Forum >> 164-166
Smith15-07-2010 13:34:24 // 51479
Tavaly nyáron volt cserélve :)
Smith15-07-2010 12:51:12 // 51477
Bilux:
értem én, csak azt nem értem miért érzem a teljesítményen hogy ki-be kapcsolgatja, régebben nem ilyen volt. Haver 166-ján szintén nem ilyen. Bekapcsoltam, hűtött és kész, nem éreztem hogy rángatja. Most meg hülyéskedik.
Az viszont biztosan nem normális hogy megállok és 5 perc múlva megáll a kompr. és pofámba nyom egy jó adag külső párás levegőt hogy majdnem megfulladok, ill. ezt néha menet közben is megteszi. Én megengedem neki hogy kapcsolgassa, csak ne érezzek belőle semmit :)
értem én, csak azt nem értem miért érzem a teljesítményen hogy ki-be kapcsolgatja, régebben nem ilyen volt. Haver 166-ján szintén nem ilyen. Bekapcsoltam, hűtött és kész, nem éreztem hogy rángatja. Most meg hülyéskedik.
Az viszont biztosan nem normális hogy megállok és 5 perc múlva megáll a kompr. és pofámba nyom egy jó adag külső párás levegőt hogy majdnem megfulladok, ill. ezt néha menet közben is megteszi. Én megengedem neki hogy kapcsolgassa, csak ne érezzek belőle semmit :)
vm14-07-2010 23:45:38 // 51476
Az ám...
Az utóbbi hetekben feltűnt egy öreg, kissé romos darab itt Kispesten, a Vas Gerebenen látom a fűsávon állni. Azon is olyasféle van...
Az utóbbi hetekben feltűnt egy öreg, kissé romos darab itt Kispesten, a Vas Gerebenen látom a fűsávon állni. Azon is olyasféle van...
Totti (NagyVad)14-07-2010 23:33:20 // 51475
Arra inkább a milano való!
vm14-07-2010 23:24:02 // 51474
164-en viszont nem annyira játszik ez a forma.
Totti (NagyVad)14-07-2010 23:11:19 // 51473
Ez még csak a kissebik baj de ez az ár kb 1000 euronál fog meg álni!
Cro16614-07-2010 22:54:30 // 51472
Nem jó 166-ra. az osztóköre 98-as. (nekünk meg 108-as)
Andy14-07-2010 22:31:07 // 51471
18-as, egy hét alatt kinyírja az összes futóművet! :)) Szép de ekkorában soha nem kéne.
Bilux14-07-2010 22:14:16 // 51470
Bilux14-07-2010 22:05:46 // 51469
Elektromágneses kuplungja van a klíma kompresszornak és üzemszerűen annak csettegni kell. Ha folyamatossan menne rádfagyna a mosoly is.
Andy14-07-2010 21:58:40 // 51468
Annyira nem rossz a világítás. Lehet, hogy a foncsor öregedett el. Szerintem csere. :(
FRC14-07-2010 21:57:24 // 51467
Bajtársak :-) a 166-nak valóban ilyen sz@r világítása van vagy csak az enyém nem akar tündökölni.... Tegnap cseréltem ki benne a XENOX szettet újra (4300K-ra), de nincs javulás. Eddig 6000K volt benne és azt hittem elfáradtak az izzók mert annak sem volt ereje.
Szétlehet szedni a lámpatestet mint a 164-nél hogy "kimossam" ???
vagy mi más a megoldás?
Szétlehet szedni a lámpatestet mint a 164-nél hogy "kimossam" ???
vagy mi más a megoldás?
Smith14-07-2010 18:40:23 // 51466
FRob: köszi ez jó ötletnek tűnik! Lehet is benne tudomány, mert ha elég jól megyek és van bőven menetszél akkor mintha nem szarakodna, de ha megállok szinte azonnal elkezd szüttyögni! KÖSZI ! :)
FRob13-07-2010 23:02:11 // 51465
mosasd ki nagynomásúval a hűtőt elöl, csak ügyelj a lammellákra merőlegesen nyomd a vízsugarat különben elhajtogatod, de ha van elég nyomás a hálózatban arrafele akkor simán locsoloval adj a pofájának
nekem tavaj oldották meg ezt a problémát laza párezeré ... mikormegláttam mit csinált a muki kicsit téptem a séróm... és utána jó lett
nekem tavaj oldották meg ezt a problémát laza párezeré ... mikormegláttam mit csinált a muki kicsit téptem a séróm... és utána jó lett
Gye'13-07-2010 20:17:06 // 51464
nem az PUA anyagra értettem hogy szar, hanem magára a legyártott termékre.... Egyébként én is szoktam alkatrészeket forgácsolni PUA anyagból, frankó lenne szilentnek, csak sajnos drága, és a 15millás autókon már nem fér el az a 5-6000ft alapanyagár, amennyivel drágább lenne a gagyi gumi helyett PUA-t alkalmazni....ja meg persze akkor nem is adnának el annyi szilentet......
Arno16613-07-2010 14:19:18 // 51463
PUA nem szar csak g szem helyere nem valo. Meg az se baj ha merethelyes. :)
Smith12-07-2010 22:28:26 // 51462
Az enyém se röffen be egy pöccintésre, hanem kb.1- 2-3 mp mire beindul. De mindig is ilyen volt, nem romlot se nem javult mióta nálam van. Olyan még nem votl hogy ne indult volna be :)
Klíma gondom van viszont. Random elveszi a kompresszort a motorról, érezni is az autó teljesítményén. Valaki azt mondta kevés a gáz benne. Ez azért kizárt mert fel lett töltve, ill. szerintem ha kevés akkor mindig kevés nem? Márpedig van amikor egy bp-miskolc távon teljesen végig jól üzemel.
Azt is hallottam hogy ez teljesen normális, hogy ki-be kapcsolgatja a kompresszort a körülményeknek megfelelően, de szerintem ez nem normális. Fixen mennie kéne annak a kompresszornak szerintem. Legalábbis régen nem toszogatta, főleg nem random.
Van ebben valami bendix vagy micsoda? Amivel ráteszik amotorra a kompit? Ott lehetne mérni valamit nem? Hogy amikor baszaxik akkor ott elmegy-e a vezérlése.
Valakinek van valami ötlete? Valami csatlakozó KH esetleg?
Klíma gondom van viszont. Random elveszi a kompresszort a motorról, érezni is az autó teljesítményén. Valaki azt mondta kevés a gáz benne. Ez azért kizárt mert fel lett töltve, ill. szerintem ha kevés akkor mindig kevés nem? Márpedig van amikor egy bp-miskolc távon teljesen végig jól üzemel.
Azt is hallottam hogy ez teljesen normális, hogy ki-be kapcsolgatja a kompresszort a körülményeknek megfelelően, de szerintem ez nem normális. Fixen mennie kéne annak a kompresszornak szerintem. Legalábbis régen nem toszogatta, főleg nem random.
Van ebben valami bendix vagy micsoda? Amivel ráteszik amotorra a kompit? Ott lehetne mérni valamit nem? Hogy amikor baszaxik akkor ott elmegy-e a vezérlése.
Valakinek van valami ötlete? Valami csatlakozó KH esetleg?
Cro16612-07-2010 15:27:56 // 51461
Kinek mi a sok...az enyém se úgy indul, hogy megmutatom a kulcsot neki és megy, hanem meg kell hogy tekerje...mondjuk 1 mp mire elindul.
(haveromnak volt egy 7-es volvo-ja régen, az csak megpöccintette a kulcsot és járt a moci)
Hülyeséget nem akarok írni, nem tudom, hogy ez olyan rendszer-e, de bizonyos japán dizel mocinál csak akkor indul el, ha "van" már olajnyomás.
Mondjuk az nem tudom milyen szervíz, ahol erre nem adnak választ egy átvizsgálásnál.
Szerintem probálj ki másik jtd-t is..és hasonlítsd össze.
izzítógyertya bajjal simán indulnia kell, az nem lehet gond ilyen hőmérséklet mellett.
(haveromnak volt egy 7-es volvo-ja régen, az csak megpöccintette a kulcsot és járt a moci)
Hülyeséget nem akarok írni, nem tudom, hogy ez olyan rendszer-e, de bizonyos japán dizel mocinál csak akkor indul el, ha "van" már olajnyomás.
Mondjuk az nem tudom milyen szervíz, ahol erre nem adnak választ egy átvizsgálásnál.
Szerintem probálj ki másik jtd-t is..és hasonlítsd össze.
izzítógyertya bajjal simán indulnia kell, az nem lehet gond ilyen hőmérséklet mellett.
FRob12-07-2010 14:54:22 // 51460
már pedig fizetek...
nu egyébként meg lesz mép pár nap mire odáig jutnak aszerelők hogy elkezdjék gyagyázni
nu egyébként meg lesz mép pár nap mire odáig jutnak aszerelők hogy elkezdjék gyagyázni
András bácsi12-07-2010 14:37:27 // 51459
Nem nyersz vele nagy százalékban. Olcsó autón én is játszottam már jobbnak tűnő bontott darabokkal, de csak nem lesz tökéletes. Ha fizetsz is a szerelésért, akkor szétszedésenként szerintem úgy 30 ropit dobálsz ki az ablakon.
András bácsi12-07-2010 14:35:53 // 51458
Inkább nyomásgondja van szerintem.
András bácsi12-07-2010 14:35:21 // 51457
Nem kell sokáig pörgetni. Sőt, még az izzítás sem kell ezeknek: mínusz egyszámjegyűig beindul nélküle is.
FRob12-07-2010 14:22:33 // 51456
ha sokáig kell köszörülni az számomra egy dolgot jelent
az izzitógyerttya, gyertyák vagy azok reléje szar...más baja nem hiszem hogy lehet, de ezt a szerelő szinte pillanatok alat tmeg tudja nézni sztem sima ohm méréssel vagy szikroszkópikus vizsgálattal :)
az izzitógyerttya, gyertyák vagy azok reléje szar...más baja nem hiszem hogy lehet, de ezt a szerelő szinte pillanatok alat tmeg tudja nézni sztem sima ohm méréssel vagy szikroszkópikus vizsgálattal :)
FRob12-07-2010 14:20:35 // 51455
nem kizárt hogy igzatok van... csak mégis ha lehetőségem van rá szivesen látnék egyet mielőtt kifizetek egy valag zsét rá..
Bobi12-07-2010 12:50:10 // 51454
Sziasztok,
Éppen nagy autóvásárlás előtt állok és kipróbáltam ma egy 166 2.4 JTD 10V 180.000km futásteljesítménnyel. Elvittük egy alfa szervízbe, hogy nézzék meg. Azt mondották, hogy lényegét tekintve egyben van a vas. Viszont beindításnál elég sokáig kell pörgetni. A szervíz mondja ez nem jó. A Tulaj mondja mindig is ilyen volt és szerinte ez a motor ez ilyen, hogy sokáig kell köszörülni mire beindul. Szerintetek?
Előre is köszi ám!
Éppen nagy autóvásárlás előtt állok és kipróbáltam ma egy 166 2.4 JTD 10V 180.000km futásteljesítménnyel. Elvittük egy alfa szervízbe, hogy nézzék meg. Azt mondották, hogy lényegét tekintve egyben van a vas. Viszont beindításnál elég sokáig kell pörgetni. A szervíz mondja ez nem jó. A Tulaj mondja mindig is ilyen volt és szerinte ez a motor ez ilyen, hogy sokáig kell köszörülni mire beindul. Szerintetek?
Előre is köszi ám!
András bácsi12-07-2010 09:35:12 // 51453
Szinte biztos, hogy igazad van: csörögni a gumi nem tudna. Illetve érezhető is, hogy rugóerő ellenében mozdítod, nem pedig rugalmas összesütött gumi ellenében mozdul. Más, mint a szíjtárcsa.
Gye'12-07-2010 09:15:52 // 51452
Hi, én úgy néztem, hogy ebben poliurethan van, nem az a gagyi fekete gumi, mint a szientekben...tehát nem a gumi öregszik el benne, hanem ....mint azon a linken ahol a kettős tömegű lendkerekeket elemzik.... a benne lévő rugó fárad vagy törik el...persze ennek következményeként kiszakad az urethan is, mivel nem tudja azt a súlyt megtartani...ha a gumi lenne a kettős tömegűnek a baja, akkor szerintem 2-3000ft-ért a gumisütők sorra javítanák a lendkerekeket...a másik dolog amit nem tudom hogy bevállalnék, látva azt hogy vettek itt már emberek PUA szilenteket és ugye azok is szarok voltak... kiöntöd mondjuk gumival, kézzel és ránézésre jó lesz, aztán mész egy kört a kocsiddal és szétszakad....na akkor lesz ám a sírás, mert gondolom garit senki sem fog vállalni rá...mert ugye egy szétszakadt lendkerék tud ám szép dolgokat okozni! Robi szerintem ne ezzel az alkatrésszel kisérletezz... ez nem futómű szilent, ami ha elszáll komolyabb kárt nem okoz, max a munkadíjat és a ráfordított időt bukod... de ez csak a személyes véleményem és nem vagyok lendkerék nepper, nehogy az jöjjön le belőle....
FRob12-07-2010 00:17:05 // 51451
jobb
nem gumi sütike hanem 2-3 komponensű önthető gumirugó, csak látnom kellene egyet hogy is néz ki valóságban
nem gumi sütike hanem 2-3 komponensű önthető gumirugó, csak látnom kellene egyet hogy is néz ki valóságban
BeczA11-07-2010 21:37:26 // 51450
Ezzel csak az a gáz hogy ha utánad mennek joggal vonnak felelősségre, hogy miért volt letakarva a rendszám a fotó készítése pillanatában... de hát ez is olyan egyéni felelősségre dolog szerintem... ha tényleg érdekel akkor tudok segíteni kit kell keresni ezügyben, viszont én is csak a falra fellőgatva láttam eddig ;)
KGBMAN11-07-2010 21:16:18 // 51449
Nahh akkor adj elérhetőséget :DDDD Meg hogy kire lehet hivatkozni :DDD
BeczA11-07-2010 21:05:47 // 51448
Viszont én láttam a riasztósomnál rolós rendszámtábla tartót.... egy gombnyomás és egy fekete háló lejön a rendszám elé... így no fotó :D szerintem a lególcsóbb megoldás ;)
KGBMAN11-07-2010 16:41:11 // 51447
Akkor licitáltam rá, de az utsó pillanatban rámlicitált vki. Ha akkor nyerek, akkor a mostani kettővel együtt van egy garnitúrám. Max osztókör módosítóval kerültek volna fel. :)
Totti (NagyVad)11-07-2010 16:39:07 // 51446
Akkor tényleg de akkor is kellene még két db!
KGBMAN11-07-2010 16:35:38 // 51445
Nem.. Azokat 50 euroért (pontosabban 48.5) vitte el valaki, mert volt rajtuk 1-1 icipici hajszálrepedés.
Tuti nem ezek voltak. De lehet annak aki megvette pont elég volt 2db...
Tuti nem ezek voltak. De lehet annak aki megvette pont elég volt 2db...
Totti (NagyVad)11-07-2010 16:33:54 // 51444
Ez ugyan az!
KGBMAN11-07-2010 16:33:29 // 51443
Nem rossz az.. A múltkor is volt fent 2db.. 2+2 az már 4..
És ha egyben van a 4db akkor egy nullával több.. 1000EUR minimum.
És ha egyben van a 4db akkor egy nullával több.. 1000EUR minimum.
Totti (NagyVad)11-07-2010 16:23:53 // 51442
Hát azért nem hátrány ha 4 van :-)
Smith11-07-2010 16:14:24 // 51441
Kettő is elég, egyik oldalra felteszed, hiszen egyszerre egy időben senki nem látja az autó mindkét oldalát, nem igaz??????
Ma befosott a bal hátsó centrálzár motorom is..... ennyire ki vannak ezek számolva, gyakorlatilag 3 hét alatt meghalt egyszerre a két jobb oldali, most meg a bal hátsó. Szerencse hogy van tartalékmotorom :D
Ma befosott a bal hátsó centrálzár motorom is..... ennyire ki vannak ezek számolva, gyakorlatilag 3 hét alatt meghalt egyszerre a két jobb oldali, most meg a bal hátsó. Szerencse hogy van tartalékmotorom :D
Totti (NagyVad)11-07-2010 14:43:10 // 51440
Ez csak két darab ugy hogy felejtös! Én már rá izgultam pár honapja!
KGBMAN11-07-2010 13:29:42 // 51439
Ha esetleg érdekel valakit, akkor itt egy Zender Siena 166-ra. :)
Don Gombóc11-07-2010 08:39:14 // 51438
Keresek én is. :)
Van valami jó gumisütő buzerátor ismerősöd? :)
Van valami jó gumisütő buzerátor ismerősöd? :)
FRob10-07-2010 22:47:56 // 51437
ha sikerül amit akarok akkor nem 20-at ér hanem többet.. vayg is kevesebbet kell fizetni érte.. de ehze kellene egy rosz, úgy hogy ha veszed a fáradságot és meglesed az nagyon jó lenne
András bácsi10-07-2010 21:21:13 // 51436
20-ért én is keresek rosszat. :)
Bár lehet, hogy mindet kidobtam.
Bár lehet, hogy mindet kidobtam.
Gye'10-07-2010 15:46:46 // 51435
hi, sajnos nincs volt egy nagyon szar, ami helyett bontottat vettem, de azt kidobtam... a másikat meg beszámolták a gyári felújítottba 20rugóért...úgyhogy nem igen találsz szerintem rosszat..
FRob10-07-2010 14:00:07 // 51434
Gye' neked véletlen megvan e a régid?
FRob10-07-2010 13:59:36 // 51433
léteznek 2-3 komponensű ún gumirugók, amelykeből simán lehetne szilentet is csinálni mert 1000x többet bir mint amit beletrutyiznak akár a gyárban, én arra gondoltam hogy olyannal egyszerűen kiönteni az egész szerkezetet .. bár nem tom a plusz 1 kilónyi trutyi tehet e roszat a cuccnak, de ezért is lenne jó látni egyet
Gye'10-07-2010 10:07:40 // 51432
ja anno én is gyári felújítottakat vettem, de szerintem ezek újak voltak, csak nem alfás dobozban jönnek, hanem sima kartondobozban valeos papírba csomagolva...arról van itt szó, hogy az alkatrész beszállító már nemcsak a gyárat szolgálja ki ezekkel a fő alkatrészekkel, hanem a független alkatrész kereskedőket is... csak ahhoz az kell, hogy elteljen bizonyos idő vagy esetleg már ne legyen szériagyártásban az adott jármű....lehet hogy fel lehetne újítani ezeket, de külön szerszámok kellenének a gumisütéshez, illetve a kopott és fogazott részeket is újra fel kéne fémszórással rakni és meg kéne munkálni...szerintem ez sokkal nagyobb munka, mint újat gyártani...ráadásul ugye ez akkor éri meg, ha több ezer db-ról van szó...amiket én vettem, azokon nyoma sem látszott felújításnak....
Don Gombóc10-07-2010 09:12:45 // 51431
Rá kellene állni ilyenek felújítására. Jól tele nyomni gumiragasztóval oszt mehet. Aztán megint jöhet. ( marketing ) :)
FRob10-07-2010 09:00:54 // 51430
na azél javulnak a dogok még se 200e a kettőstömegű ezek szerint
egyébként meg igen, amikor megvettem volt 140e benne.. akkro azt mondtam hgoy kinézet és utána futómű javitgatás miatt.. hogy ebben sem annyi van...
na most azóta még hozzáraktam 100e-t én is szóval ha még nem volt cserélve már pdig tuti nem, akkor itt az ideje hogy szétessen...
egyébként meg igen, amikor megvettem volt 140e benne.. akkro azt mondtam hgoy kinézet és utána futómű javitgatás miatt.. hogy ebben sem annyi van...
na most azóta még hozzáraktam 100e-t én is szóval ha még nem volt cserélve már pdig tuti nem, akkor itt az ideje hogy szétessen...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
497
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?