Forum >> 164-166

Gonosztevő05-09-2008 21:09:57 // 41588
Köszi szépen Mester!
Megvan szerencsére minde cod!
Csak szomorú vagyok,mert minden elindul kivéve azt a rohadt rádiót!
Beidegesedem azt beviszem Veszprémbe a márkaszervízbe!
Don Gombóc05-09-2008 20:59:09 // 41587
Az akksi saru visszahelyezése után ha gyújtást adsz rá akkor az ICS kódot kéri. Akor automatikusan a légkondi is beindul. Azt ki lehet az off gombbal kapcsolni a kód nélül is, ilyenkor csak teszteli. A négyjegyű ICS kód után a rádiónak is be kell indulnia, illetve az összes funkciónak meg kel jelennie a kijelzőn. A navi kód az más, azt valami javításkor kérik mert eddig sohasem kérte. Ezen kívül van kulcs kódkártya, egy lektromos kód nevű kártya, és egy mechanikus kód nevű kártya, illetve ennyinek kéne lennie. Pontosabban a az ICS kódkártyán van valamelyi még, az elektromos vagy a kulcsos vagy a mechanikus, a fene sem tudja, valahol el van ásva.
tipoatti05-09-2008 18:40:17 // 41586
Így van, az én navim sem kért még külön kódot áramtalanítás után.
Gonosztevő05-09-2008 18:08:55 // 41585
Ok! Köszi! Akkor más guba van! Nekem minden más megy csak nem ismeri fel a rádiót!A felső sorban a kijelzőn nincs is ott a rádió! Rászánom végre magam és elviszem valami szakihoz! Tud valaki közel aki ért hozzá!Tatabányán van tudom egy Car-társ,de valahol a közelemben valaki?Veszprém megye,Vas,Zala?
FRob05-09-2008 17:52:10 // 41584
az ics-nek 1 4 jegyű kódja van, meg van külön a navinak, de szerintem csak akkor kéri a naviét ha még sose volt rajta navi, vagy másik kerül rá

ha minden más megy, akkor a rádiónak is mennie kell, ha nem ott akkor más guba van
Gonosztevő05-09-2008 17:19:44 // 41583
Hali urak!
Nektek az ICS-hez mennyi cod van?Nekem van 1 központi ICS,ami a rádióhoz is ugyanaz a papírok szerint! Ez lehetséges? Meg van 1 navi cod is!
Ha leveszem az akksi sarut akkor a bekapcsoláskor csak 1et kér semmi mást! Lehet,hogy ezért nem mükszik azaz átkoztt rádió?
tipoatti05-09-2008 16:21:06 // 41582
A lengőkarjaim nagyon jó állapotúak állítólag. A 2 lengőkart összekötő majdnem függőlegesen álló nagyobb bizbaszaim vannak ki állítólag nagyon, amelyeknek a végein 2-2 szilent van. ( asszem stabilizátorok ezek is ). Hogy ezek adhatják-e ezt a szörnyű nyikorgást, fogalmam sincs. Megrendeltem őket. Hétfőn/kedden goto szervíz megint, addig ott is hagyom, amíg egy nyikkanás is van...
Don Gombóc05-09-2008 16:11:09 // 41581
Évekig? Azt érdemes évente utántölteni a gumiharang mellett. Évek alatt úgy kiszárad mint a picsa.
FRob05-09-2008 15:51:19 // 41580
:)) na annál azért olcsóbb
és a grafit is van olyan jó mint a teflon
ha jól tudom 5-8e huf/kg körül van a jó grafitos zsír, végül is ilyet adnak a féltengely gumiharangokhoz is, ha ott jó évekig....

persze nem kétlem hogy a teflonos cucc még jobb, ragozni lehet, pljó kis metabondos grafitos teflonos egyveleg :D
Arno16605-09-2008 15:02:59 // 41579
Nezted mennyi van mobile.de -n?! Iszonyu sok...

40e km alattiak (-> szinte új) 12 misi... alakul ez...
Arno16605-09-2008 14:53:22 // 41578
Mondjuk egy viszkispohár jéggel, ujjnyi viszkivel tök jól mutatna benne :)
Don Gombóc05-09-2008 14:20:04 // 41577
Hát ha ettől a teflonostól drágább akkor az valami NASA anyag lehet. Ennek kilója 80 ezer forint. :) Kaptam egy keveset ilyen célra de nagyon óvatosan kenem. :)
FRob05-09-2008 14:15:32 // 41576
grafitos molibdénszulfidos zsirocska a legfaszább :)
na meg a legdrágább is :D

régebben volt egy bödönnel, megint "szerezni" kellene valahonnan :D
Don Gombóc05-09-2008 13:44:24 // 41575
Ezt mi jól tuggyuk, mert a lengőkar szilentek és a csavar is elő bezsírzódik aztán úgy megy bele. Valami jó teflonos zsír ajánlott, ami igen jól bírja a brutál hideget és meleget is, így nem szárad ki és nem is folyik ki a helyéről.
Don Gombóc05-09-2008 13:42:16 // 41574
A Kvatroportéban az nem pohértartó hanem több funkciós tároló rekesz. :) Például dupla here, vagy vese, vagy távcső, jég dupla Whiskisüveggel, vagy bármi ilyenre használható, de poharat tartani benne azt nem. Egyébként is milyen piti dolg egy mozgó autóban poharat töltögetni petpalackból, aztán betenni egy lyukba. Az olyan pórias dolog nem?
Grando05-09-2008 13:28:48 // 41573
Na de ezeket tele is kell(ene) nyomni zsírral, nem? ;))
Arno16605-09-2008 13:11:24 // 41572
Nyugi.. a pár hónapos also lengőkarom úgy nyiszog mint a k..annya... mint egy rozzant szekér. :)
Fecskendő+tű+kenőcucc. Megoldotta.

Igaz a porvédő gumi már tök porózus, de hogy amig nem kopog nem kap másikat az bizti....

Amugy egy tipp:
Ha cseréltek lengőkart stb. Tessek jól teletömködni vmi minőségi tapadós stb zsírral a porvédő gumi alatt a dolgokat.... Vki szerelő csóka mondta igy csinalja, es azota nincsenek ilyen gondok...
Arno16605-09-2008 12:56:18 // 41571
Sziasztok!!!!!!!!!

Ez egy igazi kuriózum!!! Nem véletlen nincs benne....tutira veszem.
A legcikisebb autoextrak egyike... 6-os BMW-be is csak ugy mertek betenni hogy kiszeded a kesztyutartobol, es van egy kis lyuk ahova be lehet tűzni a pohártartót. :)

Quattroporte meg monnyon le... Grando ezt nem kellett volna baze :)
Két kuuurva nagy pohártartó... de ciki... :-)
Don Gombóc05-09-2008 10:35:20 // 41570
TT !! A képen a két kis cső csöcsöt kösd össze közvetlenbe a Pierburg szelep valamelyik kis gumicsövével direktbe, tehát a töltő oldalról a kompresszorházból a vastegate a fekete csatlakozójára. Így kell lennie owerboost nélkül 0,6 bar nyomásnak. Úgy talán tovább engedi a fordulatot, mivel nem érzékeli a túltöltést, mivel nem is lesz mert így direktbe megy alapon.
Grando04-09-2008 22:04:46 // 41569
Zseniális. :(((
Szoktam fordítani futóműre vonatkozó javítási utasításokat. Nem kicsit tele van apróságokkal, amikre figyelni kell(ene). Nem tudom, hogy ez-e az ok (nyilván ez is), de azt látom, hogy általában képtelenek normálisan javítani ezeket. Xar ügy. :(((
tipoatti04-09-2008 22:00:43 // 41568
Az a durva, hogy igazából csak a biztonság kedvéért cseréltettem - hallgatva eleget Falatka barátom verdájának ocsmány hangját a rossz GL-szemmel. Erre az enyém csere után szarik be és van ugyanolyan hangja, mint Falatkáénak anno...
Grando04-09-2008 21:35:32 // 41567
Mi a jövő héten állunk neki beszerelni a cuccokat. Én is fosok.
tipoatti04-09-2008 21:29:06 // 41566
Nem hiszem, hogy a szereléssel lenne gond... szerintem a kapott cucc lesz szaros, de meglátjuk majd... vazze, irgalmatlan gusztustalan hangokat ad 2 napja... 3 hétig volt egy álom... :( Jövő héten kezdhetem elölről az egész kibaxott projektet!
Grando04-09-2008 21:26:05 // 41565
Hol sikerült csináltatni?
tipoatti04-09-2008 21:16:18 // 41564
még az írott káromkodás sem jön össze...
tipoatti04-09-2008 21:15:31 // 41563
Lehet, hogy a cserélt GL-szemem 3 hétig tartott... baxná meg a }#
BeczA04-09-2008 17:29:12 // 41562
Ingatlan vásárlása miatt előfordúlhat, hogy eladom az autóm... egyenlőre egy hirtele gondolat, de ha valakit érdekel szóljon....
Egy két részlet:
-200k-es nagyon nagy szervíz / olaj és társai, gyertyák, kuplung, lendkerék /
-hátsó futómű egy éve felújjítva...
-gyönyörű belső, de a külsején van némi kifogásolni való, de törésmentes...
FRob04-09-2008 13:08:46 // 41561
hidegben az akkumulátor sem tudja a teljes kapacitását, a motorban az olaj is sűrűbb...
Kriszo03-09-2008 20:58:13 // 41560
ja most még indul vele gondd nélkül.Majd télen lesz vele gond mert nagyobb az áramfelvétel joval!
Don Gombóc03-09-2008 20:41:26 // 41559
Most néztem, a dízelbe lehet hogy kevés, de azért próbáld ki.
Kriszo03-09-2008 19:42:49 // 41558
Mikorkipróbáltam az enyémet úgy bikázták.Aztán belealkudtam a vételárba egy új aksit is...
Ja ksmm 60-as:))De legalább új..)Mondjuk télen vehetek bele másikat az tuti!
Don Gombóc03-09-2008 18:51:29 // 41557
72-74 es elég bőven. Én 60-as akksit használtam 5 évig, a kutya hidehben is tette a dolgát. A 10-as túl drága és semmi szükség rá, max nagy dízelbe jobb.
tipoatti03-09-2008 17:07:38 // 41556
Vezethettem ma egy rövid ideig egy felpiszkált 155Q4-et... életem egyik legnagyobb élménye, komolyan sokkot kaptam tőle. NAGYON KÉÉÉÉÉNEEEEE... :)
Grando02-09-2008 21:49:27 // 41555
Ne túlozz! :DDD Igazán nincs mit! ;)))
Balku16602-09-2008 21:40:40 // 41554
Köszönöm Grando király vagy!!!!!!!!!!!
Grando02-09-2008 21:33:16 // 41553
Amúgy itt a vonatkozó táblázat:
;))
Grando02-09-2008 21:26:59 // 41552
Tehetsz. Nekem is az van bent. Nem árt egy kis többlet, főleg télen. ;)))
Balku16602-09-2008 21:25:23 // 41551
Sziasztok ,a segítségeteket kérem.
Eljött az idő az akkumulátor cserére.
A kérdésem az,hogy tehetek-e bele 100Ah akksit.(3,0 V6 24v sportronic).
Ha igen az jó.
Ha nem,akkor milyet?
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)02-09-2008 17:23:04 // 41550
164 V6 Tb-n valaki cserélt már helyén vízpumpát ?
Tudom, nagy szívás lesz, de mennyire ? ;)
Mire figyeljek ?
Ákos02-09-2008 09:24:45 // 41549
Bocsi, nem akartalak megbántani, de az én civic-em egy horror volt. Soha olyan rossz autom nem volt. A Wartburg bezzeg :-) elnyűhetetlen volt, de fejlődik a világ, és nem sírom vissza azokat az időket.
Grando02-09-2008 09:21:43 // 41548
Így van!
Ennyi ketyerével, elektronikával és ilyen "bonyolult" műszaki megoldásokkal az otthoni barkácsolós időszaknak leáldozott. Vagy legalábbis komoly szakirodalom kell hozzá, amit tanulni kell. Ezeket már nem lehet megoldani bicóból. Nem beszélve az eszközigényről. Ezért sem érdemes offos szakik egyik műhelyéből a másikba zarándokolni, hogy aztán tanácstalan hümmögés legyen, vagy rosszabb esetben rosszmájú zsörtölődés és fikázás, félrediagnosztizálás, majd elbaxás. És még szakhelyen is lehet szívás, ha lusták tanulni vagy hanyagok. Sikítani lehet ez ellen, de tenni nem.
Charlie 16602-09-2008 08:58:12 // 41547
Áhhh, szerintem az elnyűhetetlen , igénytelen autók korszakának má' rág vége. Elromlik mindegyik.
Olyan autó mint a kettesgóf vagy az ezerkettes ötvöscsöpi már nincs, amit egy 13-as kulccsal és egy csavarhúzóval meg tudtál javítani.
Amit az elmúlt 5-6 évben kihoztak, az szvsz mind xar.
A kérdés csak az, hgy mikor és mi száll el.
Fogyasztói társadalomban élünk, abból élnek a multik hogy "vegyél, begyél,,vegyél"....és nem érdekük a TARTÓS fogyazstási cikk gyártása.

Akkor már ha veszek valami, érezzem magam jól benne, legyen stílusa, stb.
Felejtsük már el hogy van problémamentes autó.......
Opelek, Gófok a pálya szélén nyitott motorháztetővel, a ma reggeli vezető hír hogy egy 15 milkás bimmer porig égett az M7-en....
Szóval inkább lapozzunk, és száljunk már le róla hogy a 166-os milyen szervízigényes, meg mi mennyibe kerül...
A tököm. !!!
Charlie 16602-09-2008 08:50:56 // 41546
Azé' ne szidjuk annyira a Hondát. :):)
Miután "Jenőke" kimúlt, most egy 17 éves 1,5-ös Honda Civic-et hajtok a városi nyüstőlésre második autóként.
Amíg ilyen utak vannak Pesten, nem is teszek másként.
Kezdjük azzal hogy ezzel bátran parkolok, és pont nem érdekel hogy ki és mikor nyitja rá az ajtót, full fapad így alig van ami elromoljon, így "Csöpike" városi futkozásra tökéletes. Arról nem beszélve, hogy annyiba kerül az egész, mint a 166-osomon egy első lengőkarpár + szilentcsere :):):)

Persze, nem tuti az ülés, spártai, satöbbi, de A-ból B-be elvisz és töle nem várok többet :):):)

Apropó, jópénzé' eladó :):):)
Ákos01-09-2008 23:48:07 // 41545
Ja és tényleg tök jó az autó :-) nem lehet eldönteni melyik az eleje, és melyik a vége. Ne marháskodjunk már ezzel a civic-el: kicsi is kényelmetlen is, ronda is, ...
dskfjasdlfjkldaf01-09-2008 20:45:43 // 41544
Hat emborok, szepen lassan elharitunk az uj vason minden apro-csepro hibat (kicsereltuk a hatso ajto centralmotorjat is a zarban - ne akarjatok tudni mit megkinlodtunk vele) de van egy bibi amit annak az atyauristennek sem tudunk ra jonni, hogy mi a baja, szoval: ha elkezdem spriccelni az elso szelvedot a mosovizzel akkor az a nyamvadek addig spriccel mig le nem veszem a gyujtast. Egyszeruen bekapcsol, spriccel es ugymarad. Nem talaljuk a relet sem ami kapcsolja pedig ma rongya szedtuk a kocsit de nem birunk rajonni. A masik, meg, hogy a lampak nem kapnak vizet. Vhol olvasta a haversrac, hogy annak kulon motorja van de odaig meg nem jutottunk el. Van vkinek ezzel tapasztalata?
Grando01-09-2008 19:10:53 // 41543
Ááááh! Mivel, ha semmi sem romlik el?
Sztem inkább adományokból élnek, mint a szerzetesek, nem? :DDD

Inkább keress vmi rendes szerelőt, aki nem baxtatja az agyadat folyton ezekkel a marhaságokkal. Párat én is végigjártam anno. Most már olyanhoz elvből be sem teszem a lábam, aki nem Alfákkal foglalkozik. Elegem lett hamar a "xarolasz" dumákból. ;))))
FRob01-09-2008 18:53:01 // 41542
miből miből... biztos a kötelező szerviznél nyúlják le az embör fiát :)
Grando01-09-2008 17:17:22 // 41541
Jók ezek a japppán autók, sose romlik el bennük semmi. Miből élnek ezek a szerelők, na meg a japó autógyártók és kereskedőhálózatok? Nem lennék a helyükben. :DDDDD
BeczA01-09-2008 17:13:41 // 41540
Ma reggel ültem akollégám hondájába... (Behozott melózni) egy 2007-es honda civicje van... üti vágja... ténleg bírja... de olyan érzésem volt benne belülről mintha egy közép alsókategóriás kocssiban ülnék... az új baravó sokkal finomabb és igényesebb kidolgozású belülről.
FRob01-09-2008 16:34:39 // 41539
hát nem tom, nem azért mert most mindenáron hondát akarok venni... mert nem, nézegetem a olasz honban lévő 166-okat is!
de akit eddig megkérdeztem ismerőst semmi baja nem volt egyiknek se vele, mondjuk 0 kilométeresen vett járgánnyal mi baja lehet?....
na meg megkérdeztem a szerelőmet, és egyértelműen azt mondta honda, toyota, jó választás, 1 baj többnyire gyári cuccok vannak hozzá , azok drágák, de viszont ritkán cserélős mind....
na persze mint mondtam azért erősen szemezgetek egy olaszból hozandó MJET-el, csak a pénzügyi része kissé macer....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.