Forum >> 164-166
Don Gombóc20-09-2008 18:58:06 // 41829
Valószínűleg nem szakadt, mint mások is elmondták, hanem a csatlakozó gagyi kopott, mert hiba kiütése után jó volt megint két hónapig aztán megint kigyúlt a rühes. :) Majd feszívom a pofámat és kikapom az üllést. :)
Mattyancs20-09-2008 18:54:40 // 41828
Sziasztok! Nekem az anyósülés ülésérzékelője volt szakadt, nem lehet, hogy a porszívóval te is azt bizgeráltad meg? Egyszerüen rövidre zártam és azóta nem adja be hibának a piros légzsáklámpát, okésan működik.
Don Gombóc20-09-2008 18:48:44 // 41827
Az a baj a legéscsillapító méréssel hogy egy viszonyszámot ad ki, amit át kell váltani a százalékos eredményre. A legtöbb agyas azt sem tudja mit ír ki a számítógép. A legjobb a körtárcsás diagrammos, amin látszik a visszacsillapítás mértéke. Na meg a segged amivel ezt érezni kell leginkább. :))
Don Gombóc20-09-2008 18:44:45 // 41826
Különben meg aki használt autót vesz az ne panaszkodjon, szoktam volt mondani vala. :))))
Don Gombóc20-09-2008 18:43:13 // 41825
Vagy az ajtó alatti nem jó, az szofita izzós szintén. De az is lehet hogy összességében van valami gyengébb test (Arno kedvéért földelés) hiba, vagy az izzók összességében fáradtak, és nem az ideális összteljesítmény illetve fogyasztás alapján írja be vagyis jelzi hibának. Hogy szintén Arnot idézzem, ez egy ribanc. Sőt riherongy. :)
Don Gombóc20-09-2008 18:38:54 // 41824
Olyan nekem is volt már hogy az izzó hibajelző akkor is jelzett hibát amikor minden izzó jó volt és precizen a teljesítménynek megfelelőek voltak benne. Még az első helyzetjelzők is jók voltak pedig, az ajtó alatti világítás is, és mégis jelzett. Szarni rá. :) A ventillátor relével meg szerencséd volt, mert nekem úgy szart be hogy leállított motorral és kivett gyújtáskulccsal is ment tovább. Kénytelen voltam az akksisarut levenni, aztán szereztem egy egész dobozt tartalékba. A könyöklőnek a kedvenc állása, van kikopva, nekem a legfelső de az úgy is magas, onnan nekem is leugrik, de átálltam a középső állásra az egyébként is kényelmesebb. Nekem legalább is. :) Melyik légzsák hibajelzőre gondolsz? Medrt a sárga ami villog és világít néha egy kis időre, az az utasoldali légzsák visszajelzője. Ha be van kapcsolva az utasoldali és villog ha ráadod a gyújtást az nem baj mert csekkolja magát. A rendes lufi hibajelző az piros és ha egyszer kigyulad akkor úgy is marad. De az is lehet hogy nem. Én egyszer az üllés alatt megbasztattam porszívóval a kanócot és kigyulladt. A multkor kiüttettem a hibát és két hónapig jó volt, most megint világít. A csatlakozót kéne megpucolni, de tornázni nincs kedvem egyelőre, az üllést kivenni meg most lusta vagyok. :) Sajna a lufijelző ha jó lesz akkor is marad égve a lámpa, azt csak kompival lehet kiütni.
BFMSE20-09-2008 16:21:15 // 41823
Igen, engem is a rendszamtabla vilagitas szivatott. Neztem, minden izzo rendben, akkor mi a fene? Aztan rajottem :)
tipoatti20-09-2008 11:40:35 // 41822
Annyiból sokkal humánusabb a 166 a 156-nál pl., hogy itt a világítás-hiba jelző kis piktogram csak fél percig világít kb., nem egyfolytában. Világítás rákapcsolása nélkül is kijelzi csekkoláskor ha valamelyik izzó nem kóser. Nézd meg mindenképp ( ha eddig nem tetted ) a rendszámtábla-világítást!!!
botigta20-09-2008 10:59:11 // 41821
Üdv!
Na úgy látom, a lehető legjobbkor néztem be, én is panaszkodni, segítséget kérni. Most aztán kapják az áldást szeretett zsarnokaink...
Nekem is az óra beálítással van gondom, de már talán kaptam is választ visszaolvasásom során. Bár, hogy most szerelőnél volt a navi tisztításon (merthogy nekem se olvassa a cd-t egy ideje), úgy rémlik, hogy akkor se engedett kézileg órát állítani. De lehet, hogy rosszul emlékszem, úgyhogy du. le is tépem a tyúkbelet róla. Aztán: szedte-e már szét valaki a könyöklőt? Merthogy nekem mindig leugrik a legalsó állásába a legváratlanabb pillanatban, az emberre a szívbajt hozva. bele néznék, hátha lehet igazítani a fogakon, de nem tudom szétszedni.
Aztán, elektromosság: 2004-es az autó, és egy éve van nálam. Az első pillanattól jelez a kis sárga világítás hibalámpa a jobb sarokban, akkor is, ha nincs bekapcsolva a világítás!!! És egy fél perc után kialszik. kicseréltem már minden gyanús izzót, de hiába.
Légzsák hibajelzőm egy ideje hol világít, hol nem, kiszámíthatatlanul, de ha kikapcsolom a jobbos lufit, akkor sose. Erre a kapcsolóra gyanítok. Diagnosztikai mŰszerek nem tudnak kommunikálni az ECU-val, ezért nem tudjuk kiolvasni a hibát. Úgyhogy most szereldében van a légzsák computer.
Egy fél éve világít a Check Engine (OBD) hibajelzőm, ventillátor 2. fokozat hibával. Largegyuri ötlete alapján (ezúton is köszönöm Neki az útbaigazítást) elkezdtem kutakodni a motortéri relétáblán, hát tényleg, egy piros 30A-os relay, úgy megvolt sütve, hogy már fogyasztásra alkalmas volt. Ennek cseréjével megszűnt a hibajel, és láss csodát azóta feltűnt hogy a ventillátorom állni is tud :-). Javaslom mindenkinek ennek a relétáblának az ellenőrzését, úgy látszik ezek a relék szépen alul vannak méretezve. Én is találtam még egy kezdő füstös relét köztük.
Folyt. köv.
Na úgy látom, a lehető legjobbkor néztem be, én is panaszkodni, segítséget kérni. Most aztán kapják az áldást szeretett zsarnokaink...
Nekem is az óra beálítással van gondom, de már talán kaptam is választ visszaolvasásom során. Bár, hogy most szerelőnél volt a navi tisztításon (merthogy nekem se olvassa a cd-t egy ideje), úgy rémlik, hogy akkor se engedett kézileg órát állítani. De lehet, hogy rosszul emlékszem, úgyhogy du. le is tépem a tyúkbelet róla. Aztán: szedte-e már szét valaki a könyöklőt? Merthogy nekem mindig leugrik a legalsó állásába a legváratlanabb pillanatban, az emberre a szívbajt hozva. bele néznék, hátha lehet igazítani a fogakon, de nem tudom szétszedni.
Aztán, elektromosság: 2004-es az autó, és egy éve van nálam. Az első pillanattól jelez a kis sárga világítás hibalámpa a jobb sarokban, akkor is, ha nincs bekapcsolva a világítás!!! És egy fél perc után kialszik. kicseréltem már minden gyanús izzót, de hiába.
Légzsák hibajelzőm egy ideje hol világít, hol nem, kiszámíthatatlanul, de ha kikapcsolom a jobbos lufit, akkor sose. Erre a kapcsolóra gyanítok. Diagnosztikai mŰszerek nem tudnak kommunikálni az ECU-val, ezért nem tudjuk kiolvasni a hibát. Úgyhogy most szereldében van a légzsák computer.
Egy fél éve világít a Check Engine (OBD) hibajelzőm, ventillátor 2. fokozat hibával. Largegyuri ötlete alapján (ezúton is köszönöm Neki az útbaigazítást) elkezdtem kutakodni a motortéri relétáblán, hát tényleg, egy piros 30A-os relay, úgy megvolt sütve, hogy már fogyasztásra alkalmas volt. Ennek cseréjével megszűnt a hibajel, és láss csodát azóta feltűnt hogy a ventillátorom állni is tud :-). Javaslom mindenkinek ennek a relétáblának az ellenőrzését, úgy látszik ezek a relék szépen alul vannak méretezve. Én is találtam még egy kezdő füstös relét köztük.
Folyt. köv.
tolyaasch19-09-2008 20:57:49 // 41820
De, lancos, csak eppenseggel rohadt nehez szetszedni, es meg rohadtabbul nehezebb osszerakni ami a legnagyobb bibi viszont, hogy hogyan kell beallitani. Az volna fontos.
Smith19-09-2008 20:37:30 // 41819
Arno:
1 hete hoztam haza a kormánymű harmadik felújításából ezt a dögöt. Ma elkezdett világítani a lufi visszajelzője. Gondolom anyósülés alatti csati KH, dehát azért ez is vicces, hogy nem telhet el 1 hét úgy hogy valami ne jöjjön elő ezen a kramancon.
Már várom mi lesz jövő héten... akkor lesz 2 hetes a kormányművem, esetleg elkezd megint kopogni??? :D
Kikészülök ettól a kocsitól.
Istenem a 164 mennyivel faszábban összerakott cucc volt. Hihetetlen mennyit fejlődtek azóta VISSZAFELÉ. :(
MOST éppen nem kopog és nem nyisszog semmi, nem lóg a kormány, viszont kanyarban mintha behimbálózna néha. Jól sejtem hogy ez biza lengéscsillapító lesz???
A pad nem mutatta ki hogy szar lenne, de azt mondják amióta megvan a padjuk azóta alig cseréltek lengéscsillapítót, mert mindig azt mondja hogy jó... előtte nem votl computer, érzésre cseréltek. Most erre mit mondjak...
Hogyan lehetne megtudni hogy télleg szarok-e a gólyalábak?
1 hete hoztam haza a kormánymű harmadik felújításából ezt a dögöt. Ma elkezdett világítani a lufi visszajelzője. Gondolom anyósülés alatti csati KH, dehát azért ez is vicces, hogy nem telhet el 1 hét úgy hogy valami ne jöjjön elő ezen a kramancon.
Már várom mi lesz jövő héten... akkor lesz 2 hetes a kormányművem, esetleg elkezd megint kopogni??? :D
Kikészülök ettól a kocsitól.
Istenem a 164 mennyivel faszábban összerakott cucc volt. Hihetetlen mennyit fejlődtek azóta VISSZAFELÉ. :(
MOST éppen nem kopog és nem nyisszog semmi, nem lóg a kormány, viszont kanyarban mintha behimbálózna néha. Jól sejtem hogy ez biza lengéscsillapító lesz???
A pad nem mutatta ki hogy szar lenne, de azt mondják amióta megvan a padjuk azóta alig cseréltek lengéscsillapítót, mert mindig azt mondja hogy jó... előtte nem votl computer, érzésre cseréltek. Most erre mit mondjak...
Hogyan lehetne megtudni hogy télleg szarok-e a gólyalábak?
BFMSE19-09-2008 20:25:23 // 41818
Az nem lancos? Lancia Kappa 2,4 td-nel az olajpumpa valami lancos hajtassal van megoldva, es az szokott zorogni.
tolyaasch19-09-2008 14:38:31 // 41817
Visszaolvasva az eheti nyuglodeseteket a kovetkezoket tudom megjegyezni a t-ma margojara: Arno - nem csak a te ribancod cirkuszol, az a helyzet, hogy eddig barmelyikkel talalkoztam mind ilyen (abs hiba - korrodallt konnektor, klimahiba - a nyomasmero attenged a KABELEKNEL! es meg sorolhatnam (erre kulon forumot lehetne nyitni)). Futomu teren egyetertek az elottem szolokkal, csodalatos a 166-os futomuve mert ilyen kanyarsebesseget es uttartas akarmivel nem lehet elerni (nem beszelek a skodarol amelyikbe 2002-ben MEREV hatso futomuvet szereltek), es egyebkent is ha ennyire igenyesek vagytok akkor cserelgessetek az alkatreszeket, mert biza a kozep-kelet europai utak megeszik oket. En szemely szerint lesz*rom a nyiszogast, zummogjon csak, ugy sem hallgatok autoradiot, igy legalabb nem alszom el. Ami meg a navi kiszedeset illeti, celszerszammal kell nekiallni a dolgoknak mert ha csak ugy buheralod akko bizony szivod mint a torkosborz. Haver mar legalabb tiz ezer koronat koltott szerszamra, hogy legyen mivel dogozni. U.i. Arno, csak megjegyzem hogy a 164-esem pl. nagy eloszeretettel fogyasztja az alternatorokat (eddig 4 drb - mindig mas hiba, es meg csak nem is zarlatosak a kabeleim) ugyhogy fel a fejjel, egyszer elharitod az osszes hibat, eladod es veszel helyette egy masikat, amelyiken kezdheted az egesz cirkuszt elolrol :-D
tolyaasch19-09-2008 14:11:22 // 41816
Vóna egy bajom emborok! 2,4-es dizelkazan 32501-es blokk olajpumpa es ellensulyos tengely meghajtasrajza kene nekem valami robbantott abra, hogyan kell szetszedni meg osszerakni meg ami a fo: beallitani, hogy jo legyen. Esetleg jol jonne barmifele jotanacs ha valaki csinalt mar ilyet mert ugyanis valami gaz lett vele, mert nem sziv olajat a motor a franc egye meg ott ahol van. Bevallom, mi voltunk a hulyek mert az olajdugo helyett a blokkba egy szimpla csavart nyomtunk bele es az megakasztotta az ellensulyos tengelyt, de hat tudta a franc :-(
Lumpi18-09-2008 20:23:15 // 41814
Aki akar jonni sorre azt a Szlovákiai dunaszerdahely nyugati lakotelepi kocsmájában várom.. :D este jovok.
Lumpi18-09-2008 20:22:16 // 41813
nemtom szétszenni a olvasot mert a kib*szott tescos csillagimbusz vagy mi egy kicsit el van b*szva és nem megy be a csavar fejébe...zsír ,most ez végett várhatok holnapig a szétszedésével. Tesom vette a faternak a csavarfejszettet...patentt cucc csak semmire nem jo :D
Grando18-09-2008 20:02:32 // 41812
Úgy van. Nekem nincs benne navi, és csak a megtehető km-t írja. Ahogy észrevettem, a rövidtávú fogyasztás alapján számolja ki. ;))
Lumpi18-09-2008 19:53:21 // 41811
Az elobb belinkelt képed azt írja hogy az also három csak a NAVIs systemeknél megy.
Don Gombóc18-09-2008 19:49:25 // 41810
Az lehet, de még kicsíkozottat nem láttam. De ha elindulsz valószínűleg ír be adatokat. De a második a megtett kilométer az alatta lévő meg ahátra lévő idő. Ez a gázadástól függ és az átlagfogyasztástól hogy mennyire tolod neki.
Lumpi18-09-2008 19:46:36 // 41809
Kocce. Ezzel most sokat sagítettél. THANK YOU
Lumpi18-09-2008 19:30:12 // 41808
Szóval akkor a to dest menuben a a legfelso (RANGE) az az hogy menyit meek még el az uzemanyagombol, és az alatta lévo kiárasok (DISTANCE,TIME OFF ARRIVAL,LIMIT) pedig csak a navigácioval mennek? azért vannak csak kicsikozva most?
Don Gombóc18-09-2008 19:24:00 // 41807
Arra a cd tár kábeleire lehet tenni a loudlinket igen.
Don Gombóc18-09-2008 19:22:11 // 41806
Don Gombóc18-09-2008 19:18:13 // 41805
Az alsó kép az a to destination, tehát még ennyi kilométert tehetsz meg a benne lévő üzemanyaggal.
Don Gombóc18-09-2008 19:16:13 // 41804
Innem tudsz róla infót. mindjárt töltök fel néhány oldalt a kezelésiről.
http://www.kutyu.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=431&Itemid=44
http://www.kutyu.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=431&Itemid=44
Lumpi18-09-2008 19:10:51 // 41803
PIHA... megszultem mire kivettem ezt a sz*rt. Nincs olyan fejem hogy a racsniba beletehessem a kis kereszt csavarhuzott,vagy mit.A borított 2játékcsavar,a keretett 4 imbusz a tárat pedig 4csillag jobrol és 4 balrol,amihez jo nehez lehet hozáférni.
ez van a cdolvaso hátuljára írva: szoval akkor tutira G1-es?
Ezek a nemlévo cd-tár kábelei,és akkor erre lehet rákotni a loudlinket?
Most ezt írja a ics :
OFF: ilyen lámpát mindenkinek be kell szereznie..nagyon jo és olcsó (1 perc kurbli=10perc világítás.
ON: Ez mi amúgy? Itt mit lehet megtudni?
*Tom sok a kérdés de evan. :D
ez van a cdolvaso hátuljára írva: szoval akkor tutira G1-es?
Ezek a nemlévo cd-tár kábelei,és akkor erre lehet rákotni a loudlinket?
Most ezt írja a ics :
OFF: ilyen lámpát mindenkinek be kell szereznie..nagyon jo és olcsó (1 perc kurbli=10perc világítás.
ON: Ez mi amúgy? Itt mit lehet megtudni?
*Tom sok a kérdés de evan. :D
Lumpi18-09-2008 16:18:46 // 41802
Azt az error when reading-ot nemírja.. de majd ma kiveszem ma az olvasot és megtakarítom..esetleg még azon filoztam hogy az navicd-t áttírom vagy vadi uj lemezre hátha azt jobban fogja olvasni.ha egyátalán olvas írott cd-t. Csak mert én itt nemtok senkitol kérni G1-es lemezt (se semilyen mást se) maugy honan tom hogy az G1-es? rá van írva?
Seriff18-09-2008 16:01:07 // 41801
Grando18-09-2008 14:30:27 // 41800
Don Gombóc18-09-2008 08:07:34 // 41799
Egy bármilyen navi lemez szükséges bele, mert addig nem aktiválja a gps vevőt. Bármilyen alatt azt értem hogy mindegy milyen országé csak G1-es 166-os navi lemez legyen. A cd upside ist down kijelzés meg az olvashatatlanságára utal, ami a koszos fej miatt van. Azt is írja néha hogy error when reading cd. De ha van türelmed hagyd benne napokig, és egyszer csak beindul. Arról veszed észre hogy egyszer csak pontos lesz az órád. A téli nyári időt azaz a plusz mínusz egy órát te állítod a menüben. Egy olasz lemezzel, a a százkilométeres léptékkel a szomszéd ausztriát és az Olasz északkeleti részt is látni elnagyolva a kijelzőn, sárga alapszínnel.
Grando18-09-2008 00:11:36 // 41797
Nem jön ki a szoknyával együtt. De nem elképzelhetetlen, hogy le lehet műteni vhogy. Én tuti, hogy nem szedtem le a szoknyacseréhez.
A hangszóró "króm"keretének külső átmérője kb. 17,5 cm. Viszont bepattintható tartófülei vannak. Holnap lefotózok neked egyet, mert pont ki vannak szedve (cserélem a takaróanyagot). ;))
A hangszóró "króm"keretének külső átmérője kb. 17,5 cm. Viszont bepattintható tartófülei vannak. Holnap lefotózok neked egyet, mert pont ki vannak szedve (cserélem a takaróanyagot). ;))
koz18-09-2008 00:00:39 // 41796
Hát képet néztem már sok trilliárdot, de nem vagyok biztos benne. Remélem a szoknyával együtt jön ki, vagy legalább kiműthető onnan. Kicsit feldobnám egy ilyennel a belteret. Ja meg a krómkarikás hangszóróborítás is bejön, gondolom 16,5 cm-es hangszóró van nektek is alatta.
Grando17-09-2008 23:52:51 // 41795
Grando17-09-2008 23:45:51 // 41793
Így hirtelen meg nem mondom neked. Pedig buheráltam már a váltóbugyit. De holnap megnézem. ;))
koz17-09-2008 23:42:30 // 41792
Uraim!
Volna 1 kérdésem: a kéziváltós 166 króm váltókerete síkban van, vagy az eleje felhajlik (ahol kezd felkanyarodni körülötte a lemez) ?
Volna 1 kérdésem: a kéziváltós 166 króm váltókerete síkban van, vagy az eleje felhajlik (ahol kezd felkanyarodni körülötte a lemez) ?
Firemanus17-09-2008 23:33:27 // 41791
Cső!
Nehogy azt hidd,hogy neked van csak ennyi bajod vele!
Nekem folyamatosan van 5-6 dolog az auton,ami cserés v. javítós mert szar.
Szeretem,de néha már nekem is tele van a tököm vele.
Kb.400.000-nél járok 1 év alatt,de ha most egyszerre megcsináltatnék mindent amit kéne,az még 400.000 lenne kb.Majd apránként lesz rá csak dudva,viszont így folyamatosan jelen vannak a hibák.
Hiába szidom,igazából nagyon csípom!
Nehogy azt hidd,hogy neked van csak ennyi bajod vele!
Nekem folyamatosan van 5-6 dolog az auton,ami cserés v. javítós mert szar.
Szeretem,de néha már nekem is tele van a tököm vele.
Kb.400.000-nél járok 1 év alatt,de ha most egyszerre megcsináltatnék mindent amit kéne,az még 400.000 lenne kb.Majd apránként lesz rá csak dudva,viszont így folyamatosan jelen vannak a hibák.
Hiába szidom,igazából nagyon csípom!
FRob17-09-2008 20:35:05 // 41790
oks, mondom csak száraz cuccal a fejet!!!! , semmiféle cdtisztító folyadék meg cdtisztító lemez.....
Lumpi17-09-2008 20:29:05 // 41789
FRob17-09-2008 20:21:55 // 41788
az ics-t : ki kell kellő lendülettel szedni a váltó körüli műa bizbaszt, ahol a bőr cucc van a kocsi hátsó felöli részen belenyulsz és határozottan felszeded, a váltó körüli patentet kikapcsolod tépőzárat széthúzod, majd a csatlakozót ami az ottani kapcsolókhoz megy
a fekete díszekeret jön, 2 csava meg pár patent, csavarok után szintén határozott mozdulat, majd az ics azt meg ha mind két oldalt megnézed kb egy magasságban a map gomb magasságában van egy egy lik, valami csavarhúzószerűséggel benyulsz és mindkét oldalt benyomod ( ha benne a rugó) és a kainyílásba kapaszodva szépen húzod kifele....
ha a navit hátulról akkor azt meg úgy, hogy a lemez ami a navit fogja, 4 csavar rögzíti az alaplemezhez plusz egy a kasznihoz kitekered az 5 csavart kijön keretestől, lehúzgálod a csatikat, és már a kezdeben is van, a kerethet majd látni fogod 4 csavar fogja, kitekerés után a müa burkolatot szintén négy csava fogja össze , utána fogsz hozzájutni a navi fémházához.....
a fekete díszekeret jön, 2 csava meg pár patent, csavarok után szintén határozott mozdulat, majd az ics azt meg ha mind két oldalt megnézed kb egy magasságban a map gomb magasságában van egy egy lik, valami csavarhúzószerűséggel benyulsz és mindkét oldalt benyomod ( ha benne a rugó) és a kainyílásba kapaszodva szépen húzod kifele....
ha a navit hátulról akkor azt meg úgy, hogy a lemez ami a navit fogja, 4 csavar rögzíti az alaplemezhez plusz egy a kasznihoz kitekered az 5 csavart kijön keretestől, lehúzgálod a csatikat, és már a kezdeben is van, a kerethet majd látni fogod 4 csavar fogja, kitekerés után a müa burkolatot szintén négy csava fogja össze , utána fogsz hozzájutni a navi fémházához.....
Lumpi17-09-2008 20:14:42 // 41787
És hogy kell kivenni hogy széthuzhassam a dugot az ora végett? megprobáltam vagy 15x de semmi..
Azért az ora az kéne.
Azért az ora az kéne.
FRob17-09-2008 20:11:21 // 41786
szétszedni nem valami jó dolog, vagy is az még könnyen megy, de összerakni a sok kis rugós bizbaszt.... nekem is 3x nekifutásra lett jó :)
jó szerencsével csak a lézer lencséjét kell megtakarítani, de csak száraz!!!!! csak száraz!!! fültisztítóval ovatosan, után 80% hogy jó lesz
jó szerencsével csak a lézer lencséjét kell megtakarítani, de csak száraz!!!!! csak száraz!!! fültisztítóval ovatosan, után 80% hogy jó lesz
Lumpi17-09-2008 20:00:44 // 41785
Az lehet.. meg akkor ures lenne a forum is ha 1általán lenne rá szukség:)))
Behoztam a navi cd-t és a laptop simán olvassa. most kivimeek és párszor berakom kiveszem hátha beveszi.. he nem veszi be akkor beadom neki...:))
Behoztam a navi cd-t és a laptop simán olvassa. most kivimeek és párszor berakom kiveszem hátha beveszi.. he nem veszi be akkor beadom neki...:))
FRob17-09-2008 19:56:26 // 41784
mert még a végén nem tudnál panaszkodni :) és unatkoznál :))
Lumpi17-09-2008 19:54:47 // 41783
Kb 10x volt már ki-be kapcsolva és semmi. majd csak eccer engedi... de miért nem lehet 1xu dolgokat gyártani..pl beulok és megyek vagy benyomom és muxik ?
FRob17-09-2008 19:52:34 // 41781
hja el feljtetem, ha a navi rajta akkor várja hogy a navi adja a pontos időt... ha nincs akkoramit az előbb irtam....
Gye'17-09-2008 19:51:53 // 41780
hi,
mivel most már látja a navigációs egységet, ezért onnan frissíti az órát... de azt csak akkor tudja,, ha beolvas egy navi cd-t.... üresen azt írja ki amit láttál.... viszont ha teszel bele lemezt és ilyen baromságokat ír ki, hogy fordítva van bent, főleg ha az gyári lemez, akkor van a szivás., mert lehet hogy rossz az olvasófeje.... nekem is minden 50lemezberakásból 1x indult el, hiába szedtem szét, tisztítottam meg nem lett jó.... szerencsére tudtam venni másikat olcsón... ha lehúzod a naviegységet, utánna tudod manuálisan állítani az órát...javaslom a csomagtérben húzd szét, ott egyszerübb a dolog..
mivel most már látja a navigációs egységet, ezért onnan frissíti az órát... de azt csak akkor tudja,, ha beolvas egy navi cd-t.... üresen azt írja ki amit láttál.... viszont ha teszel bele lemezt és ilyen baromságokat ír ki, hogy fordítva van bent, főleg ha az gyári lemez, akkor van a szivás., mert lehet hogy rossz az olvasófeje.... nekem is minden 50lemezberakásból 1x indult el, hiába szedtem szét, tisztítottam meg nem lett jó.... szerencsére tudtam venni másikat olcsón... ha lehúzod a naviegységet, utánna tudod manuálisan állítani az órát...javaslom a csomagtérben húzd szét, ott egyszerübb a dolog..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
447
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?