Forum >> 164-166

Arno16621-03-2009 01:00:19 // 44229
Eddig faszan birjak...jobban mint a gyári... pedig nem különösebben óvatoskodom....
Mindenképp érdemes. Mondjuk én gömbfejek miatt vittem igazán...
Charlie 16620-03-2009 21:40:16 // 44228
Na beleolvasok...miket szenvednek az újak :):):)
Kissé nosztagiával gondolok rá, hogy ezen én már mind mind végigmentem :):):)
Hunor20-03-2009 11:13:42 // 44227
Nem a szintjelző körül van gond,mert ott száraz!Gondolatom szerint valamelyik csővel lehet gond vagy a fene tudja mert csak akkor csinálja ha teli van!A tankon viszont ott az üzemanyag nyoma!
FRob20-03-2009 10:37:13 // 44226
hogy nem érzi teli van, az a töltőfej hibája, tankolj másik fejről
én is jártam így, szerencsére azóta a kedvenc kutamnál az összes töltőfejet lecserélték, így megint nem kell figyelni mikor szalad teli, csak kattanásig oszt jovan :)
FRob20-03-2009 10:15:49 // 44225
nézegetvén a képeket, szerintem a felső töltő részhez, hozzá lehet férni a csomitartó kárpit megbontásával... de ezt ne vedd készpénznek
FRob20-03-2009 10:14:10 // 44224
na azt nem tudom hogy jön le a tank, eddig csak az üza szintjelzőt basztattam 5. kiszedésre eredményesen, bár most azért kell majd kiszednem ha teletankolom csöpög az üza, valószínű rosszul raktam visza a tömítőgyűrűt....


szóval ha azt kiszeded, tükörrel lámpával belelátsz a tankba és a segéd csövet is meglátod...hátha ott látszik valami érdekes

az jutott még eszembe, hogy talán felül is van szűrő?


online eper amiben meg tudod lesni a dógokat http://eper.deltahpe.nl/
Hunor20-03-2009 08:00:14 // 44223
Nekem még pluszba jön,hogy nem érzi,hogy mikor van teli a tank és valahol kifolyik a benzin ha csordultig van!A poén hozzá,hogy le akarják szedni a hátsó futóművet a tank leszedéséhez!
tipoatti20-03-2009 07:44:13 // 44222
Mázlista! Én a töltőpisztolyt még a legkisebb fokozatban sem tudom kiakasztani, akárhogyan forgatom azt, annyira szar... Téli reggeleken marha jól tud esni 5 percig szorongatni a jéghideg töltőt + görnyedni. Tele tankolni gyak. csak tavasszal meg nyáron szoktam! :)
FRob20-03-2009 07:25:29 // 44221
én csak gyanítanék arra hogy a levegőztető csövet érte valami dugulás
az enyém annyira simán iszik... hogy beleállítom a töltőfejet és várom hogy tele legyen, legtöbbször automatán kiakasztom, csak nem fogok ott györnyedni mellette :D
tipoatti20-03-2009 07:00:30 // 44220
Ahhoz a kis bizbaszhoz is olyan árak vannak baxxameg, hogy komolyan mondom, a 166 egy olcsón fenntartható vas diszkont alkatrész árakkal... hosszbordás-szíj feszítőgörgő 1 db. 50K...
tipoatti20-03-2009 06:56:59 // 44219
Ja, LMM lesz a hibás, a párom Mercije csinálta ugyanezt... azzal a különbséggel, hogy az 110-nél nem akart menni többet. Hát igen, ez a különbség... :)
tipoatti20-03-2009 06:54:39 // 44218
Az én kacsám nehezen ugyan, de KEVESET eszik. Úgyhogy megbocsátom neki ezt is... :)
Andy20-03-2009 06:15:45 // 44217
Bengásat kell venni. Úgy nyeli a naftát mint kacsa a nokedlit! Mikor befelé megy akkor is, és amikor átalakítja akkó meg pláne! :D
tipoatti19-03-2009 23:16:30 // 44216
Ugyanez van nálam is! Kínszenvedés egy nagyobb tankolás... nem valami anti-lopin cucc miatt lehet ez vajon? Egy okosabbnak látszó benzinkutas mondta nekem, azt állította, hogy az enyém már a sokadik JTD 166 a praxisában, amelyiknél ezzel a jelenséggel találkozott.
FRob19-03-2009 21:24:56 // 44215
közben keresgélek...

légtömegmérős link et találtam
nem tudom a pierburg milyen lehet a fosch 72e a pierburg meg 32e
FRob19-03-2009 21:00:18 // 44214
Köszi, felírom , és megpróbálom holnap, hátha
Andy19-03-2009 20:54:54 // 44213
Van 1 srác akitől ablaktörlőlapátot vettem (bosch-t). Azt mondta tud ilyesmiket mert olyan helyen melózik. Egy telefont megér gondolom. 203456500. Mond hogy egy alfás haverod adta meg a számot.
FRob19-03-2009 20:40:44 // 44212
na majd jól meglessük egomban :)

nekem is fasza lett a futómű, olyan mint a dodgem, állat, erről jut eszembe, vlaki tud olcsójé szerezni légtömegmérőt 2.4jtd-be? szerintem az van kifikkanva, 160 nál már nem akar húzni és kirakja a befecsi lámpit
na meg 3000 felett is ue csinálja

szóval ha valaki véletlen a bosch nál dolgozik olcsójé egyet újjíthatna nekem
W.19-03-2009 20:21:37 // 44211
Nekem csak a végén csap ki kissé, de nyeli ez is... Apropó: nem adom el a vasat mégse...Ennek örömére kapott egy majdnemteli fényezést és toldatigazítást, no meg mégis csak kap egy kis csippet..:)
Cro16619-03-2009 20:06:57 // 44210
Nekem is megy bele rendesen ..pisztolyból, kannából:)...60 litert simán bevett..3 at csorgattam..és még volt benne.
Mindíg ilyen volt, vagy csak most lett ilyen valamitől?
Don Gombóc19-03-2009 20:06:05 // 44209
Érdekes. pedig a tank és a csövezés ugyan az mint a benyásnál. Vagy a levegőztetés gagyi, vagy a benyakút szar aminél tankolsz. Persze minden kútnál más a visszacsapás vagy mi a csöcs beállítása. Vannak típusok ahol a csövezés eleve elbaszott, például az feleség Puntoja egy kínszenvedés tankoláskor. És ez így van a céges Puntoimnál is, mert egy katasztrófa a tankolás. Nekem a nagyvadnál mindegy hol tankolok, nyeli mint mónikaluinszki, csak győzem fizetni. :)
Totti (NagyVad)19-03-2009 19:56:25 // 44208
Csatlakozom nekem is nyeli simán!
FRob19-03-2009 19:53:11 // 44207
nocsuda? nem lehet hogy a levegőztető csöved el van tömődve , vagy meg van törve?
mondjuk mi a szartól lenne?, valaki valamit nem nyomott bele a tankolandusz nyílásba?

nekem simán nyeli a kakajót befele sity suty beleszalad 60 lityi...
grande bandi19-03-2009 19:38:43 // 44206
Udv a Nagyvadaknak. Mas is kinlodik a tankolassal vagy csak nekem van olyan problemam ,hogy alig birom megtankolni a gepet? kb 2 perc mire sikerul belecsurgatnom 5000Ft-nyi nedut. A V6 ba sem egyszeru tankolni ott is ferden kell tartani a toltostukkert de ott nyomhatom ezerrel, a JTD-nel viszont majd ki torik a kezem olyan ferden kell tartani es nagyon kis gazzal lehet csak csurgatni bele.
Totti (NagyVad)19-03-2009 17:27:15 // 44205
ÁÁÁ azt is csak a rétinégereknek szabad! Minket még az után is meg adoztatnának meg le csuknak!!
Smith19-03-2009 17:18:52 // 44204
nem kell dógozni, jön a jó idő, termesszen bodzát :)
Andy19-03-2009 14:33:24 // 44203
Dógozol oszt veszel! :DD
BeczA19-03-2009 12:27:23 // 44202
Egy Ti-s felnivel és is feldobnám a vasat de az sem ócsó :( 50 /felni + gumi... :s
BeczA19-03-2009 12:16:59 // 44201
Bármelyik autó alkatrészes tudja biztosítani... Bárdi, Unix...stb
A csere nem túl egyszerű mert préselni kell, de szerinted a Lenkey hogy cseréli... amúgy nem minden eseteben készíti ő a szilenteket van amikor ő is csak leredeli nagykerből... a haverom Themájába is rendelték... persze tudtunk róla hogy úgy jön
A komolyabb gond hogy nem csak a szilent hal meg hanem a gömbfej... az enyém olyan volt hogy egy lazán egy újjal lehetett tkergetni.. az újjatt meg sem bírtam mozdítani.. de amúgy mindet a szerelőm csinált meg, kivéve a gömbfejet mint azt már írtam...
alfatech19-03-2009 09:57:37 // 44199
Köszi!
Hátsó futóművem rendben van, ősszel cseréltem a csonkállvány szilenteket, a többi OK.

Nekem is az első alsó lengőkarok hátsó szilentjeit kellene kicserélni, bár akkor már lehet hogy érdemes a ezek összes szilentjét újra cserélni. De ezek szerint Neked nem Lenkey-féle van itt.
Ha lehet lengőkar nélkül is kapni szilentet, ezeket hol szereltetted be? Nekem még sehol nem javasolták / nem vállalták szimplán a szilentcserét.
tipoatti19-03-2009 07:14:12 // 44198
Nem rossz a facelift sem. Egyszer autópályán mögém került egy cartárs, nincs rossz látványa/hatása annak a gőzmozdony paceknak a gyári xenonnal. Olyan gorombán tekintélyt parancsolónak mondanám. A bogár arc egyébként szerintem is ( már ) kecsesebb, szebb, harmonikusabb.
Azért egy facelift TI-be bármikor átülnék, ha megtehetném!!! :)
Andy19-03-2009 06:15:23 // 44197
Nekem egyébként is jobban tecc a régi rovartekintet! :))
BeczA18-03-2009 23:35:22 // 44196
Az anyagiakkal számóltam már... kb 350-400 körűl lenne a project bontott cuccokból... igazából 2 buktatója van a dolognak... nincsenek bontot cuccok hozzá ,illetve csak xenonos lámpa van hozzá és nekem nincs benne a gyárimagasság érzékelő... A kasznival talán nem lenne nagy gond rá aprikálni, de inkább elvetettem a dolgot :(
Nagyon nem akarom a hülyeségeim miatt szétbombázni...

Marad a szimpla fényezés...
FRob18-03-2009 22:31:05 // 44195
hja egen a csonkálvány G szem már nem igaz mert ügye merci e210 es g szeme jó bele egy az egyben mint kiderült és ők is be tudják szerezni valami 2500 pézé

a nagy alu lengőkar G szemét meg legutóbb leméreteztem amikor náluk voltam
ha valaki tud belevalót akkor... mondhatna egy autótípust amiben ilyen van

a méretek
a lengőkar belső átmérője ahol a G szem van 53.7mm
ugyan itt a lengőkar hossza 68mm
a benne lévő G szem átmérője 36mm
a G szem furata 12mm

egyedül a g szem hosszát felejtettem el megmérni...de emlékeim szerint kb 5-5 mm re két oldalra kiállt
FRob18-03-2009 22:24:36 // 44194
most voltam talán egy hete lenkey művekben picit még alkudoztam is
megcsinálták a hátsó alu baszás négy pogácsáját, a banán alakú cucc g szemit megnyomták , a kis két gömbcsuklós kart is cserélték és a másik segédkar mindkét szilentjét, és az első alsó lengőkar hátsó szilentjét
74e huf volt szereléssel mindennel együtt
egyenlőre olyan az autó mint a gokart, most már csak be kell állítanom a fuóművet mert minden elviszi, de nagyon stabil ... végre :)

valamikor tavaly év közepetája voltam náluk és akkor ajánlatot is kértem minden motyira , mindjárt elő is keresem...
....
ELEJE:
Felső lengőkar szilent : 5000/db (2db kell)
Felső lengőkar Gömbfej: 10000/db

Alsó lengőkar szilent első 3000/db
Alsó lengőkar szilent hátsó 5500/db
Alsó lengőkar szilent külső 3500/db
Alsó gömbfej : 12000/db
függ stab: 8000/db
stab gumi jav 4000/db

kormány axiális 1500/db
kormány gömbfej jav 4000/db


HÁTULJA:
Futómű felfogató szilentek 5000/db
Csonkálvány G szem 15000/db
Lengőkar G szem 17000/db
Felső kitámasztó "bumeráng" szilent 4000/db
Felső kitámasztó "bumeráng" gömbfej 12000/db
lengéscsillapító alsó szilent : 3500/db
függőleges és kereszt kitámasztó kar szilent 3000/db
tipoatti18-03-2009 22:00:08 // 44193
Na mi van, lesz front facelift projekt? Utánajártál már egy esetleges anyagi vonzatnak? Amikor Ronnie cartárs csinált hasonlót a 156-nál, nem volt annyira egyszerű a dolog, kellett fúrni-faragni elmondása szerint...
tipoatti18-03-2009 21:56:46 // 44192
A hátsó futómű teljes rehabilitációja szilentileg 100-120K körül áll meg. Nyár óta asszem volt egy kis áremelés... Az eleje szintén gyak. ennyibe kerül.
BeczA18-03-2009 21:52:46 // 44191
:)
A Lenkey féle elég masszív csak ami most "nekünk" benne van abban műanyag a persely a lenkey félében pedig fém... ebből eredendően nyiszogot-nyüszögött ...
tipoatti18-03-2009 21:45:59 // 44190
Az tény, hogy a csonkállvány szilentet én külön vettem és rakattam be.
BeczA18-03-2009 21:37:34 // 44189
Lenkey féle hátsó csonkállvány szilent nem a legjobb tapasztalat de a lengőkar szilentekkel (GE szemekkel) nincs problémám...

Az első alsó lengőkarokhoz megvettem minden szilentet a Bárdiból kivéve egyet mert az ott elfogyott ... az sikerűlt az Unixból összekaparni...

A szilentek cseréjére (a lengőkarban ) kicsi morbid árajánlatot mondott a Leneky csapat és inkább a szerelőmmel cseréltettem ki. A gömbfejet viszon a Lenkey csinálta mert arra más megoldást nem találtam (eredetileg nem csereszavatos de újra behegesztik az újjat)

A szilentek árára már nem emléxem pontosan de a gömbfejek 12.000.- /Db és tokkal vonóval ha jól tudom 50 körűl állt meg a két lengőkarom... nem ólcsó de még így is jobb ár mint egy utángyártott 40-50 ezerért
Smith18-03-2009 20:24:01 // 44188
Tudom hogy le tudom szedni róla anélkül hogy kvenném, de magát a fényszórót kéne szétszedni. A belseje, ami billeg, az nincs a helyén szerintem, vagy valami eltört/szétesett, mert hiába huzgálom a motor kampójának a helyét, nem billenik csak nagyon picit, míg a másik oldal az rendesen mozog. Ez meg mintha szorulna is. Szóval ahhoz hogy szétkapjam szerintem mindenképpen le kell bontani az elejét. Nem marad más választásom.
tipoatti18-03-2009 14:18:19 // 44187
Dr. Cápa Úr!

Írtam az oldaladra a megbeszéltek szerint! :)
tipoatti18-03-2009 13:51:30 // 44186
A hátulja: masszív, kemény és kussban van... asszem ennél nincs jobb tapasztalat!!! Az elejét is náluk fogom csináltatni mindenképpen!
Grando18-03-2009 12:11:34 // 44185
Becza, Tipoatti, .... ;)))
Grando18-03-2009 12:10:18 // 44184
Az elsők sanszosak. A hátsókat erősen kétlem.
Mintha vki csinált volna már hasonlót. De fingom sincs, hogy honnan rémlik....
alfatech18-03-2009 12:08:31 // 44183
Sziasztok,
a Lenkey-féle szilentezésről van vkinek legalább középtávú tapasztalata?
Első alsó lengőkarokat kéne cserélnem, 50.000 Ft/lengőkar alkatrész ár helyett kb. 12.000 Ft/oldalból kijönne a szilenzezés.
Érdemes vele próbálkozni vagy lutri? Meddig bírja? Eddig nem találkoztam olyan szervizzel, ahol pusztán a szilentek cseréjét javasolták volna.
FRC18-03-2009 10:47:03 // 44182
Hi! 164be beszerelhetőek a 166 ülései? (első-hátsó)
Don Gombóc17-03-2009 20:03:00 // 44181
Egyszerűen már csak gyagyás a csávókám. :)
Charlie 16616-03-2009 14:15:51 // 44180
Amúgy különben látom, jól érzed magad.
Úgy látszik, csak nem fársz a bőrödbe.
Te mondd, neked ugye már az oviban is virgács volt a jeled ?:)) Vagy perpetum mobile ? :):)
(gy.k: a "mobile" itt latin eredetű, nehogy valamlyik nagytudású ki akarjon javítani "mobájl"-ra mer' az angolos :):) )
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.