Voltam ma Zé-nél, és amíg ő a féktárcsáimat hajigálta jókedvűen a háta mögé, Totti ótóját nézegettem az enyém mellett.
Mennyire hasonlóak, és mégis mennyire mások...
Megjöhetne már a Fiat esze, és összerakhatnának egy rendes nagy autót.
Van mit továbbvinni...
Forum >> 164-166
vm09-06-2010 02:22:28 // 51129
BeczA08-06-2010 22:44:35 // 51128
arra gondoltam ,hogy egy fix szilent nem biztos hogy betölti 100%-an a G szem feladatát... Nem??
Lsd csonkállvány merci G szem... az sem fix szilent, csak úgy hívja mindenki
Lsd csonkállvány merci G szem... az sem fix szilent, csak úgy hívja mindenki
Totti (NagyVad)08-06-2010 22:39:15 // 51127
Tudom mi ez!
Totti (NagyVad)08-06-2010 22:38:26 // 51126
Tehát fix szilent!
BeczA08-06-2010 22:38:15 // 51125
az a baj hogy ez nem egy hagyományos gumi szilent hanem egy csapágy igazából.... ezért nem lehet találni belőle... a Lenkey is ezért gyártja magának külön
Totti (NagyVad)08-06-2010 22:37:03 // 51124
Hát most az lesz hogy Zé el visz és ix szilent megy bele remélem valam nagyon erös gumából azut meg lássuk mi lesz!
BeczA08-06-2010 22:31:28 // 51123
Köszi a gyors észrevételeket!!
Akkor csak a Lenkey féle maradt... illetve ha valaki tud még mást...
Egyenlőre a kis lengőkarokat gömbfejeztetem meg azt kiderűl mi az ábra!...
Akkor csak a Lenkey féle maradt... illetve ha valaki tud még mást...
Egyenlőre a kis lengőkarokat gömbfejeztetem meg azt kiderűl mi az ábra!...
BeczA08-06-2010 22:27:27 // 51122
Bontsd meg a kárpitot és ellenőrizd le, hogy nincs-e kicsúszva az alsó sínben lévő gumi vezető... ha az lecsúszott akkor mozoghat az ablak le és felhúzáskor...
Saját tapasztalat... első dolgok között volt mikor megvettem a vasat...
Sin kiszed és Palmatex-el visszaragaszt... és pöppec lesz! ;)
Saját tapasztalat... első dolgok között volt mikor megvettem a vasat...
Sin kiszed és Palmatex-el visszaragaszt... és pöppec lesz! ;)
Grando08-06-2010 22:26:16 // 51121
Írtam is az üzenőfalára, nehogy beleszaladjon. ;)))
Grando08-06-2010 22:15:18 // 51120
Áááálj!!!!
Tottinak nem jött be a powerflex szilent, ma vitte vissza a boltba. El a kezekkel! ;)))
Tottinak nem jött be a powerflex szilent, ma vitte vissza a boltba. El a kezekkel! ;)))
Totti (NagyVad)08-06-2010 22:14:59 // 51119
Na azt még el kell feljteni egy idöre most van Zé nél kerül ki belőle!
BeczA08-06-2010 22:11:05 // 51118
Most nem olvasok vissza minden kommentett, de saját tapasztalat, hogy ha riszál akkor hátsó lengőkar lesz a ludas... azaz abban a G szem
Én annó mikor megvettem tök stabilnak tűnt amíg el nem vittem futóműbeállításra hogy a terpesztő kerekek gyári értéket kapjanak és onnantól jött a risza... de olyan szintem hogy ha farka lett vólna akkor azt csak úgy csóválta volna :S
Grandóval értek egyett, hogy ha felújjítás akkor minden kis szart érdemes kicserélni, gondolok itt pl a hátsó kis kutyacsont lengőkarra amiben van egy gömbfej és ha az gyenge akkor biztos nagyobb terhelést kap a többi cucc is.
Nekem 60.000km-ert bírt a dolog ,legalább is sanda gyanum ,mert most gumicserekor enyhe kopás fedeztem fel a hátsó kerekeken belűl.Viszon a futása stabil. Nem tudom hogy ezt most negatívan vagy pozitívan értékeljem de ennek a futásnak 90%-a Budapest kiváló utcáin volt.
Megelőzve a bajt most a kis lengőkart is kicseréltetem és kipróbálom a Totti féle lengőkar szilentet... kb 16.000.- /db ami árban megegyezző a Lenkey féle cuccal ami most benne van. Ennyi kisérletezést megér a dolog mint hogy a gumit egye meg a futómű... az drágább
Én annó mikor megvettem tök stabilnak tűnt amíg el nem vittem futóműbeállításra hogy a terpesztő kerekek gyári értéket kapjanak és onnantól jött a risza... de olyan szintem hogy ha farka lett vólna akkor azt csak úgy csóválta volna :S
Grandóval értek egyett, hogy ha felújjítás akkor minden kis szart érdemes kicserélni, gondolok itt pl a hátsó kis kutyacsont lengőkarra amiben van egy gömbfej és ha az gyenge akkor biztos nagyobb terhelést kap a többi cucc is.
Nekem 60.000km-ert bírt a dolog ,legalább is sanda gyanum ,mert most gumicserekor enyhe kopás fedeztem fel a hátsó kerekeken belűl.Viszon a futása stabil. Nem tudom hogy ezt most negatívan vagy pozitívan értékeljem de ennek a futásnak 90%-a Budapest kiváló utcáin volt.
Megelőzve a bajt most a kis lengőkart is kicseréltetem és kipróbálom a Totti féle lengőkar szilentet... kb 16.000.- /db ami árban megegyezző a Lenkey féle cuccal ami most benne van. Ennyi kisérletezést megér a dolog mint hogy a gumit egye meg a futómű... az drágább
Kriszo08-06-2010 19:47:23 // 51117
András bácsi08-06-2010 19:43:47 // 51116
Ott a pont: tulajdonképpen mindent közel egyszerre kell cserélni. Emellett a 166-hoz hasonló hátsó futómű szerintem igényli azt, hogy egyben vegyék le és nem feszítgetve tegyék bele a cuccokat, hanem terhelésmentesen. Aztán meg nem biztos, hogy gyári értékre kell állítani. Olyan helyre kell vinni, ahol tudják, hogy melyik érték mit jelent, mi a helyzet ha valamelyik határra állítják stb.
Cro16608-06-2010 18:58:56 // 51115
Itt a képen nem csak motor, de érdeklődve várom a Te linkedet:)))
Kriszo08-06-2010 18:23:54 // 51114
Cro amit írtok az az ablakemelő motor...
Én a szerkezetről beszélek az unixnál a Magnetti Marelli volt ennyi de majd linkelem:)))
Én a szerkezetről beszélek az unixnál a Magnetti Marelli volt ennyi de majd linkelem:)))
Grando08-06-2010 14:48:56 // 51113
Na ez az igazán jó kérdés! Elvileg nem kéne lennie különbségnek. Gyári javítási utasítások is taglalják a szilentek és egyéb ilyen szirszarok cseréjét. Tehát a módszernek működnie kellene. Nem véletlenül kaphatók külön is a bizbaxok.
Aztán hogy az ilyen itt-ott csereberék azért nem jönnek be nálunk, mert:
1. Esetleg valóban xar a belerakott cucc.
vagy
2. Gyakran csak itt-ott történik meg a csere. Közben a többi elem már gatya, és emiatt a komplett rendszer mégsem tart rendesen... A beszerelt cuccok a többi (kicseréletlen, de már kopott) elem miatt nagyobb terhelést kapnak, és így hamarabb el is szállnak...?
Én a 2. lehetőségre tippelnék inkább. Mégiscsak egy rendszerről van szó, ami együtt adja/adná a kívánt funkciót.
De tudja a rák. :)))
Aztán hogy az ilyen itt-ott csereberék azért nem jönnek be nálunk, mert:
1. Esetleg valóban xar a belerakott cucc.
vagy
2. Gyakran csak itt-ott történik meg a csere. Közben a többi elem már gatya, és emiatt a komplett rendszer mégsem tart rendesen... A beszerelt cuccok a többi (kicseréletlen, de már kopott) elem miatt nagyobb terhelést kapnak, és így hamarabb el is szállnak...?
Én a 2. lehetőségre tippelnék inkább. Mégiscsak egy rendszerről van szó, ami együtt adja/adná a kívánt funkciót.
De tudja a rák. :)))
alfatech08-06-2010 14:19:17 // 51112
Köszi. Persze, vannak még ott alkatrészek :) de amire azt mondták hogy OK, arról el is hittem hogy az. A napokban újra átnézetem.
Pl. van hozzáadott értéke a teljes lengőkar cserének ahhoz képest, mintha az ember a szilenteket és gömbfejeket kicseréli?
Pl. van hozzáadott értéke a teljes lengőkar cserének ahhoz képest, mintha az ember a szilenteket és gömbfejeket kicseréli?
Cro16608-06-2010 13:57:47 // 51111
Grando08-06-2010 13:45:47 // 51110
Na ja. Van ott még néhány dolog, amik miatt mégsem oké a cucc.
Én anno 2008. szeptemberben, kb. 20e km-rel ezelőtt a következőket cseréltettem:
Első tengely:
- alsó lengőkarok
- felső lengőkarok
- stabirudak
Hátsó tengely:
- csonkállvány perselyek
- kapcsolórudak
- alsó lengőkarok (bontott, de szépen egyben lévő cucc)
+ első és hátsó lengéscsillapítók és rugók - szintén bontott, de újszerű cucc.
+ futómű beállítása
Ezután az autó kifogástalanul futott, úgy állt az úton, mint annak a rendje. Érezni is lehetett, hogy nagyon egyben van. Keresztbordákon kanyarban, vagy nyomvályúban - tök mindegy. Nem volt risza. A kerékdőlésnek még lehetett volna adni egy kicsit, hogy oldalirányban még stabilabb legyen, de az a gumi belső oldalát eszi. Szóval így.
Most az első felső lengőkar szilentjeim ki vannak verődve. Kopog is, kissé instabil is az autó. Csere lesz. Remélem máshol nem hibádzik a dolog. Majd kiderül. ;)))
Én anno 2008. szeptemberben, kb. 20e km-rel ezelőtt a következőket cseréltettem:
Első tengely:
- alsó lengőkarok
- felső lengőkarok
- stabirudak
Hátsó tengely:
- csonkállvány perselyek
- kapcsolórudak
- alsó lengőkarok (bontott, de szépen egyben lévő cucc)
+ első és hátsó lengéscsillapítók és rugók - szintén bontott, de újszerű cucc.
+ futómű beállítása
Ezután az autó kifogástalanul futott, úgy állt az úton, mint annak a rendje. Érezni is lehetett, hogy nagyon egyben van. Keresztbordákon kanyarban, vagy nyomvályúban - tök mindegy. Nem volt risza. A kerékdőlésnek még lehetett volna adni egy kicsit, hogy oldalirányban még stabilabb legyen, de az a gumi belső oldalát eszi. Szóval így.
Most az első felső lengőkar szilentjeim ki vannak verődve. Kopog is, kissé instabil is az autó. Csere lesz. Remélem máshol nem hibádzik a dolog. Majd kiderül. ;)))
alfatech08-06-2010 13:16:29 // 51109
Hátul csonkállvány és lengőkar G-szemek lettek kicserélve, elöl pedig néhány szilent. Utána futómű beállítás.
vm08-06-2010 12:54:09 // 51108
Szerintem mostanában nem is nagyon fogsz :(
lee7508-06-2010 12:48:15 // 51107
ha valaki tud egy jo 164 est eladot 3.0 v6 12 vagy 3.0 v6 24 et irjon nekem mert keresek már egy ideje de nem igazán találok
Grando08-06-2010 12:45:42 // 51106
Na de konkrétan mit csináltatok rajta? ;)))
alfatech08-06-2010 12:39:34 // 51105
1 éve rakattam rendbe, azt gondoltam akkor majd jó lesz és be is állíttattam a futóművet (a gyári értékekre).
Cro16608-06-2010 12:39:22 // 51104
Az a baj, hogy ha "ránézésre" nincs semmi baj, akkor is riszál. szerintem szét kellene kapni az egész hátsó futóművet, egyessével átnézni az összes kapcsolódási pontot, csuklót, szilentet, cserélni öasszerakni, és beállítani.és JJJJÓÓÓÓÓ lesz!! :)
vm08-06-2010 12:36:42 // 51103
Bárdinál a jobb első ablakemelő 29k (- kedv.), a bal első 30, de rendelni kell, mert most nincs.
Központi zár ha csak gyári van, inkább megnézném 4000-ért az univerzális garnitúrát.
Központi zár ha csak gyári van, inkább megnézném 4000-ért az univerzális garnitúrát.
Cro16608-06-2010 12:30:02 // 51102
ja és még annyi, hogy a beállításon is nagyon sok múlik! nem mindegy, hogy milyen értékekre van állítva a hátulja.
Cro16608-06-2010 12:28:26 // 51101
Egyet értek veled.
annyi, hogy a lengéscsillapító mérés sztem xart se ér. az enyém tuti xar, müszer szerint meg jó.max a kiszerelt állapotban történő vizsgálatban bíznék:)
annyi, hogy a lengéscsillapító mérés sztem xart se ér. az enyém tuti xar, müszer szerint meg jó.max a kiszerelt állapotban történő vizsgálatban bíznék:)
Grando08-06-2010 12:27:46 // 51100
Rendbe kéne rakatnod a hátsó futóművet, és be kéne állíttatnod rendesen. Ez a risza nem normális, hidd el. ;)))
Cro16608-06-2010 12:24:34 // 51099
A lóerő sem igazán stimmel. Ha valaki árul valamit, akkor legyen már tisztában a paramétereivel. A vevő lehet "hülye" de az eladónak nem illik:))
alfatech08-06-2010 12:03:41 // 51098
A seggrisza azon túl hogy zavaró, nagyobb tempónál veszélyes is. Az M1-en pl. Tatabánya körül, vagy az M7-en B.világos körül vannak olyan úthibák, amit sokkal bénább autóval meg sem érez az ember, a 166 viszont úgy beriszálja a seggét és eltér a nyomvonaláról 150 körül, hogy megizzadok. Párom mikor felhozta, azzal tereltem el a témát, hogy a tetőbox, meg a biciklik miatt érzékeny ezekre... Pedig tudjuk hogy nem.
Ismeretlen országúton nem merek hasítani, mert kis kátyú vagy egymás után több úthiba egy húzósabb kanyarban és szinte átdob a túloldalra, túlzás nélkül.
Ez azért nagy gáz egy ilyen prémium autótól. Pedig elöl-hátul teljesen rendben van a futómű. Gátlókat is bemérettetem, de többektől hallottam hogy jó gátlóval is ilyen (szeritem az enyémek is OK). Sima úton viszont olyat kanyarodik, mint egy sportautó.
Ismeretlen országúton nem merek hasítani, mert kis kátyú vagy egymás után több úthiba egy húzósabb kanyarban és szinte átdob a túloldalra, túlzás nélkül.
Ez azért nagy gáz egy ilyen prémium autótól. Pedig elöl-hátul teljesen rendben van a futómű. Gátlókat is bemérettetem, de többektől hallottam hogy jó gátlóval is ilyen (szeritem az enyémek is OK). Sima úton viszont olyat kanyarodik, mint egy sportautó.
lee7508-06-2010 10:46:28 // 51097
idézet:hogy megy ez a hitel atvaláls mert érdeklene ez a vas,ezt irta az egyik haverom mert miváncsi volt ,
válasz:az auto nagyon jo allapotban van ....bla.bla csak szépet mondtak rola kiváéncsiságbol elment megnézni............
hát uraim.................pffffffffffffff
inkább hagyjuk...........
fura hangja volt a motornak nem igazán ment mert kiprobálta,csörgöt zörgöt ,kopogott a futomöve szoval az elmondasa alapjan sajnaltam a vasatTTTT!!!!!
válasz:az auto nagyon jo allapotban van ....bla.bla csak szépet mondtak rola kiváéncsiságbol elment megnézni............
hát uraim.................pffffffffffffff
inkább hagyjuk...........
fura hangja volt a motornak nem igazán ment mert kiprobálta,csörgöt zörgöt ,kopogott a futomöve szoval az elmondasa alapjan sajnaltam a vasatTTTT!!!!!
Cro16608-06-2010 10:16:24 // 51096
jah és Valeo.
de mind1, mert tényleg elég masszívnak tűnik..nem hiszem, hogy elromlana..:)
de mind1, mert tényleg elég masszívnak tűnik..nem hiszem, hogy elromlana..:)
Cro16608-06-2010 10:15:04 // 51095
hol láttad 73 ezeréé?:))
unix nál 37 az első 45 a hátsó..cimborasággal kijön 20 ill 25 ből:))
unix nál 37 az első 45 a hátsó..cimborasággal kijön 20 ill 25 ből:))
Cro16608-06-2010 10:10:05 // 51094
Én egyszer vettem tőle (Józsi) egy J.E dobbetétet.
Nem kúrt át, télleg az volt, ami.
Tehát: egyszerű, sima, műanyagdarabokat nyugodtan lehet venni tőle!:DDDDDD
Nem kúrt át, télleg az volt, ami.
Tehát: egyszerű, sima, műanyagdarabokat nyugodtan lehet venni tőle!:DDDDDD
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)08-06-2010 09:22:29 // 51093
Hát, (háttal nem kezdünk mondatot,ezért megfordulnék de akkor nem tudok írni)
szóval,kicsiként sem voltam normáááális.
lig várom,hogy muljon el 10 év,mikor kigördülök,a 64-el az andrásira,és mindenki irigykedve bámul majd!!
Na akkor lehet majd szarolaszozni,mikor már az összes férges bigyó kihulott alóluk.
Dugiba elások pár hordó benyát,hogy maradjon is.:-))
Á dehogyvagyok fanatikus:-)))))
szóval,kicsiként sem voltam normáááális.
lig várom,hogy muljon el 10 év,mikor kigördülök,a 64-el az andrásira,és mindenki irigykedve bámul majd!!
Na akkor lehet majd szarolaszozni,mikor már az összes férges bigyó kihulott alóluk.
Dugiba elások pár hordó benyát,hogy maradjon is.:-))
Á dehogyvagyok fanatikus:-)))))
András bácsi08-06-2010 09:13:43 // 51092
Nem rosszabb futómű ez, mint pl. az ódikba szereltek. Azzal is szívnak ám. Meg mással is, ami bonyolultabb, mint a suzuki.
Andy08-06-2010 09:07:45 // 51091
Te fogsz is, mert te is egy ilyen fanatikus marha vagy! :)))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)08-06-2010 09:05:02 // 51090
Na ez az!!!A legszebb autó!!
De én azért még járni akarok vele.:--))
De én azért még járni akarok vele.:--))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)08-06-2010 09:03:08 // 51089
Nem is gondolkodom más tipusban,csak 66.A 64-esem örökre megmarad,alig járok vele,lassan mindenét kicseréltem,de mikor használom,óriási élmény.
Tudom a futómü,de hát ez van,még mindig jobb,mintha szétrohadna 5 év alatt.
Tudom a futómü,de hát ez van,még mindig jobb,mintha szétrohadna 5 év alatt.
Andy08-06-2010 07:48:11 // 51088
Na tegnap délután kicsit kivonódtam a forgalomból, ezért mindenre itt és most reflektálok.
A belinkelt 166-ok a legalja lehet. Főleg az utolsó. Itt árulják most Csepelen, ismerem a kereskedést (jajj), és láttam a verdát. (giga jajj). Valami vascsővel kéne szétcsapni az eddigi tulajok fejét.
A centrálmotorból nincs egy vödörrel, mert nem gyűjtöm a szart. :) Sajnos nem igen javítható. Kicsit lehet vele szarakodni, de nem lesz hosszú életű. Az Érdi bontós gyereknek (Józsi) tutira van, de nem vennék tőle semmit, kétszer is átkúrt rendesen. Egyszer pont egy cetrállal. Egyébként valaki már taglalta anno a Lancia hasonlóját és az sem jobb. Csak már nem tudom ki.
A futómű és egyéb Grando által taglalt dolgokkal maximálisan egyetértek. Csodák nincsenek, öregszenek a vasak. Az úthálózatunk olyan amilyen, ez qrvára nem segít neki. Lassan elkopnak, és csak néhány hozzánk hasonló fanatikus által maradnak fent az utókornak. De ezt nem is bánom, ne járjon már mindenki a világ valaha gyártott legszebb limójával! :)))
Atti ha lesz centrál és vasárnapig kibírod akkor szívesen beapplikálom. :))
A belinkelt 166-ok a legalja lehet. Főleg az utolsó. Itt árulják most Csepelen, ismerem a kereskedést (jajj), és láttam a verdát. (giga jajj). Valami vascsővel kéne szétcsapni az eddigi tulajok fejét.
A centrálmotorból nincs egy vödörrel, mert nem gyűjtöm a szart. :) Sajnos nem igen javítható. Kicsit lehet vele szarakodni, de nem lesz hosszú életű. Az Érdi bontós gyereknek (Józsi) tutira van, de nem vennék tőle semmit, kétszer is átkúrt rendesen. Egyszer pont egy cetrállal. Egyébként valaki már taglalta anno a Lancia hasonlóját és az sem jobb. Csak már nem tudom ki.
A futómű és egyéb Grando által taglalt dolgokkal maximálisan egyetértek. Csodák nincsenek, öregszenek a vasak. Az úthálózatunk olyan amilyen, ez qrvára nem segít neki. Lassan elkopnak, és csak néhány hozzánk hasonló fanatikus által maradnak fent az utókornak. De ezt nem is bánom, ne járjon már mindenki a világ valaha gyártott legszebb limójával! :)))
Atti ha lesz centrál és vasárnapig kibírod akkor szívesen beapplikálom. :))
András bácsi08-06-2010 07:29:26 // 51087
Pontosan nem emlékszem, mert egy csomó egyébbel együtt volt. De olyan 24 körül.
tipoatti08-06-2010 07:10:05 // 51086
Fogalmam nincs, jókat kérdeztél!!! :)))
vm08-06-2010 00:37:00 // 51085
Bárdinak biztosan nincs importból központi zár (Unixnál sem rémlik). Ablakemelő van Valeo, Pimax, vagy Marelli. A 166 viszont ebből a szempontból nem népszerű modell, nem biztos, hogy készlet is van belőle.
A márkaspec központi zárakat egy Neutron nevű cégtől veszik, belföldről, csakúgy, mint az univerzálisakat, illetve a 2, vagy 5 vezetékes motorokat. Ilyen nem jó bele?
A márkaspec központi zárakat egy Neutron nevű cégtől veszik, belföldről, csakúgy, mint az univerzálisakat, illetve a 2, vagy 5 vezetékes motorokat. Ilyen nem jó bele?
Grando07-06-2010 22:32:09 // 51084
A gyakori panaszok a futóműre vonatkoznak, illetve a zárakra.
A fűtőradiátort így az autó 10 éves kora körül egyszer beszopja mindenki. Ilyen még a légtömegmérő és a lambda. A többi használat és "lelakás" függő, illetve kopócucc. Na de lassan abba a korba kezdenek érni ezek a gépek is (legalábbis a régebbiek), amikor szépen lassan elkezdődik a szétesés/lemorzsolódás. Van aki szépen felújítgatja a dolgokat, van aki inkább túlad rajta még jobb vagy már rosszabb állapotban.
Biztosan lehetne még sorolni, hogy ki milyen hibákkal találkozott, de a jellemzően visszatérő motívum a futómű, ami komolyabb, és típushibának tekinthető - bár hozzáteszem: általában nem gyári cserével orvosolódnak ezek, hanem kendácsolgatással, amire aztán panaszkodni megint egy másik történet.
Egyébként Komáromban éppen azt néztük, hogy 164 pl. már "alig" van. Főleg olyan, ami szépen egyben is van még. 166 meg sokkal több, mint tavaly. A sorsuk ezeknek is ugyanaz. Java részüket lerúgja a gazdája, aztán kézen-közön a roncstelepen landolnak vagy donorként végzik.
Mire is akarok kilyukadni? Arra, hogy típushibaként felfogni ezeknek az autóknak és a topic lakóinak gondjait már dőreség lenne. Ami elbaxódhat, az el is baxódik. Már csak az a kérdés, hogy mikor. Szóval sírni rajta butaság, a tapasztalatokat meg úgyis megosztjuk. Egy ilyen korú 156-tal vagy 147-tel sem jársz jobban. Főleg hogy - hadd legyek elfogult - azok nem nyújtanak ennyit. ;)))
Nnnna! :))))
A fűtőradiátort így az autó 10 éves kora körül egyszer beszopja mindenki. Ilyen még a légtömegmérő és a lambda. A többi használat és "lelakás" függő, illetve kopócucc. Na de lassan abba a korba kezdenek érni ezek a gépek is (legalábbis a régebbiek), amikor szépen lassan elkezdődik a szétesés/lemorzsolódás. Van aki szépen felújítgatja a dolgokat, van aki inkább túlad rajta még jobb vagy már rosszabb állapotban.
Biztosan lehetne még sorolni, hogy ki milyen hibákkal találkozott, de a jellemzően visszatérő motívum a futómű, ami komolyabb, és típushibának tekinthető - bár hozzáteszem: általában nem gyári cserével orvosolódnak ezek, hanem kendácsolgatással, amire aztán panaszkodni megint egy másik történet.
Egyébként Komáromban éppen azt néztük, hogy 164 pl. már "alig" van. Főleg olyan, ami szépen egyben is van még. 166 meg sokkal több, mint tavaly. A sorsuk ezeknek is ugyanaz. Java részüket lerúgja a gazdája, aztán kézen-közön a roncstelepen landolnak vagy donorként végzik.
Mire is akarok kilyukadni? Arra, hogy típushibaként felfogni ezeknek az autóknak és a topic lakóinak gondjait már dőreség lenne. Ami elbaxódhat, az el is baxódik. Már csak az a kérdés, hogy mikor. Szóval sírni rajta butaság, a tapasztalatokat meg úgyis megosztjuk. Egy ilyen korú 156-tal vagy 147-tel sem jársz jobban. Főleg hogy - hadd legyek elfogult - azok nem nyújtanak ennyit. ;)))
Nnnna! :))))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)07-06-2010 22:08:06 // 51083
Végül is,a kalaptartóra még senki sem panaszkodott:-))
De egye fene,egyszer úgy is lesz:-))Azt sem bánom ha minden nap bütykölni kell.
De egye fene,egyszer úgy is lesz:-))Azt sem bánom ha minden nap bütykölni kell.
Grando07-06-2010 22:06:15 // 51082
Ilyen apró xarok mindig vannak. De qrrrrvasok minden van még benne, amiről meg se mukkanunk itt. Mert töktutifaxa! :DD ;)))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)07-06-2010 22:00:25 // 51081
Ne riogassatok már,igy hogy vegyek 66-ost???
Nem lehetne azt irogatni,hogy de tuti,tök jó,semmi baja?:-))
Nem lehetne azt irogatni,hogy de tuti,tök jó,semmi baja?:-))
tipoatti07-06-2010 21:54:25 // 51080
Akkor adna, mert rendes gyerek! Megetette az összeset a benzinfalójával... ;)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
459
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?