Ha felmelegítem esélyes hogy kitágul és le tudom húzni??? Gáztűzhely???
Kriszo19-06-2010 16:33:15 // 51217
Mennyi volt a motor ha nem vagyok indiszkrét?:OOO)
Smith19-06-2010 16:31:11 // 51216
Na, ma szétkaptam a jobb első ajtót megint, kivettem a zárat, szétszedtem és kivettem a motort.
Ezen sajnos a pucolás nem segít, szét van hullva. A forgósrész végén az érintkezők leesve, szénné égve. Állórész érintkezői összehajtogatva.
Azért van pozitívum is, legalább úgy tűnik megvan a hiba :) Már meg is rendeltem az új motort a zárhoz :)
Most motor nélkül azt csinálja hogy ha jobb elsőn lenyomom a pöcköt kézzel akkor lezárja a többi ajtót (kivétel jobb hátsó), és nem nyit vissza, ill. ha felhúzom a jobb elsőn a pöcköt akkor meg szépen kinyitja a többit (jobb hátsó így se csinál semmit).
Szóval most azt furcsállom hogy a jobb hátsó miért nem csinál soha semmit???? Olyan mintha annyira szar lenne abban is a motor mint a jobb-elsőben.... Lehet hogy kettő szart be egyszerre???
Szerencsére három motort rendeltem, biztos ami fix :D Ócsóóóó volt :)
Ezen sajnos a pucolás nem segít, szét van hullva. A forgósrész végén az érintkezők leesve, szénné égve. Állórész érintkezői összehajtogatva.
Azért van pozitívum is, legalább úgy tűnik megvan a hiba :) Már meg is rendeltem az új motort a zárhoz :)
Most motor nélkül azt csinálja hogy ha jobb elsőn lenyomom a pöcköt kézzel akkor lezárja a többi ajtót (kivétel jobb hátsó), és nem nyit vissza, ill. ha felhúzom a jobb elsőn a pöcköt akkor meg szépen kinyitja a többit (jobb hátsó így se csinál semmit).
Szóval most azt furcsállom hogy a jobb hátsó miért nem csinál soha semmit???? Olyan mintha annyira szar lenne abban is a motor mint a jobb-elsőben.... Lehet hogy kettő szart be egyszerre???
Szerencsére három motort rendeltem, biztos ami fix :D Ócsóóóó volt :)
Don Gombóc19-06-2010 11:56:42 // 51215
Így már más. :)
De miért is ne hülne egy kicsit. Már rendes kerámiát sem tesznek a katalizátorba, mert az is kínai? :) Olyan lesz ez az egész autóipar mint a cipők esetében. Kapunk hozzá egy használati utasítást, hogy mindennapos használatra utcára, de esőben ne használd, és gyorsan se menj vele, meg különben is húzd a f....odra, mert átbasztunk, és az ára már a zsebünkben van. :)
De miért is ne hülne egy kicsit. Már rendes kerámiát sem tesznek a katalizátorba, mert az is kínai? :) Olyan lesz ez az egész autóipar mint a cipők esetében. Kapunk hozzá egy használati utasítást, hogy mindennapos használatra utcára, de esőben ne használd, és gyorsan se menj vele, meg különben is húzd a f....odra, mert átbasztunk, és az ára már a zsebünkben van. :)
Pedrus18-06-2010 20:09:56 // 51214
Köszi wmaast! még nézeldök! meg várom hátha valakinek van bontásba!
vm18-06-2010 19:38:28 // 51213
Hátsó Sigam nálunk 23k-kedv, Bosal Unix 43k, középsőt látok Walkerben Met-nál26-ért, Asso-ban 18-ért, Bosal Unix 29k, a leömlő nyűgös ügy.
Pedrus18-06-2010 18:35:20 // 51212
Ciao!
Olyan kérdésem lenne hogy nem tudja e valaki meyibe kerülhet egy komlett kipufoszett 164-alá! A motortl a végéig, vagy volna e valakinek bontásból! Benzines kellene!
Olyan kérdésem lenne hogy nem tudja e valaki meyibe kerülhet egy komlett kipufoszett 164-alá! A motortl a végéig, vagy volna e valakinek bontásból! Benzines kellene!
Arno16617-06-2010 18:07:07 // 51211
hül, nem hullik :)
Don Gombóc17-06-2010 17:02:32 // 51210
Karburátort rá ! :)
Don Gombóc17-06-2010 17:01:39 // 51209
Nem értem mitől hullana szét a kat. ilyenkor ha nem kap anyagot. Kap üres kipufogágázt, egy is öblítést. A régiek miért nem hullanak szét ilyenkor? Annyi faszságot csinálnak már hogy veszek egy régi ladát. :)
FRob17-06-2010 13:24:09 // 51208
belfegor turbó
én náluk csináltattam, Don ajánlotta, maximális megelégedettséggel tudok szóülni az ottani szakikról, mivel már vagy 40e van megint aturbóban azóta
ha lóg a tengelye akor annak annyi..., szerencséd hgoy nem tört el, mert így kevesebbe fog kerülni a javítása :)
nem úgy mint nekem :(
én náluk csináltattam, Don ajánlotta, maximális megelégedettséggel tudok szóülni az ottani szakikról, mivel már vagy 40e van megint aturbóban azóta
ha lóg a tengelye akor annak annyi..., szerencséd hgoy nem tört el, mert így kevesebbe fog kerülni a javítása :)
nem úgy mint nekem :(
Arno16617-06-2010 10:01:53 // 51207
Motorfek uzemben 0.0 a fogyasztasa. Azaz nem
euro csillio. :) azok ilyenkor is fogyasztanak h a katalizator ne huljon ki. (Tehen pl 1-2liter/100km ilyenkor)
euro csillio. :) azok ilyenkor is fogyasztanak h a katalizator ne huljon ki. (Tehen pl 1-2liter/100km ilyenkor)
Putyesz17-06-2010 08:13:56 // 51206
Dunakeszin van egy jó turbójavító....profik!
Putyesz17-06-2010 08:07:16 // 51205
ez nekem is volt nemrég.....nekem az volt a baj hogy az egyik cső(már nem tom melyik) annyira eltömődött trutyival hogy alig ment az autó,és nem a gázpedál potméterrel volt a baj....azt mondta a szerelő hogy ugy képzeljem el mintha lenne egy colos cső és az leszűkülne a felére...ennyire eltömítette a trutyi...azt mondta ezeknél a dízeleknél ez elfordul(hdi,pdtdi stb.)....meg mondta hogy egyszer a szívócsonknál is le kéne szedni a csövet és azt is kitakarítani de azt mondta azt nem egyszerű dolog...:D
ugyhogy mielőtt turbóshoz viszed a csöveket nézesd át belülről...
ugyhogy mielőtt turbóshoz viszed a csöveket nézesd át belülről...
Alfa166JTD16-06-2010 23:30:06 // 51204
Sziasztok!
Segítsetek! Reggel, a vasból ( 2.4 JTd ) szétszaladt a ménes, a gyári 150-ből jobb esetben maradt egy 100 körül. Olyan mintha a turbó nem töltene. A csöveket, csatlakozásokat már átnéztem, de minden rendben. A turbó tengelye lóg, de az eseményt követően sem volt olajfogyás. Szerintetek mi van??? Ha a turbót fel kell újíttatni merre menjek? Valaki találkozott ilyen jellegű problémával?
Segítsetek! Reggel, a vasból ( 2.4 JTd ) szétszaladt a ménes, a gyári 150-ből jobb esetben maradt egy 100 körül. Olyan mintha a turbó nem töltene. A csöveket, csatlakozásokat már átnéztem, de minden rendben. A turbó tengelye lóg, de az eseményt követően sem volt olajfogyás. Szerintetek mi van??? Ha a turbót fel kell újíttatni merre menjek? Valaki találkozott ilyen jellegű problémával?
FRob16-06-2010 20:38:59 // 51203
az euro normás besorolás esetleg mondhat valamit
aszem.. nem biztos a 4- es és az 5-ös már külön nyomatja a benyát ahhoz hogy a katlaizátort ki tudja égetni.. és mindíg tiszta legyen.. no ez a plusz ami itt jelenkezhet
aszem.. nem biztos a 4- es és az 5-ös már külön nyomatja a benyát ahhoz hogy a katlaizátort ki tudja égetni.. és mindíg tiszta legyen.. no ez a plusz ami itt jelenkezhet
Arno16616-06-2010 14:29:02 // 51202
Anyum 1.6 147 ese nem eszik ennyit pedig Olasz benzines. LE ben is ennyi pedig nem VVT.
Erti a fene.....
Erti a fene.....
alfatech16-06-2010 09:46:54 // 51201
Az volt az első, amit megjátszottam én is, de nem segített. Majd megpróbálom, hogy amikor nem világít, megnyomom a tetejét, vajon mit jelez. Mondjuk azt gondolnám, hogy alacsony fékfolyadék szintre csak a (!) világít.
Smith15-06-2010 21:03:21 // 51200
NEkem is szokott világítani az ABS jelzésem, a kemény tél idején kezdte, aztán hol jelzett, hol nem. Néztük a fékolaj tartályt de nem láttam rajta semmi jelölést hogy meddig kellenne lennie. Rátöltöttem egy kicsit, és azóta 100%-ban megszűnt a hiba :)
alfatech15-06-2010 17:30:25 // 51199
Megpróbálom hétvégén. Még egy tünet: néha az ABS visszajelző nem folyamatosan teljes erővel világít, hanem vibrál, mintha kontakt hiba lenne valahol. Viszont ha ekkor rálépek a fékre, amíg a féken van a lábam, teljes erővel világít.
Don Gombóc15-06-2010 11:21:15 // 51198
Jó autó az csak semmi feeling, egy kicsit uncsi. Viszont a hétköznapi autózáshoz szerintem az 1,6-os benzinesek a legjobbak. Még mennek is valahogy és az egész karbantartási és kilométerfutási eredményeik is jók. Szerintem egy jó középút, az 1,6 motor, úgy a Fiat csoporton belül, de akár a VW nél, a Japoknál is.
Grando15-06-2010 11:15:41 // 51197
Teee, TOJOTÁS!
Ne félj, kapsz még ezért! :DDD ;))))
Ne félj, kapsz még ezért! :DDD ;))))
Arno16614-06-2010 21:28:41 // 51196
Toyota Corolla 1.6 VVT 4 sebesseges (elektromech, nem olajos) automata 11.7 városban. Ott ahol a 3.0 166 16-tal elvolt olajos-vesztesegesebb 4 seb valtoval 300kg-mal nehezebb onsullyal.
(ma volt muszakin, nem sokal, kibocsatas rendben)
Nna ez a durvan sok fogyasztas nem a 166 amit produkal.
Pedig ez japan VVT motor kis pöcsköszörűben...
(ma volt muszakin, nem sokal, kibocsatas rendben)
Nna ez a durvan sok fogyasztas nem a 166 amit produkal.
Pedig ez japan VVT motor kis pöcsköszörűben...
FRob14-06-2010 19:50:37 // 51195
nézd meg a testkábeleket, főleg a motor és alváz kapcsolatainál, 166 nál is van pár gondolom a 164 nél sem kevesebb... :)
Don Gombóc14-06-2010 18:36:53 // 51194
Ezt tudjuk. :)
Viszont a helyzetjelző biztijére már én is kiváncsi vagyok.
Viszont a helyzetjelző biztijére már én is kiváncsi vagyok.
Don Gombóc14-06-2010 18:35:24 // 51193
Akkor az ABS kocka mögött a sárvédőn van egy test kábel, amiről a testet kapja az ABS, és a váltó tetejére is lemegy egy testkábel onnan a sárvédőről, a termosztátház alatt látod is, egy hosszú vékony 1/4-es crova fejjel ahhoz is hozzáférsz, nos ezeket nem ártana megtisztítani. De van több pont is ahol van testkábel valahol felrakta a Grando a rajzot, tulajdonképpen nem ártana az összeset megpucolni.
Soti14-06-2010 17:19:59 // 51192
Érdeklődnék, hogy nem tudja-e valaki honnan a fenéből lehet letölteni a 93 után gyártott 164 elektromos rajzát. A műszerfalam meg van kergülve, de rajz nélkül felesleges nekilátni.
Előre is köszi!
Előre is köszi!
Soti14-06-2010 17:12:47 // 51191
A 146-nál csak azt nézte, hogy nyitott vagy zárt helyzetben van a zár. Azt pedig mikrokapcsoló jelzi a központnak. Ergo ha nem kap róla jelet, impulzust akkor nincs mitől visszanyitni, vagy visszazárnia. Nincs kizárva, hogy FRob cartársnak igaza van, de reméljük, hogy nincsen túlbonyolítva! Szerintem 1 próbát megér és ha bejön akkor hamar megvan melyik a xar!
FRob14-06-2010 17:00:44 // 51190
kiváncsi vagyok mi lesz az eredménye
én meg még mindig kergetem hol a tökben lehet a biztije a csomitartó ajtóban lévő pilácsnak
valakinek ötlet?
minden müxik kivéve ezt...
hja igen, mivel mióta nállam van az oto nem ment a mikrokapcsi a hátsó zárban, aki esetleg beijedne mert akku lemerül és nem nyílik a csomitartó, az csak rendesen tekerje meg a kulcsot, nyílni fog, ebben az esetben mechanikusan fordítod az egészet, érdemes köben kicsit lenyomni a csomitartót...
én meg még mindig kergetem hol a tökben lehet a biztije a csomitartó ajtóban lévő pilácsnak
valakinek ötlet?
minden müxik kivéve ezt...
hja igen, mivel mióta nállam van az oto nem ment a mikrokapcsi a hátsó zárban, aki esetleg beijedne mert akku lemerül és nem nyílik a csomitartó, az csak rendesen tekerje meg a kulcsot, nyílni fog, ebben az esetben mechanikusan fordítod az egészet, érdemes köben kicsit lenyomni a csomitartót...
Smith14-06-2010 16:50:42 // 51189
Igen, nekem is így rémlett de Soti szerint ha azt húzom le ami szar, akkor a többinek remekül kell működnie.
Mindenesetre szombaton kezdem újra az egészet, és lehúzásos próba is lesz, meg motorpucolásos is.
Mindenesetre szombaton kezdem újra az egészet, és lehúzásos próba is lesz, meg motorpucolásos is.
FRob14-06-2010 11:03:16 // 51188
a zárt állapotát ellenörzi
tehát ha lehúzod a csatlékot nem biztos hgoy rendben müxik, mert ha szerinte nem zár le akkor visszalöki a többit...
minden esetre mint írtam nekem azóta frankón megy
tehát ha lehúzod a csatlékot nem biztos hgoy rendben müxik, mert ha szerinte nem zár le akkor visszalöki a többit...
minden esetre mint írtam nekem azóta frankón megy
alfatech14-06-2010 10:50:52 // 51187
Szia Don!
Egyelőre bontott ABS kocka híján a műszerfalnál kezdtük a hiba okának feltárását. Kapcsolók szét-össze, kontakspray, stb. Szervizben működött is. Ahogy én beleültem, megint világított az ABS és a (!)
Viszont azt figyeltem meg, hogy hidegen nem csinálja. Olyan, mintha a hőtől pusztulna el. Ma pl kora reggel indultam, autópályán végig működött 100 km-en át. Ahogy a dugóban megálltam, megadta magát. Az is lehet h akkor, amikor a ventillátor bekapcsolt, mert ilyet már figyeltem meg. Indítás után nem jelez vissza, de ahogy pár mp múlva a klímakompresszor bekapcsol, abban a pillanatban jelentkezik a hibajelenség.
Nem értek az elektromossághoz, de nem lehet hogy a feszültségváltozás kihat rá?
Egyelőre bontott ABS kocka híján a műszerfalnál kezdtük a hiba okának feltárását. Kapcsolók szét-össze, kontakspray, stb. Szervizben működött is. Ahogy én beleültem, megint világított az ABS és a (!)
Viszont azt figyeltem meg, hogy hidegen nem csinálja. Olyan, mintha a hőtől pusztulna el. Ma pl kora reggel indultam, autópályán végig működött 100 km-en át. Ahogy a dugóban megálltam, megadta magát. Az is lehet h akkor, amikor a ventillátor bekapcsolt, mert ilyet már figyeltem meg. Indítás után nem jelez vissza, de ahogy pár mp múlva a klímakompresszor bekapcsol, abban a pillanatban jelentkezik a hibajelenség.
Nem értek az elektromossághoz, de nem lehet hogy a feszültségváltozás kihat rá?
Soti13-06-2010 23:22:04 // 51186
Ha a rossz zárról lehúzod a csatit, akkor meg kell szűnnie a hibának. Annak az 1 ajtónak a kivételével mindegyiknek nyitni és zárnia kell rendesen, mivel arról az ajtóról nem kap semmiféle utasítást. A központi vezérlő figyelmen kívűl kell, hogy hagyja!
Smith13-06-2010 21:22:29 // 51185
Nos, köszönöm a jótanácsokat, már látom csodálatos jövő szombatomat..... :)
Ezt a lehúzós dolgot nem bírtam követni, biztos az alkoholszintem miatt :D
Szóval ha jól értem akkor egyesével lehúzom a zárakat az elektromos hálózatról, és amikor azt húztam le amelyik rossz, akkor a tünetek nem fognak változni. Ugye?
Csak ez így most azért érdekes nekem, mert ha mondjuk kihuzom a jobb elsőt, és megpróbálom bezárni, akkor simán vissza kell nyitnia hiszen érezni fogja hogy azt nem tudta bezárni. És akkor megint ugyanitt leszek. Vagy nem? :)
A másik dolog is tetszik, a motor pucolós. De ha jól érte az eddigiket, akkor a hátsó ajtózárak nem tudnak bekeverni, mert azok passzívak, nem adnak visszajelést a pöcök állapotáról, végálláskapcsoló sincs bennük. Mondjuk ebben az esetben nem tudom miért van benne 2 kapcsoló? Egyik azt néze be van-e rendesen téve az ajtó, de a másik mit csinál?
Ezt a lehúzós dolgot nem bírtam követni, biztos az alkoholszintem miatt :D
Szóval ha jól értem akkor egyesével lehúzom a zárakat az elektromos hálózatról, és amikor azt húztam le amelyik rossz, akkor a tünetek nem fognak változni. Ugye?
Csak ez így most azért érdekes nekem, mert ha mondjuk kihuzom a jobb elsőt, és megpróbálom bezárni, akkor simán vissza kell nyitnia hiszen érezni fogja hogy azt nem tudta bezárni. És akkor megint ugyanitt leszek. Vagy nem? :)
A másik dolog is tetszik, a motor pucolós. De ha jól érte az eddigiket, akkor a hátsó ajtózárak nem tudnak bekeverni, mert azok passzívak, nem adnak visszajelést a pöcök állapotáról, végálláskapcsoló sincs bennük. Mondjuk ebben az esetben nem tudom miért van benne 2 kapcsoló? Egyik azt néze be van-e rendesen téve az ajtó, de a másik mit csinál?
tipoatti13-06-2010 19:28:22 // 51184
lehet, hogy támadok! ;)
FRob13-06-2010 18:08:04 // 51183
az ajtózárakkal kapcsolatban
mezei egyszerű hiba , legalább is nekem, ua a csinálta mint a leírtak, vagy nyit vagy zár vagy egyikse
balhátsó ajtóm művelte ezt a dolgot, szétkaptam mint ahogy a többiek szegecs egyéb furkálás, egy dolgot csináltam az egész zárank még pedig a kis motor kummutátorát és a kicsi bronz keféket smirgliztem fel, mert hogy hot dzsuva volt mindkettő.. ez lassan egy éve történt azóta is kivállóan működik a zár
összerakása a kis mocinak nem egyszerű de nem is bonyi.. kis kézügyesség kel hozzá mert a bronzkeféket széjjelebb kell húzni hogy a kommutátor rész beférjen a kettő közé, de ne nagyon mert akkor meg úgy marad és nem megy megint csak, szerintem mindegyik zárnak ez lehet a baja legalább is a csomagtér ajtón kivül...
mezei egyszerű hiba , legalább is nekem, ua a csinálta mint a leírtak, vagy nyit vagy zár vagy egyikse
balhátsó ajtóm művelte ezt a dolgot, szétkaptam mint ahogy a többiek szegecs egyéb furkálás, egy dolgot csináltam az egész zárank még pedig a kis motor kummutátorát és a kicsi bronz keféket smirgliztem fel, mert hogy hot dzsuva volt mindkettő.. ez lassan egy éve történt azóta is kivállóan működik a zár
összerakása a kis mocinak nem egyszerű de nem is bonyi.. kis kézügyesség kel hozzá mert a bronzkeféket széjjelebb kell húzni hogy a kommutátor rész beférjen a kettő közé, de ne nagyon mert akkor meg úgy marad és nem megy megint csak, szerintem mindegyik zárnak ez lehet a baja legalább is a csomagtér ajtón kivül...
Andy13-06-2010 17:50:01 // 51182
Én voltam az a szerény aki ezt anno megpendítettem. Mondjuk nem mostanában inkább tavaly, mikor folyamatosan ezzel szívtam. Viszont attól mert jó a kocsid holnap még átjöhetnél egy sörre! :)))
tipoatti13-06-2010 17:46:12 // 51181
Arno-nak hála a beszerzésért, Zsolti75-nek a beszerelésért... ÉS MŰKÖDIK végre az autón a zár!!! :) Nem tudom, melyikőtök említette itt nemrég, hogy a jobb1 lehet a "vezér" zár, de a csere után működik a jobb hátsó is hosszú idő után - úgyhogy lehet, hogy helyes az elmélet!
Soti13-06-2010 15:13:10 // 51180
Le kell venni az ajtókárpitot . Egyesével lehúzod a csatikat a zárakról és megpróbálod bezárni. Amelyik zár ki van iktatva (elektromosan) és zárásra nem nyit vissza , vagy fordítva az lesz a rossz!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
476
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?