Forum >> 164-166
Don Gombóc23-12-2009 09:01:08 // 48279
És tényleg az van neki ?
Gonosztevő23-12-2009 08:52:05 // 48278
Köszi szépen! Mindjár rohanok és megnézem!
Arno16623-12-2009 00:12:38 // 48277
Antenna csatija kontakthibas. A gyujtaskapcsolo korul van egy tekercs, abbol keteres kabel megy a kormany jobb oldalan bent egy zold cimkes dobozba. Azt a csatit kihuzod bedugod es rendbejon.
Kilo166 (Droid#1)22-12-2009 23:17:10 // 48276
Ma esti beszélgetés édesanyámmal (60 éves):
- Noéminek Alfája van.
- Anya, honnan tudod, hogy Alfája van.
- ....hát... a rendszámtáblája....
- Mi?
- Oldalt van. Az Alfának nem lehet középre tenni, nem?
:))))))))))))))
- Noéminek Alfája van.
- Anya, honnan tudod, hogy Alfája van.
- ....hát... a rendszámtáblája....
- Mi?
- Oldalt van. Az Alfának nem lehet középre tenni, nem?
:))))))))))))))
Satti22-12-2009 21:03:57 // 48275
Top gear, most!!
Gonosztevő22-12-2009 20:57:27 // 48274
Azt írják már tuti! Sajna...
Gonosztevő22-12-2009 20:56:38 // 48273
EZ GYÖNYÖRŰ!:(:(
Köszi a linket!
Köszi a linket!
Cro16622-12-2009 19:35:33 // 48271
súlyadó:
0-3 éves kocsik teljesítményadója 345 Ft/kW lesz jövőre (idén még 300 Ft), a 4-7 éveseké 300 Ft/kW (idén 260 Ft), a 8-11 éveseké 230 Ft/kW (idén 200 Ft), a 12-15 éveseké 185 Ft/kW, e felett pedig 140 Ft/kW (idén 120 Ft).
luxus adó:
"2009 június 29-én megszavazta a parlament a 2010-s vagyonadót.
125 és 175 kW között (170-238 LE) a normál adóösszeg(súlyadó) dupláját, 175-200 kW-ig a két és félszeresét, míg 200 kW (272 LE) felett a háromszorosát kell kipengetni"
Tessék számolgatni:(
Modell, évjárat Teljesítmény Telj. adó idén Telj. adó 2010. jan. 1-jétől Vagyonadó 2010. jan. 1-jétől Ár Vagyon-adó az ár százalé-kában
Alfa Romeo 164 3.0 (1990) 132 kW, 180 LE 15.600 Ft 18.200 Ft
36.400 Ft 219 ezer Ft 16,62%
Opel Omega 3.0i (1990) 130 kW, 177 LE 15.600 Ft 18.200 Ft
36.400 Ft 445 ezer Ft 8,17%
Mitsubishi Sigma 3.0 (1993) 130 kW, 177 LE 15.600 Ft 18.200 Ft 36.400 Ft 480 ezer Ft 7,58%
BMW 750iL (1989) 220 kW, 299 LE 26.400 Ft 30.800 Ft 92.400 Ft 729 ezer Ft 12,67%
Audi A4 2.8 (1995) 128 kW, 174 LE 20.480 Ft 23.680 Ft 47.360 Ft 1 millió Ft 4,73%
Volvo S80 T6 (1998) 200 kW, 272 LE 40.000 Ft 46.000 Ft
115.000 Ft 1,35 millió Ft 8,51%
Honda Legend 3.5 (2002) 153 kW, 208 LE 39.780 Ft 45.900 Ft
91.800 Ft 2,59 millió Ft 3,54%
Volkswagen Passat Variant 2.5 TDI (2005) 132 kW, 180 LE 39.600 Ft 45.540 Ft 91.080 Ft 3,59 millió Ft 2,55%
Subaru Impreza WRX STI (2005) 220 kW, 299 LE 57.220 Ft 66.000 Ft 198.000 Ft 4,65 millió Ft 4,25%
Peugeot 207 RC (új) 129 kW, 175 LE 38.700 Ft 44.505 Ft
89.010 Ft 5,35 millió Ft 1,66%
Kia Sorento 2.5 CRDi (új) 125 kW, 170 LE 37.500 Ft 43.125 Ft
86.250 Ft 6,5 millió Ft, akciós ár 1,32%
Renault Laguna GT 2.0 dCi (új) 132 kW, 180 LE 39.300 Ft 45.195 Ft 90.390 Ft 7,59 millió Ft, akciós ár 1,19%
Hyundai H1-Tour 2.5CRDi HP (új) 125 kW, 170 LE 37.500 Ft 43.125 Ft 86.250 Ft 7,149 millió Ft 1,2%
Ford Mondeo 2.2 TDCi (új) 129 kW, 175 LE 38.700 Ft 44.505 Ft
89.010 Ft 8,3 millió Ft 1,07%
Audi A4 2.0 TDI (új) 125 kW, 170 LE 37.500 Ft 43.125 Ft
86.250 Ft 10,06 millió Ft 0,85%
Lexus LS 600h (új) 290 kW, 395 LE 87.000 Ft 100.050 Ft
150.075 Ft 2 26,6 millió Ft 0,06%
Aston Martin Vantage V8 (2006) 283 kW, 385 LE 84.900 Ft 97.635 Ft 292.905 Ft 28 millió Ft 1,04%
0-3 éves kocsik teljesítményadója 345 Ft/kW lesz jövőre (idén még 300 Ft), a 4-7 éveseké 300 Ft/kW (idén 260 Ft), a 8-11 éveseké 230 Ft/kW (idén 200 Ft), a 12-15 éveseké 185 Ft/kW, e felett pedig 140 Ft/kW (idén 120 Ft).
luxus adó:
"2009 június 29-én megszavazta a parlament a 2010-s vagyonadót.
125 és 175 kW között (170-238 LE) a normál adóösszeg(súlyadó) dupláját, 175-200 kW-ig a két és félszeresét, míg 200 kW (272 LE) felett a háromszorosát kell kipengetni"
Tessék számolgatni:(
Modell, évjárat Teljesítmény Telj. adó idén Telj. adó 2010. jan. 1-jétől Vagyonadó 2010. jan. 1-jétől Ár Vagyon-adó az ár százalé-kában
Alfa Romeo 164 3.0 (1990) 132 kW, 180 LE 15.600 Ft 18.200 Ft
36.400 Ft 219 ezer Ft 16,62%
Opel Omega 3.0i (1990) 130 kW, 177 LE 15.600 Ft 18.200 Ft
36.400 Ft 445 ezer Ft 8,17%
Mitsubishi Sigma 3.0 (1993) 130 kW, 177 LE 15.600 Ft 18.200 Ft 36.400 Ft 480 ezer Ft 7,58%
BMW 750iL (1989) 220 kW, 299 LE 26.400 Ft 30.800 Ft 92.400 Ft 729 ezer Ft 12,67%
Audi A4 2.8 (1995) 128 kW, 174 LE 20.480 Ft 23.680 Ft 47.360 Ft 1 millió Ft 4,73%
Volvo S80 T6 (1998) 200 kW, 272 LE 40.000 Ft 46.000 Ft
115.000 Ft 1,35 millió Ft 8,51%
Honda Legend 3.5 (2002) 153 kW, 208 LE 39.780 Ft 45.900 Ft
91.800 Ft 2,59 millió Ft 3,54%
Volkswagen Passat Variant 2.5 TDI (2005) 132 kW, 180 LE 39.600 Ft 45.540 Ft 91.080 Ft 3,59 millió Ft 2,55%
Subaru Impreza WRX STI (2005) 220 kW, 299 LE 57.220 Ft 66.000 Ft 198.000 Ft 4,65 millió Ft 4,25%
Peugeot 207 RC (új) 129 kW, 175 LE 38.700 Ft 44.505 Ft
89.010 Ft 5,35 millió Ft 1,66%
Kia Sorento 2.5 CRDi (új) 125 kW, 170 LE 37.500 Ft 43.125 Ft
86.250 Ft 6,5 millió Ft, akciós ár 1,32%
Renault Laguna GT 2.0 dCi (új) 132 kW, 180 LE 39.300 Ft 45.195 Ft 90.390 Ft 7,59 millió Ft, akciós ár 1,19%
Hyundai H1-Tour 2.5CRDi HP (új) 125 kW, 170 LE 37.500 Ft 43.125 Ft 86.250 Ft 7,149 millió Ft 1,2%
Ford Mondeo 2.2 TDCi (új) 129 kW, 175 LE 38.700 Ft 44.505 Ft
89.010 Ft 8,3 millió Ft 1,07%
Audi A4 2.0 TDI (új) 125 kW, 170 LE 37.500 Ft 43.125 Ft
86.250 Ft 10,06 millió Ft 0,85%
Lexus LS 600h (új) 290 kW, 395 LE 87.000 Ft 100.050 Ft
150.075 Ft 2 26,6 millió Ft 0,06%
Aston Martin Vantage V8 (2006) 283 kW, 385 LE 84.900 Ft 97.635 Ft 292.905 Ft 28 millió Ft 1,04%
Andy22-12-2009 18:53:42 // 48270
Ez már biztos? Én úgy tudom még nem!
Gonosztevő22-12-2009 18:34:59 // 48269
Srácok!
Tudja valaki pontosan ,hogy 2010.jan.1-től,a luxusadó milyen autókra vonatkozik?
125 kilowatt lesz az alsó határ,az ok,de van más alapján is elbírálás?
Pl.:évjárat,üzemanyag fajta,vagy cm3?
Tudja valaki pontosan ,hogy 2010.jan.1-től,a luxusadó milyen autókra vonatkozik?
125 kilowatt lesz az alsó határ,az ok,de van más alapján is elbírálás?
Pl.:évjárat,üzemanyag fajta,vagy cm3?
kristof22-12-2009 15:23:34 // 48268
Megint egy hiba. Volt ma a kárszakértő megnézni a kocsit, elment, adta a papírt, mondom akkor viszem is a szerelőhöz. Indítom, pöccre indul, a kuplung pedig eddig kemény volt, most tiszta puha, és kb. az 1/5-nél fog csak. Mikor még hazajöttem vele mert megtörték akkor olyan 4/5-nél fogott. 5 napot állt csak, minden nap 20 percet járattam nehogy baja legyen a hidegtől. Most ez a kuplung baj mitől lehet? Mit tudnék vele csinálni? Alig bírom még sebességbe is berakni...
Gonosztevő22-12-2009 12:43:57 // 48267
Megnézetem valami villamos szakival azt kiderül!
Nem bánnám,ha nem lenne cserés!
Nem bánnám,ha nem lenne cserés!
Gonosztevő22-12-2009 12:41:54 // 48266
Köszi!
Igen ettől tartok én is ,hogy egyszer csak nem indul majd!
Igen ettől tartok én is ,hogy egyszer csak nem indul majd!
Grando22-12-2009 12:41:10 // 48265
Én egyszer tapasztaltam ilyet. Ez közvetlenül a motorcsrém előtt történt, és a cserével együtt oldották meg - szóval szerencsésem megúsztam, különösebb fejfájás nélkül. De rákérdeztem, és annyit mondtak Robiék, hogy vmi kontakthiba (testelés) volt. Aztán tudja a rák... ;))
alfatech22-12-2009 12:20:08 // 48264
Szia,
bár nem a 166, hanem a Temprám csinálta hasonlót, bár a többi kontroll lámpa nem aludt ki, csak az immo maradt égve. Hónapokon keresztül működött még, mire végleg megadta magát. Nem érdemes megvárni amíg meghal, mert egyszercsak nem fog elindulni huszadik próbálgatásra sem.
A Temprából egyszerűen kihajítottuk a gyári immót, a 166-ban nem tudom, megoldható-e ez.
bár nem a 166, hanem a Temprám csinálta hasonlót, bár a többi kontroll lámpa nem aludt ki, csak az immo maradt égve. Hónapokon keresztül működött még, mire végleg megadta magát. Nem érdemes megvárni amíg meghal, mert egyszercsak nem fog elindulni huszadik próbálgatásra sem.
A Temprából egyszerűen kihajítottuk a gyári immót, a 166-ban nem tudom, megoldható-e ez.
W.22-12-2009 08:28:36 // 48263
Már magam sem tudom mire gondoltam akkor..:)))
Gonosztevő22-12-2009 08:10:30 // 48262
Sziasztok!
Lenne,egy kérdésem,hátha járt már valaki így:
Miután ráadom a gyújtást,minden kontroll lámpa elalszik,aminek el kell,(a CODE is) de miután indítok a Code jelet visszarakja és nem is indul el! Gyujtás le vissza és vagy indul vagy ugyanaz a jelenség! 10-ből 3-4szer csinálja!
MITŐL LEHET EZ? Haldoklik az immo? Ki lehet iktatni?
Azt hittem kopott a kulcs,de
kipróbáltam a vadonatúj pótkulcsot is azzal is ugyanez a szitu!
Lenne,egy kérdésem,hátha járt már valaki így:
Miután ráadom a gyújtást,minden kontroll lámpa elalszik,aminek el kell,(a CODE is) de miután indítok a Code jelet visszarakja és nem is indul el! Gyujtás le vissza és vagy indul vagy ugyanaz a jelenség! 10-ből 3-4szer csinálja!
MITŐL LEHET EZ? Haldoklik az immo? Ki lehet iktatni?
Azt hittem kopott a kulcs,de
kipróbáltam a vadonatúj pótkulcsot is azzal is ugyanez a szitu!
Andy21-12-2009 22:33:49 // 48261
Ne izéjj mén no! :)) Szeretünk azért cukkolunk...
W.21-12-2009 20:51:45 // 48259
...talán a köcsögbe...:)))
Grando21-12-2009 20:39:16 // 48258
Na, én kibe rúgjak egyet? Még kigondolom... ://
Andy21-12-2009 20:27:41 // 48257
Jójaz a szín! Mondjuk nem felnőtt férfi embernek! :))))
W.21-12-2009 20:24:13 // 48256
Ugyanezt akartam mondani..:))
W.21-12-2009 20:23:15 // 48255
Még mindig megvannak a 16' -os gyári Speedline-ok.... Én 78500 ért szívtam (szívattak meg: by Ruszi) de 60-ért eladom bárkinek!!
Cro16621-12-2009 17:10:12 // 48254
Egyet értek.
Mondjuk az elmúlt években nem titkolódzás, hanem tanácstalanság, útkeresés zajlott sztem. Most már legalább a szándék,és a padlólemez megvan. (és ez nem kevés)
Sőt, a motorok tekintetében is kidolgozottnak látszik már a project :)
Mondjuk az elmúlt években nem titkolódzás, hanem tanácstalanság, útkeresés zajlott sztem. Most már legalább a szándék,és a padlólemez megvan. (és ez nem kevés)
Sőt, a motorok tekintetében is kidolgozottnak látszik már a project :)
kristof21-12-2009 15:16:41 // 48253
Nem hiszem mert a motorból jött, ezért tudtam be a láncnak, mert olyan volt a hangja is, meg a szíj nem nyikorgott. A járatás után pedig beolajozódott és azért lett halk szerintem.
Don Gombóc21-12-2009 08:58:11 // 48252
Azt nem hiszem hogy ez a végleges kaszni. Az elmúlt évek titkolózásai alapján még biztos jócskán változni fog. Az öv vonalon a két sárvédő púp az nagyon ütős. A motoroknál egy 3 literes V8 az jó kis pörgős moci lesz, éppen elég. Dízelt is minimum 3 literest, vagy egy 3,5 literest kéne fabrikálni.
Cro16621-12-2009 08:52:03 // 48251
kb. még ezret alszol, és voáláááá:))
Cro16621-12-2009 08:50:16 // 48250
Az új dizel mocis változatra vevő leszek 2020-ban asszem:))
Cro16621-12-2009 08:48:26 // 48249
:))
Szerintem szebb, mint az ami az Amore-s cikkben látható.
Kívánságodnak megfelelő lesz így, nem?:)
Mit szólsz a V8 400 Le-höz?:)
Szerintem szebb, mint az ami az Amore-s cikkben látható.
Kívánságodnak megfelelő lesz így, nem?:)
Mit szólsz a V8 400 Le-höz?:)
Don Gombóc21-12-2009 08:44:43 // 48248
Hiszem ha látom.
Don Gombóc21-12-2009 08:43:58 // 48247
Inkább generátor szíj lesz az. Most nekem is zenél egy két percig pedig feszes is meg még jó is.
Don Gombóc21-12-2009 08:42:40 // 48246
Hát persze, mert körömlakk színe van. :)
Cro16620-12-2009 21:09:48 // 48245
Ma olvastam az AutoBild-ben:
" Amióta az Alfa 166-os gyártása két éve befejeződött, a 159-es a legnagyobb típus a torinóiak kínálatában, azt azonban a gyár is érzi, hogy nagyon hiányzik egy igazi nagyautó a palettáról. Ezt pótolják a 2012 környékén érkező 169-essel, amelynek eredetileg egy új platformot terveztek volna, de a Chryslerrel kötött házasság új utat nyitott a fejlesztés fázisában.
A 169-es a Chrysler 300C/ Dodge Charger padlólemezére épül majd, ennek megfelelően -sokak örömére-visszatér a hátsókerék hajtás is!
A motorok házon belülről jönnek, közülük a csúcs az egyedülállónak tűnő, 3.0 literes, V8-as, duplaturbós egység lesz. A 400 lóerős erőgép mellett bevetik a MultiAir technikát a kisebb motorokon is, de a teljesen új dízelmotor generáció is a 169-esben jelenhet meg elsőként.
A 4,9 méter hosszú modell azzal tűnhet ki kategória társai közül, hogy megjelenése-a szegmensben szokatlanul- nagy érzelmi töltést hordoz. Formaterve igen merész vonalakat vonultat fel, kupés sziluettje pedig tökéletesen passzol a gyártó sportos imázsához."
" Amióta az Alfa 166-os gyártása két éve befejeződött, a 159-es a legnagyobb típus a torinóiak kínálatában, azt azonban a gyár is érzi, hogy nagyon hiányzik egy igazi nagyautó a palettáról. Ezt pótolják a 2012 környékén érkező 169-essel, amelynek eredetileg egy új platformot terveztek volna, de a Chryslerrel kötött házasság új utat nyitott a fejlesztés fázisában.
A 169-es a Chrysler 300C/ Dodge Charger padlólemezére épül majd, ennek megfelelően -sokak örömére-visszatér a hátsókerék hajtás is!
A motorok házon belülről jönnek, közülük a csúcs az egyedülállónak tűnő, 3.0 literes, V8-as, duplaturbós egység lesz. A 400 lóerős erőgép mellett bevetik a MultiAir technikát a kisebb motorokon is, de a teljesen új dízelmotor generáció is a 169-esben jelenhet meg elsőként.
A 4,9 méter hosszú modell azzal tűnhet ki kategória társai közül, hogy megjelenése-a szegmensben szokatlanul- nagy érzelmi töltést hordoz. Formaterve igen merész vonalakat vonultat fel, kupés sziluettje pedig tökéletesen passzol a gyártó sportos imázsához."
Grando20-12-2009 21:01:48 // 48244
Hívd meg egy sörre a nevünkben. :)))
kristof20-12-2009 20:42:41 // 48243
Mai tapasztalat a -18 fokban:
Ugyebár törötten nem akarok járni az autómmal, ezért elindítottam egy kicsit, hogy járjon egy kicsit. Kulcs be, indít, hangos sikítás ( valószínűleg a lánctól jött ). Ez kb. 10 perc járatás után lett elviselhető hangú. Betudtam annak, hogy ilyen hőmérsékleten az olaj még nem tudja megfelelően kenni a láncot. Ez normális ilyen hidegben?
Ugyebár törötten nem akarok járni az autómmal, ezért elindítottam egy kicsit, hogy járjon egy kicsit. Kulcs be, indít, hangos sikítás ( valószínűleg a lánctól jött ). Ez kb. 10 perc járatás után lett elviselhető hangú. Betudtam annak, hogy ilyen hőmérsékleten az olaj még nem tudja megfelelően kenni a láncot. Ez normális ilyen hidegben?
BeczA20-12-2009 20:36:19 // 48242
ma jöttem ki hozzájuk... majd megkeresem :)))
Grando20-12-2009 12:59:10 // 48241
Ez a cseh nagyvad cartárs sem kicsit van beleesve a gépbe. :DDD
Don Gombóc19-12-2009 08:32:35 // 48240
Mint váltási fordulat, szerintem is sok a 3000. Ha viszont hidegben egy kicsit melegszik a motor alapjáraton, tehát fel áll rendesen az olajnyomás, akkor nem sok a 3000-es fordulat a szívó benyás motoroknak. Az belefér simán.
Andy19-12-2009 06:35:14 // 48239
Igen nekem is pont így csinálja. (jól) :))
Kilo166 (Droid#1)18-12-2009 22:07:34 // 48238
Ha jól emlékszem gurulgatás (Carlito kedvenc szava) közben 2000 környékén vált az automata. Hidegen 2500. Arno! Sok a 3000...
BeczA18-12-2009 19:03:51 // 48237
ebben lehet valami...
Mondjuk én azt vettem észre hogy a kis járatás a váltó olajnak is szüksége van mert nagyon hidegben érezni rajta a nehezebb kapcsolást..
Mondjuk én azt vettem észre hogy a kis járatás a váltó olajnak is szüksége van mert nagyon hidegben érezni rajta a nehezebb kapcsolást..
Charlie 16618-12-2009 18:19:37 // 48236
Enek a témának anno kissé utánajártam. Anno egy kollegám, aki most észak pest megyében egy multi vezetője, gyárilag meg gépészmérnők, és jó ember mert szintén autóbuzi, mesélt ezt azt.
Annak idején a gépkopásról és a kopásról mint jelenségről írta a szakdogáját. Ő akkor utánaolvasott, gyűjtött szakirodalmat...stb, és konklúzióként megerősítette a következőt:
A motor, legalábbis a belsőégésű motorok a kopás 90-95 %-át akkor szenvedik el, amíg hideg vagy melegszik a motor. Ha kell valakinek a szakdoga, esetleg újra kölcsön tudom kérni. Szóval ott szépen le volt írva, hogy elméletileg az autó motorját nem szabad melegíteni, mert akkor nem kap terhelést, kicsi a termikus kölcsönhatás, és lassabban melegszik mintha terhelné az ember.
Az a javaslat, hogy indítás után várni max 5-10 mp-et kell, és utána lehetőleg azonnal terhelni. Ez persze nem azt jelenti hogy forgatni mint állat, hanem hogy 40-es tempónál is gyorsan felváltani legalább harmadikba,(vagy max 2500-nál elváltani felfelé) hogy sok benya jusson a motorba,nagyobb legyen a "robbanás" és gyorsítsa a melegedést. Emellé jár az is, hogy ekor nem szabad a motortól hőt elvonni, így amíg a mutató legalább meg nem mozdul, ne adjuk rá a fűtést sem. Így jóval hamarabb melegszik, és kevésbé kopik, ez az igazi kímélő üzemmód.
Nálam a 166-nál ez tökéletesen bejött, olyan a motorom mint a doxa.
Annak idején a gépkopásról és a kopásról mint jelenségről írta a szakdogáját. Ő akkor utánaolvasott, gyűjtött szakirodalmat...stb, és konklúzióként megerősítette a következőt:
A motor, legalábbis a belsőégésű motorok a kopás 90-95 %-át akkor szenvedik el, amíg hideg vagy melegszik a motor. Ha kell valakinek a szakdoga, esetleg újra kölcsön tudom kérni. Szóval ott szépen le volt írva, hogy elméletileg az autó motorját nem szabad melegíteni, mert akkor nem kap terhelést, kicsi a termikus kölcsönhatás, és lassabban melegszik mintha terhelné az ember.
Az a javaslat, hogy indítás után várni max 5-10 mp-et kell, és utána lehetőleg azonnal terhelni. Ez persze nem azt jelenti hogy forgatni mint állat, hanem hogy 40-es tempónál is gyorsan felváltani legalább harmadikba,(vagy max 2500-nál elváltani felfelé) hogy sok benya jusson a motorba,nagyobb legyen a "robbanás" és gyorsítsa a melegedést. Emellé jár az is, hogy ekor nem szabad a motortól hőt elvonni, így amíg a mutató legalább meg nem mozdul, ne adjuk rá a fűtést sem. Így jóval hamarabb melegszik, és kevésbé kopik, ez az igazi kímélő üzemmód.
Nálam a 166-nál ez tökéletesen bejött, olyan a motorom mint a doxa.
Arno16618-12-2009 12:16:22 // 48235
Lehet felreertheto voltam. Szoval elubdulok a kocsival es nem valt el 3000 ig kb. Addig hagyja porogni de csak amikor csont hideg. Amint melegszik egy kicsit mar kb 1500 nel elvalt. Doksi szerint azert h gyorsabban melegedjen a valtoolaj. Viszont a motornak meg elvileg art. Ezekszerint annyira megsem. Vagy nem annyira mint a valtonak...
Tommi18-12-2009 11:50:38 // 48234
Hidegen 3000 szerintem se túl egészséges... :(
Bár az F1-es autóknak meg valami 5000 körül van az alapjárata :)))
Bár az F1-es autóknak meg valami 5000 körül van az alapjárata :)))
Kilo166 (Droid#1)18-12-2009 11:48:04 // 48233
3e fordulat az nagyon sok. Nekem a nagy telekben nem emelte 1500 fölé indítás után, de perceken belül vissza is állt a normál fordulatra.
Gondolom most 10 percen belül már szét is lesz szedve a vezérlésed :))))))
Gondolom most 10 percen belül már szét is lesz szedve a vezérlésed :))))))
BFMSE18-12-2009 11:31:05 // 48232
Hehe, ezt jó tudni. Akkor nem pucolom ki :D
Don Gombóc18-12-2009 10:16:30 // 48231
Érdekes, mert vezettem pár offos automatát, és azok nem csinálták. De azok nem Alfák. :)
Arno16618-12-2009 09:34:28 // 48230
Csao! A bal tukorben van a meroke. Az a kis kilogo pocs az aljan :) cseret javallok, vagy lomex. Hu nal veszel egy 10k-s ntc ellenallast probanak h azzal mit csinal. Nincs 100 ft es legalabb kiderul mi a szar. Vagy otthon asdzem van nekem egy jo.
Valto dologhoz: hidegen az alapjarat rendben. Amikor megy a kocsi gurul akkor tartja magasabb fordulaton egy darabig. Dte cd is irja 166 nal majd kikotrom alkalmasint.
Valto dologhoz: hidegen az alapjarat rendben. Amikor megy a kocsi gurul akkor tartja magasabb fordulaton egy darabig. Dte cd is irja 166 nal majd kikotrom alkalmasint.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
442
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?